עדכוני בלוג

מתיחת פנים קלילה….. (לבלוג, לא לי :) ) – ופוסט שאלות כלליות

ריסים ורסיסים בלוג איפור וטיפוח
התמונה של ריסים ורסיסים בפייסבוק. לא קשור לעדכונים... פשוט אוהבת שיש תמונות בפוסטים 🙂

היי לכולם,

2 עניינים בפוסט הזה:

מתיחת פנים בקטנה לבלוג:
שיניתי קצת את מבנה הקטגוריות בבלוג, כי גם אני כבר הלכתי לאיבוד….
כל הקטגוריות עברו לחלק העליון של הבלוג, מתחת ללוגו.
במעבר עם העכבר על כל קטגוריה, נפתח תת תפריט של הקטגוריה.

מקווה שזה יקל על הניווט בבלוג. יש כבר כמה מאות פוסטים, אז צריך שיהיה פה סדר. אני בכלל טיפוס של סדר….

לא הכנסתי מותגי איפור וטיפוח וסוגי מוצרים לקטגוריות עצמן, אלא חלוקה כללית יותר.
בתפריט השמאלי תוכלו לראות רשימת קישורים של המותגים ורשימה של סוגי מוצרים.

שאלות….
עניין נוסף – מאחר ואני כל הזמן מקבלת בקשות לפוסט שאלות כללי, שבו אפשר יהיה להעלות שאלות מכל סוג שהוא, אז בבקשה 🙂
מוזמנים 🙂

ובכלל – תגובות, הערות, הארות יתקבלו בשמחה רבה!

יום נפלא לכולם!

תגובות

comments

39 Comments

  • iefrat

    לא פעם קורה לי שאני קונה מוצר יקר/יוקרתי ומתאכזבת. לעומתו מוצר עממי ומרוצה מאוד.

    דוגמא: שפתון 21 של YSL – אריזה וגוון – מדהים ציון 10 . מריחה ועמידות שואף ל 0. לעומת שפתון של מיוואה – אריזה – 0 עמידות טובה וגוון מדהים.

    בחיפוש ברשת כולן מהללות ומשבחות את YSL , גם אני והא אכן מדהים, גוון מושלם אבל ברגע האמת…אחרי שתמה ההתלהבות , אכזבה

  • קורין

    @iefrat
    אני חושבת שאין חוקיות בעניין הזה. אני חובבת מותגים ידועה, ולא פעם התאכזבתי ממוצרים ממותגים.
    לעומת זאת – משוטטות בבלוג תגלי שאני רוכשת גם קוסמטיקה עממית, ויש מוצרים ממש ממש טובים.

    בגלל שאני בתקופת השפתונים שלי, אני מבינה לליבך, אבל גם יכולה להבין את התגובות השונות.
    אני חושבת שזה תלוי מה הדרישות שלך מהשפתון.
    יש מי שמתמקדות בגוון והעמידות ממש לא חשובה להן, ויש מי שכן.
    אני איתך בעניין הזה, כי אני לא מהמחדשות, ואני בהחלט מחפשת עמידות.

    בדר"כ הפרמטר הזה גם נלקח בחשבון בהגדרה של השפתון. יש שפתונים שהפרסומים שלהם בכלל לא מתייחסים לעמידות, ואז צריך לקחת בחשבון שאולי זה לא קריטריון.
    איזה שפתון של YSL אגב?

  • iefrat

    ROUGE PUR 21 שלא הפסקתי לשים בהתחלה, אריזה מהממת דמוית מראה.

    אהבתי את השינוי בבלוג, אולי יום אחד גם אני אצטרך לשנות משהו אצלי LOL

  • קורין

    @iefrat
    חיפשתי את זה עכשיו בגוגל תמונות. היה לי פעם שפתון כזה (באמת מעניין איפה הוא…….). הוא לא היה סופר עמיד אבל גם לא ירד מהר. אולי זה לא היה אותו מרקם.

    ותודה! מאחלת לך… וגם אם לא תצטרכי, אני בטוחה שתרצי מתישהו. אנחנו, המכורות לאיפור, צריכות גיוון…. 🙂

  • תם

    בוקר טוב, תתחדשי על ה"שיפוצים"… מבחינתי פוסט פתוח לנושאים כלליים זו הזדמנות מצויינת לספר למישהו (שאולי באמת מתעניין, בניגוד לבעלי שלא התרשם במיוחד מהסיפור 🙂 ) שרכשתי אתמול את הפודרה השקופה החדשה של מדינה מילאנו revolution. קראתי עליה הרבה ומאד התחשק לי לנסות. היא עשוייה מחומר אחר לגמרי, לא אבקתי בשום צורה, ויוצרת פיניש מאד נעים ודי מאט לפנים. לדברי המאפר בחנות השימוש בה הוא בעזרת מברשת מייק אפ, לכן ניצלתי את ההזדמנות להתחדש במברשת מייק אפ קטנה (שיהיה לי נוח לתיק האיפור). היום התנסיתי בה בפעם הראשונה, עוד לא בדקתי את עמידות המייקאפ (לדברי המאפר – אמור לשפא את עמידותו) אבל עד כה – כמו כל מוצר איפור חדש – גרם לי לחייך מול המראה בבוקר 🙂
    יצא לך להתנסות בפודרה הזו?

  • מיכל ב.

    לתם, גם אצלי אותו הדבר עם בעלי, לא מעניין אותם, ועוד כשהוא היה בחו"ל "שיגעתי" אותו שיקנה לי מוצרי איפור, וכמובן שהוא לא מבין ולא מכיר, נתתי לו רשימה, ודרך הטלפון הסברתי לו. זה לא היה פשוט.
    כשאני חוזרת הביתה עם מוצרי איפור חדשים, אין מאושרת ממני, למרות שהמגירה שלי מלאה.

    לקורין , תתחדשי. כל שינוי אצלך הוא מבורך.

  • קורין

    @תם
    אוהבים אותך תם 🙂
    תרגישי חופשי לשתף בכל הרכישות שלך. אני יותר ממתעניינת.

    יש לי את הפודרה הזו של מדינה מילאנו, ואני מקווה שלא תתאכזבי מדעתי, אבל לא עפתי עליה…
    אצלי היא מדגישה נקבוביות כשמשתמשים בה בטפיחות, וכשמשתמשים בה בצורת מריחה היא מורידה את המייקאפ (כמו כל דבר שמשתמשים בו בתנועות מריחה עמוקות אחרי מייק אפ).

    אני חושבת שהיא כן תהיה טובה למי שהעור שלה קרוב למושלם – נטול נקבוביות שלא מצריך מי יודע מה כיסוי. (לא יודעת איך העור שלך)

    אני אשמח מאוד אם תדווחי לי על חוויית השימוש שלך. מה שנכון לי לא בהכרח נכון לך. מוצרי איפור הם מאוד אינדיבידואליים.

    בהצלחה!!!

  • קורין

    @מיכל ב.
    מילא שאת צריכה להיות צמודה לטלפון ברכישות של איפור… אני בטוחה שיש גם מצבים שאת צריכה להיות צמודה לטלפון ברכישות של גבינה לבנה או צהובה….. 🙂

    ותודה רבה מתוקה 🙂

  • מיכל ב.

    קורין, אם התכוונת לקניות בסופר, אז מנסיון, הולכים יחד. איך אמרה חברה שלי? "כשאני שולחת את בעלי לקניות, הוא מביא לי את הבן-דוד של הדברים". חחחחח….. גם אלי בסופר תמיד פונים גברים שחוששים מהנשים ושואלים אותי מה ההבדל בין קמח רגיל וקמח תופח או בין כוסברה לפטרוזיליה. חמודים שכמותם.

  • לידיה

    קורין, עכשיו עוד יותר כייף להיכנס לבלוג שלך עם הסדר החדש שעשית פה. שינוי מבורך- כל הכבוד!!!
    לתם ומיכל, אין מה לעשות הגברים שלנו לעולם לא ילמדו לעשות קניות…., הם חייבים כל הזמן הוראות מדוקדקות בטלפון וגם אח"כ לפעמים מביאים פתאום משהו אחר שאנו לא רוצות או שלא ממש ביקשנו….גברים וקניות = צרות צרורות 🙂 מצד שני, צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה יש כאלה גברים שבכלל לא מסכימים לעשות קניות, שוביניסטים. אם כך, הגברים שלנו נהדרים למרות הכל, צריך לקבל אותם כפי שהם…;-)

  • לידיה

    @קורין
    מיכל כשהולכים איתם ביחד הם מתחילים להראות קוצר רוח כשאנו מתמהמהות מדיי פה ושם…
    אי אפשר איתם ואי אפשר בלעדיהם למרות שאנחנו מנוגה והם ממאדים.

  • קורין

    @לידיה
    תודה לידיה. מקווה לעשות עוד כמה שינויים בקרוב…
    מסכימה איתך לגבי העניין השני. צריך לברך על כל דבר טוב, כי יש כאלו שגם את זה אין אצלם. (ובכלל אני בגישה שאנשים הם מי שהם, וצריך לקבל אותם כמו שהם, וכל המאמצים והאנרגיות של לנסות לשנות אותם גורמים לנזק בסופו של דבר)

  • מיכל ב.

    לידיה, מעניין שבעלי הסתובב בקניונים בבנגקוק במשך 4 ימים, וכל יום מהבוקר עד הערב. תגידי לו לבוא איתי לקניון בארץ……

  • לידיה

    @מיכל ב.
    כן, בחו"ל הם נהיים פתאום "קניינים" – מוכר לי העניין…:-) אבל 4 ימים בקניונים זה כבר שיא עולמי לגבר, צריך להכניס אותו לספר השיאים של גינס 😉

  • תם

    האמת היא, קורין, שעור הפנים שלי לא דורש כיסוי מלא, אין עניין עם נקבוביות. אני בהירה, עור חלק (טפו טפו), כשהבעיה בעיניי היא בעיקר הבדלי צבעים (כהויות תורשתיות מתחת לעיניים וכל מיני גוונים של עור בהיר ביתר הפנים, שאותם אני מנסה לאחד עם מייקאפ נוזלי בד"כ, לכיסוי בינוני).
    אדווח בשמחה על השימוש בפודרה אחרי עוד כמה פעמים. המאפר בחנות הדגים לי איך להשתמש, ציין להיות עדינים איתה, מקווה שאני מצליחה לחקות אותו…
    אני בד"כ משתמשת בפודרה loose שקופה של מאק, והאמת היא שקשה לי לקבוע אם אני מרוצה ממנה או לא. בגדול רציתי מוצר שאוכל לצאת איתו גם מהבית, שייכנס לתיק האיפור. עד לא מזמן היתה בתיק האיפור שלי פודרה של קליניק, שתמיד הרגשתי שהיא כהה מדי עבורי, וסופסוף החלטתי להעביר אותה לעולם הבא ולהתחדש במוצר אחר…

  • תם

    ואגב לגבי התגובות על בן הזוג… אצלי הוא לא ממש מבין מה משמח במוצרי איפור חדשים, אבל שמח שאני שמחה, אז זה מסתדר. איכשהו הוא בכל זאת עדיין זוכר איזה מייקאפ של מאק שהיה לי לפני כ-6 שנים והעניק איזה גימור שימרי קצת לפנים, הוא שואל מדי פעם למה אני לא קונה את זה שוב. האמת – אני לא זוכרת ממש מה זה היה 🙂

  • קורין

    @תם
    אשמח מאוד אם תדווחי לי. ניסיתי כל שיטה אפשרית והיא פשוט לא עובדת בשבילי.
    (אם תאהבי אותה תעדכני אותי ואשלח לך גם את זו שאצלי. חבל שהיא שוכבת ככה חסרת שימוש. בדר"כ לא משאירה אצלי מה שאני לא משתמשת)

  • קורין

    @תם
    מאוד אוהבת גימור חי לפנים. הרבה יותר ממאט. לא בהכרח מבריק, אבל חי.
    אם הוא שם לב, אז אני בעד שנסי אותו שוב….
    את זוכרת אם הוא היה בבקבוק או בשפורפרת?

  • לידיה

    קורין, יש לי הצעת יעול. מה דעתך לסדר את הפוסטים גם לפי חודשים? כמו בפוסט של דנרה ומרינה? אם זה לא קשה לך כמובן….
    לילה טוב 🙂

  • קורין

    @לידיה
    טכנית אין בעיה לעשות את זה. זו ברירת המחדל של מערכת הניהול של הבלוג, אבל לא הכנסתי את זה כי אישית אני מעדיפה חיפוש לפי סוגים או תחומים ולא ממש מעניין אותי לחפש לפי תאריך הפרסום, אז אולי את תוכלי לתת לי את הסיבה הטובה לעשוטת את זה…. איזה יתרון יש בחיפוש לפי חודשים?

  • לידיה

    יש פשוט אנשים שקל להלם לזכור דברים לפי זמנים…בואי נאמר שראיתי פוסט לפני שבועיים ואני רוצה לראותו שוב ואיני זוכרת בדיוק מה היה שם, הכי קל לי לגשת לחודשים ולשלוף אותו משם…עכשיו שם גם רשום הנושא של הפוסט- מה יותר קל קל מזה כשרוצים למצוא משהוא..? עניין של זווית ראיה. מה שעשית עד עכשיו מקסים ויעיל, אך אם תוסיפי גם את האופציה של החודשים, לדעתי זה יהיה נהדר…ולא רק בשבילי…:-) שבת שלום יקירה וסופ"ש נעים ורגוע (או מלא אקשן חיובי 😉 )

  • לידיה

    תודה נשמונת ! לילה טוב ושבת שלום. ללא קשר לעניין פה, ראי בקשה נוט שכתבתי בפייסבוק. אם יש לך המלצה בעניין אשמח לקבל. תודה, לידיה 🙂

  • לידיה

    קורינוש היי,
    הייתי צריכה לרשום – ראי בבקשה, השמטתי ב אחת. כנסי לפרופיל שלי וראי נוט שרשמתי אתמול לפנות בוקר לגבי החלטה שעשיתי….:-) אם יש לך המלצות או המלצות מחברים/ות אשמח לקבל.
    תודה 🙂

  • תם

    לגבי המייקאפ "ההוא" של מאק – הוא היה בבקבוק, היה בו איזה משהו מנצנץ כנראה או זוהר… האמת היא שזו היתה גם תקופה יותר שזופה בחיי, לפני כמה שנים, לא בטוחה שעכשיו עם הלובן שלי זה יהיה כזה מוצלח 🙂

    יש לי שאלה לא קשורה שמטרידה אותי כבר תקופה… כשאני צריכה לקנות מוצר איפור כלשהו בשנים האחרונות, אני נמנעת ככל האפשר מרשת הסופר פארם או הניו פארם, ומתמקדת רק במאק או מדינה מילאנו (ולאחרונה חו"ל, בקטנה). יוצא שאני נמנעת ממותגי איפור שאני אוהבת כמו לנקום או ג'יבנשי, כי אותם אפשר להשיג בארץ בעיקר בפארמים… הסיבה שאני נמנעת היא התחושה שלי שנציגות המכירה במחלקות הקוסמטיקה בפארמים לא תמיד מספיק מקצועיות, וכמעט תמיד ינסו לגרור אותי אל מוצר מהחברה שהן מייצגות, לא משנה מה ביקשתי, או ינסו לדחוף לי עוד ועוד מוצרים שאין לי בהם צורך. יש לי תחושה שאין גם את כל מגוון הגוונים של המייקאפים וכדומה, ובעיקר שמחלקות הקוסמטיקה נשארו קצת מאחור… מעניין אותי אם עוד מישהו שותפה לתחושות האלה שלי…

  • קורין

    @תם
    הכל נראה טוב יותר על שיזוף 🙂 אוהבת מראה שזוף, למרות שאני מאוד קנאית לעור הפנים ולא חושפת אותו, רק את הגוף, ואח"כ משווה גוון עם מייקאפ בפנים.

    מה שאת מתארת לגבי דיילות סופר פארם הוא נכון ומעצבן.
    יש לי 2 המלצות בעניין הזה, שאני מאמצת גם בעצמי:
    1. המלצה ראשונה – למצוא סניף שאת יכולה לפתח בו "קשרים" מסויימים עם דיילות או נציגות קוסמטיקה. זה לא פשוט, אבל כדאי. לי יש את הסניף שעבדתי בו בעבר וחלק גדול מהבנות שם הן חברות שלי לעבודה לשעבר.
    עוד דבר – גם אם את לא מצליחה למצוא סניף כזה – לא לאפשר להם לראות שהן מצליחות למכור לך. לבוא עם רשימה מראש של דברים שאת רוצה לנסות ולהיות אסרטיבית, ולהצמד לרשימה. אחרי כמה פעמים שתגיעי לאותו סניף עם הגישה הזו, הם כבר יקלטו אותך לפעמים הבאות שתבואי.
    2. המלצה שניה – בסניפים שהם לא הסניף שלי אני מטיילת אחרי השעה 21:30, ואז אין דיילות ואת יכולה לנסות מה שבא לך!!! כיף אמיתי 🙂

    חבל לפספס מוצרים של מותגים טובים בגלל העניין הזה.
    ותהני 🙂

  • לידיה

    לתם – אני תומכת במה שקורין אומרת, פשוט להיות אסרטיבית ולהיצמד למה שאת באמת רוצה לקנות…באיזשהו שלב הדיילות מתחילות להבין שאי אפשר לדחוף לך כל מוצר או להתעלק עלייך והן פשוט מרפות…בסניף הסופר פארם שאני הולכת אליו הדיילות כבר מכירות אותי היטב ויודעות שאי אפשר לדחוף לי כל דבר, אפילו עם חלקן התיידדתי וכשאני יוצאת לחופשים לפעמים אני באה לסניף רק כדי לבקש דוגמיות כדי שיהיה לי נוח לנסיעה והן בד"כ נותנות לי בכייף (כשיש להן לתת…בעיית הדוגמיות בארץ מוכרת לכולנו)
    אל תוותרי על מותגי האיפור שאת אוהבת רק בגלל הדיילות (שלפעמים הן מעצבנות וחסרות ידע במוצרים שהן בעצמן מוכרות…), לפעמים יש מוצרים שבהחלט משתלם לקנות בארץ במבצעים מיוחדים או אם יש לך תוספת קופונים וכו' יכולה לצאת לך הנחה משמעותית ושווה.

  • לידיה

    לתם – לגבי "המייק אפ ההוא" של מאק שבעלך מאוד אהב…גם אני השתמשתי בו לפני שנים ומאוד אהבתי אותו (עד שלעור שלי נהיו צרכים אחרים…העור משתנה כל הזמן…) נכנסתי לאתר של מאק והוא כבר לא שם. לדעתי פשוט שיפרו אותו ונתנו לו של אחר….המקביל שלו לדעתי היא: Mineralize Satin finish SPF15 Foundation לא יודעת אם היום הוא יתאים לך מכיוון שציינת שיש לך גוונים שונים בפנים שיש לאחדם וזה מייקאפ יחסית קל (לא קליל אבל קל) אולי פשוט תיגשי לאחת מהחנויות שלהם ותנסי, אין טוב ממראה עיניים.
    אני משתמשת כרגע ב- 3 סוגי מייק אפ (2 של קלרינס ואחד של ג'יבנשי) והמועדף עלי הוא של ג'יבנשי (בכלל מתה על המותג הזה) PHOTO'PERFEXION Fluid Foundation 100% Natural Complexion 0 Flaw SPF20 הגוון הוא 05 Perfect Praline וכמו שניתן להבין מהרשום מעלה המותג ג'יבנשי מתאר אותו כמייק אפ למראה טבעי ונטול פגמים. מהתיאור שלך את עורך אני מניחה שהוא יתאים לך….לדעתי הוא פשוט מהמם, מראה באמת טבעי ועם זאת מכסה פגמים קטנים ונותן זוהר טבעי לפנים(אך לא מבריק, יש בו חלקיקים מיקרוסקופיים מחזירי אור, לא כמו המייק אפ של רבלון הפוטופיניש (זה השם אם זכרוני אינו מטעני) שמבריק את הפנים יתר על המידה עם החלקיקים ה"עבים" שלו ). אם יש לך הבדלי גוון משמעותיים אולי כדאי שתתחילי להשתמש גם בקונסילר לפנים באזורים שצריך לעשות זאת. בהצלחה!
    אם את תוהה מי אני ואייך אני ממליצה ביד בוטחת כל כך….אז כך: אני חובבת איפור וטיפוח כבר שנים, מאפרת מלידה כנראה…אולי גם בגלל כשרון הציור המולד שלי…מקבלת לרוב תגובות טובות על המראה שלי, על האיפור ועל מראות האיפור שאיפרתי בנות אחרות…עד היום זה היה ההובי שלי ובעזרת השם בלי נדר אני הולכת להתמקצע בכך בקרוב וללמוד איפור באופן מקצועי…עושה שינוי בחיים שלי לאחר שנים רבות של התחבטויות בנושא 🙂

  • קורין

    @לידיה
    הרבה זמן שאני רוצה להשתמש ב Mineralize Satin finish. ראיתי אותו בכמה תמונות והוא נראה ממש כמו שאני אוהבת!

  • לידיה

    אז יאללה give it a try הזכרת פעם שיש לך קצת פיגמנטציה, תנסי אולי קודם להסוות עם קונסילר, כי המייק אפ הזה לדעתי לא מכסה לגמרי פיגמנטציה, הוא קליל יחסית. (יש כאלו שמעדיפות את הקונסילר מעל המייק אפ…סומכת עלייך שתעשי מה שנכון לך:-) )

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *