איפור

גלוסיבוקס פברואר שלי – February Glossybox

FEBRUARY GLOSSYBOX
הגלוסיבוקס שלי לפברואר 2012

קיבלתי אתמול את גלוסיבוקס פברואר שלי בשעה טובה :).
בשבועיים האחרונים הגלוסיבוקס עשתה כ"כ הרבה רעש באינטרנט, ובעיקר בפייסבוק שאני ממש מרגישה צורך להתייחס לכמה נקודות, אבל קודם אתן לכם לשטוף ת'עיניים עם הקופסה שלי:

גלוסיבוקס פברואר 2012:

הקופסה הגיעה כאמור עם דואר שליחים.
לשליח באיזור שלי ולי יש סידור שהוא משאיר לי חבילות בארון חשמל, כך שאני לא חייבת להיות בבית כהשוא מגיע, וזה חסך ממני ההתנהלות מול מוקד השליחים של הדואר, שקראתי עליה לא מעט בפייסבוק (לחיוב ולשלילה).

כמובטח בחודש שעבר, קופסת פברואר של ה GLOSSYBOX היא בצבע ורוד פוסקיה, במיוחד לולנטיין. הקופסה יפה 🙂

FEBRUARY GLOSSYBOX
הגלוסיבוקס שלי לפברואר 2012

בתוך הקופסה היתה גלויה שברכה אותי לכבוד הוולנטיין.
חוץ מהגוון השונה של הקופסה והברכה – אני לא רואה קשר בין המוצרים לוולנטיין עצמו.
עצה חינם למפעילי הגלוסיבוקס: כל מה שצריך זה פשוט לתפור סיפור שמחבר בין כל המוצרים בחבילה לארוע הספציפי.
תכלס לא ציפיתי למוצרים לוולנטיין. מה כבר יכלו להכניס כאן שהוא יוצא דופן ומותאם לוולנטיין חוץ מחבילת קונדומים? 🙂
מה שכן – היה אפשר איכשהו לחבר בין כל המוצרים שישדרו אווירה חגיגית של וולנטיין.

FEBRUARY GLOSSYBOX
כל תכולת הגלוסיבוקס שלי לפברואר, על רקע המכסה של הקופסה כדי שתקבלו פרופורציות לגדלים של המוצרים

סבון נוזלי לגוף של SABON – בריח פצ'ולי-לבנדר-וניל.
הסבון של SABON הוא מוצר קבוע בכל החבילות כפי שהספקתי לראות.
גודל מוקטן – 125 מ"ל. (הגודל המלא מכיל 500 מ"ל לפי הגלויה).
מכירה את הסבון הזה. היו לי כמה כאלו בעבר שקיבלתי בהזדמנויות שונות, והעברתי הלאה. לא סובלת ריח לבנדר בשום צורה שהיא, ולכן סביר שגם הסבון הזה יעבור הלאה.

ברונזר מינרלי של גאיה:
9 גר' (גודל מלא).
מוצר משתנה. כאן קיבלו חלק מהגלוסיות צללית של לייף בגודל מלא, חלק אחר קיבלו דוגמית של פריימר של גרלן (5 מ"ל), וחלק קיבלו את הברונזר הזה של גאיה.
ראיתי הרבה מאוד השוואות והתלהמות לגבי ההשוואה של צללית של LIFE מול פריימר של גרלן, וחשוב לי להדגיש שלא מדובר בפריימר עצמו  (שאז באמת אין פרופורציה מבחינת הערך הכספי), אלא בדוגמית של הפריימר הזה.
(אני עדיין הייתי מעדיפה לקבל דוגמית של הפריימר, כי אני רוצה לנסות אותו הרבה מאוד זמן וזה היה יכול להתאים לי, אבל ראיתי שהיו גם בנות שהיו מאוד מרוצות מהצללית של לייף)

גאיה היא חברה לאיפור מינרלי.ודווקא ממש שמחתי כשראיתי שקיבלתי ברונזר. כי אני לגמרי בחורה של ברונזר, כמו שאתם יודעים כבר.
אבל…. הברונזר הזה ממש לא מתאים להגדרה "ברונזר". הסווטשתי אותו עבורכם. הייתי מגדירה אותו "שימר".

FEBRUARY GLOSSYBOX
גלוסיבוקס 2012: סווטש של הברונזר של גאיה. אתם יכולים לראות שהוא ממש לא ברונזר. הייתי מגדירה אותו שימר דווקא

שפתון אוניברסלי של לוריאל:
מסדרת סטודיו סיקרטס. בגודל מלא.
מוצר קבוע בכל החבילות ממה שראיתי.
הוא מתואר כשפתון עדין בעל גוון שקוף, להדגשת הצד הטבעי של השפתיים. הגוון משנה את צבעו בתגובה לחומציות העור.
עוד לא ניסיתי אותו על השפתיים, ואני גם לא מתכוונת. שפתונים שקופים הם לא בשבילי. מעדיפה גוונים מלאים. כנראה אעביר אותו הלאה.

מסכת לחות של אהבה:
גודל מוקטן – 20 מ"ל. (הגודל המלא הוא 100 מ"ל).
זה מוצר שאני ללא ספק אשתמש בו (אלא אם כן העור שלי לא יגיב אליו כ"כ טוב).
מאוד אוהבת מסכות לחות. משתמשת בהן בלילה לפחות פעמיים בשבוע (על תקן קרם לילה. אני לא שוטפת אותן)

דוגמית של הבושם קוקוריקו של ז'אן פול גוטיה לגברים:
זה גם יעבור הלאה 🙂
כאן היו דוגמיות שונות בחבילות. לדעתי זה היה אקראי.
הבושם הזה הושק לפני חודש בערך. הוזמנתי אז למסיבת ההשקה ולא יכולתי להגיע, אבל אני אוהבת בשמים של ז'אן פול גוטיה.

מסכה לשיער צבוע של וולה:
גודל מוקטן – 25 מ"ל. הגודל המלא מכיל 500 מ"ל.
את זה אני בוודאי מתכוונת לנסות. זה בטח יספיק לי לחפיפה אחת, אבל זה מספיק לי כדי לדעת אם היא תהיה לי טובה.
אגב – זה מוצר שהופיע בכל החבילות ולא מוצר שהותאם אישית, והיו גלוסי גירלס שהתאכזבו מזה, כי הן לא צובעות את השיער, אז רק שתדעו שאפשר להשתמש במוצרים לשיער צבוע, גם אם השיער שלכם לא צבוע 🙂
השתמשתי במוצרים לשיער צבוע גם לפני שצבעתי את השיער. בדר"כ המוצרים האלו מיועדים לשיער עייף, יבש וכו' (כמו שיער שעבר תהליך כימי של צביעה)…. וזו הגדרה שיכולה להתאים גם למי שיש לה שיער כזה ושלא צובעת שיער.

בסה"כ אני לא מאוכזבת מהחבילה שלי. לא עפתי עליה בהיסטריה, אבל אני גם לא מאוכזבת.
כפי שציינתי בפוסט על גלוסיבוקס ינואר, אני לא הלקוחה הממוצעת, ומלכתחילה לא ציפיתי למשהו אחר, ולקחתי בחשבון כשנרשמתי שיהיו מוצרים שלא יהיו רלוונטיים עבורי.

אז מה בדיוק קרה החודש?
כשהושק שירות הגלוסיבוקס בינואר, נאמר שהגלוסיבוקס תשלח בדואר חבילות, ותגיע לסניף הדואר הקרוב לבית הגלוסי גירלס, בסביבות ה-20 לכל חודש.
בערך בשבוע השני של החודש התחילו לצוץ בדף הפייסבוק של הגלוסיבוקס ידיעות קטנות ותמימות של גלוסי גירלס שקיבלו את החבילה שלהן עם שליח.
הידיעות האלו עוררו מהומה רבתי של גלוסי גירלס בכל רחבי הפייסבוק, עם שאלות, טענות, התלבטויות וכו': החל מכאלו שלא היו ערוכות לקבל את החבילה עם שליח, דרך כאלו שעדיין לא קיבלו את החבילה ודרשו לדעת מתי היא תגיע, ועד לעניינים הנוגעים לתוכן החבילה – הן של כאלו שקיבלו אותה, והן של כאלו שלא.

יש לי הרבה מה לומר לגבי ההתנהלות של החבר'ה בגלוסיבוקס, וגם כמה מילים למנויות של הגלוסיבוקס, אז אחלק את העניין הזה לשניים: (וזה יצא ארוך, ואתם בהחלט מוזמנים לדלג על החלק הזה. פשוט הרגשתי חייבת להתייחס לזה)

הצד שלהם:
השתדלתי להסתכל על הצד של הגלוסיבוקס בצורה מקצועית ולא רגשית. אי שם אחורה בעברי הייתי מנהלת שירות לקוחות ותפעול של מגזין מסע אחר, כשהתפקיד הזה כלל ניהול של כל מערך שירות הלקוחות, הפיננסים ותפעול המשלוחים של המגזין החודשי. ואופי התפקיד שם מאפשר לי להסתכל על כל הסיפור הזה בצורה מקצועית עניינית, ואני חושבת שהטעות הראשונה של החבר'ה בגלוסיבוקס היתה שהם לא טרחו לעדכן את המנויות לגבי השינוי שהם עשו.

לא מדובר בשינוי קטן, אלא בשינוי מהותי, שאצל חלק מהגלוסי גירלס דרש הערכות מחודשת לקבל החבילה.
במשך יותר משבוע הגיעו תגובות לגבי נושא השליחים בכל רחבי הפייסבוק, ועדיין גלוסיבוקס לא העריכו נכון את הסיטואציה ולא העלו הודעה רשמית מסודרת עם הבהרות לגבי השינוי, וזה היה בעורכיהם בסופו של דבר.

יותר מזה – חלק מהתגובות של הגלוסי גירלס בפייסבוק לא זכו למענה, או שזכו למענה לא הולם.
נכון, סביר להניח שהסיבה היא העומס הבלתי צפוי על שירות הלקוחות, אבל אין הצדקה לחוסר מענה ללקוח (בוודאי ובוודאי לא במדיה חשופה כמו פייסבוק), ואין הצדקה להתבטאות פוגעת בלקוחות (מוזמנים לקרוא את הפוסט של מרינה בנושא הזה).

אולי ההחלטה לעבור לדואר שליחים שירותית יותר, ועלתה מתוך דרישה של הלקוחות, כפי שצויין בהודעה מאוחרת יותר (ולמען ההגינות אני חייבת לציין שעלתה דרישה או הצעה כזו גם מבלוגריות שנכחו בערב ההשקה), אבל הביצוע היה לוקה בחסר בעיניי בשני מישורים:

במישור האחד – עשיתם שינוי? עדכנו את הלקוחות שלכם בזמן!
בפועל הלקוחות לא עודכנו. התגובות הראשונות גררו אחריהם מבול של תגובות נוספות, ויצרו כדור שלג שממשיך להתגלגל עדיין ברגע כתיבת שורות אלו, שאין ולא היה סיכוי לחב'רה בגלוסיבוקס להשתלט עליו.

המישור השני הוא ההחלטה להעלות את מחיר השירות עקב ההחלטה לעבור למשלוח בדואר שליחים.
במקור מחיר החבילה היה 50 ש"ח + 10 דמי משלוח למשלוח בדואר חבילות.
עכשיו העלו את דמי המשלוח ל-25 ש"ח למשלוח בדואר שליחים, כך שהמחיר הכולל של השירות עולה ל-75 ש"ח לחודש.
(כרגע המחיר עולה רק ללקוחות חדשים ולקוחות ותיקים ימשיכו לשלם 60 ש"ח עד הודעה חדשה).
בכל מקרה, גם כאן יש לי 2 עניינים להוציא על המקלדת – העניין הראשון הוא שלא מעלים מחיר של שירות חודש אחרי ההשקה שלו!. פשוט לא עושים דברים כאלו. זה משדר חוסר אמינות.

העניין השני הוא שאני לא חושבת שבמחיר החדש הקופסה כדאית, ועניין צורת השילוח פשוט לא רלוונטית למתימטיקה כאן.
מחיר המשלוח עומד עכשיו על חצי ממחיר החבילה. זה הרבה מאוד למשלוח.
אני משווה את זה להזמנות אונליין שאני עושה. אם הייתי רוכשת עכשיו מוצר שעולה 100 ש"ח מאחד מאתרי האונליין, ונדרשת לשלם עליו 50 ש"ח דמי משלוח (חצי מערך המוצר), הייתי מזמינה את המוצר? סביר להניח שלא. זה פשוט לא שווה.

הצד שלנו:
לאורך כל השבועיים האחרונים, כשנתקלתי בתגובות חוזרות ונשנות על הגלוסיבוקס, בפייסבוק,לא יכולתי להמנע מלהרגיש שדברים יצאו קצת מפרופורציה. קצת הרבה אפילו.
אולי זה האופי שלי, אבל אני לא רואה בלהלחץ ממשהו לפני שהוא קורה.
נכון ששיטת המשלוח עברה למשלוח עם שליחים, אבל מה הטעם בלהעמיס שאלות על איך תגיע אליי החבילה לפני שאני נותנת לה בכלל הזדמנות להגיע אליי. למה לבזבז אנרגיות על משהו שעוד לא קרה, ואולי כשהוא כבר יקרה – הוא יסתדר מעצמו? רק צריך לתת לזה לקרות…
אני גם לא רואה טעם של שאלות ספציפיות של האם החבילה שלי יצאה כבר. ברגע שהוגדר טווח תאריכים להגעת החבילה, פשוט צריך להמתין שהיא תגיע.
אני גם לא רואה טעם בלהתלונן על תכולת חבילה שעוד לא קיבלתי, רק על סמך מה שאחרות מקבלות.

כל ההתעסקות הזו בכל העניינים האלו טרם הגעתה של החבילה, בעצם מפספס את כל החוויה.
ברגע שכ"כ עסוקים בתלונות ודאגות על משהו שעוד לא קרה, ברגע שהוא קורה, כבר אי אפשר להנות ממנו. וחבל. כי כל העניין בחבילות האלו, מעבר לתכולה הפיזית שלהן, היא החוויה של לקבל משהו בהפתעה.

ואם כבר התייחסתי לעניין ההפתעה – זה חלק מהותי בשירות הזה.
מי שמצפה לקבל מדי חודש מוצרים שהיא היתה רוכשת בעצמה, או מוצרים שכבר יש לה בבית והיא רוצה לחדש להם מלאי, או חבילה שכל התכולה שלה מותאמת עבורה באופן אישי – זה לא השירות עבורה.
כפי שציינתי בפוסט על השקת השירות – רק חלק מתוך המוצרים מותאמים אישית, וחלק מהמוצרים קבועים לכלל הגלוסי גירלס.
ומתוך המוצרים הקבועים – יש סיכוי שיהיה שם מוצר שלא מתאים לפרופיל שלך. וזה משהו שצריך לקחת בחשבון.

ומה שבכלל צריך לקחת בחשבון הוא שיש בשירות הזה משהו הרפתקני: לקבל חבילה שהתכולה שלה לא ידועה מראש זה הרפתקני. וזה מתאים למי שחיה בשלום עם הפתעות. כי מי שאוהבת את אלמנט ההפתעה בדר"כ תיקח בשחבון שאולי היא לא תאהב את מה שההפתעה מכילה. אבל זה חלק מהעניין….

בשורה התחתונה אני מתכוונת להמשיך עם השירות גם לחודש הבא. ממילא התכוונתי לנסות את השירות במשך כמה חודשים להתרשם, ועל סמך חודש אחד או חודשיים אני לא חושבת שאפשר להסיק מסקנות.
אני בעיקר ממשיכה עם השירות כי המחיר שלי נותר ללא שינוי. ברגע שהמחיר שלי יעלה ל-75 ש"ח, אני בהחלט מתכוונת לבטל, כי זה לא משתלם, כפי שציינתי למעלה.

תגובות

comments

51 Comments

  • אל

    פוסט מעולה ומקיף כמו תמיד =)

    האמת שאני דווקא די מרוצה מהחבילה(זה החודש הראשון שלי) ולא ציפיתי או חשבתי לקבל איי איי. כלומר אמרתי עבור סכום כזה אקבל בטח מוצרים שאוהב או פחות אוהב וחלק יהיו שימושיים.

    במקרה הזה מצאתי את המסכה לפנים ולשיער והשפתון והצללית די שימושיים ובאו לי בדיוק בזמן הנכון.

    בכללי אני מרוצה וממשיכה עד שאראה מה יהיה. בהצלחה ותהני מימנה זה הכי חשוב.=)

  • קורין

    @אל
    תודה בובה 🙂

    זו בדיוק הגישה שאני חושבת שצריכה להיות למי שעשתה מנוי, ואני שמחה שאהבת מה שקיבלת 🙂

  • ניבה

    גם אני חושבת כמוך, וגם כתבתי את זה בבלוג שלי. לדעתי בגלל החידוש שבעניין הציפיות היו מופרזות ולכן גם האכזבות גדולות. בכל אופן אני לא חושבת שיש הצדקה להתלהמות שהיתה בתקופה האחרונה, גם בדף הפייסבוק וגם בבלוגים שונים. זו רק חבילה שניה ויש חבלי לידה ומי שרוצה-שתיתן להם צ'אנס, ומי שלא-שתוותר, אבל לא צריך לעשות מזה יותר ממה שזה. הפתעה אף פעם לא תהיה כאן כי תמיד יכתבו על זה-גם אני ניסיתי לא לקרוא ואפילו ביקשתי מאמי (שקיבלה את החבילה מס' ימים לפני) שלא תספר לי מה יש שם, אבל כשרציתי להתעדכן בדף הפייסבוק לגבי המשלוחים לא יכולתי להתעלם משצף התגובות והתלונות שכללו כמובן גם הסברים מה יש/מה אין בחבילה.
    אני קיבלתי את הצללית ואני מרוצה ממנה. נכון שעדיף היה פריימר של גרלן, גם אם זה רק 5 מ"ל, אבל ככה אפשר להתנסות. חבל באמת שזה יצא ככה.
    נראה מה יהיה בחודש הבא 🙂

  • The Librarian

    הי קורין,
    כרגיל סיקור שממש כיף לקרוא ואני לא מתכוונת רק למוצרים…. 🙂
    שבת שלום!
    הספרנית

  • קורין

    @ניבה
    קראתי עכשיו את הפוסט שלך… מסכימה עם כל מה שכתבת.
    כבר כשהתחילו התגובות הראשונות על הגלוסי ידעתי שתהרס ההפתעה אז הייתי מוכנה לזה וחיכיתי לראות אם אני מקבלת צללית או דוגמית של פריימר, ובסוף כן הופתעתי 🙂

  • efrat

    קורין המקסימה, צריך לפרסם את הפוסט שלך בכל עמוד ופורום שדנו בגלוסי של פברואר. התנסחות רהוטה והוגנת, התייחסות לשני הצדדים וכן הפן המציאותי שתמורת 60 ש"ח לא מקבלים יהלום. הצילומים, כרגיל עושים חשק, בנות שטרם עשו, מזמינה אותן לקרוא את הפוסט ולהתרשם מהסווצ'ים.

    מקווה שהשכנות בסביבה לא קראו את הפוסט שמא תידרשי לסידור אחר :).

    קונדומים ליום האהבה – דווקא לא! נשמע לי מקסים ללדת ילד/ה שנוצר/ה ביום אהבה.

    הקופסא יפיפיה ושימושית גם לכשעצמה, תלונה להנהלה "לא אהבתי את גוון הסרט" לגימיטי לא? LOL

    גלוסיבוקס עשו כמה טעויות בסיסיות וחבל, אך לא לחינם נאמר "הדרך ל…כוונות טובות"
    בהשקה ישבתי בשורה הראשונה ושמעתי כמו סטריאו את קריאות ה"קהל" צריך דואר שליחים, למה לי לרוץ לדואר ועוד ניסוחים דומים. גלוסי הרימו את הכפפה, אך שכחו להודיע, זו לא הייתה הפתעה זו הייתה הפרעה. כשלקוחה אינה יודעת שתגיע חבילה לפתח הבית ומגלה ששליח נקש עם הגלוסיבוקס המצופה על הדלת בהעדרה, מן הסתם זה יוצר תסכול.
    היה עליהם להודיע במדיה ואפילו במייל יח"צ אל הבלוגריות, כדי להפיץ את הבשורה, מן הסתם זה היה מוערך ביותר.

    היה מאוד לא הוגן לפרסם את תכולת החבילה אם במחמאה ואם לשלילה לפני שרובנו קיבלנו אותה, זה מקלקל את הכיף ויוצר אנטי גם אצל בנות שעבורן זו עסקה מתאימה.
    מה גם שאת למשל קיבלת מוצר איפור מלאאחר משלנו (צללית לייף) משמע לא היה פה שום נסיון לשים יוקרתי מול עממי, אלא גיוון.

    תלונה והארה/הערה זה לגיטמי בהחלט, אנו משלמים בעד שירות ורוצים לקבלו במיטבו. הייתה פה התלהמות, חריצת דין והגזמה, על מה ולמה?

    לי הקופסא היתה נחמדה. לא נפלתי ממנה אך יש שימוש לכל פריט. למרות שקצת הוצאת לי את החשק לשפתון בתיאור שלך 🙂

    אהבה וסבון אלא מוצרים שלא נמשכתי אליהם ולא קניתי, כך שמאוד מוצלח שגרמו לי להתנסות. . במסיכה של אהבה אני בהחלט אשתמש ואהבתי את בקבוק הזכוכית, נחמד לשימוש חוזר. ריח לבנדר אני אוהבת, וניל פצ'ולי ממש לא.

    מסיכות לשיער מוצר מאוד נדרש בביתי, שיער צבוע יבש ומתולתל דורש מסיכה, אשמח להתנסות

    הייתי שמחה להתנסות בפריימר, כי קראתי עליו תשבחות וכי איני משתמשת בפריימרים בד"כ אלא מחפשת את ה"אחד" אך בין השימר לבין הצללית אעדיף את הצללית שכן יש לי נסיון עם צללית קודמת בגוון ורוד מספר 311 – היא נמרחת כמו חמאה, בעלת פיגמנט עז ועמידות מצויינת.

    על השפתון קראתי בעיתון נשים והסתקנתי כי קראתי תשבחות על שפתוני ג'לי בבלוגיה. אולי הייתי מתאכזבת אליו קניתי אותו אך בקופסא להתנסות ותמיד יש למי לתת, נחמד.

    הדוגמית של הבושם בכמות של 1 מ"ל היא מזערית אך היות והיא "מוצר שישי" אין מקום לטענה.

    אין ספק שלהעלות את המחיר, לתת לנו לגלות זאת באקראי ואז להשאיר לנרשמות הותיקות מחיר 60 ולחדשות 75 זה מעט או אפילו יותר ממעט מוגזם. הרושם הכללי שלי הוא שזה לא מה שימנע מבנות סקרניות להירשם.

    מוצרי איפור בגודל מלא הם התמורה לשווי החבילה, השאר זה בונוס

    השורה התחתונה: יש לי הרושם שהבאז הזה עשה לגלוסי שירות הפוך: עוד הרבה בנות נחשפו לשירות ונרשמו. נראה לי שגלוסיבוקס פה בשביל להישאר…

  • מרינה

    מסכימה עם כל מה שכתבת וזה גם מה שאני כתבתי בעצמי (במילים אחרות). הדבר היחיד שלא הייתי מסוגלת לסלוח זאת העלבה אישית. לפני כן גם רציתי להמשיך עם המנוי. עכשיו כבר לא…

  • לובה

    פוסט מקיף ונהדר, בדיוק כפי שאפשר לצפות ממך, מוכרחה לומר שאני מסכימה איתך ב-100%, גם לגבי הצד שלנו וגם לגבי הצד של גלוסיבוקס. העניינים בהחלט יצאו מכלל פרופורציה החודש, ושני הצדדים אשמים בכך.

  • מיטל

    אתחיל מהתייחסות למוצרים.
    גם אני, כמוך, שונאת את השילוב ריחות הזה של סבון. הזוי שהוא הבסט סלר שלהם ואני נתקלת ביותר ויותר נשים שלא סובלות אותו..
    אני גם לא סובלת לא לבנדר ולא פטצ'ולי (אוהבת וניל :)). מה שכן, את הלבנדר תפוח שלהם אני מאוד אוהבת!
    כך שמבחינתי, המוצר שהכי דיבר אלי מכל המוצרים (מבחינת התכולה והחברה עצמה) – נאלץ לעבור הלאה.
    אני חייבת לציין שאני שמחה שסבון נמצאת בהסדר איתם כי אני תמיד שמחה לקבל מוצרים שלהם.
    עבורי לפחות, הצללית של לייף מיותרת. גם הצבע היה משמים לגמרי. אבל אם הייתי מקבלת את הצללית בידיעה שכולן קיבלו צללית שלהם (אני יודעת שיש כאלה שקיבלו גוון אחר..) הייתי לגמרי סותמת את הפה. אין לי בעיה במוצר כמו בדיפרנציאליות לא סבירה בין חבילות.
    גם עבורי השפתון של לוריאל היה מיותר, אבל שמחתי שקיבלתי אותו כי יכולתי להתנסות במוצר שלא ניסיתי קודם (גם אם בסוף העברתי הלאה)
    זאת המטרה, לא? לנסות מוצרים שלא הייתי מנסה. אולי הייתי אוהבת אותו וזה היה מפתיע אותי?
    המסכה של אהבה גם עברה הלאה כיוון שלא מתאימה לסוג העור שלי. לדעתי יש כאן פיספוס לא נורמלי. אפשר היה לתת מסכה יותר "גלובלית" או מוצר אחר של אהבה שאין עניין של התאמה לעור הלקוחה. כנ"ל לגבי המסכה.. אחרי התספורת (;)) השיער שלי בריא ועדיין דק ודליל. לא מתאימה לי מסיכה לשיער צבוע, פגום ומלא.. גם כאן חבל לי שלא חילקו מסכות פחות ספציפיות (במידה ורצו לתת לכולן אותו הדבר שזה לחלוטין לגיטימי)
    אני קיבלתי בושם לנשים שהוא דווקא די חביב ונחמד. אבל אם הייתי מקבלת דוג' לגבר הייתי מתבאסת כי מבחינתי לפחות זה לגמרי לא קשור..

    למרות שאגב, טיפ משעשע אם כבר 😉 אם יש בעיה של "ריח כלבי" לכלב אפשר לשים קצת בושם ברמה של להתיז על מגבון ורק אז למרוח ממש ממש בקלות על ה"פלאפ" של האוזן בחלק הפנימי. את לא מאמינה אבל זה עובד! במקרה של דני שיש "פלאפ" רציני זה בכלל יתרון 😉 אז הנה משהו משעשע שאפשר לעשות עם דוגמיות מיותרת 😛

    אם לסכם-
    אם כל הבנות היו מקבלות את החבילה שלי (או נגיד מאוד דומה) לא הייתי מתלוננת על התכולה.
    החברה הזו בתחילת דרכה ואני חושבת שזה בסדר שסה"כ לא קיבלתי רק מוצרי יוקרה..
    אני גם חושבת שזה בסדר שקיבלתי כחול / לבן (רק ש 50% כחול / לבן מרגיש לי קצת יותר מידי).

    ועכשיו לתלונות ה"ממשיות" 🙂

    אני חושבת שאם השירות היה נשאר בדואר רשום, באמת לא היתה הצדקה לשאול לגבי החבילה טרם הגעתה.
    אבל (!) כיוון שמדובר בדואר חבילות יש חשיבות מאוד גדולה ללדעת מתי החבילה נשלחה.
    כי כמו ששמעת (אני משערת) מהבולשת ואורלי – במקרה של שתיהן החבילה חיכתה להן בסניף דואר חבילות קרוב לשבוע! לא יצרו איתם קשר ולא שום דבר.. אם הן היו יושבות על זרי הדפנה החבילה היתה חוזרת לגלוסי כביכול "בלי דורש"..
    מעבר לזה, אני מאמינה שאת מזמינה מספיק פעמים ברשת בשביל לדעת שכל אתר שאת מזמינה ממנו שולח לך מייל גם אם גנרי לחלוטין – "רק לעדכן אותך החבילה שלך נשלחה".
    אני חושבת שזה מינימום. שלא לדבר על מינימום להגיד שזה דואר חבילות ולא דואר רגיל בשביל שנדע למה לצפות.
    כך שלדעתי, התגובה שהיתה בפייסבוק הייתה לגטימית *לאור השינוי שהם עשו*

    לגבי ההרפתקאנות. אני חושבת שההרפתקאנות נגמרה בדיוק בשלב שבו שירות הלקוחות שלהם "קרס"..
    מבחינתי, הרפתקאנות זה לקבל 5 מוצרים שאני לא יודעת מה הם, ולא לקבל שירות שממש אין לי רצון בו ולהיפך, הוא מסרבל..
    אז בדיוק בנקודה הזו, לדעתי, כל הבעיות התחילו.
    אני לא בטוחה שהיה כזה בלגן אם החבילות היו נשלחות בדואר רשום ומגיעות כך ליעדן.
    כל המריבות על גבי הדף פייסבוק שלהם (ומסתבר גם המחיקות..) גרמו כבר מראש, לתחושה כללית של חוסר שביעות רצון.
    ולדעתי חלק מהתגובה לקבלת החבילה הגיעה בעקבות זה.

    מעבר לזה, תסתכלי לרגע באובייקטיביות על החבילה שקיבלת עכשיו, לעומת החבילה של ינואר.
    האם את חושבת שהחבילות שוות ערך? (לדעתי ממש ממש ממש ממש לא..)
    הרבה בנות נרשמו לחבילה של פברואר (למרות שלא ממש ידעו מה הן חושבות על השירות הזה) בגלל שהובטחה חבילה מיוחדת לולנטיינז, ולתת ליטרלי "חבילה מיוחדת" עם תכולה "רגילה" בעיני קצת מפספס..
    אז כל התגובה לגבי התכולה וחוסר ה"כדאיות" שלה בשילוב עם הפסקה למעלה די ברורה..

    נקודה אחרונה והחשובה ביותר (אם מתעלמים לרגע מתודעות השירות המזעזעת שלהם….)
    אי אפשר לתת לחלק מוצר "פשוט" וכזה שיש סבירות גבוהה, שתשימי בסל הקניות שלך,
    לעומת מוצר שאם לא קיבלת עליו שלל מחמאות אין סיכוי שתשימי את ידוע עליו..
    אני לא בטוחה שאת הדוגמה לזה, כי את מאוד מודעת למותגים ומוצרים.
    אבל תחשבי על הלקוחה הממוצעת של מוצרי איפור.
    נורא קל לרכוש צללית. את מסתכלת, מוצא חן בעיניך, סתם בא לך להתפנק, ואת רוכשת צללית נוספת לאוסף.
    לעומת זאת, פריימר הוא מוצר "מיוחד". ואני חושבת שזה מאוד מעניין לקבל מוצר כזה במארז שכזה.
    כי אף אחד בפארם לא יתן לך דוגמית של פריימר לנסות… (למרות שזה מתבקש בעיני)
    ולכן לקבל דוגמית של פריימר, בטח של חברה יוקרתית כמו גרלן, שלא היית רוכשת "רק בשביל לנסות" הוא מוצר מאוד מיוחד בעיני.
    כך שמעבר לערך הממשי של כמה עולה פריימר של גרלן (או אפילו השוואה לתמחור של הגודל שהתקבל) בהשוואה לצללית של לייף – יש כאן הבדל ברמת הנגישות של המוצר.
    וכמובן שהבעיה העיקרית בכל העניין שזה פשוט לא הוגן שאיקס מקבלת פריימר של חברת יוקרה ו-ואי מקבלת צללית של חברה עממית
    אם גרלן הסכימו לתת רק כמות מסוימת מהפריימר שלהם, שינסו "לשנורר" מוצר אחר של גרלן ללקוחות האחרות שלא יקבלו את הפריימר
    אפשרות אחרת, שינסו לארגן מחברה אחרת יוקרתית מוצר אחר (גם אם לא זהה בכלל) שיהיה שווה ערך איכשהו למוצר של גרלן.
    לתת במקום זה צללית של לייף זאת פשוט בדיחה לא מצחיקה.. בטח אם אנחנו זוכרים את מודעות השירות המאוד בעייתית שלהם..

  • שרית

    שבת שלום לכולן.
    גם אני נרשמתי לשירות הזה ,עוד לא קיבלתי את החבילה ואני חייבת לציין שדווקא אני (מבינה שאני במיעוט),הייתי מעדיפה לקבלה בדואר רגיל מכיוון שהדואר קרוב מאוד לביתי ,מאוד נוח לי ואני מקבלת משם לא מעט דברים שאני מזמינה.
    דואר שליחים לא מתאים לי,התנסתי בזה ואף פעם לא הייתי בבית כשהם הגיעו וזה רק מעכב את קבלת המוצר.
    ניסיתי ליצור עם החברה קשר ולבקש להעביר החבילה דרך הדואר ,אך לא הצלחתי להשיגם,ענה לי מענה קולי כל הזמן ובשלב מסויים התייאשתי.
    אני חייבת לציין שכאשר נרשמתי לחבילת פברואר,זה היה כי מאוד התלהבתי מחבילת ינואר,כלומר,לא הייתי עדיין רשומה,רק קראתי בבלוג עליה.וכן,נאמר כי לכבוד הוולנטיין תהיה חבילה מושקעת במיוחד.
    לפי תכולת המוצרים שקראתי שנמצאת בחבילה ,החודש קצת מאכזב מבחינתי וציפיתי ליותר.
    צללית של לייף זה לא בשבילי וכן את מוצרי אהבה אני לא כ"כ אוהבת,מקוה שאקבל את הברונזר דרך אגב….
    שונות המוצרים בין אחת לשנייה מאוד לא הוגנת שכן,אין מה להשוות בין פריימר של גרלן לברונזר או צללית של לייף וכן,אני לא כ"כ מבינה איזה מוצר יוקרתי יש בחבילה(חוץ מגרלן שכמובן לא כולן קיבלו).
    בכל אופן אני מקוה שהשירות ישתפר וכך גם תכולת הקופסה.
    שיהיה לכולנו רק טוב ולהשתמע

  • מאיה

    אני מסכימה לגמרי עם מה שכתבת
    אני דווקא אהבתי את החבילה שקיבלתי, קיבלתי אותה אתמול, אחרי שבנות שקיבלו לפני הפגיזו בעיקר בתלונות על התכולה והמשלוח וכו', כנראה שכמו בהרבה דברים בחיים..על טעם וריח קשה להתווכח..כרגע החלטתי להמשיך עם השרות אך אין לי ספק כי ברגע שהמחיר יעלה – אני מבטלת..

    קורין, אוהבת את הבלוג שלך והכתיבה שלך, כרגיל מקצועית ועניינית!!
    תודה!

  • שני

    פוסט מאוד לעניין ומסכימה איתך ברוב הדברים אבל אני רוצה לחדד עוד כמה נקודות,
    דבר ראשון – לגבי עניין השליחים, במקרה החודש אני בחופשת סמסטר וגם ככה בבית וזה הסתדר לי עם השליח, חודש הבא כבר אהיה בלימודים, לא יהיה לי מתי ואיך לקבל את החבילה ואני מעדיפה לקבל את זה בדואר, הבעיה זה לא הקטע של הדואר שליחים אלא הקטע שזה כאילו "נכפה" על הלקוחות בלי ידיעתנו, גם היו צריכים לתת הודעה וגם היו צריכים לתת את האפשרות לבחור, הם הוסיפו טאב אצלהם באתר לגבי עניין של דואר שליחים כאילו זה שירות אקסטרה שהם מציעים וזה לא המצב, זה כרגע איך שהחבילה נשלחת, נקודה. ולא לכולן זה מתאים, עצם זה שאין את אפשרות הבחירה זה כבר בעייתי…
    דבר שני – אני לא ציפיתי שכל המוצרים יהיו מותאים לי, ניחא מסיכה לשיער צבוע… אבל קרם עשיר במיוחד שיש לי עור שמן ובעייתי? לא רק שזה לא יועיל לי, זה גם יכול להזיק לי, אני לא יכולה להתנסות במוצר כזה בכלל, אני בטוחה שאם הם כבר לקחו מוצר של אהבה במסגרת קרם לחות הם היו יכולים לעשות לפי סוגי עור אבל הם נתנו קו אחיד לכולן וזה מה שלא אהבתי וייתכן שגם לא הבנתי – לא ידעתי שכולן בבסיס יקבלו את אותן מוצרים וכלל לא יתאימו לפרופיל שלהן, וואלה חוץ ממוצר אחד ואיזה בושם של גברים כולן קיבלו את אותו דבר.. חשבתי שזה יהיה אחרת. אני בכל מקרה ביטלתי, זה היה נחמד אבל כשאני חושבת על זה גם 60 שקל זה לא שווה לפי דעתי…

  • גילי

    מעריכה מאוד את הפוסט הענייני, הרהוט וההגון שלך.
    מסכימה עם כל מילה (אולי חוץ מאשר לגבי השפתון… גיליתי שמריחה הגונה ממנו על השפתיים ועליה גלוס שקוף עשו לי את היום… דווקא שפתונים בצבע מלא אני מחבבת פחות).
    אני חושבת שהבעיה הגדולה היא הציפיות המוגזמות, שלא לומר מופרכות שהחברה יצרה.
    באזז מטורף עם רמזים ומיסתורין לגבי קופסה מדהימה שעומדת לצאת, הקישור לחג האהבה, התיאור המפתה שמופיע באתר (ציטוט לדוגמה: "בכל חודש גלוסיבוקס שולחת לך 5 מוצרי טיפוח יוקרתיים בגודל מיוחד…"), פירוט מותגים יוקרתיים באתר (ללא אזכור של לייף לדוגמה) – כל אלו יצרו רף ציפיות גבוה במיוחד.
    וכגודל הציפיה – גודל האכזבה, הכעס, התסכול ותחושת ההטעיה והמרמור. זה אנושי לחלוטין.
    ועל כך – אין לגלוסיבוקס להלין אלא על עצמה.
    עם זאת, אני שותפה לדעה שהובעה כאן – שסביר להניח שבאזז, כל באזז, הוא מתנה לחברה חדשה.
    מעניין יהיה לראות כמה אוויר יש לגלוסיבוקס בריאותיה, מה אורך חיי התופעה וכמה לקוחות נאמנות היא תוכל להשאיר אצלה לאחר שוך המהומה.
    כי עם כל הכבוד, ועל אף הניסיון הטרמינולוגי של החברה להכניס את כולנו (ונא הרשי לי להעיר שאפילו את חטאת בכך) ל"משפחה אחת גדולה" – אני ממש לא גלוסי גירל. אני לקוחה. רק לקוחה. לא גלוסית ובטח שלא גירל 🙂

    ולסיום – אני קוראת יחסית חדשה של הבלוג שלך, נהנית מכל פוסט. תודה רבה 🙂

  • אירית

    כתבת נפלא!
    אני עוד לא קבלתי את הקופסא למרות ששירות הלקוחות הבטיחו עוד השבוע לספק לי עם שליח.אני הייתי מסתפקת גם אם זה היה מגיע לסוכנות דואר..
    אני חושבת שלמרות שזהו שירות חדש בארצנו היה להם מספיק זמן להתארגן.
    גם בעניין המחיר החדש לשירות הם יכלו להתאפק קצת.
    בסוף גם נהרסה לי ההפתעה בגלל הפירסומים בבלוגים….
    עכשיו אני כבר יודעת מה אני עומדת לקבל,פחות או יותר.
    אני בנתיים אתן לזה עוד הזדמנות,למרות שכבר איבדתי את החשק…..

  • נעה

    היי קורין,
    שאלה, המסכה של אהבה, לא כל הבנתי מה הסיפור שלו, פשוט כמו שכתבת למרוח לכל הלילה, ככה פשוט?

  • Israelmakeup

    השתדלתי להשאר מעודכנת גם כשהייתי בחו"ל השבוע וכל מה ששמעתי היה גלוסי גלוסי גלוסי…. לא נרשמתי לקופסא הזאת אבל תכננתי להרשם למרץ. לאור עליית המחירים, אני מוותרת, זה כבר לא שווה את זה בעיני

  • מיכאלה

    היי קורין,
    דברייך באמת היו הוגנים ונתנו תמונה כוללת.
    אני גם נרשמתי אחרי שראיתי את החבילה של ינואר שנראתה מפנקת… להוריד את הרף בפתאומיות כזו ממש לא נראה לי. לא ציפיתי למוצרים של שאנל ואני לא מפונקת בטירוף אבל כמו שציינו לפניי אין קשר בין החבילה של ינואר לזו של פברואר. טיפשה אני לא.
    ומבחינת שירות: שימור לקוחות אפס. קבלתי מייל שלבקשתי בוטל המנוי ושיהיה לי יום טוב או משהו כזה. לא אוהבת את הגישה, אותי הם הפסידו בענק…

  • אלמונית

    אהבתי את הפוסט שלך וזה שהראת את שני הצדדים של המטבע…

    מצד שני – לפי הפוסט שלך את בעצם שילמת 60 שקל על קרם הלחות של אהבה של 20 מ"ל ואולי גם הברונזר – כי את השאר את הולכת להעביר הלאה. זה לא נשמע שווה במיוחד…
    אני חושבת שזו גם הבעיה עם הגלוסי בוקס הרבה בנות מסתכלות על המוצרים ואיכשהו מוצאות מוצר אחד או שניים שכן ישתמשו בו אבל כלכלית ב60 שקל אפשר היה לקנות מספר מוצרים שכן אוהבים וכן בטוח ישתמשו בהן.

  • maya

    טוב אני לא התאפקתי ואמרתי את דעתי עוד לפני שהתפרסם הפוסט… מרגישה קצת מגוחכת עכשיו
    אני מבינה שרוב הבנות פה קוראות קבועות של בלוגים של טיפוח ואיפור באינטרנט- אז למען ההוגנות אני אגיד שאני ממש לא. אני מתעדכנת בעיקר בפוסט הזה ולא קוראת דברים אחרים.
    דבר שני- אין לי פייסבוק. נכון. מוזר. אני כנראה מה5 אנשים הבודדים בארץ שאין להם פייסבוק.
    ככה שאני אומנם "התמרמרתי" על התוכן והשירות של החבילה, אבל לא הייתי חלק מההתלהמות הכללית כי בכלל לא הייתי מודעת אליה.
    אני חושבת שיש הרבה בנות כמוני שרשומות לשירות- שאוהבות איפור וקוסמטיקה קצת יותר מהישראלית הממוצעת, אבל עדיין לא ברמה של לקרוא בלוגים באינטרנט ולהזמין קוסמטיקה ואיפור מחו"ל. ולדעתי בדיוק לקהל היעד הזה השירות הזה פונה- לבנות שהחבילה יכולה לתת להן הזדמנות לנסות משהו שונה שלא בהכרח היו קונות אם לא היו מנסות קודם- כמו פריימר של גרלן או תחליב גוף של טיירי מוגלר.
    לא היה מוצר אחד שאהבתי בחבילה חוץ מהדוגמית של הפריימר. וזאת בפירוש דוגמית. שאף אחד לא ינסה לעשות מזה מוצר מוקטן או מוצר בגודל מיוחד. גם המסכה היא בגודל של דוגמית.
    נכון שמחיר החבילה-60 ש"ח הוא סביר, אבל במחיר הזה הובטחו 5 מוצרים בגודל מיוחד ומוצר בגודל מלא. לשים שם דוגמיות זאת פשוט בדיחה בעיני. מילא דוגמיות- אבל דוגמיות שאפשר לקבל בחינם בפארם??
    ולסיום אחרי החפירה.. אני לא חושבת שיש עניין של התלהמות מוגזמת. אני חושבת שיש אכזבה עצומה משירות שהיה יכול להיות כ"כ כייפי ומפתיע..
    אכזבה מהמחיר שמעלים אחרי חודשיים.. חודשיים!!
    אכזבה מגודל המוצרים והמותגים העממיים
    אכזה מהשירות- אני מבינה את התסכול מהשירות הגרוע, אבל איך אף אחת לא אמרה מילה על זה שאנחנו כבר בסוף פברואר ויש בנות שלא קיבלו את החבילה? באתר שלהם כתוב בפירוש שהחבילה מגיעה עד אמצע החודש..
    אני חושבת שאני בדיוק קהל היעד של מי שאמור לרכוש את החבילה הזאת, ואני בהחלט לא אמשיך את השירות
    אני קונה מספיק מוצרי קוסמטיקה כדי לקבל דוגמיות בחינם!!
    ובנימה זו- אשמח לשמוע בחודש הבא אם החבילה השתפרה
    והעיקר שיהיה שבוע טוב לכולן!

  • קורין

    @efrat
    תודה על התגובה המפורטת 🙂
    וגברת איטח – את נשואה אז את מוזמנת "לעבוד" על ילד נוסף בחג האהבה הקרוב. אני בצד השני של המתרס כרגע. אולי בחג האהבה הבא 🙂

  • קורין

    @מיטל
    אני לא יודעת מאיפה להתחיל לענות לתגובה LOL!

    די מסכימה עם רוב מה שאמרת, ומה שאין בינינו הסכמה כתוב בפוסט אז אני לא ארחיב.
    מה שכן – לא שמעתי על הטיפ הזה לריח כלבי! רק זה היה שווה לי את הפוסט הזה.
    מה זה הפלאף של האוזן?

  • קורין

    @שרית
    ברור לי לחלוטין שיש מי שמעדיפות לקבל בדואר.
    גם אני הייתי מעדיפה בדואר אילולא היה לי הסידור הזה עם השליח של האיזור שלי, כי אני לא נמצאת בבית בכלל במשך היום….
    אני יכולה להבין שהיו בנות שהתאכזבו מהחבילה. אני חושבת שאם היתה בי הציפיה שקראתי שהיתה להרבה בנות, סביר שגם אני הייתי מתאכזבת, אני פשוט לא ציפיתי ליותר מדי 🙂
    שיהיה שבוע נפלא!

  • מיטל

    🙂
    אולי אפשר לומר שפלאפ זה תנוך אצל כלב?
    אם אני משווה לבני אדם, זה כמו שאמרח ממש מעט מהבושם על החלק הכי גבוה של התנוך.

  • קורין

    @שני
    שני – אני מסכימה עם מה שכתבת, וכמו שציינת – אני חושבת שהציפיות היו גבוהות מדי.
    מה שהבנתי ממך ומעוד הרבה בנות, זה שהן חשבו שכל המוצרים יותאמו להן אישית, וזה לא כך, אז היתה אכזבה. כמו שכתבתי לשרית – צפיתי שלא תהיה התאמה מושלמת, אז לא התאכזבתי, ובכל מקרה – אני בעד שמי שהתאכזבה תבטל, כי סביר שגם בחודשים הבאים לא תהיה התאמה מושלמת, וחהל לגרור את זה לעוד אכזבה.

  • קורין

    @גילי
    תודה גילי 🙂 מסכימה עם כל מה שכתבת…
    ואגב – לא ידעתי אפילו שבגלוסיבוקס קוראים לנו "גלוסי גירלס". סתם חיפשתי איזה שהוא מושג נעים יותר מ"לקוחות" או "מנויות" 🙂

  • קורין

    @אירית
    תודה אירית 🙂
    יכולה להבין את זה שיצא לך החשק 🙂
    כדי למנוע מעצמי להגיע למצב הזה השתדלתי כמה שאפשר לא לקרוא ולא להתייחס לפרסומים שבנות העלו, אע"פ שזה היה קשה 🙂

  • קורין

    @נעה
    נעה – בעקרון יש הוראות בגלויה על כל מוצר.
    במסכות לחות יש 2 גישות: אפשר למרוח מהן כמות נכבדה ולשטוף אחרי 10-15 דקות, כמו מסכות אחרות, או שאפשר למרוח אותן כמו קרם לחות ללילה ולישון עם זה על הפנים ולשטוף בבוקר.
    אני פועלת לפי הגישה השניה בדר"כ

  • קורין

    @מיכאלה
    הם בהחלט צריכים לעשות שיעורי בית לגבי שירות לקוחות.
    אני חושבת שהם עדיין לא במקום של שימור לקוחות בכלל 🙂 קודם השירות צריך לעבוד טוב…

  • קורין

    @אלמונית
    זה בהחלט נכון. ויכול להיות שאפילו הייתי מקבלת חבילה שלא הייתי משתמשת באף מוצר שבה, ועדיין היא היתה עולה לי 60 ש"ח.
    כמו שכתבתי – לקחתי את זה בחשבון כשנרשמתי – שתהיה אפשרות כזו שהמוצרים לא יתאימו לי.
    זו הסיבה שמלכתחילה החלטתי לתת לזה מספר חודשים כדי לבחון את השירות לתקופה אם זה שווה או לא…

  • קורין

    @maya
    תאמיני לי שגם אני קונה מספיק קוסמטיקה כדי לקבל דוגמיות חינם 🙂 (ויותר מזה!)
    ותכלס – אני אפילו לא צריכה את מה שהחבילה הזו נותנת 🙂 נרשמתי בשביל לחוות את זה, וסביר שמתישהו אבטל, אבל לא כרגע…

    מסכימה עם מה שציינת, ושוב – זה נובע מציפיות גבוהות או מכשל בתאום ציפיות.
    אצלי למשל היה מוצר אחד בגודל מלא (הברונזר של גאיה), אצל אחרות היתה צללית, אבל מסכימה איתך – לפני שקיבלתי את החבילה שלי, וכשראיתי מה אחרות קיבלו – הפליא אותי מאוד שאין מוצר בגודל מלא. זה אחד הדברים הראשונים שהבחנתי בהם.

    ונכון – חלק מההתלהמות נבעה מאכזבה, אבל חלק גדול ממנה לטעמי היה פשוט "אנרגיה עוברת", כי זה היה ממש אובר ומעבר לכל פרופורציה לטעמי….

    בחודש הבא עדיין אהיה מנויה, אז בוודאי אעדכן מה הגיע 🙂
    ואיזו חמודה שכתבת שאת מתעדכנת רק כאן! חיממת לי את הלב 🙂

  • מיכל

    גם אני קיבלתי את חבילת הגלוסי בוקס שלי ואהנבתי מאוד הכל
    חוץ מהסבון של סבון הוא חזק מידי
    אני ממליצה לך בחום לנסות את השפתון כי הוא לא בדיוק שקוף הוא נותן לשפתיים בהתחלה גוון ורוד סגול
    ואחר כך נותן להן צבע חי
    אני מאוד נהנתי מהצתתלית ומהדוגמית שקיבלתי של ורסצה
    את יכולה לקרוא עוד בבלוג שלי:
    http://offna-lmathilim.blogspot.com/

  • אורנה מזרחי

    הצטרפתי אליכם בסוף ינואר וטרם קיבלתי את הקופסה של פברו' , אנלא' מצליחה לדבר עמכם

    מה קורה?

  • יעלי נעים

    תודה רבה על הפוסט. היה מהנה לקרוא. אני מאוד מרוצה מהקופסת מרץ שלי. לא ציפיתי להרים וגבעות מתשלום כלכך נמוך עבור קופסא (וקופסא מהממת ואריזה מהממת). לדעתי עבור כזה סכום אני מקבלת הרבה מאוד. אני מאוד נהנת מההפתעה ומההתנסות. נכון שאני מעדיפה איפור על קרמים -אבל אני גם לא מצפה בכלל שיקלעו לטעם שלי. הרצון שלי לרחיב את הטעם שלי ולהתנסות.השירות שליחים היה ממש חויה כייפית. אני מעריצה את מי שעובד שם בפייסבוק וצריך לענות על כל השאלות שהתשובות שלהם כלכך ברורות באתר. גם אני הייתי בשוק מהלחץ של הבנות בפייסבוק מתי יקבלו את החבילה. לא הרגשתי בכלל שיש סיכוי שהחבילה לא תגיע ולא הייתי לחוצה לדעת את התאריך המדויק. והיא אכן הגיע בחודש מרץ:) אני בכלל לא שוקלת לבטל. לא חושבת על זה. נראה לי משהו חמוד וכייפי.

  • שרית

    הי לכולן?מה קורה עם קופסת מרץ?מישהי כבר קיבלה?אני סקרנית….לילה טוב
    שרית

  • עדי

    אני מסכימה עם כל מילה שרשמת.
    כנ"ל גם אני – ברגע שהמחיר עולה ל75 שקלים , אני מיד מתנתקת מהמנוי.

    הם בהחלט יכלו לתת לנו את הבחירה אם אנו רוצים דואר שליחים או דואר רשום במקום
    לכפות את זה עלינו (כביכול).

  • קורין

    @עדי
    בינתיים למנויים ותיקים לא מעלים את המחיר, נקווה שישאר כך 🙂

    אני יכולה להבין למה "כפו" את ההחלטה הזו – קצת יותר מורכב מבחינה לוגיסטית לאפשר בחירה כי אז יש יותר התעסקות עם השילוח של החבילות.
    אבל כן יכלו להשאיר בפורמט הקודם ולראות איך זה עובד….

  • גבר (לשם שינוי)

    שמעתי על המוצר וחשבתי לרכוש לאשתי, אבל אני מסכים שזה מופרך להעלות את המחיר אחרי חודש ושאכן במחיר הזה – העסקה פחות קוסמת ומדיפה את אותה ארומה מוכרת של חמדנות ישראלית..

  • קורין

    @גבר (לשם שינוי)
    איזה חמוד אתה 🙂

    אני לא חושבת שזה נובע ממה שאתה קורא לו החמדנות הישראלית.
    אני לא חושבת שאקסטרא ה-25 ש"ח נכנסים לכיס של מנהלי הגלוסיבוקס כרווח, כי הם משולמים עבור דואר שליחים (שהעלות שלו, לידע כללי, היא 25 ש"ח בתוך העיר ו-45 ש"ח מחוץ לעיר). כך שזו לא חמדנות אלא כיסוי ההוצאה הנוספת.
    מה שכן – ללקוח תכלס זה לא ממש משנה ממה זה נובע…….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *