בושם | בישום | בשמים

בחירת בושם לפי קבוצת ניחוחות #2

בשמים חדשים לפסח 2015
הבשמים החדשים לחג הפסח 2015. התמונה מהאינסטגרם שלי והועלתה ברגע של מצוקה :). אחרי שצילמתי את כל המוצרים לפוסט החדש, הכנסתי את כרטיס הזכרון של המצלמה לקורא הכרטיסים, וכל התיקיות שינו את שמן פתאום לג'יבריש, ולא ניתן היה לפתוח אותן ולגשת לתמונות. כשהחזרתי את כרטיס הזכרון למצלמה, גיליתי שאין תמונות… לקח לי כמה שעות להתגבר על האכזבה, וצילמתי מחדש חלק מההבשמים במצלמה ישנה שאני פחות אוהבת, אבל אין ברירה. ההצגה חייבת להימשך 🙂

לאור הצלחת פוסט הבישום הקודם, שבו המלצתי על טיפ מגניב לבחירת בושם – בחירת בושם לפי קבוצת ניחוחות, וגם חילקנו את הבשמים החדשים שיצאו לקראת ראש השנה 2014 לקבוצות הניחוחות שהגדרנו שם, החלטתי שגם בחג הקרוב – פסח 2015, אמשיך באותו קו, ונשייך את כל הבשמים החדשים שיצאו לקראת החג הקרוב לקבוצות הניחוחות העיקריים: בשמים פרחוניים, בשמים עשירים, חמים ואוריינטליים, ובשמים מתוקים.

מה הטיפ הזה לבחירת בושם אומר?
בשמים מתחלקים לקבוצות ניחוחות. כל קבוצת ניחוח מורכבת מתווים דומים או זהים, כך שהרבה פעמים אם אהבנו בושם מקבוצת ניחוח מסויימת, יש סיכוי גבוה שנאהב בשמים נוספים בקבוצה.
אמנם הטיפ הזה מאוד מופשט ולא מחייב, כי חיבה לתו מסויים לא מבטיחה שנאהב שילוב של תווים נוספים יחד עם התו הזה, אבל היא יכולה לתת כיוון, בין אם מדובר ברכישת בושם חדש לעצמנו או ברכישת בושם כמתנה.
זה אחד מהטיפים הכי שימושיים עבורי כשאני מחליטה לרכוש בושם כמתנה, ומניסיון – זה בדר"כ עובד.

ממליצה לעבור גם את הפוסט הקודם, אולי הבושם האהוב עליכם נמצא דווקא שם, והוא יוכל לכוון אתכם בבחירת בושם חדש בפוסט הזה.

 

בשמים חמים אוריינטליים:

GIVENCHY Ange ou Demon Le Parfum – הבושם המסקרן ביותר מבחינתי הפעם. מארז אחד מכיל שתי תמציות המעצימות האחת את השנייה…..
התמצית הראשונה, היא הבושם עצמו –  Ange ou Demon Le Parfum – בושם חושני ואלגנטי, המשלב ניחוחות של סמבאק, מאסק ופצ'ולי, תו עורי וענבר.
התמצית השניה היא התמצית האסורה, המכשפת והמעצימה Accord Illicite . זהו לא בושם בפני עצמו, אלא מיועד לשימוש יחד עם התמצית הראשונה, כפי שמפורט בהמשך. התמצית מרוכזת מאוד ומכילה תו עור, מאסק לבן, פצ'ולי ווניל.
ביומיום ובשוטף מומלץ להשתמש בתמצית הראשונה, המגיעה באריזת תרסיס.
בארועים מיוחדים, או בכל פעם שתחשקי בכך, פשוט הוסיפי טיפה של התמצית האסורה – Accord Illicite, מעל לבושם הראשי, כדי להגביר את העוצמה שלהם. התמצית האסורה מגיעה ללא תרסיס, ומיועדת לשימוש עם האצבעות, ממש כמו פעם, מאחורי האוזניים, במחשוף, בשורשי כף היד.
(תכולה ומחירים: 40% הנחה במהלך חודש אפריל. המחירים אחרי הנחה: 40 מ"ל – 333 ש"ח / 75 מ"ל – 474 ש"ח, ברשתות הפארם)

בושם דמון של ג'יבנשי
הקסם של ג'יבנשי – Ange ou Demon Le Parfum

 

♥♥♥

SOIR d'ORIENT של סיסלי פריז – גרסה חדשה של הבושם המיתולוגי של סיסלי – או דה סואר. בגרסת האוריינטל התווים העליונים משלבים לימון איטלקי, גלבנום אירני וזעפרן. תווי הלב כוללים גרניום מצרי, ורד טורקי (ממש קיבוץ גלויות…) ופלפל שחור. בתו הלב – קטורת, עור ועצים.
הבקבוק שחור עם עיטורים מוזהבים עשירים. הפקק זהה לפקק המיתולוגי של האו דה סואר, אבל בניגוד אליו הוא לא זהב מאט, אלא זהב מבריק, מה שנותן תחושה עשירה יותר בשילוב הבקבוק השחור.
(תכולה ומחיר: 50 מ"ל – 989 ש"ח / 100 מ"ל – 1349 ש"ח)

 ♥♥♥

בשמים פרחוניים:
חלק גדול מהבשמים החדשים לפסח הם פרחוניים, בגלל הסמיכות לאביב ולקיץ:

דייזי דרימס של מארק ג'ייקובס – Marc Jacobs Daisy Dreamsכתבתי עליו בהרחבה כאן. ניחוחות פרחוניים פירותיים של אוכמניות ופטל שחור, אשכולית ואגס. בתו הלב – יסמין, ליצ'י וויסטריה כחולה. בתו המסיים – מי קוקוס ומאסק.
(50 מ"ל – 450 ש"ח / 100 מ"ל – 605 ש"ח, במשביר לצרכן בלבד)

♥♥♥

ROYAL MARINA RUBIS של מרינה דה בורבון – ניחוח פרחוני פירותי מתקתק ומעט פודרתי. תו עליון בניחוח פירותי של גוייבה, תפוז ולימון. תווי האמצע פרחוניים; מימוסה, אדמונית, ורדים ויסמין. הניחוח נחתם בתווי אמבר עצים, מושק ואלגום.
(הבושם הזה מגיע במחיר השווה ביותר, ויכול להתאים כמתנה לקרובים רחוקים 🙂 – 50 מ"ל ניתן להשיג בסופר פארם בלבד ב- 99 ש"ח / 100 מ"ל להשיג ברשתות הפארם ב-149 ש"ח)

בושם של מרינה דה בורבון
בושם ROYAL MARINA RUBIS של מרינה דה בורבון

♥♥♥

Paradise Bay של קארל לגרפלד – בושם זוגי. יש כזה בושם לנשים ובושם לגברים. הבושם הנשי הוא בניחוח פירותי-פרחוני. הניחוח מורכב מניחוחות פירותיים של ליצ'י, אננס ואפרסק. את לב ליבו של הבושם מרכיבים תווים עדינים של ריח זר פרחים עדין, המשלב אדמונית ורודה ומגנוליה. בתו הבסיס – ווניל ומאסק.
(תכולה ומחיר: 85 מ"ל – 279 ש"ח)

♥♥♥

FLOWER BY KENZO – השם מעיד על הקטגוריה: תו עליון: אקורד של מים, פרח הג'ינג'ר. לב הבושם: אדמונית ופרזיה. תו הבסיס: מאסק  לבן.
(במהלך אפריל 40% הנחה. מחירים אחרי הנחה:: 50 מ"ל – 300 ש"ח / 100 מ"ל – 420 ש"ח. ברשתות הפארם)

♥♥♥

Desigual FUN – מותג חדש בארץ. בחודש האחרון נפתחו 2 חנויות אופנה של המותג. הבשמים לא נמכרים בחנויות האופנה אלא בפארמים. הדיסגואל פאן הוא בושם פרחוני-פירותי: תו עליון: חמוציות, אפרסק לבן, אגס. תו הלב: פסיפלורה, אדמונית, סיגליות. תו הבסיס: סנדלווד
(תכולה ומחיר לפני הנחות: 50 מ"ל –  250 ש"ח / 100 מ"ל – 350 ש"ח, ברשתות הפארם ברחבי הארץ)

What should I have #today??? #mmmm… #new @desigual #perfumes…

A photo posted by Corrine Swissa (@rissimb) on

♥♥♥

Dsigual LOVE – הבושם האחרון בשלישיית הניחוחות של דסיגואל. גם הוא פרחוני-פירותי-הדרי: תו עליון: חמוציות, ענבי שועל. תו הלב: נרולי, אשכולית, בנזואין. תו הבסיס: פרלין, זרעי טונקה בין, סנדלווד.
(תכולה ומחיר לפני הנחות: 50 מ"ל –  250 ש"ח / 100 מ"ל – 350 ש"ח, ברשתות הפארם ברחבי הארץ)

♥♥♥

JIMMY CHOO BLOSSOM  – א.ד.פ. בושם נוסף של ג'ימי צ'ו. הפעם הניחוח פרחוני-פירותי-הדרי. בתווים העליונים פירות יער אדומים ומתיקות מרוככת של הדרים. תווי הבסיס מתאפיינים בניחוחות עדינים של ורדים ותמצית אפונה. התווים החותמים הם מאסק לבן ואלמוגים.
הבקבוק זהה לבושם פלאש של ג'ימי צ'ו במבנה שלו, אבל מגיע בגוונים ורודים רעננים.
(תכולה ומחיר: 100 מ"ל – 619 ש"ח. מחיר השקה: 495 ש"ח)

♥♥♥

בשמים מתוקים:
לדעתי זו הקטגוריה הנמכרת ביותר בישראל 🙂

VIVA LA JUICY GOLD COUTURE של ג'וסי קוטור -תו עליון של ענבי פרא. לב הבושם: יערת דבש משולבת עם תו של יסמין סמבק. תו הבסיס: ענבר זהוב, קרמל, תמצית ווניל וסנדלווד.
הבקבוק והאריזה בהשראת ויוה לה ג'וסי הקלאסי, בזהב עמוק, אטום ומרשים.
(מחיר ותכולה: 100 מ"ל – 329 ש"ח. א.ד.ט, ברשתות הפארם)

בושם VIVA LA JUICY GOLD COUTURE של ג'וסי קוטור
בושם VIVA LA JUICY GOLD COUTURE של ג'וסי קוטור

♥♥♥

Rocker Femme fantasy של בריטני ספירס – כמו כל הבשמים של בריטני ספירס – גם הבושם הזה בקטגוריית הבשמים המתוקים. בתו העליון תווים של סורבה דומדמניות שחורות וליקר אוכמניות. לב הבושם – פרחוני ונועז עם גרדניה קטיפתית, יסמין וסיגלית כהה. תו הבסיס – שילוב של ענבר יוקרתי מוזהב, קשמיר עצי ומוסק וניל המסיימים את הניחוח.
(תכולה ומחיר: 100 מ"ל – 199 ש"ח, ברשתות הפארם)

♥♥♥

ROGUE LOVE by Rihanna – הבושם החדש של ריהאנה. תו עליון: מנדרין, פירות יער ואפרסק. תו הלב: יסמין סמבק אבסולוט, יערה, קוקוס וסחלב. תו הבסיס: תו עצי מלטף, ענבר, קרמל ווניל.
אם אתם הולכים להריח את הבושם, אל תפספסו הצצה לניטים שמשולבים בתחתית הבקבוק מבפנים…
(תכולה ומחיר: 125 מ"ל – 229 ש"ח. ברשתות הפארם)

בושם רוז' של ריהאנה
בושם רוז' של ריהאנה

♥♥♥

בדיוק כמו בפוסט הקודם, אם יש לכם בשמים להוסיף ולעבות את הקטגוריות – מוזמנות להשאיר הערות בתגובות למטה 🙂

* גילוי נאות: הבשמים בצילומים התקבלו סקירה

תגובות

comments

4 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *