black magic
אופנה,  בושם | בישום | בשמים,  טיפוח שיער,  מוצרי איפור לעיניים,  מוצרי איפור לפנים,  מוצרי איפור לשפתיים

קסם בשחור

black magic
black magic

 

 

כמה מוצרים ממותגים יוקרתיים שעושים לי שמח לאחרונה – מייקאפ של שאנל, צלליות של שאנל וג'יבנשי, אייליינר נוזלי מופלא של ג'יבנשי, שפתון של טום פורד, סרום-שמן-בושם לשיער של קרסטס ועוד, שאספתי יחד לפוסט אחד, כשבכולן האריזות לא פחות ממהממות ועושות לי חלושס 🙂

העליתי כבר פוסט בעבר שהנושא שלו היה אריזות שחורות – דברים טובים באים באריזות שחורות קטנות, וזה עדיין נכון. שלבו את השחור הקלאסי הזה עם אלמנטים מתכתיים כמו כסף וזהב על גווניו ותקבלו, בדר"כ, מוצר שמשדר סופר יוקרתיות.

 

♥♥♥

מייקאפ פרפקשן לומייר וולווט של שאנל
(תכולה: 30 מ"ל. מחיר: בסביבות 320-330 ש"ח בארץ ממה שזכור לי. רכשתי בסטרוברי בסביבות 200 ש"ח)

מייקאפ פרפקשן לומייר וולווט של שאנל
מייקאפ פרפקשן לומייר וולווט של שאנל

 

בשאנל מבטיחים מייקאפ קליל, נטול שומן, עמיד לאורך זמן, בגימור מאט קטיפתי. פיגמנטים מיוחדים מחליקים את העור ומרככים את המראה שלו לאורך כל היום. SPF15.

את המייקאפ הזה רכשתי כבר לפני כשנה וחצי, אולי קצת יותר, קצת אחרי שהשיקו אותו בשאנל, אבל רק בחודשים האחרונים הצלחתי להתחבר אליו. ממש בשבוע האחרון גם הספקתי לסיים אותו 🙂

האריזה – חביבה עלי במיוחד – מפלסטיק, קומפקטית, קלה ונוחה, מתאימה מאוד לנשיאה בתיק, בדיוק כמו של המייקאפ ויטלומייר אקווה של שאנל, האהוב עליי במיוחד, וזה שהיה הטריגר לרכישת המייקאפ החדש.

המרקםמייקאפ נוזלי מאוד, אפילו דליל יותר מהויטלומייר אקווה, ובדיוק כמוהו, גם את הוולווט יש לערבב היטב לפני השימוש. פיה צרה מוציאה כמות מדודה ונוחה לשימוש.
יש למרקם תחושה של מה שנקרא Liquid to Powder (מנוזל לפודרה בתרגום חופשי, שבעצם מתאר מרקם שמתייבש די מהר ונותן גימור פודרתי יבש). המרקם אכן מאוד קטיפתי כמו שמבטיחים, לא מתייבש מאוד מאוד מהר כך שלא ניתן לעבד אותו לעור, אבל מספיק מהר כך שלא צריך להמתין ליבוש שלו לפני שממשיכים בתהליך האיפור.
המרקם הזה מאוד נפוץ לאחרונה, ומייקאפים נוספים שניסיתי והזכירו לי את המרקם הזה הם הסטאר של דיור, והפיוז'ן אינק של איב סן לורן.

המריחה – פשוטה מאוד. נטמע בעור די במהירות. בגלל המרקם המאוד נוזלי אני מעדיפה להשתמש איתו במברשת שהיא יותר פלאפית ואוורירית ממברשות הקבוקי הרגילות שלי למייקאפ. אני משתמשת במברשת סומק של ריל טכניקס איתו, מעולה לו. (לסקירת מברשות ריל טכניקס).

גימור – מאט טבעי. התיאור של מאט קטיפתי בהחלט מתאים לו.
בגלל גימור המאט הפודרתי לא הייתי ממליצה עליו לבעלות עור יבש, עור נוטה ליבש או עם איזורים יבשים, יש לו נטיה להדגיש יובש (ובדיעבד – זו הסיבה שלא התחברתי אליו כשרכשתי אותו במקור, כי בזמנו העור שלי היה יבש).
מאותה סיבה הוא גם פחות יתאים לעור בוגר.

יתאים לבעלות עור רגיל, מעורב-רגיל עם נטיה לשמן, ללא איזורי יובש. בעלות עור שמן או נוטה מאוד לשמן יצטרכו לפדר במהלך היום.

עליי הוא נראה במיטבו כאשר אני מניחה מתחתיו ומעל לקרם הלחות את הביוטי באלם של קלרינס. השילוב של שניהם יחד מושלם!

רמת כיסוי – קל עד בינוני מינוס. אני נוטה יותר ויותר למייקאפים בכיסוי קל (בא עם הגיל…). ניתן לבנות באיזורים מסויימים עד לכיסוי בינוני מינוס. למי שזקוקה לכיסוי מלא ממליצה לדלג עליו.

עמידות יפה מאוד, משהו כמו 8 שעות, וגם הדהיה שלו לא נראית לעין. אין ירידות של כתמי צבע מהפנים, פשוט מבחינים במעט פחות כיסוי.

מבחר גוונים יפה מאוד בדומה לויטלומייר אקווה של שאנל (ונראה שלרוב המייקאפים של שאנל). גם במייקאפ הזה, כמו בויטלומייר אקווה של שאנל, אני מס' B40, אבל הלומייר ולווט נוטה להתחמצן מעט על העור, ולכן לאורך זמן הוא נראה כהה יותר מהויטלומייר אקווה. ההתחמצנות שלו היא דווקא בגוון מחמיא שאני אוהבת, מאוד נייטרלית ולא נוטה לכתום או ורוד (כמו שקורה לפעמים עם מייקאפים אחרים).

לסיכום – מאוד אהבתי להשתמש בו בחודשים האחרונים, וכפי שציינתי – גם הספקתי לסחוט אותו עד הטיפה האחרונה, אבל בסיכומו של יום, כשהייתי צריכה לרכוש מייקאפ יומיומי חדש – רכשתי את הויטלומייר אקווה. הגימור שלו יפה וטבעי יותר בעיניי.
זה עדיין לא אומר שלא ארכוש את הוולווט, כי גם אותו אהבתי. אולי עכשיו לקראת הימים החמים ל הקיץ ארכוש אותו בגוון אחד כהה יותר. כמובן שאעדכן 🙂

♥♥♥

צללית קרם מקולקציית קוטור קולקשן של ג'יבנשי
(4 גרם, 120 ש"ח, בנקודות המכירה של ג'יבנשי. שימו לב – מדובר במהדורה מוגבלת)

צללית קרם מקולקציית קוטור קולקשן של ג'יבנשי
צללית קרם מקולקציית קוטור קולקשן של ג'יבנשי

בג'יבנשי השיקו לאחרונה קולקציית מוצרי איפור לעיניים בהשראת שלושת שבועות האופנה הראשיים – ניו יורק, פריז וטוקיו.
בכל קולקציה יש מסקרה נואר קוטור וצללית קרם, כאשר כל צמד מוצרים כזה מעוצב בהשראת שבוע האופנה הרלוונטי – לניו יורק – פסים וכוכבים – בהשראת הדגל האמריקאי (תמונה למעלה), ליפן – פרחים, ולפריז – נקודות בשחור ולבן (שמזכירות קצת גרביון לנשים או לנז'רי). תמונה של שלושתם תוכלו לראות פה.

צלליות הקרם (או בשמם המלכותי – Ombre Couture) בקולקציה הזו מגיעות ב-3 גוונים – כסף, זהב וברונזה.
הגוון שלי הוא הכסף – Glorious Silver. המרקם שלה קטיפתי ונמרח בקלות.
לא כ"כ רואים בסווטש אבל היא מכילה חלקיקי גליטר קטנטנים שמנצנצים בצורה מהממת אבל יכולים גם לגרום לנשורת, ולכן אני מניחה אותה עם מברשת דחוסה ושטוחה (כמו ה E55 של סיגמא, ה E60 של סיגמא או ה F70 של סיגמא, או דומות להן) שעליה אני משפריצה ספריי מקבע (הפיקס פלוס של מאק או הספריי של OFRA או הספריי של פלורמר, שהוא החדש שלי כרגע).

 

צללית אומברה קוטור של ג'יבנשי בגוון Glorious Silver
צללית אומברה קוטור של ג'יבנשי בגוון Glorious Silver

 

♥♥♥

צללית מוס של שאנל

היא מופיעה בתמונה הראשית (נקרא לה אקססורי לצילום במקרה הזה) אבל כבר סקרתי אותה בהרחבה בעבר בפוסט על צלליות מוס של שאנל. היא מדהימה! קפצו לפוסט שם והציצו בסווטש שלה. מהממת.

♥♥♥

אייליינר נוזלי של ג'יבנשי
(תכולה: 3 מ"ל, 150 ש"ח)

אייליינר נוזלי של ג'יבנשי מקולקציית החורף
אייליינר נוזלי של ג'יבנשי מקולקציית החורף

 

האייליינר של ג'יבנשי הוא מקולקציית החורף, ה – Vinyl Collection, קולקציה מלאה בברק.
וכך גם הגימור של האייליינר הזה – שחור, מבריק מאוד ומהמם.
האריזה ארוכה ומרובעת, החלק הארוך באריזה הוא בעצם הידית והחלק הקצר הוא מיכל החומר של האייליינר (מאוד אופייני לאייליינרים נוזליים, בניגוד למסקרות – שם הידית קצרה ומיכל החומר ארוך יותר).

המברשת שלו באורך ובעובי המושלמים – לא ארוכה מדי, כך שניתן לשלוט בשרטוט, ובעובי בינוני, שאני אוהבת. עם המברשות הדקות יותר צריך לעבור כמה וכמה פעמים להגיע לעובי טוב של אייליינר, ועם העבות יותר קשה לשרטט אייליינר שהוא יותר מתון וטבעי.

הוא מתייבש די מהר, וזה מעולה, כי כך לא נשאר סימן חצי ירח על העפעף העליון 🙂 (עם מבנה העפעף שלי זה קורה הרבה… ואני ממש מרוצה כשאני מוצאת אייליינרים טובים שזה לא קורה איתם)

לסיכום – אייליינר מעולה! ממליצה מאוד.

 

סווטשים לצלליות של ג'יבנשי ושאנל, ולאייליינר של ג'יבנשי
סווטשים לצלליות של ג'יבנשי ושאנל, ולאייליינר של ג'יבנשי. מבטיחה סווטשים נוספים בשמש כדי שתוכלו לראות את הנצנוץ המהמם של הצללית של ג'יבנשי. סווטש מוצלח יותר לצללית של שאנל יש בפוסט שקישרתי אליו למעלה

 

♥♥♥

שפתון של טום פורד בגוון Bruised Plum
(תכולה: 3 גרם, כ-180 ש"ח. נרכש עבורי בארה"ב, אבל ניתן למצוא את מוצרי טום פורד בסטרוברי ובגלאמבוט, שהוא אתר יד שניה, אבל של מוצרים כמעט חדשים. מצב המוצר מצויין עבור כל מוצר)

שפתון של טום פורד בגוון Bruised plum
שפתון של טום פורד בגוון Bruised plum. התמונה מהאינסטגרם שלי

כתבתי כבר על שפתון של טום פורד בגוון מקולקציית האביב של המותג, ולפוסט הזה בחרתי גוון עמוק יותר, חורפי-סתוי (למרות שאני מעריכה שהגוונים הכהים ימשיכו איתנו לתוך הקיץ השנה), מהסדרה הקלאסית של המותג, באריזה בגווני שחור זהב, סופר סופר יוקרתית.

הגוון, כשמו כן הוא – פלאם – גוון שזיף בינוני קר. הגימור שלו מאוד מבריק, בניגוד לגימורי המאט הפופולריים לאחרונה. יש בו גם חלקיקי שימר גרוסים דק, שמוסיפים אפילו עוד יותר גלוסיות למראה, אע"פ שלא ניתן להבחין בהם על השפתיים.

המרקם חלקלק ונמרח בקלות, מאוד לחותי ונוח על השפתיים. מומלץ להשתמש בעפרון שפתיים עם שפתונים לחותיים כאלו, כדי למנוע נזילה של החומר.

עמידות של כ-3 שעות ללא חידוש. לא העמידות שאני רגילה אליה לאחרונה עם השפתונים העמידים הנוזליים שאני משתמשת בהם בתדירות גבוהה יותר, אבל מדי פעם אני מחפשת שפתון קצת יותר נינוח על השפתיים ופחות מחייב, ובכלל זו אריזה שמהמם לי להוציא בנונשלנטיות מהתיק כדי לחדש את האיפור 🙂

טום פורד Bruised Plum
טום פורד Bruised Plum

 

♥♥♥

סרום שמן מבושם לשיער של קרסטס – מסדרת כרונולוג'יסט
(תכולה: 120 מ"ל, מחיר: כ-230 ש"ח. רכשתי במספרה שלי – שמוליק בסמילנסקי 7 בנתניה, אבל ניתן להשיג בכל המספרות המורשות או באתרים למוצרי קרסטס אונליין)

שמן בושם לשיער - של קרסטס
שמן בושם לשיער – של קרסטס

 

השמן הזה משלב בין איכויות של שמן לשיער עם הלהיט של השנה-שנתיים אחרונות בתחום השיער – בושם לשיער.

מבחינת איכויות טיפוח – המוצר הזה שייך לסדרת הכרונולוג'יסט (Chronolgiste) המאוד מאוד מוצלחת. מוצרי הסדרה כוללים אביסין, מולקולה בעלת סגולות הזנת שיער הנוצרת על-ידי אצות זעירות שנמצאו בתוך סלעי געש, וסרום פנינים העשוי כדורים קטנים דמויי קוויאר לריכוך וברק. ובמילים ידידותיות יותר למשתמש – חומרים משקמים ומרככים.
השמן מועשר בתמציות שונות של שמנים, שנותנות לשיער מרקם רך ונעים, ותמציות ריח של מור ויסמין שמספקות את העמידות של הריח על השיער. הניחוח נקי, פרחוני ועדין יחסית אבל נשאר על השיער כל היום, וגם אחרים מריחים אותו עליי. כיף.

לא זול הכיף הזה, ובטח ובטח לא מוצר חובה, אבל מוצר פינוק כייפי בהחלט.

 

♥♥♥

בושם סניורינה של פראגמו

סלבטורה פרגמו – SIGNORINA MISTERIOSA
סלבטורה פרגמו – SIGNORINA MISTERIOSA

 

כתבתי עליו בהרחבה בפוסט הבישום לפסח, מוזמנים לקרוא שם. הוא פשוט השתלב לי יפה בתמונה 🙂

♥♥♥

שרשרת של סאשה – Sasha's State of mind
(בסביבות 340 ש"ח. המוצרים של סאשה נמכרים באתר גילטי, שהוא משווק רשמי מורשה של המותג, כולל אחריות, וכמובן באתר הרשמי של סאשה)

שרשרת של סאשה
שרשרת של סאשה

השרשרת שראיתם מככבת כאן לאורך התמונות בפוסט היא של מותג שנקרא Sasha's state of mind. מותג ישראלי שהקונספט שלו הוא חיבור לאופנת רחוב. תכשיטים במראה מתוחכם, אך עם זאת קז'ואלי.

הייחוד הוא שכל לקוחה יכולה לבחור לעצמה את העיצוב והקומבינציות הרצויות לה.

ניתן לבחור שרשרת בסיס ולהתאים לה תליון או תליונים. השרשראות בנויות כך שניתן להחליף תליון לכל שרשרת וליצור מאותה שרשרת בסיס מראות שונים.

יש שרשראות ארוכות או קצרות. אני בחרתי בשרשרת ארוכה, כזו שמגיעה קצת מעל הפופיק, ונותנת מראה ארוך יותר לגוף, ושילבתי איתה תליון שהוא בעצם 2 לבבות – האחד חלול והשני אטום.
הגוונים שבחרתי הם שחור וכסוף, שהם קז'ואלים, קלאסיים אבל גם קוליים.

♥♥♥

תיק פרנזים

(בסביבות 100 ש"ח מאסוס. אל תשכחו להכנס דרך EXTRABUX כדי לקבל 5% החזר על הקניה)

תיק פרנזים מאסוס
תיק פרנזים מאסוס

♥♥♥

חג עצמאות שמח יקירים,

נשיקות ♥♥♥

קורין

מזמינה אתכם לעקוב אחריי גם בפייסבוק וגם באינסטגרם. תבואו, שמח שם 🙂

* גילוי נאות: המוצרים של ג'יבנשי התקבלו לסקירה

תגובות

comments

6 Comments

  • מיה

    בדקתי בסטראברי שמן עולה שם 330 שח 120 מל אם זה המחיר בארץ ממש זול

  • מיכל

    הי. אהבתי את הסקירה מאד, ובכלל אני אוהבת כל מה שאת כותבת 🙂
    רק הערה קטנה: כתבת שלדעתך ה-Chanel Perfection Lumiere Velvet הוא לא יתאים לעור בוגר. אנג'י בת ה-52 בדקה עשרות מייקאפים שיתאימו לעורה הבוגר והיבש. זה המייאפ שהיא בחרה מכולם אחרי שנתיים של בדיקות. זה ה HG שלה!
    הנה הסקירה שלה עליו
    https://www.youtube.com/watch?v=XJ_YMMXM3wc
    מה דעתך?

  • אנה

    אהבתי מאוד את הפוסט. נדלקתי על הצללית של ג'יבנשי. וכמה עולה המסקרה מאותו הליין,עם הכוכבים, שהבאת את התמונה שלה? והאם ניתן להשיג את שניהם אונליין? או רק בפארמים?

  • קורין

    @מיה
    היתה לי טעות במחיר של השמן בארץ, בדקתי שוב עם הספר שלי ומחירו 230 ש"ח. עדיין בסטרוברי יקר יותר. ממליצה לעקוב אחרי האתרים האחרים ששולחים קרסטס אונליין ובמידה ואתקל במחיר שווה כמובן אעדכן

  • קורין

    @מיכל
    תודה רבה יקירה 🙂
    נכנסתי לסקירה שלה, יסודית מאוד, כמו שאני אוהבת!
    שימי לב שהיא מציינת במפורש שהוא לא מתאים לעור יבש (דקה 3:47)
    ציינתי את עניין העור הבוגר מבחינת יובש. אצלי כשהעור היה יבש המייקאפ הזה הבליט את היובש (ואגב – שימי לב בתצלומי התקריב שלה – גם אצלה הוא מדגיש מעט יובש בצידי האף ובאיזור שמסביב לפה, ומעט בנקבוביות בלחיים. אבל באופן כללי, מרחוק, הוא נראה עליה טוב).
    מעבר לזה – אני מאוד מאמינה שמייקאפ צריך לנסות באופן אישי. לא בהכרח מה שמתאים לבעלת עור בוגר אחת יתאים לאחרת, או לבעלת עור שמן אחת יתאים לאחרת.
    אני הרבה פעמים קוראת המלצות או דיס המלצות, אבל בכל זאת חייבת לנסות בעצמי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *