מראה של חופשה אקזוטית
מוצרי איפור לעיניים,  מוצרי איפור לפנים,  שיזוף עצמי והגנה מהשמש

א-לה טרופיקנה: גוונים של חופשה אקזוטית

מראה של חופשה אקזוטית
גוונים של חופשה אקזוטית. עושה חשק…

קיץ תמיד עושה לי חשק עז לאיפור בגוונים של חופשה: מראה ברונזי שזוף, גווני אוקיינוס של כחול, טורקיז וירוק, גוונים של חול מוזהב, וגווני אלמוגים ושקיעות בכתום, אפרסק וקורל. אם לא הצלחתי להעביר את התמונות שיש לי בראש, הנה כמה תמונות השראה: בורה בורה, שקיעה בסיישל, נוף טיפוסי במיקונוס, המלדיביים ועוד…
בא לי… 🙂

לפוסט הזה בחרתי צלליות מהממות בטורקיז וחול של נארס, עפרונות עיניים טורקיזיים של ג'ייד, צלליות קרם בגווני חול מוזהב-ורדרד של מאק ובנפיט, סקין פיניש של מאק בגוון אפרסקי קורלי עדין אך מהפנט, ומוצרים למראה שזוף ברונזי של חופשה, מהמאסטרים של המראה הברונזי – גרלן.

 

עיניים אוקיינוס:

איפור עיניים טורקיז
איפור עיניים בגווני אוקיינוס של טורקיז וכחול, ווגני חול מוזהב בשקיעה, בצלליות קרם מוזהבות ורדרדות

 


זוג צלליות של נארס בגווני ירוק-טורקיז וחול – NARS MISFIT Duo Eyeshadow

(4 גרם. בסביבות 140 ש"ח. רכשתי אותן בזמנו בסטרוברי ועם הנחת הנאמנות וההחזר מ Mr. Rebates המחיר שלהן יצא כ-115 ש"ח, ואפשר כמובן לרכוש אותן בעוד חנויות לרכישת מוצרי נארס אונליין)

 

צלליות של נארס
NARS MISFIT – צלליות של נארס בטורקיז-ירקרק ובז'

 

צמד צלליות של נארס, שמגיע באותה אריזה שחורה ולא ידידותית, שצוברת לכלוך (אבל תודו שהיא ממכרת…).

הגוון הבהיר בצמד היא צללית בז', בגימור מאט, אבל בניגוד לצלליות מאט היא לא גירית, ולא מתפוררת. יש לה מרקם חלקלק של משי, ורכות מדהימה.
הצללית הכהה יותר היא צללית שנראית צללית טורקיז באריזה, אבל בפועל מתקבל יותר צללית ירוקה. טורקיז הוא צבע שהוא שילוב בין כחול לירוק, וטווח הגוונים תחת הצבע הזה הוא גדול. יש טורקיזיים שנוטים יותר לתכלת או לכחול, ויש שנוטים יותר לירוק. זו נוטה לירוק באופן מובהק, והיא מהממת. יש לה צבע מדהים. הגימור מזכיר קצת גימור סאטין, ויש בה חלקיקי שימר גרוסים דק מאוד שנותנים לצללית ברק עדין ומימדיות מסויימת.

שתי הצלליות קצת פחות פיגמנטיות מצלליות אחרות של נארס שניסיתי (בסווטש אלו 2 שכבות), אבל עדיין מתקבל גוון יפהפה על העין, הן לא מתפוררות, וניתן לטשטש אותן בקלות, וגם העמידות שלהן מצויינת.

צלליות של נארס
NARS MISFIT – מרקם מעולה לשתיהן, הבז' במרקם מאט אבל חלקלקה ונעימה לטשטוש ומגע, והכהה יותר בגוון טורקיז-ירקרק מהמם, בשימריות מעודנת

 

עפרונות עיניים ואייליינר נוזלי – כולם בטורקיז וכולם של ג'ייד
(עפרונות: אוורלסטינג – 1.2 גרם, מטאליק – 0.63 גרם, 60 ש"ח לפני הנחות. בדר"כ יש עליהם 1+1, ובפרפורמריה עלמה בנתניה הם עולים 20 ש"ח. אייליינר: 4 מ"ל, 90 ש"ח לפני הנחות)

עפרון עיניים של ג'ייד ואייליינר של ג'ייד
עפרונות עיניים של ג'ייד בכחול וטורקיז, ואייליינר נוזלי שימרי

אני מאוד אוהבת את עפרונות העיניים של ג'ייד, וכתבתי עליהם לא פעם. אני אוהבת במיוחד אלו מסדרת האוורלסטינג, שהם רכים במידה, נמרחים בקלות ועמידים יחסית.

מאותה סדרה בפוסט הזה יש את מס' 305 – intense turqupise – עפרון עיניים טורקיז שימרי, פיגמנטי מאוד, רך ועמיד יחסית.

מס' 104 – Dazzling Blue, הוא עפרון עיניים כחול גליטרי, מסדרת המטאליק. בסדרה הזו כל גווני העפרונות מועשרים בגליטרים למראה מנצנץ.
שימו לב שהעפרונות בסדרה הזו הם מכניים, ללא חידוד, ומצורף להם מחדד חוד בקצה העפרון (מניסיון. כבר חידדתי אחד כזה והרסתי אותו LOL 🙂
הוא נראה יותר טורקיזי כשמסתכלים על החוד שלו אבל בפועל הוא יותר כחול, בגוון חי מהמם.

המוצר השלישי הוא אייליינר נוזלי של ג'ייד, שיש לי כבר הרבה זמן, בגוון 14 – Topaz Blue. המרקם לא מאוד נוזלי, וכדאי לערבב את המיכל לפני השימוש כדי לאחד את החלק השומני עם החומרים האחרים.
המברשת גמישה, בעובי בינוני, לא ארוכה מדי ונוחה לעבודה.

הרבה יותר קשה בעיניי לעבוד עם אייליינר נוזלי מאשר עם אייליינר ג'ל, כי המרקם הנוזלי מחליק ולא משאיר זמן לפוקוס במריחה, ובדר"כ אני משתמשת באייליינרים נוזלים מעל לאייליינר ג'ל כדי לתת לו יותר נוכחות.

זה אחד מהאיילינרים הנוזליים הכי עמידים שניסיתי. לא נמרח, לא יורד מעצמו, יורד באופן חלקי מאוד עם סבון פנים במקלחת, ואני מצליחה להסיר אותו עם מסיר איפור עיניים שומני או שמן הקוקוס מהפוסט הזה – המרקם השומני מצליח לפרק את הצבע מהעור.
עמידות מרשימה, שמתאימה בהחלט לקיץ.
קיים ב-7 גוונים, כולם בגימור מטאלי או מבריק.

עפרונות עיניים של ג'ייד
עפרונות עיניים של ג'ייד בגווני טורקיז וכחול – מימין – עפרון מסדרת המטאליק, משמאל – מסדרת האוורלסטינג
עפרונות עיניים ואייליינר נוזלי של ג'ייד
עפרונות עיניים של ג'ייד בגווני טורקיז וכחול, ואייליינר נוזלי בתכלת-טורקיז

 

צללית דו צדדית של סופטאץ' בתכלת וטורקיז
(2 גרם, 1 גרם לכל צבע, 140 ש"ח לפני הנחות. בדר"כ יש 1+1 או משהו בסגנון)

צללית דו צדדית תכלת וטורקיז של סופטאץ
צללית דו צדדית תכלת וטורקיז של סופטאץ

צמד צלליות של סופטאץ', שמגיעות באריזת גליל, כשבכל צד גליל בגוון אחר, כשממרכז הגליל יוצאות מברשות ספוגיות שמתברגות למיכלים עם החומר של הצללית.
אריזה מבלבלת. כמה פעמים כבר קרה לי שפתחתי אותה הפוך ושפכתי קצת צללית.
הפורמט הזה של צלליות אבקה במיכל, שמתברגת אליהן מברשת ספוגית לא חדש. יש לי בבית כאלו של רבלון, ויש כאלו לעוד מותגים כמו בר מינרלס, בוקסום, ואם אני לא טועה ראיתי גם כאלו של גרלן.
הצלליות אבקתיות, אבל בגלל שהן נצמדות לספוגית בתוך המיכל, הן מתנהגות מעט שונה מצלליות אבקתיות. הן מתפזרות פחות. אבל – אם לא נזהרים בהנחה שלהן יש נשורת.
בגלל שכבר יש כאלו (של רבלון), אז אני כבר יודעת פחות או יותר איך להניח אותן – בעדינות, בטפיחות ולא במריחה, ממש להצמיד את החומר לעפעף, ואז לטשטש ממש בעדינות.

שתי הצלליות במרקם מאט, לא גירי כמצופה מהמרקם הזה ופיגמנטיות מאוד.

צללית דו צדדית תכלת וטורקיז של סופטאץ
צללית דו צדדית תכלת וטורקיז של סופטאץ – צריך לשים לב שפותחים את ההברגה כשהתחתית של מיכל הצבע פונה לריצפה
צללית דו צדדית תכלת וטורקיז של סופטאץ
צללית דו צדדית תכלת וטורקיז של סופטאץ – גימור מאט, פיגמנטיות יחסית (הסווטש בשתי שכבות)

 

צלליות קרם של בנפיט ומאק
(בנפיט: 4.5 גרם, בסביבות 80 ש"ח באתרים ששולחים בנפיט לארץ, אבל ממליצה לעקוב אחרי מבצעים בStrawberryNET וב- CheapSmells. אני רכשתי אותה ב-40 ש"ח באחד המבצעים שם. מאק: 5 גרם, 105 ש"ח)

צלליות קרם של בנפיט ומאק
צלליות קרם של בנפיט ומאק בגווני חול מוזהב ורדרד

2 צלליות קרם בגוונים מוזהבים מעניינים:
Sippin' n Dippin' של בנפיט היא הותיקה שביניהן. היא אחת הצלליות היפות שיש לי – היא דואו כרומטית, ונראית קצת שונה בכל תאורה – צללית מוזהבת אפרסקית מהממת.
מרקם קרמי מאוד, נמרחת בקלות מאוד על העפעף, אבל מתקבעת מהר מאוד, כך שאם מתכננים לטשטש אותה כדאי לעבוד מהר.
עוד חסרון בקיבוע המהיר והגימור היבש הוא שהיא לא מתאימה למי שהעפעף שלה יבש יחסית, או שיש בו קמטוטים, כי היא עלולה להדגיש את שניהם, והמרקם שלה הופך לסדוק ושבור במקרה כזה, והיא מאבדת את הזוהר המחמיא שלה.
הקיבוע המהיר עובד לטובת הצללית הזו בצד של העמידות. מעל לפריימר היא סופר עמידה, יותר מ-12 שעות.
מה שקצת אכזב אותי בצללית הזו הוא שהגוון היפהפה שלה לא תמיד בא לידי ביטוי על העפעף, וכשהיא מתייבשת היא פחות אפרסקית ויותר בז'ית נייטרלית, עם ממש נגיעות של שימר (אבל אני עדיין אוהבת אותה). אני משתמשת בה גם בפני עצמה למראה נקי, וגם כצללית בסיס, בעיקר למראות איפור מוזהבים, ברונזיים או נייטרליים.

let me pop של מאק הוא פיינט פוט (צללית קרם) מסדרת הפרו לונגוור – הסדרה העמידה במיוחד של המותג. כל הצלליות החדשות גם נכנסות לליין הקבוע.
הפיינפוטים של מאק מגיעים בגימורים שונים. LET ME POP גליטרית. יש לי עוד פיינט פוט גליטרי של מאק, וזו מתנהגת בצורה דומה: המרקם מעט שומני או לח בהנחה, וכשהוא מתייבש יש נטייה לגליטרים לנשור, כך שאני ממליצה להשתמש בצלליות מהסוג הזה במתינות. היא עמידה ליום שלם, אבל הגליטרים עלולים לנשור מדי פעם.
יש לה גוון מהמם!  צללית אפרסקית מוזהבת (מאוהבת בגוונים האפרסקיים מוזהבים האלו בחודשיים האחרונים, גם בהיילייטרים), בגימור פרוסטי-גליטרי.
ניסיתי ככל יכולתי להעביר בתמונות את הגוונים המעניינים של שתי הצלליות.

צלליות קרם של בנפיט ומאק
צלליות קרם מוזהבות-אפרסקיות של בנפיט ומאק
צלליות קרם
עוד סווטש

 

ריסים מלאכותיים של ארדל
(48 ש"ח. המותג נמכר בארץ בסופר פארם בלבד, ואפשר לנסות בחנויות למוצרי ארדל אונליין)

ריסים צבעוניים של ארדל
ריסים צבעוניים של ארדל
ריסים צבעוניים של ארדל
ריסים כחולים של ארדל – לעיניים אוקיינוס 🙂

וכדי להשלים את המראה של עיניים אוקיינוס וחול מוזהב, ריסים מלאכותיים של ארדל, בגוון כחול.
הריסים של ארדל הם האהובים עליי, ועיקר אוסף הריסים שלי הוא של ארדל.
בחודש האחרון הם יצאו בקולקציה צבעונית, שמכילה 4 גוונים – כחול, ירוק, חום וגוון יין.
כל מארז ריסים כזה גם מכיל שפורפרת דבק קטנטנה. (לא ניסיתי להשתמש בה כי אני משתמשת בדבק ריסים בגודל רגיל בדר"כ)

 

מראה של אלת ברונזה שזופה

טרקוטה של גרלן וסקין פיניש של מאק
מראה ברונזי אלוהי (באנגלית זה נשמע יותר טוב)

אי אפשר להעלות פוסט על מראה חופשה בלי כמה ברונזרים (כאילו, ברור! מטורפת על ברונזרים), ובלי נציגות של החברה שהמציאה את הברונזרים – גרלן.

 

ג'ל לשיזוף עצמי הדרגתי, של גרלן – Terracotta Sunless Self-Tanning Gel
(150 מ"ל, 341 ש"ח לפני הנחות)

ג'ל לשיזוף הדרגתי מסדרת טרקוטה של גרלן
ג'ל לשיזוף הדרגתי מסדרת טרקוטה של גרלן

 

בהמשך ישיר לפוסט הקודם, על המוצרים לשיזוף עצמי: הג'ל של גרלן יצא בקולקציית הטרקוטה לקיץ 2013, ומיועד לשיזוף עצמי הדרגתי שאמור להחזיק עד 4 ימים.
מגיע בבקבוק מתכת כבד יחסית, עם משאבה.
הניחוח פרחוני בהתחלה, וכשהריח הראשוני מתנדף נשאר ניחוח חזק של משזפים עצמיים (מי שרוצה להשתמש בקרמים לשיזוף עצמי צריכה להתרגל לזה…)
המרקם ג'ל קליל וקריר, והוא מגיע עם גוון, כך שניתן לראות את האיזורים בהם מורחים אותו על העור, לפחות בהתחלה, כי ככל שמתקדמים במריחה הוא הופך לשקוף.
בגלל שיש לו גוון הוא מחייב כפפה, אחרת הידיים מתלכלכות מאוד. אני מורחת אותו עם הכפפה של סן טרופז.
צריך לתת לחומר להתייבש היטב, לפחות שעתיים, לפני שהולכים לישון כדי שלא ילכלך את המצעים. בזמן הייבוש הוא לא דביק, כמו שאופייני לקרמים אחרים.

השיזוף מתחיל להראות כשעתיים לאחר המריחה (בגרלן ממליצים למי שרוצה גוון דומיננטי יותר גם להתמרח שוב אחרי 3 שעות, אבל לא ניסיתי את זה). הוא מאוד עדין, ועם תת גוון אדמדם! כמו שחיפשתי! כתבתי בפוסט על המשזפים שהמשזף היחיד עם הגוון האדמדם שמצאתי היה של לנקסטר לשיזוף חד פעמי שנשטף במים, ולא מצאתי כזה הדרגתי, לשיזוף שנשאר. אז עכשיו מצאתי! התרגשות… מבחינתי תת גוון אדמדם של שיזוף זה מראה אמיתי של חופשה. זה הגוון שמתקבל כשמשתזפים בשמש. מהמם!

ג'ל לשיזוף הדרגתי מסדרת טרקוטה של גרלן
ג'ל לשיזוף הדרגתי מסדרת טרקוטה של גרלן – אריזת משאבה
טרקוטה ג'ל לשיזוף עצמי של גרלן
טרקוטה ג'ל לשיזוף עצמי של גרלן

 

 

ברונזר 4 עונות של גרלן
(10 גרם, 420 ש"ח לפני הנחות)

טרקוטה 4 עונות של גרלן
טרקוטה 4 עונות של גרלן

בקולקציית הקיץ השנה יצאו בגרלן עם גוונים חדשים של הברונזר 4 עונות שלהם. סקרתי בעבר את גוון 01 – blondes (כן, הייתי בלונדינית באותה תקופה 🙂 ), והשנה עברתי לגוון 02 – brunette.
הברונזר 4seasons מורכב מ-4 גוונים, בעוצמה שונה, ששילובים ביניהם אמורים להתאים לכל עונה. אני בדר"כ משתמשת בכל 4 הגוונים יחד. נוח לי יותר ככה.

הברונזר מגיע באריזה כבדה ומרשימה, כבדה יותר מהטרקוטה של גרלן. אני פחות אוהבת את החלק העליון המעוגל באריזה הזו, מטעמי נוחות איחסון נטו…
עם הריח הפרחוני העדין האופייני לכל מוצרי גרלן, ומרקם משיי רך.
הטרקוטה 4 עונות בגרסה הזו ובגוון הזה פחות פיגמנטית מהטרקוטה 4 עונות הקודמת שלי. הגוונים הרבה יותר נייטרלים בגוון הזה, בעוד שבגוון הבלונד יש להם נטיה לאדמדמות. בברונזרים לפנים אני מעדיפה גוונים נייטרלים כי אז הם טובים גם להצללות ולא רק לחימום הפנים.
הגוון הסופי שמתקבל יתאים לרוב גווני העור, גם לבלונדיניות וגם לברונטיות, בגלל הנייטרליות שלו.

ברונזר של גרלן
ברונזר 4 עונות של גרלן
ברונזר 4 עונות של גרלן
ברונזר 4 עונות של גרלן מס' 02 ברונט – גוונים נייטרלים שיתאימו לרוב גווני העור

 

 

היילייטר / סומק אפרסקי שימרי של מאק – MAC MSF #Adored
(7 גרם, 161 ש"ח)

MAC MSF ADORED
סקין פיניש של מאק, מקולקציית טרופיקל טאבו, בגוון ADORED

 

ה – MSFים (Mineral Skin Finish) של מאק הם בין המוצרים הקסומים שיש. אם בוחרים את הגוון הנכון הוא נותן הארה מקסימה לעור. המוכר ביותר הוא בוודאי ה Soft & Gentle, אבל יש גם אחרים, מהממים לא פחות.
הגוון ADORED יצא באחת הקולקציות האחרונות –  Tripical Taboo, שהגיעה לארץ לפני חודש. בבסיס הקולקציה הפודרות הזוהרות, הסמקים המינרליים והצלליות המינרליות, וגם ליין חדש של שפתונים מינרליים.

ה ADORED מורכב ממספר גוונים בז'יים ואפרסקיים שימריים, ושילוב של כולם נותן גוון אפרסקי שימרי, כמעט פרוסטי, עדין ומהמם. מתאים מאוד לשימוש כהיילייטר או אפילו כסומק מעל לברונזר.

MAC MSF ADORED
MAC MSF ADORED

 

פנטזיות חופשה נעימות 🙂

 

* כל המוצרים, למעט הבנפיט, הנארס והעפרונות של ג'ייד, התקבלו לסקירה

 

תגובות

comments

5 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *