במילה אחת – גלוסיבוקס – GLOSSYBOX
בשבוע שעבר הוזמנתי למסיבת ההשקה של הגלוסיבוקס בישראל.
השירות מושק באופן רשמי היום, אז סביר להניח שהפוסט הזה הולך להיות טיפה אחת בגשם הפוסטים על GLOSSIYBOX היום, אז אשתדל להיות מאוד עניינית ותמציתית ולגעת בשאלות שקיבלתי בנושא.
מה זה גלוסיבוקס?
גלוסיבוקס היא מיזם אינטרנט חדש בישראל, אבל לא בעולם.
שליח הסוכנות הישראלי שנשלח לעשות עליה לגלוסיבוקס הוא דן מנו, שהוא גם המנכ"ל של גלוסיבוקס ישראל D-;
באמצעות הרשמה פשוטה ודמי מנוי חודשיים, מקבל, אחת לחודש, כל מנוי לשירות, "קופסת הפתעות" – חבילה המכילה מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה – חלק מהם בגודל מוקטן להתנסות וחלק מהם בגודל מלא.
בצורה כזו יכולים הלקוחות להתנסות במוצרי קוסמטיקה לפני שהם רוכשים את המוצר המלא במיטב כספם.
מה מכילה החבילה?
כל חבילה חודשית מכילה לפחות 5 מוצרים (בדר"כ אפילו יותר. בינואר למשל יש 7 מוצרים).
לפחות אחד מהמוצרים יהיה בגודל מלא, ויתר המוצרים יהיו בגודל מוקטן – לא גודל של דוגמית, אלא גודל שמתאים להתנסות של כמה ימים טובים.
בכל חבילה יהיה לפחות מוצר איפור אחד (מסקרה, צלליות, סומק וכו'), לפחות מוצר טואלטיקה אחד (דאודורנט, שמפו, קרם גוף וכו'), ובדר"כ מינאטורת בושם אחת.
כל קופסה מכילה גלויה ובה פירוט המוצרים שהקופסה מכילה וקצת מידע לגביהם, כשמשמאל לכל מוצר יש את העלות שלו בגודל מלא כפי שנמכר בפארמים (המחירון הזה מעולה בעיניי).
אילו מותגים יכללו בחבילות?
אחת מהשאלות שאני נשאלת לעיתים קרובות, וגם שאלתי בעצמי לפני אותו ערב השקה – האם החבילות יכללו מותגים שאינם נמכרים בארץ?
התשובה היא לא.
החבילות יכללו ממוצרים שמשווקים כבר בארץ – מותגי מס מרקט ומותגי יוקרה.
הסיבה היא פשוטה האמת: המיזם הזה הוא בעצם שיתוף פעולה בין משווקי מוצרי הקוסמטיקה בארץ, המספקים את המוצרים, וגלוסיבוקס.
כדי לכלול מוצרים שאינם נמכרים בארץ, גלוסיבוקס תאלץ להפוך לייבואנית של אותם מוצרים, והחברה אינה ייבואנית, ואינה מתעסקת במכירת מוצרים אלא במתן השירות הזה בלבד.
רוצים דוגמא? קבלו הצצה לגלוסיבוקס ינואר:
גלוסיבוקס ינואר מכילה 7 מוצרים, 3 מהם בגודל מלא. זה הפירוט לגלוסיבוקס שאני קיבלתי:
1. מיניטורה של הבושם CHLOE LOVE.
2. סרום של קלרינס בגודל נסיעות (10 מ"ל) – CLARINS Vital Light Serum
3. דאודורנט ספריי מוקטן של גרניה (חמוד!)
4. גלוס מנפח שפתיים של OFRA בגודל מלא.
5. מסקרה גרו לאשס של רבלון. סקרתי את הגרסא הקודמת של המסקרה הזו כאן: Revlon Grow Luscious
6. קוביית פלא לציפורניים – קוביה לשלושה שלבים לשיוף הציפורניים.
7. תחליב גוף מבושם וומניטי של טיירי מוגלר בגודל נסיעות (30 מ"ל). בריח של הבושם שסקרתי כאן: Thierry Mugler Womanity.
האם כל החבילות זהות?
לא. חלק מהמוצרים בחבילה יהיו זהים עבור כל הלקוחות, ולעומתם, מוצרים אחרים יהיו מותאמים אישית ע"פ המענה של הלקוח בשאלון ההעדפות בזמן ההרשמה באתר.
האם ניתן לרכוש את המוצרים בגודל מלא אח"כ בגלוסיבוקס?
בדיוק כפי שציינתי בשאלה הקודמת – גלוסיבוקס היא נותנת שירות ואינה חנות למכירת מוצרים, ולכן התשובה היא לא 🙂
איך מגיעה החבילה?
החבילה נשלחת בדואר חבילות, לכל האיזורים בארץ, ותגיע לסניף הדואר הקרוב אליכם (אלא אם כן יש לכם קשרים עם הדוור. אחחח, איפה הדוור החרוץ שהיה משאיר לי חבילות בארון חשמל וחוסף לי תיזוזים לדואר? אין כבר דוורים כאלו…..)
איך נרשמים?
נכנסים לאתר גלוסיבוקס ישראל, לוחצים על כפתור הרשמה ועוקבים אחרי ההוראות.
במהלך ההרשמה תדרשו להכניס שם משתמש וסיסמא שישמש אתכם לפעילויות עתידיות באתר, כמו גם לביטול המנוי במידה ותחליטו.
בכרטיס האישי תוכלו לעקטב גם אחרי צבירה של נקודות הגלוסי דוטס – Glossy Dots וניצול שלהן.
מהם הגלוסי דוטס – Glossy Dots?
גלוסי דוטס הן נקודות גלוסיבוקס הניתנות לצבירה ולמימוש באתר השירות.
צבירה של גלוסי דוטס מתאפשרת ע"י מילוי חוות דעת על המוצרים שקיבלתם בקופסא.
עבור כל חוות דעת תקבלו 20 נקודות גלוסי.
כשתגיעו ל-1000 נקודות גלוסידוטס תקבלו חבילת גלוסיבוקס במתנה (זה כרגע. יתכן ויהיו עוד צ'ופרים בעתיד).
כמה זה עולה?
עלות השירות היא 50 ש"ח לחודש + 9.5 ש"ח דמי משלוח. סה"כ 60 ש"ח (אוהבת מספרים עגולים…) לחודש.
שימו לב שכרגע לא מקבלים באתר פייפאל או דיינרס (רק ויזה, ישראכרט, אמריקן אקספרס).
איך מבטלים?
המנוי הוא מנוי חודשי ללא התחייבות, וניתן לבטל בכל שלב בצורה פשוטה מתוך הכרטיס האישי באתר.
אז מה דעתי האישית?
כרגע אני חושבת שזה שווה וגם נרשמתי בעצמי לשירות. אני חושבת שהחודשים הראשונים יהיו עבורי קנה מידה עד כמה באמת שווה לי להמשיך עם השירות הזה.
כפי שכבר ידוע לכם, אני תמיד ממליצה לנסות מוצרי איפור וטיפוח לפני שרוכשים, כדי שלא לבזבז את מיטב כספכם על מוצר שלא מתאים, ומשתדלת ליישם את ההמלצה הזו גם בעצמי, והקופסה הזו היא הזדמנות טובה לזה.
אני מאוד אוהבת את הרעיון, וגם נרשמתי לכל קופסת יופי אפשרית ברחבי העולם, לשלב שאולי הם כן ישלחו לארץ D-:
מה שכן, אני מודה שלא נפלתי מחבילת ינואר שקיבלתי בהשקה, אבל – צריך לזכור שאני כל הזמן מתעסקת עם איפור וטיפוח, ואני קונה המון ונחשפת להמון מוצרים, וקצת קשה לרגש אותי ממש בתחום הזה, כך שאולי אני לא כ"כ מייצגת את הקהל הרחב "הנורמלי" D-;
רוב המוצרים בקופסה של ינואר לא היו לי חדשים וכבר ניסיתי אותם בעבר (חוץ מהסרום של קלרינס), וסביר להניח שזה יקרה לי גם עם החבילות הבאות.
כשהראיתי לאחיות שלי את החבילה הן התלהבו ברמות קשות הן מהרעיון והן מהביצוע, כך שהן קנה המידה שלי.
בחישוב פשוט אני מניחה שערך של כל חבילה אל מול 60 השקלים החודשיים יהיה שווה.
אם כל חבילה מכילה לפחות מוצר אחד בגודל מלא, ובדר"כ יהיה זה מוצר איפור, הרי שכבר "הוצאנו" את עלות החבילה, כי אין כמעט מוצרי איפור זולים יותר מ-60 ש"ח וזה כבר הופך את החבילה לשווה.
לעוד פרטים ושאלות:
אתר הבית של גלוסיבוקס ישראל
דף הפייסבוק של גלוסיבוקס ישראל
וחלק מהכיף בכל ההשקות האלו הוא לפגוש חברות בלוגריות:
שניים מהצילומים הם של מרינה מ There is beauty in all of us. הצילום האמצעי הוא של ישראלה משקר החן והבל היופי.
עוד בתמונה הראשונה – לובה מ Fashion Tails.
הוורדרדות היא במקור. כל המתחם הואר באורות ורודים 🙂
52 Comments
מרינה
גשם של גלוסי היום!
בסך הכל הסברת בדיוק את מה שאני חושבת על שירות זה. למכורות כמונו קשה לרגש אותנו עם מוצרים אבל לבחורה ממוצעת זה פינוק והפתעה אמיתית. גם אני קיבלתי את הסרום!
efrat
נהדרת, פוסט מאורגו וממצא, יש הרבה מה ללמוד ממך.
איך איך לא באת להגיד שלום? [אני לא ראיתי אותך, החביאו אותך הר של חברות :)]
לובה
לא ידעתי שאנחנו הר P:
סקירה מעולה, כמו תמיד!
הבולשת
היה משעשע לגלות בדקה התשעים שבאמת לחלק מאיתנו היו מוצרים שונים בקופסא. זה נחמד לראות שהם שומרים על קו לא אחיד דווקא בעניין הזה . אחלה של פוסט מותק , היה כיף 🙂
דיאנה
אני רק עכשיו רואה שבאמת הקופסאות היו טיפה שונות. 🙂
כיף כמו תמיד לקרוא אותך נשמה!
קורין
@מרינה
ממש גשם!
אני חושבת שאנחנו היחידות שקיבלנו את הסרום 🙂
קורין
@efrat
תודה מותק!
הר של חברות זה הכי ינואר 2012 D-:
קורין
@לובה
מה רע בהר? יש לי חיבה מיוחדת להרים מאז ההר בבית של פיסטוק 🙂
יולי
סקירה מצויינת של האירוע
קורין
@הבולשת
נכון? הייתי בטוחה שכולנו קיבלנו אותה חבילה!
ותודה בובה, גם אני מאוד נהניתי!
קורין
@דיאנה
תודה ממי! גם אותך, למרות שאני מעדיפה את הבלוגר. תעברי סופית! 🙂
קורין
@יולי
תודה יולי 🙂
Israelmakeup
גם אני הר! 😀 לפחות כולנו היינו הר שכיף לחסות בצילו 😉
יופי של סקירה, כרגיל עבודה יסודית. אפשר לסמוך עלייך ששום פרט לא ייעדר ותמיד תציגי את התמונה המלאה!
אני דווקא מאד מאד אהבתי את הקוספא שקיבלנו כמו שבטח כבר קראת, אבל כאמור – זה עניין מאד אינדיווידואלי.
לידיה
איזה גשם….? זה ברד אמיתי כל הפוסטים האלה על הגלוסיבוקס D: וכהרגלך הפוסט מושקע מאוד. כבר אמרתי שאין עלייך לא? 🙂 הקופסאות האלו נראות שוות ביותר אם כי בשבילי זה קצת יותר מדיי לקבל קופסא כזאת בכל חודש….מספיק אני טובעת בים המוצרים שיש לי, אולי פעם בשלושה 4 חודשים היה מתאים לי יותר…נראה עוד לא החלטתי אם להירשם. דרך אגב יש לי את קרם הלחות של קלרינס מהסדרה של Vital Light ואני מאוד מרוצה ממנו. מעניין איך הסרום שקיבלת… אחלה פוסט קוריני. יום נפלא והמשך שבוע טוב 🙂
קורין
@Israelmakeup
כולנו הר 🙂 בהחלט היה נעים….
תודה בובה. גם אני בגדול אהבתי את הקופסה. זה לא שהייתי מאוכזבת, אבל גם לא נפלתי מהרגליים. (קשה להפיל אותי מהרגליים,ף וגם כשכן – אתן שם להחזיק אותי 🙂
danra
הכי התחברתי לסיכום שלך, הרעיון של הקופסה ממש יפה וגם אהבתי מאוד את האריזה. גם אני לא נפלתי מהמוצרים וזה לא בגלל שאני כל הזמן עם מוצרי ביוטי שווים, אלא נראה לי זה חבלי לידה וישתפר.
קרן פ
הולד איט!
איך נרשמים לקופסאות העולמיות? נרשמת למשל ל- GlossyBox האנגלית או האמריקאית?
סליחה על החיטוט אבל הדלקת אותי 😉
קורין
@לידיה
לגמרי ברד 🙂 ועוד ביום יפה כזה…..
אני דווקא חושבת שהתדירות של פעם בחודש היא סבבה לגמרי (אבל כבר אמרתי שאני לא קנה מידה).
השתמשתי אתמול לראשונה בסרום והוא היה נחמד. צריכה לנסות עוד כמה פעמים כדי לגבש דעה.
ושבוע מצויין בובה!
קורין
@danra
תודה בובה 🙂
אני גם מאמינה שהתכולה תשתפר בהמשך. הם ילמדו את העדפות הקהל בסופו של דבר, ואני מאמינה שגם יותר חברות ירצו לקחת בזה חלק…
קורין
@קרן פ
חחחחח 🙂
זו לא היתה ממש הרשמה מלאה כמו שעשיתי כאן באתר הישראלי. ברובם לא ניתן לבצע הרשמה לאיזור שלא שולחים אליו, אבל הם נותנים להכניס אימייל כדי ליידע אותך ברגע שהם יתחילו לשלוח.
שקלתי לשלוח לחברה בארה"ב, אבל זה היה נראה לי אובר טרחה בשביל כזה דבר. ממילא אני קונה מה שבא לי בסוף:)
בכל מקרה – תעשי חיפוש GLOSSYBOX בגוגל עם סיומת המדינה שאת מחפשת – UK, US וכו'
maya
מממ.. אני מגדירה את עצמי כמישהי שקונה קוסמטיקה בכמויות גדולות הרבה מהממוצע, אבל מן הסתם לא מקצועית כמוכן.. נראה לי שאני מאוד אהינה מקופסה כזאת.. נרשמתי לשירות הזה אבל אני חייבת להגיד שאני קצת סקפטית בקשר למוצרים שישימו בקופסאות.. הרי זה תלוי בהשקות שיהיו באותו חודש, במלאי של דוגמיות ומוצרים שישארו בפארמים, בחברות ובמתחרים שיבחרו לעבוד עם החברה הזאת.. חוץ מזה שאין שום התחייבות שבאמת יתנו מוצר אחד בגודל מלא כל חודש. אם אחרי כמה חודשים יחליטו שהם הגיעו למס' לקוחות שהם הציבו לעצמן ויוותרו על המוצר בגודל מלא? בכל מקרה רק בגלל תוכן הקופסה של ינואר בא לי לקבל כבר את החבילה..
קורין
@maya
מאיה – דווקא יש התחייבות ללפחות מוצר אחד בגודל מלא בכל חודש.
ואל תשכחי שזה מנוי חודשי שאפשר לבטל בכל שלב, אז אני לא חושבת שיש להם את הפריבילגיה של להחליט שהם הגיעו לכמות הלקוחות שלהם. במנוי שאפשר לבטל כל כמות חודשית היא נזילה.
אני מחכה כבר לקופסה של פברואר. היא תהיה מיוחדת יותר בגלל הוולנטיין 🙂
לידיה
@קורין
תודה 🙂
Nina
קורין קודם כל לפי מה שראיתי המלאי של ינואר כבר אזל.. בגלל כל מה שקרה עכשיו יש להרבה אנשים בעיה להזמין דרך האינטרנט במיוחד שאין לחברה פייפאל..זה גם קצת מבאס לחכות למתנה ואחרכך להתאכזב .לדוגמא באסתי לאודר בפארמים מחלקים לפעמים דוגמיות של מוצרים לדוגמא הדיי וור, באריזה מוקטנת של 15 ג' זאת אומרת שאם קיבלתי פעמיים מהדיילת זה יותר מחצי בקבוק.. וכך גם בעוד מוצרים.. אני ציפיתי למותגים יוקרתיים ולא עממים כמו גרנייה,עפרה,רבלון.. זו דעתי.
קורין
@Nina
נכון, המלאי לינואר אזל, אבל אפשר להרשם לפברואר.
מסכימה איתך שבעייתי שאין פייפאל, במיוחד עכשיו. חבל… (אבל אולי זה בגלל שמדובר במנוי ואני לא בטוחה שבפייפאל יש אפשרות כזו בכלל. רק חיובים חד פעמיים)
יש כאן מותגי יוקרה, אבל בבישום.
זו רק החבילה הראשונה. אני מאמינה שהקופסאות הבאות יהיו מגוונות יותר ואולי יהיו בהן גם מותגי יוקרה.
כמוני כמוך 🙂 ימים יגידו…….
The Librarian
הי קורין,
יופי של סיקור.
חושבת שהרעיון בהחלט מקורי ויכול להועיל לקנייניות מכורות 🙂
בהצלחה.
מחכה לפברואר…
אניטה
*יוצאת מהמחבוא*
אני קוראת די קבועה (וסמויה חח) של הבלוג, אני אף פעם לא מגיבה..
בנוגע לפייפאל, באתרים בעולם של הגלוסי (ושלל קופסאות אחרות) יש אפשרות לשלם בפייפל, פשוט לדעתי כל חודש צריך להזמין קופסא מחדש.
נרשמתי היום, וחייבו אותי פעמיים, ראיתי בפייסבוק שלהם עוד מישהי שגילתה שחייבו אותה פעמיים, ולכן אני ממליצה לך ולכל מי שהזמין לבדוק את זה.
התקשרתי לשירות לקוחות וביקשתי לבטל אבל עדיין לא ראיתי זיכוי, אני מקווה שהוא יגיע בימים הקרובים.
מאוד מעניין אותי אם זו באמת תקלה או שמדובר ב"שיטת מצליח".
ממש מרגיז!
*חוזרת להתחבא* 😉
קורין
@The Librarian
תודה בובה 🙂 גם אני מחכה לפברואר…..
קורין
@אניטה
איזה כיף שיצאת מהמחבוא 🙂
אני לא חושבת שזו שיטת מצליח. זה שירות חדש שרק הושק וסביר שיש תקלות. בטוחה שיזכו אותך!
אני יודעת שהם קיבלו פניות לגבי פייפאל, אז אני מניחה שיקחו לתשומת ליבם.
ואת חייבת לצאת מהמחבוא לעיתים יותר קרובות 🙂 זה כיף…
שני
אני מאוד מתלבטת אם לקנות את זה או לא, כי אם כבר אעדיף מוצרים שהם יותר יועילו לעור שלי נניח – עור שומני יותר, השאלה אם לא יביאו לי איזה קרם לחות לאנטי-אייג'ינג או משהו כזה, בתכלס זה שווה ונשמע הרפתקה וממש חביב ותכלס לא כזה נורא בכסף, אבל השאלה אם בסוף חודש זה שווה ת'כסף כי אני גם לא עובדת (אני סטודנטית וזה היום היחידי בשבוע שיש לי בו מנוחה אמיתית ואני מנצלת גם אותו בשביל שיעורי בית ומנוחה..) אז.. ההתלבטות קשה מנשוא, בא לי וגם לא יודעת (: חחח
קורין
@שני
בעקרון את ממלאת שאלון בהרשמה וזה אמור להיות מותאם לגיל שלך ולסוג העור שלך.
באופן אישי אני חושבת שזה שווה בגלל שיש לפחות מוצר אחד בגודל מלא ואז העלות של הקופסה מוכיחה את עצמה.
כמובן שאי אפשר לדעת בודאות עד שלא מקבלים ורואים מה יש בקופסה, וגם אני החלטתי לעשות ואחרי שאקבל כמה קופסאות להחליט אם להמשיך או לא.
קופסת פברואק אמורה להיות מיוחדת בגלל הולנטיין – הקופסה עצמה תהיה בורוד פוקסיה והמוצרים מותאמים לולנטיין, אז לזאת ספציפית אני חושבת ששוה להרשם, ואני מקווה שלא אתאכזב בעצמי 🙂
מקסימום – אפשר לבטל בכל שלב…
רחלי
וואי זה בטח ממש כיף לקבל קופסא כזו
אני אולי הרשם בחודש הבא אגב הדוגמית של הבושם לא נראית כמו דוגמית בכלל
ואהבתי מאד את השפתון שלך
קורין
@רחלי
צילמתי את הכל מקרוב אז הבושם נראה גדול יותר ממה שהוא במציאות.
תראי את התמונה עם כל המוצרים. זה יתן לך פרופרציה לגודל.
השפתון הוא של דיור, שסקרתי לא מזמן – Dior Rouge 777, והוא נראה בתמונה יותר ורוד ממה שהוא במציאות.כל הפנים נראות יותר ורודות, בגלל התאורה הורודה שהיתה במקום הזה
מיטל
מצד אחד גם אני מאוד מתרגשת מהשירות הזה, מהאפשרות להתחדש במוצרים שלא חשבתי לדגום (כמו שהיה לי עם לאוקיטן במחיר הרבה יותר גבוה – 129 ש"ח) מצד שני, את צודקת, גם אני לא נפלתי מהמוצרים של ינואר..
מקווה שבפברואר ארגיש אחרת.
החלטתי כבר לנסות את הגלוסי בוקס הזה ולקחת בחשבון שהשירות לא יהיה קבוע. חודש כן, חודש לא, חודש אולי.
אני מבינה את הקטע של לא להביא מותגים מחו"ל אבל כשאני חושבת על זה, ההתנסות במוצרים האלה בעלות נמוכה יכולה להביא לזה שנזמין מחו"ל (במחיר שפוי..) מוצר שהתנסנו בו בזול שגם זה יתרון אדיר
וכמובן שיש הזדמנות להתנסות במוצרים שלא חשבתי לקנות, מצד שני, גם לא התכוונתי לקנות.. גרנייר לדוג' 😉
קורין
@מיטל
אני מאוד מצפה לקופסה של פברואר ואני מקווה שהיא תצדיק את זה כי היא אמורה להיות מיוחדת.
ונכון – לך זה מעולה כי את יכולה לדגום מוצרים שבחיים לא היית קונה….
גלוסיבוקס שירות לקוחות
שלום לכולם,
אני נציגת שירות הלקוחות של גלוסיבוקס ואנסה לענות על כמה שאלות שעלו פה:
1. מוצר בגודל מלא – אין לנו התחייבות לתת מוצר בגודל מלא למרות שבדרך כלל יש ובדרך כלל מדובר על מוצר מקטגוריית איפור.
2. חיוב כפול – ממש לא שיטת מצליח, באופן טבעי יש לנו מערכת חדשה ולקח זמן עד שייצבנו אותה, אנחנו איתרנו לקוחות שחוייבו יותר מפעם אחת וכולם זוכו. אנחנו כמובן מאוד מתנצלים וזה לא מובן מאליו אבל אלה חבלי לידה ונקווה שלא יהיו תקלות כאלה בעתיד.
3. פייפאל – אכן יש באתרי גלוסיבוקס בעולם ואנחנו עובדים על הטמאת פייפאל ושיטות תשלום אחרות, זה תהליכים לא פשוטים שלוקחים זמן. אנחנו מבטיחים שיהיה פתרון עם פייפאל בקרוב אבל חשוב לציין שהמערכת שסולקת לנו את הכרטיסי אשראי היא מערכת חיצונית של חברת טרנזילה ואנחנו לא שומרים את פרטי האשראי, בשום שלב אין לנו אותם. טרנזילה היא החברה המובילה בישראל לסליקה והעמודים מאובטחים לא פחות מפייפאל.
קופסת ווולנטיינס היא באמת בעל הבית השתגע, תהנו!!!
קורין
@גלוסיבוקס שירות לקוחות
תודה רבה על התשובות!
שרית
שלום לכולן.
מישהי אולי יודעת מה יהיה בגלוסיבוקס של פברואר?לא התלהבתי מהקופסא של ינואר ומתלבטת אם להירשם.
תודה ושבת שלום לכולן.שרית
קורין
@שרית
לא חושבת שמישהו יודע חוץ מהחבר'ה בגלוסיבוקס. זה חלר מהעניין בופסאות האלו – גורם ההפתעה…
Pingback:
נטלי
היי, רציתי להתייעץ איתך לגבי מנוי לגלוסיבוקס. האם את חושבת שבמחיר הנוכחי של 75₪ כדאי לעשות מנוי? ואם לא אז האם את מכירה חברה אחרת מחו"ל שעושה משלוחים לארץ במחיר סביר?
קורין
@נטלי
אני אישית לא הייתי עושה במחיר כזה, זה כבר יקר מדי, אבל אני מניחה שהשיקול הסופי הוא שלך. את תמיד יכולה לנסות לחודש ולבטל אחרי שקיבלת את החבילה.
אין שירות עולמי כזה שעושה משלוחים לארץ לצערי, אחרת אני הייתי הראשונה שעושה מנוי 🙂
קרן
אני אישית חושבת שזה ממש לא בסדר שחלק מהאנשים ישלמו 60 ש"ח וחלק 75 ש"ח זה אפילו חוצפה!!! בכל האתרים בנות רשמו שהם משלמות 60 ש"ח אז למה שתשלמי יותר!!!!
קורין
@קרן
קרן – אני משלמת 60 ש"ח, לא 75.
מי שישלמו 75 הן נרשמות חדשות שנרשמו החל מאמצע או סוף פברואר.
כל מי שנרשמה לפני כן תמשיך לשלם 60 ש"ח.
זה הגיוני. זה קורה גם בשירותים אחרים.
אם נגיד הצטרפת עכשיו ליס בכבלים במחיר של 230 ש"ח.
חודשיים אחרי שהצטרפת העלו את המחיר ל-250 ש"ח ללקוחות חדשים (או להיפך – הורידו את המחיר ל-200 ש"ח) – את עדיין תמשיכי לשלם מה שסיכמו איתך במועד ההרשמה, לטוב ולרע
קרן
קורין זה לא שפתחו לי ערוצים או צ'ופר החבילה היא אותה חבילה בסך הכל, אז שחלק ישלמו 60 שח
זה מרים גבה למה לשלם 75 שח על אותו החבילה כי אני אקבל אותה עד הבית.
זה לא בסדר מי שרוצה ללכת לקחת אותה מהדואר אחלה ומי שרוצה לקבל את החבילה הביתה זה גם בסדר אבל שהבחירה תיהיה של הלקוח.
זאת דעתי האישית ואני בטוחה שעוד המון חושבות כמוני ושוב אלו שלא יכולות לשלם על מוצרים יקרים גם 75 שח בחודש זה עדיין יקר וגם את אמרת שלא היית משלמת עליה 75 שח :-0
קורין
@קרן
אני מסכימה איתך לחלוטין.
הבנתי מהתגובה שלך שאת חושבת שאני אישית משלמת 75, אז הבהרתי שלא, כי נרשמתי ממש בהתחלה.
אני לא מסכימה עם המהלך הזה, בדיוק כמו שכתבתי בפוסט, אבל אני מבינה מאיפה הוא נובע, וזה מה שהסברתי בתגובה שלי 🙂
יש הבדך בין להבין משהו ללקבל משהו. אני מבינה מאיפה נובע המהלך שלהם, אני לא מקבלת אותו….
קרן
קורין אני הבנתי אותך טוב מאד שאת משלמת 60 ש"ח ובכיף הרווח כולו שלך 🙂
קורין
@קרן
בדיעבד הבנתי שאני לא הבנתי אותך 🙂
ונכון – לא יודעת אם הייתי נרשמת במחיר הנוכחי…
Pingback:
Pingback:
יוני
חברת טואלטיקה מצויינת
Pingback: