פלטת היהלומים של OFRA
מוצרי איפור לעיניים

Instagram: @rissimb – פלטת היהלומים של עפרה

פלטת היהלומים של OFRA
פלטת היהלומים של OFRA, או כפי שאני קוראת לה – הפלטה המדברית

 

כי יהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה 🙂
עוד פוסט קצר וקולע בסדרת האינסטגרם – פוסטים קצרים המבוססים על תמונות מהאינסטגרם שלי, והפעם – OFRA diamonds are forever eyshadow palette – פלטת היהלומים של עפרה. פלטת צלליות בגוונים חמים מוזהבים, מדבריים משהו, כולם בגימור שימרי שמתקבלות על העין מבריקות ומנצנצות.

הפוסט הזה ממתין המון זמן שהפלטה הזו תחזור למלאי. לא רציתי להעלות פוסט על מוצר שלא ניתן לרכוש (למה להוציא את העיניים ולבזבז ניצוצות? :).
היא היתה חסרה כמה חודשים. חזרה למלאי לרגל מבצעי ה – Shopping IL, ואלו מכם שעוקבים אחריי באינסטגרם ובפייסבוק קיבלו ממני עדכון שהיא חזרה למלאי, ואז היא שוב אזלה, ועכשיו היא שוב במלאי…
היא זמינה לרכישה באותה הנחה שהיתה במבצעי ה Shopping IL – ב-158 ש"ח.

אגב- גם חלק מהשפתונים הנוזליים שהיו חסרים במלאי חזרו, ונמכרים עדיין במחיר מבצע של 65 ש"ח (במקום 109 ש"ח). חלק מהגוונים שחזרו למלאי: Ultimate red, Angeles, St. Tropez, Atlantic City, מוקה, ניו אורלינס ועוד:
לגוונים הקבועים של הליין
קולקציית קיץ 2015
קולקציית California Summer nights

השפתון מיאמי פיבר של קייטלין לייטס ו-Ofra גם חזר למלאי ונמכר ב-56 ש"ח.
סווטשים לכל השפתונים הנוזליים תוכלו לראות כאן.
סקירה מלאה כאן.
את השפתון של קייטלין לייטס עליי תוכלו לראות בתמונה הזו.

 

פלטת הדיאמונדס של OFRA
מכילה 5 צלליות, על הסקאלה של הגוונים החומים החמים. אני קוראת לה "הפלטה המדברית" :). כל הגוונים שם הם בגווני מדבר שונים, וגווני מדבר מהממים בעיניי.
אני אוהבת מאוד את החמישיות האלו של OFRA. הן קומפקטיות, לא גדולות מדי, ואני אוהבת שלכל אחת מהן יש נושא מסויים. עוד דוגמא לפלטה מהסוג הזה שסקרתי בעבר בבלוג היא פלטת המטאליקה של עפרה, שבה היו צלליות בגוונים מעושנים מהממים.

הצלליות משמאל לימין:
Gold Rush – צללית מוזהבת חמימה. מעין זהב צהבהב – כתמתם אבל לא המוזהב הקלאסי (24K) הצהוב מאוד שאנחנו רגילים לו. בצצלית הזו יש חלקיקי שימר מוזהבים, לא גסים מאוד אבל גם לא כאלו שגרוסים דק. בהחלט כאלו שניתן להבחין בהם.

Bliss – צללית שמפניה – מעין גוון ורדרד עדין בגימור שימרי פרוסטי. מהממת. שווה לנסות אותה כהיילייטר! לא תתאכזבו…

Divine – צללית אפרסק, מעין ורוד מלוכלך, כהה יותר מה-Bliss, גם היא פשוט מדהימה!

Plastic – צללית בז' מוזהבת, בהירה, שימרית (לא פרוסטית). גם היא מצויינת להארות – בחלק הפנימי של העין, מתחת לעצם הגבה (למי שאוהבת הברקה באיזור הזה. אני מעדיפה מאט מתחת לעצם הגבה), ולהארות בפנים – על עצם הלחי ובשקע קופידון מעל השפה העליונה (זוכרות מה כתבתי באחד הפוסטים האחרונים לגבי שימוש במוצרי איפור לאו דווקא למטה שהם מיועדים להם. הנה עוד דוגמא – אפשר בהחלט להשתמש בצללית שימרית כהיילייטר, ולהיפך…)

Essential – צללית בגוון שמקובל לכנות Copper – צללית נחושת. מעין גוון אדמדם חם שימרי.
הגוון הזה ספציפית מדהים לעיניים בהירות, בעיקר כחולות.

פלטת היהלומים של עפרה - סווטשים
פלטת היהלומים של עפרה – סווטשים

 

הצלליות מאוד מאוד פיגמנטיות, חמאתיות ורכות בטירוף. לא נתקלתי בבעיית נשורת, אבל כדאי לקחת בחשבון שמטבען של צלליות רכות, יתכן ותהיה כזו, לכן אני ממליצה להשתמש במברשת דחוסה שטוחה להנחה שלהן. מברשות דחוסות גם מוציאות את המיטב מהפיגמנט והברק של הצלליות. (נסו למשל אתE55 של סיגמא או את E70 של סיגמא, שאמנם מיועדת לקונסילר, אבל מצויינת להנחת צלליות בצורה מדוייקת. זוכרות מה אמרתי בפוסט הסקירה של מוצרי קלרינס לגבי להיות יצירתיות עם מברשות איפור? לא חייבים להשתמש במברשת דווקא למה שיועדה מלכתחילה. התאימו לעצמכם את השימוש במברשות השונות).

כמובן שעם צלליות שימריות ניתן להשתמש במברשת שלוחחה לפני כן בספריי מקבע (כדוגמת הפיקס פלוס של מאק, ספריי מקבע של OFRA או הספריי האהוב עליי לאחרונה של אורבן דיקיי) – בצורה הזו מתקבל מראה עשיר יותר והגימורים בולטים יותר.

הגוונים די אוניברסליים ויתאימו לדעתי לכל גווני העור וגווני העיניים. כל הצלליות יראו מעולה על בעלות עור בהיר וכהה כאחד.
אני כן חייבת לציין שתמיד השתמשתי בהן בשילוב עם צלליות נוספות, בדר"כ צלליות מאט. היתה חסרה לי כאן צללית מאוד כהה כלשהי להדגשה, אבל באופן כללי אני חושבת שמי שרוכש פלטה מהסוג הזה, הוא מי שכבר יש לו אי אילו צלליות במלאי, והיא משמשת להעשרה של הגוונים הקיימים.

תכולה:
מחיר: 158 ש"ח, באתר גילטי או במרכז המכירות של OFRA למאפרות מקצועיות (טלפון תוכלו למצוא כאן).
אני ממליצה לרכוש בהקדם למי שמעוניינת, בשל התנודות במלאי.
ׁבגילטי ניתן להשיג את רוב מוצרי OFRA ומותגים נוספים.

 

מזמינה אתכם לעקוב אחריי בפייסבוק ובאינסטגרם, והפעם גם ממליצה להירשם לרשימת התפוצה. הגרלה מיוחדת למנויות בלבד תעלה בקרוב.

נשיקות ♥♥♥
קורין

 

  • גילוי נאות: הפלטה התקבלה לסקירה מהחברה

תגובות

comments

4 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *