הסרת איפור וניקוי

סקירה: פרו ליין אקטיב פילינג של SKIN

מי פנים / פילינג מסדרת פרו ליין של SKIN
מי פנים / פילינג מסדרת פרו ליין של SKIN

קיבלתי את המוצר הזה לסקירה ממש מזמן, ודחיתי את השימוש בו מכל מיני סיבות:
ראשית – מצויין על האריזה שמדובר בפילינג, אבל המוצר נוזלי לחלוטין. נראה כמו מי פנים, ונראה לי מאוד לא קשור לתפיסת הפילינג הביתי שיש לי בראש (תרחיץ עם גרגרים בפנים, או אבקת גרגרים, כמו הפילינג של דרמלוג'יקה שאני אוהבת).
הסיבה השניה היא שיש לו ריח מאוד חזק של אלכוהול, וריח של אלכוהול במוצרי קוסמטיקה קצת מרתיע אותי.

בירור קצר מול הבחורה ששלחה לי את המוצר העלה שמדובר בפילינג, שמשתמשים בו כמו מי פנים.
(תכלס מי פנים הם סוג של פילינג, וכנראה לזה התכוון המחבר).

לפני כמה חודשים קראתי איפה שהוא שלא כל אחת חייבת מי פנים בשגרת הטיפוח שלה, והחלטתי לבדוק לאיזו קבוצה אני שייכת, והפסקתי להשתמש במי פנים. מאחר ואז גם נכנס לשגרת הטיפוח שלי הפילינג הנ"ל של דרמלוג'יקה, ובאמת לא הרגשתי חסרון במי פנים.

מי הפנים שלי באותה תקופה היו של אסתי לאודר בבקבוק כחול, ומדי פעם גיוונתי עם מי הפנים של קליניק, שגם להם, אגב, יש ריח של חזק של אלכוהול, אבל אני אוהבת את שניהם. ממש עשו בשבילי את העבודה.

ואז התחלתי להשתמש במי ההסרה / הפילינג הזה, ואני חייבת לציין שמסתבר שממש התגעגעתי לתחושה הזו של אחרי מי פנים. (ובכלל לא ידעתי לפני כן שאני מתגעגעת…)

המותג SKIN
לפני שאני מתחילה את הסקירה, כמה מילים על המותג SKIN (שאני לא שמעתי עליו לפני שקיבלתי את המוצר הזה), ועל המוצרים:
SKIN הוא מותג קוסמטיקה וטיפוח ישראלי, על טהרת הכחול-לבן, שהשיקה חברת מיקיילה ביוטי. החברה ידועה יותר בעולם האיפור המקצועי בתור היבואנית של מותג האיפור המקצועי OFRA COSMETICS לישראל.

מוצרי המותג מתמקדים בבניית פתרון מושלם לכל סוגי העור ולמגוון הרחב של בעיות העור- החל מעור שמן ואקנתי, דרך בעיות פיגמנטציה לסוגיה, טיפולי אנטי-אייג'ינג לקמטים ועור נפול, וטיפולי הזנה בוויטמינים ולחויות.

המוצרים פותחו ע"י קבוצת דרמטולוגים וכימאים מהמובילים בישראל, אשר שילבו במוצרים חומרים מגה-פעילים, החל מחומצות אורז, ויטמין C בריכוז גבוה במיוחד, חומצה גליקולית, חומצה לקטית, אומגה 3, אומגה 6, קוויאר, אנזימים, חומצות מפירות וירקות, וכל זאת בתוספת מינרלים טבעיים מים המלח.

כרגע יש 4 סדרות מוצרים למותג:
סדרת אנטי-אייג'ינג (הסדרה הורודה) – לעור בוגר. כל מוצרי הסדרה עשירים בנוגדי חמצון ובמרכיבים מיוחדים לשיקום העור, וביניהם: קוויאר שחור, חומצות אומגה 3 ואומגה 6.
סדרת מולטי-פרוט (הסדרה הכחולה) – מטפחת ומשקמת עור שמן ובעייתי, כולל פתרונות לסובלים מבעיית אקנה חריפה. בין מרכיבי הסדרה ניתן למצוא תמציות המופקות מפירות טרופיים,ויטמינים שונים חומצות גליקוליות ועוד.
סדרת מולטי-ויטמין (הסדרה הסגולה) – המתאימה לכל סוגי העור. הסדרה מבוססת ויטמינים למיניהם, עם ריכוז גבוה במיוחד של ויטמין C.
סדרת פרו-ליין (הסדרה הכתומה) – המתאימה לכל סוגי העור, ומציעה גם מוצרים אפקטיביים במיוחד לסובלים מפיגמנטציה. (מי ההסרה שקיבלתי הם מהסדרה הזו).

מוצרי קוסמטיקה של חברת SKIN
מוצרי קוסמטיקה של חברת SKIN

מה אומרים ב SKIN על פרו ליין אקטיב פילינג?
פורמולה יוצאת דופן, במרקם של מי פנים, המכילה אנזימים, בשילוב חומצות גליקוליות, לקטיות סיטריות אסקורביות (סינית בשבילי…), תמצית רימונים ומינרלים מים המלח, המסייעים בהמסת השומן התת עורי והסרת התאים המתים ביעילות שיא.
פעולת הניקוי העמוק מעדנת את הקמטוטים ומעניקה לעור מראה חלק ובוהק, בתוצאות הנראות לעין בבירור, בתוך כמה ימים מתחילת השימוש.
השימוש בפילינג אינו מצריך שיפשוף או קרצוף, מניחים מעט מן הנוזל על צמר גפן, ומנקים את העור, ממש כמו שימוש במי פנים.

הבקבוק:
בקבוק זכוכית ורוד עם קימורים. הוא מאוד יפה אבל גם מאוד כבד, וכבד זה לא פרקטי כשצריך לארוז. על השיש במקלחת זה לא כ"כ משנה, אבל עדיין הייתי מעדיפה שהבקבוק היה מגיע בפלסטיק והיה קל יותר.
מגיע עם פיה שהיא תרסיס, וזה דווקא נוח. פעם ראשונה שאני משתמשת במי פנים שמגיעים בתרסיס, וזה ממש נוח. הכמויות מדוייקות. אין חשש לספוג את צמר הגפן בעודף חומר כמו שקורה במוצרים אחרים שהפיה שלהם רחבה. (אני מתכוונת להתייחס למוצר לאורך כל הסקירה כאל מי פנים, אחרי שסיכמנו שמי פנים הם בעצם פילינג)

מרקם, מריחה וחוויית שימוש:
החוויה הראשונית שלי ממי הפנים האלו, כפי שציינתי למעלה, היא הריח החזק של האלכוהול, שהרתיע אותי בהתחלה. אלכוהול פשוט מייבש את העור, ואני גם תמיד חוששת מזה שחומר שיש בו אלכוהול יסיר גם את השכבה הטובה של העור, נגדיר את זה ככה (נשמע מוזר, אבל אני לא יודעת בדיוק איך להסביר את זה. כמו במשחת שיניים – יותר מדי מרכיבים פעילים יכולים להרוס את השכבה העליונה שהיא הציפוי של השן, או משהו כזה. זו האנלוגיה הכי קרובה שאני יכולה לחשוב עליה). בכל מקרה, החלטתי לנסות בכל זאת.

השתמשתי במי הפנים האלו בשתי שיטות, פעמיים ביום – בוקר – לפני האיפור, וערב – אחרי ניקוי הפנים:
האחת – כמו שמצויין למעלה וכמו שאני משתמשת במי פנים בדר"כ – ספגתי מעט חומר בצמר גפן ופשוט העברתי אותו על הפנים (אחרי שלב הסבון ולפני הסרום).
הדרך השניה – כפי שמופיע על האריזה – למרוח את מי הפנים על הפנים והצוואר בתנועות סיבוביות, להמתין 5 דקות ואז לעבור לשלב הטיפוח הבא (הסרום).

התחברתי יותר לדרך הראשונה. מי פנים בשבילי הם שלב ניקוי אחרון והכנת העור לספיגה של חומרי לחות, והרגשתי שלמטרה שאני משתמשת בהם שיטת הצמר גפן עובדת יותר טוב.
בשיטה השניה הפנים מרגישות טיפה דביקות, אבל לא ממש מרגישות מוכנות ללחות.
בשיטת הצמר גפן ממש הרגשתי את החומר מחליק על העור, מנקה את כל השאריות העודפות ומכין אותן ללחות שלאחר מכן.

התוצאה מול ההבטחה:
לא יכולה להתייחס להבטחה של המסת השומן התת עורי. לא נראה לי שזה משהו שאני יכולה לבדוק ככה במקלחת שלי.
כנ"ל לגבי קמטוטים. הקמטוטים היחידים שיש לי הם ליד העיניים ואני משתמשת במי פנים באיזור הזה.
אני כן יכולה להעיד שבהרגשה שלי בהסרה של השומן מפני העור, ובהסרה של לכלוך הם עובדים מצויין.
ואני כן יכולה להעיד שהעור נראה אחרי השימוש חלק ובוהק, כמו שהובטח, ממש מהפעם הראשונה של השימוש. (חלק ביחס לעור שלי. לא חושבת שיש מי פנים שמחליקות פנים שיש בהן קמטים, אז אל תקחו את המשפט הזה לשם :).)
מרגיש ששטח הפנים חלק יותר, בניגוד להרגשה גבשושית לפעמים כשהפנים לא נקיות.

ממש אוהבת את התחושה שאחרי מי הפנים העור ממש מוכן לקבל לחות וקולט כל חומר שאני שמה מעליו ממש בשניות.
עוד משהו שהפתיע אותי – העור לא מרגיש יבש יותר אחרי מי הפנים האלו, וזו אחת הסיבות תכלס שהמשכתי להשתמש בהם.

איפה וכמה?
119 ש"ח ל-120 מ"ל.
מוצרי SKIN משווקים ישירות למרכזי שיווק ולמכוני קוסמטיקה וספא נבחרים ברחבי הארץ, בהם ניתן לקבל מגוון טיפולים ייחודיים עם מוצרי הסדרות השונות של SKIN וכן לרכוש את המוצרים המיועדים לשימוש ביתי, להמשך הטיפול בבית.
אפשר לרכוש גם טלפונית במיקיילה ביוטי – 1-700-706-646, או לנסות להזמין דרך מאפרות שמחזיקות מוצרים של עפרה קוסמטיקס.
ואפשר לנסות לברר בכרטיס הפייסבוק של מיקיילה ביוטי.

ניסויים בבעלי חיים:
לא נוסה על בעלי חיים, כפי שצויין בקומוניקט שקיבלתי עם המוצר.

שורה תחתונה:
משתמשת במי הפנים האלו כבר למעלה מחודש. כבר סיימתי שלושה רבעים מהבקבוק. מתכוונת להשתמש בהם עד שיסתיימו.
לא רואה את שגרת הטיפוח שלי בלעדיהם היום.
לא יודעת עדיין אם לשייך את זה לעובדה שאני כנראה טיפוס שכן צריך להשתמש במי פנים בכלל, או שזה דווקא מי הפנים האלו. אצטרך מתישהו לעשות השוואה מול מי פנים אחרים כדי להגיע למסקנה הזו.
כרגע אני מאוד אוהבת אותם ומאוד נהנית מהם.
לבעלות עור רגיש אני ממליצה לנסות על איזור קטן נסתר לפני השימוש בגלל האלכוהול שיש כאן, וכנ"ל לכולן אחרי מריטת שיער מהפנים. זה יכול להיות שורף ולא נעים בכלל (תאמינו לי…)

תגובות

comments

4 Comments

  • efrat

    ברררר עשית לי צמרמורת, ברגע ששמעתי שהמרקם הוא מי פנים, רפרפתי כל הכתבה עד לסופה המבטיח.

    שונאת מי פנים, שונאת חלב פנים. גרגרים רק במקלחת. הסרת איפור – 3 ב 1 של לנקום – נאמנה לו עד המוות!!!

    צמר גפן ספוג והפנים רעננות ומוכנות לקרם, לא מייבש, לא שורף ומתאים גם לעיניים ולשפתיים.

  • קורין

    @efrat
    אני דווקא אוהבת. כל הזמן השתמשתי במי פנים חוץ מהכמה חודשים האחרונים שרציתי לבדוק אולי אני לא צריכה.
    מה זה המוצר הזה של לנקום? עניית אותי. לא שמעתי עליו

  • קורין

    @standing ovation
    מסכימה איתך, ממש חבל. הם שייכים לאותה חברה ש OFRA שייכים אליה, וגם לעפרה יש מוצרים טובים, אבל בגלל שהם לא כ"כ זמינים תמיד יוצא שאני בסוף רוכשת של חברה אחרת. חבל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *