עדכוני בלוג

בלוג על שום מה?

מאחר ואני נתקלת בשאלה הזו הרבה, החלטתי להקדיש לה פוסט. (עכשיו שיש לי בלוג, כל דבר נבחן במימד ה"שווה פוסט או לא שווה פוסט", ובדר"כ אני מחליטה ששווה…)

ההחלטה שקדמה להחלטה לפתוח בלוג היתה ההחלטה לחזור לעסוק באיפור.  watercolor

מי שמכיר אותי יודע שלמדתי איפור באופן מקצועי לפני שש שנים בערך, עסקתי בזה מעט ובגלל כל מיני ארועים שהתרחשו באותה תקופה בחיים שלי, בחרתי בכיוון אחר לעסוק בו באופן מקצועי לפרנסתי. 

עד לפני 5 שנים בערך גם ציירתי והתעסקתי באומנויות שונות כתחביב.
גרתי בזמנו בדירה מדהימה על הים, והיה בה מה שהגדרתי "חדר השגעון שלי".
בחדר הזה היה קיר אחד אדום, מדפים ירוקים וספה אחת בפוקסיה 🙂

כשעזבתי את הדירה הזו גם הפסקתי לצייר, כי הדירה הנוכחית קטנה מדי ואין לי בה מקום לסטודיו.

אבל לאפר אפשר בכל מקום….

אז איפור הוא היצירה שלי היום. ומאחר ונוכחתי שלא משנה בכמה התלהבות אני ניגשת למימוש ההחלטות שלי, אני עדיין תלויה בגורמים נוספים. ולא בכל יום יוצא לי לאפר (חוץ מאת עצמי, כמובן), החלטתי לפתוח את הבלוג הזה. כי הבלוג הזה נותן לי הרגשה של התקדמות. אני מרגישה שכל פוסט מקרב אותי להגשמה של ההחלטה שלי, והרגשת ההתקדמות הזו מאוד חשובה כשמקבלים החלטות.

עוד דבר חשוב שקשור בהחלטות שלמדתי במהלך החיים הוא שהחלטות צריך לקבל מהר, להתחיל לפעול מיד, אבל להתקדם לאט:)

ברגע שיש צורך לקבל החלטה, בדר"כ האינטואיציה אומרת לנו מה נכון ומה לא. ופשוט צריך לסמוך עליה ולהחליט מיד. אם לא החלטנו מיד – זה המקום שיכנסו בו הספקות ו"היצר הרע" שלנו שיתן לנו את כל הסיבות בעולם למה ההחלטה שגויה. אז פשוט להחליט מהר…

ברגע שהתקבלה ההחלטה, להתחיל לפעול. אפילו פעולה קטנה של לחקור את הנושא, לצבור ידע בנושא, להרשם לשיעור או סדנא רלוונטית. הפעולה נותנת הרגשה של התקדמות. וברגע שיש הרגשה של התקדמות לעבר המטרה, ההרגשה הזו תעודד לעוד פעולה, ואחריה עוד פעולה, עד שנכבוש את היעד 🙂

הפעולות המיידיות שאני נקטתי בהן היו הבלוג הזה, האיפור הראשון שלי, נרשמתי לערב ההשקה של סמאשבוקס למאפרים, שמתקיים בשבוע הקרוב, ולהשתלמות אצל ירין שחף בתחילת החודש הבא.

אז הנה עוד פוסט ועוד פעולה בדרך אל היעד…

 

תגובות

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *