מוצרי איפור לעיניים

מסקרות: הגודל לא קובע. או שכן?

מסקרה טובה
מסקרות – מסקרות עם מברשת קטנה או מברשת גדולה, וכמה מיני מסקרות

 

הרבה מסקרות ניסיתי בשנה האחרונה, חלק אהבתי יותר וחלק פחות, מה שבטוח הוא שלא על כולן הספקתי לכתוב. אז בפוסט הזה ריכזתי חלק מהן, כאלו שהתאימו לקונספט של הפוסט: מסקרות עם מברשות קטנות מאוד או גדולות מאוד, וכמה מיני מסקרות שאפשרו לי מספיק שימושים כדי להתרשם:
מסקרה בולד של קרליין ומסקרה בי לונג של קלרינס, שתיהן עם מברשות קטנטנות וממזרות.
מסקרה ביג פאטי של אורבן דיקיי ומסקרה או לה לאש החדשה והמדוברת של סופטאץ, עם המברשות הגדולות.
ודוגמיות מסקרה של לנקום, בנפיט, בובי בראון, מאק, קלרינס וקליניק.

מזכירה תמיד, שמסקרות הן עניין מאוד אינדיבידואלי, והתוצאה תלויה בריסים הטבעיים של כל מתאפרת כמובן.
תמונות שלי ללא מסקרה, לצורך השוואה, אפשר לראות כאן, כאן וכאן.

 

קטנות קטנות, אבל ממזרות – מסקרות עם מברשות קטנטנות:
בקטגוריה הזו 2 מסקרות כאמור, של קרליין וקליניק, שיצאו לשוק די בסמיכות אחת לשניה.

מסקרות עם מברשות קטנות של קלרינס וקרליין
מסקרות עם מברשות קטנות של קלרינס וקרליין

 

 

מסקרה בולד של קרליין
(תכולה: 9 מ"ל, מחיר: 60 ש"ח במבצע במחיר הכרות כבר כמה חודשים. אני מניחה שהמחיר המלא יהיה בסביבות 110 ש"ח, אבל במותג הזה תמיד יש מבצעי חצי מחיר או 1+1 כך שאני ממליצה לרכוש במבצע תמיד)

מסקרה בולד של קרליין
מסקרה בולד של קרליין
מסקרה בולד החדשה של קרליין
מסקרה בולד החדשה של קרליין – מברשת סיליקונית קטנטונת

 

המסקרה החדשה של קרליין מבטיחה אפקט מרשים לריסים גדולים וארוכים. מבטיחה לתת לכל ריס וריס, גם לקצרים ביותר, הגדרה, נפח של עד פי 2, ואורך.

המסקרה מגיעה באריזה שחורה ישרה, קלאסית וסטנדרטית, שאהבתי לעומת מבנה האריזות של יתר המסקרות של קרליין.
מברשת סיליקונית, קטנה, קצרה וצרה. הגודל שלה הוא בערך חצי מגודל של מברשת מסקרה סטנדרטית. הסיבים הסיליקוניים גם הם מאוד קצרים.

למרות שאני מעדיפה מברשות סטנדרטיות בדר"כ למסקרות, אהבתי את המברשת הזו. הגודל שלה והמבנה שלה מעולים, ומצליחים באמת להגיע לכל ריס וריס בקלות.
הפורמולה מאוד אופיינית למסקרות אחרות של קרליין – לחה יחסית. אני פחות אוהבת פורמולות לחות מאוד, כי הן יכולות להיות בעייתיות אם הן לא מספיקות להתייבש מספיק מהר או אם הן לא מתייבשות לחלוטין, כי אז יש מריחות של חומר מסביב לעיניים.

בשכבה אחת מקבלים מיד הגדרה יפה של הריסים והארכה לא רעה בכלל.
בשתי שכבות, אם הקפדתם להמתין מעט לייבוש ולהסיר עודפים מהמברשת לפני השכבה השניה, מקבלים גם עיבוי יפה.

החסרון הגדול של המסקרה הזו הוא דווקא הפורמולה הלחה, כפי שחששתי. הפורמולה הלחה אמנם עושה את המריחה למאוד קלה, אבל החומר לא מתייבש לחלוטין במשך זמן ארוך, ובמבנה העיניים שלי, שבו הריסים נוגעים בעצם הגבה, פורמולה שלא מתייבשת לחלוטין מלכלכת לי את עצם הגבה, ונמרחת.
זו הסיבה שלמרות המברשת הקטנטנה, המסקרה הזו לא תתאים לריסים התחתונים.
בגלל הפורמולה הלחה, חובה לנקות עודפי מסקרה, ורצוי גם להצטייד במברשת לסרוק הריסים, כי מסקרות לחות עלולות להדביק את הריסים, וזה מה שקורה במסקרה הזו.
(אגב – הפורמולה בהתחלה דומה לפורמולה של המסקרה לה דיווה של קרליין, ושם דווקא כן הצליחו להתגבר על המכשול הזה, והפורמולה שם כן מצליחה להתייבש יפה ולא ללכלך.)

בימים שכן הצלחתי לקבל איתה מראה ריסים יפה, כדי לקבע אותה ולמנוע מריחה, מרחתי מעליה מסקרה עמידה, שמקבעת את החומר של המסקרה מתחתיה.
זה בוודאי לא אידיאלי, ועדיף היה לשדרג את הפורמולה של המסקרה של קרליין, כך שתוכל לשמש בפני עצמה.

(במאמר מוסגר אציין שאני מערבבת מסקרות די הרבה. אני לא אקנה מסקרה במיוחד לצורך שימוש יחד עם מסקרה אחרת, אבל מסקרה בדר"כ קונים בלי לנסות, ואי אפשר לדעת מה יהיה האפקט עד שמנסים, ואז לא תמיד התוצאה היא בדיוק מה שרוצים, אז כן יוצא לי לשלב מסקרות, למשל מפרידה ומעבה וכדומה).

בשורה התחתונה – מסקרה מאריכה ומעבה, אבל – היו ימים שהיא נתנה לי מראה יפהפה לריסים, והיו ימים שהיא היתה מאתגרת והייתי צריכה לעבוד איתה קשה מאוד, ובכל מקרה, היא נמרחת על העיניים שלי.
המסקרה של קרליין המועדפת עליי היתה ונשארה המסקרה לה דיווה.

מסקרה בולד של קרליין
מסקרה בולד של קרליין על הריסים – במבט רגיל, כי ביקשתם…
מסקרה בולד של קרליין
מסקרה בולד של קרליין על הריסים – מבט מהחלק התחתון של הריסים. מצטערת על הפרצוף. הצילומים הראשונים שלי בכל סשן צילום הם עם פרצופים מוזרים, כי זה משחרר את הפנים וגורם לחיוך שבא אח"כ להראות טבעי יותר. בכל סשן תמונות יש לי תמונות כאלו. במקרה של הסשן הזה, כל התמונות "הרגילות" עם המבט כלפי מעלה, יצאו מטושטשות… 🙂 

 

 

מסקרה בי לונג של קלרינס – Clarins Be Long Mascara
(תכולה: 7 מ"ל. מחיר: 167 ש"ח לפני הנחות, בסניפי סופר פארם בלבד)

מסקרה בי לונג של קלרינס
מסקרה בי לונג של קלרינס

 

מסקרה Be Long של קלרינס מבטיחה שהמברשת הקטנה והגמישה מסייעת בצביעת הריסים מהשורש ועד הקצה, מאריכה אותם ומעגלת אותם, תוך שהיא מטפחת את איזור שורש הריסים.

המסקרה של קלרינס מגיעה במיכל מלבני, מוזהב, קלאסי.
גם כאן, כמו במסקרה של קרליין, המברשת סיליקונית קטנטונת, אבל בעוד המברשת של קרליין ישרה, המברשת של קלרינס מעוגלת, או עם "בטן" שנותנת מעין הגבהה לסיבים של המברשת כך שחלק מהם – אלו שבמרכז המברשת, נראים ארוכים יותר.

הפורמולה של המסקרה הזו הרבה פחות לחה מזו של קרליין, אבל לא סמיכה או קרמית. המברשת מוציאה כמות מדודה מאוד של חומר, מה שמאפשר לשלוט בכמות החומר על הריסים ולמנוע הדבקה שלהם בדר"כ, אבל לפעמים התחושה היא שהכמות מדודה מדי ולא מספיקה.

בשכבה אחת המראה מאוד טבעי ויומיומי, ומצויין למי שמחפשת מסקרה טבעית מאוד (לא מזמן שאלו אותי כאן בבלוג על מסקרה הזו, אז הנה המלצה נוספת).
בשתי שכבות, לפעמים אפילו שלוש, הריסים מקבלים אפקט של אורך והפרדה, אבל על הריסים שלי אין אפקט של עיגול, כמו שהובטח.
כדי לקבל אפקט טוב, כמו בתמונות כאן למטה – צריך להשקיע בה זמן עבודה. זה לא בא לה במריחה ראשונה בקלות, וכן צריך להשקיע זמן במריחה.

הפורמולה מתייבשת די מהר, המראה הסופי של הריסים די טבעי ולא פלסטי או מבריק וקשיח, שאני לא אוהבת, היא לא נמרחת במשך היום ויורדת די בקלות עם מסיר איפור עיניים.
מתאימה מאוד גם לריסים התחתונים.

הייתי מגדירה אותה כמסקרה מפרידה ומאריכה.

חסרונות:
הפורמולה מתייבשת יחסית מהר מרגע הפתיחה שלה (פחות מחודשיים), כך שאם אתם לא כאלו שמסיימים מסקרות בזמן הזה, זה עלול לאכזב.
חסרון נוסף ציינתי למעלה, והוא זמן ההשקעה שהייתי צריכה להשקיע כדי להגיע לתוצאה שאני אוהבת.

מסקרה בי לונג של קלרינס
מסקרה בי לונג של קלרינס על הריסים במבט רגיל
מסקרה בי לונג של קלרינס
מסקרה בי לונג של קלרינס במבט על הריסים מלמטה

 

מסקרות עם מברשות ג-ד-ו-ל-ו-ת
יש הרבה מסקרות עם מברשות גדולות, חלק מהן גם סקרתי בבלוג, כי בעבר ממש אהבתי מסקרות כאלו. היום אני מסתדרת איתן פחות, ומעדיפה דווקא מברשות בגודל סטנדרטי.
המסקרות האלו מתאימות בדר"כ לחובבות המברשות הגדולות, כי מברשות מהסוג הזה דורשות מיומנות מסויימת והרבה פעמים גם סבלנות.

המסקרות כאן עם מברשות גדולות הן הביג פאטי של אורבן דיקיי, והמסקרה החדשה של סופטאץ. בהמשך, בדוגמיות המסקרות, יש עוד כאלו עם מברשות גדולות.

 

מסקרה או לה לאש של סופטאץ – Soft Touch OohLaLash
(תכולה: 13.5 מ"ל. מחיר: 60 ש"ח, בנקודות המכירה של סופטאץ בפארמים)

מסקרה של סופטאץ
מסקרה של סופטאץ
מסקרה או לה לאש של סופטאץ
מסקרה או לה לאש של סופטאץ – הקצה הקיפודי
מסקרה או לה לאש של סופטאץ
מסקרה או לה לאש של סופטאץ – החלק העליון הוא החלק השטוח נטול הסיבים (שלא צילמתי בפני עצמו). החלק התחתון הוא החלק המעט מעוגל עם הסיבים
מסקרה או לה לאש של סופטאץ
מסקרה או לה לאש של סופטאץ – החלק עם הסיבים

 

הרבה תמונות דרשה המסקרה הזו 🙂

המסקרה החדשה של סופטאץ, עם השם הקריאייטיבי במיוחד – OohLaLash, מבטיחה 3 אפקטים ב-3 שלבים, כל שלב עם חלק שונה של המברשת: החלק השטוח נטול הסיבים למריחה של הפורמולה על הריסים, החלק עם הסיבים משמש להברשת החומר על הריסים, והפרדה שלהם, ראש המברשת מיועד לטיפול באיזורים בעייתיים של הריסים, כמו זווית העין או לריסים קצרים.
התוצאה המובטחת היא מראה של ריסים מלאכותיים, עם סופר נפח ואורך.

לא אמתח אתכם עוד, זו המסקרה שהעליתי בתמונה באינסטגרם ובפייסבוק. חלק מכם גם ניחשו נכון 🙂

המסקרה מגיעה באריזה ורודה ניאונית. מרעננת בין שלל המותגים הישראליים עם העיצובים הקונבנציונליים.
כפי שקראתם בתיאור, וגם ראיתם בתמונות – בסופטאץ החליטו ללכת על מברשת שמשלבת כמה מברשות – קצה המברשת הוא מברשת קיפודית (בדומה למסקרה המהוללת של ג'יבנשי, ועוד הרבה אחרות שבאו אחריה).
החלק הגדול יותר של המברשת הוא בצידו האחד שטוח ונטול סיבים לחלוטין, כשביתר המברשת סיבים סיליקוניים קצרים.

הפורמולה עצמה לחה יחסית, אבל מתייבשת די מהר ולא נמרחת.

המברשת עלולה להיות מעט מאתגרת בהתחלה. איך משתמשים, באיזה חלק קודם?
לפי ההסבר למעלה ממליצים בסופטאץ' להתחיל בחלק השטוח נטול הסיבים להנחת החומר, ואז לעבור לחלק עם הסיבים כדי לסרק אותם ולמרוח את החומר.

אני מעדיפה להשתמש הפוך: אני משתמשת קודם בחלק עם הסיבים, שגם הוא יוצא מהמיכל כבר עם חומר עליו, בכמות מספיקה למריחה ראשונה.
במריחה השניה אני עובדת עם החלק השטוח, אחרי שניקיתי עודפים, כי על החלק הזה יוצא די הרבה חומר, אפילו שלא תמיד רואים אותו.
המריחה השניה הזו עם החלק השטוח, בנוף לזה שהיא מניחה חומר, היא גם מעגלת את הריסים בצורה מדהימה, שעוד לא נתקלתי באף מסקרה אחרת. עיגול ריסים הוא אחד החלקים הכי מאתגרים במסקרה, וזו עומדת באתגר יפה.
בשלב השלישי אני עוברת עם החלק עם הסיבים שוב כדי לסרק ולהפריד את הריסים.

כפי ששמתם לב – בחלק הקיפודי של המברשת אני לא משתמשת בכלל…. הוא מיותר בעיניי. גם לריסים הקצרים הוא לא עושה טוב לדעתי. כשמוציאים את המברשת מהמיכל, בחלק הקיפודי של המברשת נדבקת כמות מאוד גדולה של חומר, שגם כשמנקים עודפים היא עדיין גדולה מדי לריסים קצרים, וכל החלק הזה פשוט מיותר בעיניי.

הרבה פעמים אני מסתפקת במריחה אחת מהמסקרה הזו, שנותנת הגדרה יפה של הריסים, הפרדה, הארכה והדגשה.
שתי שכבות נותנות מראה מלא ודרמטי, כמעט של ריסים מלאכותיים.
באופן טבעי, ובדומה למסקרות אחרות שנותנות מראה מלא ודרמטי, יש אפקט מסויים של הדבקת של הריסים אחד לשני. זה מה שנותן את העיבוי והדרמטיות, אבל כאן ההדבקה נעשית בבסיס הריסים, ולא לאורך הריסים, כמו במסקרה של קרליין למשל, וזה מה שעושה את ההבדל ביניהן בתוצאה הסופית.

חסרונות:
החסרון הברור של המברשת המורכבת יחסית לתפעול.
אחרי משהו כמו 3-4 שבועות שימוש, כשהפורמולה מתחילה להתייבש, יכולים להיווצר גושים של חומר על הריסים (מסרק ריסים יכול לעזור כאן).
אחרי משהו כמו 7 שעות היא מתחילה להתפורר ויש נשורת על הפנים, שזה מאכזב כי האפקט שלה באמת מדהים.

מסקרה או לה לאש של סופטאץ על הריסים
מסקרה או לה לאש של סופטאץ על הריסים – במבט רגיל
מסקרה או לה לאש של סופטאץ על הריסים
מסקרה או לה לאש של סופטאץ על הריסים במבט למעלה. בתמונה הזו גם שיחקתי בפיקאסה עם האיזור מתחת לעיניים בגלל הצטברות של קונסילר שהיתה שם, כרגיל, כי את הקונסילר אני משאירה לשטשט ממש לפני שאני יוצאת מהבית.

 

ביג פאטי מסקרה של אורבן דיקיי – Urban Decay Big Fatty Mascara
(תכולה: 18 מ"ל. מחיר: בסביבות 90 ש"ח. הגרסה הזו של המסקרה כבר לא קיימת לדעתי. היא סולד אאוט ב HQhair,  ובמקומה יש את הגרסה החדשה עם מברשת סיליקונית שונה, אבל באורבן דיקיי קוראים לה "הביג פאטי החדשה", כך שהיא כנראה מחליפה את הגרסה הישנה. האמת שאפילו לא ידעתי שאין להשיג את הגרסה הזו עד לרגע זה, אחרת פשוט לא הייתי מכניסה אותה לפוסט…)

ביג פאטי מסקרה של אורבן דיקיי
ביג פאטי מסקרה של אורבן דיקיי
ביג פאטי מסקרה של אורבן דיקיי
ביג פאטי מסקרה של אורבן דיקיי

 

מסקרה עמידה במים של אורבן דיקיי. האמת שבכלל התכוונתי לקנות את הגרסה הרגילה ולא העמידה במים, כי אני פחות אוהבת מסקרות עמידות, ומשתמשת בהן רק כשממש ממש צריך עמידות יוצאת דופן, ושוב קניתי את העמידה במים בטעות של לחיצת עכבר נטולת תשומת לב (למה שוב? כי זה אחרי שבפעם הראשונה קיבלתי אותה מאחותי כשנסעה לארה"ב, וגם היא רכשה לי בטעות את העמידה במים. מה שנקרא meant to be….).

המסקרה מגיעה באריזה תכלת מטאלית עם הדפס בצבעים פסיכודליים, צבעוני וש-מ-ח! מתה על העיצוב הזה. אגב, הגרסה הלא עמידה במים מגיעה באריזה ורודה (סתם לידע כללי לא שימושי בעליל, כי כבר אין את המסקרות האלו), עם מברשת גדולה ורחבה במיוחד (פאטי…).

באורבן דיקיי מבטיחים הארכה ועיבוי של הריסים, תוך כדי טיפוח ושמירה על הרכות שלהם.
אסקור אותה ממש במשפט, מאחר וכבר לא ניתן להשיג אותה, ואגיע ישירות לתוצאה: מאריכה מעט את הריסים, וגם מעבה אותם, בעיקר ע"י הדבקה שלהם בבסיס, אבל בכל פעם שהשתמשתי בה הייתי צריכה "לעבוד" כדי לקבל תוצאה סבירה, כי הפורמולה די סמיכה ובשילוב עם המברשת העבה קצת קשה לעבודה.

אגב, הגרסה החדשה מגיעה עם מברשת צרה יותר, עם סיבים סיליקוניים, כך שהן שונות לחלוטין.

 

מסקרה ביג פאטי של אורבן דיקיי על הריסים
מסקרה ביג פאטי של אורבן דיקיי על הריסים – אין לי תמונה במראה "רגיל"…

 

 

מיני מסקרות – מסקרות בדוגמיות
כמה מיני מסקרות שניסיתי בשנה פלוס האחרונים ולא יצא לי לסקור. מיני מסקרות הן דרך מעולה לנסות מסקרות מבלי לרכוש בגודל מלא. הן בדר"כ מגיעות בכמות שיכולה להספיק לשבוע, לפעמים יותר. למרות הגודל המוקטן שלהן, המברשת נאמנה למקור, הן בגודל, הן בחומר והן בצורה.
מסקרות כאלו בדר"כ ניתן לקבל במתנה ברכישה של מוצרים (כך למשל יצא לי לנסות 2 מסקרות מצויינות של אסתי לאודר – מסקרה דאבל וור, והסאמפצ'ס אהובתי, שאמנם כבר הכרתי קודם, אבל הדוגמית הזכירה לי אותה), וכך גם הגיעו אליי חלק מהמסקרות כאן.

אשתדל לסקור אותן ממש בקצרה, כי התמונות די מדברות בפני עצמן, ואתייחס בעיקר לתוצאה הסופית שלהן, ואם תרצו הרחבה אז אתן מוזמנות לשאול אותי בכיף בתגובות למטה.

תנו לי דוגמיות! מסקרות מוקטנות
תנו לי דוגמיות! מסקרות מוקטנות
דוגמיות של מסקרות
דוגמיות של מסקרות

 

 

מסקרה של בנפיט – Benefit BadGal Lash
(תכולה לגודל מלא:8.5 גרם. מחיר לגודל מלא: 70-80 ש"ח. בחנויות למוצרי בנפיט אונליין)

מסקרה של בנפיט
המסקרה של בנפיט (למעלה) מול המסקרה ש אורבן דיקיי. מסתבר שאין לי תמונה רק של הבנפיט, ואין לי גם תמונת איפור איתה… זוכרת שצילמתי אבל לא מוצאת 🙂

מסקרה של בנפיט שאמורה לתת מראה ריסים עשיר ודרמטי. מאחר ואין לי תמונה שלי איתה, ארחיב קצת יותר לגביה:
מברשת רחבה במיוחד. פורמולה לא נוזלית מדי אבל גם לא סמיכה.
צריך לדעת לעבוד עם המברשת כדי לקבל תוצאות מהמסקרה הזו. מדגישה את הריסים ומעבה אותם, אבל ברוב המקרים לא מאריכה או מעגלת.
במקרים מסויימים יש לה נטייה להתפורר (אולי זה קשור לזה שזו דוגמית, ואין לי תוקף עליה, אבל זה מה שקרה בפועל).

מסקרה חביבה, לא מעבר לזה, לדעתי, ובעיקר לחובבות המברשות הגדולות.

 

מסקרה וונדר ווליום של קלרינס – Clarins wonder volume mascara
(תכולה בגודל מלא: 7 מ"ל. מחיר: כ-160 ש"ח לפני הנחות, בסופר פארם בלבד, או אונליין בסביבות 90-100 ש"ח)

מסקרה וונדר ווליום של קלרינס
מסקרה וונדר ווליום של קלרינס
מסקרה וונדר ווליום של קלרינס
מסקרה וונדר ווליום של קלרינס

 

מסקרה wonder volume של קלרינס מבטיחה, כפי שמשתמע מהשם, בעיקר נפח.

מברשת בגודל סטנדרטי, סיבים רגילים, כמו שאני אוהבת.
פורמולה ממש טובה בעיניי – סמיכות מצויינת כך שהיא נמרחת בקלות, אבל לא לחה מדי ולא נמרחת.
נותנת בעיקר הפרדה והדגשה לריסים, ופחות מראה מלא שלהם כמו שמצופה. בדר"כ כשאומרים מראה מלא של הריסים מצפים למראה הדרמטי מאוד, כמו במסקרה של סופטאץ. המראה המלא במקרה של קלרינס לא מגיע מתוך הדבקה של החלק התחתון של הריסים אחד לשני, אלא מראה שהוא יותר מניפתי – ריסים מופרדים ומודגשים אחד אחד.

מסקרה טובה, ואני מעדיפה אותה על פני המסקרה בי לונג של המותג.

 

מסקרה פרשס סלס של לנקום – Lancome Hypnose Precious Cells mascara
(תכולה בגודל מלא: 6.5 גרם. מחיר לגודל מלא: כ-180 ש"ח לפני הנחות או אונליין)

מסקרה פרשס סלס של לנקום
מסקרה פרשס סלס של לנקום
מסקרה פרשס סלס של לנקום
מסקרה פרשס סלס של לנקום
מסקרה פרשס סלס של לנקום
מסקרה פרשס סלס של לנקום

 

מסקרה של לנקום – היפנוז פרשס סלס. מברשת בגודל סטנדרטי אבל עם סיבים מאוד מרווחים ואווריריים. צד אחש של המברשת רחב, והצד האחר צר יותר.
בעבר אהבתי מאוד את המסקרות של לנקום, בעיקר את ההיפנוז. היום אני פחות מתחברת למסקרות שלהם בגלל המראה הנוקשה שהן עושות בדר"כ לריסים – הגימור שלהן שחור מבריק ופלסטי, שנראה מאוד לא טבעי.

המסקרה הזו יוצאת דופן, כי היא נותנת לריסים גימור שנראה דווקא טבעי. נותנת הארכה והדגשה יפים יחסית, והריסים מאוד מוגדרים.
אני חושבת שכרגע זו המסקרה המועדפת עליי של לנקום (וניסיתי די הרבה של המותג).
לא נמרחת ולא מתפוררת, ונראית טוב גם במשך היום.

 

מסקרה היי אימפקט של קליניק – Clinique High impact mascara
(תכולה בגודל מלא:  מ"ל. מחיר לגודל מלא: כ-150-160 לפני הנחות, או כ-90 ש"ח אונליין)

מסקרה היי אימפקט של קליניק
מסקרה היי אימפקט של קליניק
מסקרה היי אימפקט של קליניק
מסקרה היי אימפקט של קליניק

 

מסקרה של קליניק – high impact הקלאסית (יש גם מעגלת). מברשת בגודל סטנדרטי, כמו שאני אוהבת. סיבים צפופים אבל רכים מאוד, שמצליחים להגיע לכל אורך הריסים. נותנת הפרדה, הארכה והדגשה של הריסים. לא מקשיחה את הריסים והמראה שלהם טבעי ולא מלאכותי. עמידה לכל היום, לא נמרחת ולא מתפוררת.
להסרה נדרש גם סבון פנים ואחריו מעבר עם מסיר איפור עיניים בדר"כ.
מסקרה ממש טובה. אין בה משהו שגורם לוואו, אבל היא עושה את העבודה בעקביות וללא הפתעות. בהחלט מוצלחת.

 

מסקרה זום לאש של מאק – MAC Zoom Lash Mascara
(תכול בגודל מלא: 8 גרם, מחיר לגודל מלא: 102 ש"ח, בחנויות מאק ברחבי הארץ, ועכשיו גם באתר של מאק ישראל אונליין)

מסקרה זום לאש של מאק
מסקרה זום לאש של מאק
מסקרה זום לאש של מאק
מסקרה זום לאש של מאק

 

מסקרה זום לאש של מאק מגיע עם מברשת בגודל סטנדרטי, שהולכת ונהיית צרה יותר לכיוון הקצה. הסיבים קצרים וקשיחים יחסית. אוהבת את המברשת הזו.
הפורמולה לחה, בדומה לחלק גדול מהמסקרות של מאק, ובפורמולות כאלו חובה להסיר עודפים מהמברשת אפילו כפליים.

המסקרה ממש מסרקת את הריסים ומייצבת את המראה שלהם, מדגישה אותם, ונותנת להם ממש מעט עיגול. לא נמרחת ולא מתפוררת.
היא בין המסקרות הטובות של מאק שניסיתי, והאמת היא שאם הפורמולה היתה פחות לחה, היא היתה נכנסת למסקרות המועדפות שלי.

 

מסקרה סמוקי של בובי בראון – Bobbi Brown Smokey Eye mascara
(תכולה בגודל מלא: 5 מ"ל, 145 ש"ח בחנויות בובי בראון)

סמוקי מסקרה של בובי בראון
סמוקי מסקרה של בובי בראון. שכחתי לצלם בנפרד אותה… 🙂
מסקרה smokey eye של בובי בראון על הריסים
מסקרה smokey eye של בובי בראון על הריסים במבט רגיל
מסקרה סמוקי של בובי בראון על הריסים
מסקרה סמוקי של בובי בראון על הריסים ובמבט מלמטה

 

מסקרה של בובי בראון. זו המסקרה הראשונה של המותג שאני מנסה. אמורה להיות מסקרה למראה דרמטי, שאמורה להתאים למראה מעושן.
מי שהולכת עם עיניים מעושנות מדי פעם יודעת כמה קשה לגרום לריסים לבלוט כשהצלליות מעל מאוד דרמטיות. המסקרה והריסים כאילו נבלעים בתוך המראה המעושן, ותמיד יש תחושה שצריך ממש מראה דרמטי לריסים כדי להשתוות לדרמה על העפעף. זה מה שאמורה המסקרה הזו לעשות.

המברשת בגודל סטנדרטי, עם סיבים צפופים אבל רכים. הפורמולה לחה יחסית, אבל מתייבשת די מהר, לא נמרחת ולא גורמת לנשורת על הפנים.
המסקרה כן מצליחה להפריד את הריסים ולהדגיש אותם. לדעתי המראה הסופי הוא פחות דרמטי ממה שהייתי מצפה על סמך התיאור, אלא יותר מופרד ומודגש, עם גוון סופי שחור מאוד, מעט מבריק.
התמונות הן מהיום הראשון שהשתמשתי בה, ואחרי כמה ימי שימוש היא נראית טוב יותר ממה שנראה בתמונות. בתמונות נראה שהיא נותנת לריסים מראה מאוד נוקשה, אבל זה בגלל שהפורמולה לחה מאוד, ומקבלת ברק לא טבעי בייבוש שמקשה את הריסים. אחרי כמה שימושים המראה פחות נוקשה ונראה טוב יותר.
מסקרה ממש טובה לדעתי. בהחלט עושה את העבודה. לא מוצאת בה ייחוד מבחינת דרמטיות למראה מעושן דווקא, אבל היא די מוצלחת כשהיא לא מאוד חדשה.

 

עד כאן הפעם. אני מודה שניסיתי הרבה מסקרות בשנה האחרונה, ולפוסט הזה נכנסו רק אלו שהתאימו לקונספט הכללי, אבל היתר יעלו גם בבלוג, מקווה שבקרוב.
מה איתכן? איזה מסקרות ניסיתן אחרונה מדוגמיות? איזה מסקרה ממש עשתה לכן את זה?

 

* המסקרות של קרליין, קלרינס, סופטאץ והדוגמית של בובי בראון התקבלו לסקירה

תגובות

comments

18 Comments

  • אלטר אגו (בלוג איפור)

    מאחר ואני עדיין בחיפוש אובססיבי אחרי המסקרה המושלמת קראתי בשקיקה 😉
    מאחר ואני מוגבלת מאוד מבחינת התקציב המסקרה של סופט-טאץ' ממש מסקרנת אותי, אבל העובדה שהיא מתחילה ליצור גושים ואז להתפורר במהלך היום ממש מבאסת אותי…

  • אפרת

    צרות של עשירים מכירה? 😉 אצלי הריסים קצרים כך שאם יש הארכה בעלת נוכחות והפרדה כל השאר זה בונוס. איזה פוסט נהדר. כמוני כמוך אהבתי את הבולד, אני מנקה היטב את החומר מהמברשת ורק אז מתחילה לעבוד איתה. אבל לנצח לה דיוה תהיה המועדפת של קרליין, גם על היורשת. מסקרה נפלאה עבורי. ממש ריסים מלאכותיים. היי איפקט של קליניק חביבה עלי מאוד. בסמוקי של בובי אני מאוהבת קשות, היא מפרידה את הריסים אחד אחד, מאריכה אותם ויוצרת לי מניפה לא דרמטית מידי אבל מסודרת ויפה. אגב – השפתון שעלייך בתמונת המסקרה של קלרינס (תמונות 8 ותשע) – תקני ממנו קילו – מושלם (את יודעת שאני מסתכל מהשפתון ואז הלאה 🙂 )

  • Peacha

    אם אבחר לפי האריזה, כנראה שאורבן דיקיי מנצחים- האריזה הזו מושלמת!
    גם סופט טאצ' שיחקו אותה!
    אני אוהבת את הקלרינס עלייך, ומבחינת אלו שניסיתי- הופתעתי מאוד מהבולד של קרליין.

  • אסתי

    את חייבת לנסות את המסקרה של שאנל, אהבת חיי, כל מקום שאני מוצאת לשבח אותה אני דוחפת אותה לשם 🙂
    חוצמזה בלי קשר מהמם לך שחור והאיפור, לא מכירה אותך אישית אבל חולה עליך 🙂

    (st.beauty)

  • קורין

    @אלטר אגו (בלוג איפור)
    כשהעליתי את הפוסט בפייסבוק אז מישהי הגיבה לי שהיא מאוד אוהבת אותה ושאלתי אותה לגבי הנשורת, אם זה לא מוריד לה את הכיף מהמסקרה הזו, והיא אמרה שאצלה זה לא קורה, אז אולי שווה לך לנסות בכל זאת…

  • קורין

    @אפרת
    השפתון של ג'ייד, אחד האהובים עליי 🙂
    את הבולד דווקא לא ממש אהבתי. היא נמרחת לי. מאוד נמרחת. מעדיפה את הלה דיווה שלהם.
    של בובי בראון מצויינת!

  • קורין

    @Peacha
    האריזה של אורבן דיקיי מהממת. לא בא לי לזרוק את המסקרה בגלל זה LOL 🙂
    האפקט של הבולד יפה אבל היא נמרחת לי אז לצערי היא פחות טובה לי

  • קורין

    @אסתי
    מקסימה שאת!!! תודה רבה!
    יש לי מסקרה של שאנל שעוד לא פתחתי ובטח תעלה פה מתישהו. זה רק חלק מהמסקרות שלי. לא אגזים אם אומר שיש לי עוד 8-9 פתוחות כרגע ועוד יותר מ-10 ממתינות סגורות 🙂

  • Lidia

    קורין אהובה, סחטיין על הפוסט המושקע, מקיף ומתומצת כמו שאת יודעת לעשות בכישרון רב ונתינה והתמונות נהדרות – את נהדרת! מאוד אהבתי את ה- wonder volume של קלרינס עלייך, מראה טבעי ועם זאת מודגש במידה וגם את היי אימפקט של קליניק והמסקרה של בובי בראון. אני אישית מעדיפה מסקרות שלא נותנות נפח רב מדי (חוץ ממסקרה אחת שיודעת לעשות הכל ואני מאוהבת בה פירוט בהמשך 🙂
    למאק יש מסקרה נפלאה שאני משתמשת בה כבר מס' חודשים Extended Play Lash שנותנת מראה יומיומי מודגש אך עדין, מפרידה מצוין את הריסים ומאריכה יפה ויש לה מברשת צרה באופן מפתיע שעושה עבודה נהדרת על הריסים שלי, כמו כן היא דיי עמידה ועם זאת ניתנת להסרה בקלות. עוד מסקרה שאני אוהבת להשתמש בה לאחרונה (והיא עדיין במצב מעולה למרות שכבר עברה יותר מחצי שנה מאז שפתחתי אותה) היא Rocket Volum Express של מייבלין, נותנת נפח והדגשה אך לא בהגזמה, מפרידה ומאריכה יפה ושתי שכבות קלילות מספיקות כדי לתת מראה מצודד, חשוב רק לא לתת לה להתייבש בין השכבה הראשונה לשניה כי אז התוצאה לא יפה, מסקרה עמידה מאוד. והאחרונה חביבה ואהובה במיוחד מסקרה של ג'יבנשי, עם שלושת ה"קיפודים" (בעבר אהבתי הכי את זאת עם הקיפוד היחיד), קוראים לה Noir Couture Waterproof יש לי את גוון 2 Purple Velvet סגול יפהפה כהה יחסית (לא חצילי, פשוט אחר) נותנת, הדגשה מדהימה, מפרידה, מאריכה בצורה פנומנלית, מעגלת, ויש לה צבע רווי מהמם בעיניי. החיסרון היחיד שלה שהחומר במיכל מתייבש יחסית מהר (3 חודשים פלוס מינוס) מבחינת אפקט על הריסים היא ללא ספק המדהימה ביותר שניסיתי עד היום (כן, כבר אמרתי זאת פעם… 🙂 יש צורך להסירה עם מסיר איפור לאיפור עמיד במים, היא לא נמרחת, לא מתפוררת (רק אחרי 3-4 חודשים….) ונשמרת לאורך כל היום בדיוק כפי שהנחתי אותה ללא תזוזות, במילה אחת – מדהימה!

  • קורין

    @Lidia
    לידיה אהובה, תודה רבה!
    רשמתי לפניי את כל ההמלצות שלך! לא ניסיתי אף אחת משלושתן אבל אני סומכת על דעתך ובהחלט אנסה אותן. תודה!

  • צופית

    איזה פוסט מושקע! כל הכבוד, כמי שמכורה למסקרה ובחיפוש תמידי אחר המסקרה המושלמת נהניתי לקרוא את התיאורים, הרשמים וההמלצות.
    מצטרפת להמלצות על המסקרה של סופטא׳ץ מאוד נהנית מהשימוש בה.
    לאחרונה הבאתי איתי שלוש מסקרות מעולות מאנגליה – שווה לנסות והן גם במחיר הוגן
    האחת – Max Factor 2000 Calorie
    Dramatic Volume Mascara Black
    השניה – No.7 עמידה
    והשלישית דווקא נמצאה בפריימארק P.S. Love מעבה.

  • קורין

    @צופית
    תודה 🙂
    המסקרות של מקס פקטור היו הקבועות שלי עד לפני כמה שנים. והיה ממש קשה להשיג אותן. עוד לא היו כ"כ הרבה אתרים לרכוש אונליין ולא הייתי כ"כ בעניין איביי, וכשהיתה לי הזדמנות הייתי קונה מהן סטוקים.
    רשמתי לפניי את ההמלצות, תודה רבה!

  • Roni

    היי, אני ממש אוהבת את האתר, יש לי בעיה וכמעט נואשתי וחשבתי לנסות לשאול אותך.
    מסקרות תמיד נמרחות לי, בסוף היום, לא משנה מה, יהיו לי כתמים שחורים מתחת לעיניים. אני חושבת שהעיניים שלי נוטות לדמוע או שזה קשור לעור שומני. בכל אופן, אני קונה בדרך כלל רק לנקום. וניסיתי מסקרות שלהם עמידות במים ולא עזר. תוכלי להמליץ לי על מוצר אחר, עמיד יותר? (אין לי בעיה להתאמץ עם מסיר איפור לעיניים בערב, פשוט במצב הנוכחי אני לא יכולה ללכת עם איפור עיניים בכלל). זה כולל גם אייליינרים אבל אסתפק בתשובה לגבי מסקרות. אני ממש מקווה שאזכה לקבל ממך עצה. מצטערת אם אני מטריחה אותך,
    רוני

  • קורין

    @Roni
    היי רוני – יש 2 סוגים של מסקרות עמידות:
    WATER RESISTANT
    WATER PROOF

    השניה הרבה יותר עמידה מהראשונה, אז שימי לב שאת בוחרת כזו שהיא waterproof.
    לי יש עכשיו קליניק עמידה במים והיא נהדרת. לא נמרחת בכלל, גם בים לא.
    זו המסקרה.
    לדעתי שווה לנסות, או מותגים אחרים אבל שתהיה waterproof

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *