שגרת טיפוח לילה
הסרת איפור וניקוי,  לחות והזנה לפנים

שגרת הטיפוח שלי – יום ולילה – ינואר 2012

שגרת הטיפוח היומית שלי - יום ולילה
שגרת הטיפוח היומית שלי – יום ולילה (קצת יותר מאורגנת מהערבוביה כאן 🙂

פוסט שמרכז את כל שגרת הטיפוח שלי כרגע, שנולד משתי סיבות:
הסיבה הראשונה היא שאני מקבלת הרבה שאלות שנוגעות לשגרת הטיפוח שלי (אני לגמרי שפוטה שלכם :), ובאמת לא עלה פוסט כזה בעבר. כן העליתי פוסטים שונים על סקירות נקודתיות של מוצרים, אבל לא על השגרה הכוללת שלי.
נסיבה השניה היא שחלק ממוצרי הטיפוח שלי מסתיימים, ואני מתכננת להחליף חלק מהם, אז זה מעין פוסט יישור קו לפני שיעלו כאן מוצרים חדשים, וכדי שתהיה לי נקודה להשוואה.
אזהרה: פוסט ארוך (ארוך מהרגיל… 🙂


באופן כללי – העור שלי הוא רגיל בחורף.יש ימים שאני מרגישה שהוא ממש מעט יבש או שהוא זקוק לעוד לחות (ואני חושבת שזה קשור לזה שאני שותה פחות מאשר בקיץ, ואני כל הזמן מנסה למצוא דרכים לתזכר את עצמי לשתות…)
בקיץ, לעומת זאת, העור שלי גם רגיל, אבל עם נטיה למעט שמנוניות או הברקה באיזור ה-T.

כל השגרה שלי מתבססת על כלל אחד חשוב שאימצתי במהלך השנים והוא להיות קשובה לעור שלי, ולהבין מה העור שלי צריך כרגע, ולכן יש פעמים שאני עושה שינויים בשגרת הטיפוח בהתאם לתחושה שלי באותו רגע.

רוב המוצרים שלי הם של אסתי לאודר. אני משתמשת בהם כבר שנים והם עובדים טוב עבורי אז אני לא טורחת לחפש אחרים.
אני כאמור בשלב שאני מתכוונת להחליף חלק מהמוצרים, אז כנראה שיכנסו גם מותגים אחרים.

עוד נקודה חשובה לגבי רכישה של המוצרים: נתתי כאן במידעונים הפניות לרכישות אונליין, אבל אני ממליצה בחום לעשות השוואות מבצעים ומחירים מול הפארמים המקומיים. לא תמיד אתרים בחו"ל הם הכי זולים. הרבה פעמים החירים זהים למחירים כאן אחרי הנחה, ואז שווה יותר לרכוש בארץ ולקבל את המוצר במקום והרבה פעמים עם מתנה.
ולפעמים יותר זול אונליין ואז שווה להמתין שבוע לחבילה, אז בכל מקרה – תעשו השוואת מחירים.

שגרת טיפוח יום:

MY SKINCARE ROUTINE
שגרת טיפוח היום שלי, מימין לשמאל לפי סדר השימוש: מי פנים של אסתי לאודר, תמצית אקטיבית ג'ניפיק של לנקום, סרום אידיאליסט של אסתי לאודר, קרם עיניים טיים זון של אסתי לאודר, קרם פנים DAY WEAR של אסתי לאודר

אחד הדברים החשובים לי בשגרת טיפוח היום שלי – בבוקר, שהיא תהיה מהירה ואפקטיבית. כלומר – שימוש בחומרים שמזינים את העור אבל נספגים מהר, כדי שלא "יפריעו" לי אח"כ ברצף שלי לקראת האיפור.

ניקוי בוקר:
בקיף אני שוטפת פנים בבוקר עם סבון.
בחורף אני לא מרגישה צורך בניקוי כזה ואני מסתפקת בלהעביר צמר גפן ספוג במי פנים על העור.
כרגע אני משתמשת במי פנים של אסתי לאודר שסקרתי בעבר – Estee Lauder Perfectly Clean Fresh Balancing Lotion.
מי הפנים האלו מאוד עדינים ומרעננים, לא מייבשים את העור ולכן מתאימים גם לחורף, ומכינים אותו לקבל את חומרי הלחות שמגיעים אח"כ.
מידעון:
מי פנים Estee Lauder Perfectly Clean Fresh Balancing Lotion
תכולה: 200 מ"ל. 165 ש"ח לפני הנחות בכל נקודות המכירה של אסתי לאודר, או ב StrawberryNET.

מי פנים של אסתי לאודר
מי פנים של אסתי לאודר- השלב הראשון בשגרת טיפוח הבוקר שלי

סרום:

שגרת טיפוח בוקר - סרומים
שגרת טיפוח בוקר – סרומים – מתחילה עם תמצית אקטיבית ג'ניפיק של לנקום, ואח"כ סרום אידיאליסט של אסתי לאודר

בגזרת הסרומים וההכנה של העור ללחות אני משתמשת בבוקר בשני מוצרים שסקרתי בעבר – תמצית אקטיבית ג'ניפיק של לנקום וסרום אידיאליסט של אסתי לאודר.

תמצית ג'ניפיק היא לא סרום, אלא תמצית אקטיבית שמניחים לפני הסרום. המרקם של התמצית מאוד נוזלי. 2 טיפות מהמשאבה הזו מספיקות לכל הפנים. נספגת במהירות שיא ואני יכולה ממש מיד לאחר מכן להניח סרום מבלי להמתין.
בתמצית ג'ניפיק אני משתמשת לסרוגין – כמה ימים ברצף ואז הפסקה – לפעמים של יום ולפעמים של כמה ימים, וחוזר חלילה. אין לי חוקיות מסויימת בהפסקות האלו, פשוט קשובה לעור שלי כפי שציינתי בתחילת הפוסט.
אני מרגישה שההפסקות האלו עושות טוב לשימוש במוצר הזה, כי כשאני חוזרת להשתמש בה אני באמת מרגישה שינוי בעור, בעוד שכשאני משתמשת בה בכל יום ברציפות אני לא מרגישה תרומה יוצאת דופן לעור.
מידעון:
30 מ"ל. 435 ש"ח לפני הנחות, בנקודות המכירה של לנקום בפארמים או ב StrawberryNET
50 מ"ל. 565 ש"ח לפני הנחות בנקודות המכירה של לנקום בפארמים או ב StrawberryNET

100 מ"ל. לא קיים בארץ למיטב ידיעתי. ב StrawberryNET

שגרת טיפוח בוקר שלי - תמצית אקטיבית ג'ניפיק של לנקום
שגרת טיפוח בוקר שלי – תמצית אקטיבית ג'ניפיק של לנקום. מרקם נוזלי קליל מאוד, נספג בו במקום

סרום אידיאליסט הוא מוצר המאסט שלי בטיפוח. משתמשת בו כבר שנים ולא מוותרת עליו. זה האידיאליסט המקורי ולא האידיאליסט אילומינייטור שיצא לאחרונה, שהחלטתי לא לרכוש אחד נוסף כשהסתיים הבקבוק.
המרקם שלו מעין משהו שבין תחליב לג'ל, קליל מאוד. 2 לחיצות מספיקות לכל הפנים והתחושה היא של עור חלק, רך ואחיד למגע, גם באיזורים שהם לפעמים טיפה מחוספסים – כמו האף למשל. כל קרם שאני מניחה אחריו על העור מרגיש אחרת מאשר כשאני מניחה קרמים בלעדיו. מוצר מדהים עבורי ואני מאוהבת בו גם אחרי כ"כ הרבה שנים ביחד 🙂
מידעון:
30 מ"ל. בסביבות 350 ש"ח לפני הנחות (אני כבר לא קונה את ה-30 מ"ל) בנקודות המכירה של אסתי לאודר בפארמים או ב StrawberryNET
50 מ"ל. 470 ש"ח לפני הנחות בנקודות המכירה של אסתי לאודר בפארמים או ב StrawberryNET
75 מ"ל. לא קיים בארץ למיטב ידיעתי. ב StrawberryNET
100 מ"ל. לא קיים בארץ, רק בדיוטי פרי או  ב StrawberryNET

שגרת טיפוח בוקר - סרום אידיאליסט של אסתי לאודר
שגרת טיפוח בוקר – סרום אידיאליסט של אסתי לאודר. מרקם ג'ל קליל, נספג די מהר ומשאיר את העור חלק ורך למגע

קרם עיניים:

שגרת טיפוח בוקר - קרם עיניים טיים זון של אסתי לאודר
שגרת טיפוח בוקר – קרם עיניים טיים זון של אסתי לאודר (משמש אותי גם בלילה)

מודה שקרם עיניים הוא לא שלב מאסט אצלי בשגרת הבוקר.

לפעמים אני מסתפקת בקרם לחות מתחת לעיניים בבוקר, וזה מספיק לי.
משתמשת בקרם עיניים כשאני מרגישה צורך – כשהעור מתחת לעיניים מרגיש מעט יבש יחסית, או שהוא לאו דווקא יבש אבל אני מרגישה צורך באקסטרה לחות שם. שוב – אני מקפידה פשוט להיות קשובה לעור, ולהשתמש לפי מה שאני מרגישה שהעור צריך ולא בהכרח מה שכתוב בספר חוקי הטיפוח שצריך…

כשאני כן משתמשת בקרם עיניים אני מניחה אותו לפני קרם הלחות (פשוט כי אח"כ באוטומט אני עוברת עם קרם הלחות גם מעט מתחת לעיניים ואני מעדיפה שקרם העיניים יגיע לשם קודם…)

קרם העיניים שאני משתמשת בו כרגע הוא מסדרת טיים זון של אסתי לאודר – ESTEE LAUDER Time Zone Eye Cream, והוא משמש אותי גם בבוקר וגם בערב.
סדרת טיים זון אמורה לטפל גם בקמטוטים שמתחילים להיווצא בסביבות גיל 30, אבל אני פחות מתייחסת לזה. לא רואה שינוי בקמטוטים שלי באיזור העיניים.

זה קרם שאני משתמשת בו לסרוגין כבר כמה שנים. עדיין לא מצאתי קרם עיניים שפיתחתי אליו נאמנות כמו לקרם הפנים או לסרום, אבל עדיין, מכל אלו שניסיתי, הוא אחד הטובים עבורי (יש גם קרם של שאנל שניסיתי מדוגמית אבל הוא עולה פי 2.5 מהקרם הזה אז כרגע אני לא רוכשת אותו. נראה מה יהיה כשזה יסתיים 🙂

יש לו מרקם מעט חמאתי ולא ממש קרמי. מאוד עשיר, ועם זאת נספג מהר, וזה מה שחשוב לי בבוקר.
כמות קטנה מאוד מספיקה לי לשתי העיניים. צנצנת כזו מחזיקה אצלי כמה חודשים טובים.

שגרת טיפוח בוקר - קרם עיניים טיים זון של אסתי לאודר
שגרת טיפוח בוקר – קרם עיניים טיים זון של אסתי לאודר: מרקם חמאתי אבל נמרח בקלות ונספג מהר

אני כן שמה לב שיש הבדל במראה הקונסילר אם אני מניחה קרם עיניים ואם לא. עם קרם עיניים האיזור מתחת לעיניים מלוחח יותר והקונסילר באופן טבעי מואר יותר.
מידעון:
קרם עיניים טיים זון של אסתי לאודר. 15 מ"ל. 300 ש"ח לפני הנחות, בנקודות המכירה של אסתי לאודר או ב StrawberryNET

קרם לחות:

שגרת טיפוח בוקר - קרם לחות DAY WEAR של אסתי לאודר
שגרת טיפוח בוקר – קרם לחות DAY WEAR של אסתי לאודר

כבר כמה שנים שאני משתמשת בקרם לחות Day Wear של אסתי לאודר, עם מעט "יציאות החוצה" פה ושם לקרמים אחרים, כולל קרם לחות מסדרת טיים זון ליום (אותה סדרה של קרם העיניים וקרם הלילה), שגם היה מוצלח, אבל את הדיי וור אני אוהבת יותר, כך שאפשר להגיד שזה קרם שאני די נאמנה לו.

היתרון הגדול שלו – הוא נותן לעור שלי מספיק לחות אבל נספג מהר.
יש לו מרקם קרמי קריר, לא מאוד סמיך, אבל גם לא תחליבי, והוא מכיל מקדם הגנה SPF15.
אני מוצאת שהוא מתאים לי גם בחורף וגם בקיץ בדר"כ, ויש לו ריח מלפפונים ממכר!

הקרם הזה אוטוטו מסתיים (התמונה של הסווטש ישנה…) ואני מתלבטת אם לנסות משהו חדש או להשאר במוכר והבטוח, וכמובן שאעדכן…

שגרת טיפוח בוקר - קרם לחות DAY WEAR של אסתי לאודר
שגרת טיפוח בוקר – קרם לחות DAY WEAR של אסתי לאודר (הוא כבר לא כזה חדש כמו בתמונה 🙂

מידעון:
קרם לחות SAY WEAR של אסתי לאודר. 50 מ"ל. 320 ש"ח לפני הנחות, בנקודות המכירה של אסתי לאודר או ב StrawberryNET

עד כאן שגרת טיפוח יום. כל התהליך הזה לוקח לי ממש כמה דקות, מרגע שאני שוטפת פנים בבוקר ומצחצחת שיניים, שאז אני מנקה את הפנים, ואני מתמרחת תוך כדי שאני מתלבשת, כך שיש לכל קרם מספיק זמן להספג.
אחרי שקרם הלחות מתייבש (עניין של דקה או שתיים), אני עוברת לפריימר למייקאפ ואז איפור…

שגרת טיפוח לילה:

שגרת טיפוח לילה
שגרת טיפוח לילה. מימין לשמאל: ניקוי – סבון פנים אקניל, מי פנים של אסתי לאודר, מסיר איפור עיניים של אסתי לאודר. במרכז – סרומים: תמצית אקטיבית ADVANCE NIGHT REPAIR של אסתי לאודר לפנים, סרום ADVANCE NIGHT REPAIR של אסתי לאודר לעיניים, סרום אידיאליסט של אסתי לאודר, וסרום לאיזור הצוואר של פבוניה בוטניקה. קרמים: קרם עיניים טיים זון של אסתי לאודר, קרם לילה טיים זון של אסתי לאודר, קרם פנים מזין של פבוניה בוטניקה, קרם צוואר של פבוניה בוטניקה

בניגוד לשגרת היום שלי, שבה חשוב לי מוצרים שיספגו מהר, בשגרת הלילה ממש אין לי בעיה עם מוצרים שלוקח להם זמן להספג, ואני מאוד אוהבת קרמים עשירים בלילה.
בדר"כ קרם הלחות שאני משתמשת בו בלילה משמש אותי גם בימים שאני לא יוצאת מהבית, אפילו אם אני בבית לכמה שעות (אין הרבה כאלו :), כי אני אוהבת בימים כאלו להיות בלי איפור לחלוטין, לתת לעור לנוח ולהתאוורר ולהזין אותו.

ניקוי:
שגרת הטיפוח שלי בלילה מתחילה בהסרת איפור וניקוי יסודי של העור מכל שאריות האיפור. את רוב המוצרים סקרתי בהרחבה ואני מקשרת לפוסטים המורחבים גם כאן.

אני אישית מעדיפה לנקות את הפנים מאיפור במקלחת, עם סבון פנים. מרגישה שהניקוי יסודי יותר, ואני לא צריכה להתעסק בזה שנרטבים לי השרוולים או שעפים לי שאריות מייקאפ על החולצה :), מה גם שאני מרגישה שהאדים במקלחת ממש מסייעים בניקוי טוב יותר של העור.

סבון פנים:
מתחילה שטיפה של הפנים עם סבון פנים אקניל שסקרתי בהרחבה, ורכשתי מאז כבר שוב.
סבון במרקם קרם-מוס. כמות קטנה מספיקה לניקוי של כל הפנים, ואני שוטפת איתו את כל הפנים, כולל העיניים. מסיר איפור היטב, ולמעט המייקאפ דאבל וור של אסתי לאודר, לא נתקלתי במייקאפ שהוא לא הסיר לחלוטין.
לא מרגישה שהוא מייבש לי את הפנים, גם לא בחורף, אבל ממליצה לקרוא את כל התגובות בפוסט ההוא של הסבון, כי יש שם גם חוות דעת אחרות.

סבון פנים אקניל
סבון פנים אקניל – מרקם קרם-מוס

מידעון:
סבון פנים אקניל. 150 מ"ל. 58 ש"ח בפארמים ובבתי המרקחת הפרטיים ושל קופות החולים.

פילינג:
זה שלב שקורה כמה פעמים בשבוע. אין לי ימים קבועים לפילינג, ואני מחליטה, שוב – לפי התחושה של העור שלי. יש שבועות שאני מרגישה שמספיק לי פעם אחת, ויש שבועות שאני יכולה גם לעשות פילינג כל יום.
אני משתמשת בפילינג אבקה של דרמלוג'יקה (שסקרתי בהרחבה), שהוא פילינג מאוד עדין וגם מתאים לשימוש יומיומי, אחרת לא הייתי מעזה לעשות פילינג כל יום. רוב הפילינגים שמגיעים עם גרגרים יכולים להיות גסים ואני ממש לא מרגישה בנוח להשתמש בהם כל יום.

הפילינג של דרמלוג'יקה מדהים. הוא נעדר מהתמונה הקבוצתית כי הוא אוטוטו מסתיים. נשארה לי כמות לחודש בערך (בקבוק של זה מחזיק מעמד מלא זמן! כמעט שנה), והעברתי את מה שנשאר מהמיכל הגדול לקופסה חלופית, אבל זה מוצר שאני בהחלט מתכוונת לרכוש שוב. הוא הפך להיות מאחד ממוצרי המאסט שלי בניקוי. מאוד אוהבת אותו ויש תמורה למחיר שלו, גם בתוצאה וגם בזמן שהוא מחזיק מעמד.

פילינג יומי Daily Microfoliant של דרמלוג'יקה
פילינג יומי Daily Microfoliant של דרמלוג'יקה. התמונה היא מהפוסט המקורי שכתבתי על הפילינג הזה וזו אריזת היכרות. מאז רכשתי אריזה בגודל רגיל של 75 מ"ל. אריזה כזו יכולה להספיק לכמעט שנה והיא שווה את העלות שלה
פילינג יומי Daily Microfoliant של דרמלוג'יקה - מוהלים את האבקה במים
פילינג יומי Daily Microfoliant של דרמלוג'יקה – מגיעה באבקה מאוד עדינה. מוהלים את האבקה במים עד למרקם הרצוי. פילינג מאוד עדין שמתאים גם לשימוש יומיומי

מידעון:
פילינג יומי של דרמלוג'יקה. 75 מ"ל. 350-400 ש"ח, אצל קוסמטיקאיות נבחרות ובאתרים אונליין ישראליים שמצאתי: Bsamim.co.il, Lindo.co.il או להזמין אונליין מחו"ל (כרגע זה זול יותר. תשוו מחירים במועד הרכישה) – ב StrawberryNET, COSME-DE

הסרת איפור עיניים:
השלב הבא הוא להסיר עודפי איפור מהעיניים. הסבון מסיר את רוב האיפור, אבל אני לא ממש משפשפת איתו את העיניים, כי זה איזור עדין, אני עוברת איתו על העיניים במסגרת השטיפה כללית של הפנים. לא יודעת בדיוק איך להסביר את זה 🙂
בעבר הייתי מסירה איפור מהעיניים לפני המקלחת ורק אח"כ שוטפת את הפנים, אבל גיליתי שהפוך עובד יותר טוב בשבילי.

מאחר והפסיקו לייצר את מסיר איפור העיניים המיתולוגי שלי – ה LID CARE, אני במסע חיפוש חלופות כרגע.
יש הרבה מסירי איפור עיניים טובים שניסיתי, גם ממותגים עממיים וגם ממותגים יוקרתים, אבל אף אחד מהם לא כבש את ליבי עד עכשיו, כי היה לי הליד קר. אז אני כרגע מנסה כל מיני אחרים, ובוודאי תקראו עוד על המוצרים שניסיתי בתחום בבלוג.

כרגע אני מסיר איפור עיניים של אסתי לאודר בבקבוק מוקטן שקיבלתי באחת הרכישות האחרונות שלי. הוא נקרא בפשטות – Gentle Eye Makeup Remover, והוא עושה את העבודה טוב. התחושה שלו היא מעט שומנית על העור, אבל לא מאוד. אני סופגת צמר גפן ומניחה על העיניים, מבלי לשפשף, וכל עודפי האיפור נספגים לתוך צמר הגפן. מאוד עדין, כמו שמעיד השם שלו, וזה מעולה לי כי לאיזור העיניים אני מעדיפה מוצרים עדינים. באמת שאין לי תלונות, חוץ מזה שהוא לא ליד קר :), וזה לא מוצר שרכשתי מלכתחילה בגלל האיכויות שלו, והיה יכול לבוא כאן גם כל מוצר אחר.

שגרת טיפוח לילה - מסיר איפור עיניים עדין של אסתי לאודר
שגרת טיפוח לילה – מסיר איפור עיניים עדין של אסתי לאודר

מידעון:
מסיר איפור עיניים עדין של אסתי לאודר. 100 מ"ל. אין לי מושג כמה הוא עולה בארץ, כי שלי זה גודל מוקטן, ויש אותו גם ב StrawberryNET
.

מי פנים:
השלב שמסיים את ניקוי הפנים – מי פנים של אסתי לאודר שהוזכרו למעלה בטיפוח יום.
זה גם שלב הבחינה לניקוי. אני בדר"כ מצפה שצמר הגפן יצא נקי בשלב הזה, וזה מה שבדר"כ קורה, ואם לא, אני עושה לעצמי נונונו במראה, כי בטח חיפפתי במשהו (או לחילופין זה יכול לקרות אם עשיתי ניקוי פנים מהיר, ויש לי מוצרים לימים כאלו, שאני אעלה כבר בפוסט נפרד, כי אני מאוד משתדלת שזה לא יקרה הרבה).

סרומים:

שגרת טיפוח לילה - סרומים
שגרת טיפוח לילה – כל הסרומים: מימין – תמצית אקטיבית ADVANCE NIGHT REPAIR של אסתי לאודר לפנים, סרום ADVANCE NIGHT REPAIR של אסתי לאודר לעיניים, סרום אידיאליסט של אסתי לאודר, וסרום לאיזור הצוואר של פבוניה בוטניקה

גם בלילה אני משתמשת בשני מוצרים בגזרת הסרומים – בתמצית אקטיבית של אסתי לאודר, וסרום אידיאליסט הרגיל שלי.
בעצם 4 סרומים – יש עוד סרום אחד לעיניים שמפורט למטה, ועוד סרום לצוואר, שהפסקתי להשתמש בו, שגם מפורט למטה.

בתמצית האקטיבית של אסתי לאודר – Advanced Night Repair Recovery Complex, אני משתמשת כבר כמה שנים, און אנד אוף. לא ברצף, כי לא תמיד התחברתי למרקם ולתחושה שלה, אבל בשנה האחרונה אני כן משתמשת בה קבוע. היא אמורה לשקם את העור במהלך הלילה. לא יודעת אם זה אכן כך, אבל אני ממש ממש אוהבת אותה לאחרונה.
המרקם הוא נוזלי אבל כמעט ג'לי. סמיך יותר מהג'ניפיק, ולוקח לה קצת יותר זמן להספג (הג'ניפיק פשוט נספג מיד. לזו לוקח דקה או שתיים).
המשאבה של התמצית הזו הרבה יותר מוצלחת מזו של הג'ניפיק לדעתי, ופמפום אחד מהמשאבה מספיק לי לכל הפנים.
יש לתמצית ריח קצת רפואי, אבל עדיין נסבל בעיניי.
התמצית הזו אזלה לי לאחרונה וכבר הזמנתי חדשה :), ולא חשבתי לצלם אותה קודם כי הפוסט הזה לא יה מתוכנן. בינתיים אני משתמשת ביחידות מוקטנות שמגיעות בתיקי המתנה שמקבלים על רכישות של מוצרי אסתי לאודר בדר"כ (יש לי משהו כמו 5 יחידות כאלו. אני בדר"כ שומרת אותן לנסיעות, ועכשיו זה בא לי טוב בתפר שבין תמצית לתמצית).
מידעון:
תמצית אקטיבית של אסתי לאודר – Advanced Night Repair Recovery Complex.
30 מ"ל. 350 ש"ח לפני הנחות בנקודות המכירה של אסתי לאודר או ב StraberryNET.
50 מ"ל. 505 ש"ח לפני הנחות או ב  StraberryNET
100 מ"ל. לא חושבת שקיים בארץ. ראיתי בדיוטי פרי או ב StraberryNET

שגרת טיפוח לילה - תמצית אקטיבית של אסתי לאודר - ESTEE LAUDER Advanced Night Repair Recovery Complex
שגרת טיפוח לילה – תמצית אקטיבית של אסתי לאודר – ESTEE LAUDER Advanced Night Repair Recovery Complex

אח"כ אני מורחת סרום. עד לפני כמה שבועות זה היה האידאליסט אילומינייטור, ועכשיו חזרתי לסרום אידיאליסט הרגיל שלי.

אני לא מורחת את האידיאליסט כל יום, אלא כשאני מרגישה צורך (או כשבא לי פתאום).
כשאני לא מורחת את האידיאליסט אני עוברת אחרי התמצית מיד לשלב הבא, ולא מניחה סרום אחר במקום, כי זה קורה כשאני ממילא לא מרגישה צורך.

קרם עיניים:

שגרת טיפוח לילה - סרום לעיניים - ESTEE LAUDER Advanced Night Repair Recovery Complex for eyes
שגרת טיפוח לילה – סרום לעיניים – ESTEE LAUDER Advanced Night Repair Recovery Complex for eyes

בלילה אני משתדלת להקפיד על קרם עיניים, אבל אני מודה שזה לא תמיד קורה. לפעמים אני מסתפקת גם כאן בקרם לחות. בימים שאני כן מורחת קרם עיניים, אני מורחת גם סרום לעיניים וגם קרם.

אני משתמשת בסרום לעיניים מסדרת Advance Night Repair של אסתי לאודר. אותה סדרה של התמצית, וזה מוצר מעולה בעיניי. אחד הבודדים בגזרת טיפוח העיניים שאני יכולה להגיד שיש לי נאמנות אליו ורכשתי אותו כבר כמה פעמים.
הוא מגיע במרקם ג'ל סמיך, מאוד דומה למרקם של האידיאליסט אבל מעט סמיך יותר ממנו. כמות קטנה מאוד מספיקה לשתי העיניים. נספג די מהר. מרכך את העור באיזור העיניים והקרם מתיישב עליו הרבה יותר טוב.
זה מוצר שאני יכולה להגיד שכשאני משתמשת בו הקמטוטים פחות בולטים (ואולי זה רק בראש שלי… 🙂

שגרת טיפוח לילה - סרום לעיניים Advanced Night Repair של אסתי לאודר
שגרת טיפוח לילה – סרום לעיניים Advanced Night Repair של אסתי לאודר. מרקם ג'ל מעט צמיגי וסמיך

מידעון:
סרום לעיניים – Advanced Night Repair של אסתי לאודר.
15 מ"ל.  320 ש"ח לפני הנחות בנקודות המכירה של אסתי לאודר או אונליין: StrawberryNET, APRIL

אחריו אני מניחה את קרם העיניים מסדרת טיים זון של אסתי לאודר שהרחבתי עליו בשגרת טיפוח יום למעלה.

קרם לחות ללילה:

שגרת טיפוח לילה - קרם לחות ממצק של פבוניה בוטניקה וקרם לילה של אסתי לאודר מסדרת טיים זון
שגרת טיפוח לילה – קרם לחות ממצק של פבוניה בוטניקה וקרם לילה של אסתי לאודר מסדרת טיים זון

יש לי כרגע 2 קרמים בשימוש.
עד לפני שבוע וחצי או שבועיים בערך השתמשתי בקרם לילה מסדרת טיים זון של אסתי לאודר (אותה סדרה של קרם העיניים), והוא היה לי מצויין.
המרקם שלו קרמי סמיך, והתחושה שלו על הפנים היא מעין תחושה ממצקת. אין לי דרך להסביר את התחושה הזו.

שגרת טיפוח לילה - קרם לילה של אסתי לאודר מסדרת טיים זון
שגרת טיפוח לילה – קרם לילה של אסתי לאודר מסדרת טיים זון. מרקם קרמי סמיך מאוד

מידעון:
קרם לילה טיים זון של אסתי לאודר.
50 מ"ל. 510 ש"ח לפני הנחות, בנקודות המכירה של אסתי לאודר או אונליין: StrawberryNET

לפני שבועיים בערך התחלתי להרגיש שהוא לא מספיק לחותי עבורי. כנראה שהחורף שחזר עשה את שלו, ואולי סיבות אחרות, אבל בכל מקרה, בשבועיים האחרונים אני משתמשת בקרם לחות של פבוניה בוטניקה שקיבלתי לסקירה, ושעד אותו שלב השתמשתי בו בעיקר בימים שהייתי בבית, במשך היום, כדי להזין את העור.
מתוך הקומוניקט של הקרם של פבוניה: מוצרי פבוניה בוטניקה  מבוססים על תמציות צמחים ושמנים אורגניים המופקים מצמחי בר, שורשים, פירות, ירקות, אצות, מים, מינרלים וחמצן. פיתוח המוצרים נעשה מתוך הכרת תודה לטבע, תוך המנעות מניסויים בבעלי חיים והקפדה יתרה על תהליכים ידידותיים לסביבה. Firming Marin Elastin Cream מוגדר כקרם לחות למיצוק העור ושיפור האלסטיות. מיועד לעור רגיל עד יבש עם סימני הזדקנות מוקדמת. מעניק מיצוק, גמישות עורית, מניעת בריחת לחות של העור, אנטי אייג'ינג, מניעת נפילה עתידית של העור ושיקום העור.

לא יודעת לגבי פעילות האנטי אייג'ינג, אבל אני יכולה להגיד שהוא מאוד עשיר בלחות (זו הסיבה שהשתמשתי בו לפני כן ללחות במשך היום, לימים ללא איפור), ולכן מתאים לצרכים שלי עבור העור בלילה.
לוקח לו זמן להספג והוא משאיר את העור לחדי הרבה זמן, ולכן הוא לא כ"כ מתאים לי לשימוש בבוקר.
אחד החסרונות שלו הוא הריח שאני לא אוהבת. מזכיר לי ריח שהיה לקרמים לפני 20 שנה. מצד אחד זה כנראה אומר שאין בו בושם, מצד שני – הייתי מעדיפה שהוא יהיה נטול ריח לחלוטין במקרה כזה. בכל מקרה – הריח נסבל. עובדה שאני משתמשת בו כבר די הרבה זמן והוא אוטוטו מסתיים.

שגרת טיפוח לילה - קרם מרין אלסטין של פבוניה בוטניקה
שגרת טיפוח לילה – קרם מרין אלסטין של פבוניה בוטניקה. מאוד לחותי ומזין (התמונה היא מהתקופה שקיבלתי אותו. הוא כבר לקראת סיום…)

מידעון:
קרם מרין אלסטין של פבוניה בוטניקה. 50 מ"ל. 361 ש"ח. אצל קוסמטיקאיות בעיקר. לברור נקודת מכירה – אתר הבית של פבוניה ישראל.

בכל מקרה – אחת מהרכישות הקרובות שלי תהיה קרם לילה חדש. עוד לא יודעת איזה. אני בשלבי החלטה 🙂

עוד 2 מוצרים חדשים של פבוניה בוטניקה קיבלתי לאחרונה וניסיתי להכניס לשגרת טיפוח הלילה שלי הם סרום וקרם לצוואר מסדרת LINGE ESTHEBUSTE.
לאיזור הצוואר אני משתמשת בדר"כ בדיוק באותם מוצרים שאני משתמשת לפנים.כשאני מנקדת את הפנים עם קרם לחות, אני מניחה גם נקודה על הצוואר, וככה אני זוכרת להתמרח גם שם. אף פעם לא ראיתי צורך לרכוש מוצרים מיוחדים לאיזור הזה, מה גם שלמוצרים לאיזור הצוואר יש נטיה לא ברורה להיות הרבה יותר יקרים מהמוצרים לפנים, ואני לא רואה הצדקה לזה, כשקרם הפנים יכול לעשות את אותה עבודה.

מאחר וקיבלתי את שניהם לסקירה החלטתי לנסות אותם. המוצרים מכילים רכיבים אורגניים טבעיים. מתאימים לכל סוגי העור. מכילים ריכוז גבוה של קיגליה אפריקנה – תמצית של עץ אפריקאי המבטיחה מיצוק, שיקום טקסטורת העור, עיבוי השכבות העמוקות של העור, הגברת האלסטיות וטיפול בריפיון. העלאת רמת הלחות בעור ואיזון גוון העור.

השתמשתי בשני המוצרים יחד 3 פעמים בלבד. יסלחו לי החברים בפבוניה, אבל אני לא מצליחה לסבול את הריח של הסרום. יש לו ריח מאוד עציי ודומיננטי, ואם אתם זוכרים מסקירות הבשמים שלי – ריחות עציים דומיננטיים עושים לי כאב ראש ובחילות.
לקרם יש ריח דומה אבל פחות דומיננטי והשתמשתי בו ללא הסרום עוד כמה פעמים, וגם בו אני מתכוונת להפסיק להשתמש. הריח הזה פשוט לא טוב לי.
הוא נותן תחושה קרה על העור כשמניחים אותו. לא דביק, נמרח בקלות. העור בצוואר באמת מרגיש מלוחח ומוזן.
לא יודעת להגיד לכם לגבי תוצאות ארוכות טווח וכנראה שגם לא אוכל להגיד לכם, כי אני מפסיקה להשתמש בשניהם. קראתי סקירות של בלוגריות אחרות שלא התייחסו לנושא הריח, אז כנראה שזו רגישות פרטית שלי (ידועה…)…

שגרת טיפוח לילה - סרום לצוואר של פבוניה בוטניקה
שגרת טיפוח לילה (כבר לא בשגרה שלי למעו האמת) – סרום לצוואר של פבוניה בוטניקה
שגרת טיפוח לילה - קרם לצוואר של פבוניה בוטניקה
שגרת טיפוח לילה – קרם לצוואר של פבוניה בוטניקה

מידעון:
סרום לצוואר של פבוניה בוטניקה. 30 מ"ל. 336 ש"ח.
קרם לצוואר של פבוניה בוטניקה. 50 מ"ל. 336 ש"ח.
אצל קוסמטיקאיות בעיקר. לברור נקודת מכירה – אתר הבית של פבוניה ישראל.

זהו. זו שגרת טיפוח הלילה שלי.

יש כבר כמה מוצרים חדשים שהזמנתי, של מותגים שונים, ויכנסו לשגרה הזו במקום מוצרים אחרים, ובוודאי שאסקור אותם כאן.

יצא פוסט ארוך, וזה נראה כמו הרבה מוצרים, אבל אני לא חושבת שזה כזה נורא. זו שגרה די שגרתית לא?

* גילוי נאות: את מוצרי  פבוניה בוטניקה קיבלתי לסקירה מהחברה

תגובות

comments

64 Comments

  • אוקסנה

    תודה רבה פוסט מצויין! קיבלתי כמה טיפים מעניינים 🙂 פילינג יומי של דרמולוגי'קה שאת מדבר אליו זה פילינג אורז נכון?

  • אוקסנה

    כן הוא מצויין אפשר לשחק עם המרקם שלו, לפעמים אני משתמשת בו כפילינג גס הוא ממש טוב. יש משהו דומה בלאוקיסטן. היית חסרה היום בקרליין ו laka

  • אורית

    דומה לשגרה שלי רק שאני משתמשת במוצרים של biofor שהם מוצרים פעילים ומעולים מעולים!! קונה אצל הקוסמטיקאית שלי והם עושים נפלאות ממליצה בחום רב על הסרום ויטמין C שלהם. בגיל 36 ואחרי 3 לידות..העור כבר מתחיל להתעייף.
    קרם לילה של וישי מהסדרה החדשה גם מעולה .
    חייבת לציין שבעקבות המלצה שלך קניתי את הפריימר של קלרינס והוא אכן מדהים וממכר.

  • קורין

    @אוקסנה
    נכון. גם אני משחקת עם המרקם שלו. לפעמים טיפה יותר יבש, לפעמים יותר לח…

    תודה בובה. לא יכולתי להגיע… עניינים משפחתיים 🙂

  • מרינה

    כל הכבוד על הסקירה! רואים שאת מקדישה חשיבות לעור שלך וזה נורא חשוב. את משתמשת במקדם הגנה בבוקר?
    הפילינג מאוד מסקרן אותי אבל מכוון ויש לי כבר כמה בשימוש הוא יצטרך לחכות לרכישה…
    אני אחת מאלו שלא מפריע לה הריח של פבוניה. הוא לא כזה דומיננטי בשבילי (אבל אני לא רגישה לריחות).

  • Israelmakeup

    וואו את יכולה לפתוח סטנד של טיפוח אסתי לאודר! 😀
    מכלללל מה שהצגת כאן ניסיתי בעצמי את הג'ניפיק (לא בשבילי) ואת מוצרי פבוניה לצוואר שממש מוזר מה שאת אומרת לגבי הריח שלהם! אני ממש בקושי מריחה בהם משהו ודווקא נהינת מהם. טוב, רגישות לריחות מעולם לא היתה לי…

  • לימור

    וואוווווווו יש לך שגרה מעניינת….אולי לך יש רעיון למחליף לקרם פאסט ריספונס של מאק?אני מניחה אותו לפני הקונסילרוהוא נותן מין הארה כזאת כי יש לי יובש תמידי באיזור הזה והוא נורא יקר 🙁

  • סיגל

    כל הכבוד! איזו שגרה נהדרת. אני שמחה לראות עוד מישהי שמקפידה ומשתמשת במוצרים מעולים. חשבתי שאני המטורפת היחידה:)
    בנוסף למוצרים המצויינים שאת משתמשת אני ממליצה בחום על הסרום החדש של לנקום "ויזיונר". כמו"כ ממליצה על קרם העיניים הדו שלבי שלהם.
    יש לי המלצות נוספות למסכות וניקויים. אם יש מישהי מהבנות פה שתהיה מעוניית שאפרט, אני אשמח.

  • חן

    אורית וקורין שלום
    גם אני משתמשת בחומרים של ביופור ואכן הם מעולים. בנוסף לויטמין סי אני גם משתמשת פעמייים בשבוע בקרן שנקרא ברייט. הוא מחליק את העור, מבהיר והעור מקבל את הלחות בצורה מדהימה. ממולץ מאוד.
    קורין תודה על השיתוף.

  • קורין

    @אורית
    הפריימר של קלרינס הוא הפריימר מס' 1 שלי!

    לא מכירה את המותג הזה שהזכרת אולי הוא נמכר רק אצל קוסמטיקאיות ואני כמעט לא הולכת לקוסמטיקאיות 🙂

  • קורין

    @מרינה
    לא משתמשת במקדם הגנה בבוקר כי גם בקרם לחות יש לי הגנה ובדר"כ גם במייקאפים, אז זה מספיק לי. תזכרי שאני כהה יותר ממך ככה טבעי, אז אני ממילא צריכה פחות מקדם הגנה (ככה קראתי…)

    את חייבת חייבת חייבת לקנות את הפילינג הזה כשיסתיים לך שלך. סוף הדרך של מוצר.

    אני זוכרת שקראתי אצל כמה בלוגריות סקירות של הפבוניה ולא היה אזכור לריח, אז כנראה שאני ממש רגישה. אני בטוחה שיש שם איזה משהו עציי כי לזה אני רגישה 🙂

  • קורין

    @לימור
    או, אני ממש רוצה לנסות אותו. הזכרת לי להכניס לרשימה 🙂
    לא מכירה משהו שנותן איזשהו אפקט וואו. אני מחפשת כזה. דווקא בגזרת קרם העיניים אני לא סגורה על עצמי ומחליפה קרמים כי עוד לא נתקלתי באחד שעתי ממנו (חוץ מהסרום לעיניים, אבל אי אפשר להניח אותו לבד)
    אם תתקלי במשהו – דווחי 🙂

  • קורין

    @סיגל
    יש כמה מסכות חדשות שהזמנתי, אבל אני תמיד שמחה לפירוט 🙂
    על הויזיונר שמעתי, אבל אני לא מחפשת כרגע סרום אז אני ממתינה עם הלנסות אותו.
    מה זה קרם העיניים הדו שלבי של לנקום?

  • קורין

    @חן
    תודה חן. כבר 2 המלצות… אבדוק את המותג הזה.
    גם הקרם ברייט שהזכרת הוא של ביופור? זה נשמע מעניין. הזמנתי עכשיו משהו דומה של פיטר תומס רוט…

  • נועה פ

    אני משתמשת בסבון, מגבונים לחים, מסיר איפור (כשצריך), סרום, קרם לחות וקרם עיניים. פעם בשבוע-שבועיים מסכה או פילינג. נשמע לי די והותר, לא ?

  • לידיה

    קוריני, כל הכבוד על הפוסט המושקע ! שגרת טיפוח מעוררת הערצה יש לך 🙂 בעניין מסיר איפור לעיניים- עברתי ל-אמפולות של לה רוש פוזיי בחודשים האחרונים מאז שליד קייר נעלם מהמדפים ואני מאוד מרוצה. טיפונת יקר אבל שווה. אם תחליטי להחליף את קרם הפנים שלך, נסי להשיג דוגמיות של וישי מהסדרה של אקווליה טרמל. כרגע אני משתמשת בסרום ובקרם הפנים ואפשר לומר שהתאהבתי. מתאים במיוחד לחורף כשהעור דורש אקסטרה לחות. לילה טוב 🙂

  • מרינה

    ועוד איך את צריכה, גם אצל כהות יש פיגמנטציה! ולדעתי כמות ה-SPF שיש בקרם לחות ובמייקאפים לא כל כך עוזרת בקיץ. אבל לשיקולך.

  • רותי

    שגרה מעולה ככה נראה! אני אנסה בהזדמנות את האקניל. ממה שרשום באתר שלהם הם טובים גם לעור עם סבוריאה.
    יצא לך לנסות את התמצית שלוריאל הוציאו שאמור להיות דומה לג'נפיק? לא מתקרבת לג'נפיק מחשש להתמכר, בגלל המחיר…אבל בגיל 44 נראה לי שהעור שלי זקוק למשהו רציני לפני הלחות. כרגע אני עם מוצרי טיפוח של קליניק בעיקר.

  • קורין

    @לידיה
    תודה ממי.
    יש לי את האמפולות של לה רוש פוזה לעיניים וסקרתי אותן (באמת שכחתי לצלם אותן…). אני משתמשת בהן בעיקר לנסיעות כי זה נוח.
    הבעיה שלי איתן זה שיש כמות גדולה יחסית בכל אמפולה, ותמיד נשאר לי חצי בכל שימוש, ואז זה לא הגייני להשאיר את זה פתוח ליום המחרת, אז אני עושה כל מיני קומבינות 🙂
    אבל יש לי אותן והן באמת מסירות מעולה.

  • קורין

    @מרינה
    ברור שיש אצל כהות פיגמנטציה! אפילו יותר מלבהירות, אבל לכהות יותר מספיק SPF נמוך יותר עד כמה שידוע לי.
    כשעשיתי מחקר לפוסט של מוצרי ההגנה מהשמש היה כתוב במפורש שבעלות עור בינוני יכולות להסתפק ב SPF15. זה מה שיש לי בקרם לחות ובדר"כ בנוסף גם במייקאפ.
    אבל אולי כדאי שאני אתייעץ לעומק עם רופא עור.

  • קורין

    @רותי
    לא ניסיתי עדיין את התמצית של לוריאל. את מתכוונת ל YOUTH CODE?
    גם המליצו לי בזמנו על עוד מוצר של לוריאל שאמור להיות דומה לאידיאליסט של אסתי לאודר וגם עוד לא הזדמן לי לנסות (ברשימת הדברים שאי רוצה לנסות 🙂

  • תם

    איך אני אוהבת פוסטים מהסוג הזה!!! זה משום מה נורא מעניין אותי.. כמו כתבות שיש לפעמים בלאישה בסגנון "מה יש בתיק האיפור של גלית גוטמן". לא ברור… אני מרגישה ששגרת הטיפוח שלי לוקה בחסר (ללא סרומים ורוב הלילות ללא קרם) אבל העור שלי לא מתמרד בנתיים, אז כנראה שזה בסדר. זה בכיוון "להקשיב לעור" שכתבת, כנראה עובד גם בשבילי.
    את הנייט ריפייר של אסתי לאודר קיבלתי לפני כמה חודשים כדוגמית, השבוע הוא נגמר. אין לי מושג אם נהניתי ממנו, לא יודעת איך להבין אם הוא "עבד".

  • רותי

    כן קורין, לזו התכוונתי. אוף עשית לי ממש חשק לנסות אותם, וזה הרבה מעבר לתקציב שלי בייחוד עכשיו

  • לידיה

    @קורין
    גם לי לפעמים נשאר קצת נוזל באמפולה, אני סוגרת עם סלוטייפ ושמה במקרר ולמחרת משתמשת במה שנשאר 🙂

  • ענת

    הי, אני יודעת שגם לנקסטר הוציאו משהו מכיוון תמציות היופי, נקרא סרום 365, שמעת עליו? חבל רק שהמחירים פשוט נורא גבוהים..

  • קורין

    @תם
    גם אני אוהבת פוסטים כאלו… תמיד מחפשת את הדבר הטוב הבא…

    זה בדיוק מה שהיה לי עם התמצית הזו של אסתי לאודר בהתחלה, רק שאצלי זה היה בקבוק ולא תמצית. אחרי הבקבוק הראשון ממש לא התלהבתי, ולא רכשתי שוב תקופה ארוכה, ואז יצאה תמצית מעודכנת יותר, עם מרקם טיפה יותר סמיך והדיילת שלי (שהיא חברה, אז אני סומכת עליה במאה אחוז) המליצה לי לנסות שוב, ועם הגרסא החדשה ממש הרגשתי שזה עושה טוב לעור.

    אבל את יודעת – לא בכוח. זה לא חייב לעבוד. אם זה לא עובד בשבילי אני פשוט ממשיכה הלאה. יש מספיק מוצרים בשוק 🙂

  • קורין

    @רותי
    חמודה 🙂
    תתאפקי קצת. החלטות צריך לכבד 🙂
    אולי יש לי דוגמית של הג'ניפיק. צריכה לחפש….

    של התמצית האקטיבית של אסתי לאודר יש לי אם רוצה……

  • רותי

    אני בהחלט אשמח , מה שיש לך יהיה נהדר. לפחות אני אנסה לפני הקניהו לא אקנה סתם…דברי איתי במייל אם תמצאי?

  • רותי

    אחלה תודה! תגידי ניסית עוד מהמוצרים של אקניל? אני עם התחלת התקפה של סבוריאה והבנתי שהמוצרים שלהם טובים לאדמומיות

  • רותי

    טוב הבעל בס"פ אז ביקשתי שיקנה את הסבון ואת הרוז – תחליב לחות מיוחד לאדמומיות. ננסה…

  • שרית

    הי קורינוש.תודה לך על האינפורמציה,מאוד עוזר לשמוע ולקבל רעיונות והמלצות.
    שאלה:את סרום האידיאליסט שמצמצם נקבוביות(שגם אני רכשתי כי יש לי נקבוביות די גדולות)אפשר לשים גם בלילה?לא ידעתי.
    וכן את הסרום אדוונס נייט ריפייר ניתן לשים כל לילה בלי הגבלת זמן?נאמר לי שזה לתקופות זמניות והוא כ"כ נעים לי…
    ושאלה אחרונה:האם צריך לשים קרם עיניים על העפעפיים?אם לא,יש משהו שצריך לשים כדי לטפח,שנישאר צעירות לנצח,לא?…
    תודה ושיהיה סופשבוע נפלא
    שרית

  • danra

    וואו, איזה פוסט!
    יכולה להבין לגמרי למה את אוהבת את אסתי לאודר, לקנות את המותג זה ממש לקנות איכות. מוצרים מדהימים.
    לאידיאליסט את כבר יודעת שלא התחברתי, אולי אני צריכה לנסות דווקא את הדור החדש. אבל הג'ניפיק של לנקום מדהים!
    קרם הלחות הזה של לאודר ממש כייפי ומוצלח.
    את מי הפנים האלו אני לא מכירה אבל עשית לי חשק לבדוק!

  • רותי

    טוב, האקניל ווש מעולה לי. פשוט נותן הרגשה של נקי בלי לייבש ובלי יותר מדי קשקושים.
    הרוז לעומתו הוא מסתבר קרם טיפולי ולא לחותי. צריכה לבדוק מה יעשה לי טוב בהתקפת הסבוריאה הנוכחית…אוף זה מעצבן…
    אגב מחכה למייל ממך 😉

  • מיטל

    בפוסטים ארוכים יש לי שגרה קבועה.. פותחת שתי חלונות, באחד קוראת באחד מגיבה.. אחרת אני שוכחת הכל חחח

    לגבי לזכור לשתות יש לי תזכורת בפלאפון שנקראת drink water. עושה את העבודה? קשה לי לומר אני כל הזמן מתייבשת גם ככה חחח
    https://market.android.com/details?id=chickpin.water&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNoaWNrcGluLndhdGVyIl0.

    אצלי (כידוע) שגרת הפנים בבוקר יותר קצרה. על פנים נקיות קרם פנים+עיניים ומעל זה האיפור. אם אני מוותרת על קרם העיניים (נו, קורה שאני שוכחת) הקונסילר נראה זוועה..

    כרגע קרם הפנים שלי הוא מסדרת האנג'ליקה של לאוקיטן. הוא מגיע עם SPF40 שזה אידיאלי לקיץ (ונחמד בחורף). אני מאוד אוהבת שהוא קליל כזה. סביר שבגלל זה הוא כזה אידיאלי בקיץ. נספג יחסית מהר אבל לא מספיק מהר אבל זה צפוי עם SPF כזה גבוה. יש לו ריח מעצבן, אני מודה. אבל אני מפסיקה להריח אותו מספיק מהר ככה שזה סביר בעיני.
    בערב התחלתי להשתמש בקרם פנים גם כן של לאוקיטן מסדרת השקד תפוח והוא מצוין! כ"כ נעים על העור. נספג במהירות. פשוט תענוג! והפעם הריח מצוין 🙂

    כמוני כמוך, גם אני מעדיפה לנקות את הפנים במקלחת, הרבה יותר נוח וגם לדעתי הרבה יותר אפקטיבי. ובכל מקרה אני מעדיפה ג'ל לניקוי מאשר כל מיני שמנים, גם אם השמן של לאוקיטן שיש לי עכשיו (ממש במקרה שיש לי 3 מוצרים שלמים שלהם שאני משתמשת בהם בקביעות..) דווקא עושה עבודה יפה.

    האבקה של דרמלוגיקה נשמעת מצוינת! לא זכרתי את הסיקור עליה. אנסה אותה.

    אני משתמשת במסיר איפור דו-פאזי של לייף מסדרת ה B משהו (B4 או B5 בחיי שאני לא זוכרת) והוא עושה את העבודה מבחינתי..

    אני משתמשת במי פנים בבוקר רק אם התקלחתי בערב אם התקלחתי בבוקר אני לא מרגישה צורך. עבורי זה מוצר שעושה פיניש של ניקוי ואחרי שינה אני מרגישה שהפנים בכל זאת צריכות עוד "וישט" אחד לניקוי

    אכן הרבה מוצרים, בהסתכלות כזו מהצד קל לחשוב "ואו איך היא זוכרת מה שמים איך מה ולא שוכחת שום דבר" אבל כשאני חושבת על השיגרה שלי, ואני חושבת איך היא התארגנה לה בכמה שנים האחרונות זה לחלוטין ברור לי 🙂 אני אמנם לא משתמשת בסרומים ופריימרים, אבל יש לא מעט מוצרים בכל זאת 🙂

  • קורין

    @שרית
    לא ידוע שלא ניתן להשתמש באידיאליסט בלילה ואני משתמשת בו כבר כמעט עשור ואף פעם לא אמרו לי דבר כזה. לא נראה לי שיש עם זה בעיה. בכל אופן – אני לא משתמשת בו תמיד (בלילה) כמו שכתבתי, רק כשאני מרגישה צורך.

    כנ"ל לגבי האדוונס נייט ריפייר. לא שמעתי שצריך לעשות הפסקות, אבל זה קורה לי באופן טבעי ממילא, כך שגם אם כן – כנראה שהעור שלי יודע מה טוב לו 🙂

    קרם פנים אני מורחת על כל הפנים, וגם על העפעפיים.
    את קרם העיניים אני מניחה בצורת C מסביב לזווית החיצונית של העין, מעט רחוק משם, וטופחת על כל האיזור הזה עם הקרם כך שזה ממילא מגיע לעפעפיים אני חושבת… 🙂

  • קורין

    @danra
    זה פוסט מתבקש אחרי כ"כ הרבה זמן שהבלוג קיים לא? פשוט כל הזמן דחיתי אותו וסקרתי מוצרים בנפרד.
    מסכימה איתך לגבי המותג הזה. יש להם מוצרים מצויינים.
    מי הפנים האלו מדהימים. ממש עדינים. חבל שאין מהם מוקטנים בפארמים. בדר"כ מוצרים מוקטנים יש מסירי איפור עיניים או חלב פנים ולא מי פנים וחבל.

  • קורין

    @מיטל
    השתמשתי בשיטה שלך של 2 חלונות לצורך התגובה שלך LOL 🙂

    מסכימה איתך וגם ציינתי את זה. קונסילר נראה הרבה יותר טוב עם קרם עיניים מאשר בלעדיו, אבל באותה מידה אפשר לשים קרם לחות באיזור העיניים. תכלס קרם עיניים זה סוג של קרם לחות, פשוט בדר"כ עשיר יותר ומתאים לעור הדק מתחת לעיניים. אבל בהחלט מסכימה.

    שמעתי על סדרת השקד והתפוח הרבה דברים טובים, אבל משום מה אני לא נמשכת לנסות מוצרי פנים שלהם. אולי בגלל שאין אף סניף באיזור שלנו, אז אין לי פיתויים 🙂

    שמן לניקוי נשמע מעניין. דווקא שמנים לניקוי אני אוהבת (בעוד שג'לים לא). כשתהיה לך חוות דעת עליו תעדכני אותי.

    אני חושבת שזו כמות מוצרים סבירה לא? (יש לי עוד הרבה יותר שלא נכנסו כאן. נכנסו רק כאלו שהם באמת בשגרה ולא כאלו חד פעמיים). וזה כמו איפור. תחשבי בכמה מוצרים אנחנו משתמשות לאיפור לפעמים ועדיין מתקתקות את האיפור ב-10 דקות. בגלל זה זה נקרא שגרה. זה כבר שגרתי 🙂 (למרות שאני משתדלת לגוון מדי פעם את השגרה. זה עושה טוב לעור)

  • מיטל

    אני אף פעם לא שמה קרם פנים על מתחת לעיניים, בחיי שאני לא יודעת למה. אולי עברתי בהצלחה את השטיפת מוח שלא אמורים להשתמש בקרם פנים שם.. 🙂

    ביקרתי בסניף שלהם ברננים. דווקא סניף נחמד. אבל רכשתי שם רק את האנג'ליקה. את הקרם הרגיל הזמנתי מסטרוברי (נכון שזה אותו מחיר, אבל יש הנחה בסטרוברי שבחנות אין..) ואת השמן קניתי ממישהי בקומונה. האמת, המוצרים שלהם די יקרים ואני לא מתלהבת להוציא כ"כ הרבה עלמוצרים כאלה "בסיסיים". אבל לפמעים רוצים להתפנק 🙂

    מצחיק אותי שמי שרואה אותי מתאפרת (זה לא קורה הרבה..) די בהלם מכל התהליך. אני חושבת שזה בעיקר בגלל שסה"כ יש מלא שלבים. ולמישהו מהצד שלא רגיל לזה, זה נראה הרבה יותר מידי מסובך חחח

  • יעלי נעים

    תודה רבה על ההמלצה, אני אקנה לעצמי את הסירום אידאליסט שיגמר לי הסירום שלי- של בועז שטיין.
    החלטתי לקנות מתנה לפסח את הסירום לאמא שלי. היא חייבת גם אחד כזה. בזכות המלצה שלך 🙂 תודה.

  • מלי נ.

    @רותי
    רותי היי,תלכי לרופא עור תבקשי רטין a .הכי טוב שיש עולה חמישים שקלים.הכי טוב לגיל שלנו.משתמשים כל הזמן.בלי כל הקרמים היקרים למינהם…..תאמיני לי זה עושה את העבודה. ירדנה ארזי משתמשת בזה שנים..אני משתמשת שנה רצופה כל ערב ממש טיפה.כולם מעירים לי ושואלים אם עשיתי משהו בפנים.מקווה שעזרתי.מלי נשיא.

  • שרית

    איזה יופי של פוסט,מקיף ומעניין,תודה.אני מתקשה למצוא מוצרי אנטיאג'ינג כי העור שלי מעורב ונוטה מעט לחצ'קונים(למרות 38 שנותיי…).מרבית מוצרי האנטיאג'ינג הם על בסיס קרם והם שמנוניים לי.
    יש לי את הסרום שאת משתמשת בו אדיאליסט,רכשתי אותו בין היתר כי אמרו לי שהוא גם מצמצם נקבוביות וזה מה שאני צריכה אך בפועל ,בגלל שהוא על בסיס סיליקון הוא סותם לי הנקבוביות וגורם לי ליותר פצעים.
    יש לך או למישהי אחרת רעיון בשבילי למוצרים?את התמצית של לנקום אני מאוד אוהבת דרך אגב,בתמונה שהעלת זה לא בצבע שחור שאני מכירה.יש סיבה?זה משהו אחר?יום נפלא : )

  • קורין

    @שרית
    יש הרבה בנות שהעור שלהם מגיב ככה לאידיאליסט, בגלל הסיליקונים שיש בו.
    אם את אוהבת את התמצית של לנקום אז אולי כדאי לך לנסות את האדוונס נייט ריפייר של אסתי לאודר. זו גם תמצית אקטיבית והיא מדהימה.
    ובלי קשר מעניין אותי לדעת לגבי הרטין A שמלי כתבה עליו, אז אני ממתינה לתשובה שלה, אולי זה גם משהו שיוכל להתאים לך…

  • מירי

    כל כך נהנת לקרוא את הרשומות שלך, הן מלאות בהמון נושאים מעניינים. שואבת ממך המון מידע.
    את האתר שלך גיליתי במקרה. כמובן שאין מקריות בעולם… וטוב שכך חחחחח.

    אגב, יש בתוך דיזינגוף סנטר, חנות בשם לינדו זו חנות שמספקת קרמים לקוסמטיקאיות.
    יש שם מבחר די גדול של המון חברות ובמחירים סבירים.
    לדעתי בהחלט שווה בדיקה.
    http://www.lindo.co.il/.

    בעלי טוען שהתחלתי להיות פריקית של קרמים חחחחח. ועם הפיגמטציה שיש לי לצערי מה הפלא?
    ניסיתי את המוצרים של אסתי לאודר – אילומינייטור בקבוק תכלת, ועדיין אחרי התמדה בת ארבע חודשים, עדיין אין שיפור משמעותי :-(.
    נראה לי שלא כל מוצר שטוב לאחת, עושה את העבודה אצל האחרת.
    מקווה שיהיה שינוי מתישהו…..

    בכל אופן תודה לך על הסקירות הנפלאות שלך.
    ♥♥♥.

  • קורין

    @מירי
    תודה רבה מתוקה 🙂
    מכירה את האתר הזה. בדקתי שם מוצרים כמה פעמים, אבל עדיין זול יותר להזמין מחו"ל…

    לגבי פיגמנטציה – למי שבאמת מוטרדת מהפיגמנטציה שלה אני ממליצה לגשת לרופא עור. יש משחות במרשם שעולות ממש זול ועושות את העבודה ממה ששמעתי.

  • טלי

    היי קורין,
    לאחורנה התחלתי לקורא את הבלוג שלך ואני נהנת מאוד!
    חת"חתי את עצמך על כך…. יש לך כישרון כתיבה נפלא…
    הייתי רוצה לשאול מה היית ממליצה לטיפוח יומיומי לעור פנים בגיל ה- 20?
    גם את כל מוצרי הטיפוח? נראה לי שסרום קצת כבד עליו לא…?

  • קורין

    @טלי
    תודה רבה מתוקה 🙂

    אני חושבת שבגילך אפשר לדלג על סרום. את יכולה להמתין כמה שנים 🙂

    לא הייתי מוותרת על מוצרי ניקוי טובים (סבון פנים ומי פנים, או תכשיר של הכל באחד, כמו שכתבתי באחד הפוסטים האחרונים, ופילינג פעמיים בשבוע)

    קרם לחות טוב וקרם עיניים אם את מרגישה צורך. אם לא אז מספיק קרם הלחות גם באיזור העיניים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *