שיזוף עצמי
טיפוח פנים,  שיזוף עצמי והגנה מהשמש

ספיישל קיץ: שיזוף עצמי קורן ובריא

שיזוף עצמי
שיזוף עצמי

זה לא סוד שאני מאוד אוהבת מראה שזוף. למען האמת – אני אוהבת גם את המראה הלבן השלגייתי, במיוחד בעור הפנים – יש בו משהו ענוג, קלאסי ואצילי, אבל עור לבן שלגיה כבר לא יהיה לי בגלגול הזה, ואם כבר גוון עור שהוא לא לבן לחלוטין, אז אני מעדיפה שזוף כמו שצריך. גווני ביניים אני פחות מחבבת על עצמי…
כשהייתי הרבה יותר צעירה גם חטאתי בטיגון עצמי עמוק…
בשנים האחרונות אני בוחרת באופציות בריאות יותר לשיזוף – מוצרים לשיזוף עצמי. מוצרים מהסוג הזה קיימים כבר המון שנים בשוק, וניסיתי מוצרים של המון מותגים – עממיים ויוקרתיים, ועם החשיפה לקניות ברשת גם נחשפתי למותגים נוספים שלא ניתן להשיג בארץ, ובסופו של דבר יצרתי לי איזו נבחרת מוצרים שאני אוהבת (עם עוד רשימה ארוכה של מוצרים מהסוג הזה שאני רוצה לנסות, כמו תמיד…)

מוצרים לשיזוף עצמי מתחלקים ל-3 קטגוריות עיקריות:
שיזוף עצמי הדרגתי – מוצרים שבונים את השיזוף לאורך זמן. בדר"כ במוצרים האלו התוצאה לא נראית לעין מיד. השיזוף מתחיל להראות משהו כמו 5-6 שעות לאחר המריחה, ונראה במיטבו כיומיים לאחר המריחה. הגוון שמתקבל עמיד למים, לא יורד במקלחת, בים או בבריכה, גם לא בקרצוף מאסיבי עם סבון. להיפך. בדר"כ קרצוף של הגוף עם סבון או פילינג גוף יוריד את הגוון באיזורים מסויימים אבל לא באופן אחיד.
אלו המוצרים האהובים עליי, וכאן בפוסט תוכלו לראות כאלו של לנקסטר, אסתי לאודר, פבוניה בטניקה, קלרינס וסן טרופז.

שיזוף עצמי אינסטנט  – מוצרים שמעניקים גוון שזוף מיידי, עמידים במים, ומחזיקים בדר"כ עד יומיים, לפעמים גם שלושה, בניגוד למוצרים שהשיזוף שלהם חד פעמי. הם נותנים פתרון מצויין לארוע קרוב.
כאן בפוסט יש מוצרים כאלו של לנקסטר וסן טרופז.

שיזוף חד פעמי – אני קוראת להם "צבע לעור" – מוצרים שנותנים גוון חד פעמי לעור ויורדים במקלחת. כאלו לא אסקור כאן, אבל בקטגוריה הזו נמצאים 2 הברונזרים של OFRA – הויטמין C וה- RCK. אני משתמשת בהם בעיקר כדי להדגיש שיזוף קיים. שניהם שימריים, ה RCK יותר שימרי מהויטמין C, והם נותנים גימור יפהפה לעור שזוף.

שיזוף עצמי
שיזוף עצמי – הנבחרת: קלרינס, סן טרופז, אסתי לאודר, לנקסטר, פילוסופי ועוד

 

שיזוף עצמי הדרגתי:
מוצרים לשיזוף הדרגתי מגיעים במרקמים שונים – תחליב, קרם, ג'ל ומוס. אלו מוצרים שבונים את הגוון לאורך זמן ודורשים תחזוקה כדי שיראו במיטבם.
כמה טיפים לשיזוף עצמי הדרגתי, מהניסיון שלי, לפני שאני עוברת למוצרים עצמם:

שיזוף עצמי
ערכה מוקטנת של סן טרופז עם פילינג גוף, קרם לחות וקרם שיזוף.
חוץ מזה בתמונה גם כפפה של סן טרופז – ששווה כל שקל, ומגבונים להסרת טעויות שיזוף. גאוני

 

* להכין את העור – זו המלצה קבועה במוצרים מהסוג הזה. הכנה של העור משני היבטים – להקפיד על עור לא יבש. זה לא אומר למרוח קרם לחות לפני קרם השיזוף, אלא שבאופן כללי העור לא יהיה יבש. הקרמים האלו נטמעים לתוך העור, ועלולים להדגיש קווי יובש (עד כדי מראה קרוקודילי של העור. לא נעים). למי שסובלת מיובש קיצוני בעור אני ממליצה להמנע משימוש במוצרים כאלו. זה יראה לא טוב.

* פילינג גוף ביום המריחה – ממליצים על זה תמיד, בכל מותגי השיזוף העצמי למיניהם. זה לא הכרח בעיניי, כי היו פעמים שלא תכננתי להתמרח בקרם שיזוף ורק אחרי המקלחת החלטתי שכן, וזה עבד עליי עדיין טוב. כשאני כן עושה פילינג גוף אני משתמשת בפילינג מבוסס שמן, שגם נותן לחות לעור, כמו הפילינגים של סאקורה ושל קודלי.
* חשוב מאוד בהקשר הזה: את הפילינג מבוסס השמן אני עושה לני המריחה. אחרי המריחה המנעו מכל שימוש בשמני גוף או מוצרים מבוססי שמן, הם יפרקו את החומר של השיזוף ויסירו חלק ממנו.
לסן טרופז יש גם מוצר שמיועד להסרה של עודפי שיזוף מלאכותי כשרוצים להתחיל שיזוף חדש. זה עוד מוצר שאני רוצה לנסות בקרוב.

* להשתמש בכפפה למריחה – זלזלתי קצת בהמלצה הזו עד השנה האחרונה, ואין לכם מושג איזה שינוי דרמטי זה עושה. לי יש הכפפה של סט טרופז שעלתה לי פאונדים בודדים והיא שווה כל שקל. המריחה אחידה מאוד, ומהירה מאוד, כי הכפפה מכסה איזורים גדולים יותר מכף היד הענוגה שלי. הקרם או המוס נטמעים לתוך העור, ואין כתמים על כפות הידים (ובחיבור בין האצבעות – איזור מועד לפורענות). ממליצה בחום.

* שיזוף עצמי עושים בסבלנות או לא עושים בכלל – אם אתם לחוצים בזמן או שאין לכם זמן להשקיע, כנראה שזה לא היום המתאים לשיזוף עצמי. כל התהליך דורש יסודיות, אחרת התוצאה לא תהיה אחידה. ממליצה גם להסיר תכשיטים, ולא לפספס אף איזור, גם כזה שנראה שלא חייבים למרוח. הדוגמא הכי טובה שלי מהניסיון האישי שלי – החלק הפנימי של הזרוע. בהתחלה דילגתי על האיזור הזה, כי ממילא הוא בהיר יותר מחלקי היד האחרים, אבל זו טעות! החומר של השיזוף העצמי מתאים את עצמו לפיגמנט הטבעי של העור, ואיזורים בהירים יותר יקבלו צבע, אבל פחות מאיזורים כהים. יותר מזה – כשדילגתי על האיזורים האלו נצרו לי ממש פסים בולטים לעין של האיזור בו הפסקתי את המריחה. רע.
חשוב גם לתת לחומרים האל להתייבש היטב לפני שהולכים לישון, כדי לא לכלכלך את המצעים (מרגע שהם מתייבשים הם לא מלכלכים אבל עדיין הייתי נותנת עוד שעה שעתיים אחרי הייבוש). בנוסף – לתת להם להיטמע בעור לפחות 6-8 שעות לפני מגע עם מים – מקלחת, ים, בריכה. ממליצה תמיד להתמרח בערב, כמה שעות לפני השינה, ואז למחרת בבוקר אפשר להתקלח בלי בעיה.

* תחזוקה – מטבעם של החומרים האלו לדהות. אלו שאספתי כאן דוהים בצורה קצת יותר אלגנטית מאחרים שניסיתי בחיים שלי, אבל עדיין דוהים ונראים לא טוב. תחזוקה תשמר את הצבע לאורך זמן ובצורה יפה. ממליצה על מריחה חוזרת כל יומיים-שלושה.

* חובה! קרם גוף בין השיזופים – בהמשך ישיר לסעיף הראשון של להכין את העור – חובה לתת לחות לעור בין השיזופים, אפילו יותר מבדר"כ. זה מאריך את חיי השיזוף, ומאריך את הזמן שבו הוא שורד בצורה יפה. בלי לחפף כאן. חשוב מאוד.

* לא להגזים – לא משנה עד כמה תת הגוון של המשזף הוא חום ולא כתום, התמרחות אינטנסיבית מדי יום תוציא ממנו בסופו של דבר פיגמנט כתמתם. יש הרבה מוצרים שיש להם צבע מדהים במריחה ראשונה ושניה, אבל כשמגזימים הם נותנים לעור גוון כתמתם. תדירות של כל יומיים – שלושה היא סבירה ומוצלחת.
לגבי הכתמתמות – זה מאוד תלוי בפיגמנט הטבעי של העור. שמתי לב שבאיזורים הבהירים שלי יש יותר נטיה לכתמתמות, בעוד שהאיזורים הכהים באופן טבעי (כתפיים וידיים) הגוון יותר שחום.

* איזורים בעייתיים – המרפקים והברכיים נוטים לצבור חומר ולהראות לא טוב, כך באיזורים האלו ממליצה על שכבה דקיקה מאוד. גם האיזורים הפנימיים של המרפקים והברכיים מועדים לפורענות בגלל תנועת הקיפול של הרגל ושל היד, ואלו האיזורים שבהם השיזוף יכול להראות לא אחיד, אז ממליצה לתת לאיזורים האלו 10 דקות להתייבש. אני בדר"כ מתמרחת ומסדרת את הבית אח"כ בעמידה :).
נקודה חשובה למי שמתבשמת באיזורים האלו – מומלץ להמנע מלהתבשם באיזורים חשופים. האלכוהול שבבושם יכול ליצור כתמים.

 

משזף עצמי של לנקסטר – Lancaster self tanning – לפנים ולגוף
(125 מ"ל, כ-200 ש"ח לפני הנחות. בדר"כ נמכר בסופר פארם ב-100 ש"ח ואז אני רוכשת אותו. אפשר גם לרכוש לנקסטר אונליין)

Lancaster Self Tanning - קרם לשיזוף עצמי של לנקסטר
Lancaster Self Tanning – קרם לשיזוף עצמי של לנקסטר

לנקסטר הם אלופי מוצרי השיזוף העצמי. אחד מהמוצרים הכי משומשים שלי בקיץ בשנתיים האחרונות. מתאים לגוף ולפנים, אבל יוצא לי להשתמש בו בעיקר לגוף.
יש לו גוון לבן ומרקם תחליבי קליל ונעים, וריח רענן מדהים יחסית למוצרי שיזוף עצמי (וזה יתרון. המוצרים האלו לא מצטיינים בריחות מושכים).
במריחה הוא הופך לשקוף, כמו הרבה מהמוצרים לשיזוף הדרגתי. זה מקשה על הדיוק במריחה, כי לא בהכרח רואים איפה. זו הסיבה שבגללה המלצתי לקחת את הזמן ולהתמרח ביסודיות.
הוא דביק מעט לאחר המריחה למשהו כמו 10-20 דקות ואז הוא נספג.
לא מכתים את המצעים והבגדים (ואני ישנה על מצעים לבנים, כך שזה באחריות).
הגוון מתחיל להראות אחרי 5-6 שעות. אני מורחת בלילה וקמה שזופה בבוקר. הגוון מועצם אחרי יומיים.
הוא נותן גוון שזוף יפהפה כשמשתמשים בו פעמיים בשבוע. יותר מזה הגוון מתחיל להראות כתמתם.
אחד הטובים שניסיתי, ומומלץ בחום.

 

משזף עצמי של קלרינס – Clarins liquid bronze self tan – לפנים ולצוואר (ואני משתמשת בו גם לגוף)
(125 מ"ל, בסביבות 160 ש"ח, לא זוכרת בדיוק, בסופר פארם בלבד, או לקלרינס אונליין)

קרם משזף של קלרינס
Clarins liquid bronze self tan – תחליב משזף של קלרינס. הוא רק נראה תמים…

את המוצר הזה יש לי מהשנה שעברה, אבל הימים היפים שלו היו דווקא השנה. מיועד לפנים ולצוואר, אבל אני משתמשת בו גם לגוף.
(במאמר מוסגר – מוצרי שיזוף לפנים אני תמיד מנסה על הגוף קודם, ואם אני מרוצה מהגוון הם עוברים לשימוש על הפנים).

מגיע בבקבוק פלסטיק שקוף ונוח עם תחליב בגוון צהבהב, קליל ונעים. במריחה על העור הוא הופך למעין ג'ל. לוקח לו משהו כמו 20-30 דקות להספג לחלוטין ובזמן הזה הוא מרגיש דביק, הרגשה שעוברת ברגע שהוא נספג. הוא היחיד בכל הקרמים כאן שבאמת נותן תחושה מרככת לעור, ואני אוהבת אותו על זה.
יש לו ריח אופייני למוצרי שיזוף, אבל עדין יחסית לרובם, ובהחלט נסבל.
עד כמה שהוא נראה תמים למראה, המוצר הזה הוא בוסטר של שיזוף. במריחה אחת כבר מתקבל גוון שזוף יפהפה, שנראה לעין רק ביום המחרת, משהו כמו 12 שעות לאחר המריחה.
הוא גם בין הבודדים בשיזוף ההדרגתי שנותן תוצאה נראית לעין על הפנים, גם לאחר שימוש אחד. בדר"כ הרבה יותר קשה לשזף את הפנים מאשר את הגוף, וזה יתרון.
גם כאן מומלץ להתמרח פעם או פעמיים בשבוע בלבד, כי יותר מזה הוא עלול להראות כתום.

 

מוס לשיזוף הדרגתי של סן טרופז – St. Tropez Everyday Gradual Tan – לגוף
(120 מ"ל, בסביבות 120 ש"ח לפני הנחות. קיים גם ב-250 מ"ל, ניתן לרכוש סן טרופז שיזוף אונליין בלבד כי המותג לא נמכר בארץ)

סן טרופז - מוס לשיזוף הדרגתי
**המוס עם הפקק השחור** סן טרופז – מוס לשיזוף הדרגתי. ללכת על בטוח

סן טרופז הם מותג שמתמחה רק במוצרים לשיזוף עצמי, ובחודשים האחרונים הם מינו את קייט מוס לפרזנטורית של המותג, מה שעשה להם הרבה מאוד יחסי ציבור, שהם לא ממש צריכים, כי יש להם מוצרים מעולים, שמדברים בפני עצמם.

את המוצר הזה רכשתי אחרי שכבר התנסיתי במוס המשזף עם הפקק הכחול – זה שמחזיק יומיים שלושה, וסקירה שלו יש בהמשך.
בעקרון – כל המוצרים עם הפקק השחור הם מוצרים לשיזוף הדרגתי, והמוצרים עם הפקק הטורקיז הם מוצרים לשיזוף אינסטנט קצר טווח.

למוס יש יתרונות וחסרונות. מצד אחד – אני מאוד אוהבת את התחושה הקלילה של המוס על העור. מצד שני הוא לא מאוד חסכוני, כי חלק גדול מהחומר שיוצא הוא אוויר, שנותן למוס את המרקם שלו, ואני מבינה למה מוכרים אותו באריזה של כמות כפולה.
הוא קל משקל במריחה, המרקם הופך נוזלי, דק מאוד וקל מאוד, אבל עדיין דביק למשהו כמו 20 דקות, עד לייבוש. המרקם הדק והשקוף שלו מקשה על המריחה, כי הוא בלתי נראה על העור כמעט. אני פשוט עוקבת אחרי הברק שהוא משאיר על העור 🙂

הוא נותן גוון שזוף מאוד מאוד עדין וטבעי (למרות שיש לי את הכהה מבין שני הגוונים – יש לי את dark-medium), והוא לא הופך לכתום או כתמתם בשום שלב.
הגוון שלו נראה לעין ביום למחרת, אחרי כ-10 שעות בערך.
הוא המוצר היחיד מבין המוצרים כאן לגוף בקטגוריה של השיזוף ההדרגתי שאין בעיה להשתמש בו מדי יום.
הוא מאוד מתאים כשיזוף התחלתי, כדי לתת איזושהי הדרגתיות בשיזוף לפני התותחים הכבדים, ובאמת השתמשתי בו בתחילת הקיץ, והוא יתאים מאוד גם למתחילות או למי שלא התנסו בעבר בשיזוף עצמי, ומתאים לבהירות עור.

אני רוצה עכשיו לנסות את המוס הזה בגרסה של ה DARK שאמורה לתת שיזוף יותר משמעותי. אדווח בהמשך 🙂

 

קרם משזף וממצק של פילוסופי – Philosophy The Big Skinny
(113 גרם, בסביבות 75 ש"ח. המותג לא נמכר בארץ וניתן להשיג בחנויות למוצרי פילוסופי אונליין)

philosophy the big skinny
קרם משזף וממצק של פילוסופי – ריח שוקולד דומיננטי

בפילוסופי החליטו לתת ערך מוסף לקרם המשזף שלהם, והכניסו בו איכויות למיצוק העור. אני לא כ"כ אוהבת את השילוב בין השניים, כי קרם למיצוק אני מורחת באיזורים מסויימים, בעוד שקרם משזף אמרח על כל הגוף בצורה אחידה.

הוא מגיע במרקם ג'ל סמיך, עם גוון מוקה שוקולד, וריח שוקולדי, ואע"פ שאני אוהבת מוצרי גוף בניחוח מתקתק, במיוחד בחורף, זה קצת יותר מדי בשבילי הריח השוקולדי הזה.

הגוון של הג'ל מקל קצת על המריחה, כי אפשר לראות בדיוק איפה כבר מרחתי. לוקח לו המון זמן להיספג, לפחות שעה, ובזמן הזה הוא דביק על העור.
הגוון מתקבל כבר אחרי כמה שעות, גוון שמאוד מזכיר את הגוון של הג'ל, ויכולה להיות לו נטיה לכתמתמות מסויימת אם מורחים ממנו יותר מדי.

אני חושבת שמכל הקרמים כאן הוא הכי פחות מוצלח, ולא ארכוש אותו שוב.

 

קרם משזף לפנים של אסתי לאודר – Estee Lauder Bronze Godess self tan for face – לפנים
(50 מ"ל, כ-180 ש"ח לפני הנחות. בכל השנים האחרונות רכשתי אותו בסופר פארם ב-100 ש"ח, ואפשר כמובן לרכוש אסתי לאודר אונליין)

קרם משזף לפנים, של אסתי לאודר
קרם משזף לפנים, של אסתי לאודר – מאוד עדין, עם ריח קייצי דומיננטי

הקרם הכי ותיק לפנים שניסיתי. הראשון שרכשתי היה לפני 3-4 שנים, ובשפורפרת הראשונה השתמשתי על הגוף בלבד. רק בשנה השניה העזתי למרוח אותו על הפנים, אחרי שראיתי שהגוון שלו נראה טוב על העור, והוא לא אינטנסיבי מדי.

יש לו מרקם תחליבי קל, בגוון צהבהב. גם המרקם וגם הגוון מזכירים את התחליב של קלרינס. גם האסתי לאודר הופך למעין ג'ל במגע עם הגוף, אבל נספג הרבה יותר מהר מהקלרינס.

הריח מתקתק שמזכיר שילוב של קוקוס עם תחליבי קיץ שונים. ריח שמאוד מזכיר לי קיץ. הריח דומיננטי ונשאר לאורך זמן, אז למי שרגישה לריחות מומלץ להריח לפני הרכישה.

הוא עובד בצורה מאוד עדינה על העור, וזה מאוד מתאים לפנים. מה שמצחיק הוא שעל הגוף מתקבל גוון אחרי מריחה אחת, ועל הפנים דרושים 3 ימים ומעלה של מריחה ברציפות כדי לראות מעט גוון. זה יתרון בכל מה שקשור לעור הפנים.
בגלל העדינות שלו מאוד קשה להגיע איתו לגוון כתמתם, אבל הגוון שלו בהחלט חמים יחסית.
הוא בין האהובים עליי לפני כבר כמה שנים, ומדי שנה אני רוכשת אחד חדש. מה שכן – הוא לא מתאים למי שמצפה לקבל גוון עור של ביונסה במריחה אחת. הוא מאוד מאוד עדין.

 

קרם משזף של פבוניה בוטניקה – Pevonia Botanica Linge Soleil Self tanning emulsion – לפנים ולגוף
(150 מ"ל, 223 ש"ח, נמכר אצל קוסמטיקאיות, וחברה סיפרה לי שגם בעדן טבע מרקט הכניסו את המותג עכשיו, שזה מעולה כי הוא נגיש יותר, ואפשר למצוא גם בחנויות אונליין כמובן)

קרם משזף של פבוניה בוטניקה
קרם משזף של פבוניה בוטניקה – מוצלח, עדין ויתאים גם למתחילות או לבהירות עור

הקרם המשזף של פבוניה בוטניקה מגיע בבקבוק פלסטיק שמנמן ולחיץ. את האריזה אני פחות אוהבת. העיצוב שלה מעט מסורבל עבורי.
עוד טענה שיש לי לאריזה הזו – שהיא זהה לחלוטין לקרם ההגנה של המותג, ומאחר ואצלי קרמי ההגנה והמשזפים נמצאים באותה מגרה זה מאוד מבלבל.

החומר עצמו במרקם קרם-ג'ל, סמיך יחסית, מזכיר את הסמיכות של הג'ל של פילוסופי במגע ראשון, אבל קל יותר ממנו במריחה עצמה. הגוון צהבהב זהוב, ויש לו ריח מאוד דומיננטי, מעט צמחי או פרחוני, אבל בהחלט נסבל.
במריחה על העור הוא מקבל מרקם יותר ג'לי קריר, נמרח בקלות, מעט דביק במריחה, אבל הדביקות נעלמת לאחר ספיגה מלאה – כעבור משהו כמו 20-30 דקות להיספג.

משזף מאוד עדין מבחינת התוצאה שלו, נותן גוון עדין מאוד לפנים או לגוף, ובגלל העדינות הזו שלו אני משתמשת בו בעיקר לפנים.
יש לו גוון עדין וטבעי, ולא כתמתם. (אגב – אני לא משתמשת במוצרים האלו לפנים מדי יום, אלא אחת ליומיים-שלושה, וזו תדירות טובה גם למשזף הזה. בדר"כ משזפים מוצאים את הגוון הכתמתם שלהם בשימוש אינטנסיבי יומיומי).
משזף עדין ומוצלח, שיתאים גם לבהירות. עקב האכילס שלו בעיניי הוא המחיר.

 

קרם לשיזוף הדרגתי לפנים, של סן טרופז
(50 מ"ל, בסביבות 80 ש"ח, בחנויות למוצרי סן טרופז אונליין)

קרם משזף של סן טרופז
קרם משזף של סן טרופז – עדין מאוד והדרגתי מאוד. מעולה למתחילות ובהירות עור

קרם נוסף של סן טרופז, מאותה סדרה לשימוש יומיומי ושיזוף הדרגתי של המוס שסקרתי למעלה.
מגיע בשפורפרת לחיצה דקה ונוחה מאוד. מרקם קרם ג'ל, בגוון לבן, שהופך לשקוף במגע עם העור. ריח אופייני למוצרי הסדרה הזו – נעים יחסית למוצרי שיזוף כאלו.

כמו המוס – מדובר במשזף מאוד מאוד עדין, כזה שבהחלט ניתן להשתמש בו על בסיס יומיומי, ועדיין לא יתקבל מראה מולאטי שחום. למשזף זה יתרון וחסרון. מצד אחד מצפים ממשזף לתת גוון שזוף אינסטנט (וזה מה שציפיתי מהמשזף הזה בהתחלה). מצד שני – הגוון המאוד שזוף של משזפים הוא בלתי צפוי, וצריך לחיות איתו כמה ימים טובים, ובדר"כ גם דוהה בצורה לא אחידה ולא יפה. כך שכמה שאני אוהבת לקבל גוון אינסטנט, במקרה של משזפים לפני אני מעדיפה הדרגתיות. מה גם שלפנים אפשר להוסיף צבע במייקאפ וברונזר.

לאף אחד מהמוצרים של סן טרופז שניסיתי אין גוון כתמתם, גם לא כשמשתמשים בהם בתדירות גבוה, וזה יתרון.
הגוון העדין מאוד נראה לעין יום למחרת, ובמקרה של המשזף הזה בהחלט מומלץ להשתמש בו מדי יום כדי לקבל תוצאות טובות יותר.
בגלל ההגדרתיות שלו הוא מעולה גם למתחילות ולבהירות עור.
מה שכן – אני עדיין מחפשת את המשזף ההדרגתי הזה שלהם שכן יתן לי מראה שזוף יותר בצורה מהירה. יש אחד כזה בהמשך כאן, שהוא מדהים, אבל דורש תחזוקה יומיומית, ומיד אגיע אליו….

 

 

שיזוף עצמי אינסטנט
בקטגוריה הזו אני מכניסה בדר"כ מוצרים שנותנים גוון שזוף מיידי, בניגוד למוצרים לשיזוף הדרגתי, שבהם הגוון נראה רק אחרי כמה 6-12 שעות.
והמוצרים בקטגוריה הזו גם עמידים במקלחת, בניגוד למוצרי שיזוף חד פעמיים.
בניגוד למוצרי שיזוף הדרגתי, המוצרים לשיזוף אינסטנט מאוד מלכלכים, גם בשלב שמוציאים חומר מהבקבוקים וגם על הגוף, וצריך לתת להם להתייבש היטב לפני שמתלבשים או יושבים על הספה או המיטה.

שיזוף עצמי
שיזוף עצמי

 

מוס משזף של סן טרופז – St. Tropez Self Tan bronzing mousse
(120 מ"ל, כ-120 ש"ח לפני הנחות, בחנויות למוצרי סן טרופז אונליין)

מוס משזף
**המוס עם הפקק הטורקיז** מוס לשיזוף מהיר של סן טרופז, למראה מולאטי מהמם

המוצר הראשון מסן טרופז שרכשתי. מוס בגוון חום כהה מאוד, מעין חום אספרסו, עם ריח פרחוני דומיננטי, שבינתיים התרגלתי אליו, אבל אני זוכרת שהוא היה לי דומיננטי מדי בהתחלה.
המרקם מתחת לאווריריות של המוס מאוד נוזלית ודלילה. המריחה הראשונה עם המוס הזה מלחיצה. הגוון מאוד כהה, ובהתחלה נראה כאילו הפנים שלי הפכו לשחורות בשניה. מלחיץ. אבל ברגע שמטמיעים אותו לתוך העור, העור מקבל גוון חום שזוף בערך 2 טונים מגוון העור, אבל בצורה כזו שהעור עצמו ממש נראה מבעד לגוון. הכיסוי של מוצרי השיזוף האלו הוא לא כמו כיסוי של מייקאפ, אלא ממש העור עצמו בגוון כהה יותר. למי שלא יודעת שזה מה שהולך לקרות, זה מעט מלחיץ.

הוא מאוד מלכלך אז ממליצה להשתמש בכפפה, ולהניח את המכסה הפוך, כדי שלא ילכלך את השידה או השיש, ולהמתין לייבוש מלא לחלוטין לפני שמתלבשים או יושבים על ריהוט מבד. הוא מתייבש די מהר. מקסימום חצי שעה.

הגוון מחזיק מעמד משהו כמו יומיים, לפעמים שלושה, והוא מהמם. ממש חום אמיתי, בלי אפילו אזכור קל שבקלים לפיגמנט צהבהב או כתמתם.
לחובבות המראה המולאטי.
מתה על המוצר הזה, ואני מורחת אותו לפעמים, כשיש לי זמן, מתחת למייקאפ, כדי לתת לעור גוון שזוף יפהפה.

שיזוף אינסטנט של לנקסטר – Lancaster Beauty Bronze
(125 מ"ל, 200 ש"ח לפני הנחות. אני רוכשת בסופר פארם את מוצרי השמש של לנקסטר, ב-100 ש"ח, מדי קיץ, ואפשר כמובן בחנויות למוצרי לנקסטר אונליין)

שיזוף עצמי, ברונזר לגוף
Lancaster Bronzing Beauty שיזוף חד פעמי מהמם ךמראה של חופשה

קרם משזף עם גוון. מגיע ב-2 גוונים, לי יש את 02, הכהה מבין השניים.
הקרם עצמו במרקם תחליבי ובגוון לבן-שמנת. בתוכו יש כדוריות צבע שמתפוצצות בזמן המריחה והעיסוי שלו לתוך העור, והן אלו שנותנות את הגוון לקרם (מאוד דומה ל BB של לוריאל או של מדינה מילאנו, למי שמכירה).

יש לו ריח רענן מעולה, ומרקם קליל שנספג יחסית מהר, אבל במקרה הזה, גם לאחר הספיגה שלו בעור, ממליצה להמתין עוד קצת, כדי שלא להכתים בגדים או מצעים, כי הוא מכתים. מניסיון.
הגוון שלו הוא חום עם תת גוון מעט אדמדמם, שבעיניי זה הגוון שיש לשיזוף אמיתי מהשמש, שיזוף כזה של פעם ראשונה, עם מעט אדמדמות.
הוא מהמם. כשאני איתו אני מרגישה שיש לי מראה של חופשה.

הוא מחזיק מעמד יום עד יומיים. ובמקלחת אפשר לראות את הגוון נשטף עם המים, אבל עדיין נשאר ממנו קצת ליום השני, ובניגוד למוצרים לשיזוף הדרגתי, גם כשרק חלק ממנו יורד במקלחת, זה לא נראה רע/ מתקלף / או בעל מראה של פטריית שמש כמו שקורה עם המוצרים ארוכי הטווח שדוהים.
מאוד מתאים לשימוש לפני ארוע לדעתי.

 

תחליף לשיזוף אינסטנט, של סן טרופז – St. Tropez self tan Bronzing lotion
(לי יש אריזה מוקטנת של 85 מ"ל, מהמארז בתמונה השלישית מלמעלה. הוא מגיע בגודל מלא של 120 מ"ל ועולה בסביבות 120 ש"ח בחנויות לסן טרופז אונליין)

הגרסה התחליבית של המוס עם הפקק הטורקיז – לשיזוף מהיר שמחזיק כיומיים, לפעמים שלושה.
התחליב במרקם קרם ג'ל, מעט דביק עד לייבוש, עם אותו ריח פרחוני אינטנסיבי כמו המוס.

האיכויות שלו דומות מאוד לאלו של המוס – צבע חום שזוף מהיר ואינטנסיבי, אבל בהיר יותר ועדין יותר מהגוון של המוס. יתאים למתחילות או למי שחוששות מהאפקט הכהה המיידי של המוס.
בשניהם, אגב, אני משתמשת גם לפנים וגם לגוף.

סווטשים:

שיזוף עצמי
שיזוף עצמי הדרגתי
שיזוף עצמי אינסטנט
שיזוף עצמי אינסטנט
שיזוף עצמי אינסטנט
שיזוף עצמי אינסטנט
היד שלי היתה לחה כאן מהמגבונים שאיתם הסרתי את הסווטשים הראשונים, אז המוצרים לא נקלטו היטב, אבל אפשר לראות את הגוון שלהם

 

אלו מוצרי השיזוף שלי כרגע. בתמונה השלישית מלמעלה צילמתי את הכפפה שלי למריחת מוצרי שיזוף, גם היא של סן טרופז ועלתה לי כ-15 ש"ח, וגם מגבונים לתיקון טעויות שיזוף עצמי, גם הם של סן טרופז.

יש עוד מותגים ומוצרים שהייתי רוצה לנסות בקטגוריה במשך הזמן. מקרן אותי כרגע המותג XEN TAN, ועוד מוצרים של סן טרופז, והגרסא האינטנסיבית יותר של התחליב המעולה של קלרינס. אני בטוחה שאנסה אותם בקרוב 🙂

* הקרם של פבוניה התקבל לסקירה

 

 

תגובות

comments

91 Comments

  • דינה

    הי קורין,

    איך הפוסט המעולה שלך בא לי בדיוק בזמן 🙂
    אני נורא רוצה להתחיל להשתמש במשזף ואין לי מושג במה לבחור.
    האמת קצת הלכתי לאיבוד פה מרוב המוצרים, אולי תכווני אותי למשהו ספציפי?
    אני בהירת עור ושיער אבל העור שלי "יודע" להשתזף אם זה נעשה בהדרגה ובחוכמה (בצעירותי נהגתי, כמו רבות אחרות, לטגן את עצמי :(((). הייתי רוצה מוצר שנותן תוצאות יפות לטווח ארוך אפילו אם יש לחדש מדי מספר ימים, פחות מעניין אותי משזפים מיידים או אינסטנט. ממה את ממליצה להתחיל?

  • Rachel

    היי , נהנת מאוד לקרא את הבלוג שלך . חבל שלא סקרת את הג'ל לשיזוף עצמי של שיסיידו. מכיון שאני צרכנית ותיקה מאוד של כללללל המוצרים לשיזוף עצמי . הג'ל של שיסיידו הוא המוצלח ביותר. אפילו יותר מלנקסטר ומחירו בעונה סביר תמיד99 ש"ח. חסכוני ביותר, מרקמו נעים, מקרר ,הריח מצוין והצבע מדהים. אני מאוד בהירה וכלל לא נחשפת לשמש.

  • קורין

    @דינה
    אם את מתחילה ובהירה אז המוצרים לשיזוף הדרגתי יומיומי של סן טרופז יתאימו לך.
    בגלל שאת בהירה יחסית אני חוששת שהמשזפים האחרים יתנו לך גוון כתמתם או שידהו בצורה לא מחמיאה.
    המשזפים ההדרגתיים מאוד מאוד עדינים ויתאימו לך

  • קורין

    @Rachel
    תודה רבה רחל. צודקת לחלוטין. קראתי עליו הרבה המלצות בבלוגים בעולם והוא גם ברשימה שלי של מוצרים לנסות.
    תודה רבה על ההמלצה 🙂

  • Rachel

    @קורין
    תודה לך!!! על כל ההמלצות המלומדות על העבודה הרצינית , אני לא קונה מוצרי איפור וקוסמטיקה בלי להסתכל בבלוג שלך תחילה, ובזכותך התחלתי לקנות ברשת . כייף. מזל שיש אותך! רחלי.

  • מאיה

    היי, קודם כל פוסט מעולה, אני פריקית של מוצרי שיזוף.
    אני רוצה להזמין את המגבונים להסרת טעויות של סן טרופז ונכנסתי ללינק שפירסמת וראיתי את כל המוצרים שלהם אבל את המגבונים אני לא מוצאת. יש אפשרות שתפרסמי לינק ישיר למגבונים?
    תודה!

  • קורין

    @מאיה
    תודה רבה!
    אני באמת לא רואה אותם בשום אתר, אבל יש לך את המוצר הזה – נוזל להסרת שיזוף עצמי. הוא עולה 30 ש"ח יותר מהמגבונים בסה"כ ויש בו יותר חומר, והוא מעולה להסרת השיזוף כשהוא דוהה לא יפה. (גם אני הזמנתי עכשיו אחד בעקבותייך 🙂 )

  • מישל

    היי.
    אני יודעת שהפוסט ישן אבל נתקלתי בו דרך חיפוש בגוגל והוא מעולה.
    רציתי לדעת האם המשזפים יורדים במים(נגיד הלכתי לבריכה שזופה נכנסתי למים ויצאתי לבנה?)
    מרוב הפרסומים מאוד התבלבלתי….אני מחפשת משהו בעיקר לרגליים כי העור שלי שקוף(בהיר ברמה רגילה כזאת לא יותר מידיי אבל יחסית שקוף ורואים לי וורידים בקלות רבה) ואני רוצה להסתיר את זה ככול האפשר עם משזפים אבל חשוב לי לא להיות כתומה או צהובה אחרי השיזוף אלא משהו שהוא טבעי ככול האפשר.

  • קורין

    @מישל
    גם אם הפוסט ישן, תמיד אני כאן כדי להגיב 🙂
    יש כמה סוגים של משזפים:
    חד פעמיים – אלו יורדים במים
    שיזוף הדרגתי – אלו עמידים במים.
    אז כל מה שהוא לשיזוף הדרגתי יתאים לך.
    נסי את הסן טרופז באריזה הלבנה שכתבתי עליו למעלה. הוא נותן שיזוף הדרגתי טבעי מאוד ולא כתום, ועמיד במים.
    גם הקלרינס שכתבתי עליו יהיה לך טוב

  • מישל

    ובמקרה ואני משתמשת באינסטנט שהם ישר מביאים צבע כהה , באיזה רמה הם יורדים במים? כמו למשל הזה של סן טרופז במוס שבעיקרון כתוב שרק אחרי המקלחת מגיעים לצבע האמתי או משהו בסגנון? או שאני טועה…?

  • קורין

    @מישל
    לא ראיתי באף אחד מהמוצרים שאחרי המקלחת מגיעים לגוון אמיתי….
    בסן טרופז החד פעמי יש ירידה של צבע במקלחת אבל ממש לא היסטרי. נסבל בהחלט ולא מאוד בולט. זה שיזוף שמחזיק בערך ליומיים.
    הלנקסטר החד פעמי למשל – הירידה שלו במים יותר דומיננטית ובולטת

  • מישל

    תודה:) ועוד שאלה קטנה… החומרים באים עם איזה קרם לחות או שאפשר לשים כל קרם לחות?
    מצטערת על כך ההודעות פשוט ניסיתי פעם משזף כולשהו בישראל ונראיתי כתומה בפסים… לא בדיוק מה שרציתי…וגם העור הרגיש לי נורא יבש אחריי..

  • קורין

    @מישל
    הם לא מגיעים עם קרם לחות ואפשר להשתמש בכל קרם לחות שהוא לא על בסיס שמן. שמן מפרק את החומרים שיש במשזפים ואז השיזוף יורד בצורה לא אחידה.
    רצוי מאוד להתמרח לפני המשזפים בדיוק מהסיבה שציינת, וגם ציינתי את זה בהמלצות הכלליות בפוסט: המוצרים האלו נראים במיטבם על עור מלוחח. ברגע שהעור יבש נוצרים כתמים.
    ואגב – לגבי זה שציינת שהיו לך כתמים כתומים – בלי קשר לזה שהעור היה יבש, כנראה שלמשזף שהשתמשת בו היה פיגמנט כתום. תנסי את אלו של סן טרופז, הפיגמנט שלהם יותר טבעי ופחות כתום

  • מישל

    תודה רבה על התגובות ועל העזרה:)) מקווה רק שלאחר שהם מתייבשים הם לא מלכלכים 🙂

  • מיטל

    היי , אשמח לקבל עצה .. אני מתחתנת בעוד כשבועים וצבע העור שלי הוא בהיר קצת צהבהב הייתי מאוד מעוניינת להשתמש במשזף ביתי אך אני לא יודעת באיזה תכשיר להשתמש… איני מעוניינת בשיזוף כהה ושחום. אני רוצה שיזוף עדין שיעשה תעבודה .. אשמח לקבל ממך פידבק איזה תכשיר ההית ממליצה לי ומתי כדאי לי למרוח את הקרם .. תודה מראש. מיטל

  • מישל

    היי.. אני רואה שיש לך בתמונה את המגבונים המתקנים שיזוף .. מאיפה איפשר לקנות אותם והאם הם מסירים לגמרי את השיזוף או שרק גורמים לצבע לדהות שמקום שמעבירים ?
    תודה

  • קורין

    @מיטל
    מיטל – פספסתי את התגובה שלך!
    שיזוף כהה ושחום זה הסן טרופז אבל אני לא בטוחה שזה יספיק להגיע אם תזמיני עכשיו.
    כל היתר נותנים שיזוף מעודן, ועל גווני עור מסויימים יכולים לקבל תת גוון כתמתם.
    בסן טרופז נסי את הבקבוק הלבן עם הפקק הטורקיז. תמרחי כל יום לפחות 4 ימים לפני החתונה.
    יש עוד מוצר שלהם שלא ניסיתי, אבל אמור להיות כהה יותר מהלבן-טורקיז – המוצרים שמגיעים בבקבוק שחור, שגם שווה לנסות.
    כדי להיות בטוחה שזה הגוון שאת רוצה, נסי באיזור שלא חשוף עם השמלה שלך כמה ימים או שבוע לפני ותראי אם זה מתאים. מזל טוב!

  • קורין

    @מישל
    היי מישל. הם מסירים שיזוף ברמה מסויימת, אבל זה מאוד עוזר שיש אותם.
    חיפשתי לך בכל האתרים ששולחים את המוצרים לארץ ולא מצאתי אותם.
    כן מצאתי נוזל ייעודי להסרת שיזוף מלאכותי, ואת יכולה לנסות גם שמני גוף, זה יכול לעזור. שמנים מפרקים את החומר של השיזוף ויכולים להסיר חלק ממנו

  • תמר

    היי..אשמח לקבלך עצה, אני נוסעת לאילת עוד שבועיים ואני מאוד-מאוד לבנה! בדקתי במכון לשיזוף בהתזה ושאלתי אם ניתן להיכנס לבריכה ולים לאחר ההתזה ונאמר לי שזה ייצור גוון כתום לעור. השאלה שלי אם אני אשתמש באחד התכשירים לשיזוף עצמי ואכנס לבריכה אני אקבל גוון של עוגת גזר?

  • קורין

    @תמר
    היי תמר, לא נתקלתי בבעיה הזו, ואני מאלו שנכנסים למים בים 🙂
    לא נראה לי שתהיה לך בעיה עם המשזפים שציינתי כאן בפוסט

  • תמר

    תודה 🙂 אז ללבנבנה ממש ממש כמוני את הכי ממליצה על הסן טרופז? ניתן להשיג בחנויות בארץ או רק להזמין מהאינטרנט? וכמה זמן בערך לוקח עד שהמוצר יגיע אלי? מהמוצרים שניתן למצוא בסופר פארם מה הכי מומלץ? תודה רבה מראש:)

  • סתיו

    היי, גם אני לבנה מאוד ומנומשת לכן המכונות שיזוף/שמש לא מומלצים לי, אני בלונדון וקניתי את השיזוף עצמי הדרגתי(קרם פנים וקרם גוף), האם עדיף את המוס על הקרם גוף? אני הולכת לסופש של הרבה ים ובריכה עוד שבוע וחצי אז אשמח לדעת כמה ימים לפני כדאי להתחיל למרוח את התכשירים

  • קורין

    @תמר
    בעקרון הסן טרופז הכי מומלץ לבהירות מאוד, אבל סן טרופז ניתן לרכוש רק אונליין ולדעתי לא יספיק להגיע אלייך עד החופשה.
    ממליצה לך לנסות של קלרינס או של לנקסטר. שניהם טובים וניתן להשיג בארץ

  • קורין

    @סתיו
    מכונות שיזוף לא מומלצות לאף אחד בעיניי. זה אפילו מסוכן יותר לדעתי מאשר לשכב בשמש…
    לגבי המוס/קרם גוף – תלוי בעדפות שלך. התוצאה די זהה, מה שחשוב זה מה שהכי נוח לך להשתמש ולמרוח בצורה אחידה.
    ממליצה לך להתחיל למרות אפילו שבוע לפני שאת הולכת לים או לבריכה.

  • תמר

    קורין! הצילו חח מרחתי את המשזף ברגליים ביום חמישי, יצא סבבה אבל בהיר מאוד, ואז מרחתי שוב בשבת..ועכשיו הרגליים שלי כתמתמות..אני יורדת לאילת בחמישי..את ממליצה להתמרח שוב ברביעי לפני הנסיעה? הכתמתמות תרד עד אז? ועוד שאלה..בין השיזופים לא עושים פילינג נכון? רק לפני המריחה הראשונית..?

  • תמר

    היי..קרה לי משהו ממש מוזר..אהבתי מאוד את המשזף של לנקסטר השתמשתי בו לפני הנסיעה לאילת, הגוון שהתקבל היה ממש יפה ולא הפסיקו להחמיא לי על השיזוף 🙂 גם נכנסתי לבריכה והצבע לא ירד הכל היה בסדר. המשכתי להשתמש במוצר אני כבר משתמשת בו כמה שבועות. לפני כמה ימים אחרי המקלחת מרחתי קרם גוף חדש שאני לא שמה בדר"כ והצבע בחזה פשוט התקלף ממני! אז קניתי את הקרם גוף שאני שמה בדר"כ חשבתי שזו הסיבה, שהקרם החדש שומני מדי או משהו כזה.ואתמול הייתי בבריכה, אחרי שהתמרחתי במשזף יום לפני, ופתאום אני קולטת שהצבע ברגליים פשוט מתחיל להתקלף! בדיוק כמו שקרה לי עם הקרם גוף. חזרתי הביתה לבנה! ממש ממש מוזר..יש לך אולי הסבר לתופעה? באילת הכל היה בסדר..

  • קורין

    @תמר
    לדעתי קרם הגוף החדש שלך מכיל שמנים. כל מוצר שיש בו שמן מוריד את השיזוף המלאכותי. זו גם הדרך להוריד את השיזוף למי שרוצה – להשתמש בשמן גוף.
    תקפידי להשתמש במוצרים נטולי שומן בתקופה של המשזפים

  • לירונוש

    הייוש 😉

    תחילה אני רוצה להגיד שאני מתה על הבלוג שלך ואת פשוט מהממת!

    שנית, חיפשתי וחיפשתי ואח"כ שוב חיפשתי ופשוט לא מצאתי את המשזף של לנקסטר – שיזוף אינסטנט של לנקסטר – Lancaster Beauty Bronze לא באתרים ואפילו לא באתר הרשמי ! האם אני לא מחפשת טוב? ואם אין האם יש מוצר שמאוד דומה לו שתוכלי להמליץ עליו??
    אני חוזרת לעבודה לאחר חופשת לידה וחייבת להראות מצויין!
    תודה 🙂

  • קורין

    @לירונוש
    תודה רבה מקסימה 🙂

    לגבי הלנקסטר ביוטי ברונז – ראיתי אותו בסופר פארם. נסי לחפש שם.
    אם לא הוא אז לגרלן יש מוצר דומה, שנותן גם גוון דומה, המרקם מעט שונה. כתבתי עליו בפוסט הזה:
    http://www.rissim.co.il/2013/08/07/a-la-tropicana-summer-vacation-colors/
    לקראת הסוף
    וכמובן שיש את הסדרה עם הפקק הטורקיז של סן טרופז. לא נמכר סארץ, רק אונליין. הסן טרופז יותר חום מאשר הלנקסטר שיש לו גוון טיפה אדמדמם.
    בהצלחה@
    עדכני אותי מה קנית… 🙂

  • ירין

    היי קורין, ראיתי שהעלת את הפוסט הזה לפני שנים, אבל אני מקווה שאת עדיין רואה תגובות.
    אני כותבת בקשר לקרם השיזוף של לנקסט, הוא באמת אחד הטובים שיצא לי להשתמש אבל העיניין שבאיזור בית השחי יש כמו בור פיגמנטצייה מהג'ולה למניעת זיעה
    רציתי לדעת אם יש לך איזו עצה כל שהיא למנוע את המראה המחריד הזה…
    תודה רבה והמשך יום מבורך 🙂

  • נויה

    היי שמי נויה ואני לבנה אבל אני משתזפת בשמש פשוט לא אוהבת את נזקי השמש בגוף שלי, בעקבות התחקיר המדהים שלך התחלתי להשתמש בסן טרופז הדרגתי הוא מדהים אבל לא גוון ממש חום מולטי כמו שאני אוהבת השאלה שלי אם לסן טרופז הגוון הכהה אפשר לשים אותו גם בפנים וראיתי באיזה סרטון גם אריזה של הסן טרופז הכהה ממש כל התכשירים האם את יודעת איפה אני יכולה לרכוש את כל בתכשירים גם לגוף וגם לפנים של הסדרה הכהה יותר תודה ותדעי שאת מדהימה .

  • מי-טל

    היי קורין,
    רציתי לשאול לעצתך כי אני די מיואשת 🙁
    עשיתי לפני שנה (!) שיזוף עצמי עם קרם משזף (של LOREAL כמדומני). בעוונותיי, כנראה שלא המתנתי מספיק זמן ולבשתי מכנסי 3/4 מה שגרם לכך שהחלק התחתון של הרגל (10 ס"מ מתחת לברך ועד לכף הרגל) כהה יותר משאר הרגל. זה תקף כמובן בשתי הרגליים :((
    אני בהירה מאוד וההבדל ניכר. ניסיתי להסיר את הצבע עם כל מיני חומרים כלימון, קרם הבהרה של ג'ולן אך דבר לא הועיל.
    יש לך רעיון מה יכול להסיר את הצבע רגע לפני שאני פונה לאקונומיקה? 🙂
    אני מניחה שמשום שהאיזור הזה של הרגל די יבש, הצבע נקלט בצורה כזו שגם כעבור כ"כ הרבה זמן הוא עדיין שם…
    אשמח לשמוע ממך.
    מי-טל

  • קורין

    @נויה
    היי נויה
    באותם אתרים שבהם מוכרים את הסן טרופז יש גם את הסדרה הכהה יותר.
    את בטח השתמשת בגוון לייט-מדיום. אז יש את גווני המדיום-דארק
    קישורים:
    לפנים
    לגוף
    הסן טרופז הכהה ממש שראית זה בבקבוק השחור. זה לא שיזוף הדרגתי, זה שיזוף חד פעמי. זה יורד במקלחת אחרי יום או יומיים

  • קורין

    @מי-טל
    היי מי-טל. מלפני שנה והשיזוף עדיין שם? נשמע ממש תמוה…
    בכל מקרה, יש חומר של סן טרופז להסרה של מוצרי שיזוף.
    אם לא בא לך להשקיע במוצר מיוחד, נסי עם כל שמן גוף אחר או אפילו שמן זית.
    בהצלחה!

  • ורד

    היי מיטל, השתמשתי בקרם משזף של גרנייה ולא שמתי כפפות לפני… עכשיו הידיים שלי כתומת ומחר יש לי חתונה.. איך מורידים את זה??
    Help !!!

  • קורין

    @ורד
    היי ורד. שמי קורין, לא מיטל 🙂
    נסי לעסות את הידיים עם שמן – שמן גוף, שמן זית, פילינג גוף שמן. כל דבר שיש בו שמן. לא יודעת אם זה יוריד את הכל אבל לפחות חלק כן.

  • נירית

    היי
    רציתי לדעת איפה קונים את המוצרים של סאן טרופז?
    והאם הם מתאימים לגוון עור לבן עם נימים אדומים?
    תודה

  • הילה

    היי, איזו כתבה מושקעת תודה 🙂 האם ניסית את המשזפים של גרנייה?

  • תמימה

    היי
    אני השתמשתי אתמול בלילה בשיזוף ללא שמש של life- המגבונים..לא היה לי מודעות איך להשתמש בו .. קמתי הבוקר עם כתמים..ובאיזור המרפקים מאווד כהה..אני חייבת לדעת מה לעשות? עוד יומיים יש לי מסיבת סיום..אשמח מאוד לעזרה 🙂

  • רונית מולד

    פוסט מעולהההה
    איפה ניתן לרכוש בארץ בתא כפפה למריחת קרם משזף??

  • שני מזרחי

    היי קורין

    עבר זמן מה מאז הכתבה אז יש לי כמה שאחות.
    הייתי במספר סניפים בסופר פארם וחיפשתי את המשזף ההדרגתי של קלרינס ולא הצלחתי למצוא. מכיוון שהכתבה ישנה שיערתי שזו הסיבה. המוכרת חילקה את זה ואמרה שיש שיזוף מיידי ושיזוף נבנה. עכשיו חשבתי שהשיזוף הנבנה הוא ההדרגתי שאת המלצת עליו אבל המוכרת אמרה שזה מעמיק את השיזוף כמשתזפים. כלומר צריך להיחשף לשמש בשביל לקבל צבע. אנא ממך אם תוכלי להעלות תמונות עדכניות של המוצרים. אוכל לשלוח לך תמונה של המוצר שקניתי במייל.

    אנא תגובתך,
    תודה
    שני.

  • קורין

    @שני מזרחי
    מה שהדיילת המליצה לך עליו הוא לא משזף עצמי אלא בוסטר לשיזוף. זה מוצר שונה לחלוטין. בוסטר הוא מעצים שיזוף – יש להנחה לפנ השיזוף ויש להנחה אחרי השיזוף, אבל בכל מקרה צריך להשתזף איתו ולהחשף לשמש, כך שמתוך ההגדרה הוא לא משזף עצמי.

    המוצר לשיזוף הדרגתי בקלרינס הוא המוצר הזה. את יכולה לרכוש אותו ישירות בסטרוברי אם הוא לא קיים במלאי בארץ.

  • איריס

    היי . ממש אהבתי את הפוסט
    כתבת שקרמים עם שמן מורידים את השיזוף העצמי.
    איך ניתן להוריד איפור עם מסיר איפור בלי שהשיזוף יירד?

  • איריס.ש

    היי . ממש אהבתי את הפוסט
    כתבת שקרמים עם שמן מורידים את השיזוף העצמי.
    איך ניתן להוריד איפור עם מסיר איפור בלי שהשיזוף יירד?

  • אנה

    היי! הפוסט ישן אך אשמח מאוד אם תעני לי!
    אני אשכנזייה לבנה כמו קיר חח! ניסיתי מלא מוצרים לשיזוף מלאכותי ולא אהבתי אף מוצר היחיד שמצא חן בעיניי שכולם מדברים עליו הוא הסנט טרופז אך אין באפשרותי לקנות אותו באינטרנט:/ ניסיתי את המשזף מהסדרת ברונזינג ביוטי זה שהגוון שלו אדמדם, לא אהבתי יותר מידי גוון אדום:/ אני מאוד אוהבת גוון חום עמוק ברונז פנטזיה בשבילי חח רציתי לשאול בלי חפירות האם המוצר השני של לנקסטר ההדרגתי מה הצבע שלו? חום? או כתום? הוא אחיד? פשוט התייאשתי כבר חח אשמח מאוד אם תעני לי!

  • קורין

    @אנה
    היי אנה. אם את בהירה אז הסן טרופז אידיאלי בשבילך.
    הגוון של הלנקסטר תלוי בגוון העור שלך הבסיסי. אם את ממש ממש בהירה יתכן והוא יצא כתמתם עלייך. תצטרכי לנסות.
    אבל מניסיון – לבהירות הכי מתאים הסן טרופז.
    למה את לא יכולה להזמין באינטרנט? גם אם אין לך כרטיס אשראי את יכולה להטעין כרטיס אשראי של הדואר בכסף מזומן ולהשתמש בו

  • ענווה

    היי ממש אהבתי את הפוסט אבל לא יודעת בדיוק מה מתאים לי אני שחומה קצת אני רוצה ממש שיזוף של קיץ מה את ממליצה לי ושיש אותו בארץ

  • בת-אל

    היי קורין
    קודם כל חשוב לי להגיד לך ממש תודה על הכתבה היא מעולה עזרת לי מאוד
    ורציתי להתייעץ איתך אני שחומה בגוף אבל ללא גוון אחיד סימני מתיחה ומעט יובש בעור לפעמים ובפנים אני מאוד בהירה גם בפנים יש לי יובש לפעמים באזור העיניים הייתי רוצה גוון אחיד לכל הגוף גוון חום כהה קצת מוזהב האם זה אפשרי ואם כן איזה מוצר את ממליצה שיכול לתת לי תוצאות כאלה?
    ושאלה אחרונה לכמה שימושים בקבוק מספיק?

  • קורין

    @בת-אל
    תודה 🙂
    דבר ראשון הייתי ממליצה לטפל ביובש לפני שימוש במשזף עצמי, אחרת יהיו לך כתמים.
    אחרי שטיפלת ביובש הייתי ממליצה לך על המשזפים של סן טרופז. הם הכי טובים שניסיתי, ויש להם גוון ממש שחום ולא כתום.
    הבקבוק מספיק לכמה חודשים. תלוי מה דירות השימוש כמובן. בקיץ זה משהו כמו חודשיים

  • אלונה

    היי קורין!
    אני רוצה לרכוש את הסנט טרופז,אני מאוד בהירה רצית לשאול בכמה טונים הגוון משתנה? הוא בהיר אחרי מקלחת?הכתבה מעולה עזרה לי מאוד!

  • קורין

    @אלונה
    היי אלונה
    המוס של סן טרופז מתאים לפנים
    לגבי הקרמים לשיזוף עצמי – הגוון משתנה בהדרגה. הם מגיעים בגוון לייט ובגוון מדיום, אז קחי לך את הבהיר.
    עם המוס הגוון משתנה כמעט מיד, ובערך 2-3 טונים מגוון העור, אבל גם בהירות משתמשות בו, כך שהוא יכול להתאים לך. מאוד חשוב המריחה עם הספוגית במקרה שלך, כדי שתהיה אחידה וללא הבדלי גוונים

  • אסתי

    כתבה ממש מעולה!
    אז אומנם הכתבה מאוד ישנה אך יש לי שאלה…
    המלצת על המוצרים של סן טרופז.. העור שלי לבן מאוד, ואני מאוד רוצה להגיע לשיזוף יחסית כהה עד כמה שאפשר. עם איזה קרם/ מוס את ממליצה לי להתחיל?

  • שירה

    היי קורין! איזה פוסט מעולה!!
    יצא לך להשתמש במוצרים של loving tan להשוואה ?. אני מורחת עם כפפה ולא פעם אני מגלה שיש אזורים שהחומר פשוט לא נתפס. זה קורה גם עם הסן טרופז? תודה רבה

  • אסתי

    ואחרי כמה זמן את ממליצה שאוכל לעבור לdark? מאוד חשוב לי שהשיזוף יהיה כהה ועמוק. האם כדאי לי אולי להתחיל במדיום ואז לעבור לכהה?

  • קורין

    לא ניסיתי את ה loving tan, אבל זה יכול לקרות, בעיקר אם מרחת איזשהו חומר אחר לפני כן – קרם לחות או שהאיזור לא יבש לגמרי, אפילו לח, ואפילו לח מלחות ולא ממים, או מזיעה.
    החומר מגיב כמו שעווה להסרת שיער.
    אם יש לחות כלשהי, זה פשוט לא יתפוס, אפילו עם כפפה

  • קורין

    את יכולה בהחלט להתחיל במדיום, ואחרי משהו כמו 3 שבועות של שימוש יומיומי תעברי לכהה יותר.

  • אסתי

    עשיתי מספר פעמים את המדיום.. אני חושבת שאני יכולה לעבור כבר לdark השאלה שלי היא האם בין השיזופים אני לא יכולה לשפשף או לעשות עם פילינג? הרי זה מוריד את השיזוף.. אז איך בכל זאת לעבור לdark?
    קשה לי בלי לעשות פילינג או משהו בסגנון לפחות פעם בשבוע.
    תודה רבה!!!

  • אסתי

    עשיתי מספר פעמים את המדיום.. אני חושבת שאני יכולה לעבור כבר לdark השאלה שלי היא האם בין השיזופים אני לא יכולה לשפשף או לעשות עם פילינג? הרי זה מוריד את השיזוף.. אז איך בכל זאת לעבור לdark?
    קשה לי בלי לעשות פילינג או משהו בסגנון לפחות פעם בשבוע.
    בנוסף- האם אני יכולה להיחשף לשמש רגיל?
    ומה לגבי כניסה לים/ בריכה?
    תודה רבה!!!

  • שירה

    שלום!
    גם בשנת 2017 הפוסט הזה רלוונטי מתמיד..
    רכשתי את הקרם של קלרינס (שהיום כבר נראה אחרת) והזמנתי את הקרם והכפפה של גן טרופז.
    ברשותך, אשמח לשאול כמה שאלות!
    1. איך את מורחת את הקרם על הגב?
    2. האם זה בסדר לשים מהקרם על הפנים? אם כן, באיזו טכניקה? למהול אותו בקרם לחות?
    3. גם לאחר ששמתי את הקרם משזף, אני יכולה להתקלח כרגיל עם סבון או שעדיף להימנע?
    4. במידה ושמתי קרם ביום שישי, ואני רוצה להתגלח- הגילוח מוריד מהשיזוף? (הבנתי שאם אני רוצה לשים קרם אחרי גילוח אז לפחות יום או יומיים מאז הגילוח..)

    סליחה אם חפרתי..
    לתשובתך אודה!
    שירה 🙂

  • קורין

    @אסתי
    ראשית – את יכולה לעבור לדארק לדעתי.
    דבר שני – תראי – אם את עושה פילינג אחת לשבוע קחי בחשבון שזה מוריד מהשיזוף, במיוחד אם זה פילינג שיש בו שמן. ממליצה לך פשוט לנסות בחלק קטן לעשות פילינג ואח"כ למרוח משזף ולראות איך זה עובד

  • קורין

    @שירה
    כמו הדאבל וור של אסתי לאודר – גם הפוסט הזה רלוונטי תמיד 🙂
    1. לגב – אין ברירה, אם רוצים מריחה אחידה חייבים להעזר במישהו שימרח לך.
    2. אפשר בדר"כ לשים על הפנים (אני שמה את הסן טרופז עם הפקק הכחול על הפנים), אבל נסי קודם בחלק קטן, אולי בקו הלסת או מתחת לסנטר, ותראי שאין לך רגישות. אם זה עובר סבבה אז תמרחי על כל הפנים. אני מורחת כמו קרם מעל לקרם הלחות.
    3. אפשר חופשי להתקלח עם סבון.
    4. גילוח עושה סוג של פילינג עדין שיכול לפעמים להוריד מהשיזוף, אבל אם תגלחי יום אחרי שאת מורחת את המשזף, ולא באותו היום, אני לא רואה בעיה, כי החומר כבר נטמע בעור
    בהצלחה!

  • שירה

    היי! תודה רבה על המענה שלך קודם.
    שאלה נוספת – יש מה לעשות לגבי תיקון שיזוף? אזורים מסוימים שלא יצאו אחידים? (בעיקר בכפות רגליים/קרסול)

    שבוע טוב!
    שירה

  • גל

    היי
    אשמח למענה למס שאלות –
    1. האם יש קרם שיזוף עצמי בארץ שלא עושה גוון כתום?
    2. עשית פעם השוואה בין הסאן טרופה לאבינג טאן?
    3. לסאן טרופה קיים קרם גוף שנותן זוהר לשיזוף כמו בלובינג טאן?

    שמתי לב שהפוסט ישן יחסית אבל הוא ממש שווה ❤️

  • קורין

    @גל
    תודה רבה! באמת פוסט ישן אבל כל המוצרים עדיין נמכרים, אז זה פוסט שעדיין רלוונטי 🙂 תודה על המחמאה!
    ולשאלות שלך:
    1. מאלו שנמכרים בארץ שנותן גוון ברונזה זה הלנקסטר ביוטי ברונז, אבל זה לא שיזוף הדרגתי אלא חד פעמי. אני שמה אותו כמעט לכל ארוע וכולם עפים על הגוון שלי
    2. לא ניסיתי עדיין את הלאבינג טאן אבל הזמנתי. אעשה השוואה כשיגיע אליי
    3. בהחלט יש. יש אפילו כמה. הנה 2 מהם: הראשון הוא שמן שימר לגוף, שנותן זוהר. השני הוא מוצר שאת מורחת מעל השיזוף (שיזוף טבעי או מלאכותי) ויש בו חלקיקי שימר קטנטנים, בדיוק כמו בזה של לאבינג טאן, שנותנים מראה שזוף וזוהר לעור.

  • שחר

    היי איך אפשר לשמור על שגרה של שיזוף קבוע? כל כמה ימים ומורחים שוב ואיך זה לא יורד בכתמים אם כל פעם שמים שכבה חדשה?
    מנסה להבין איך אני שומרת על שיזוף תמידי

  • קורין

    שחר – בדיוק כמו שתיארת. כל כמה ימים למרוח שוב.
    לשים לב לעשות פילינג לפני כל מריחה, למרות שמרחת לפני כמה ימים.
    ולשים לב שזה עובד רק עם המשזפים לטווח ארוך, לא החד פעמיים.
    אני משתמשת כבר שנים בסן טרופז, והוא יודע לבנות את עצמו ללא כתמים גם כששמים בשכבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *