איפור

גלוסיבוקס מאי 2012 שלי – May GlossyBox

GlossyBox Israel May 2012
גלוסיבוקס מאי 2012

הסקירה החודשית של הגלוסיבוקס 🙂
מרגישה שממש לא מזמן סקרתי את גלוסיבוקס אפריל, מה שאומר שבאמת לא העליתי הרבה פוסטים החודש… ויש לי כ"כ הרבה לכתוב ולשתף, ומלא מוצרים חדשים, כי זה שלא כתבתי לא אומר שלא התפרעתי בשופינג 🙂

בכל מקרה – סקירה קצרה של הגלוסיבוקס שלי.
בסוף הפוסט קישרתי לעוד בלוגריות שכתבו על הגלוסיבוקס שהן קיבלו במאי, ככה שתוכלו לקרוא חוות דעת שונות, ולראות את הגרסאות השונות של הקופסאות.

כבר בחודש שעבר הכינו אותנו לזה שביוני תהיה ה"קופסה הלבנה" או "גלוסיבוקס קליניק" – שהמוצרים בחבילה יכילו גם מוצרי קליניק.
האמת שציפיתי לקופסה לבנה, כי אע"פ שאני אוהבת ורוד, יש לי יותר מדי קופסאות ורודות כאלו מול העיניים כבר, ורציתי לבנה!
אבל האריזה הלבנה התייחסה לאריזה החיצונית של הקופסה – קופסת הקרטון שבה היא נשלחת בדואר, שגם מותגה קליניק.

החבילה החודש הגיעה ב-29 למאי אני חושבת. ממש בסוף החודש, אבל לא היה לי אכפת, כי ב-30 למאי היתה לי יומולדת, אז התייחסתי אליה כאל עוד מתנת יומולדת 🙂
בחבילה שאני קיבלתי היו 3 מוצרים של קליניק בגודל מוקטן, מתוך 6 מוצרים, שזה מכובד בעיניי.
לא ציפיתי לאף מוצר של קליניק בגודל מלא, כי בואו נהיה ריאליים – אין סיכוי שיכניסו מוצר ששווה מאות שקלים לחבילה של 50 ש"ח (לא כולל משלוח…).

ממה שיצא לי ככה להציץ בתגובות במהלך החודש (כי אני מקפידה לא לקרוא על התכולה לפני שאני מקבלת את החבילה. זה משמר לי את החוויה, וזה עובד!), ראיתי שמה שהפריע לאנשים הם הפערים בין החבילות. אני חושבת שזו טענה די מוצדקת.
לא יצא לי לראות חבילות אחרות, עד שקישרתי כאן בבלוג לבלוגריות אחרות וראיתי מה שהן קיבלו.

ולתכלס – תכולת גלוסיבוקס מאי שלי:
החבילה הכילה 6 מוצרים, אחד מהם בגודל מלא והיתר מוקטנים + 3 קופונים. אני מציגה אותם לאו דווקא בסדר שהם מופיעים בגלויה:

GlossyBox Israel May 2012
כל המוצרים בגלוסיבוקס מאי שלי

 

1. תרחיץ גרגרים לנטרול ברק של Clean&Clear
מוצר בגודל מלא – 150 מ"ל. המחיר שלו בדר"כ 42 ש"ח אבל זה מותג שאפשר למצוא בפארמים ב – 1+1.
עוד לא ניסיתי אותו ואני לא חושבת בכלל שהוא יתאים לי, כי הוא מיועד לפי התיאור שלו לעור שמן, ושלי כרגע רגיל, ולפעמים אפילו טיפה יבש, אבל אני מתכוונת להעביר אותו לאחותי שיש לה עור שמן.

 

2. מי הסרה של קליניק
מוצר בגול מוקטן. מכיל 30 מ"ל. מוצר בגודל מלא מכיל 200 מ"ל ועולה 220 ש"ח לפני הנחות.
השלב השני בשיטת שלושת השלבים של קליניק, והמוצר היחיד מהמוצרים בשיטה הזו שאני אוהבת. קיבלתי בדיוק את מס' 2 לעור מעורב יבש, אז אני מרוצה.
אני אמנם לא משתמשת בו על בסיס קבוע, כי הוא מאוד אגרסיבי ואני מעדיפה את מי הפנים העדינים של אסתי לאודר, אבל בקיץ מדי פעם זה יכול להיות לי טוב, ובוודאי טוב לי לנסיעות 🙂

 

3. סרום לעיניים של קליניק
מוצר בגודל מוקטן. מכיל 5 מ"ל. מוצר בגודל מלא מכיל 16 מ"ל ומחירו 180 ש"ח.
כתבתי בעבר על ההשקה של הסרום לעיניים של קליניק אבל לא סקרתי אותו. יש הרבה מוצרים דומים בשוק. הסרום מגיע עם רולר מתכת שאמור לקרר את איזור העיניים. אני בדר"כ לא משתמשת בו במשך היום כי אני מתעצלת לסחוב (אני באופן עקרוני מסתובבת עם תיקים קטנים או לא מאוד גדולים, כדי לא לדחוף לשם את כל הבית, אז אני מסננת מה שאני מכניסה לשם….). זה גם מוצר שמאוד אהבתי בחבילה החודש. הוא קטן, קטן יותר מהג'וסי טיוב הקטנים של לנקום, קומפקטי ומעולה לנשיאה בתיק.
מניסיון – המוצרים האלו מרעננים את האיזור מתחת לעיניים (לא במקום קונסילר כמובן).

 

4. מסקרה High Impact Optimal של קליניק
מוצר בגודל של דוגמית. אני לא חושבת אפילו שזה נחשב לגודל מוקטן, כי היא ממש קטנה. לא מופיעה עליה הכמות, אבל בגודל מלא היא מכילה 8 גרם ומחירה 140 ש"ח.
כבר קיבלתי בעבר דוגמית כזו של מסקרה של מאק, כך שהמראה של האריזה לא היה לי חדש. עוד לא ניסיתי אותה, אבל אני אדווח כשאנסה. לא זוכרת שאי פעם ניסיתי מסקרה של קליניק, משום מה הן לא מושכות אותי לרכוש אותן, אז זו הזדמנות עבורי לנסות…

 

5. מייבש לק Seche Vite
גודל מוקטן. מכיל 3.5 מ"ל. גודל מלא מכיל 14 מ"ל ועולה בארץ 78 ש"ח (ממליצה לרכוש את המוצר הזה אונליין. בBeautyBay הוא עולה פחות מ-50 ש"ח, משלוח חינם וכרגע מקבלים אחד מוקטן כמו זה של הגלוסיבוקס במתנה).
אני חושבת שזה אחד ממייבשי הלק המיתולוגיים והמומלצים בכל הזמנים. אני פחות אוהבת אריזות מוקטנות של לקים, אבל ממש סבבה לי לקבל אחד כזה.

 

6. בושם ארמני קוד לונה
דוגמית. 1.5 מ"ל. גודל מלא של 50 מ"ל עולה 455 ש"ח לפני הנחות.
בכל הגלוסיבוקס האחרונות שלי היתה דוגמית של בושם, שזה נחמד, כי זה מאפשר לי לנסות בשמים שלא הייתי מנסה אחרת. אני לא מאלו שמנסות בשמים בפארמים. כבר היו לי תאונות עם בשמים שעשו לי ממש רע אחרי שהתזתי על עצמי אז אני נמנעת.

 

בגזרת הקופונים החודש:
כרטיס כניסה ליחיד לביוטי סיטי 2012
50 ש"ח הנחה בסופר פארם ברכישת מוצרי קליניק בסך של 300 ש"ח ומעלה.
10 ש"ח הנחה לרכישת מוצר בסגדרת קלין אנד קליר.

 

לסיכום:
אע"פ שבדיעבד (כי כאמור אני לא קוראת סקירות בנושא לפני שאני מקבלת את שלי) הבנתי שקיבלתי את הקופסה הפחות שווה החודש, עוד טרם קראתי סקירות של קופסאות אחרות (כי אני בטוחה שאשנה את דעתי אחרי שאראה קופסאות שוות יותר, כי זה עניין יחסי), אני יכולה להגיד ש:
היו 3 מוצרים שממש שמחתי לקבל ושבוודאי ישמשו אותי בנסיעות או נשיאה בתיק – מי הפנים של קליניק, הסרום לעיניים של קליניק ומייבש הלק של סשה ויט.
עוד 2 מוצרים שאני שמחה לנסות – המסקרה של קליניק והבושם של ארמני.
מוצר אחד שאני די פרווה לגביו – ודווקא המוצר בגודל מלא, שלא יהיה לי שימושי, אבל יעבור לאחותי (אחת מהן… 🙂 ).

הצצה לעוד גלוסיבוקס מאי אצל עוד בלוגריות:
ערוץ היוטיוב של שרית ברוטמן
מי הזיז את הפצירה שלי
הבלוג של הספרנית
Just Like That (זו לדעתי חבילה שווה יותר, אע"פ שאין בה מוצר בגודל מלא – 5 מוצרים של קליניק)
כלה בקלות
materialism in a bow
Mor(e) Beauty
איחור אופנתי
בלוג איני 2
My Makeup And Beauty Blog

 

*גילוי נאות: החבילה התקבלה לסקירה מהחברה.

תגובות

comments

36 Comments

  • berouria

    באמת קיבלנו את אותה חבילה בדיוק:) תודה על הקישור לבלוג שלי, ובאמת חבל שאת לא כותבת יותר, אני מאוד אוהבת את הפוסטים שלך

  • BeautyBitch

    גם אני קיבלתי את אותה החבילה 🙂 מי הפנים והסרום הם בהחלט הבחירה שלי למוצרים המוצלחים. חייבת להודות שלא הכרתי את מייבש הלק, אבל עכשיו אני מתכוונת להשתמש רק בו. מוצלח לחלוטין. ותודה על ההפניה לבלוגי.

  • ויאולטה

    קורין,קודם כל כרגיל פוסט ממש חמוד והיה כייף לקרוא אותו 🙂

    רשמת שאת קיבלת את הקופסה הפחות שווה וזה די הצחיק אותי..
    אני קיבלתי את התרחיץ גרגרים,המי פנים,המסקרה,הלק והבושם..חבילה די "מסכנה" (אני אעלה סיקור לבלוג בעוד כמה ימים,מוזמנת לבקר: הנאות קטנות, מחודש לחודש אני מרגישה שיש לקוחות שהחבילות שלהם שוות יותר ויש כאלה שהחבילה שלהם בסיסית לגמרי..

  • מאירה

    תודה לך על הסקירה המעניינת, לצערי כל המוצרים בחבילה שלי היו דוגמיות, עד שגרם לי לחשוב מדוע לשלם סכום שכזה על דוגמיות שאפשר להשיגן בפארמים השונים ובחינם, אבל….אני עדיין מקווה שמשהו ישתנה, אולי בחבילת יוני????

  • Mor(e) Beauty

    היי קורין, שמחה לבשר לך שלא קיבלת את הקופסא הפחות שווה –
    אני למשל קיבלתי את אותה קופסא אבל ללא הסרום לעיניים (שיש לי אותו כבר בגודל מלא והוא מוצר חביב שהייתי שמחה לקבל בגודל מוקטן).

    את יכולה להציץ גם בסקירה שפירסמתי בבלוג שלי ולראות – Mor(e) Beauty

  • נטלי

    מאוד נהנתי לקרוא את הבלוג (כמו כל הבלוגים שלך).
    אני קיבלתי את אותה קופסה כמוך חוץ מסרום שלא קיבלתי (אני בכל מקרה לא משתמשת בסרומים).
    אני מרוצה מהקופסה שלי, גיליתי שכל המוצרים רלוונטיים בשבילי, וגם הופתעתי לטובה לקבלת את מייבש הלק כי אני כבר כמה חודשים מנסה לאתר אותו בארץ.
    יש לי את המסקרה של קליניק בגודל מלא, קניתי אותה לא מזמן בגלל עיניים רגישות. היא לא עושה גירויים, היא באמת מעולה למי שיש לה בעיה עם רגישויות, אבל לדעתי חוץ מזה היא לא עושה כלום: לא מעבה, לא מאריכה, אני הרגשתי כאילו סתם צבעתי את הריסים. יש לי ריסים בינוניים וטיפה דלילים לכן חשוב לי שמסקרה תאריך ותעבה אותם. מי שהתברכה בריסים מרשימים, לדעתי לא צריכה את כל האפקטים ויכולה להוציא מקסימום מהמסקרה.
    בתרחיץ פנים אני משתמשת מאז קיבלתי את הקופסה, יש לי עור מעורב נוטה לשמן, והוא עושה מעולה את העבודה!
    מי הסרה של קליניק עדיין לא יצא לי לנסות, אני לא יודעת למה, אבל קשה לי לנסות אותם בלי כל השלבים…. זה עניין פסיכולוגי, המוצר מבחינתי, כאילו משוייך לערכה של לשושת השלבים בלבד…
    בשורה תחתונה מאוד נהנתי מהקופסה, הפעם הרגשתי שהיתה חווית התנסות אופטימלית, כל המוצרים התאימו לפרופיל שלי שזה אומר שכם המוצרים רלוונטיים בשבילי. קיבלתי כמה מוצרים שלא הייתי קונה אותם ועכשיו אחרי התנסות אני בהחלט ארכוש כמה מהם (-:
    בגדול גלוסיבוקס משתפרים ואני מאוד אוהבת את שירות הלקחות שלהם, אבל עדיין נשאר אצלהם קטע מרגיש של אי שוויון בין קופסאות: יש בנות שמקבלות יותר מוצרים, יש בנות שמקבלות מינימום מוצרים, זה משהו שאני לא מצליחה להבין, אין הם מחליטים מי מקבלת קופסה יותר עשירה במוצרים ומי קופסה יותר דלילה.

  • שוש חזן גרינברג

    אני לא מנויה על השירות אבל קוראת, ולפי תוכן החבילה נראה לי מאד לא משתלם. כל המוקטנים הם דוגמיות או כאלה שמקבלים חינם כשקונים מוצרים, במיוחד הבושם שמחולק בקילוגרמים בחנויות , רק תיקני משהו.
    גם הכרטיס של הביוטי סיטי הוא משהו שמחולק חינם בסופרפרם (ושם מחלקים כרטיס זוגי!).
    קראתי על קופסאות אחרות של חודשים אחרים והן משתלמות יותר. עכשיו אני גם קוראת שיש קופסאות שונות לבנות שונות וכולם משלמים אותו מחיר? למה? לפי מה זה נקבע?

  • קורין

    @ויאולטה
    תודה מתוקה 🙂
    לא יודעת למה כולם הבינו שחשבתי שקיבלתי את החבילה הפחות שווה 🙂
    פשוט בהעדפה האישית שלי הייתי מעדיפה אפילו דוגמיות, אבל של מוצרים שישמשו אותי, כמו בחבילה של אפרת, כי מבחינתי הגרגרים הזה מיותר…

    תתחדשי על הבלוג! נרשמתי לעדכונים. בהצלחה 🙂

  • קורין

    @מאירה
    תודה מאירה.
    הבנתי שחבילת יוני תכלול 2 מוצרי איפור בגודל מלא אז אני מניחה שהתשובה היא כן 🙂

  • קורין

    @Mor(e) Beauty
    לא ראיתי את הסקירה שלך, הוספתי אותה עכשיו לרשימת הבלוגים…

    שמעתי על עוד כמה בנות שכתבו לי שהן קיבלו את אותה החבילה רק בלי הסרום. ממש תמוה בעיניי, כי בדר"כ כמות המוצרים צריכה להיות זהה..

  • קורין

    @נטלי
    תודה רבה מתוקה 🙂
    אזיה קטע שגם את לא קיבלת את הסרום לעיניים… באמת הזוי.

    אני ממש שמחה שיצאו לך מוצרים שאת באמת משתמשת בהם, ואגב – מי ההסרה של קליניק הם מי פנים לכל דבר. זה כאילו היית קונה מי פנים אפילו של מותג אחר. לא חייבים להשתמש בהם בכל שלושת השלבים. ככה ממתגים את זה בקליניק כדי שנרכוש את כל החבילה :), אבל אפשר בהחלט להשתמש בהם בנפרד…

  • קורין

    @שוש חזן גרינברג
    בכוונה לא נגעתי בנקודה הזו כי זה מאוד אינדיבידואלי.
    הקוספאות משתנות מחודש לחודש, וגם מאחת לשניה.
    את יכולה אפילו לראות בתגובות – יש כאן כאלו שמרוצות מהחבילה שלהן וכאלו שלא מרוצות – והן קיבלו את אותה חבילה.
    זה מאוד תלוי בצורך ובציפיה של מי שמקבלת את החבילה.

    לגבי הדוגמיות – זה נכון אם את מבצעת קניה של המותג הזה. אני לא חושבת שהייתי מקבלת בפארם כאלו מי פנים מוקטנים או סרום לעיניים מוקטן סתם בגלל שבא לי לנסות. אני אישית כמעט ולא רוכשת מוצרי קליניק, אז לא היה יוצא לי לקבל דוגמיות כאלו, אז לי זה יצא שווה. אני מניחה שלמישהי אחרת זה לא.

    בגלל זה לא נכנסתי לזה. ממש שיקולים פרטיים של כל אחת ואחת….

  • אלטר אגו (בלוג איפור)

    עכשיו כשאני קוראת את הסקירה שלך אני עוד יותר מתעצבנת :/ כשדן מנו הגיע לפורום/פייסבוק כדי להגיב על תלונות טענו בפניו שיש בעיה עם הפער בין החבילות והוא טען שיש צוות מיוחד שדואג לזה.
    עכשיו כל עוד החבילות שונות מבחינת תמהיל מוצרים קצת קשה "להוכיח" את זה, אבל עכשיו אני רואה שכאן המקרה הוא אחר- קיבלנו חבילות זהות, למעט העובדה שאת קיבלת 6 מוצרים ואני רק 5 :/
    אני כמובל לא כועסת עלייך חלילה, אלא על החברה. אני שמחה בשבילך שקיבלת חבילה קצת יותר טובה 🙂

    ותודה רבה על הקישור, אגב

  • מיטל

    אני לא זוכרת באיזו קופסה, נראה לי במרץ, אחרי הבלגן של פברואר (שפתאום המון בנות קיבלות את החבילה) הקפדתי בדיוק כמוך לא לדעת כלום ולהתרכז במה שאני קיבלתי ואז הייתי מאוד מרוצה. ואז לאט לאט הבנתי איך החבילה שלי היא ה"פחות שווה" והתבאסתי כי ראיתי שזה בדיוק כמו בפברואר.. (עם צללית לייף וכו').
    באפריל, כבר הגבתי באדישות מוחלטת למה שקיבלתי, וימים בודדים אחרי החבילה ביטלתי את המנוי כך שאת החבילה הזו לא קיבלתי.

    לדעתי, הטענות מול גלוסיבוקס מוצדקות – שירות הלקוחות שלהם פשוט רע! החבילות מחולקות בצורה בכלל לא שיווינית ובעידן הפייסבוק אין לזה מקום..
    מעבר לזה, כגודל הצפיות כך גודל הנפילה – וכל קופסה זה אותו הדבר.. לא רק שהם לא לומדים הם גם מפריחים לאויר כל מיני אימרות ואח"כ גם לא עומדים בהם וגם טוענים שהבלוגריות משקרות (הייתי בהלם כשראיתי את התגובה של גלוסי שבפירוש מגדירה את הבלוגריות כשקרניות!)

    אני חושבת שהשירות הזה מיצה את עצמו. מי שמקבלת אותו מהיחץ – סבבה לה. אני אישית, לא הייתי משלמת על שירות שמתנהג בצורה כ"כ לא שירותית..

  • קורין

    @מיטל
    אני מעולם נתקלתי בבעיה מול שירות הלקוחות שלהם ויוצא שכל חודש אני מתקשרת או שולחת מייל בעניין אחר 🙂 (ואני לא לקוחה קרציה, באמת שלא. יש לי פניות ענייניות מאוד), ותמיד קיבלתי מענה הולם. פעם אחת היתה לי בעיה טכנית בממשק שלהם, כי היו לי 2 מנויים – אחד לעצמי ואחד שעשיתי מתנה לחודשיים ורציתי לבטל את מנוי המתנה, והנציגה ישבה איתי על הקו 20 דקות וממש עברה איתי שלב שלב בממשק עד שביטלתי. והיא לא ידעה שאני קורין מריסים ורסיסים…..
    עד היום לא נתקלתי בבעיות בשירות לקוחות. אולי בגלל שלא היו לי תלונות אז אני לא יודעת איך הם מגיבים לתלונות.
    לגבי כדאיות – זה כבר שיקול אישי של כל אחת…..

  • מיטל

    יש הבדל בין נושאים טכניים לבין נושאים של חוסר שביעות רצון, שמולם צריך לדעת איך להתמודד. לחסום לקוחות מהפייסבוק נראה לי צעד "קצת" ילדותי.. או להאשים אנשים בדברים שלא אמרו (ע"ע מרינה) גם נראה לי "קצת" לא לעניין… גם התגובות של דן מנו שכביכול הראו "רצינות" זאת חרטה אחת גדולה. אם תסתכלי בתפוז הוא הגיב כמה פעמים תמיד עם אותו תוכן הודעה.. שלאו דווקא עונה על מה ששאלו אותו אלא מה שהוא בחר להגיד מהתחלה..

    ברור שכדאיות היא בעיני המסתכל. וזה דבר מאוד סובייקטיבי. אבל זה כבר הפך ליותר מידי עניין של "מזל". באותה מידה יכולת לקבל מוצר שבכלל לא מתאים לך (לפרופיל היופי שלך), וגם כמות המוצרים ורמת המוצרים משתנה בצורה בלתי קשורה לכלום.. זה מעצבן! תחשבי על בנות שקיבלו 5 מוצרים ביניהם המסקרה (וכמובן הבושם שראיתי שכולן קיבלו) – זה בעצם לקבל 3 מוצרים כי הבושם והמסקרה הם לא בגודל טראבל סייז אלא דוגמית! ובין 3 המוצרים ישנו מוצר שמתאים לאוכלוסיה מאוד מסוימת – המוצר בגודל מלא – שמתאים בעיקר לצעירות עם עור מסוים.. :/ מילא היו מחלקים סוגים שונים של המוצר הזה בהתאם לפרופיל היופי.. מה נשאר לנו? קליניק משלושת השלבים (שאמרו במפורש שלא יהיה) והמייבש של סשה ויט שהוא באשכרה הפריט הכי שווה ומעניין פה..

  • Mor(e) Beauty

    @קורין
    קורין, תודה על הקישור, הבלוג שלי עוד לא בן חודש, אז זה בסדר גמור שלוקח זמן "לגלות" אותי 🙂

    חוסר האחידות שמייצר תחושת חוסר הוגנות הוא אחת הבעיות המרכזיות של גלוסיבוקס, ופשוט חבל כי הרעיון בבסיסו מצוין..

  • קורין

    @מיטל
    זה בדיוק מה שכתבתי. עיקר הפניות שלי אליהן היו טכניות דווקא.
    בגלל שאני לא כ"כ אונליין לאחרונה, לא בפייסבוק ולא בתפוז, כמו שאת יודעת, אז לא הייתי חשופה החודש לכל ההתנהלות הזו שאת מדברת עליה, למעט העניין עם מרינה, שאני מכירה בגלל שאני מכירה אותה, וגם כתבתי עליו בחבילת פברואר.

    לא ידעתי שאמרו שלא יהיה קליניק משלושת השלבים. שוב – אני לא מעודכנת לאחרונה, לצערי/ (או שאולי לא… אני חושבת שבמקרה הזה אני מעדיפה לא להתעסק בזה בכלל. היה חודש שבו היתה התלהמות טוטאלית וקראתי כל תגובה אפשרית בנושא, כדי "להיות בעניינים" וזה סתם שואב אנרגיות לדעתי……… 🙂 אני בת יענה ידועה 🙂

  • קורין

    @Mor(e) Beauty
    בכיף 🙂

    אני חושבת שהבעיה היא חוסר אחידות מבחינת ערך כספי נתפס של הלקוח, כי דווקא חוסר אחידות אמורה להיות, אם מתייחסים לפרופילי יופי, וזו אכן בעיה…

  • מיטל

    קורין- אין כמו להיות בת יענה 🙂 זאת גם העדפה שלי. איכשהו עם הפייסבוק קצת יותר קשה לעשות את זה..

  • קורין

    @מיטל
    נכון, ודווקא בשבועיים האחרונים שאני קצת מנותקת מהפייסבוק, תענוג לי 🙂
    את מאמינה שעוד לא קראתי אפילו את הברכות שלי ליומולדת? אני אפנה לזה זמן היום…….

  • מיטל

    אני בפייסבוק בשני עניינים – איפור/טיפוח וכלבים.
    בעולם הכלבים אני די "ממדרת" את עצמי. נכנסת רק לקבוצות מסוימות ורק קבוצות שטוב לי בהן. אני גם לא מקבלת את כל העדכונים על הקבוצות כי זה יותר מידי. יש הפוך פוליטיקה ועצבים ואין לי כוח לזה.
    בעולם האיפור/טיפוח בדר"כ יותרנעים וקליל וזה באמת ברמת ה FUN. לאחרונה, או אגיד אחרת, מאז גלוסי זה לא בדיוק ככה..

  • קורין

    @מיטל
    נכון…. גם בשבילי כל קבוצות האיפור זה FUN נטו, אבל יש ימים שגם שם העדכונים הם יותר מדי בשבילי 🙂
    חייבים לשים גבולות כדי לא לתת לעולם הוירטואלי הזה להשתלט…….

  • מיטל

    אני מקבלת עדכונים רק מחברות שלי בפייסבוק. כך שזה בסדר, הקבוצות לא מעיקות יותר מידי.
    וכשהן כן אני פשוט מוחקת את המייל שאני מקבלת וממשיכה הלאה.
    אצלי העולם הוירטואלי או לפחות המחשב תופס די הרבה מקום.
    האמת שאני צריכה להחזיר את עצמי קצת לרגיעה של קריאה.
    מצד שני, כשאני עושה את זה, חברים שלי מתלוננים שאני נעלמת לחלוטין 😛
    חייבים איזון..

  • נגה

    הנה אני אוזרת אומץ ומגיבה לך
    אני אומרת שלגלוסי זה כיף, וגם אם רק בגלל החוויה
    וזה אחרי שקיבלתי את החבילה עם חמישה מוצרים (נטולת הסרום)
    הסרום המוקטן באמת נראה כל כל נוח לנשיאה, כמו שמן הבושם של ללין מהחבילה הקודמת 🙂

  • ענת

    הי קורין,

    שמי ענת ולפני שלושה חודשים הגעתי עם משפחתי לפלורידה לתקופה של כשלוש שנים.
    קראתי הרבה סקירות של בלוגריות על גלוסיבוקס ישראל והבנתי שיש הרבה ביקורת על השירות ועל המוצרים עצמם. אני התאכזבתי מהשירות. את המוצרים לא ניסיתי כיוון שהם הגיעו אחרי שעזבנו. חבילת מרץ הייתה אמורה להגיע בסביבות ה- 21 לחודש, אך למעשה היא הגיעה ב- 30 לחודש. לאחר פניות רבות בפייסבוק, במייל ובטלפון שלא נענו, קיבתי לבסוף תשובה לקונית שלמעשה לא ענתה לשאלתי.

    הייתי רוצה לשתף אותך עם החוויה של מגלוסיבוקס ארה"ב. בחודש אפריל הושק גלוסיבוקס ארה"ב, כאשר חבילת אפריל הוגרלה בקרב נשים שנרשמו להגרלה (אני לא זכיתי). הבנתי שהחבילה הייתה שווה ביותר. חבילת מאי הכילה מוצרים של מותגים הנחשבים יוקרתיים ואיכותיים שלא ניתן למצוא בדראגסטורס. למעשה, למעט שני מותגים, לא הכרתי את שאר המותגים וכך התאפשר לי להתנסות במוצרים של מותגים שלא הכרתי.

    אבל אני רוצה לדבר על השירות. כל פניותיי בפייסבוק ובמייל נענו תוך שעות (כך שלא הייתי צריכה להתקשר), החבילה הגיעה בזמן לאחר שנשלח מייל עם מס' איתור החבילה. בקיצור, אפשר גם אחרת!

    אני מצרפת קישור לאתר גלוסיבוקס ארה"ב כדי שתוכלי לראות את המוצרים:

    ענת

  • קורין

    @נגה
    תמיד תאזרי אומץ 🙂
    אני מסכימה איתך. אני גם חושבת שזה כיף, ללא קשר לתכולת החבילה…. הכיף הוא בחוויה…

  • קורין

    @ענת
    תודה ענת. איזה מוצרים שווים!!!
    מסכימה איתך שאפשר אחרת. אמריקאים אלופים בשירות לקוחות ממה שנתקלתי כשהייתי שם, ואפשר ללמוד מהם הרבה

  • נרקיס

    קיבלתי בסופ"ש את קופסת יוני. לאחר 4 קופסאות של גלוסיבוקס… החלטתי סופית לבטל את המנוי.
    משחת שיניים של קולגייט ? עושים צחוק… דוגמית בושם חצי מלאה…שני מוצרי איפור בגודל מלא : ליפגלוס (יש לי המון) ופרמייר לעיניים שלא נחוץ לי כי אני לא שמה צלליות….
    תמורת 75 ש"ח אני אקנה מוצרים שבאמת נחוצים לי , ודוגמיות גם ככה מקבלים שקונים מוצרים בסכום נאה..
    מיציתי את גלוסיבוקס.

  • קורין

    @נרקיס
    זה עניין של העדפה אישית. גם אני קיבלתי את זו של יוני לפני כמה ימים ומבחינתי היא ממש שווה את המחיר בגלל הפריימר לעפעפיים שיש בה, שהוא יקר יחסית.
    אבל שוב – בגלל שאת לא משתמשת בפריימר, אני יכולה להבין למה היא לא טובה לך.
    ןאגב – משחת השיניים היתה מוצר בונוס ולא אחד מששת המוצרים בחבילה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *