איפור

גלוסיבוקס יוני שלי – My June 2012 GlossyBox

GLOSSYBOX ISRAEL JUNE 2012
גלוסיבוקס יוני 2012

החודש התקבלה הגלוסיבוקס שלי מוקדם יותר מכל החודשים לפני כן. כבר בשבוע השני של החודש היא הגיעה, והתאפקתי עד עכשיו עם הפוסט הזה.
כבר במהלך חודש מאי הוציאו בגלוסיבוקס טיזרים לקופסת יוני, וציינו שהיא תכיל 2 מוצרי איפור בגודל מלא, ושהקופסא עצמה תהיה בצבע בז'….

בפועל באמת התקבלו 2 מוצרי איפור בגודל מלא – ליפגלוס של מייבלין ופריימר לצלליות של OFRA, שהוא שווה ביותר בעיניי, ולכן הקופסה החודש בהחלט שווה את העלות שלה.

תכולת קופסת יוני שלי:

GLOSSYBOX ISRAEL JUNE 2012
תכולת גלוסיבוקס יוני במלואה

 

1. פריימר לעפעפיים של OFRA
מוצר בגודל מלא. מחיר מלא: 118 ש"ח

 

בדר"כ יש איזשהו מוצר שעושה את החבילה מבחינתי. החודש היה זה הפריימר לצלליות הזה של OFRA.
טרם סקרתי אותו אבל יש לי פריימר כזה, בגרסא החדשה שלו באריזת טיובה (וראיתי שבחלק מהגלוסיבוקס היתה האריזה החדשה).
מה שאני קיבלתי זו האריזה הישנה, עם אפליקטור הספוגית.
מצויין בתור בסיס לצלליות. תורם לעמידות יוצאת דופן לצלליות (אני יכולה לומר לכם שמשהו כמו 12 שעות, מתוכן 4 שעות בגינה של אחותי שחגגה יומולדת לילדים שלה ב-70% לחות + טרמפולינה ומתנפחים, שגם קפצתי עליהם, והצללית לא זזה). מוצר מעולה. שווה את המחיר המלא שלו ובוודאי שווה את עלות הגלוסיבוקס.

 

2. ליפגלוס של מייבלין:
מוצר בגודל מלא. מחיר מלא: 80 ש"ח, אבל בהחלט אפשר להתייחס למוצר הזה כאל מוצר ב-40 ש"ח, כי תמיד יש מבצעי 1+1 על מותגי המסמרקט.

 

אני קיבלתי את מס' 560 – RED LOVE.
ניסיתי אותו פעם אחת בינתיים (לצורך הפוסט הזה 🙂 ).
יש לו ריח לימוני שגם מקרר טיפה את השפתיים, אבל ממש טיפה, וממש לא כמו הגלוסים שמכילים מנטול.
הגוון שלו אדום דובדני. יכול להיות אטום, אבל אני מעדיפה אותו מעט שקוף אז אני מניחה מעט ממנו. לא דביק ולא כבד על השפתיים.
גוון סבבה לגמרי ביחס למוצרי השפתיים הבלתי שמישים מבחינתי שהיו בקופסאות האחרונות.

 

3. BB קרם של אנה לוטן.
מוצר בגודל התנסות של 10 מ"ל. בגודל מלא מכיל 30 מ"ל ומחירו 168 ש"ח.

 

מגיע ב-4 גוונים ממה שראיתי באתר של אנה לוטן – מהבהיר לכהה: חיוור, טבעי, בז' ומדיום.
אני קיבלתי את הגוון הטבעי – NATURAL. לא ניסיתי אותו עדיין, למעט בסווטש על היד והוא ממש ממש בהיר לי לקיץ, כך שלא נראה לי שיהיה לו שימוש עבורי בקרוב, ואני בוודאי צריכה עכשיו את הכהה ביותר. אני משאירה לי אותו להתנסות בו בחורף. זה מוצר שדווקא מעניין אותי לנסות.

 

4. קרם רחצה של אהבה:
מוצר בגודל נסיעות. מכיל 85 מ"ל. מוצר בגודל מלא מכיל 500 מ"ל ומחירו 50 ש"ח.

 

קיבלתי בריח מדהים של  היביסקוס ותאנה, והמוצר הזה הולך לסלסלת מוצרי הנסיעות שלי בכיף ובשמחה רבה.

 

5. תרחיץ ניקוי של צטאפיל לעור שמן
מוצר בגודל נסיעות. מכיל 29 מ"ל. בגודל מלא הוא מכיל 473 מ"ל ועולה 93 ש"ח.

 

העור שלי רגיל עכשיו, לעיתים אפילו יבש או "דורש לחות" נקרא לזה, כך שהמוצר הזה לא שימושי לי ויעבור הלאה.

 

6. דוגמית בושם לה פרלה ג'ם.
דוגמית של 1 מ"ל. מחיר מלא ל-50 מ"ל – 200 ש"ח, מחיר מלא ל-100 מ"ל – 300 ש"ח.

 

כמעט כל קופסה בחודשים האחרונים הכילה דוגמית בושם, ואני אוהבת את זה. אני לא אחת שמנסה בשמים בפארמים, וזה נותן לי הזדמנות להתוודע לכל מיני בשמים שאין סיכוי שהייתי מריחה בפארם.

 

7. מוצר בונוס – משחת שיניים קולגייט טוטאל
מוצר בגודל נסיעות. מכיל 19 מ"ל. מוצר בגודל מלא מכיל 100 מ"ל ועולה 22 ש"ח לפני הנחות.

יש לי וידוי בעניין הזה: האמת היא שאני קונה כאלו משחות שיניים לפני נסיעות…. יש פרפורמריה בנתניה שמוכרת אריזות התנסות כאלו קטנות ב-2-5 ש"ח, וזה נוח מאוד, כי זה קטן וקל, ומספיק ליותר משבוע שימוש, אז זה מוצר סבבה לסלסלת מוצרי הנסיעות שלי.

אהבתי שבגלוסיבוקס לא מיספרו את המוצר הזה כעוד מוצר בקופסה אלא ציינו במפורש שהוא "מוצר בונוס", כך שיש 6 מוצרים + מוצר בונוס. אני חושבת שזה טוב משתי סיבות: האחת – אני בטוחה שהיו בנות שהיו מתרעמות לקבל מוצר כזה כאחד מתוך 6 המוצרים שהובטחו בקופסה, וכבר שמעתי תלונות על המוצר הזה, כך שהדגש שמדובר במוצר בונוס בא כאן טוב.
הסיבה השניה היא שמדי חודש עולות תגובות שנוגעות לכמות המוצרים בקופסה, וההצגה של המוצר הזה כבונוס, מעבר ל-6 המוצרים בקופסה, מחזקת את התפיסה שהקופסה אמורה להכיל 6 מוצרים, וכל מה שמעבר הוא בונוס.

 

8. קופונים

 

כמדי חודש מתווספים לקופסה קופונים הנוגעים ישירות לתכולה שלה וגם אחרים:
קופון של CARE – לטיפול אחד להסרת שיער או הזרקת בוטוקס.
קופון של 30% הנחה לרכישת תרחיץ הפנים של צטאפיל שהתקבל בחבילה
קופון 50 ש"ח הנחה ברכישת מוצרי OFRA מעל 200 ש"ח
קופון לרכישת צללית של סמאשבוקס ב-30 ש"ח ברשת אפריל.

בסה"כ אני חושבת שהחודש החבילה שווה את מחירה, בעיקר בגלל הפריימר המצויין לעפעפיים של OFRA. זו כמובן דעתי. גם קיבלתי תגובות של בנות שהמוצר הזה לא שווה עבורן, והן לא משתמשות בפריימר או בצלליות, כך שאני בטוחה שהיו כאלו שלא היו מרוצות, אבל בכל קופסה תהיה התפלגות כזו לדעתי, כך ששביעות הרצון מהקופסאות היא אינדיבידואלית ובהתאם לציפיות, כפי שכבר ציינתי (או חפרתי…. 🙂 ) בפוסטים הראשונים.

אני מצרפת כאן גם קישורים שצרפתי בפוסט הראשון, ולא צרפתי בפוסטים שלאחר מכן, ואני מקבלת על זה שאלות, אז אני מקדימה אתכם:)
לאתר של גלוסיבוקס
לדף הפייסבוק של גלוסיבוקס

ועוד משהו שהפך להרגל – סקירה של בלוגריות נוספות על קופסת יוני, כדי שתוכלו להתרשם מעוד תמהילים של מוצרים:
מתנצלת מראש בפני מי שלא מצאתי, עשיתי חיפוש בגוגל ואלו התוצאות שקיבלתי. האמת שחלק מהבלוגים כאן אפילו חדשים לי ולא הכרתי קודם, אז יצאתי מורווחת… אם יש עוד סקירות שלא ראיתי, אפשר להוסיף בתגובות למטה.
makemeup
Fat Princess Beauty Tips
The Beauty News
Moran Tarasov
הבלוג של שונית ווייס
הבלוג של הספרנית
כלה בקלות
More Beauty
Cosmetics Junkie
ערוץ היוטיוב של שרית ברוטמן

* גילוי נאות: הקופסה התקבלה מהחברה לצורך סקירה

תגובות

comments

34 Comments

  • Peacha

    קיבלת קופסא ממש שווה!
    לצערי שלי עוד לא הגיעה אליי… ואני מקווה שהתכולה תהיה כשלך- הפריימר מעולה, הגוון של השפתון שקיבלת נראה ממש נחמד! וגם לשאר המוצרים אני יכולה למצוא שימוש.
    תהני:)

  • nipi

    אני לא באה לבקר אותך או משהו, אבל עקב כך שהקופסא אצלך ניתנת ל*צורך סקירה* כבר בנקודה הזו את צפויה להתאכזב הרבה פחות מבנות ארות.
    כי מה לעשות, כמה שלא תשתדלי להיות אובייקטיבית ולהיכנס לנעלי מי ששילמה, זה לעולם לא יהיה אותו דבר, שלא באשמתך כמובן!
    בעיניי זה נפלא שיש מי שסוקרת את הקופסא בצורה נייטרלית, אבל אני כן חושבת שמפני שהרבה נשים שילמו כסף על הקופסא, אפשר להבין שזה שלא מייעדים בצורה יותר ספציפית לנשים את המוצרים, זה פוגע בהן כספית. את לא התפוצצת על זה שהביאו לך תרחיץ לא מתאים, אבל מי ששילמה כן תתפוצץ – ובצדק – הרי יש טופס למילוי סוג העור וכו'.
    חוץ מזה סקירה יפה, המשיכי כך 🙂

  • קורין

    @nipi
    את יודעת מתי את אמורה לקבל? היה לי חודש אחד שקיבלתי את שלי ממש ביום האחרון של החודש, והציפיה הזו ייבשה אותי 🙂

  • קורין

    @nipi
    מותר לך גם לבקר אותי 🙂

    לא התפוצצתי כי זה פשוט לא אני. אני חושבת שזה עניין של גישה. אני יודעת להגדיר ציפיות בהתאם לקופסאות הקודמות, ויותר מזה, אולי בגלל הבלוג – אני מאוד הרפתקנית בכל מה שקשור למוצרים, והרבה פעמים שאני רוכשת על עיוור באינטרנט מוצרים שאני לא מכירה בכלל. ויש פעמים שזו רכישה בול, ויש גם הרבה נפילות ברכישות על עיוור, אז אולי כבר מתוכנתת לא לצפות ולא להתאכזב.

    בעקרון – את צודקת – אני מקבלת את הקופסה לסקירה ואולי "נוח" לי יותר לאהוב את מה שאני אוהבת ולא לאהוב את מה שאני לא אוהבת, אבל עד לפני חודש היה לי מנוי פעיל, למרות שאני מקבלת את הקופסאות לסקירה, ובנוסף. ואני אפילו לא ביטלתי את המנוי. גלוסיבוקס ביטלו אותו כי מופיע אצלם שאני כבר מקבלת קופסה.
    אני מבחינתי הייתי ממשיכה את המנוי והופתעתי שהם החליטו לבטל לי אותו.
    אם הייתי מאוכזבת או לא חושבת שזה שווה, הייתי מבטלת בעצמי.

    ועדיין, כשאני כותבת את הסקירה, אני שמה מול העיניים שלי 60 ש"ח, שזו היתה עלות המנוי שלי, ועושה השוואת כדאיות. החודש זה היה כדאי בגלל הפריימר. גם במבצע הוא משהו בסביבות ה-100 ש"ח, אז זה שווה.

    כתבתי את זה בפוסטים הראשונים, ולא ראיתי טעם לכתוב על זה בפוסטים המאוחרים יותר, כי דעתי בעניין הזה ברורה. צריך למתן ציפיות. מי שמצפה לקבל 6 מוצרים מלאים של מותגי יוקרה – זה לא השירות בשבילה.
    ומי שמצפה שתקבל בדיוק את המוצר שהיא מפנטזת לקנות בחודשים האחרונים – זה גם לא השירות בשבילה.
    מבחינתי – מספיק לי שיהיה מוצר אחד שמבחינתי יהיה ה-מוצר של הקופסה וממש יעשה לי את זה, וכל היתר הם "נחמד לקבל" ולא יותר מזה, או לחילופין, שיהיו לי מוצרים מוקטנים לסחוב בתיק, כי לא מוכרים מוצרים כאלו (ואם היו מוכרים, הייתי קונה, וגם קניתי כשמצאתי בסטרוברי), כי זה מאוד שימושי לי.
    ובגלל שזו הגישה שלי, אני בדר"כ לא מתאכזבת.

    החבילה של אפריל למשל ממש לא עשתה לי את זה. היו שם מוצרים שאני יכולה להשתמש בהם אבל לא היה בה ה-מוצר שעשה לי את החבילה.
    כנ"ל החבילה של מאי. לא היה בה ה-מוצר שעשה לי את החבילה, אבל היו בה 3 מוצרים מוקטנים שמשמשים אותי עד עכשיו, ועוד מוצר שניצלתי את זה שקיבלתי אותו כדי לחוות עליו דעה בבלוג.

    ולמרות כל מה שכתבתי – אני יכולה להבין גם את הגישה שלך. אני יכולה להבין אכזבה כשיש ציפיה שכל המוצרים יתאימו לפרופיל שמילאת (והתייחסתי גם לזה באחד הפוסטים בעניין), או שבכל החבילה אין אף מוצר שיכול לשמש אותך. אני יכולה להבין אכזבה ממצב כזה. זה פשוט לא אני כי אני מחליקה דברים. גם אם זו רכישה שעשיתי ב-200-300 ש"ח. זה פשוט אני. צריך להכיר אותי כדי להבין את זה…

    OK. חפרתי מספיק :). ותודה על התגובה. חשוב לי שיהיו דעות נוספות כאן חוץ משלי.

  • מיטל

    חייבת לציין שלדעתי זאת הקופסה הכי מוצלחת שיצאה עד היום (אולי מלבד קופסת ינואר)
    הפריימר של עפרה לחלוטין שווה את ערך הקופסה, שלא לדבר על שאר הגודיז. ה BB של אנה לוטן כבר הספיק לעשות גלים והדים, הגלוס בגודל מלא מלבד הפריימר הוא גם הפתעה משמחת.
    וגם שאר המוצרים (גם אם משחת השיניים קצת "מוזרה" אבל כמו שאמרת – בונוס).
    ברור שיהיו כאלה שמרוצות יותר ויהיו כאלה שפחות, אבל אני חושבת שאיכשהו בנות התרגלו לקטר על הגלוסי אז הן ממשיכות. למרות שבפועל הקופסה הזו לחלוטין שווה (גם בראיה "מבחוץ" פשוט של ערך המוצרים)
    כמובן שאכזב אותי לגלות שכרגיל עפרה נפתרים ממלאים ישנים שלהם (האריזה הישנה של המוצר) אבל נו, מילא, העיקר שהתוכן זהה 🙂

  • קורין

    @מיטל
    זה היה ברור שאת תאהבי את הקופסה כי עיקר האיפור בשבילך זה איפור עיניים, אז הפריימר הזה בא לך בול אני מניחה.
    הגרסא הזו של הפריימר עדיין נמכרת לדעתי. ראיתי אותה בכמה חנויות אונליין.

  • מיטל

    אני לא חושבת שאהבתי אותה בגלל שהיא מרוכזת באיפור עיניים. להיפך.
    אני חושבת שיש כאן תמהיל מאוד מוצלח!!
    מוצר אחד לעיניים (פריימר)
    אחד לשפתיים (גלוס)
    אחד לפנים עצמן (BB)
    מוצר להסרה של כל האיפור (צטפיל)

    חוץ מזה יש לנו גם נגזרת טיפוח
    סבון + בושם (ואפילו משחת שיניים שמגיעה כבונוס – בניגוד לשמפו+מרכך של DOVE…)

    לדעתי העובדה שהפריטים מעניינים ולאו דווקא כאלה מוכרים/נגישים (ע"ע אנה לוטן, עפרה) והעובדה שבאמת מרגיש שיש "דבר מכל סוג"
    הופכת את הקופסה הזו ליותר אטרקטיבית.

  • Michal

    יקרה , לגבי קופסת החודש אני איתך … באמת שהיו מספר מוצרים שווים … סקרתי גם אך תרם פרסמתי בטח בהמשך השבוע ..
    שיהיה לך שבוע נפלא.

  • Mor(e) Beauty

    כמו שרשמתי בסקירה שלי, גם אני מאוד אהבתי את הקופסה החודש (ובהתייחס להערה שנרשמה למעלה – אני אמנם בלוגרית אבל לגמרי מנויה משלמת של גלוסיבוקס).
    אני חושבת שכשמגיע לפרגן אז צריך לעשות את זה, ושמחתי שהפעם נבנתה ציפייה לקראת הקופסה, ולהבדיל מקופסת מאי, הציפייה גם התממשה ובגדול מבחינתי 🙂

  • קורין

    @מיטל
    פספסתי את התגובה השניה שלך…..
    הבנתי שאהבת את התמהיל, אבל בראש שלי, מאיך שאני תופסת אותך מבחינה איפורית, חשבתי שהפריימר הוא זה שימשוך אותך.

    ולא הסתכלתי על החלוקה כמו שעשית אותה – לכל איזור בפנים. מעניין!

  • מיטל

    להרגשתי הקופסה הזו פשוט תצליח איכשהו באיזשהו אופן לקלוע לפחות קצת לכולן. בגלל התמהיל. בקפסאות אחרות היתה תחושה (לדעתי) שיש התרכזות דווקא בנושא מסוים, ואם הוא לא דיבר אליך – באסה. אני גם חושבת שהמוצרים עצמם מעניינים.
    נכון שמייבלין ואהבה הן חברות מאוד נגישות, אבל שאר המוצרים, לתחושתי, אילו לא מוצרים מאוד מוכרים / נגישים.
    רק לאחרונה התחלתי להכיר את עפרה. את אנה לוטן לא ניסיתי ואין לי מושג מי החברה של הניקוי פנים – בעיני – זאת המטרה של הגלוסי. להכיר לך מוצרים שלא חשבת להוסיף לסל הקניות שלך כשאת בפארם.
    לדעתי זאת הסיבה לאכזבה שהיתה בקופסאות הקודמות, יותר מידי מוצרים "אובר-נגישים" וברורים מאליהם.

  • סנדי

    אחלה קופסא! אני טרם קיבלתי את שלי, אבל החודש נראה ששני סוגי הקופסאות דומים מאוד ושניהם מוצלחים, כך שלא אכפת לי איזו קופסא אקבל (רק שאקבל כבר!) ואהנה בינתיים מגורם הציפייה (הפתעה זה כבר לא).
    מסכימה עם מה שאמרו מעלי- הקופסא מכילה מוצרים מגוונים של חברות שאינן נגישות בסופר-פארם ודומיו, וזה בונוס גדול מבחינתי. את הפריימר של עפרה אני רוצה לנסות כבר המון זמן כך שהמוצר הזה הוא שיחוק בשבילי, גם שאר המוצרים נראים שימושיים וזאת נקודה מאוד חשובה לדעתי.
    מחכה…

  • שרית ברוטמן

    קורין, סקירה מצוינת וקופסא שווה ביותר!
    מסכימה אתך מאוד לגבי הפריימר שהיה הכי כיף לקבל ולגבי דוגמיות הבשמים שגם אני אשמח לראות כמה שיותר בקופסא.
    ותודה רבה על הקישור לערוץ, את מקסימה 🙂

  • קורין

    @מיטל
    אני עדיין חושבת שלא משנה מה יהיה התמהיל, עדיין יהיו מאוכזבות, וזה טבעי. אי אפשר לקלוע לצרכים ו/או לציפיות של כולן… גם על הקופסה הזו קראתי תגובות מאוכזבות ועל בנות שרוצמות לבטל, ואפילו שלחו לי מיילים בנושא הזה (שנאלצתי להפנות לגלוסיבוקס. אין לי מה לומר למי שמאוכזבת. זה מאוד סובייקטיבי), אז כן יש אכזבה, אולי פחות מחודשים קודמים, אבל היא קיימת

  • שרית

    הי לכולן.גם אני מנוייה של גלוסיבוקס וחייבת לומר שכל חודש אני מתעצבנת מחדש ומתלבטת אם לבטל המנויי.בדכ הדוגמיות הן כאלו שמקבלים ממילא בסופר פארם,הרי כולנו חובבות איפור וטיפוח אחרת לא היינו רוכשות את הגלוסיבוקס כך שכולנו מקבלות דוגמיות ודרך אגב בפנאי פלוס לפני מס שבועות כתבו אותו הדבר בביקורות כך שדעתי לא במיעוט כנראה.
    חודש שעבר כשאמרו שהחבילה תהיה של קליניק ממש התלהבתי אך התקוממתי כשגיליתי שקיבלתי מי פנים שקיבלתי כאלו מלא מהסופר פארם ‏,ועוד יותר התרגזתי כשגיליתי שהיו בנות שקיבלו אודם,הבדל עצום.ביוני קיבלנו דוגמית של אנה לוטן שמיועדת לעור יבש ולי יש עור מעורב עד שמן וציינתי זאת בשאלון אז אין שום התאמה לצרכים אישיים וחבל.
    יום טוב לכולן

  • קורין

    @סנדי
    האמת שכבר יצא לי לראות 3 או 4 תמהילים של קופסאות. בגדול הן די דומות.
    את יודעת מתי אמורה להגיע הקופסה? הודיעו לך על עיכוב?

  • קורין

    @שרית
    זה בדיוק מה שכתבתי כמה תגובות למעלה. שביעות הרצון היא כ"כ סובייקטיבית שלכל קופסה יהיו מי שמרוצות ומי שלא…
    יום טוב גם לך 🙂

  • מיטל

    לדעתי נוצר מצב שבנות מרגישות "לגיטימציה" לקטר על הגלוסי. בגלל כל החודשים האחרונים.
    אבל לדעתי, תמהיל כזה, לפחות בתיאוריה, אמור לעזור לקלוע למכנה משותף רחב יותר.
    וגם לתת תחושה כללית, של לפחות חצי מהמוצרים שלא היית מכניסה לסל המוצרים שלך לולא הגלוסי

  • יעלי נעים

    קופסא מדליקה מאוד 🙂

    גם אני קיבלתי את האנה לוטן גוון נורמל. וזה היה מאוד בהיר. ממש למישהי בהירה מאוד.

    לדעתי, תתקשרי לחברה לבקש דוגמית שמתאימה לעורך. זה מה שאני מתכננת לעשות 🙂

    שמעתי שיש להם שירות לקוחות סבבה.

  • ברוריה כלה בקלות

    תודה על הפירגון! את כזאת מקסימה. תדעי לך שלפני כמה חודשים עמדתי לסגור את הבלוג והמשכתי רק בזכותך, היום הוא הפך להיות כמעט כל עולמי ואני יודעת שזה הרבה בזכות העצות שלך, תודה קורין!

  • Photo.Fashion.Passion

    יופי של קופסא! גלוסיבוקס הולכים ומשתפרים ומצדיקים את הקיום שלהם. אני מההתחלה אהבתי והתחברתי לקוסנפט שלהם…

  • קורין

    @Photo.Fashion.Passion
    גם אני התחברתי לקונספט מההתחלה. גם הכרתי את הקונספט הזה מקופסאות בחו"ל וחיכיתי שהם ישלחו לארץ. בסוף פתחו כזה בארץ 🙂

  • אלטר אגו (בלוג איפור)

    ממה שראיתי עד עכשיו [ולא ממש התעמקתי בזה החודש] באמת הוציאו קופסא טובה ושווה את המחיר.
    לגבי תלונות על זה שמוצרים לא מתאימים- זה משהו שתמיד יכול להיות, אי אפשר להוציא קופסא שתהיה מתאימה לכולן ב-100% ובדיוק מה שכל אחת רוצה, וזה משהו שצריכים לקחת בחשבון כשעושים מנוי על שירות כזה.

    ברמה האישית אני מאוכזבת מגלוסיבוקס, גם החודש ראיתי שהיו המון בעיות. אני מקווה שהם יעשו שינוי וישפרו את השירות, כי בסה"כ נהניתי כשהייתי מנויה

  • גילגול

    לדעתי קופסת יוני הייתה מאכזבת במיוחד.
    הBB לא התאים לי כלל- בצע כמעט לבן- חבר'ה פה זה לא אירופה אנחנו מדינה עם שמש :)! הפריימר נחמד ולא יותר. משחת שיניים????!!! נו באמת ועוד בכזה גודל.
    סבון שמספיק לרחיצה אחת, תרחיץ ניקוי לפנים שגם לא מתאים לי ודוגמית של בושם שניתן לקבל בכל פארם.
    בקיצור אכזבה אחת גדולה.
    בעקבות הקופסא ביטלתי את המינויי.
    מקווה שאולי יולי אוגוסט הקופסאות ישתפרו ואני אחזיר אותו.

  • קורין

    @גילגול
    שמעתי על עוד מאוכזבות… גם אני מקווה בשביל שתאהבי את תכולת יולי אוגוסט, ואם לא, לא נורא…. 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *