טיפול פנים באמריקן לייזר
טיפוח פנים

אמריקן לייזר: חוויית טיפול להידוק והצערת העור

טיפול פנים באמריקן לייזר
לא קשור לטיפול שעברתי, אבל אין מצב שהייתי מעלה תמונה ראשית בלי איפור 🙂
התמונה הזו, אגב, היא כחודשיים לאחר הטיפולים שעברתי

רשת אמריקן לייזר נכנסה לתודעה הציבורית כאחת הרשתות המובילות בטיפולי לייזר להסרת שיער, ולא בכדי. 2 אחיות שלי עוברות שם טיפולי הסרת שיער אחרי חקר שוק מעמיק שלהן ושלי. אבל ברשת מציעים מגוון רחב מאוד של טיפולים נוספים.
לפני מספר חודשים עברתי כ-3 טיפולים של שיטת טיפול חדשה להצערת עור הפנים המשלבת שלוש טכנולוגיות שונות כאשר עיקר הטיפול הוא בטקסטורה של העור.
הטיפול משלב טכנולוגיות שונות למיצוק והידוק העור, והצערת עור הפנים ע"י חידוש תאים (כבר הגעתי לגיל 🙂 )
על הטיפול, על החווייה האישית שלי, על התוצאות של הטיפול, כולל תמונות – בהמשך הפוסט.

קצת על הטיפול
יש כאן הרבה מידע שהוא יותר טכני, אבל אני מרגישה שהתחום הזה מחייב קצת יותר מידע:
אמריקן לייזר נוקטת בגישה הוליסטית המשלבת בין כמה טכנולוגיות כמענה לשלל תופעות אסתטיות כגון: חידוש עור הפנים, מיצוק העור, אקנה, עור מחוספס, קימטוטים עדינים, פיגמנטציה.

שלושת הטכנולוגיות המשולבות בשיטה:
טיפול למיצוק העור – טכנולוגיית RF – זרמי חום החודרים לעור ומביאים לייצור קולגן באופן מוגבר. מתאים למיצוק עור הצוואר והפנים.
היתרון בטיפול הזה הוא שהוא מאוד נעים – ישנה רק תחושה של חמימות בפנים לאורך הטיפול, ללא תופעות לוואי, ותוצאות נראות לעין בזמן קצר יחסית (כבר לאחר 3 טיפולים לערך) – של מיצוק העור, איסוף שלו כלפי מעלה ושיפור בעומר הקמטים.
מתאים לנשים מגיל 30 ומעלה.

טיפול להידוק העור – טכנולוגיית IR – אינפרא אדום מחמם את השכבה התת עורית ומביא להתכווצות וחידוש התאים, כאשר המטרה היא לייצר סיבי קולגן ואלסטין חדשים.
כיווץ הסיבים מוביל להידוק העור ולשיפור המראה. הטיפול מיועד לעור נפול עם רפיון באזור קו הלסת, והצוואר (הלו, אני כאילו :)).
הטיפול מתאים מגיל 30, עם סימני רפיון של העור. חשוב לציין שהטיפול מאוד קצר, כ-20 דק', עם חזרה מלאה לשגרת היום.

הצערת עור הפנים (Skin Rejuvenation) – טכנולוגיית IPL – טכנולוגייה אשר עושה מניפולציה על העור, מסירה תאים מתים ומעודדת יצירת תאים חדשים, ובכך מעניקה לעור מראה זוהר.
בטכנולוגיית עור זו מגיעים לעומק של 580 ננומטר (עומק רקמת עור בינוני) והפיזור הינו על שטח עור רחב ולא נקודתי. מתאים לטיפול במקרים של טקסטורה פגומה לאחר אקנה קל ובינוני, עור אפרפר ולא זוהר, נקבוביות פעורות, קימטוטים עדינים מסביב לעיניים והשפתיים, גוון עור לא הומוגני וכדומה.

לכל טכנולוגיה בנפרד יתרונות וחסרונות, אך היכולת לשלב כיום בין שלושתן, מאפשרת להגיע לתוצאות האופטימליות ביותר.

החוויה שלי:
לפני כל טיפול באמריקן לייזר תצטרכו למלא שאלון רפואי מלא. כמובן שחשוב מאוד לא להסתיר מידע בשלב הזה.

אני עברתי את הטיפולים בסניף אמריקן לייזר בנתניה, אצל אחת הבחורות הכי מקסימות וסבלניות שפגשתי מעודי – מדונה. פשוט מדהימה! ענתה בסבלנות לכל שאלה שלי, במהלך כל הטיפול שאלה איך אני מרגישה, מה התחושה שלי על העור, ואיך הרגיש לי אחרי הטיפול הקודם. מדהימה! באמת…

עם תחילת הטיפול מסירים את האיפור במלואו, ומורחים על העור גליצרין, שמשמש כחומר מוליך למכשיר שאיתו משתמשים.
במהלך הטיפול המטפלת עוברת עם המכשיר על כל הפנים, ובהתמקדות באיזורים בעייתיים כמובן – אצלי למשל – סנטר, צידי הפנים, מצח וכדומה.
התחושה לאורך הטיפול היא של חום. המכשיר בעצם מתחמם לטמפרטורה מסויימת (אם אני לא טועה כ – 40-45 מעלות). יש מדחום שמוצמד למכשיר לבקרה על הטמפרטורה, כדי שלא יתחמם יתר על המידה ויגרום לכוויות חס וחלילה.
ברגע שמתרגלים לתחושת החמימות הזו על העור – אז הטיפול די נעים.
הטיפולים שלי ארכו כ-40-45 דקות.

תחושה ותוצאות:
ביום עצמו של הטיפול העור נראה חי וזוהר, אבל זה בעיקר בגלל החום בפנים שמביא לטיפה ורדרדות/אדמומיות, ולגליצרין, שהוא מבריק מטבעו.
באמריקן לייזר אומרים שלטיפול יש אפקט סינדרלה כ-6 שעות לאחר הטיפול, אני יכולה להגיד שהאפקט הזה נמשך אפילו יותר מ-3 ימים. קיבלתי המון המון מחמאות ביומיים שלאחר הטיפול, מאנשים אקראיים לחלוטין, שלא היה להם שום מושג שאני עוברת את הטיפולים הללו.
העור נראה בריא, חי, קורן.

מבחינת מיצוק העור, שזה היה לי מאוד חשוב – כבר אחרי הטיפול השני הרגשתי שיפור בצידי השפתיים והאף. יש לי שם שקעים, לא קמטים :), וממש היה שיפור שאפילו אני יכולתי לראות בעצמי.
לאחר הטיפול השלישי גם הרגשתי שיפור בחלק של הסנטר וקו הלסת. נראה מתוח יותר ופחות מידלדל.

עשיתי את הטיפולים שלי בשלהי החורף האחרון.
נאלצתי להפסיק לאחר 3 טיפולים בגלל אילוצי זמן ועבודה חדשה שהתחלתי בזמנו, ואז כבר נכנסנו לקיץ והעדפתי לדחות את הטיפולים לסתיו, אבל אני בהחלט מתכוונת להמשיך בסדרה ולדווח לכם. אני חושבת שאם לאחר 3 טיפולים בלבד ראיתי כזה שיפור, אז בסיום של סדרה השיפור בוודאי יהיה משמעותי יותר, ואני מחכה לזה בקוצר רוח.

בגדול – אין מניעה לטפל גם בקיץ, אבל אז צריך להיות מאוד נוקשים עם החשיפה לשמש (בדיוק כמו טיפולי לייזר להסרת שיער).

קצת תמונות שצילמתי אחרי הטיפולים (נטול איפור ונטול פילטר, רחמנא ליצלן…)

al-%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%9c-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f1
אחרי הטיפול הראשון. ניתן לראות את החריצים שיורדים מהאף לכיוון הפה שדי מפריעים לי, ויש לי גם מעט בצידי הפה – שלא רואים בתמונה הזו, כי הייתי מיד אחרי הטיפול שמותח הכל, אבל יש כאלו, תסמכו עליי
al-%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%9c-%d7%a9%d7%9c%d7%99%d7%a9%d7%99
לאחר הטיפול השלישי. אפשר לראות שהחריצים מעודנים יותר. בטיפול הזה ספציפית הרגשתי גם שיפור בקו הלסת והסנטר, אבל גם בחריצים בצידי השפה העליונה, וגם במצח (יש לי ממש קמט במצח בדר"ח, גם בגלל קוצר הראיה שלי ובגלל שאני מאמצת את העיניים לפעמים מבלי לשים לב, וגם בגלל שזה כבר הגיל.

 

ולצורך ההשוואה:

תמונות אחרי טיפול
משמאל אחרי הטיפול הראשון, מימין אחרי הטיפול השלישי. נטול איפור ונטול פילטרים כדי שיהיה נאמן למקור, אבל הצטלמתי מול מנורה (באמריקן לייזר, ממש אחרי הטיפול) כדי שהתמונה תהיה מספיק מוארת. ניתן ללחוץ על התמונה להגדלה

 

כמה דגשים שחשוב להתייחס אליהם:
* סדרת טיפולים נקבעת ע"י המטפל לפי מצב העור, אבל בדר"כ מדובר ב-9-12 טיפולים בסדרה.
* מאוד חשוב שלא לעשות פעילות גופנית מאומצת לאחר הטיפול, ובעיקר לא להוריד את הראש כלפי מטה לפרק זמן ארוך.
* מומלץ לישון על הגב או על הצד בלילה שלאחר הטיפול, ולא על הבטן.
* מאחר ובטיפול מסירים שכבת תאים מתאים (כמו פילינג עדין), מאוד חשוב להימנע מחשיפה לשמש ולמרוח קרם הגנה (חשוב כל הזמן, אבל לאחר הטיפול אפילו כפליים).
* הטיפולים הללו אינם מחליפים קוסמטיקאית. כפי שבוודאי כבר הבנתם מתיאורי הטיפול, מדובר ב-2 דברים שונים לחלוטין, אך משלימים. מה שכן – ממליצה לא לקבוע לקוסמטיקאית בדיוק לפני או אחרי הטיפול באמרין לייזר, כי אז העור רגיש מדי.
* אפרופו עור רגיש – בגלל הרגישות של העור אחרי הטיפול – מומלץ להשתמש בקרם לילה או טיפול לילה מזין ומרגיע ולהמנע משימוש בחומרים אגרסיביים, כדוגמת חומצות למיניהם. אני משתמשת בלילה בחומצה גליקולית בשוטף, וביום הטיפול ויומיים לאחר מכן בערך פשוט נמנעתי.
* למי שעושה טיפולי בוטוקס או הזרקות – מומלץ לבצע את הטיפולים הללו לפני ההזרקות.
בעצם הטיפול הזה של אמריקן לייזר יכול להחשב כטיפול משלים לטיפולי ההזרקות, מאחר והזרקות אינן מטפלות בטקסטורה של העור, אלא רק בנפח.
אני לא עושה טיפולי בוטוקס או הזרקות, והציפיה שלי מהטיפול היתה באמת טיפול בטקסטורה של העור – רענון, זוהר ומיצוק (במידה מסויימת, כי בגיל 42 כבר יש אזורים שמידללים בפנים).

מחירים:
המחיר ל-6 טיפולים הוא כ-2600 ש"ח, אבל אני ממליצה פשוט לפנות לסניף שקרוב אליכם ולבדוק מחירים ברגע הנתון שבו אתם מחליטים לעבור את הטיפול, כי יש כל הזמן מבצעים, וכשהייתי באחד הטיפולים גם היו למשל 2 בנות שרכשו סדרה, וקיבלו טיפול התנסות לפני שהן ממש מתחילות את הסדרה שהן רכשו, אז שווה לבדוק מבצעים.
רשימת סניפים תוכלו למצוא באתר של אמריקן לייזר.

 

כפי שציינתי, הייתי מאוד מרוצה לאחר הטיפולים הללו, וכשאמשיך אותם אעדכן אתכם על התפתחויות.
אם יש לכם שאלות או אם מישהו/י עברו את הטיפול הזה ויש להם חוויות לשתף – אשמח לשמוע.

 

אל תשכחו לעקוב אחריי בפייסבוק ובאינסטגרם.

אגב, עכשיו שיש גם אינסטה סטוריס, בטיפול הבא אוכל לצלם לכם גם קצת בוידאו אז אני מזמינה אתכם לעקוב אחריי שם:

האינסטגרם שלי. בואו לבקר
האינסטגרם שלי. בואו לבקר

 

  • גילוי נאות: הוזמנתי להתנסות בטיפולים מטעם אמריקן לייזר לצרכי סקירה בבלוג

תגובות

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *