הזרקות חומצה הילארונית
טיפוח פנים

וואו! רזית! (או – מי פוחדת מהזרקות?)

הזרקות חומצה הילארונית
הזרקות חומצה הילארונית פרופילו – חודש אחרי. אני לא כזו זוהרת במציאות, זה פשוט צולם בתאורה מלאכותית;-ׂ)

 

לחלק הראשון של הכותרת תקבלו תשובה בהמשך. לגבי החלק השני – התשובה המאוד טבעית לי היא אני! אני מאוד פוחדת מהליכים קוסמטיים שהם יותר מורכבים מעוד טיפול פנים, כדוגמת הזרקות ודומיהם, למרות שכבר הרבה מאוד זמן אני רוצה לעשות הזרקות מילוי בשפתיים למשל, אבל דוחה את זה כל הזמן.
ולכן, כשהזמינו אותי להשקה של חומר מילוי חדש שיצא לשוק – פרופילו, מאוד התלבטתי אם ללכת בכלל, כי לא חשבתי שטיפול מהסוג הזה מתאים לי, אבל בסופו של דבר החלטתי להתגבר על הפחד, ללכת להשקה, שבה הייתי – לא פחות ולא יותר – זו שהדגימו עליה את התהליך!
אז על החוויה האישית שלי, ההבדלים בין חומצה היאלרונית ובוטוקס, והתוצאות כמובן – בהמשך הפוסט.

אז מעבר לזה שאני מאוד גאה בעצמי שהצלחתי להתגבר על הפחד (חרדה אפילו) וכן לעבור תהליך הזרקות, אני גם מאוד מרוצה מהתוצאות, ואספר כאן קצת על התהליך, ואנסה לענות על שאלות שעניינו אותי לפני שעשיתי את ההזרקות.
יש כאן הרבה מאוד מידע "טכני", אז חילקתי לכם את הפוסט עם כותרות ידידותיות יותר, כדי שתוכלו לעבור ישירות למידע שאתם מחפשים, וניסיתי ככל יכולתי להנגיש את המידע וממש לתאר במילים פשוטות את התהליך, כי הכי טוב פשטות.

♥♥♥

סוגי ההזרקות שיש בשוק היום
נתחיל מזה שצריך לעשות הפרדה גסה בין 2 סוגי חומרים בהזרקות – בוטוקס וחומצה היאלרונית.
בוטוקס הוא חומר שהפעולה שלו היא בעצם החלשה של שרירים באיזור המוזרק, ומעצם החלשת השריר הקמט באיזור "מתיישר", נקרא לזה כך.
חומצה היאלרונית היא חומר מילוי, המיועד להענקת נפח באיזורים המוזרקים.
התהליך שאני עברתי הוא הזרקה של חומצה היאלורונית – למילוי.

♥♥♥

איזה תהליך עוברות הפנים במהלך השנים?
ככל שמתבגרים ניתן לראות ולחוש ברפיון של העור והשרירים בפנים.
מה שקורה מתחת לפני השטח הוא שבעצם שטח הפנים שלנו מורכב מיריעות שומן אלסטיות, שנותנות לפנים את המילוי הטבעי כשאנחנו צעירים יותר. על היריעות האלו יושב העור.
ככל שמתבגרים, היריעות הללו מאבדות מהנפח והמוצקות שלהן, ואז יש התרופפות של העור, כי אין מספיק נפח מתחתיו להחזיק אותו מתוח.
יש אזורים שמאבדים נפח מוקדם יותר ויש אזורים שמאוחר יותר, אבל בגדול – זה תהליך מאוד טבעי, שקורה אצל כולם.

מה קורה לעור כשהוא מאבד את הנפח שמתחתיו?
כשאנחנו צעירים יותר העור יודע להתאים את עצמו לכמות המילוי שיש מתחתיו. כי העור מטבעו אלסטי – מתמתח בהתאם לצורך, כמו גומי. ראו, למשל, מצבים של הרזיה או השמנה כשאנחנו צעירים יותר – העור בפנים מתאים את עצמו לנפח החדש בהתאמה.

עם השנים האלסטיות של העור יורדת. כי רמות האלסטין והקולגן בגוף יורדות עם השנים (הקולגן והאלסטין אחראיים למיצוק, לאלסטיות ולהתחדשות העור והתאים). דמיינו למשל גומי ותיק, או אפילו גומיה לשיער. כשמשתמשים בה בהתחלה היא יודעת לחזור למצבה הראשוני, אבל ככל שמשתמשים בה יותר, ועם הזמן, כך היא מאבדת מחוזקה הראשוני, והופכת רופפת יותר. תהליך דומה קורה בפנים שלנו לאורך השנים.
השילוב של ירידה ברמת האלסטיות של העור, וירידה בנפח שמתחת לעור, גורמת לדלדול שלו, ומאחר והעור כבר אינו צעיר, הוא לא מצליח להתגמש ולהתאים את עצמו למימדים החדשים (גומיה ישנה, זוכרים?).

מטרת ההזרקות של חומר המילוי היא בעצם להחזיר נפח לאיזור שאיבד מנפחו, ואז העור שמעליו באופן טבעי מתמתח כדי להתאים את עצמו לנפח החדש.
נשמע הגיוני נכון? גם לי…

אגב – משהו שגם אני לא ידעתי וחשבתי שכדאי לשתף – חומצה היאלרונית נמצאת בתאים בגוף באופן טבעי. גם אצל בני האדם וגם אצל בעלי חיים. כמות גדולה שלה נמצאת בעור, והיא מסייעת באגירת מים והענקת לחות (בין היתר). זו הסיבה שלגוף קל יותר להתמודד עם הזרקות של חומצה היאלרונית, מאשר הזרקות של סיליקון למשל, שהיה נפוץ עד לפני כמה שנים. כי החומצה יודעת להתחבר לגוף באופן טבעי, בעוד הסיליקון הוא גוף זר (אלה לא ההבדלים היחידים, אבל היה מאוד מעניין לשמוע את זה, והיה משהו מרגיע בעובדה שאני מזריקה לגוף שלי חומר שהוא יודע להתמודד איתו).

♥♥♥

מידע על פרופילו
זהו חומר המילוי החדש שהושק והוזרק לי (מי היה מאמין שאני משתמשת בצמד המילים הזה…).
PROFHILO פותח ע"י חברת חברת IBSA במטרה למצוא פתרון ולתת מענה למקרים שעד כה הזרקות של חומצה היאלורונית לא נתנו להן מענה יעיל.
החומר מיוצר בטכנולוגיה חדשנית, מוגנת פטנט, לטיפול אנטי אייג'ינג. הנוסחה הזו מגבירה את רמת האלסטיות של העור ומשפרת את רקמת העור באמצעות קומפלקס חומצה היאלורונית היברידית מיוצבת טהורה (זה בסדר אם לא הבנתם מה זה אומר… יש הסבר בהמשך), הפועלת בו זמנית ב-3 מימדים שונים:
1. עיבוי רקמות העור ושיפור הנפח באזורי הטיפול
2. בנייה מואצת של האלסטין ורשת הקולגן
3. הגברת הלחות

חברת IBSA אחראית על תהליכי מחקר ופיתוח של PROFHILO. המוצר מאושר על ידי הרשות האירופאית CE ומשרד הבריאות הישראלי.
חברת מדיקל נובה (Medical Nova) היא הנציגה הרשמית והמשווקת של חברת IBSA בישראל.

 

חומצה היאלורונית היברידית מיוצבת
המבנה ההיברידי (משולב) כולל שילוב בין מולקולות של חומצה היאלורונית במשקל גבוה ונמוך, ללא שימוש בחומרים כימיים- סינתטיים המצויים בחומרי מילוי אחרים.
המבנה המולקולרי ההיברידי והיציב מעורר ייצור אלסטין וקולוגן ברמות גבוהות במיוחד ובכך משקם את רקמת העור.

טיפול 5 הנקודות:
המולקולה ההיברידית החדשנית של PROFHILO מאפשרת פיזור וספיגה אחידים ברקמות. תכונות ייחודיות אלה הובילו את חברת IBSA לפתח מודל הזרקה חדשני ולהסתפק בפחות נקודות הזרקה ובפחות כאב, בהליך קצר שאורך 5 דקות בלבד.
הטיפול כולל הזרקה ל-5 נקודות בלבד, בכל צד של הפנים. הבחירה בנקודות אלה, תורמת ליעילות גבוהה של הטיפול. נקודות אלו בפנים נחשבות ל"פתוחות", עם מיעוט כלי דם גדולים והסתעפויות עצביות. שיטת הזרקה זו תורמת לכך שחומר המילוי מפעפע במהירות ונספג היטב ברקמות. העור במרקם אחיד וחלק, מתוח באופן טבעי עם הברק והזוהר שכל כך חיוניים למראה צעיר ורענן.

כבר בתחילת הפרזנטציה פרופסור קסוטו (מחברת IBSA, והיה בין היתר, בין המפתחים של חומר המילוי הזה) הדגיש שמבחינתו הזרקה טובה היא כזו שנותנת מראה "לא עשוי". הוא ציין שהוא לא משתמש במושג "מראה טבעי" כי המושג "טבעי" כ"כ שחוק, מאחר ולכל דבר היום מצמידים את המילה טבעי, כך שזה לא המושג המתאים כאן.
ומאוד התחברתי לגישה שלו ולאמירה הזו שלו.
כי אם אני כבר הולכת לכיוון של הזרקות, אז לא הייתי רוצה משהו שנראה כמו שינוי מאוד דרמטי. אלא מראה שהוא "אני משודרג" נקרא לזה. לא משהו שישנה לי לחלוטין את מבנה הפנים למשל.
אני נתקלת בהרבה נשים שהמראה שלהן מאוד עשוי, ורואים שהן "טיפלו" בפנים, ואני לא אוהבת את זה.

 

♥♥♥

החוויה שלי:
במקור, כששמעתי שאני מגיעה לטיפול בהזרקות, כמובן שרציתי לטפל בשפתיים, כי זה האיזור שכבר שנים (באמת שנים, דחיתי את זה כי פשוט פחדתי, הן מהתהליך והן מהתוצאה) אני רוצה לטפל בו.
כשהגעתי הוסבר לי שהחומר הספציפי הזה לא מתאים להזרקה בשפתיים, אלא באיזור הפנים.

מי שטיפל בי היה פרופסור קסוטו מחברת IBSA, החברה שאחראית על תהליכי הפיקוח והמחקר של המוצר הזה.
הוא הסביר שמאחר והפנים שלי עגולות (אצלנו קוראים לזה "חדודים"), הוא יבצע הזרקות בפנים שלי בהתאם למפת 5 הנקודות – בהיקף של הפנים, כדי לתרום לקונטור שלהם, ולגרום להן להראות קצת יותר פרופרציונליות ופחות עגולות.

השלב הראשון היה למרוח לי משחת אלחוש (אמלה Emla – משחה מאוד נפוצה). המשחה בעצם מאלחשת את העור – החלק העליון בפנים, אבל לא את החלק מתחת. את המשחה מרחתי פעמיים, בהפרש של כחצי שעה בין הפעמים. בסבב השני אני מרחתי לעצמי ויש מצב שמרחתי קצת יותר מדי, כי לא יכולתי אפילו לחייך אח"כ. בדיעבד, לדעתי אין צורך במריחה שניה, בגלל שהאלחוש הוא רק לחלק העליו, כאמור.

ההזרקה מתבצעת באמצעות קנולה ולא מזרק חד, הסיבה היא שהקנולה יודעת "לנווט" בפנים כך שלא תתקל בכלי דם או עצבים (מה שיכול לגרום לחסימה. מאוד חשוב!)

בוצעו עליי 2 הזרקות בכל צד של הפנים – הזרקה ראשונה באיזור הרקות ומעל הגבה, והזרקה שניה באיזור הלסת.

לאחר שהקנולה מוחדרת מתחת לעור, היא יודעת לפזר את החומר לשבילים שונים.

כל התהליך לוקח מספר דקות לכל זריקה (אצלי לקח קצת יותר בין זריקה לזריקה בגלל ההסברים בין לבין, כי בכל זאת הייתי דוגמנית הבית 🙂 )

חומצה היאלורונית לפני ואחרי
חומצה היאלורונית פרופילו לפני ואחרי: ניתן ללחוץ על התמונה להגדלה.
מימין – תמונה שצולמה שבוע פני הטיפול. בתאורה טבעית
באמצע – יום לאחר הטיפול. מעט מאוד איפור, בעיקר פודרה, וגם היה לי קשה קצת לחייך
משמאל – חודש לאחר הטיפול. צולם בתאורה מלאכותית. השתדלתי מאוד שהתמונות יהיו דומות – אותו שיער, אותה זווית, אפילו אותה חולצה 🙂
אפשר להבחין בשינוי בעיקר במסגרת הפנים – הקונטור, וכמובן שהתמונות לא מעובדות/מפולטרות

 

♥♥♥

ועכשיו לכל השאלות המעניינות באמת 🙂
חשוב לי לציין שהכמות שהוזרקה לי במהלך הטיפול היא כמות שבדר"כ מקבלים ב-3 טיפולים אז כמובן שהחוויה שלי לפני ואחרי מושפעת גם מהכמות.

האם ההזרקה עצמה כואבת?
התשובה היא כן, באזורים מסויימים, אבל הכאב לחלוטין נסבל. באזור הרקה כמעט ולא הרגשתי כאב (רק חרדה, כי אני נלחצת צכל מיני הליכים רפואיים. גם אחרי בדיקות דם אני נשארת לשכב 15 דקות כדי שלא אתעלף 🙂 )
באיזור הלסתות ההחדרה של הקנולה לא כואבת, הפיזור של החומר מייצר קצת לחץ בלסת ואז יש תחושה לא נעימה עד מעט כואבת.
ההסבר להבדלים נעוץ בזה שבאזור הלסתות החומר שהוזרק לי היה סמיך יותר מהחומר באזור הרקות, ולכן גם הרגשתי אותו יותר בהחדרה שלו לעור.
אני שוב מדגישה כאן שכמות החומר שהוזרקה לי היא פי 3 ממה שנפוץ לטיפול אחד, ולכן גם רמת הכאב ואי הנוחות היא פי 3 מטיפול רגיל.
אני עדיין חושבת שהכאב לחלוטין נסבל (ואם אתם פחות פחדנים או חרדתיים ממני אז בכלל קטן עליכם).

האם יש כאבים לאחר הטיפול?
אין כאבים, יש תחושה מסויימת של אי נוחות בפנים, בעיקר בלסתות, שירדה בהדרגה לאחר מס' ימים.
התחושה בלסתות תחושה של כמו אחרי טיפול שיניים, ואחרי שהלסתות היו פתוחות לרווחה במשך משהו כמו שעה. היתה לי אותה תחושת לחץ באזור הזה.
באזור הרקות אני חושבת שלא הרגשתי בכלל חוסר נוחות או כאב. הסיבה נעוצה, שוב, בזה שהחומר בלסתות סמיך יותר מהחומר באזור הרקות, וכמובן כמות החומר שהוזרקה לי.
ביום שלאחר הטיפול הפנים היו רגישות קצת למגע, והייתי צריכה ממש להתאפר בקלילות, וגם היה לי קשה לחייך – ממש כמו אחרי טיפול שיניים, אבל התחושה הזו עוברת ככל שחולפים הימים.
לחלוטין נסבל ולא דרמטי בכלל.

האם ניתן לחזור לפעילות מלאה לאחר הטיפול?
לי נאמר שאני יכולה לעשות הכל כבר ביום של הטיפול, כולל כושר.
האיסורים היחידים היו לא לשפשף את הפנים כדי לא להמריץ את הדם, ולא להתאפר, רק ביום המחרת (כי הנקודות שבהן הוכנסה הזריקה עדיין חשופות, והאיפור יכול לגרום לזיהום. עד יום המחרת כבר אמור להיווצר שם גלד ואז ניתן להתאפר.
בפועל, במקרה שלי, זה לא היה נכון. שוב – אני מקשרת את זה באופן ישיר לכמות החומר שקיבלתי בטיפול אחד, אבל כושר לא יכולתי לעשות ביום הטיפול וגם לא ביום המחרת, רק לאחר כ-3-4 ימים. בעיקר בגלל שהרגשתי לחץ בלסתות.
גם לא חזרתי לעבוד באותו היום (כאילו ברור. אם אני לא יכולה להתאפר אני לא יוצאת מהבית…), רק ביום למחרת, אבל כן הייתי פעילה באופן רגיל, למעט עניין הכושר.

האם יש סימנים כחולים?
זו גם שאלה שנתקלתי בה. לי לא היו סימנם כחולים בכלל, אבל אני יודעת על נשים שעשו הזרקות (לא עם חומר המילוי הזה ובטכניקה הזו), שכן היו להן סימנים כחולים לאחר מכן, שעברו לאחר מספר ימים. לי, כאמור, לא היו סימנים כחולים, אבל אני מניחה שזה משהו שיכול לקרות.

כל כמה זמן צריך לחזור על הטיפול? או לכמה זמן זה מחזיק?
אתן לכם כאן 2 תשובות. התשובה של פרופסור קסוטו, והפרוטקול הרשמי של הטיפול.
פרופסור קסוטו דימה את הטיפול הזה לטיפול תחזוקה שוטף. כמו, למשל, טיפול שוטף לנעלי עור. ככל שתטפלו בנעליים יותר, כך הן יראו טוב יותר, גם לאחר שנים. זה לא אומר שהן חדשות, זה אומר שהן שמורות ומטופלות, ומצבן לאחר שנים של שימוש עם תחזוקה וטיפול – טוב יותר מאשר היה מצבן לאחר שנים של שימוש ללא תחזוקה וטיפול.
אותו הדבר עם טיפולי הזרקות. הוא אומר שהחומר לא נעלם, הוא נטמע בעור. העור ממשיך להתבגר. אבל במבחן השנים – מצב עור מתבגר, שעבר טיפול הזרקות, טוב יותר, לעומת עור מתבגר שלא עבר הזרקות.
ולכן, הוא תמיד ממליץ להגיע לטיפול בכל פעם שיש "קצת כסף וקצת זמן פנוי", כמו שהוא הגדיר את זה. לבצע כל הזמן טיפולים קטנים תחזוקתיים.
מאוד התחברתי לגישה הזו.
אבל מאחר ואנחנו אנשים שמודדים איכות של דברים בזמנים, יש פרוטוקול טיפול מומלץ. הפרוטוקול המומלץ כולל שני טיפולים בהפרש של חודש והתוצאה המושגת נשמרת לאורך זמן – בהתאם למצב העור, הגיל והאזור המטופל.

 

♥♥♥

לתוצאות:

חומצה היאלורונית לפני ואחרי
חומצה היאלורונית פרופילו – לפני ואחרי. ניתן ללחוץ על התמונה להגדלה

 

התגובות של הסביבה
באופן עקרוני ומודע, ובגלל שאני בלוגרית כ"כ טובה, דבקה במטרה ובחיפוש אחר האמת :), לא סיפרתי לאף אחד בסביבה הקרובה שלי על הטיפול, כי רציתי לקבל מהסביבה פידבק אמיתי, כזה שלא תלוי במידע מוקדם ודעות קדומות. זה היה לי ממש חשוב.
כי אם מישהו יודע שעשיתי טיפול, הוא תמיד יחפש את השינוי, אבל כשלא יודעים שעשיתי טיפול, ולא מחפשים את השינוי, ועדיין מבחינים בשינוי כלשהו – זה המבחן האמיתי.

בימים הראשונים לאחר הטיפול התגובות התחלקו ל-2: אלו ששאלו מה עשיתי בגבות, ואלו שאמרו לי שהעור שלי נראה קורן.
לגבי הגבות – אני יכולה להבין לחלוטין, כי זה משהו שגם אני מרגישה – ההזרקה באזור המצח כאילו "הרימה" קצת את הגבות כלפי מעלה ופתחה את העין.
לגבי העור הקורן –  ביום הראשון שלאחר הטיפול, מאחר ועדיין היתה לי רגישות בפנים, התאפרתי ממש בקלילות, עם מייקאפ דליל וטבעי יותר מזה שאני משתמשת בו בדר"כ (השתמשתי בויטלומייר אקווה של שאנל), ושייכתי את זה למייקאפ ולאיפור הקליל. איפור קליל בדר"כ נראה צעיר יותר וטוב יותר מאיפור מודגש. אבל גם כשחזרתי להשתמש במייקאפ הרגיל שלי ובמוצרים הרגילים שלי – המשכתי לקבל את התגובות האלו. אני לא תמיד רואה את השינוי הזה על עצמי, וזו מחמאה שתמיד כיף לקבל.

כשבועיים לאחר הטיפול התגובות השתנו ל- וואו, רזית! (כשם הפוסט. ו – I WISH). ולא, לא רזיתי (לא הייתי מתנגדת…). הפנים פשוט נראות רזות יותר. לא יודעת להסביר את זה. גם אני מרגישה את זה על עצמי ברוב הבקרים כשאני מתאפרת (ולעומתם יש ימים שאני לא רואה שינוי בכלל).
עשיתי את הטיפול בדיוק לפני חודש, ב-16.11, וכיום אני בעיקר מקבלת את התגובות האלו של "את נראית ממש טוב" ו"וואו רזית", ואני אוהבת את זה שאנשים רואים שינוי לטובה אבל לא יודעים לשים את האצבע על מה השינוי בדיוק. זה טיפול טוב בעיניי.

♥♥♥

תובנות ומסקנות
המסקנה שלי מכל התהליך הזה שעברתי – בראש ובראשונה עם עצמי, של להתגבר על החשש מתהליך ההזרקות עצמו ולהתגבר על החשש מהתוצאות, ואח"כ התהליך הפיזי שעברתי, היא שהשד ממש לא נורא. יש מעט כאב, יש מעט אי נעימות. הם כולם נסבלים.
האם אמשיך בטיפולים כאלו? בהחלט כן. להיפך, אני מרגישה שהחוויה הזו פתחה לי פתח לעולם שעד לא מזמן שללתי לחלוטין.
האם אני ממליצה על הטיפול הזה? בפה מלא כן. כבר המלצתי לחברות ואפילו אמא שלי כבר אוספת מידע…

♥♥♥

מידע כללי:
באמצעות PROFHILO ניתן לטפל במגוון אזורים:
לחיים, אזור המחשוף, קמטים סביב הפה, כפות הידיים, צוואר, זרועות ובאזורים נוספים בגוף, בהתאם להמלצת הרופא.
לקריאה נוספת על חומר המילוי הזה, ומידע נוסף – תוכלו להכנס לאתר פרופילו.

רשימת הרופאים המטפלים בפרופילו נמצאת כאן.

מחירים: המחיר למזרק של פרופילו נע בין 2000-3000 ש"ח. לצורך ההשוואה, מזרק של פרופילו מכיל 2 מ"ל, לעומת 1 מ"ל במזרקים של חומצות הילארוניות אחרות.

 ♥♥♥

אם יש לכם שאלות נוספות אליי, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בכיף, כמו תמיד.
אם יש לכם המלצות עבורי בתחום הזה – גם את זה אשמח לשמוע!

נשיקות ♥♥♥
קורין

תגובות

comments

9 Comments

  • פנינה

    האם מבצעים טיפול בפרופילו לא צריך בוטוקס זה מחליק גם בצידי עיניים מצח וביין העיניים?

  • קורין

    @חלי
    במזותרפיה החומר שמוזרק (אם בכלל, כי לעיתים לא מזריקים חומרים, רק מגרים את העור באמצעות מחטים קטנטנות) מדולל מאוד, ומדובר בסדרה של טיפולים כדי להשיג תוצאות, לעומת 1-2 טיפולים עם הפרופילו.
    בנוסף – חומרי מילוי מיועדים לעיצוב תווי פנים, והמזותרפיה בעיקר לחידוש החלק העליון של העור, ופחות לעיצוב מבנה הפנים

  • קורין

    @פנינה
    מדובר בחומרים שונים לחלוטין. ואחד לא מחליף את השני. להיפך, הרבה פעמים משלבים ביניהם.
    איזה חומר את צריכה ואיפה – יוכל לענות לך רופא מטפל

  • מיכל

    חברתי הזריקה חומר פרופילו סביב העיניים זה גרם לה לריכוז של החומר במקום אחד ויצר לה נפיחות מתחת לעיניים טזה לא מתח לה כלום היא הזריקה מסביב לעיניים.
    אולי זה פוטושופ.
    חבל להוליך שולל את הבחורות או מי שרוצה להזריק. זה לא הועיל בכלל.
    אני קראתי מה שכתבת זה מאוד מפתה את אלו שלא עשו.
    בנות תבדקו תפגשו עם אותן בחורות שעשו לא בחורות צעירות בנות 20 30 מבוגרות יותר.

  • קורין

    וואו, מפחיד. האמת שזה היה החשש שלי, כי שמעתי הרבה בחורות שיצאו אחרי הזרקות עם שטפי דם ונפיחויות. גם חברה קרובה שלי שעשתה. אמנן חומר אחר, אצל רופא אחר, אבל זה על אותו עקרון. אצלי זה לא קרה. הגיוני שאנשים יגיבו בצורה שונה לטיפולים. זה מאוד אינדיבידאלי, ואני כותבת על החוויה הפרטית שלי.
    אגב – אני לא בשנות ה-20-30, אני בת 42, בסוף החודש כבר 43… (שנת לידה 1974), אבל תודה על המחמאה 🙂
    ואין כאן פוטושופ. הדבר היחיד שיש כאן זה שצילמתי בתאורה מלאכותית וזה עושה את הפנים מעט מבריקות. מוזמנת בשמחה לפגוש אותי בלייב…

  • קורין

    @שרון
    הרופא הזה נמצא באיטליה 🙂 הוא מגיע לארץ מס' פעמים בשנה.
    יש כאן רשימת רופאים מטפלים בחומר הזה, אולי את יכולה לברר בנובה מדיקל מתי הוא ספציפית מגיע לארץ (יש טלפון שלהם בתחתית העמוד בקישור שהכנסתי)
    לגבי המחירים – מופיע בכתבה – המחיר למזרק של פרופילו נע בין 2000-3000 ש"ח. לצורך ההשוואה, מזרק של פרופילו מכיל 2 מ"ל, לעומת 1 מ"ל במזרקים של חומצות הילארוניות אחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *