טיפוח פנים

טיפול לסנטר כפול או סנטר רפוי

בגדים אונליין
הג'קט מאסוס

 

ממשיכה לעדכן אתכם בסדרת הטיפולים הקוסמטיים שלי. כתבתי בעבר על טיפול ההזרקות של חומצה ההיאלרונית בפנים, והיום אספר לכם על סדרת טיפולים קצרה שעברתי, שמטרתה לשפר מראה של סנטר כפול / סנטר רפוי.
הטיפול עצמו קצר יחסית, ומורכב מ-10 דקות טיפול בטכנולוגיית אולטראסאונד, ו-15 דקות בטכנולוגיית RF. סה"כ 25 דקות טיפול אפקטיבי ביותר.

בהמשך יש גם תמונות לפני ואחרי (תמונות קשות לצפיה 🙂 )

בחיי היומיום הסנטר שלי לא מטריד אותי. הבעיה שלי עם מראה הסנטר צצה בדר"כ בתמונות, כאלו שמצלמים אותי, ולא סלפי. בתמונות אני תמיד מרגישה שהסנטר שלי לא פרופורציונלי לפנים שלי ו/או למשקל שלי.
אני בעודף משקל של כ-8-10 ק"ג מ-4 השנים האחרונות, מסיבות שונות, ועם עודף המשקל קיבלתי במתנה גם את הסנטר הרפוי, שנראה מאוד רע בעיניי בתמונות, ואני חושבת שגם לא פרופורציונלי לעודף המשקל שלי. אני חייבת לציין שגם בתקופות רזות יותר שלי התהדרתי בסנטר כפול בתמונות, כך שעודף המשקל הוא לא הסיבה היחידה.

הסיבות לסנטר כפול
+ באופן טבעי – עודף משקל. הוא בא לידי ביטוי בעודף שומן ועור באיזורים שונים בגוף, ובכלל זה גם בפנים ובסנטר.
+ גנטיקה – יש הרבה מאוד נשים שאין להן עודף משקל, אבל עדיין איזור הסנטר שלהן רפוי, או לחילופין, נשים בעלות עודף משקל, שהסנטר שלהן מאוד חטוב.
+ גיל – ככל שמתבגרים תאי השומן מתחת לעור משתנים, וגורמים להתרופפות של העור מעליהם. כתבתי על זה בהרחבה כאן.
+ תופעת לוואי למחלות מסויימות – למשל -בעיות בתפקוד של בלוטת התריס וכדומה.

במקרה שלי מדובר בשילוב של גנטיקה (וזו הסיבה שגם בתקופות רזות יותר עדיין אפשר למצוא תמונות שלי עם סנטר רפוי או לא מוצק), וכמובן – עודף משקל, שאני בשאיפה תמידית להפטר ממנו, אבל בינתיים אני קצת פחות עקשנית מדר"כ 🙂

 

סלפי על מיטת הטיפולים. לפני הטיפול הראשון למיצוק הסנטר
סלפי על מיטת הטיפולים. לפני הטיפול הראשון למיצוק הסנטר. ללא פילטר כמובן

 


תהליך הטי
פול:
את סדרת הטיפולים שלי (עברתי כבר 4 טיפולים, ולפני עוד טיפול אחד, האחרון. כך שמדובר בסדרה קצרה וידידותית…) עברתי בנובה מדיקל – חברה שמייבאת ומפיצה מכשור טכנולוגי בתחום הקוסמטיקה והאסתטיקה, חומרי מילוי להזרקות ועוד. בחברה הזו גם עברתי את טיפול ההזרקות שלי, אגב, ואם זכור לכם, בטיפול ההזרקות ויתרתי על ההזרקה בצוואר/סנטר, והצטערתי על זה אח"כ.

הטיפול שעברתי הוא, כאמור, טיפול משולב ב-2 טכנולוגיות: אולטראסאונד -למשך 10 דקות,  ו-RF – למשך 15 דקות.
בשניהם נעשה שימוש בידית שבקצה שלה גולה מסתובבת בגודל של כדור גולף, איתה עוברים על הפנים/הצוואר.

תשאול לפני הטיפול

 


תשאול
– כמו כל טיפול קוסמטי, הסדרה מתחילה בתשאול רפואי – מחלות בהווה ובעבר, מחלות כרוניות, במידה ויש חלילה, אלרגיות וכד'. בהסטוריה מסויימת של מחלות (למשל -סרטן, או סוכרת, ועוד – לא ניתן לבצע את הטיפולים הללו). בנוסף – המטפלת גם עורכת אבחון שמטרתו להבין ממה נובע הסנטר הכפול, והאם המצב בר טיול במקרה הזה.

הסרת איפור – בתחילת הטיפול המטפלת מסירה איפור מהסנטר ומטה, ומההיקף של הפנים. (בטיפול הראשון. בטיפולים הבאים כבר הגעתי ללא איפור מלכתחילה, וכך אני ממליצה גם לכם לנהוג כי אז עוברים עם מכשיר ה RF, שתיכף אסביר עליו, גם על אזורים נוספים בפנים, וזה מרגיש כמו טיפול כולל של צוואר ופנים).

קרם מוליך – השלב השני הוא מריחה של קרם מוליך כלשהו – זה יכול להיות גליצרין או וזלין, או קרם ייחודי לטיפול. הקרם עצמו פחות משנה, כי המכשיר הוא זה שנותן את האפקטביות לטיפול, והקרם משתמש כמוליך לגלי הרדיו או האולטראסאונד.

10 דקות טיפול בטכנולוגיית US – אולטראסאונד – בשלב הזה משדרים גלי אולטראסאונד לאיזור המטופל – הצוואר, במקרה שלי, כשמטרת הגלים הללו היא "לפרק" את איזורי השומן הגדולים לחלקים קטנים יותר, שיתפרקו וינוקזו מהגוף דרך המערכות השונות – הלימפה, הזיעה, השתן.
בחלק הזה עוברים עם הידית הכדורית על כל איזור הצוואר, מצד לצד, ומעלה מטה. התחושה עצמה מאוד נעימה, כמו עיסוי, והחלק הפחות נעים בכל הטיפול הוא צפצופים באוזניים בכל פעם שהידית הכדורית מגיעה לאיזור שיש בו עצם (למשל – באיזור הלסת או השיניים). צריך להתרגל לצפצופים האלו אבל לגמרי לגמרי נסבל.

15 דקות טיפול בטכנולוגיית RF – Radio Frequency – החלק השני הוא טיפול בגלי רדיו. מטרת הטכנולוגיה הזו היא מיצוק העור, סילוק פסולת ושיפור מראה העור, כשהמחשבה בשילוב הטיפול הזה לאחר ה-US, היא שברגע שמפורקים תאי השומן הגדולים, נוצר מעין חלל מתחת לעור, והוא רפוי יחסית (כמו שקורה בירידה מאוד דרסטית במשקל, אבל בקטנה). גלי הרדיו ממצקים את העור כך "שיתיישב" על הנפח החדש שמתחתיו.
בטיפול זה משתמשים באותה ידית כדורית, שמחוממת לטמפרטורה מסויימת. חשוב להיות עירניים ולומר כאשר הטמפרטורה חמה מדי (לא חושבת שיש לזה חוקיות. בטיפול אחד מתוך הארבעה העור שלי כנראה היה רגיש מאוד, והרגשתי צריבות מסויימות מדי פעם בגלל החום, למרות שהטמפרטורה היתה זהה לטיפולים האחרים).
החום מסייע בהפרשת רעלים וניקוז של תאי השומן שפורקו, במיצוק העור וגם סוג מסויים של מתיחה, ומסייע גם מבחינת הנראות והטקסטורה של העור.

על מיטת הטיפולים - טיפול למיצוק הסנטר
על מיטת הטיפולים – טיפול למיצוק הסנטר

 

וזהו. טיפול קצר ויעיל.
אפשר להתאפר לאחר הטיפול כרגיל.
יומיים לאחר הטיפול חשוב לשתות הרבה מים ולהמנע ממתוקים וסוכרים ככל האפשר.

בסה"כ אני חייבת לציין שמאוד נהניתי מתהליך הטיפול. למעט הפעם ההיא שבה העור שלי היה כנראה רגיש לחום, הטיפול עצמו היה מאוד נעים ודי מפנק. מעין סוג של עיסוי חמים לאיזור הפנים. למען האמת – אפילו הרגשתי לפעמים שהוא קצר מדי עבורי. כזו אני – מפונקת…

התוצאות
אני חייבת הקדמה לתמונות הבאות.
התמונות האלו צולמו ע"י המטפלת בנובה מדיקל, והתמקדו קרוב קרוב (ואפילו קרוב קרוב קרוב) לאיזור הסנטר שלי, ללא החיוך שאני רגילה לו, להיפך. הייתי צריכה להרפות את הפנים לחלוטין. ואני מודה שנחרדתי כשראיתי אותן.
לא ככה אני רואה את הפנים שלי כשאני מסתכלת במראה, ואני מאוד מקווה שאני לא נראית ככה במציאות, ושהתמונות הן קומבינציה של תקריב, זווית צילום, והתנוחה של הפנים. היה לי מאוד קשה לעכל אותן, ובכלל לא חשבתי לפרסם אותן כאן בבלוג. פרסמתי לא מעט תמונות שלי ללא איפור, אבל זו היתה חשיפה מסוג אחר מבחינתי. זו חשיפה שמהותה מבחינתי לקחת את מה שאני רואה כאחד החסרונות הכי גדולים במראה שלי, לעשות לו זום אין, ולשלוח אותו לחיות לנצח ברחבי האינטרנט.

מאז הספקתי לטוס לחופשה של 3 שבועות, לחזור לפני 3 שבועות לאטרף של העבודה שלי (שאני מאוד אוהבת, אבל עדיין אטרף), והזמן עשה את שלו, והחלטתי שאני כן מפרסמת אותן.
איכשהו הטיול הזה גרם לי להיות יותר מחוברת למי שאני (ומחוברת למציאות כנראה), ולקבל את המציאות כמו שהיא, בלי פילטרים ובלי זוויות של סלפי. זו אני. עם כל היתרונות והחסרונות. והצדדים הטובים (פרופיל ימין) והפחות טובים (פרופיל שמאל), וזו בעצם היתה מטרת הבלוג מלכתחילה, ואם אני לא יכולה לפרסם כאן תמונות של לפני ואחרי, אז אני מפספסת את המטרה ששמתי לעצמי עם הבלוג, ואם הפוסט הזה יוכל לסייע אפילו לאשה אחת אי שם בחוץ, זה שווה את החשיפה.

 

ואחרי כל ההקדמה הזו – התמונות
(את התמונות קיבלתי מנובה מדיקל. התמונה של הלפני היא לפני טיפול ההזרקות שעשיתי, והפנים שלי היו מעוותות קצת בגלל האלחוש שמרחו לי).

אני בהחלט רואה תוצאות וגם מרגישה אותן. שימו ל שהתמונה שאחרי היא לאחר 3 טיפולים. מאז עברתי טיפול נוסף ובקרוב טיפול אחרון.
הסנטר הכפול לא נעלם לחלוטין, אבל האזור נראה הרבה יותר טוב. ממה שאני רואה בתמונות הוא הצטמצם בחצי. במציאות זה מרגיש כמו יותר. והמרקם שלו מוצק יותר.

אחרי טיפול שלישי למיצוק הסנטר
אחרי טיפול שלישי למיצוק הסנטר

 

לרשימת מטפלים מורשים תוכלו ליצור קשר עם נובה מדיקל.

אם יהיו שינויים משמעותיים לאחר הטיפול הבא, בוודאי אעדכן. מקווה שמצאתם את הפוסט מועיל.

נשיקות, קורין

 

תגובות

comments

8 Comments

  • Lidia

    קוריני אהובה, את אמיצה אמיתית 🙂 באמת שרואים שינוי בתמונות לטובה. ואגב, אוהבת אותך כמו שאת למרות הסנטר. גם לי יש תוספת קטנה לסנטר בעיקר בגלל הגיל…הבנתי שדיקור קוסמטי עוזר מאד בנושא והתוצאות לא פחות טובות מגלי רדיו. ניסית פעם דיקור קוסמטי?

  • אנה

    הי קרין,
    כל הכבוד על הכנות המדהימה שלך ועל האומץ.
    אני חושבת ששיתופים מהסוג הזה חשובים מאוד לכל הנשים באשר הן.הרי כולנו בסופו של דבר אנושיות…

  • קורין

    מדהימה שאת! תודה רבה על החיזוקים.
    לא ניסיתי דיקור קוסמטי. את מתכוונת למזותרפיה?

  • Lidia

    לא מזותרפיה. ממש דיקור סיני אך למטרות קוסמטיות, מחטים בכל מיני אזורים בפנים ללא שום התערבות כירורגית. אומרים שזה עושה פלאים….אז החלטתי לנסות…התחלתי לפני שלושה שבועות וכבר רואה שינוי לטובה למרות שהעור שלי הוא במצב טוב מאוד לגילי המופלג עדיין רואה שינוי , זה ממש עושה ליפטינג וגם מרקם העור משתפר.

  • Lidia

    @קורין N מישהי בשם מיטל מעיין שמגיעה אלי הביתה ואני יודעת שמקבלת גם בקליניקה בנס ציונה. בחורה צעירה ומאוד מוכשרת במה שהיא עושה. חפשי אותה בפייס. אם תרצי אשלח לך קישור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *