טיפוח פנים

הטבע בשירות היופי

אני מאמינה שיופי אמיתי מגיע מבפנים. נכון, האיפור גורם לנו להראות טוב יותר, ומדגיש את הצדדים הטובים שלנו, אבל גם הבחורה שיאפר אותה המאפר הכי מוכשר בעולם, עדיין תוכל להראות טוב יותר אם היא תדאג ליופי שלה מבפנים.
אפשר לרכוש את מוצרי האיפור היקרים ביותר, אבל בסופו של דבר מדובר ב"טיפול חיצוני" לפנים ולא פנימי.

מה זה אומר לדאוג ליופי מבפנים בעיני?
להקפיד על תזונה נכונה, לשתות הרבה מים, להיות פעילים ולשמור על אופטימיות.
שנדבר קצת על תזונה?

התזונה בשירות היופי:
לא מזמן קראתי כתבה על דיאטת היופי באתר Diet. דיאטת היופי היא דיאטה שפותחה ע"י דייוויד וולף, אחד מהסמכויות בארה"ב בכל הקשור לטרנד המזון הנא – ה raw food.
האסוציאציה שמתקבלת כשחושבים מזון נא היא בשר או עוף לא מבושלים (איכס. אפילו שלא אומרים איכס על אוכל…), אבל בעצם המונח "מזון נא" מתייחס לכל מוצר מזון טבעי בצורה הגולמית שלו. למשל: פירות וירקות טריים (לא מבושלים), שקדים ואגוזים לא קלויים וכו'.
גם הסלבריטאים אימצו את הטרנד הזה, כאשר דמי מור היא הסלבריטאית ששמה נקשר זה זמן רב לטרנד המזון הנא (ותודו שהיא נראית מדהים).
ירקות ופירות בצורתם הגולמית מכילים נוגדי חימצון ומרכיבים המייצרים ויטמין A בגוף, הידוע כשומר על בריאות העור בין יתר הדברים.

הכתבה הזו הזכירה לי תקופה די ארוכה שבה אמא שלי הכינה מדי יום דג סלמון לארוחה. היה בזמנו טרנד של דיאטת הסלמון או משהו דומה, כאשר מטרת הדיאטה הזו היתה ירידה במשקל וגם שיפור מראה הפנים.
דגים מכילים כמות גדולה של אומגה 3, הידוע כמשפר את האלסטיות של הרקמות. (אמא שלי נראית צעירה בכ-15 שנים לפחות מגילה, אז אם היא אומרת, אני עושה:)

לא אלאה אתכם במידע מדעי, תוכלו להכנס ללינקים הנ"ל להרחבה.

עוד אני כותבת שורות אלו, והנה קיבלתי מייל מאחת מרשימות התפוצה שאני מנויה עליהן, שמתאים כאן פשוט בול 🙂 (איך אני אוהבת כשזה קורה….)
המאמר הוא של אלכס זיו – בקצב הטבע.  המאמר בעצם אומר שאנחנו חלק מהטבע. אנחנו והטבע זו אותה אנרגיה. הטבע עושה את מה שהוא יודע לעשות כ"כ טוב מאז נוצר העולם, ללא הפסקה.
האם אנחנו מחוברים לטבע או מתנגדים לו?
בעצם אכילת המוצרים מהטבע בצורה הגולמית שלהם, כפי שהטבע סיפק לנו אותם ברוב חכמתו, היא לזרום עם הטבע. להתיישר עם האנרגיה המדהימה הזו שמספקת לנו חיים, וזה מחזק את התפיסה של דיאטת היופי.

שיהיה שבוע  מדהים אנשים. מזג האוויר מחייך, צאו קצת לטבע…

גילוי נאות: אני מועסקת בחברת אלפאנומריקס טכנולוגיות, המפעילה את אתר Diet.

תגובות

comments

2 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *