ShoppingIL שופינג איי אל 2018
איפור,  טיפוח פנים,  טיפוח שיער,  מבצעי קוסמטיקה באינטרנט,  מוצרי אווירה לבית,  קניית קוסמטיקה באינטרנט,  שיזוף עצמי והגנה מהשמש

מבצעי שופינג איי אל 2018 | ShoppingIL 2018

ShoppingIL שופינג איי אל 2018
ShoppingIL שופינג איי אל 2018

זו השנה הרביעית שמתקיים בישראל השופינג איי אל – ימי המבצעים לקניות אונליין באתרים ישראליים, והיום הזה מצטרף לימי קניות בעולם כולו, כמו מבצעי הקניות ביום הרווקים הסיני ב-11/11 בכל שנה, עם מבצעים באתרי קניות סיניים כדוגמת אלי אקספרס ועוד, וכמובן הבלאק פריידיי והסייבר מאנדיי בארה"ב, שיתקיימו השנה ב-23/11-26/11.

קצת על ה ShoppingIL
"חג הקניות" הישראלי, ביוזמת Google.
48 שעות של מבצעים אונליין באתרים ישראלים. ממש כמו הBlack Friday בארה"ב, פשוט באתרים ישראלים. כי גם לנו מגיע 🙂
השופינג איי אל מתקיים באופן קבוע מדי שנה בתאריכים 7-8/11.
כדי לראות את כל המבצעים והאתרים המשתתפים במבצעים ניתן להכנס לאתר הרשמי של ShoppingIL.
מצד ימין באתר יש גם תפריט לפי קטגוריות אתרים.
כל לחיצה על קטגוריה מובילה לאתרי קניות רלוונטיים בתחום.

ריכזתי לכם כאן בפוסט הזה חלק מהמבצעים. בעיקר כאלו בתחום האיפור והטיפוח, והמלצות, כי אי אפשר בלי :), והפוסט יתעדכן בשוטף. חלק מהאתרים מציעים מבצעים רק ב – 7-8/11 וחלק כבר עכשיו. 

♥♥♥

 

אתר גילטי

מתחילה את המבצעים עם האתר הישראלי האהוב עליי – גילטי. המבצעים שם כבר החלו היום, ה-1/11/18, ויהיו בתוקף עד ה-11/11/18.

♥♥♥

פרומיס כל המוצרים ב-35% הנחה

ההמלצות שלי:
ליקוויק – LIQUICK – מסכת בוץ נוזלית. סקרתי אותה כאן בהרחבה. מאוד אוהבת אותה כי היא עדינה לעור מצד אחד, אבל יעילה מהצד השני. גם אחותי כבר נדבקה בהתלהבות ומשתמשת בה קבוע.
מכילה הרבה רכיבים טובים:

מעבר ל-35% הנחה בגילטי, היא גם נמכרת במהלך כל חודש נובמבר ברשת סופר פארם ב-99 ש"ח בלבד (למסיכה + ספוגית סיליקון).

ליקוויק של פרומיס
ליקוויק של פרומיס

 

בוץ טבעי ממעמקי ים המלח, הרכיב המטהר ביותר כולו מהטבע. הבוץ עשיר ב-21 מינרלים ייחודיים ובעל סגולות ריפוי ויתרונות קוסמטיים מוכחים, אשר מסירים תאי עור מתים ומשמשים כפילינג טבעי המעודד את זרימת הדם באזור. תמצית רוזמרין – עשירה בנוגדי חמצון אנטי-דלקתיים המחזקים את מערכת ההגנה של העור מפני נזקי הרדיקלים החופשיים. שמן מרווה להרגעה וריכוך של העור. מסייע בטיפול בעור רגיש ומגורה שנוטה לאדמומיות.
שמן לבנדר בעל סגולות אנטי אייג'ינג, אנטי-דלקתי, מסייע בטיפול בפגמי העור. תמצית פרח היערה – מנקה ומרגיעה עור מגורה ונלחמת בזיהומים. תמצית אלוורה – אנטי דלקתי, מרפא פצעים ונגעים על העור, מרגיע, מנקז רעלים, מזין ונותן תחושת רעננות. שמן חוחובה – מתאים לשימוש על עור רגיש או עור אקנתי, וגם בטיפול בצלקות. אנטי דלקתי ומתאים לטיפול בנגעים דלקתיים.
כרגע במבצעים היא נמכרת ב-97 ש"ח.

קרם עיניים – סקרתי כאן. מרקם קרמי נעים, דקיק, מזין, נספג מהר. מתאים מאוד לשימוש כקרם עיניים לבוקר לפני המייקאפ והקונסילר.

סרום – גם הוא במרקם שנספג מהר. סיימתי אותו עד תומו. מאוד מתאים לשימוש בבוקר לפני האיפור. מרכך את העור. כל קרם שניסיתי מעליו עובד מצויין.

קרם עיניים פרומיס
קרם עיניים של פרומיס. אחד המוצרים האהובים עליי של המותג

 

 

 

♥♥♥

 

OFRA COSMETICS – הנחה של 25% על רוב המוצרים

 

חלק גדול ממוצרי עפרה יהיו בהנחה. מוזמנים לקרוא את כל סקירות מוצרי עפרה אצלי בבלוג. יש די הרבה ?

ההמלצות שלי – יש לי מלא. אני יכולה לעשות מההמלצות שלי פוסט שלם (זה באמת רעיון טוב :)), אבל הנה רשימה חלקית:

♥ שפתוני המאט הנוזליים, זו ההמלצה הראשונה שלי. הם הקבועים שלי כבר שנים.
עכשיו ב-79 ש"ח.
הגוונים שאני אוהבת לאחרונה הם ניודים למיניהם (משתנה אצלי לפי תקופות), אותם אני משלבת עם עפרונות שפתיים מעט יותר כהים:

>> לפוסט השוואת שפתוני ניוד ושפתוני מאוב של עפרה

Nude Potion – הפייבוריט שלי. כתבתי עליו המלצה בפינת ההמלצה בפייסבוק, ובתמונה למטה שילבתי אותו עם עפרון שפתיים בגוון מאוב סגלגל כדי לקבל את גוון השפתיים הזה שתמיד מחמיאים לי עליו.

שפתון NUDE POTION מעל לעפרון שפתיים מס' 1 של אסנס
שפתון NUDE POTION מעל לעפרון שפתיים מס' 1 של אסנס. המייקאפ הוא פרפקציוניסט של אסתי לאודר

 

מנילה – גוון ניוד ורדרד.
דובאי – גוון ניוד אפרפר.
SANIBEL – אחד מהשפתונים החדשים שהושקו עם העיצוב החדש למוצרי המותג. גוון ניוד רוז מאוד מחמיא ומעט חמים.
אטלנטיק סיטי – האדום הכי קלאסי שיש. כל אחת צריכה אחד כזה. (אפשר לראות אותו עליי בפוסט הזה).
שפתון GIRL ABROAD של אשלי, עם החתימה, ב-59 ש"ח (הגרסה שחזרה למלאי לפני מס' חודשים היתה ללא חתימה, ומסתבר שהיה ביקוש לחתימה של האלופה).
הגוון נהדר! כתבתי עליו בכמה הזדמנויות, לביש, יומיומי, הוא קבוע אצלי בתיק.


היילייטר רודאו דרייב. מושלם! וכל מילה מיותרת. לא משנה כמה היילייטרים ישיקו בעפרה, אני תמיד חוזרת אליו.

פריימר לצלליות – האולטימטיבי מבחינתי. לא מחפשת אפילו אחרים לנסות. סקרתי אותו בהרחבה בפוסט על פריימרים לצלליות.

 פלטת היהלומים – גוונים חמימים יפהפיים. כולם מטאליים או שימריים. המרקם של הצלליות מעולה. עכשיו ב-135 ש"ח במקום 240 ש"ח. סקרתי את הגוונים בהרחבה כאן: פלטת היהלומים של עפרה.

פלטת היהלומים של עפרה - סווטשים
פלטת היהלומים של עפרה – סווטשים

 

צלליות מטאליות נוזליות – מגיעות ב- גוונים מטאליים מהממים. המרקם שלהם מעולה והפיגמנט מצויין. אפשר להניח על העפעף ולדקק בטפיחות עם האצבע ומקבלים מראה מואר ונקי (השיטה האהובה עליי), או להשאיר שכבה עבה יחסית למראה דומיננטי יותר.

FIX IT– נוזל להצלת מוצרי איפור קרמיים שהתייבשו. למי שמשתמשת באיילנר קרם /ג'ל או בג'ל גבות או בצלליות קרם – מוצר חובה. כתבתי עליו בפוסט ההמלצות האחרון, וגם בפוסט על איפור גבות.

פלטת GLOW INTO WINTER – ההשקה האחרונה של עפרה, שהגיעה בדיוק בזמן לשופינג איי אל. פלטה במהדורה מוגבלת – עד גמר המלאי בלבד, וזה קורה מהר עם הפלטות האלו (הקודמת, ה BOHO, כבר לא במלאי). 280 ש"ח. 3 היילייטרים, ברונזר, סומק, פודרה בננה, 8 צלליות בגוונים חמים וקריםסגלגלים, חומים ונייטרליים, במיוחד לסתיו/חורף.

פלטת GLOW WINTER החדשה של עפרה
פלטת GLOW INTO WINTER החדשה של עפרה
סווטשים לפלטת glow winter של עפרה
סווטשים לפלטת glow into winter של עפרה

 

פלטת FREE SPIRIT – אחת הפלטות הצבעוניות והמעניינות. מכילה 2 היילייטרים, 2 סמקים, פודרה בננה, 2 צלליות לגבות, ו-6 צלליות עיניים בגוונים טרנדיים של כחול, תכלת, סגול, עם עוד 2 גווני אדמה חמים למעברים. עכשיו ב-250 ש"ח. יפהפיה בעיניי.

קרם לחות ופריימר מלפופנים– ככה אני קוראת לו. כתבתי עליו בפוסט על 5 קרמי פנים לקיץ. הסקירה המלאה שם. משתמשת בו כפריימר והוא מעולה, ועכשיו הוא ב-75 ש"ח בלבד.

קרם לחות מלפוונים ופריימר של עפרה
קרם לחות מלפוונים ופריימר של עפרה

 

 

 

♥♥♥

פלורמר – כל המוצרים ב-25% הנחה.

סווטשים - דנה זרמון לפלורמר
סווטשים – דנה זרמון לפלורמר

 


ההמלצות שלי:

♥ שפתוני מאט נוזליים, כולל הגוונים מהקולקציה של דנה זרמון – מרקם קרמי, יחסית עבה. גוון מלא, גימור מאט, עמידות טובה. מאוד מוצלחים. סקרתי אותם בפוסט על הקולקציה של דנה זרמון.
הגוון האהוב עליי מכל השפתונים הוא Misty Rose. ראו סווטשים בתמונה למעלה.

 ביבי קרים דחוס – מעולה להצללות.

♥ היילייטר נוזלי – מושלם!

קונטור סטיק – יש לי מהקולקציה של יאנה פרוביז לפלורמר, והוא מעולה להצללה רטובה.

>>> לכל סקירות פלורמר בבלוג

♥♥♥

מייבלין – כל המוצרים ב-20% הנחה:

סדרת פיט מי של מייבלין
סדרת פיט מי של מייבלין – מימין – הקונסילר

 


ההמלצות שלי:

מייקאפ פיט מי מאט – הקבוע שלי בחודשים האחרונים. סיימתי כבר 3 שפופרות ממנו ואני כבר ברביעית. מרקם דקיק, עמידות יפה, כיסוי קל עד בינוני. פרפקט ליום יום. סקירה מלאה וחופרת כאן: מייקאפ פיט מי מאט של מייבלין. מחירו עכשיו 36 ש"ח, שזה באמת שווה.

♥ מייקאפ פיט מי לומינוס – עוד מייקאפ מסדרת הפיט מי שאני מאוד אוהבת. הפעם מייקאפ לחותי שיתאים לבעלות עור יבש, מעורב יבש, וגם לבעלות עור רגיל בימים יבשים שיש בהם פחות לחות או בחורף. מייקאפ מאיר, נותן מראה בריא לעור, מאוד נוח על העור. סקירה מלאה ולא פחות חופרת כאן: מייקאפ פיט מי לומינוס של מייבלין. עכשיו במצבע ב-44 ש"ח.

מייקאפ פיט מי לומינוס של מייבלין
מייקאפ פיט מי לומינוס של מייבלין

 שפתוני וויוויד מאט  – עכשיו ב-28 ש"ח. מחיר שווה מאוד! זה המחיר שבו רכשתי אותם לדעתי בורנה, ושם זול משמעותית מאשר בארץ.
עוד לא סקרתי אותם, אבל המרקם מאוד קרמי, מריחה נוחה, הגימור הוא לא מאט לחלוטין אלא יותר קרמי, לפחות בהתחלה, ולוקח להם קצת זמן להתייבש לחלוטין. בגוונים המאוד בהירים יש סימני מריחה במריחה ראשונה, אבל בשכבה שניה זה מסתדר.

שפתונים נוזליים Superstay Matte Ink– השפתונים הנוזליים היחסית חדשים של מייבלין. ההמלצה לגביהם מעורבת: מצד אחד הם עמידים, ומשאירים מעין סטיין על השפתיים. אני גם מאוד אוהבת את המברשת הזוויתית שלהם. מצד שני, בערך חצי דקה לאחר המריחה, הם הופכים להיות דביקים. זו הסיבה שאני ממעטת להשתמש בהם. אבל הם מאוד עמידים ואפילו קשה להסיר אותם. מבחר הגוונים מהמם. מחירם כרגע 33.6 ש"ח, למקרה ואתם בעניין (אני מעדיפה את הקודמים, ה VIVID).

שפתונים נוזליים של מייבלין
שפתונים נוזליים של מייבלין. מימין הויויד, משמאל הסופרסטיי
סווטשים לשפתונים של מייבלין
סווטשים לשפתונים של מייבלין: מימין הויויד מאט בגוון 05 – NUDE FLUSH (אוהבת מאוד), משמאל הסופרסטיי מאט אינק בגוון 30 – ROMANTIC

עפרון עיניים מסדרת הקולוסאל – מוצר שלא ניסיתי בעצמי, אבל קיבלתי עליו המלצה באחד הפוסטים שהעליתי בפינת ההמלצה היומית בפייסבוק. מישהי ביקשה שם המלצה לעפרון שחור עמיד, ואחת הגולשות המליצה לה על העפרון הזה, ואני מעבירה את ההמלצה הלאה. מחירו כעת 16 ש"ח.

מסקרה קולוסאלסקרתי אותה כאן בהרחבה כבר לפני מס' שנים: מסקרה קולוסאל של מייבלין. מאז יצאו לה גרסות נוספות, שכמעט כולן מוצלחות. 32 ש"ח כרגע.

קונסילר REWIND – הקונסילר המדובר עם הספוגית. הגיע לאחרונה לארץ. הזמנתי אותו אונליין כבר לפני כשנתיים כדי לנסות אותו. הוא לא הפייבוריט שלי כרגע. אני מעדיפה את הקונסילר פיט מי, שכתבתי עליו בפוסט המומלצים האחרון, ולא נמכר בארץ. הקונסילר הזה יתאים מהפיט מי לבעלות עור יבש. הוא לחותי יותר. יש לו כיסוי יפה, אבל גם יש לו נטיה להכנס לקמטוטים בגלל הלחות שבו. מי שמחפת קונסילר לחותי – זו יכולה להיות אופציה טובה. 36 ש"ח כרגע.

♥♥♥

סן טרופז שיזוף עצמי – כל המוצרים ב-15% הנחה

המומלצים שלי:

הכל 🙂 מותג שאני משתמשת במוצרים שלו כבר שנים. ובכל זאת:
מוס אקספרס – לחלוטין הפייבוריט שלי מכל המוצרים.

אם למוס השיזוף הקלאסי של סן טרופז לוקח כמה שעות לגוון להיבנות, עם מוס האינסטנט מקבלים גוון כמעט מיד עם המריחה, והוא ממשיך להבנות בזמן שלאחר המריחה. תוך שעה מקבלים כבר גוון, שממשיך להבנות לאחר מכן. וכמובן לא לשכוח כפפה למריחה. אני אוהבת את כפפת הלוקס לאחרונה.

סקרתי אותו כאן, עם תמונות לפני ואחרי.

המוס כרגע ב-156 ש"ח, הכפפה ב-19 ש"ח.
אגב, יש את הערכה  הזו, שמכילה מוס, כפפה ותחליב לשימור השיזוף תוך כדי המקלחת ב-216 ש"ח. הבדל של 40 ש"ח ומקבלים מוצר נוסף אז זה שווה.

מוס שיזוף של סן טרופז
מוס שיזוף של סן טרופז

♥♥♥

YANAPROVIZ – כל המוצרים ב-20% הנחה (ב-7-8/11 בלבד)

אעלה פוסט מומלצים בימים הקרובים, עד שיגיע המבצע.

את כל מוצרי יאנה פרוביז תוכלו לראות כאן

♥♥♥

מבצעים על מוצרי שיער

פול מיטשל – כל המוצרים ב-20% הנחה

♥ MOROCCANOIL – כל המוצרים ב-15% הנחה

AMIKA – כל המוצרים ב-25% הנחה

מוצרי גליס של שוורצקוף בהנחות שונות

לוריאל פרוסיונל – כל המוצרים ב-15% הנחה

קרסטס – 10% הנחה נוספת על קיטים

♥♥♥

מבצעים על אקססוריז לאיפור ומוצרי אווירה לבית

♥ סיגמא – כל המוצרים ב-15% הנחה (לכל סקירות מוצרי סיגמא בבלוג והמלצות).

♥ MIKAELLA – כל המוצרים ב-30% הנחה. המומלצות שלי: מברשת איליינר מצויינתמברשת סומק/ברונזר זוויתיתמעגל ריסים ב-30 ש"ח, מעולה!, מברשת היילייטר טובה וקבועה אצלי.

ביוטי בלנדר– כל המוצרים ב-20% הנחה.

ספרינג– כל המוצרים ב-20% הנחה. מטורפת על הנרות שלהם! 

 

♥♥♥

 

ספרינג פרפיום – Spring Perfume – הנחה של 25%

 

מוצרי אווירה לבית ובישום.
25% הנחה ב-2 האתרים: ספרינג פרפיום, וגם בליין היוקרתי יותר – Spring Private Collection.

נרות של ספרינג
הנרות של ספרנג. מטורפת! אוהבת במיוחד את הריח Flower of the Alpes – ריח נקי, שמתאים גם לחללים גדולים

 

בושם של ספרינג
בושם בוטיק של ספרינג מהקולקציה היוקרתית – פרייבט קולקשן
בושם פירותי מתקתק, עם תווים של תאנה, תפוז, ברגמוט, אננס ומנגו.

 

נר זכוכית מעוצב של ספרינג
הנרות החדשים של ספרינג מהממים! מזכוכית מעוצבת. פשוט שלמות! והניחוח – לעוף! (רואים שאני אוהבת נרות נכון?)

 

♥♥♥

עוד מבצעים מהאתרים המשתתפים במבצע

תיק פאייטים מעוצב
תיק פאייטים מעוצב באתר wow.co.il. ניתן להדפיס כל תמונה. לרשימת האתרים המלאה ל ShoppingIL
היילייטר סטיק של לוריאל
היילייטר סטיק של לוריאל – במבצע גם בגילטי וגם באתרי קוסמטיקה נוספים המשתתפים במבצע
מברשת שיער רומי
מברשת שיער רומי – גם היא במבצעי השופינג איי אל. לרשימת האתרים המלאה ל ShoppingIL
מסנן קרינה של לה רוש פוזה
מסנן קרינה של לה רוש פוזה. במבצע באתרים בהם יש מבצעים ל ShoppingIL
מוצרי לנקום במבצע
מוצרי לנקום במבצע. ל-10 מוצרי לנקום המומלצים שלי:
לרשימת האתרים המלאה ל ShoppingIL

 

 

סט קונטור של סקארה
סט קונטור של סקארה, גם הוא במבצע. לרשימת האתרים המלאה ל ShoppingIL
פלטת צלליות של מייבלין
פלטת צלליות של מייבלין,  ברשימת האתרים המלאה ל ShoppingIL. גוונים נוספים יש גם בגילטי.

 

 

♥♥♥

 

 

הפוסט מתעדכן בשוטף. מאחלת לכם לקנות חכם 🙂
ספרו לי מה קניתם, אני סקרנית 🙂

נשיקות,

קורין ♥♥♥

תגובות

comments