הסרת איפור וניקוי

סדרת הניקוי החדשה מבית Life

שלום אנשים יקרים, פורים שמח!!!

לאחרונה קיבלתי 2 מוצרי ניקוי לפנים מבית Life – מותג הבית של סופרפארם, ומאחר והטפתי לכן כמה חשוב לנקות את הפנים ולהסיר איפור לפני השינה, בדקתי עבורכן את שני המוצרים.

הסדרה החדשה של Life לניקוי הפנים מכיה מי פנים לסוגי עור שונים, מסיר איפור דו-פאזי להסרת כל סוגי האיפור, ג'ל עדין לניקוי העור וג'ל לניקוי העור בתוספת גרגרים, כולם מועשרים בפרו ויטמין B5, מותאמים לרמת החומציות הטבעית של העור ומועשרים בלחות (לא מתאים לניסוח של ג. יפית? אם כך, שם המדור נשאר. התלבטתי לגבי זה…).

כעובדת לשעבר של סופרפארם (בית מרקחת עם קשרים חזקים בקוסמטיקה…), אני יודעת שאת המוצרים לבית Life מייצרים בשיתוף פעולה עם חברות אחרות גדולות בתחום. כך למשל פראמול מיוצר ע"י חברת דקסון המייצרת את דקסמול, קרמים טיפוליים ועוד מוצרים רפואיים ע"י פלוריש המייצרת תוספי תזונה, ויטמינים ותרופות, סדרת השמפואים מיוצרת ע"י קרליין, סדרת הטיפוח לתינוקות מיורצרת גם היא ע"י קרליין וכך הלאה. כל סדרת הניקוי הזו מיוצרת אף היא בקרליין.

בדקתי עבורכן 2 מוצרים במהלך שבוע – ג'ל ניקוי לפנים ומסיר איפור דו-פאזי (כמעט כתבתי כאן תלת פאזי חחחחחח, למה חייבים לקשר מוצרי איפור עם מושגים טכנולוגיים? זה מבלבל…:)

ג'ל לניקוי פנים Life:
אני מקדימה ואומרת שאני לא חסידה גדולה של ג'לים לניקוי, אישית אני מעדיפה מרקם קרם. מרגישה שזה עובד טוב יותר בשבילי, ותאמינו לי שניסיתי מ-ל-א.
אני מתחילה באריזה ובריח, כי אצלי זה הרושם הראשוני מהמוצר, וכמו שאומר המשפט הנדוש – יש רק פעם אחת לעשות רושם ראשוני טוב… על אריזה עוד אפשר להתפשר, אבל מוצר שלא מריח טוב לא נכנס אליי הביתה. האריזה היא בצבע ורוד בייבי, וורוד הוא הצבע האהוב עליי לאחרונה. הריח מצויין. ריח סבוני במתיקות עדינה. נקודת פתיחה טובה.
המרקם הוא ג'ל כפי שציינתי, והוא עובד כמו מוצרי ניקוי על בסיס ג'ל אחרים.
קשה לי לחוות עליו דעה מקצועית מבחינת רמת הניקוי, כי כמו שציינתי, ג'ל לא עובד עבורי, ולכן ביקשתי מאחותי לנסות אותו למספר ימים. היא משתמשת במוצרים דומים של חברות אחרות וטוענת שהוא עושה את העבודה בדומה לאחרים. מנקה את העור ולא משאיר תחושת יובש.
תכולה: 180 מ"ל
מחיר: 55 ש"ח לפני הנחות שיש בדר"כ על מוצרי לייף.
שורה תחתונה: מומלץ למיש שרגילה למרקם. המחיר בהחלט אטרקטיבי.

מסיר איפור דו פאזי לעיניים Life:
המראה של המוצר הזה אוטומטית משייך אותו אצלי בראש למגירה של מסירי איפור לעיניים. הוא מורכב משתי שכבות – שכבה תחתונה כחולה ושכבה עליונה שקופה, ומזכיר מסירי איפור עיניים דומים של חברות אחרות כמו קרליין (המייצרת גם את המסיר של לייף), ג'ייד, לוריאל, לנקום, איב סאן לורן, לאוקיטן ועוד רבים וטובים. מחלקות השיווק בחברות השונות הבינו  את הפעולה של המראה הדואלי הזה על המוח הנשי.
המוצר כמעט נטול
ריח. הריח מאוד מאוד עדין, אז הוא עבר גם את דלת הכניסה.
לאחר ערבוב 2 השכבות, יש לשפוך מעט על צמר גפן ולנקות את העיניים בעדינות. המרקם שמנוני, אבל אין לי בעיה עם זה במסיר איפור עיניים. להיפך. בגלל שהאיזור עדין מאוד אני מעדיפה מרקמים שמנוניים. כולכן יודעות באיזה
מסיר איפור עיניים אני משתמשת, אבל המוצר הזה בהחלט עושה את העבודה. לניקוי ריסים שיש עליהם יותר משכבת מסקרה אחת, יש לעבור עם המסיר פעמיים או שלוש, אבל זה נכון כמעט לכל מסיר איפור עיניים אחר שאני מכירה.

תכולה: 150 מ"ל
מחיר: 60 ש"ח לפני הנחות
שורה תחתונה: מומלץ.

תהנו בנות!

תגובות

comments

8 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *