מוצרי איפור לשפתיים

סקירה: Everlasting Lip Color – שפתון עמיד – ג'ייד

אחרי שהתנסיתי בשפתון העמיד של רבלון, וראיתי שלא רק שהשד לא כזה נורא, אלא שאני דווקא אוהבת את התוצאה, העמידות והמראה המאט, החלטתי לנסות עוד מוצרי שפתיים עמידים.
קרץ לי במיוחד השפתון העמיד של ג'ייד. והוא גם במצבע של 1+1 נכון לכתיבת שורות אלו 🙂 🙂 🙂

Everlasting Lip Color – שפתון עמיד – ג'ייד – ההבטחה:

jade everlasting lip color
everlasting lip color - שפתון עמיד של ג'ייד

בעזרת הנוסחה הייחודית מובטח כי השפתון ישאר מקובע על השפתיים גם לאחר נשיקה, ישמור על צבעו לאורך שעות ויעניק תחושת נוחות מירבית. נוסחה מיוחדת מאפשרת ייבוש מהיר, מניעת התפזרות השפתון ולתיחום מדוייק של השפתיים.

אריזה:
שפתון דו צדדי. בצד אחד השפתון העמיד. בצד השני גלוס שקוף – למראה מבריק של השפתון ולליחוח השפתיים. כמובן שכל אחד מהם יכול לשמש כמוצר בפני עצמו.

ריח:
מאוד מתקתק. מורגש רק בזמן המריחה. לאחר התייבשות השפתון הריח מתאדה (וטוב שכך, כי הוא מתוק מדי).

מרקם ומריחה:
מרקם של גלוס סמיך במיוחד. מברשת ספוגית. מריחה נוחה וקלה. הצבע שמתקבל אחיד, גם בגוונים הבהירים. (יש שפתונים שבגוונים הבהירים שלהם רואים את פסי המריחה על השפתיים. כאן זה לא קורה).
לא דביק, מתייבש במהירות. באופן מפתיע מאוד נעים על השפתיים גם ללא הגלוס. התחושה על השפתיים מאוד רכה ונעימה.

התוצאה מול ההבטחה:
אכן נעים מאוד על השפתיים. נרשמה עמידות מלאה ל-4 שעות, ופחות מלאה ל-3 שעות נוספות. שרד נשיקות על הלחי, אבל לא נראה לי שלזה התכוונו בעמידות לאחר נשיקה:)

איפה וכמה?
בפארמים ובפרפורמריות הנבחרות. 101 ש"ח לפני הנחות, ותמיד יש הנחות על ג'ייד. אני רכשתי במבצע של 1+1. תעשו את המתימטיקה לבד, אני בלונדינית… 🙂

שורה תחתונה:
אהבתי. אמנם פחות עמיד משפתונים עמידים אחרים, אבל 4 שעות זה יותר ממכובד, והתחושה הנעימה והרכה של השפתיים שווה את זה. והמחיר מאוד אטרקטיבי…

אל תשכחו לקרוא את: סקירת מוצרים והמלצות – ההתחייבות שלי כלפי הקוראים שלי

תגובות

comments

6 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *