בושם | בישום | בשמים

בושם חדש על המדפים: MISS DUPONT

הבושם מיס דופון - Miss Dupont
הבושם מיס דופון - Miss Dupont

בית S.T.DUPONT משיק את הבושם החדש לאשה – MISS DUPONT

הבושם החדש לנשים מ – S.T. DUPONT, מוגדר כ"חוגג את היופי הנשי".
האישה של S.T. DUPONT  מוצגת כגיבורה מודרנית, עטורת ניצחונות, שהאפיל המסתורי שלה מתחלף בנונשלנטיות, בין אלגנטיות לקז'ואל.
היא טווה ערב של סטייל ייחודי, משוחרר ומלא קונטרסט. שיקית, סקסית וזוהרת, היא מפזרת את הכריזמה שלה לכל עבר בביטחון, ומתחמקת מהזמן באמצעות נשק יום הדין של חוש הריח, מבית S.T. DUPONT.

על הריח:
פרחוני- אוריינטאלי. הניחוח של Miss Dupont מעביר את מסר הנשיות בכל דרך קיימת של ביטוי. המבנה החמים והבהיר שלו מותיר על העור חותם של אישה בעלת הילה שאי אפשר לעמוד בפניה. הצהרה מיידית של נשיות.
האור פורץ במהירות, כמו ניצוץ, עם מיקס של אפרסק טרי, גלבנום פריך (צמח ירוק שמקורו באירן) ואשכולית מעקצצת. הלב המקסים של הבושם עוטף ואופף בניחוח מעודן של ורד, וחושף אלגנטיות, תחת ליטוף מכשף של סנדלווד ושמן וטיבר. תערובת של אמבר, מאסק ווניל מרכיבים את תו הבסיס המשתהה בשובל חמים ומפתה, המלווה את הניחוח בחושניות ענוגה.

מומחיות עם סטייל – הבקבוק:
S.T. DUPONT,  בית עיצוב צרפתי הידוע באלגנטיות המאפיינת אותו, שאב מהמומחיות והידע שלו, ליצור בקבוק אשר הקווים שלו הם מחווה לקימוריה החושניים של האישה.
מעוצב כמו תכשיט, הקווים הנקיים והמותן הצרה של הבקבוק הם תמצית התחכום והפשטות, עליו מוצגת טכניקה ייחודית ומורכבת של חריטה, הידועה בשם "גיושה" (guillouche) , הבלעדית לבית S.T. DUPONT .
על פקק המתכת השתמשו באותה טכניקת חריטה – על קצהו של פקק הבקבוק חרוטה האות D המזוהה עם המותג. על גוף הבקבוק, העשוי זכוכית עדינה ומעוצבת, לא מופיע שם המותג, על מנת להעניק את מלוא הבמה לנוזל האלגנטי והפודרתי של Miss Dupont , הכמוס בתוכו, לזהור החוצה.

כמובן שניסיתי בעצמי 🙂
אתם מכירים אותי. הריח המזוהה איתי ביותר הוא מאסק. משתמשת בו שנים, וכל מי שמכיר אותי קורא לזה "הריח של קורין".
לפעמים אני משלבת עם המאסק שלי עוד נגיעה של בושם אחר, בעיקר בערב, אבל אני מאוד בררנית בעניין. לא אוהבת ריחות דומיננטיים. אוהבת שרק מי שמורשה להתקרב מספיק יכול להריח 🙂
הריח של ה – Miss Dupont מאוד חזק ודומיננטי, ובהחלט הייתי מגדירה אותו אוריינטלי, כפי שנאמר. נשאר לאורך זמן. משאיר אחריו שובל של ריח מתקתק, אבל לא מתוק מאוד, שהוא מעין שילוב של תמציות פרחים עם איזושהי נגיעה של ריח עצי כלשהו. (ואל תשאלו אותי איזה כלשהו…). דווקא בריח המאסק והוניל היה לי די קשה להבחין.

כמו בכל בושם, אני ממליצה לנסות באחד הפארמים וללכת לטייל לאיזו שעה שעתיים, ואז לבדוק את הריח – האם הוא משתלב טוב עם הכימיה של העור שלכם, מה תווי הריח שנשארים לאחר שהריח הראשוני נעלם, ואם הריח בא לכם טוב או לא בהרגשה.

תכולה ומחיר:
מיס דופון או-דה פרפיום 75 מ"ל – 450 ש"ח
מיס דופון או-דה פרפיום 50 מ"ל – 320 ש"ח

להשיג ברשתות הפארם, רשת המשביר לצרכן וחנויות קוסמטיקה מובחרות

תגובות

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *