אתרי קניות אונליין

CASH BACK – קאש באק: אתרים שמחזירים כסף על קניות באינטרנט

cashback for online shopping
אתרים שמחזירים כסף על קניות באינטרנט

בחודשים האחרונים נחשפתי ללא מעט אתרי קאש באק (Cash Back) – אתרים שמחזירים כסף על שופינג באינטרנט.
הראשון שנחשפתי אליו ואני משתמשת בו די הרבה, והמלצתי עליו לא פעם, הוא EBATES, שנותן החזר כספי על קניות שנעשות דרכו באתרים אמריקאיים, ישירות לחשבון הפייפאל שלכם, כולל אתרי קוסמטיקה אמריקאיים שעושים משלוח לארץ ורלוונטיים לנו, כמו סטרוברי, FragranceX, אסוס, ויטה קוסט ועוד…
עם הזמן נחשפתי לעוד ועוד אתרים כאלו, כולל כאלו שיש בהם החזר על אתרים שלא קיימים באיבייטס (כמו COSME-DE, ביוטי ברידג'), וגם אתרים שיש בהם החזר על אתרים בריטיים שאני רוכשת בהם די הרבה כמו feelunique, lookfantastic, HQhair וכו'…)
ברוב האתרים האלו גם ביצעתי הרשמה ורכישה, ובסופו של דבר הצטברה אצלי רשימת אקסל של כל האתרים האלו שנתקלתי בהם, כולל השוואות על גובה ההחזר, והצלחתי למקד רשימה מרוכזת של השווים מביניהם, ואותה אני משתפת איתכם כאן.

אני בוחרת להתחיל דווקא מיד עם טבלאות ההשוואה של האתרים, שיהיו מונחות לפניכם כבר בתחילת הפוסט, ומתחת לטבלאות אוסיף קצת הסברים.

אתרים אמריקאיים:

אתר

Strawberry NET

Cosme DE

ASOS *USA*

Fragrance X

Vita Cost

Beauty Bridge

Benefit

EBATES

4%

3.5%

7%

6%

7.5%

EXTRABUX

2%

7%

5%

8%

6%

12%

 Mr. Rebates

7%

3.5%

6%

3%

8%

BeFrugal

חדש: 15% חוזר:  2.5%

10%

10%

8% -12%

15%

4%

Top cash-back USA

חדש: 15% חוזר: 2.5%

10%

10%

My deals and coupons חדש: 11.25% חוזר: 1.88% 7.5% 7.5% 7.5% 5.5%

*גובה ההחזרים מעודכן למועד כתיבת הפוסט. ההחזרים משתנים מפעם לפעם וממליצה לכם להרשם ולעקוב.

**שימו לב שמדובר כאן על הגרסה האמריקאית של אסוס. תקבלו את ההחזר רק במידה וגלשתם לגרסא האמריקאית דרך האתר הרלוונטי, ושם ביצעתם רכישה. אם אחרי הכניסה לאתר האמריקאי תעברו לאתר הבריטי, לא תקבלו את ההחזר. (בדר"כ המחירים בפאונדים זולים יותר מהמחירים בדולרים, אז כדאי שתחשבו כדאיות – אם עדיף לכם לקבל החזר או לשלם בפאונדים ללא החזר)

****

אתרים בריטיים:

אתר

feel Unique

look fantastic

HQhair

Beauty Expert

ASOS UK

Cheap Smells

e Chemist

Chemist Direct

Pouring Pounds

3.75%

1.5% – 5.25% *

1.5% – 5.25% *

5.25%

3.75%

5.25%

1.5% 4.5% *

* במקומות בהם מצויינת כוכבית אחת לטווח החזרים – ההחזר הנמוך הוא על רכישה של מוצרי אלקטרוניקה ושימוש בקודי הנחה, וההחזר הגבוה הוא עבור כל יתר הרכישות.

**יש עוד אתר בריטי שאני בוחנת עכשיו. יש עליו פשוט מגבלה נוקשה למי שהם לא תושבי UK. עשיתי דרכו כמה רכישות ואני בודקת אותו כרגע ואעדכן לגביו ברגע שיהיו לי תשובות.


קצת הסברים על האתרים:

קצת הסברים על איך כל אתר ספציפי עובד, איך מתבצע ההחזר וכו'.
מתחת להסברים על האתרים יש הסברים כלליים והמלצות כלליות, שאני ממליצה לכם גם לקרוא.

****

אתרים אמריקאיים:

***

EBATES
 

Ebates Coupons and Cash Back

האתר הראשון מהסוג הזה שנרשמתי אליו, וזה שהכי נוח לי להכנס אליו, כנראה שכבר באוטומט…
ההרשמה בחינם, ודורשת אימייל וסיסמא, ויש שדה של אימייל המפנה. אפשר לדלג על השדה הזה.
במעמד ההרשמה תקבלו 5$ בונוס הרשמה שיכנסו מיד לחשבון שלכם. אח"כ תתבקשו לבחור גיפט קארד שאליו יכנס הבונוס שלכם – במקרה שלנו הגיפט קארד הרלוונטי הוא של איבייטס עצמו.

יש כאן מאות חנויות. מה שרלוונטי לנו שם בתחום הקוסמטיקה הם: סטרוברי, FragranceX, VitaCost, אסוס (בגרסה האמריקאית), ויקטוריה סיקרט, ומפעם לפעם גם איביי.
בצד שמאל יש ניווט לפי קטגוריות. מצד ימין למעלה יש תיבת חיפוש, מאוד נוחה לשימוש עם השלמה אוטומטית של מילים, ותוכלו לחפש שם את החנות שאתם רוצים לרכוש בה.
מצד ימין, מתחת לתיבת החיפוש יש סטטוס של החשבון – כמה קאש באק צברתם, כמה ממתין וכו'.

הכנסת חנויות למועדפים אפשרית אם מבצעים חיפוש או נכנסים לקטגוריה ומקבלים רשימה. יש אייקון של לב ליד כל אחת מהחנויות ברשימה, ומשם אפשר להכניס את החנות למועדפים.

בתפריט העליון יש גם אפשרות להזמנת חברים: עבור כל חבר שיצטרף דרככם תקבלו 5$ עמלה לחשבון שלכם אחרי שהחבר יבצע רכישה בסך 25$ לפחות. יש גם מדרגות בונוסים על הזמנת חברים – למשל – עבור 4 חברים שתזמינו ברבעון תקבלו 40$ נוספים – בנוסף ל-5$ עבור כל אחד מהחברים, וכך הלאה. זה משתנה מדי רבעון והם מפרסמים את זה באתר.

התשלום: מועבר לפייפאל אחת ל-3 חודשים (בחודשים מאי, אוגוסט, נובמבר, פברואר) עבור הרבעון הקודם.

***

EXTRABUX

 

אתר נוסף, קצת יותר חדשני בעיצוב מאיבייטס. נכנסתי אליו כי יש בו החזר על כל האתרים שיש באיבייטס, אבל עוד אתרים נוספים כמו COSME-DE, ביוטי ברידג', ויטה קוסט ועוד.
גם כאן ההרשמה פשוטה – אימייל, סיסמא ואימות סיסמא. במעמד ההרשמה תקבלו 5$ בונוס הרשמה שיכנסו מיד לחשבון שלכם באתר.

כאן נכנסים לקטגוריות מהתפריט העליון באמצע. תיבת החיפוש ממוקמת משמאל למעלה, וסטטוס החשבון מימין למעלה. אחרי שתוסיפו חנויות למועדפים הם יופיעו לכם בדף הבית משמאל.

מעל התפריט העליון יש לינק להזמנת חברים: עבור כל חבר שיצטרף דרככם ויבצע רכישה תקבלו 5$ + 5% מערך ההחזר של החבר. כל נושא הזמנת החברים כאן מאוד מבלבל. הם מעדכנים על כל חבר שהצטרף דרככם גם אם הוא עדיין לא ביצע רכישה ואתם לא זכאים לתשלום עבורו. זה טריק שיווקי שגורם לחשבון שלכם להראות מנופח מאוד כשבפועל הכסף הזה לא זמין ולא שלכם בכלל. לא אוהבת את הגישה הזו שלהם.

תשלום ההחזרים והבונוסים מתבצע לפייפאל אחת לחודש, רק עבור כסף זמין, ועל מינימום 10$. שימו לב שיכול לקחת לכסף להפוך לזמין עד 90 יום.

***

Mr. Rebates

Mr. Rebates

אתר חדש יחסית עבורי, הצטרפתי אליו רק בחודש האחרון כי הם נותנים את ההחזר הגבוה ביותר על סטרוברי מבין כל האתרים ברשימה הזו. העיצוב שלו מאוד מיושן ולא כ"כ ידידותי אבל נסבל לטובת ההחזר.

הרשמה בחינם ופשוטה יחסית. בתפריט השמאלי יש קטגוריות, ומשמאל למעלה יש תיבת חיפוש. מעל התפריט העליון יש את תפריט המשתמש, שם תוכלו לבדוק מה מצב ההחזרים שלכם, האם הם במצב ממתין (pending) או זמין (available).

בתפריט הזה גם יש לינק להזמנת חברים. כאן הבונוס על הזמנת חברים הוא 20% מגובה ההחזר של החבר.

תשלום בפייפאל. הכסף לא מועבר אוטומטית לפייפאל, אלא יש צורך לבצע משיכה של הכסף ברגע שתחליטו. מינימום סכום למשיכה הוא 10$ במצב זמין.

***

BeFrugal

אתר נוח מאוד וידידותי. נרשמתי אליו כי הוא נותן את ההחזר הגבוה ביותר על חלק גדול מהאתרים כמו COSME-DE, ויטה קוסט ועוד.

ההרשמה בחינם, ופשוטה יחסית, אבל שימו לב שיש להם באג באתר, ועל בסיס קבוע החלק העליון של המסך מציג שגיאה. פשוט תגללו לאמצע ותקבלו את העמוד שלחצתם עליו (זה כאילו יש אתר כפול – בחלק העליון ובחלק התחתון. תתייחסו כרגע לחלק התחתון). כרגע אין כאן בונוס הרשמה. הם נותנים בונוסים על הרשמה רק בתקופות ספציפיות שבהן הם עושים קידום מיוחד.

באתר הזה הכי נוח לי למצוא חנויות בתיבת החיפוש שנמצאת במרכז העמוד. יש גם חיפוש לפי ABC, אבל יש שם מאות חנויות, אז איך שנוח לכם.

בונוס על הזמנת חברים – 5$ לכל חבר שהצטרף דרככם וביצע רכישה של 25$ לפחות.

תשלום ההחזר בפייפאל מתבצע אחת לחודש עבור מה שנצבר לכם בסטטוס זמין. מינימום כסף להחזר – 25$.

***

אתרים בריטיים:

אני חושבת שזו גולת הכותרת של הפוסט הזה, כי יש די הרבה אתרים שמחזירים כסף על קניות באתרים אמריקאיים, אבל האתרים הבריטיים שאני מאוד אוהבת לקנות בהם פחות נפוצים. האתרים שאני מתכוונת אליהם כשאני אומרת "אתרים בריטיים" הם לדוגמא: look fantastic, cheap smells, feelunique, HQhair וכו' גם כאן מצאתי לא מעט אתרים, ובסופו של דבר אני מכניסה בפוסט הזה רק אחד מהם.
יש אחד נוסף טוב ונוח, אבל יש בו מגבלה נוקשה מאוד למי שהם לא תושבי UK ואני מבררת מולם כרגע את האפשרויות שלנו, ואעדכן לגביו ברגע שיהיו לי תשובות (מי שהן תושבות UK מוזמנות לפנות אליי בצור קשר למטה לקישור).

Pouring Pounds
 

זה האתר שנותן החזרים על אתרים בריטיים הראשון שהשתמשתי בו.
היתרון הגדול שלו על פני אתרים אחרים לקאש באק בריטיים, שאין שם מגבלה על הצטרפות למי שהם לא תושבי UK, וזה אומר שתוכלו להשתמש בו באופן חופשי.

ההרשמה בחינם, מאוד פשוטה יחסית ומזכה אתכם בבונוס הרשמה בסך 5£ שיכנסו מיד לחשבון שלכם באתר.

בתפריט העליון, סמוך לשורת הכתובת של הדפדפן, יש את תפריט המשתמש. שם תוכלו לראות באופן קבוע את גובה ההחזר הנוכחי שלכם, משם תוכלו להכנס לחשבון שלכם לאחר הרשמה ולהזמין חברים.
מתחת לתפריט הזה יש תיבת חיפוש עם השלמה אוטומטית של מילים, מאוד נוחה, ומיד ליד שם החנות, כבר בחיפוש בתיבה יופיע לכם גובה ההחזר.
מתחת לתיבת החיפוש יש תפריט גדול יותר שבו כל הקטגוריות.

הכנסה של חנויות למועדפים אפשרית רק מתוך החשבון שלי > מועדפים ולא מתוך דף החנות עצמו, שזה קצת לא נוח, אבל ממליצה לעשות את זה פעם אחת ברגע ההרשמה, זה ישתלם בשלב מאוחר יותר כי תקבלו הצעות אטרקטיביות על החנויות האלו.
אני הכנסתי למועדפים את החנויות האלו כרגע: lookfantastic, feelunique, cheap smells, HQHAIR, eChemist, chemist direct.

גם כאן יש אפשרות להזמנת חברים. אין בונוס אבל ברגע שהחברים שלכם יבצעו רכישה תהיו זכאים ל-10% מגובה ההחזר של החבר (שימו לב זה מגובה ההחזר ולא מגובה הרכישה). אני מניחה שאלו סכומים זניחים, אבל העיקר כאן הוא הקאש באק.

ההחזר מתבצע לפייפאל. מינימום תשלום ראשון הוא 30£ בסטטוס מאושר, אבל בהחזרים הבאים כבר אין הגבלה. ההחזר הוא לא אוטומטי אלא לפי דרישה. ב"חשבון שלי" > תשלומים > יש כפתור של דרישת תשלום.

כבר ביצעתי כאן 3 רכישות אבל הסטטוס של ההחזר שלי עדיין לא מאושר אז אני לא יודעת לדווח לכם בפועל על ההחזר, אבל אדווח ברגע שיאושרו.


עוד 2 אתרים שמעניקים בונוסים על הזמנת חברים:

עוד 2 אתרים שנותנים בונוסים או מצ'פרים על הזמנת חברים, אבל לא מחזירים כסף על רכישות הם iHerb וויטה קוסט.
שניהם אתרים למוצרים טבעיים (תוספי תזונה, מזון טבעי וכו'), ויש בהם גם מוצרי קוסמטיקה טבעיים, ומברשות איפור (עיקר הקניות שלי שם הן מברשות איפור).

iHerb
 

המועדף עליי מבין השניים (למרות שויטה קוסט יותר זול. פשוט יצא לי להזמין באייהרב יותר כי כמעט בכל הזמנה הכנסתי מברשות של ריל טכניקס ובדיליום).

הרשמה בחינם. מיד בהזמנה הראשונה תקבלו הנחה של 5-10$ במידה ותשתמשו בקוד הנחה של מי שהפנה אתכם. אתם יכולים להשתמש בקוד UMU627 ולקבל הנחה של 10$ במידה וההזמנה היא מעל 40$, או הנחה של 5$ במידה וההזמנה היא פחות מזה.

אחרי ההרשמה (ואם אני לא טועה אחרי הזמנה ראשונה, אבל אני לא זוכרת בודאות כי נרשמתי שם מזמן) תוכלו להכנס למה שנקרא iHerb Rewards. שם יהיה קוד הנחה יחודי לכם, ותוכלו להזמין חברים לאתר, לתת להם את הקוד שלכם, הם יקבלו 5-10$ בהזמנה הראשונה שלהם, ואתם תקבלו אחוזים מערך הקניה שלהם.
על חבר מדרגה ראשונה הם נותנים 4% מערך הקניה.
על חבר מדרגה שניה (חבר שהוזמן ע"י חבר שאתם הזמנתם…:) )הם נותנים 3% מערך הקניה, וכך הלאה עד 1%.

את הכסף תוכלו לראות בקישור של iHerb Rewards דרך החשבון שלכם (כשנכנסים לקישור הזה תדרשו להכניס שוש שם משתמש וסיסמא).

גם כאן הכסף במצב ממתין לאישור או זמין.

כסף זמין תוכלו לנצל לשימוש בקניות שלכם באתר.

שימו לב! כסף שנצבר לזכותכם ולא נעשה בו שימוש במשך 180 יום מהיום שהוא הועבר לזכותם, יעלם……. אז תנצלו את הכספים שעומדים לרשותכם בזמן.

***

כללי:

מלכתחילה הורדתי מהרשימה הזו אתרים שגובה ההחזר שלהם לא משתווה לאתרים שהשארתי ברשימה, או כאלו שלא רלוונטיים ללקוחות מישראל וכו'.
באתרים שכן יש ברשימה התמקדתי בהשוואת גובה ההחזר עבור רכישה באתרי הקוסמטיקה הגדולים ששולחים לישראל.
לטובת גולשות שגרות בארה"ב / בריטניה או למי שיש כתובת למשלוח בארה"ב / בריטניה או למי שמשתמשת בשירותי שילוח לישראל – יש כמובן מאות אתרים רלוונטיים.
יש באתרים האלו את אתרי האונליין כמעט של כל מותגי הקוסמטיקה האפשריים, הדראגסטורים הגדולים, מותגי אופנה ועוד.
ממליצה למי שעונות לקריטריונים האלו לבצע הרשמה לכל האתרים ובמעמד הקניה בחנות ספציפית לבדוק את גובה ההחזר בכל אחת מהחנויות.

* בגלל שאחוז ההחזר משתנה מדי פעם באתרים האלו, אני ממליצה לכם לעשות מה שאני עשיתי בעצם – להרשם לכולם, ובכל פעם שאתם רוצים לרכוש משהו בחנות מסויימת, להכנס לכל האתרים שיש בהם החזר על החנות הזו, ולעשות השוואה של גובה ההחזר (אני משתמשת בטבלה שעשיתי לעצמי, אתם יכולים להשתמש בטבלאות שהכנסתי כאן, או ליצור לכם אחת כזו).

ברגע שתירשמו גם תקבלו מיילים על החזר גבוה יותר בחנויות שהכנסתם למועדפים.

* אני מתכוונת להעלות בקרוב את הטבלאות בגרסה המורחבת שלהן למתחם השופינג והפאן – בתמונה של I LOVE SHOPPING משמאל למעלה.

* האתרים האלו הם בעצם מה שנקרא בשפה המקצועית "אפיליאטים" או "שותפים" – הם בעצם משמשים כמשווקים של אתרי הקצה (אתר קצה למשל יהיה סטרוברי או אסוס וכו'). האתרים האלו, בתור אפיליאטים, מקבלים עמלה עבור כל לקוח שהם מפנים לאתר הקצה, בין אם עמלה קבועה ובין אם אחוזים על רכישות. מתוך העמלה הזו שהם מקבלים על הרכישה שלכם, הם מפרישים לכם חלק מסויים שכדאי להם כנראה. (אבל מה זה משנה, העיקר שאנחנו מרוויחים)

* ברוב האתרים ההרשמה מאוד פשוטה – אימייל, סיסמא ואח"כ לחיצה על קישור שמגיע במייל. אח"כ רצוי להכנס ולעדכן פרטי פייפאל להחזר.

* חשוב מאוד! על מנת לקבל את ההחזר שלכם אתם חייבים להכנס לאתר שאתם רוכשים ממנו דרך הקישור של האתרים הנ"ל שנרשמתם אליהם. יותר מזה – תוודאו שאין לכם פריטים בסל הקניות באתר הסופי לפני שנכנסתם אליו דרך האתר המפנה, אחרת הקניה הזו לא תחשב לצורך ההחזר (כי אם היו לכם פריטים בסל הקניות קודם, זה אומר שנכנסתם לאתר לפני כן ולא דרך האתר הראשי המפנה).

* בחלק מהאתרים יש אפשרות להחזרים בצורות שונות – העברה בנקאית (בדר"כ לא רלוונטי לישראל), פייפאל או צ'ק. אני ממליצה לכם להשתמש באופציה של פייפאל כמובן. העמלות על הפקדת צ'ק במט"ח ואח"כ המרה שלו לשקלים לא כדאיות, מה גם שהכסף בפייפאל שלכם יכול לשמש אתכם תמיד לשימוש עתידי.

* ברוב האתרים הניווט מאוד פשוט – יש חלוקה ברורה לקטגוריות – אופנה, יופי, אלקטרוניקה ועוד. האתרים שרלוונטיים לנו יהיו מן הסתם בקטגוריית יופי, אבל אתם יכולים להשתמש בכל אחת מהקטגוריות כדי לחפש חנויות מוכרות אחרות גם בתחומים אחרים. ברוב האתרים יש גם תיבת חיפוש פשוטה, שבה אתם יכולים להקליד פשוט את שם החנות במקום לחפש באלפי החנויות באתר. בנוסף – ברוב האתרים יש אפשרות להכניס חנויות למועדפים שלכן ובכל פעם שתכנסו לחשבון שלכם יופיעו לכם החנויות שהכנסתם למועדפים.

* לוקח קצת זמן עד שרואים את העמלה בחשבון. יכול לקחת בין יום למספר ימים. בדר"כ תקבלו מייל שמעדכן אתכם שהעמלה נכנסה לחשבון שלכם. בחלק מהמקרים העמלה תופיע במצב "ממתין" כבר במיידי, אבל יקח לה כמה ימים להתעדכן למצב "מאושר". כמובן שניתן למשוך רק החזרים שהם בסטטוס "מאושר".

בונוסים על הרשמה והזמנת חברים כמעט בכל האתרים הנ"ל, מעבר להחזר שאתם מקבלים על הקניות האישיות שלכם דרכם, נותנים בונוס על הרשמה – כסף שנכנס לחשבון שלכם באתר מיד עם ההרשמה שלכם, ועוד לפני שביצעתם כל רכישה. מעבר לזה, מתוך מטרה לעודד עוד לקוחות להצטרף לאתרים האלו, הם מצ'פרים אתכם גם על הזמנת חברים – עם ההרשמה לאתר תקבלו קישור ייחודי שתוכלו לשלוח לחברים שלכם. עבור כל חבר שירשם דרככם, תקבלו בונוס נוסף כמצויין למטה, בין אם סכום קבוע מראש על כל חבר שהצטרף, או אחוז מסויים מההחזרים של החבר (כמובן שבנוסף למה שהחבר מקבל. אתם לא מקבלים כסף על חשבונו, אלא בנוסף לו). פירטתי למטה עבור כל אתר ואתר גם לגבי בונוס ההרשמה והעמלות על הזמנת חברים. חשוב: ברוב האתרים העמלות על החברים יתקבלו רק אחרי שהחבר ביצע רכישה באתר בעצמו. בנוסף – חלק גדול מהאתרים לא מאפשרים רק להזמין חברים, אלא דורשים שתהיה לכם גם עמלה בחשבון עבור החזר על רכישה, אז תוודאו שאתם גם עושים רכישות מדי פעם.

* העמלות באתרים משתנות מפעם לפעם. העמלות וההחזרים שציינתי בטבלאות למעלה רלוונטיות להיום כמובן. בנוסף – ברב האתרים יש מדי פעם דאבל קאש באק – החזר כפול על אתרים מסויימים, או בונוס נוסף על רכישות באתרים מסויימים. אם נרשמתם – תקבלו מייל על מבצעים כאלו אבל ממליצה גם לבדוק מפעם לפעם באתר עצמו, כי לא כל המבצעים נכנסים למייל.

* אפרופו מבצעים – כמעט בכל האתרים מצויינים גם מבצעים אונליין באתרים עצמם. למשל – אם אתם נכנסים לסטרוברי באיבייטס – תקבלו רשימה של כל המבצעים שרצים בסטרוברי באותו רגע נתון.

עד כאן הפוסט העמוס הזה. יש עוד לא מעט אתרים ברשימה שלי. על חלק מהם ויתרתי, חלק מהם אני עדיין בוחנת ואעדכן לגביהם ברגע שאראה שהאתרים אמינים או ששווה להרשם אליהם.

תגובות

comments

26 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *