איפור

מאפרת העל גוצ'י ווסטמן בישראל

אני אוהבת ערבים למאפרים. מוצאת שהחשיפה הזו לכמות כזו של מאפרים בערב אחד עושה לי ממש טוב עם כל התהליך הזה של החזרה לתחום האיפור.
בכל ערב כזה אני פוגשת מאפרים שאני שואבת מהם השראה עצומה, מהעשיה שלהם ומהגישה שלהם.
על אחת כמה וכמה ארוע מאפרים שבו יש גם כיתת אומן של מאפר גדול.

ביום רביעי האחרון, 24.2.10, התקיים ערב השקה מוקדמת למאפרים, למוצרים חדשים מבית רבלון.
על הארגון – אורית ויזל, מנהלת פורטל היופי הגדול בישראל – Bbeauty.
האירוע התקיים בבית כליף ביפו. הכיבוד הוגש במרפסת למול הנוף המדהים של מגדל השעון והים. שאני לא אדאג לכם לתמונה? קבלו…

מה בתוכנית האומנותית?
דברי פתיחה והצגת המוצרים החדשים. נעים להכיר – מייק אפ  Photoready – המייק אפ עם אפקט הפוטו שופ, ושפתון ColorBurst – שפתון בצבעים קלאסיים ובוהקים, עשוי בטכנולוגיה חדשנית המונעת את תחושת הכבדות על השפתיים, וכיתת אומן של מאפרת העל גוצ'י וסטמן.
על 2 המוצרים החדשים, שניהם מוצרים שפותחו בהשראת גוצ'י עבור רבלון, אכתוב לכן בפוסט הבא.

מאפרת העל גוצ'י ווסטמן נחשבת לאחת המאפרות הגדולות בעולם. כיום היא המנהלת האומנותית של חברת רבלון. לפני כן היתה המאפרת הראשית של חברת לנקום למשך 4 שנים. היא מאפרת בתצוגות האופנה של המעצבים הנחשבים בעולם, ומשמשת כמאפרת סלבריטאים. בין לקוחותיה ניתן למצוא את קמרון דיאז (שהיא גם הסנדקית של בנה), דרו ברימור, קייט האדסון, גווינית' פאלטרו ועוד.

בכיתת האומן הדגימה גוצ'י 2 מראות איפור, כאשר תו"כ ההדגמות ענתה בסבלנות לשאלות המאפרים בקהל ושיתפה בסודות הקטנים שלה.
חייבת לציין שהופתעתי מגוצ'י לטובה, ויצא לי לשוחח עם כמה מחברותיי המאפרות שנכחו בארוע, וכולן יצאו באותה הרגשה. הצניעות שלה, הנינוחות והרוגע כבשו אותנו כליל.

הטיפים של גוצ'י ווסטמן:
כשנשאלה מה הטיפ שלה עבור מאפרים לעבודה עם יוצרים אחרים (מעצבי אופנה וכו'). היא ענתה שהסוד שלה הוא לדעת מתי לבוא ולהתעקש על דעתה, ולדעת מתי לקחת צעד אחורה ולהיות פחות דומיננטית, והגמישות הזו היא שגורמת למאפר להצליח בתעשיית האופנה.

גוצ'י הדגישה כמה פעמים במהלך הערב שהיא מאמינה גדולה בפנים בכיסוי קליל של מייק אפ ולאו דווקא כבד. הכיסוי הקליל מאפשר משחק גדול יותר עם איזורי איפור אחרים. בשתי ההדגמות גם העיניים וגם השפתיים קיבלו איפור דומיננטי, בניגוד למה שבאופן עקבי ממליצים לנו, מה שמתאפשר בשל הכיסוי הקל.

כשנשאלה מה הפתרון שלה לאיפור שפתיים דקות בעלות קמטים או חריצים בזוויות שלהם, ייעצה להשתמש באצבעות למריחת השפתון ולא במברשת או בשפתון עצמו, וכן שימוש בתוחם לאחר מריחת השפתון, מה שמאפשר הגדלה מסויימת של השפתיים.

במראה איפור המכיל שפתון כהה או דומיננטי, ממליצה גוצ'י לאפר קודם כל את השפתיים ואז לעבור לסומק והצללות. הרבה פעמים לאחר מריחת השפתון מסתבר שלא צריך כ"כ הרבה צבע על הלחיים.

הטרנדים באיפור ל-2010 ע"פ גוצ'י ווסטמן:
מראה האיפור הראשון שהדגימה מורכב מעיניים מעושנות ושפתון בצבע אדום כתום מדהים.
את עישון העיניים יצרה באמצעות שימוש בחלק העליון והתחתון של העין בעפרון העיניים הדו צדדי של רבלון – luxurious eyeliner pencil, שבצידו האחד עפרון רך במיוחד, ובצידו השני ספוגית לטשטוש, צללית כסופה אפורה מתוך סט צלליות בגוונים האלו, של רבלון כמובן 🙂 ומסקרה lash fantasy – מסקרה דו צדדית של רבלון.
בשפתיים השתמשה בשפתון בצבע אדום כתום מהסדרה colorbursst, הסדרה החדשה שפיתחה עבור רבלון.

מראה האיפור השני מגיע אלינו היישר ממסלולי תצוגות האופנה, וזהו מראה קרוב למראה שיצרה גוצ'י לתצוגה של אוסקר דה לה רנטה.
מראה האיפור הזה מבוסס על גוונים של חומים, ברונזה וזהב.

גוצ'י בפעולה:

תגובות

comments

10 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *