עדכוני בלוג

איזה כיף! מפרגנים לריסים ורסיסים בירין שחף :)

אני רק היום מתפנה לכתוב על זה, למרות שכבר לפני שבועיים בערך, אפילו יותר, שלחו לי את הלינק. ימים עמוסים עברו עליי, אבל השבוע אני חוזרת לעדכונים שוטפים 🙂

הבלוג נבחר לבלוג האיפור של חודש מאי 2011 (קליק למאמר המלא) באתר ובניוזלטר של ירין שחף!
אין לכם מושג כמה הופתעתי!
לא ידעתי שמתכוונים לכתוב על הבלוג, ואני גם לא מנויה לניוזלטר, אז בכלל לא ראיתי את זה, עד שחברה שלי בפייסבוק הדביקה לי את זה על הקיר עם כותרת של "מפרגנים לך" (ותודה לקרן, כי אחרת לא הייתי יודעת על זה בכלל…)
כמובן שמיד נכנסתי לראות, ואיזו הפתעה כייפית :). ממש התמוגגתי מנחת (ויש מצב שגם שמנתי מזה…. יש תירוץ…)

וככה הם כתבו בפתיחה:

את הבלוג של קורין סויסה 'ריסים ורסיסים' קשה להגדיר במדויק במילים. עושה רושם ששום תאור מילולי לא יעשה עמו חסד, שכן הוא כה מגוון וצבעוני שצריך לקרוא ולהתמכר על מנת להבין.


ואז הביאו כאן את התיאור שכתבתי בעמוד אודות ולאחר מכן:

קורין מציגה מדי כמה ימים בשנינות ובמתיקות אין קץ ביקורות על מוצרים, דיווח על מוצרים חדשים היוצאים לשוק או מיובאים לארץ, תחרויות הנערכות בקרב קוראי הבלוג, כתבות איפור מרחבי העולם ועוד ועוד… סימן ההיכר של המאפרת\כותבת הזו הן התמונות שלה שהיא מעלה בכל עליית פוסט חדש. בפוסט הסוקר מסקרה חדשה למשל תקבלו תמונת 'לפני' ולא פחות משתי תמונות 'אחרי' – אחת עם שכבת מסקרה אחת והשניה עם שתי שכבות. פוסטים הסוקרים גוון של לק מצטלמים בצל ובשמש ובכלל – 'לחתוך פינות' הוא לא משהו שקורין עושה בשום שלב – הכל מושקע, מקצועי ומוגש באהבה.

אצלנו נרשמה התמכרות רבתי לתוכן שקורין יוצקת בכישרון רב אל תוך הבלוג המושקע שלה, ואנו ממליצים לכם בחום לבקר שם באורח תדיר. בהחלט שווה הצצה.

והנה גם צילום של הכתבה (שתהיה לי מזכרת… 🙂

הכתבה בירין שחף
הכתבה על הבלוג בירין שחף. מפרגנים 🙂


היה לי ממש ממש כיף לקרוא. זו מחמאה ענקית עבורי, ואני מתרגשת אפילו כשאני כותבת על זה עכשיו, שבועיים אחרי 🙂 כיף!

תגובות

comments

20 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *