איפור

פוסט אורח: שרית קפלן, מייסדת מינרלז – איפור מינרלי

כפי שכתבתי לכם בפוסט הסקירה על הצלליות המינרליות של מינרלז, ביקשתי משרית, מייסדת החברה, לכתוב פוסט אורח לבלוג. אז בבקשה:

 

שרית קפלן, מייסדת מינרלז - חברה לאיפור מינרלי

פוסט אורח – שרית קפלן ממינרלז לריסים ורסיסים:
אני שרית קפלן, במקצועי "אשת מספרים": רואת חשבון | MBA, אבל מאז ומתמיד נמשכתי גם לצד היצירתי של החיים – בנגינה, ציור ועוד. מגיל צעיר אני צמחונית ופעילה לזכויות בעלי חיים וגם, איך אפשר שלא, אוהבת איפור…

כשהייתי בהריון עם בני הבכור, התחלתי להתעניין באורח חיים בריא יותר, וכחלק מזה גם במוצרי האיפור והקוסמטיקה היומיומיים ובמרכיביהם. גיליתי שפעמים רבות יש מרכיבים לא ממש בריאים במוצרים שאנו שמות על הפנים במשך שעות ארוכות. את המענה מצאתי באיפור המינרלי: איפור שמיוצר מחומרים טבעיים שמיטיבים עם העור.

אלא שכמו בכל סיפור טוב, גם כאן יש חלקים פחות טובים: מצאתי שמה שנמכר כ"איפור מינרלי" הוא לא תמיד לגמרי טבעי, ולא תמיד בריא, והחלטתי לנסות לייצר בעצמי איזו צללית או שתיים. למדתי המון מהאינטרנט, מספרים ומספקים, למדתי גם מהטעויות ויצרתי כמה מוצרים ראשוניים שניסיתי על עצמי ועל חברות וקרובות משפחה.

התגובות היו נלהבות ומלחלק את המוצרים עברתי עד מהרה לפתיחת עסק משלי, "מינרלז", שבמרכזו אתר האינטרנט של מינרלז שבו יש היום כבר כ-80 גווני צלליות, 10 סוגי סמקים, פודרות למגוון שימושים ובקרוב מאד גם מייקאפים, שפתונים טבעיים, עפרונות ועוד.

ב"מינרלז" אנו מאוד מקפידים להשתמש אך ורק בחומרי גלם טבעיים וכאלו שאין שום ספק שאינם מזיקים, לכן איננו משתמשים בטלק, בתחמוצת כרום, קרמיין, אולטרמרינים, ביסמוט ובמרכיבים נוספים הקיימים במוצרים מינרליים אחרים. למותר לציין ששום רכיב אינו מהחי ולא נוסה על בעלי חיים, אין למוצרים שום ריח והם אינם יכולים להתקלקל כלל, ולכן גם אין צורך בחומרי שימור.
אנחנו גם חתומים על האמנה לקוסמטיקה בטוחה ומפרסמים באופן שקוף וגלוי את כל מרכיבי המוצרים שלנו.

בנימה אישית יותר, התחושה לייצר איפור במו ידי היא נהדרת! זה ממש מעשה אמנות בעיני לרקוח את הצבע המדויק תוך שמירה על תכונות הנחה נוחה, עמידות וגוון חזק בלי להתפשר על מרכיבים בריאים.
גם הפידבקים הנהדרים שאני מקבלת מלקוחות נותנים לי אנרגיה, ורק לאחרונה כתבה לי לקוחה שהמייקאפ האבקתי שלנו, שמתאים לשימוש גם בשבת, הביא לה שמחה גדולה לאחר ש"התביישה להוציא את האף בשבת", כדבריה.

תודה רבה לשרית 🙂

תגובות

comments

6 Comments

  • קורין

    תודה מתוקה!
    לא צריך לבגוד, אפשר גם וגם 🙂
    (אם מוציאים את המשפט הזה מהקשרו אפשר לעשות מזה מטעמים…)

  • כרמית משרקי

    שרית קפלן מקסימה וחדורת אמת, יצירתיות ואהבה.
    אין לי ספק שכל מה שיצא ויוצא תחת ידיה יהיה הכי טוב שיכול להיות.
    אני רוצה את כל הקולקציה :))
    בהצלחה בהמשך ושנה טובה ומוצלחת

  • קורין

    היי יעל,

    בדקתי עבורך.
    המוצרים עדיין לא מאושרים ע"י משרד הבריאות. החברה עדיין נמצאת בעיצומו של התהליך הבירוקרטי הארוך.

    שבוע טוב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *