ESTEE LAUDER Revitalizing Supreme
לחות והזנה לפנים

קרם רוויטלייזינג סופרים של אסתי לאודר | ESTEE LAUDER Revitalizing Supreme Anti-Aging Creme

ESTEE LAUDER Revitalizing Supreme
ESTEE LAUDER Revitalizing Supreme

לפני כחודש הושק בארץ הקרם החדש של אסתי לאודר – ESTEE LAUDER Revitalizing Supreme Global Anti-Aging Creme.
באסתי לאודר מגדירים את הקרם הזה כ"קרם אחד לכל התועלות" – קרם אחד המשמש גם כקרם יום וגם כקרם לילה ומיועד לטפל בצרכים המשתנים של העור – איבוד הזוהר והחיוניות, יובש, התבגרות של העור והופעת קמטוטים ועוד.

הרעיון מאחורי פיתוח  הקרם הייחודי:
באסתי לאודר החליטו לגשת לשווקים בעולם מנקודת מבט שהתנהגות הנשים מבחינת טיפוח שונה מאיזור לאיזור.
מתוך מחקי שוק הגיעו שם למסקנה שנשות ישראל דומות ב"התנהגות הטיפוחית" שלהן לנשות אירופה, ומתוך מחקר שנעשה כדי לברר מה יתאים לנשים באיזור הזה צמחה המסקנה שהנשים האלו מחפשות קרם שהוא one stop shop – קרם אחד שיתן מענה לכל הצרכים שלהן, מבלי להצטרך להשתמש במספר מוצרים שונים.

אגב – באותו מחקר גילו שנשים במזרח הרחוק, למשל, משתמשות במינימום 7 מוצרי טיפוח שונים לפנים בכל פעם שהן מתעסקות בטיפוח הפנים. (זה נשמע הרבה אבל כשבקתי את עצמי גיליתי שאני בעצמי משתמשת ב-4 לפחות בבוקר – מי פנים, סרום, קרם לחות וקרם עיניים. אם אני משתמשת בתמצית אקטיבית, אז זה כבר 5 מוצרים…. וזה עוד לפני האיפור….:). מוזמנים לקרוא על זה בפוסט שגרת הטיפוח שלי).

מתוך הצורך שעלה במחקר הוחלט באסתי לאודר לפתח את הקרם הזה, שפוטר את הצורך לרכוש ולהשתמש במספר מוצרים, שלפעמים גם מתנגשים. האמת שהרעיון מעולה.

הטכנולוגיה:
בקצרה ממש – על הקרם הזה רשומים 19 פטנטים רשומים עולמיים. הטכנולוגיה בקרם הזה עושה שימוש באחת התגליות הגנטיות של השנים האחרונות – חלבון בשם Nrf2 המצוי בכל התאים בגוף במצב רדום. כשהגוף נמצא במצב מצוקה, החלבון הזה מזהה את הסכנה ומגייס את התא להשתמש בכוחות השיקום שבו.
באותה מידה החלבון הזה מזהה מצבי מצוקה של העור, כמו זיהום, קרני UV או רדיקלים חופשיים.

כשהגוף צעיר, ה- Nrf2  בשיאו (כמו מערכות אחרות בגוף), ויכול להתמודד ולווסת את מנגנוני ההתמודדות של הגוף עם מצבי המצוקה של העור.
ככל שמתבגרים רמות החלבון הזה בגוף יורדות, ואיתן גם יכולת הגוף להתמודד עם הנזקים לגוף.

באסתי לאודר יצרו טכנולוגיה בשם IntuiGen, שהבסיס שלה הוא תמצית במבוק שחור. הטכנולוגיה הזו תומכת בהפעלה הטבעית של ה – Nrf2 בעור, וזה בתורו מפעיל מספר רב של מנגנוני אנטי-אייג'ינג בתאי העור ומסייע להם להמריץ את התפקודים הטבעיים של הגנים המעכבים הזדקנות. (יש טכנולוגיות נוספות בקרם הזה אבל זו העיקרית).
הקרם מכיל גם נוגדי חימצון, נוגדי גירויים, חומרי לחויות והזנה שונים, ועוד.

ההבטחה:
קרם הסופרים הוא בעל מרקם רך-משיי ייחודי, חדשני וקליל בניחוח הדרים. אינו מכיל SPF (מתוך מטרה לשמור על המרקם המיוחד ולהתאים אותו לשימוש ביו ובלילה)
מתאים לכל סוגי העור, ולשימוש ביום ובלילה.
תוצאות הבדיקות הקליניות: עור חלק, בהיר וקורן יותר כבר באופן מיידי לאחר השימוש.
תוך ארבעה שבועות בלבד, 92% מהנשים שהשתמשו במוצר ציינו שיפור משמעותי במיצוק העור, בגמישות ובחיוניות שלו.
מומלץ לשימוש מעל לתמצית האקטיבית Advanced Night Repair, אבל לא חובה.

ESTEE LAUDER Revitalizing Supreme
ESTEE LAUDER Revitalizing Supreme

האריזה:
צנצנת זכוכית מוזהבת, כבדה יחסית, מכסה מוזהב עם הלוגו של אסתי לאודר מוטבע עליו. בשונה מהקרמים האחרים של אסתי לאודר, בבסיס של הצנצנת 3 זוויות, והוא לא ממש עגול, וזה מרען לראות עיצוב מעט שונה למוצר של המותג, אבל עם זאת אי אפשר לטעות בו וברור שהוא "אסתי לאודרי".

מרקם ומריחה:
מרקם ג'ל קריר וסמיך יחסית למה שמצופה ממרקמי ג'ל.
הסמיכות שלו מאוד מורגשת מיד בהנחה של הקרם על העור. הוא לא מחליק בקלות על העור, אבל תוך כדי העיסוי של הקרם לתוך העור, המרקם שלו משתנה והוא הופך לקליל וגמיש ומחליק יותר. בדר"כ ממליצים לחמם קצת קרם בין האצבעות לפני שמניחים אותו על הפנים, אבל עם הקרם הזה, גם כשמחממים בין האצבעות, עדיין התופעה הזו מתרחשת – סמיכות במגע עם העור, ואז המרקם הופך לקליל ככל שמעסים לתוך העור. אני חושבת שזה מגניב. אני מתפעלת מזה בכל פעם מחדש.

שמתי לב שאם הקרם לא מתחמם מספיק בין האצבעות על העור, התחושה של יכולה להיות דווקא תחושה של מתיחה מסויימת ולא של עור מלוחח, וזה בדיוק להיפך ממה שאני מחפשת בקרם לחות, אז אני מקפידה לעסות את הקרם על העור כמה שניות עד שהג'ל הסמיך הופך לקליל יותר.

ESTEE LAUDER Revitalizing Supreme
ESTEE LAUDER Revitalizing Supreme
ESTEE LAUDER Revitalizing Supreme
ESTEE LAUDER Revitalizing Supreme – אם מסתכלים בשוליים של הקרם שהנחתי על היד אפדר לראות את המרקם הג'לי הסמיך

יש במרקם הג'לי של הקרם איזשהו אלמנט אלסטי שמזכיר קצת את הסרום אידיאליסט, אבל הוא לא קל כמוהו (מן הסתם. בדר"כ קרמים יותר כבדים מסרומים). אני אוהבת את התחושה האלסטית הזו, ואלמלא הוא היה כזה אני לא חושבת שהייתי יכולה לוותר על האידיאליסט שלי, שאני מכורה לו, אבל הקרם הזה באמת חוסך לי את השימוש בו. לא חושבת שקרה בכמעט 10 השנים האחרונות שהרגשתי שאני יכולה לוותר על האידאליסט. זה מוצר המאסט שלי בדר"כ, ועם הקרם הזה אני מרגישה שאני יכולה לוותר עליו.

באסתי לאודר ממליצים להשתמש בקרם מעל לתמצית האקטיבית אדוונס נייט ריפייר, שכתבתי עליה קצת בפוסט הטיפוח שלי, ובדיוק רכשתי אז חדשה אם זכור לכם. (אני מביאה כאן גם תמונות של התמצית שלא הכנסתי בפוסט ההוא).
ואני נוטה להסכים עם ההמלצה. אע"פ שזו המלצה בלבד, והקרם אמור לעבוד טוב גם בלי התמצית, אני חושבת שהוא עובד טוב יותר יחד איתה. הוא נספג יותר מהר ומרגיש קל יותר מעליה, ולמעט 2-3 פעמים שבהן מרחתי את הקרם בפני עצמו, אני משתמשת בשילוב של שניהם יחד.

ESTEE LAUDER Revitalizing Supreme + advance night repair
ESTEE LAUDER Revitalizing Supreme + advance night repair – אוהבת יותר את השילוב של שני המוצרים, מאשר את הקרם לבד
ESTEE LAUDER advance night repair
ESTEE LAUDER advance night repair – מרקם ג'ל קליל מאוד, נספג מהר מאוד. יש לו את אחת הטפטפות הטובות מבין המוצרים הדומים בשוק
ESTEE LAUDER advance night repair
ESTEE LAUDER advance night repair – ראש הגומי של הטפטפת. נוח…

כמו שציינתי – עם התמצית הוא נספג די מהר. משהו כמו דקה. ללא התמצית – קצת יותר.
במגע עם היד על הפנים לפני שהוא נספג הוא עלול להרגיש דביק, אבל זה רק במגע של היד על הפנים. הפנים עצמן לא מרגישות דביקות.

התוצאה מול ההבטחה:
אני משתמשת בקרם הזה בוקר וערב כבר חודש ברציפות, למעט פעמיים בשבוע בערך שבהן אני משתמשת בערב במסכת לחות במקום קרם לחות.
* באסתי לאודר מבטיחים – עור חלק, בהיר וקורן יותר כבר באופן מיידי לאחר השימוש. אני יכולה להגיד שהעור אכן מרגיש חלק יותר לאחר המריחה של הקרם. אני אוטומטית מקשרת את זה לתכונות הדומות שיש לו עם האידאליסט, כי זו אותה תחושה ותוצאה שנותן האידאליסט. אני לא חושבת שהעור שלי חלק מקמטוטים בעקבות השימוש (האמת היא שאין לי כ"כ קמטים, רק מתחת לעיניים, שזה יש כמעט לכולם, ושם אני ממילא לא מורחת את הקרם אלא קרם עיניים).
לגבי עור בהיר בהיר יותר – אני לא חושבת, או לפחות אני לא רואה שינוי כזה. אני כן מסכימה שהעור נראה קורן, אבל הרגשתי כך באותה מידה גם עם ה Day Wear שהשתמשתי בו קודם.

* "תוך ארבעה שבועות בלבד, 92% מהנשים שהשתמשו במוצר ציינו שיפור משמעותי במיצוק העור, בגמישות ובחיוניות שלו" – לא מרגישה שינוי במיצוק העור, אבל זו לא דאגה שלי כרגע אז אני פשוט לא מתרכזת בזה. לגבי הגמישות והחיוניות – אני נוטה להסכים עם זה. אני כן מרגישה איזשהו שינוי לטובה בעור. לא יודעת להצביע בדיוק על מה, אבל ההוכחה מבחינתי היא שיצא לי לא מעט פעמים החודש לדלג על פריימר לפני מייקאפ, כי פשוט לא הרגשתי שאני צריכה, וזה מצביע עבורי שבאמת יש איזשהו שינוי בעור. (אולי זה קשור לאלסטיות של הקרם ולתחושה החלקה שהוא נותן, כי המייקפ נמרח מעליו ממש יפה).

מידעון:
תכולה:  מחיר: 430 ש"ח בערך לפני הנחות.

ESTEE LAUDER Revitalizing Supreme
ESTEE LAUDER Revitalizing Supreme – רשימת הרכיבים

שורה תחתונה:
אני מאוד אוהבת את הקרם הזה. אני מאמינה שזה קשור לתכונות הדומות שיש לו עם הסרום אידאליסט שאני מכורה לו. מאוד אוהבת את התחושה הרכה והחלקה של העור ששניהם נותנים.

חשוב לי מאוד להדגיש כאן שאני באופן אישי ממילא מאוד אוהבת את מוצרי הטיפוח של אסתי לאודר והם מהווים את חלק הארי בשגרת הטיפוח שלי. יש אולי מוצר אחד או שניים של אסתי לאודר שלא התחברתי אליהם. המוצרים שלהם פשוט עובדים טוב בשבילי ויכול להיות שזו הסיבה שאני כ"כ אוהבת את הקרם הזה, ובגלל זה – אני ממליצה לכם פשוט לבקש דוגמית ולנסות בעצמכם. אני באופן אישי כן מתכוונת לרכוש קרם נוסף כזה, כי אני מאוד מרוצה ממנו. זה הקרם היחיד שהצליח לגרום לי לותר על האידאליסט :), וגם העובדה שאני יכולה לפעמים לוותר על פריימר מעולה עבורי. לא יודעת איך זה יעבוד בקיץ, אצטרך לבחון את זה לעומק.

* גילוי נאות: את הקרם קיבלתי לסקירה מהחברה

תגובות

comments

30 Comments

  • Israelmakeup

    סקירה מקיפה! אני העברתי את הקרם לאמא שלי שנתנה את חוות דעתה המלומדת בדרכה הייחודית 😉
    גם אצלה לא נעלם אף קמט, אבל הוא היה מעולה לעור היבש שלה ונתן הזנה ולחות שגרמו לעור שלה להיראות מוצק יותר.
    לגבי הבהרה – היא טוענת שלא היו דברים מעולם, ואני טוענת שדווקא היו. לדעתי הוא הבהיר אותה קצת, ודעתי היא הקובעת! 😀

  • Makeup Addict

    אילו מוצרי טיפוח של אסתי לאודר את ממליצה לעור שמן- מעורב לגיל 20? אני משתמשת בג'ל לחות של קליניק, וקרם עיניים של יובנה/ לנקום ויש לי גם את הג'נפיק של לנקום, ובא לי קצת תחלופה במוצרים שאני משתמשת בהם.
    אשמח גם להמלצה על מוצר שמטשטש/ גורם להיעלמות צלקות של אקנה.

  • לידיה

    קוריני, סקירה מצוינת, תודה. הסתכלתי על המרכיבים בצילום בדקדקנות ורבים מהם הינם כאלו שנותנים תחושה משיית וחלקות לעור כמו גם כיווץ נקבוביות נמצאים אף באידאליסט, לדעתי זו הסיבה שאת מרגישה שאין צורך בו. יש בו כמעט את אותם סוגי סיליקונים שיש גם באידאליסט, כמו כן יש את הגליצרין והחומצה ההילרונית שנותנים לחות מוגברת לעור, וקפאין שאף הוא גורם לתחושת החלקה בעור וגם לא מעט אנטי אוקסידנטים שיוצרים נוסחה טובה לקרם. הבעיה עם הסיליקונים שלא כל עור מקבל אותם טוב…הכי טוב כפי שכתבת לבקש דוגמית ולנסות. אני אנסה להשיג דוגמית. מאחלת לך סוף שבוע נפלא ושבת שלום 🙂

  • קורין

    @Makeup Addict
    אני לא כ"כ מתמצאת בליינים שלהם לעור שמן. אני כן יודעת, מהרכישות שלי, שכמעט לכל מוצר שרכשתי היתה גרסא לעור שמן.
    לקרם לחות DAY WEAR יש גרסא לעור שמן, יש גם תרחיץ פנים לעור שמן. יש מי פנים ייעודיים לעור שמן וצמצום נקבוביות. הכי טוב שפשוט תגשי לפארם שיש בו אסתי לאודר ותתייעצי איתם לגבי המוצרים. (את לא חייבת לקנות שם. מותר לך להתייעץ גם בלי לקנות. קחי איתך מחברת או דף ותכתבי לך שמות מוצרים והערות ואח"כ לעשות חושבים עם עצמך ולעשות השוואות מחירים ולהחליט איפה את קונה).

    לגבי העלמה של צלקות אקנה – לא מכירה מוצר כזה, רק טיפולי פנים שרובם פולשניים. כל מיני קילופים למיניהם. יש עדינים יותר ויש אגרסיביים יותר. זה הכי טוב להתייעץ עם קוסמטיקאית.

    לגבי העלמה מלאכותית, באמצעות איפור – לצלקות אקנה יש בדר"כ גוון חום וזה גורם לחור של הצלקת להראות אפילו עמוק יותר ממה שהוא.
    מה שמומלץ בדר"כ זה לעבוד עם קונסילר בגוון אמבר או כתמתם', עם מברשת קונסילר קטנה ולמלא באופן מלאכותי את הצלקות.
    אח"כ למרוח מייקאפ על הפנים. באיזור שמילאת עם קונסילר לעבוד עם המייקאפ בטפיחות כדי לא למרוח ולהסיר את העבודה הקודמת עם קונסילר.

    בהצלחה!

  • קורין

    @לידיה
    היי לידיה, תודה!
    גם אני בדקתי רת רשימת הרכיבים בדיעבד, כי לא היתה לי קופסה לקרם ולקחתי אותה כמו שאת רואה משקיק כזה של דוגמית, והגעתי לאותה מסקנה 🙂
    מה אומר לך? זה עובד עליי טוב 🙂 גם באידאליסט וגם בקרם הזה….
    ואני תמיד ממליצה לנסות. יש נשים שרגישות לכל מיני רכיבים וזו אחריות כבדה מדי לקחת…
    שבת נהדרת שתהיה!

  • מרינה

    איזה קטע! נכנסתי לבלוג ודקה לפני זה דיברתי עם אמא על הקרם כדי שתגיד לי מה דעתה עליו. צירוף מקרים?!
    ניסיתי אותו פעם-פעמיים על עצמי אבל לדעתי אני לא אוכלוסיית גיל המתאימה לקרם. עוד כמה שנים…

  • קורין

    @מרינה
    איזה קטע! האנרגיות האלו של היקום 🙂

    אני גם לא חושבת שאת קהל היעד לקרם הזה. אני חושבת שהוא מתאים לבנות 30+, אפילו 35+

  • Tuli

    תודה על הסקירה! אני בדיוק בוחנת כמה מהמוצרים של אסתי לאודר בחודשים האחרונים, ביניהם סדרת הניקוי לפנים לעור שמן, האידיאליסט וה – advance night repair – בינתיים אני די מרוצה מהם, לא יודעת להגיד עדיין באופן מוחלט….ובאת לי בזמן עם הסקירה הזאת כי חשבתי להתחיל לחפש קרם אנטי אייג'ינג טוב שאני אוכל לאמץ לי – אם אני מבינה נכון, הספציפי הזה הוא כנראה לא הכתובת…..

  • קורין

    @Tuli
    או – יופי. אז יש סדרה לעור שמן…. בדיוק שאלו באחת התגובות מעלייך.

    למה הקרם הזה הוא לא הכתובת? אני חושבת שזה תלוי מה את מחפשת, חוץ מאנטי אייג'ינג…
    בכל מקרה – ממליצה לך לבקש דוגמית, כי לי אין עור שמן (וציינת שאת משתמשת במוצרים לעור שמן, אז אני מניחה שלך יש) ואני לא יודעת איך עור שמן יגיב אליו, למרות שהמרקם שלו הוא ג'לי ולפי מה שאומרים באסתי לאודר הוא אמור להתאים לכל סוגי העור.
    אם את אוהבת את האידיאליסט, יש סיכוי שתאהבי את זה, השאלה היא פשוט מה את מחפשת.

  • מיטל

    הקרם הזה לא ממש נשמע לי קרם בשבילי 🙂
    מה גם שלאחרונה אני נורא כועסת על אסתי לאודר.. ולשמוע על המחקרים שלהם במזרח, באירופה ובארץ עוד יותר מרגיז אותי..
    נו, אני טיפוס רגזני 😉

  • Tuli

    @קורין

    כמו שכתבתי, מה שאני מחפשת זה קרם אנטי אייגינג' טוב – מהסקירה הבנתי שזו לא "המומחיות" של הקרם הזה, זאת הסיבה שכתבתי שהספציפי הזה כנראה לא יהיה הכתובת 🙂

  • קורין

    @Tuli
    הם מגדירים אותו כאנטי אייג'ינג, ויש בו רכיבי אנטי אייג'ינג. לא התייחסתי לזה בסקירה כי זה לא משהו מדיד. אין לי מושג איך לבדוק אם איכויות האנטי אייג'ינג אכן באות לידי ביטוי 🙂

  • שולי דור

    רציתי לשאול בקשר לקרם, הבנתי שהוא ללא מקדם הגנה שזה מבאס, אז באיזה שלב אני שמה מקדם הגנה, לפני מריחת הקרם או אחריה? והאם זה לא פוגע ביעילות הקרם. תודה

  • קורין

    @שולי דור
    בכוונה עשו אותו בלי מקדם הגנה, כדי לשמור על המרקם שלו וכדי שניתן יהיה להשתמש בו גם בלילה.
    מסנן קרינה אפשר להניח לפני או אחרי הקרם, תלוי במרקם שלו. אני אישית משתמשת במייקאפ עם מסנן קרינה אז אני לא מניחה גם קרם בנוסף

  • שולי דור

    הקרם הוא ללא מקדם וחבל, מתי מורחים מקדם הגנה, לפני הקרם או אחריו והאם זה פוגם ביעילות שלו. תודה

  • DANIELA

    רכשתי אותו ממש לפני כשבועיים.

    כשאני מורחת אותו בבוקר ועליו את המייק אפ של אסתי לאודר ה"דאבל וואר" – המייק אפ לא יושב עליו טוב
    ונראה לעיין.
    זאת בהשוואה לקרם הקודם שהשתמשתי בו – ה – TIME ZONE שהסתדר לי יופי עם המייק אפ מידי בוקר והיה נראה טבעי לחלוטין.
    מנסיונכן, נשים יקרות – כיצד עלי לנהוג – או שאולי עלי להחזיר את המוצר ולהמירו באחר המתאים יותר ?

    אשמח לתגובות – יום נפלא לכולן !

    דניאלה

  • קורין

    @שולי דור
    זה נכון שולי, אבל כמו שציינתי, זה היה מכוון, כדי לשמור על המרקם שלו.
    מסנן קרינה נהוג למרוח אחרי קרם הלחות… אבל אני לא חושבת שיש איזה חוק לגבי זה. אם נוח לך לפני, זה גם טוב

  • קורין

    @DANIELA
    דניאלה – המרקם שלו שונה מאוד מהטיים זון (גם את הטיים זון אני אוהבת).
    אם הוא לא מסתדר לך עם המייקאפ, ועם הטיים זון היה לך טוב יותר, אז תחזרי לטיים זון. אני בעד לנסות דברים חדשים, אבל בסוף להשתמש במה שעובד טוב עבורך

  • אורית

    היי קורין
    האם קרם הלחות הוא נטול שומן?
    אני חייבת רק נטול
    יש לי עור רגיש דק אדמומי ומעורב
    לא מוצאת שום לחות שמתאימה וניסיתי המון
    תודה

  • קורין

    @אורית
    אני לא כ"כ חושבת שהוא יתאים לך לקיץ אם כך.
    אם יש לך עור רגיש נסי מוצרים של חברות דרמטולוגיות כמו לה רוש פוזה ווישי

  • גלי

    היי קורין,

    מה ממולץ לעור דק נוטה ליבש לדעתך?
    אגב, הבלוג שלך מעניין, נוגע בדיוק במה שאנו הנשים רוצות… 🙂

  • קורין

    @גלי
    תודה מתוקה 🙂

    אני חושבת שלעור דק ויבש מתאים מרקם שהוא יותר קרם ופחות ג'ל, ועשיר בלחות.
    יש לאסתי לאודר את סדרת Hydrationist, שהיא סדרה מלאת לחות. אולי כדאי שתקחי לך דוגמית מזה לנסות.

  • מירי

    היי קורין, האם ידוע לך היכן ניתן לקבל דוגמיות של הקרם הזה? הייתי רוצה לנסות לפני שאני קונה. הייתי בסופרפארם ברמת אביב, אין להם דוגמיות.

  • רעות שירה אסף

    יש לי מס כתמי פיגמנטיה בפנים .השימוש בקרם הדגיש את הכתמים מאד!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *