יומיים אחרי טיפול פנים בג'רנטיק
טיפוח פנים

ג'רנטיק – כשטיפול פנים מתחיל ברגליים

יומיים אחרי טיפול פנים בג'רנטיק
יומיים אחרי הטיפול בג'רנטיק. כמובן שאני מאופרת כאן :), אבל תמונות השוואה יעלו לאחר שימוש במוצרים כדי שאוכל להציג שיפור לאורך הזמן

 

3 שנים לאחר טיפול הפנים ראשון שלי בג'רנטיק, והנה אני שוב כאן… עם עור שהתבגר קצת בשנתיים האחרונות, מאז סיימתי להשתמש במוצרים של המותג, עם פיגמנטציה, נימים ואדמומיות, נפיחות וכהות בעיניים, וגם גוף שעבר שינויים מן הסתם.

כשהגעתי לטיפול הבנתי שאני צריכה לשכוח כל מה שידעתי על טיפולי ג'רנטיק מהעבר, כי כמוני – גם הם התפתחו ועברו שינויים.

בסיבוב הקודם שלי בג'רנטיק הקפדתי להשתמש במוצרים למעלה מחצי שנה, כ-8 חודשים בערך לדעתי, ולמרות השיפור שראיתי לאחר השימוש במוצרי ג'רנטיק, כולל רוזציאה שהיתה לי בעבר ונעלמה בעקבות הטיפול במוצרים הללו, איכשהו נשאבתי שוב לתכונה הזו שלי שחייבת לנסות מוצרים חדשים כל הזמן, וחזרתי להשתמש במוצרים שונים.

♥♥♥

נתחיל באבחון:
נפגשתי שוב עם רוזט – שהיא המנכ"ל של ג'רנטיק ישראל וגם המדריכה הראשית של ג'רנטיק בארץ, כמו גם מעיין שופע של ידע ברמה מטורפת, ואתם יודעים כמה אני אוהבת ידע, וכמה אני מתחברת ללעשות דברים מתוך הידע של ההשפעה שיש לדבר הזה עליי.

האבחון הפעם התחיל מאזור הרגליים… כן. שמעתן נכון! (ולא רק האבחון, גם הטיפול, ותיכף אגיע גם לזה).

כתבתי בעבר שבג'רנטיק, כמוני, מאוד מאמינים בלהסתכל על כל הגוף כמכלול. לא רק על עור הפנים. כל חלק בגוף מושפע מתפקוד כל החלקים האחרים בו, וגם עור הפנים מושפע מהמערכות האחרות שלנו בגוף.
זו הסיבה שניתן להשתמש במוצרי ג'רנטיק על כל איזור בגוף, ולא רק על הפנים, ועדיין יהיו למוצרים השפעה על העור. כי החומרים במוצרים משפיעים על הגוף ברמה התאית, כמו שכתבתי בפוסט הראשון שלי על המותג.
ג'רנטיק זה מעבר לעוד מותג קוסמטיקה. הגישה שלהם מזכירה לי גישה הומאופתית אפילו.

עם הכניסה לטיפול, ותוך כדי ניתוח מראה עור הפנים, שאלות כלליות על ההרגלים שלי – הרגלי תזונה – ממה מורכבת התזונה שלי, באיזה שעות אני אוכלת, איזו פעילות גופנית, העבודה שאני עובדת בה ומה בדיוק אני עושה בה, ועוד ועוד, התבקשתי גם להסיר את המכנסיים והמשך האבחון התבצע דרך הרגליים.

גם ברגליים אובחנו קופרוזים – אותם נימי דם קטנים שיש לי בפנים, אבל קצת יותר גדולים ברגליים.
רוזט הסבירה לי שהטיפול הפעם (ובכלל באופן כללי בג'רנטיק) יתחיל מהרגליים, ואח"כ נעבור לפנים.

וזה למה?

כי כל פעילות הלב והזרמת הדם מהלב לפנים – לחלק העליון של הגוף, מושפעת גם מתנועת הדם בחלק התחתון של הגוף – הרגליים. "עושה שכל" מה שנקרא.

♥♥♥

הרגליים קיבלו טיפול מלא, משל היו הפנים שלי עצמן:
מטרת הטיפול – בעיקר – שיפור זרימת הדם, עבודה על איזורי הלימפה וניקוז רעלים.
1. פילינג – לקרצוף התאים המתים, חידוש פני השטח של העור והכנת העור לספיגת חומרים נוספים (מדהים! העור היה פשוט רך ומבריק לאחר מכן)
2. טיפול במי גוף – כבסיס למוצרים האחרים וכדי להזרים את הדם בגוף.
3.  טיפול נקודתי בנימים ובקופרוז ברגליים – באמצעות סרום מיוחד.
4. טיפול בשמן גוף – לריכוך, עיסוי, זרימת דם וניקוז רעלים.
5. מסיכת אצות – אצות ידועות בתהליך הניקוי שלהן לגוף. לאחריה עטפו אותי בתחבושות וכיסו אותי בשמיכה, עד לסיום טיפול הפנים.
טיפול פנים בג'רנטיק מתחיל ברגליים
טיפול פנים בג'רנטיק מתחיל ברגליים
טיפול פנים בג'רנטיק מתחיל ברגליים
רגע ל]ני טיפול הפנים – הרגליים מקבלות טיפול יסודי – לשיפור זרימת הדם ומערכות הלימפה

♥♥♥

טיפול הפנים:
כמו כל טיפולי הפנים בג'רנטיק – הטיפול התחיל עם טפטוף שמנים מרגיעים לכפות הידיים שלי ושאיפה שלהם, כדי להרגיע את הגוף במהלך הטיפול.

במהלך טיפול הפנים נעשה שימוש ב-7-8 חומרים ושלבים שונים, בהתאם לצרכים של העור שלי – כשההתמקדות היתה בבעיות שהחלטנו לטפל בהן – פיגמנטציה, קופרוז, עיניים עייפות – נפיחות וכהות, וגם טיפול בהידלדלות באיזור הסנטר (זה קנה אותי!).

שכבה אחרי שכבה פשוט שקעתי לתוך הטיפול, כשהשכבה האחרונה היתה מסיכה, לאחריה נעטפתי בתחבושות ושמיכות, וכך שכבתי בחמימות העטופה למשך כ-20 דקות.
טיפול פנים בג'רנטיק
המומיה 🙂 טיפול פנים בג'רנטיק – חמימות עוברית. יש מצב שזו תמונה בודדת וחד פעמית שלי ישנה…

 

מיותר לציין שגם נרדמתי (למעשה, כשאני חושבת על זה, בכל טיפול בג'רנטיק שהייתי בו נרדמתי. תענוג אמיתי).

משעברו 20 הדקות, ומשהסירו מעליי את שכבות התחבושות והחומרים, יכולתי לממש לראות שינוי.
השינוי הכי משמעותי הוא שהעור היה בהיר יותר בצורה משמעותית, וממש קורן. (בפוסטים הבאים אעלה תמונות מסדרת הטיפולים להשוואה לאורך התהליך).
יצאתי החוצה ללא איפור, והתאפרתי בדרך לעבודה, ואני חייבת להודות שכל היום לא הפסקתי להתפעל מאיך שהעור שלי נראה, גם עם האיפור מעליו, התפעלות שנמשכה כמה ימים טובים לאחר מכן.

את הטיפולים של ג'רנטיק תמיד זכרתי כמדהימים, אבל הפעם, עם הטיפול באיזור הרגליים, התחושה היתה פשוט וואו. חוויה חושית אמיתית.

כמובן שטיפול פנים יכול לתת בוסט לעור, איזושהי נקודת פתיחה טובה של טיפול ראשון טוב, אבל מה שחשוב באמת זו התחזוקה, ואני משתמשת במוצרי ג'רנטיק בבית כבר שבוע וחצי בערך, כדי לשמר ולשפר את התוצאות, ואכתוב עליהם בפוסט הבא. חלק מהמוצרים בסבב הזה שלי בג'רנטיק שונים מאלו שהשתמשתי בהם בפעם הקודמת.

♥♥♥

טיזר לפוסט הבא: קרה לכם ששכחתם לשים קונסילר? לי קרה כבר פעמיים רק בשבוע האחרון, בזכות מוצר אחד מהמוצרים שאני משתמשת בהם עכשיו, ואסקור בפוסט הבא, כי חשוב לי לתת סקירה לאחר שימוש לאורך זמן במוצרים, אז שווה להמשיך לעקוב. אם לא אצליח להתאפק עד הפוסט הבא, כי דחיית סיפוקים היא לא הצד החזק שלי – אמליץ עליו בפינת ההמלצה היומית בפייסבוק. מוזמנים לעקוב גם שם.

♥♥♥

כל טיפולי ג'רנטיק ומוצרי המותג מתבצעים אצל קוסמטיקאיות שעברו הכשרה בשיטת ג'רנטיק.
תוכלו לברר על קוסמטיקאית קרוב לאזור המגורים שלכם בטלפון הזה: 1-800-35-1717

מחירי הטיפולים משתנים בהתאם לצרכי העור שלכם ולטיפול שהוא צריך. וגם מחירים תוכלו לברר בטלפון הנ"ל.

 

  • גילוי נאות: הוזמנתי לקבלת הטיפול לצרכי סקירה

תגובות

comments

5 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *