שפתונים של אלין כהן
מוצרי אווירה לבית,  מוצרי איפור לפנים,  מוצרי איפור לשפתיים

היוטיובריות באות! ההשקות האחרונות של אשלי וקסמן-בקשי, יאנה פרוביז, אלין כהן, מיס ריין, תם בר-אמר

שפתונים של אלין כהן
שפתונים של אלין כהן

 

שיתופי פעולה בין יוטיוברי ובלוגרי ביוטי מאוד נפוץ בעולם, וכבר כתבתי בעבר על לא מעט שיתופי פעולה כאלו, כמו השפתונים של קייטלין לייטס בשיתוף המותג OFRA (סווטשים), הפלטה של קרלי בייבל ל BH COSMETICS, (שכבר אזלה במלאי, אבל בינתיים כבר יצאה לה פלטה חדשה בשיתוף הפעולה הפורה של השניים), השפתונים של מאני מואה ו-OFRA (סווטשים), הקולקציה הזוהרת של ניקי טוטוריאל ו-OFRA (סווטשים) ועוד.

היה זה רק עניין של זמן עד שהקונספט יחלחל לארץ, ובמותגים השונים יבינו את הכוח הטמון במדיה האינטרנטית.

אשלי קסמן בקשי

חלוצת שיתופי הפעולה היתה, איך לא, המלכה הבלתי מעורערת של המדיה הזו – אשלי וקסמן בקשי (לערוץ של אשלי), שיצאה עם השפתון Girl Abroad בשת"פ עם המותג OFRA, שפתון שהיה להיסטריה והסטוריה, והמלאי המוגבל שהושק ממנו אזל תוך זמן שיא.
ב-OFRA פרגנו לקהל הישראלי והשיקו את השפתון באריזה מחודשת לפני כחודשיים, וכעת ניתן להשיג אותו מחדש.

שפתון עמיד של אשלי וקסמן בקשי
שפתון עמיד Girl Abriad של אשלי וקסמן בקשי

 

עוד לפני השפתון, השיקה אשלי קולקציית מברשות איפור הנושאת את שם המותג שלה – AWBMAKEUP, והיתה בעצם לבלוגרית הישראלית הראשונה שהשיקה קולקציה על שמה.

את המברשות ניתן להשיג באתר גילטי

♥♥♥

עוד שיתופי פעולה מעניינים לאחרונה:
קולקציית השפתונים של אלין כהן
מחיר: 89 ש"ח, להשיג באתר גילטי

שפתונים נוזליים עמידים של אלין כהן
שפתונים נוזליים עמידים של אלין כהן

 

היוטיוברית הצעירה והמצליחה אלין כהן (63K עוקבים ביוטיוב, 282K עוקבים באינסטגרם, ועוד כמה עשרות אלפי עוקבים במיוזיקלי) השיקה סדרת שפתונים נוזליים עמידים, בגוונים לבישים, ובאריזה שעוררה לא מעט הדים וטענות שההדפס בה שאב השראה איכשהו מאריזות מוצרי הקוסמטיקה של קיילי ג'נר.
אני בוחרת שלא להכנס להשוואות האלו. בעיניי זה מדהים ומעורר השראה שבחורה צעירה בגילה מגיעה להישגים כאלו.

באופן אישי אני מאוד אוהבת את אריזות הקרטון. אוהבת את הפסים של השחור והלבן, עם השילוב של גווני אדום בהדפס. מאוד שיקי, ואני גם מאוד מעריכה את ההשקעה והמחשבה מאחורי העיצוב. לא טריויאלי בכלל. אנחנו מכירות מספיק מוצרי איפור שמגיעים באריזות מאוד פשוטות, ואריזה מושקעת מרגישה שמשקיעים בנו.

השפתונים עצמם מגיעים במיכל שקוף, עם מברשת ספוגית נוחה להנחה.
לפורמולה יש ניחוח פירותי, משתנה מגוון לגוון, אבל הניחוח קיים ומומלץ לקחת בחשבון אם יש מישהי שנרתעת ממוצרים מבושמים.

הפורמולה עצמה דקיקה מאוד (בהשוואה לשפתוני המאט של OFRA. בלתי נמנע מבחינתי להשוות כל שפתון מאט בסופו של דבר לשפתונים של OFRA שהם המועדפים עליי). תחושה מעט שומנית/מלחחת מיד עם המריחה. מתייבשים יחסית מהר – משהו כמו דקה. הם לא מייבשים את השפתיים ומרגישים די נינוחים.

לגבי העמידות – עמידים יחסית. קצת פחות עמידים מהשפתונים הנוזליים של OFRA, בעיקר בחלק הפנימי של השפה אבל עדיין עמידים בפני עצמם ומבלי להכנס להשוואות.
אני מוצאת שזה גם מאוד תלוי בעפרון השפתיים שאני מניחה מתחתם (אני מדגישה את זה בכל פוסט על שפתונים – בגלל השפתיים הדקות והלא אחידות שלי – אני מניחה עפרון שפתיים על כל שטח השפה). עם השפתונים האלו ספציפית אני אוהבת את עפרונות השפתיים של איל מקיאג', משפרים את העמידות שלהם משמעותית, בעוד שדווקא עפרונות השפתיים של פלורמר, שאני גם אוהבת בדר"כ, פחות עמידים איתם.

מבחינת תג המחיר – הם לא זולים. ברור לי שחלק מהעלויות אפשר לשייך לעיצוב ולאריזות, אבל עדיין – מחירם כמו מחיר השפתונים של OFRA כשהם במבצע.
אני קצת אמביוולנטית לגבי כל סוגיית המחיר שלהם.
מצד אחד אני מרגישה שאלין צעירה והקהל שלה צעיר והייתי רוצה לראות אצלה מוצרים במחירים נגישים יותר לקהל שלה. זה פלח אוכלוסיה שרץ מיד לרכוש כל מה שהגורואים שלו ממליצים עליו, ובעיניי מחיר של 90 ש"ח לשפתון לנערה בשנות העשרה זה יקר. זה מחיר לא זול גם לבחורה בוגרת שעובדת משרה מלאה במשכורת מעל הממוצע. בעיניי זה משהו שבנוסף עלול גם להדגיש פערים בין אוכלוסיות ממעמד סוציו אקונומי שונה, שזו סוגיה בפני עצמה בעולם האינטרנט, ואני חושבת שכן היה ראוי לתת על הנושא הזה את הדעת, וליצור מוצר במחיר יותר נגיש וזמין.
מצד שני – אני גם מבינה את הצד העסקי מסחרי של הייצור וההפקה של קולקציית איפור, וברור לי שכשמדובר באדם פרטי, או חברה קטנה נקרא לזה, כמו החברה הקטנה של אלין כהן – אין הרבה אפשרויות תמרון עם המחיר כלפי מטה.

גוונים:
MY MAY– שפתון בגוון ורוד מעט מאובי, מסקאלת הגוונים שאני מאוד אוהבת ושמה ביומיום. עם כל השפתונים המאוביים ורדרדים שיש לי, לא מצאתי לו דיופ מושלם.
LOREN– הוא מוגדר כשפתון בגוון ניוד חמים, אבל הוא ממש לא ניוד. הוא יותר נוטה לחום חמים.
MY LEEN– שפתון בגוון אדום אמיתי. מה שנהוג לקרוא לו אדום הוליוודי. אטלנטיק סיטי של עפרה קריר ממנו. Matte in love של איל מקיאג' בהיר ממנו.
MEL-DI– שפתון בגוון ניוד ורדרד. הוא מאוד קרוב לבל אייר של עפרה אבל חמים ממנו. סאו פאולו של עפרה בהיר ממנו.
MERILEE– שפתון בגוון אדום כתום. מאוד מיוחד.

גוונים לשפתונים של אלין כהן סווטשים
גוונים לשפתונים של אלין כהן סווטשים
השוואת סווטשים שפתונים אדומים
השוואת סווטשים שפתונים אדומים
השוואת סווטשים שפתונים של עפרה ואלין כהן
השוואת סווטשים שפתונים של עפרה ואלין כהן. התמונה לא משקפת בדיוק את המציאות. בפועל השפתון של אלין חם יותר משני האחרים

 

עוד נקודה שאני רוצה לגעת בה היא שמות השפתונים שאלין בחרה לקולקציה הזו, ומוקדשים לאנשים חשובים בחייה, וזה מאוד מרגש בעינייMERILEE הוא על שם אמא של אלין, MY LEEN על שמה של אלין עצמה, LOREN – על שם הדודה של אלין, MEL-DI – על שם הסבתות של אלין – מלאני ודינה, MY MAY – על שם מאי גורפינקל ז"ל, חברתה הטובה של אלין, שנפטרה לאחר השקת הקולקציה ממחלת הסרטן.

ניתן להשיג, כאמור באתר גילטי.

♥♥♥

קולקציית קונטור והיילייט של יאנה פרוביז לפלורמר
(תכולה: 10 גרם לסטיק, מחיר: 80 ש"ח. ניתן להשיג באתר גילטי ובחנויות הרשת)

יאנה פרוביז לפלורמר
יאנה פרוביז לפלורמר
יאנה פרוביז לפלורמר
יאנה פרוביז לפלורמר
YanaProvizXFlormar
YanaProvizXFlormar – קולקציית היילייט וקונטור של יאנה פוביז לפלורמר

 

יאנה היא אחת היוטיובריות המועדפות עליי בארץ (לערוץ של יאנה). כל דבר שהיא מתעסקת בו נוטף מקצועיות וכשרון. אחת המאפרות המדהימות בעיניי, ולא פחות מדהים שיתוף פעולה מהסוג הזה עם מותג בינלאומי גדול יחסית.

המוצרים של יאנה לפלורמר נקראים LIGHT & SHADE – אחד הטרנדים החזקים היום – הצללות והארות.
הקולקציה כוללת 2 מוצרים בפורמט של סטיק – אחד להצללה והשני להארה.

Sculpting- סטיק הצללות לחיטוב הפנים – יש לו גוון חום קר, מושלם להצללות. הגוון נראה מאיים בהתחלה, והייתי בספק אם יתאים לי או לבעלות גוון עור בהיר ממני, אבל המרקם של המוצר כ"כ רך ומתמזג בעור, שממש אין לחשוש ממנו. אפשר לטשטש אותו ממש בקלות. על עצמי (גוון עור בינוני, כ-NC30-35 במאק) אפילו הנחתי שכבה נוספת לאחר טשטוש השכבה הראשונה.
טרם מצאתי לו דיופ במוצרי הקונטור שיש לי.
מאוד מוצלח.

סטיק קונטור של יאנה פרוביז לפלורמר
YanaProvizXFlormar – סטיק קונטור של יאנה פרוביז לפלורמר. גוון אפרפר מעולה להצללות. מימין סווטש מטושטש (וניתן לטשטש אפילו יותר, פשוט לא הייתם מצליחים לראות בתמונה)

 

Highlighting- סטיק הילייטר שימרי – היילייטר קרמי עם תת גוון ורדרד. עדין יחסית, אבל מעט פנינתי. אני פחות מתחברת לפנינתיות שלו. בעיניי יתאים בעיקר לבעלות גוון עור בהיר. כבעלת גוון עור בינוני עם תת גוון חמים, אני מוצאת שהיילייטרים ורדרדים פחות מתאימים לי. אני מתחברת יותר לזהובים או חמימים.
הפתרון שמצאתי להיילייטר הזה הוא להשתמש בו בדרך שאני משתמשת ב CCB בגוון Pearl של מאק, ומאוד אוהבת את התוצאה: מניחה מתחת למייקאפ דווקא, כדי לתת מראה של מעין גלואו טבעי של העור, כזה שלא רואים בבירור שמגיע מהנחת היילייטר, והוא השתלב מצויין.

סטיק הארות של יאנה פרוביז לפלורמר
YanaProvizXFlormar – סטיק הארות של יאנה פרוביז לפלורמר. הגוון שלא נראה פנינתי נוטה ללבן, אבל במציאות הוא ורדרד יותר. אנסה לצלם סווטש מעודכן באור שמש

 

המחיר לא זול יחסית למותג כמו פלורמר, (במיוחד אם מישהי תרצה לרכוש את 2 המוצרים ולא רק אחד מהם), אבל סביר, כי הכמות גדולה יחסית, וגם כי כשמדובר במוצרי בסיס לפנים אני נוטה להיות יותר סלחנית ומשקיענית מבחינת מחיר.

בסה"כ המוצרים מאוד טובים. המרקם של שניהם מעולה – רך ונעים, נוח לטשטוש ומתמזג מאוד בקלות בעור, והעובדה שניתן לרכוש כל אחד מהמוצרים בנפרד היא יתרון. כך לא נתקעים עם מוצר שלא משתמשים בו.

ניתן להשיג, כאמור,  באתר גילטי ובחנויות הרשת.

 

השת"פ הזה של יאנה עם פלורמר היה רק יריית הפתיחה לליין הקוסמטיקה של יאנה, שמי שעוקבת אחריה במדיות השונות יודעת שהיא שוקדת עליו כבר הרבה מאוד זמן, הרבה לפני השת"פ עם פלורמר.
ממש בתקופה הקרובה משיקה יאנה שפתונים נוזליים עמידים בגימור מאט, תחת המותג Yana Proviz Beauty (אלופה!) שהאריזה המושקעת שלהם כבר עושה לי חלושס. אלופת הפרטים הקטנים.

השפתונים יצאו בקרוב לרכישה. בינתיים ניתן להרשם לרשימת ההמתנה בקישור הזה, ותקבלו מייל ברגע שתתחיל המכירה.

יאנה פרוביז ביוטי
יאנה פרוביז ביוטי – בקרוב

 

♥♥♥

שיתוף הפעולה של מיס ריין וספרינג
(מחירים: נרות – 59 ש"ח, מפיצי ריח – 44 ש"ח, בודי ספלאש – 39 ש"ח). ניתן להשיג באתר ספרינג אונליין

הנרות של ספרינג ומיס ריין
הנרות של ספרינג ומיס ריין

 

עוד יוטיוברית מקסימה, מתוקה אמיתית ומכשרת מאוד היא לירון – מיס ריין. לערוץ של מיס ריין.
לפני כחצי שנה בערך השיקה לירון קולקציית נרות ריחניים עם מותג הבישום ומוצרי האווירה הישראלי ספרינג פרפיום. גם כאן הקולקציה היתה להיט, ובאיזשהו שלב הנרות (או חלק מהם) אזלו מהמלאי.
כרגע ניתן להשיג באתר האונליין של ספרינג את כל שלושת הניחוחות:
COLORFUL BLOOM – ניחוח רענן של פרחים
ROASTED MARSHMALLOW – ניחוח מתקתק של מרשמלו
PEACHES AND CREAM – ניחוח אפרסקי מתקתק

אני מאוד אוהבת את הנרות של ספרינג, ויש לי לא מעט כאלו מפוזרים בבית.
חשוב לי כן להדגיש לקרוא את ההוראות בתחתית הנר. אני לא קראתי עד שהסבו את תשומת ליבי לעניין הזה: חשוב מאוד לא לתת לנרות לדלוק ממש עד לסוף השעווה אלא עד לכמה מ"מ לפני התחתית. ולא להשאיר נר דולק מעל לשעתיים.

מבין הניחוחות של מיס ריין ניסיתי שניים – COLORFUL BLOOM ו- ROASTED MARSHMALLOW, שאני חייבת לציין שמאוד רציתי לנסות. אהבתי במיוחד את ניחוח המרשמלו. אני אוהבת נרות מעט מתקתקים (לא מאוד מתוקים, אלא מתיקות מעודנת).

מפיץ ריח מהקולקציה של ספרינג ומיס ריין
מפיץ ריח מהקולקציה של ספרינג ומיס ריין

 

לאחר ההצלחה עם הנרות, הושק גם ליין של מפיצי ריח באותם ניחוחות, ומתוך השלושה יש לי את ניחוח האפרסק (בדיוק הניחוח שחסר לי בנרות). השם מתאר במדוייק את הניחוח – אפרסקי, פירותי, רענן. מפיץ ריח די דומיננטי גם בחללים לא קטנים. אצלי הוא במרפסת שגודלה כ-12 מ"ר והניחוח מורגש לגמרי.

שניים מתוך שלושת הניחוחות יצאו גם כבודי ספלאשמי גוף רעננים – האפרסק והפרחוני.

מי גוף מהקולקציה של ספרינג ומיס ריין
מי גוף (בודי ספלאש) מהקולקציה של ספרינג ומיס ריין

 

במקרה של מיס ריין מדובר בשיתוף פעולה מתמשך שמוליד עוד ועוד מוצרים, ואני בהחלט מחכה לראות מה יושק בעתיד.

 

♥♥♥

תם בר אמר
(היילייטר – 89 ש"ח , שפתונים – 79 ש"ח. ניתן לרכוש באתר של Tommy Cosmetics)

שפתונים של תם בר אמר
תם בר אמר בליפ קנדי בגוון LULU (צילום מסך מהפייסבוק של תם)

 

עוד יוטיוברית מאוד מצליחה שהשיקה קולקציית מוצרים היא תם בר אמר (Miss Tommy) היפהפיה, שהיא גם מקסימה אמיתית בלייב, וגם אחרי הערוץ שלה אני עוקבת ומאוד אוהבת.
אני מודה שעדיין לא ניסיתי אף אחד מהמוצרים של תם, אבל כן חשוב לי להזכיר אותם כאן בפוסט.
המוצר הראשון שהושק תחת המותג Tommy Cosmetics הוא היילייטר בשם Gold Cost, שהושק כבר לפני מספר חודשים, והוא לא במלאי כרגע, אבל מדובר בהיילייטר דחוס בגוון מוזהב.

ההשקה האחרונה בתומי קוסמטיקס היא הליפ קנדיס – Lip Candies – שפתונים נוזליים עמידים בגימור מאט, מגיעים כרגע ב-6 גוונים יפהפיים (ראו סרטון כאן למטה). קראתי ביקורות שונות עליהם, אבל אני באמת לא יכולה להעיד עליהם. את כל הגוונים על השפתיים תוכלו לראוות בסרטון הזה של תם (מתוך הפייסבוק שלה):

 

♥♥♥

אני יכולה להגיד שיש לי קולגות מדהימות אחת אחת!!! מכירה את כולן ומאוד גאה בדרך שלהן, בעיקר כשאני יודעת מקרוב בכמה עבודה קשה והשקעה מדובר. בהצלחה לכולן! ומקווה לראות עוד בלוגריות ובלוגרים שיצטרפו לשיתופי פעולה כאלו בעתיד.

 

איזה שיתוף פעולה הייתן רוצות לראות כאן בארץ בין בלוגריות ומותגים? מאוד מסקרן אותי לדעת:)

 

אל תשכחו לעקוב אחריי בפייסבוק ובאינסטגרם. גם כשאני לא מספיק כאן בבלוג, אני נמצאת שם 🙂

האינסטגרם שלי. בואו לבקר

תגובות

comments