לק | לקים וטיפוח הציפורן

על הציפורניים: Island Hopping של Essie

ESSIE Island Hopping
ESSIE Island Hopping

טוב, הוא לא ממש על הציפורניים שלי עכשיו. צילמתי את התמונות האלו כבר לפני חודשיים בערך, ביום שאחותי רכשה אותו אצל הספר שלי (ושלה) – שמוליק, עוד אני ממתינה במספרה (אני עושה את זה הרבה, כמו ששמתם לב…), והוספתי עוד כמה תמונות במועד אחר באור יום.

לא עפתי על הגוון של הלק הזה במבט ראשון על הציפורניים. גם לא בשני, ואני עדיין לא עפה עליו :). הוא נחמד בעיניי, לא יותר מזה. אבל אחותי רכשה אותו וכבר צילמתי, אז למה לא לתת לכם להחליט עבור עצמכם.

הגוון של ה – Island Hopping של Essie הוא מעין סגלגל אפרפר או סגול אפור בהיר, ותכלס משלושת המילים האלו היה סיכוי גבוה מאוד שאוהב אותו, אבל האמת שרציתי שיהיה בו קצת יותר אפור ממה שיש בו. כמו שכתבתי בפוסט על ה – SMOKIN HOT של Essie, אני מאוד אוהבת החורף גווני לקים שיש בהם אפור או אפרפרות מסויימת.
בתאורות מסויימות, בעיקר באור שמש, הוא נראה כמו ורוד עתיק כהה, מה שנוהגים לקרוא לו בעולם האופנה גוון "פודרה", ובתאורות האלו אני הכי מתחברת אליו. בתאורות אחרות הוא פשוט כהה מדי לגוון הזה ואני לא מתחברת אליו.

כמו יתר הלקים בקולקציה הספציפית הזו של Essie – המרקם סמיך יותר מבדר"כ ומספיקות 2 שכבות, אע"פ שאני שמה 3 שכבות בכל מקרה כי אני אוהבת מראה ממש אטום.
התמונות הן ללא טופ קואט:

לק Island Hopping של ESSIE
לק Island Hopping של ESSIE
לק Island Hopping של ESSIE
לק Island Hopping של ESSIE
לק Island Hopping של ESSIE
לק Island Hopping של ESSIE
לק Island Hopping של ESSIE
לק Island Hopping של ESSIE - בתאורה הזו אני הכי אוהבת אותו. זה מוציא ממנו קצת את האפרפרות שבו

ניסויים בבעלי חיים:
בעבר ESSIE נחשבו ל cruelty free אבל מאחר והחברה נרכשה ע"י לוריאל, שנמצאת ברשימה השחורה של החברות שעושות ניסויים בבעלי חיים, אין לי מושג אם זה עדיין כך.

איפה וכמה?
בנקודות המכירה בארץ – 65 ש"ח. אצל הספר שלי – שמוליק – סמילנסקי 7 בנתניה – 60 ש"ח.
ברשת אפשר למצוא אותם ב-6-15$: Beverly beaute, ebay, TranceDesign, lookfantastic

תגובות

comments

3 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *