NARS Sheer Glow Foundation
מוצרי איפור לפנים

סדרת המייקאפים: מייקאפ מאיר של נארס | NARS Sheer Glow Foundation

NARS Sheer Glow Foundation
NARS Sheer Glow Foundation

ממשיכה עם סדרת המייקאפים שהתחלתי בקיץ עם מייקאפים עמידים,  ובהתאמה לחורף שהגיע, אתמקד בה במייקאפים מאירים ומייקאפים שהם עור שני.
המייקאפ הראשון שאני רוצה לסקור בחורף הזה הוא מייקאפ ותיק אצלי, משהו כמו שנה וחצי, אבל עוד לא יצא לי לסקור אותו – מייקאפ שיר גלואו של נארסNARS Sheer glow.

 

NARS Sheer Glow Foundation
NARS Sheer Glow Foundation
NARS Sheer Glow Foundation
NARS Sheer Glow Foundation

 

מה אומרים בנארס על המייקאפ שיר גלואו?

מייקאפ למראה עור קורן ומלא זוהר, גימור Satin, בעל כיסוי קליל שניתן לבנות לכיסוי נטול פגמים.
הפורמולה של המייקאפ הזה גדושה ביתרונות טיפוחיים להזנה והבהרה. מכיל אנטי אוקסידנטים (נוגדי חימצון) רבי עוצמה להגנה מפני רדיקלים חופשיים, ותמצית כורכום, התורמת למראה חיוני וזוהר של העור. התוצאה – מראה אחיד, זוהר, מלוחח, רך וגמיש למגע למשך כל היום.
מיועד לעור רגיל, יבש ורגיל-יבש.

 

הבקבוק:
המייקאפ של נארס מגיע בבקבוק זכוכית מלבני, עם מכסה הברגה שחור, עשוי מהחומר הידוע לשמצה שממנו עשויים כל האריזות של נארס. החומר השחור הזה הוא מגנט לכלוך ובלתי אפשרי לנקות אותו אח"כ (רק לצורך הקוריוז, אני מזהה בקלות את הסומק אורגזם של נארס מבין כל סמקי נארס שלי, בגלל שהוא הכי ותיק, ונראה כאילו הקיף את העולם ב-80 יום). חומר בעייתי (אבל המוצרים – להתעלף……)

באופן כללי אני מעדיפה בקבוקים עם משאבה, אבל יש לי גם הרבה מייקאפים עם בקבוקים רגילים ואני די רגילה להשתמש בכאלו ללא משאבה, כך שזה פחות קריטי לי.
בנארס מוכרים משאבה בנפרד. אפשר לנסות לחפש באתרים שמוכרים נארס. לא הזמנתי אותה כי זה לא קריטי לי. מה שכן – ניסיתי להתאים לו את המשאבה של מאק, שמתאימה לדאבל וור של אסתי לאודר, אבל היא לא מתאימה לבקבוק הזה.

NARS Sheer Glow Foundation
מייקאפ שיר גלואו של נארס

מרקם ומריחה:
מייקאפ נוזלי בסמיכות בינונית – לא סמיך מאוד כמו האוורלסטינג של קלרינס, אבל לא דליל יחסית כמו האקסטרים של גרלן למשל. אני חושבת שהסמיכות הזו מאוד מתאימה לו. אם הוא היה טיפה דליל יותר, הוא היה בלתי נראה על הפנים והיה קצת יותר קשה לבנות אותו.

למריחה שלו אני ממליצה להשתמש במברשת צפופה יחסית. אני משתמשת במקרה הזה ב-F84 של סיגמא, ולא ב-F80 הרגילה שלי.
המריחה שלו גם דורשת תשומת לב – אני מנקדת את הפנים בחומר, ואז עובדת עם המברשת בתנועות של טפיחה ולא מריחה. רק ברגע שסיימתי לטפוח אותו לתוך העור, אני עוברת לתנועת מריחה עם המברשת, בתנועות קצרות מלמעלה למטה, כדי לאחד את המראה, ולתת לו את הגימור האחיד.

למרות שהתהליך הזה נראה ארוך, במציאות הוא חוסך זמן (ותכלס לוקח פחות מ-2 דקות).
אפשר מלכתחילה לעבוד עם המברשת בצורת מריחה, אבל יצירת האחידות של העור תיקח יותר זמן בסופו של דבר, כי כשעובדים איתו מלכתחילה בתנועות מריחה, התנועה הזו משאירה סימני מריחה, וצריך לעבוד עם המברשת כדי לטשטש אותם.

המרקם שלו מאוד לח, והתחושה שלו על העור בהחלט לחותית בהתאם, ואני מסכימה עם ההמלצה של נארס לייעד אותו לבעלות עור רגיל עד יבש (כולל מעורב יבש) ולא לבעלות עור שמן או מעורב שמן.
למרות המרקם הלח שלו, הוא לא מרגיש כבד או דביק בשום צורה שהיא. הוא מונח ממש בקלילות על העור, והעור שלי מרגיש ממש נוח איתו.

הוא נראה מצויין גם עם פריימר למייקאפ מתחתיו וגם במריחה ישירה על העור, למרות שאני ממליצה אותו ספציפית עם פריימר, בגלל במשך היום יכולה להיות לו נטיה להצמד לנקבוביות במידה ולא מניחים פריימר (זה לא מאוד קריטי ולא נראה בולט לעין, בגלל הגימור החי שלו, אלא אם כן ממש מחפשים את זה – כמו שאני עושה, לצורך הסקירה).

רמת כיסוי וגימור:
כמו שמתארים אותו בנארס, למייקאפ הזה יש כיסוי שמתחיל בשקוף קליל וניתן לבנייה.
בשכבה מאוד דקה או במריחה עם האצבעות הכיסוי שלו קליל מאוד – מעט יותר מדמי מייק אפים ומאוד דומה לכיסוי של רוב הביבי קרימס.
ניתן לבנות את הכיסוי שלו עד לכיסוי בינוני מינוס עד בינוני.
לא חושבת שאפשר לבנות אותו מעבר לזה. העמסה של חומר מהמייקאפ הזה לא עושה איתו חסד. המרקם שלו מאוד לחותי והעמסה של חומר יכולה לגרום לו להראות קצת בוצי או קייקי.

הגימור שלו מהמם בעיניי!
יש לו גימור מאוד חי, מה שנקרא dewy, אבל לא מאוד מבריק או מאוד שימרי. מעין חצי מאט פלוס, כשהפלוס הוא לכיוון המראה החי יותר.
המראה הכללי נראה טבעי וחי, הרבה יותר חי ממה שהעור שלי באמת…
אני מקבעת אותו עם פודרה, כמו כל המייקאפים שלי, והפודרה לא מחסירה מרמת הגימור החי שלו. ברגע שהפודרה נטמעת בעור הגימור שלו מיד חוזר לעצמו.
אני ממש אוהבת את הגימור שלו, אבל אני לא חושבת שהוא יתאים למי שאוהבת את המראה המאט לחלוטין או למי שלא אוהבת שהפנים שלה מעט מבריקות, ולדעתי בוודאי לא יתאים לבעלות עור שמן או מעורב שמן.

NARS Sheer Glow Foundation #Barcelona before and after
מייקאפ שיר גלואו של נארס – כיסוי קל עד בינוני, גימור סאטיני חי

עמידות:
אני משתמשת במייקאפ הזה בחורף בלבד. אני יכולה לפעמים להשתמש בו בקיץ כשאני יודעת מראש שזה לשעות בודדות, או כשאני יודעת שאהיה במקום ממוזג כמו שצריך, אבל בדר"כ אשתמש בו בחורף או בעונות המעבר, גם בגלל המרקם הלחותי וגם בגלל הגוון שלו, שלא מתאים לי לקיץ בדר"כ.

בחורף, עם פידור במברשת רחבה, הוא עמיד עליי למשהו כמו 7-8 שעות. בדר"כ אחרי 7 שעות בערך אני רואה כבר שהמייקאפ מתחיל לרדת, בעיקר באיזור החלק התחתון של האף והנחיריים, אבל באיזור הלחיים הוא מצליח להחזיק עליי אפילו קצת יותר מזה בצורה מושלמת ולהחזיק מעליו גם את הסומק והברונזר כמו שצריך.

אני מזכירה לכם שהעור שלי מעורב-יבש, וחוזרת שוב לבעלות עור שמן או מעורב שמן, ולדעתי הוא לא יחזיק על סוגי העור האלו יותר מ-5 שעות בערך.

מבחר גוונים:
המייקאפ הזה מגיע ב-20 גוונים, שזה נהדר. זה אומר שצריך להיות שם גוון שמתאים לכל אחת, אבל מאחר והוא לא נמכר בארץ ולא ניתן לנסות אותו כאן, יכול להיות קצת טריקי למצוא גוון מתאים.
הזמנתי את שלי אונליין מבלי לנסות אותו קודם, אז קצת טיפים לאיך החלטתי לרכוש דווקא אותו (והטיפים האלו רלוונטיים לכל מייקאפ אונליין שתרצו להזמין. אני עובדת לפי הטיפים האלו וזה עובד לי מצויין):

טיפ ראשון: כדאי למצוא בלוגרית שגוון העור שלה זהה לגוון העור שלכם. אל תסתמכו על גוון העור בתמונות. כן אפשר, ורצוי, להסתמך על בלוגרית שמשתמשת באחד המייקאפים שיש לכם, בגוון שלכם, ואז סביר שגם יתר המייקאפים שלה יהיו דומים לגוון שאתם צריכים.

טיפ שני: אפשר להיעזר ב Foundation Matrix של טמפטליה. מה שהיא עשתה זה להכניס בבלוג שלה שאלון ולבקש מגולשות לתעד את המייקאפים שהן משתמשות בהם, ואז יצרה טבלה שבה יש התאמה של מייקאפים לפי גוונים.
כדי לבצע שם חיפוש יש לבחור קודם את תת הגוון של העור, ואז בתוצאות שמתקבלות לבחור את הקטגוריה של הגוון הכללי של העור. אפשר לבחור 2 קטגוריות וכשעומדים עם העכבר על כל קטגוריה זה נותן דוגמאות לגוונים בקטגוריה, כך שזה יכול לכוון אתכם לאיזה קטגוריות לבחור.
זה לא בהכרח מדוייק ולא הייתי מתייחסת לזה כאל החלטה סופית לבחירת מייקאפ, במיוחד לא בגוונים כהים יחסית, אבל זה יכול לצמצם אפשרויות.

טיפ שלישי: לחפש סווטשים ברשת. זה לא הכי מדוייק שיש, במיוחד במייקאפים, כי הסווטש יכול להופיע על יד שהיא בהירה משלכם והגוון יראה לכם מתאים, כשבעצם הוא לא. צריך להזהר עם החיפוש לפי סווטשים כי הוא יכול להיות מאוד מבלבל ולהיעזר בו אם לא הצלחתם למצוא אפשרויוות אחרות.
אני מתורגלת לחפש ככה כי אני עושה כבר סווטשים בעצמי, ויודעת לזהות פחות או יותר את הגוון שלי ולצמצם או לפסול אפשרויות אחרות.
סווטשים של כל גווני השיר גלואו אפשר למצוא כאן.

טיפ נוסף (ומעולה, בדקתי עכשיו בעצמי, בהמלצה של מרינה ) – יש אתר בשם fidation – אתר נהדר. כל מה שצריך זה להזין שם את המייקאפ שאתן משתמשות בו, רצוי שניים שונים, וה יתן התאמות ממותגים אחרים (ואגב – גם שם יצא לי הגוון ברצלונה…)

מתוך החיפוש שעשיתי הגעתי ל-2 גוונים אפשריים לגוון העור שלי בשיר גלואו – ברצלונה וסטרומבולי, ובסוף בחרתי בגוון ברצלונה כי הוא כהה יותר מהסטרומבולי, ובמצבים שאין לי גוון מדוייק או שאני לא יודעת מה הגוון המדוייק, אני מעדיפה לבחור בכהה יותר.

בפעמים הראשונות שהשתמשתי בו הוא היה נראה לי מעט צהבהב מדי. אני רגילה שהמייקאפים שאני מורחת מתאימים בצורה מושמלת לעור שלי, שהוא לא ממש צהבהב.
באה לעזרתי שרית ממינרלז ושלחה לי קופסית עם מייקאפ HD של מייקאפ פוראבר בגוון ורדרד, ובשימושים הראשונים שלי איתו ערבבתי ביניהם.
אני חושבת שאחרי כמה פעמים של ערבובים ויתרתי על הערבוב והחלטתי למרוח אותו כמו שהוא וראיתי שאם אני מתעלמת מהגוון שלו בזמן המריחה, ומתייחסת אליו אחרי שהוא נטמע בעור ומרוח עליו בצורה אחידה, הוא ממש לא צהבהב אלא דומה לעור שלי ונראה נהדר.

הגוון שלו נאמן לעצמו גם לאחר המריחה, הוא לא מתחמצן ולא משנה גוון, והוא גם מצטלם נאמן לגוון שלו (לא מכיל SPF, אני מניחה שזה היה משנה את המרקם שלו אם כן).

NARS Sheer Glow Foundation #Barcelona swatches
סווטשים של גוון ברצלונה במייקאפ שיר גלואו של נארס
NARS Sheer Glow Foundation #Barcelona swatches
עוד סווטשים

מידעון:
תכולה: 30 מ"ל. מחיר: 160-170 ש"ח.
ניתן לרכוש אונליין בלבד באתרים ששולחים נארס לארץ.
קישורים ישירים: Kiss and makeup, HQhairStrawberryNET (לסטרוברי הכנסו דרך EBATES וקבלו 3.5% החזר על הקניה)


שורה תחתונה:

מייקאפ נהדר, לחורף בלבד. לבעלות עור רגיל, רגיל-יבש ויבש. לא מומלץ לבעלות עור שמן או מעורב שמן.
תחושה קלה ולחותית על הפנים. העור מרגיש מלוחח כל היום. גימור סאטיני בריא וזוהר, אבל לא מבריק.
מאוד מומלץ לחובבות הגלואו והמראה ה dewy במייקאפים.

ולתמונות שלי עם המייקאפ הזה:
כל התמונות בבלוג עם המייקאפ הזה בקישור הזה: NARS Sheer Glow Barcelona (ואני ממליצה להכנס אליהן, כי עוד לא פתרתי את בעיית הצילום בדירה החדשה שלי, והתמונות יוצאות חמימות/צהבהבות יותר מהמציאות ומהתמונות בפוסט כאן)

 

NARS Sheer Glow Foundation #Barcelona on face
תמונה נוספת עם המייקאפ שיר גלואו עליי, ממש מהתקופה האחרונה, בדירה החדשה…

האיפור המלא בתמונה הנ"ל:
בסיס:
פריימר Pore Minimizer של קליניק
מייקאפ NARS Sheer Glow בגוון Barcelona (לרכישה:Kiss and makeup, HQhair,StrawberryNET)
קונסילר סטיק של נארס בגוון BISCUIT (לרכישה: אתרים ששולחים נארס לארץ)
פודרה בתפזורת של דיור – Diorskin Matte & Luminous Hydrating Loose Powder מס' 02 (לרכישה: StrawberryNet, FragranceX.com)

פנים:
ברונזר טרקוטה של גרלן מס' 3 – Guerlain Terracota Bronzing Powder (לרכישה: סטרוברינט)
סומק אנג'ליקה של נארס (לרכישה: Kiss and makeup, StrawberryNET, HQhair)

עיניים:
פריימר לצלליות של OFRA (לרכישה: ProShop, Beauty-Shop, maemeup)
פלטת Star Sailor של נארס – רק הגוון הכהה על העפעף עד הקפל (לרכישה: נארס אונליין)
עפרון עיניים עמיד של ג'ייד – בצבע ירוק – GA-DE Everlasting Eyeliner 302 – Intense Green
מסקרה לה דיווה של קרליין

שפתיים:
עפרון שפתיים – PUPA True Lips Lip Liner מס' 4 – ניוד מאובי
שפתון נוזלי של בר מינרלס מסדרת Pretty Amazing בגוון Ambition (לרכישה: סטרוברי או חפשו במוצרי בר מינרלס אונליין)

 

תגובות

comments

21 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *