לחות והזנה לפנים

תמונה ליום: קוסמטיקה כחול לבן: קרם לחות וסרום מסדרת Cellegene של קרליין

Careline Cellegene serum and day cream
סרום וקרם לחות מסדרת סלג'ין של קרליין

לפני כמה חודשים השיקו בקרליין את סדרת הטיפוח הזו – סלג'ין – Cellegene – סדרה המבוססת על תמצית, המעודדת את תאי הגזע באפידרמיס לפעול במשך זמן ארוך יותר לשמירה על מראה צעיר.
הסדרה כוללת קרם יום, קרם לילה, סרום וקרם עיניים.
ניסיתי שני מוצרים מהסדרה – סרום וקרם יום, והקפדתי להשתמש בשניהם למשך שבועיים רצופים כדי לתת לכם חוות דעת קצרה.

קודם כל כמה מילים על המושג "תאי גזע".
בגלויה שקיבלתי עם המוצרים מתוארים תאי הגזע כשכבה תחתונה באפידרמיס. מדובר בשכבת תאים חיוניים, עמוקים יחסית. בשכבה הזו נוצרים תאים חדשים בתהליך ההתחדשות של שכבות העור, תהליך שפועל בשיא היעילות בעור צעיר, ואחראי למראה הצעיר והחיוני של הפנים.
עם השנים גורמי מתח (סטרס) משפיעים על בריאותם ואורך חייהם של תאי הגזע, במקביל  לצמצום הטבעי של מספר תאי הגזע.
כתוצאה מכך תהליך ההזדקנות הטבעי מתגבר והעור מתקשה לשמור על החיוניות, הגמישות והרכות ומאבד את המראה הצעיר והרענן.

יש הרבה תוצאות שהסדרה הזו מבטיחה (להגן על תאי הגזע, להצעיר את העור, לעודד התחדשות של תאים, להפחית קמטים). אני לא יכולה להעיד לגבי כל התוצאות האלו. אני גם לא מאמינה שקרם כלשהו יכול להעלים קמטים, לא משנה מאיזו חברה או מותג.
אני חושבת שקרמים יכולים לשפר את התחושה והמרקם של העור, לתת לו מספיק לחות ולשפר למראית עין את הקמטוטים, אבל לא להעלים אותם לחלוטין.

Careline Cellegene serum and day cream
Careline Cellegene serum and day cream
Careline Cellegene serum and day cream
סרום של קרליין מסדרת סלג'ין – מרקם תחליבי
Careline Cellegene serum and day cream
קרם יום של קרליין מסדרת סלג'ין – מרקם תחליבי

הן הסרום והן קרם הלחות בסדרה הזו מגיעים במרקם תחליבי.
בסרום מדובר במרקם יוצא דופן. לא חושבת שניסיתי עוד סרום במרקם תחליבי כזה. רוב הסרומים שניסיתי הם נוזליים יותר או סליקוניים יותר, אבל הוא עושה את העבודה שאמור הסרום לעשות – המרקם שלו קליל, נמרח בקלות, נספג מהר ונותן בסיס טוב למריחה של הקרם אחריו. (ניסיתי את הקרם גם ללא סרום, והסרום ללא ספק תורם למוליכות של הקרם, כמו שסרום אמור לעשות).

הקרם עצמו מכי SPF22. גם הוא במרקם של בין קרם לתחליב, קליל מאוד יחסית לקרמים שאני משתמשת בהם לאחרונה. נספג יחסית מהר והיטב, ולמרות שבקרליין מייעדים את הסדרה הזו לכל סוגי העור, אני לא חושבת שהוא יתאים לבעלות עור יבש. העור שלי מעורב רגיל-יבש, ואני מרגישה שהוא גבולי לי. יש ימים שהוא היה לי מעולה, והיו ימים שהרגשתי שהלחות שבו לא מספיקה, כך שהגבול לדעתי זה עור מעורב-יבש, אבל נוטה יותר לרגיל.

(במאמר מוסגר אני חייבת לציין שמאז שהעור שלי נוטה ליבש, אני יותר נוטה לכיוון שחברות קוסמטיקה צריכות לייצר מוצרים ייעודיים לסוגי עור שונים. כל זמן שהעור שלי היה רגיל, נהניתי מכל העולמות, וכמעט כל קרם התאים לי. מרגע שהעור שלי הפך לנוטה ליבש, החשיבות של מוצרים ייעודיים נראית לי קריטית יותר).
לכל סוג עור שהוא בקצוות, לדעתי האישית, הקרם לא יתאים.

בשורה התחתונה – הסדרה הזו לא מתאימה לעור שלי כרגע, ובאופן אובייקטיבי לחלוטין אני חושבת שהמוצרים יקרים יחסית למותג עממי, שהמחירים שלו אמורים להיות נגישים יותר. מבחינת המחיר – היתרון של המוצרים האלו ביחס למוצרים של מותגים עממיים אחרים הוא בעובדה שקרליין לא עושים ניסויים בבעלי חיים.
אני חושבת שהסדרה מתאימה לבעלות עור רגיל יחסית, עם נטייה ליבש או שמן בצורה מועטה.
מי שיהנו מהמוצרים הן בעלות סוגי העור הנ"ל, ולמי שחשובה העובדה שמדובר במוצרים שלא נוסו על בעלי חיים. המרקם שלהם בהחלט הפתיע אותי לטובה. שניהם קלילים, נספגים היטב, ולחותיים מספיק למי שהעור שלה לא יבש.

Careline Cellegene serum and day cream
הסרום וקרם הלחות מסדרת סלג'ין. לבעלות עור רגיל עד מעט יבש או מעט שמן.

מידעון: 
סרום – תכולה: 30 מ"ל. מחיר: 270 ש"ח לפני הנחות
קרם פנים – תכולה: 50 מ"ל. מחיר: 250 ש"ח לפני הנחות
אני תמיד ממליצה לקנות מוצרים של קרליין בהנחות.
במהלך חודש דצמבר כל מוצרי הסדרה נמכרים במחיר היכרות של 150 ש"ח.

 

תגובות

comments

2 Comments

  • מיטל

    נראים מוצרים נחמדים אבל באמת מתומחרים גבוה (ששמתי לב שזה משהו שמאפיין את מוצרי הטיפוח של קרליין). בעיני זה חבל, כי זה משהו שימנע ממני לנסות את המוצרים שלהם.. אם כבר מחיר כזה, ואם כבר חשבתי להשקיע יותר, הייתי בוחנת מותג ותיק יותר בתחום.

  • קורין

    @מיטל
    מסכימה איתך לגבי התמחור. במחירים האלו אני רוכשת מוצרי היי אנד. חבל. זה אמור להיות מותג נגיש. בסוף לא ישארו מותגים נגישים 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *