איפור

קליניק משיקה סרום חדש לקמטים וסרום לעיניים ברול און במפגש בלוגריות

הסרום החדש לקמטים של קליניק - Clinique Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Correctorלפני שבוע וקצת הוזמנתי לערב בלוגריות של קליניק לרגל השקת 2 מוצרים חדשים ומעניינים – סרום לקמטים וסרום לעיניים ברולר. מאחר ומאוד אהבתי את הסרום הקודם שלהם – סרום לפיגמנטציה של קליניק, שמחתי שהוזמנתי.
המפגש התקיים בקסטיאל, באולם שכולו עוצב בלבן והיה מאוד "קליניק" (הצבעים שמתחברים לי עם קליניק בדר"כ הם הירוק של האריזות שלהם והלבן של החלוקים של דיילות היופי שלהם)

בתוכנית האומנותית אופרו הבלוגריות ע"י דיילות קליניק, וסשן צילומים. לא ארחיב לגבי האיפור לצילומים, כי לא כ"כ אהבתי האיפור, ולדעתי האיפור לא התאים לצילומים (בצילומים יש דרישות מסויימות מהאיפור, ואני ארחיב על זה בפוסט נפרד), אבל הרעיון עצמו היה נחמד.

בארוע נכחו בלוגריות מתחומים שונים ולאו דווקא רק בלוגריות איפור וטיפוח, וזה חכם בעצם, כי כך קהל יעד גדול יותר נחשף למידע. אני מאוד אוהבת מפגשי בלוגריות, אוהבת להכיר בלוגריות חדשות ולהפגש עם מכרות ותיקות. נהניתי מאוד.

קודם כל אני חייבת לציין לשבח את המדריכה הראשית של קליניק – סיסי נמיר, שזו הפעם השניה שאני נוכחת בהרצאות שלה ויש לה ידע עצום. גם ניגשתי אליה אחרי ההרצאה והתקלתי אותה בשאלות (שידעתי שאתם תתקילו אותי בהן…:) ), ולא היתה שאלה שלא קיבלתי עליה מענה שסיפק אותי והרגיש לי נכון. ואני מעריכה את הידע הזה, בניגוד לסיטואציות שהרגשתי שמורחים אותי. אז הנה, אני מפרגנת לה כי מגיע לה.

 

תמונות מארוע ההשקה של קליניקועכשיו למוצרים (מקור: יח"צ):
הסרום לקמטים של קליניק – Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector
גורמים תוקפניים, החל מחשיפה לשמש ועד ללחץ וזיהום, גורמים להידרדרות הקולגן והאלסטין, שבמשך הזמן יוצרים קמטים, קמטוטים, מרקם וגוון עור לא אחיד. הפתרון האחרון והעדכני לעור בעל מראה צעיר יותר? ביקור במרפאת דרמטולוג לטיפול לייזר ייעודי. אך בשל המחיר הגבוה וזמן ההחלמה הממושך, לא כולם מוכנים לטיפול לייזר.

קליניק מציגה את Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector החדש, סרום נגד הזדקנות עם נוסחה ייחודית לפעולה ביום ובלילה, לצמצום מראה הקמטים והקמטוטים, לתיקון וסיוע במניעת נזקי קרינת UV, עם תוצאות הדומות לטיפול לייזר דרמטולוגי.

שלוש טיפות בלבד של Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector של קליניק, פעמיים ביום, ותוך 12 שבועות, תשיגי 63% מכוח צמצום הקמטים הנראה לעין של הלייזר (נבדק על קבוצת מדגם)

3 פעולות בסרום אחד:
1. מתקן באופן נראה לעין נזקי קרינת UV – תערובת רבת עוצמה של שלושה אנזימים מתקנים עם פטנט, עטופים במערכת אספקת ליפוזומים, פועלת לסיוע במגמת נזקי קרינת ה UV ותיקון "צלקות השמש":
Micrococcus Luteus (אולטרזומים V) – פעולתם של ליפוזומים אלו טובה יותר מכל בלילה, להגברת יכולתו של העור לתקן באופן נראה לעין נזק מקרני UVB שנגרם ע"י השמש.
Photolyase Fermentate (פוטוזומים V) – קולט אור נראה לעין לקידום התיקון הטבעי של התאים, פעולתו יעילה בשעות היום, לשיפור מראה העור שניזוק מן השמש במשך הזמן.
OGG-1 Fermentate (רוקסיזומים) – מופקים מצמח החרדל, מגן על התאים מנזק חמצון כתוצאה מקרינת UV והזדקנות פנימית.

2. טכנולוגיית פוליפפטידים המפחיתה קמטים – קומפלקס פפטידים ברמה גבוהה, מגביר את ייצור הקולגן הטבעי ומסייע בשמירה על הקולגן הטבעי הקיים בעזרת רכיבים חיוניים. העור נעשה מוצק יותר, ומראה הקמטים והקמטוטים מופחת. מיועד לשימוש על עור הפנים וכן סביב איזור העיניים העדין, פועל כדי לסייע בניטרול אחד מסימני ההזדקנות הנראים ביותר לעין, ע"י החלקה וריכוך אפקטיביים של מראה הקמטים סביב העיניים.

3. הגנה מרדיקלים חופשיים – קוקטייל של רכיבים פועל להגנה על העור, ע"י סיוע במלחמה ברדיקלים החופשיים שמקורם בגורמים תוקפניים מן הסביבה, ומניעת נזק עתידי לעור.
ויטמינים C ו E (Aminopropyl Ascorbyl Phosphate ו Tocopheryl Acetate) – מעניקים הגנה נגד חמצון מרדיקלים חופשיים הנגרמים ע"י קרינת UV.
Ergothioneine – חומצת אמינו טבעית זו היא נוגד חמצון רב עוצמה, המסייע בהגנה על העור מגורמים תוקפניים בסביבה. פועלת עם הויטמינים C ו E, המסייעים ביצירת איזון בעור ובהפעלה מחודשת האחד של השני.
תמצית מיץ Punica Granatum (רימון) – מכילה חומצה אלגית, לסיוע בהגנה על העור מנזק נראה לעין.סרום לעיניים ברול רון של קליניק - Clinique All About Eyes Serum De-Puffing Eye Massage

הסרום נבחן לאלרגיה. 100% נטול בושם. נטול שומן. נבדק דרמטולוגית, אינו מעורר אקנה.
אופן השימוש: למרוח בבוקר ובערב על כל הפנים וסביב איזור העיניים.
תכולה: 30 מ"ל. מחיר: 435 ש"ח

סרום לעיניים של קליניק, ברולר – All About Eyes Serum De-Puffing Eye Massage
הרולר לעיניים של קליניק מקרר באופן מיידי עם סרום ג'ל המאפשר עיסוי לרענון מראה עיניים נפוחות מיד בעת המגע, להפחתת הופעת עיגולים כהים ולהבהרת המראה. נסי את זה כטיפול חדש לנפיחות העיניים – מרענן ללא גירוי.

נפיחות בעיניים יכולה לנבוע משפשוף, אלרגיות, ושעות מול מסך מחשב הגורמים להצטברות נוזלים באזור מתחת לעיניים. הרולר החדש של קליניק – All About Eyes Serum  עשוי מפלדת אל חלד, בנוי כמכשיר רפואי ומאפשר תנועת גלגול בעת המריחה המגבירה סירקולציה ומסייעת להקטין את כמות הנוזלים.  הנוסחה מסייעת לעור להיות חלק סביב העיניים ופחות נפוח. מכיל קפאין המסייע בהפחתת הגירוי והנפיחות באזור מתחת לעיניים.

ניתן להניח את  All About Eyes Serum,  הארוז במיכל רול און  בכל תיק, בכל זמן ובכל מקום. זוהי תשובה אידיאלית, ומיידית, אם נמאס לך לשמוע "את נראית עייפה".
ניתן להשתמש בו לבד או לפני קרם עיניים, ביום או בלילה, בעת הצורך – כשהעיניים זקוקות לרענון. מרחי בבוקר כבסיס מצוין לאיפור ובמהלך היום, על האיפור, לפי הצורך.

אופן השימוש המומלץ: למרוח ולגלגל את הרול מתחת לאזור העיניים החל מהפינה הפנימית לעבר הפינה החיצונית תוך כדי הפעלת לחץ קל. לחזור על הפעולה ולהשתמש באצבע לספיגה קלה של עודף חומר.

נבחן לאלרגיה, 100% נטול בושם. נטול שומן. לא סותם נקבוביות. נבדק דרמטולוגית. נבדק על ידי רופאי עיניים. בטוח עבור המשתמשים בעדשות מגע.
כמות: 15 מ"ל. מחיר: 170 ש"ח

חשוב לי להזכיר שקליניק שייכת לקונצרן אסתי לאודר ולכן המוצרים לא נוסו על בעלי חיים.
את מוצרי קליניק ניתן להשיג בנקודות המכירה של קליניק ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים.
וכמובן שסקירות נרחבות של המוצרים יגיעו בהמשך.

תגובות

comments

6 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *