מברשות איפור ואביזרים נלווים

מברשות איפור של שלי אגמי – Make me Up

 

מברשות איפור של שלי אגמי
מברשות איפור של שלי אגמי. קרדיט לכל הצילומים בבלוג – האתר של שלי אגמי

במהלך השנה האחרונה יצאה שלי אגמי -מאפרת, בלוגרית, ובעלת חנות האיפור והטיפוח אונליין Make me up בליין מברשות שנושא את שם החנות האינטרנטית שלה.
כל המברשות מיוצרות משיער סינטטי ולא נוסו על בעלי חיים, כך שהן מתאימות למי שמקפידה על מוצרי איפור וטיפוח ידידותיים לבעלי חיים.
ניסיתי את כל המברשות ואני סוקרת אותן בקצרה, כדי שתוכלו לנצל את מבצעי הבלאק פריידיי על המברשות שימשכו עד מחר – 1/12/14.

את כל המברשות תוכלו לראות כאן, כולל המבצעים המיוחדים בלאק פריידיי.

הפוסט הזה היה חלק מפוסט אחר, שבו פירטתי את מוצרי האיפור הקבועים שלי בחודשיים האחרונים בהם לא כתבתי לכם :), אבל הפוסט יצא ארוך מאוד והחלטתי לפצל אותו, ולהעלות את המברשות קודם, כדי שתוכלו לנצל את המבצעים.

השתמשתי במברשות האלו באופן כמעט בלעדי בחודשיים האלו, כך שיש לי חוות דעת (תמיד יש לי חוות דעת. אני דעתנית מאוד בכל מה שקשור לאיפור וטיפוח…) מקיפה עליהן.

כמו שציינתי – המברשות של הליין מיוצרות בסין ועשויות משיער סינטטי, מה שאומר שהן ידידותיות לבע"ח. הצצה לתהליך הייצור תוכלו לראות כאן.
אני חייבת לציין שלא ידעתי מראש שהמברשות מיוצרות בסין, אבל זיהיתי מיד כשפתחתי את האריזה את הריח הסינטטי שאופייני למוצרים שמגיעים מהמזרח. אל תתנו לריח להרתיע אתכן. פשוט תנו חפיפה ראשונה למברשות (מומלץ לכל המברשות) והריח יעלם.

עוד דבר שמבחינים בו מיד כשפותחים את האריזה – שבחלק גדול מהמברשות גודל הראש הוא לא קונבנציונלי או לא כמו שאנחנו רגילות. לקח לי קצת זמן להתאפס על איזו מברשת אני מעדיפה למה, למרות שיש המלצה למטרה של כל מברשת, ואני מציינת את ההמלצות שלי כאן.

המברשות של שלי אגמי
המברשות של שלי אגמי

מימין לשמאל:
מברשת 109 – להנחת סומק ופודרה – (140 ש"ח). המברשת האהובה עליי ביותר בכל הסט. יש לה גודל מצויין לסומק וגם לברונזר. היא רכה בטירוף ומפזרת חומר בצורה אחידה. מאוד מזכירה את מברשת הסומק פודרה של ריל טכניקס, פשוט קטנה יותר (מצויין לטובת מי שלא הסתדרה עם הגודל של המברשת של ריל טכניקס)

מברשת 108 – מברשת מייקאפ – (140 ש"ח). מברשת זהה למברשת האקספרט של ריל טכניקס, שהרבה בנות אוהבות למייקאפ. אני פחות אוהבת למייקאפ את השילוב של צפיפות הסיבים עם הראש הקצר. הצפיפות וגודל המברשת נותנים בברירת מחדל כיסוי גבוה למייקאפ, ואני מעדיפה להתחיל בכיסוי נמוך ולהוסיף כיסוי איפה שצריך. למי שכן אוהבת את הכיסוי המלא – היא עובדת מצויין, בדיוק כמו הריל טכניקס.

מברשת 106 – מברשת לסומק קרם – (110 ש"ח). מברשת עם סיבים ארוכים, ועם זאת הקוטר שלה קטן יחסית. לטעמי קטן מדי לצורך הנחת סומק קרם. אני מעדיפה אותה להנחה של היילייטר או לטאצ'אפים סופיים של הפודרה באיזורים שקשה להגיע אליהם כמו מתחת לעיניים ובצידי האף.

* כאן דלגו על מברשת אחת בתמונה, כי את 107 אין לי, למרות שהיא נשמעת מעניינת.

מברשת 105 – קבוקי ליצירת הארות – (90 ש"ח). מברשת עם ראש קצר יותר ממברשת 106, אבל הדחיסות גדולה יותר. יכולה להתאים להארות. אני משתמשת בה להצללות רטובות :), כלומר – להנחה המדוייקת של המייקאפ הכהה להצללות (שאח"כ אני מטשטשת עם מברשת מייקאפ או עם ספוגית איפור). הדחיסות שלה מעולה למטרה הזו, ולמען האמת זו הפעם הראשונה שאני מצליחה למצוא מברשת בקוטר ובדחיסות הראויים למטרה הזו. מברשות עיניים רכות מדי וקטנות מדי להנחה של חומר נוזלי או קרמי, ומברשות פנים גדולות מדי, כך שהגודל הזה מעולה עבורי למטרה הזו.

מברשת 104 – מברשת לטשטוש צלליות – (80 ש"ח). המברשת הזו מאוד מזכירה את ה –Base Shadow Brush של ריל טכניקס. אם זכורה לכן הסקירה שלי של מברשות ריל טכניקס, אתן בוודאי זוכרות שהיה לי קשה להתחבר למברשות העיניים. גם המברשת הזו פחות מתאימה בעיניי לטשטוש כללי של העין. הסיבים שלה ארוכים מדי לעומת הקוטר הקטן שלה ואין לה מספיק תנועה בטשטוש. היא לא מספיק "מרחפת" לצורך טשטוש. היא כן מתאימה בעיניי דווקא להנחת צלליות מדוייקת, כמו בזווית הפנימית והחיצונית של העין.

מברשת 103 – לטשטוש והנחת צלליות – (80 ש"ח). מברשת מעט שטוחה, עם סיבים ארוכים. צפיפות טובה להנחת צלליות, פחות לטשטוש.

מברשת 102 – מברשת קטנה להדגשת צלליות בזווית העין, קונסילר ושפתון. (65 ש"ח). מברשת מעולה להנחת צלליות מדוייקת, כמו בזוויות העין, לטשטוש של אייליינר וכדומה. לדעתי עבה מדי מכדי לשמש כמברשת שפתיים. ולקונסילר אני בכלל לא אוהבת את המברשות הקטנות, כמו שציינתי בפוסט על מברשות סיגמא. ובדיוק כמו שהמלצתי שם, אני ממליצה גם כאן לנסות את המברשת הזו לצלליות קרם. מעולה למטרה הזו.

מברשת 101 – מברשת אלכסונית לאייליינר – (65 ש"ח). אני לא משתמשת בכלל במברשות אלכסוניות לאייליינר. במברשות כאלו אני משתמשת לגבות. היא מעט גדולה לגבות אבל אפשר לעבוד איתה. היא טובה יותר מהמברשת האלכסונית של ריל טכניקס, כי היא שטוחה יותר, ואני אוהבת שהיא קשיחה יחסית, כך שאפשר לבנות איתה צורה מבלי שהיא תתקפל באמצע העבודה.

מברשות איפור שלי אגמי
מברשות איפור שלי אגמי
מברשות איפור שלי אגמי
מברשות איפור שלי אגמי – חייבת לציין שהתיק מדליק

ההנחות בבלאק פריידיי ימשכו עד מחר, 1.12.14. המוצרים בהנחה הם הסטים. לא ראיתי הנחות על המברשות הבודדות, ואת כל המחירים אחרי הנחה אתן יכולות לראות כאן.

כל התמונות בבלוג הן מהאתר של שלי אגמי. לא הספקתי לצלם את שלי שעברו כביסה :). ואני לא מאמינה שיצא לי פוסט קצר וקולע. הישג!

 

תגובות

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *