מוצרי איפור לעיניים,  מוצרי איפור לפנים,  מוצרי איפור לשפתיים

מבשרים את בוא האביב

איפור אביבי
איפור אביבי

נכון שכמעט ואין אביב בישראל, אבל קולקציות איפור אביביות בהחלט נוחתות במדינתנו הקטנטונת ומביאות איתן את הצבעוניות השמחה של האביב, שעושה שמח גם בעיניים.
בגרלן השיקו קולקציה אביבית בגוונים פרחוניים של סגולים, ורודים וכחולים, עם פודרת המטאוריטים המפורסמת באריזה מחודשת ובמהדורה מוגבלת, בז'יבנשי הלכו על קולקציה ורודה מתקתקה, בשאנל שילבו את הורוד האולטימטיבי לאביב עם גוונים של סגול ושזיף, ובאיב סן לורן אווררו את גווני הפסטל שמאוד מזוהים עם האביב.

 

פודרת מטאורים של גרלן לאביב 2014
(תכולה: 25 גרם. מחיר: 356 ש"ח, בנקודות המכירה של גרלן. שימו לב שהיא מכילה כמות קטנה יותר מהפודרה הקבועה של המותג, שמכילה 30 גרם)

פודרת מטאוריטיםש ל גרלן אביב 2014
פודרת מטאוריטיםש ל גרלן אביב 2014

 

פודרת המטאוריטים של גרלן, שכבר סקרתי בעבר במספר הזדמנויות, באריזה במהדורה מוגבלת לאביב 2014.
לאביב 2014 הוסיפו בגרלן גוון נוסף על המגוון הקיים – הפודרה בליין הקבוע מגיעה ב-3 גוונים, ולקולקצית האביב התווסף גוון 04 שיש בו יותר פנינים בגוון חום ואדום יחסית ל-03.
הפודרה מורכבת מכדוריות בגוונים שונים, כשלכל גוון יש תפקיד מתקן לעור: סגול לילך מוסיף לו חיוניות, ורוד מרענן ומשפר מראה של פיגמנטציה, צהוב- המטפל במראה עור עמום, ירוק – מתקן אדמומיות, וכדומה.

שאלה שאני מקבלת על בסיס קבוע שקשורה לפודרה הזו – האם היא יכולה לשמש כפודרה לקיבוע האיפור וספיחת שומניות, והאם היא מתאימה לסוגי עור שונים?הפודרה משמשת בעיקר להארה ולטצ'אפים סופיים. היא לא הפודרה הקלאסית ההכרחית כאן בקיץ הישראלי ושמיועדת לקיבוע האיפור וספיחת שומנים. היא מאוד עדינה ונותנת מעין סיומת של זוהר לפנים. כשמשתמשים בה ככזו – אז היא מתאימה לכל סוגי העור. היא לא מחליפה פודרה מקבעת (בוודאי לא לעור שמן או מעורב-שמן). לחלוטין מוצר פינוק.

פודרות מטאוריטים של גרלן
מטאוריטים של גרלן – מימין האריזה החדשה לאביב 2014 בגוון 02, משמאל – האריזה מהליין הקבוע בגוון 04 (ה-03 מכיל גם גווני ברונזה כמו שניתן לראות)

 

פודרת מטאוריטים דחוסה (קומפקט) של גרלן
(תכולה: 7 גרם. מחיר: 310 ש"ח בנקודות המכירה של גרלן או אונליין)

פודרה מטאוריטים של גרלן - כדוריות ודחוסה
פודרה מטאוריטים של גרלן – כדוריות משמאל, דחוסה מימין

 

הפודרה הדחוסה בקולקציית המטאוריטים של גרלן.
אל תבלבלו אותה עם פודרת המוזאיקה שמכילה את מתקני הגוון של פודרת הכדוריות. הפודרה הדחוסה מגיעה בגוון אחיד, וזו בהחלט מסוג "הפודרות הקלאסיות" – היא מצויינת לקיבוע האיפור, מתמזגת בעור בצורה מושלמת, לא מקמחת אותו ולא נצמדת לנקבוביות, והיא המועדפת עליי לתיקוני איפור במשך היום (והאריזה המהממת שלה היא בהחלט בונוס, וכיף להוציא אותה מהתיק במשך היום).
מגיעה ב-3 או 4 גוונים. לקחתי את מס' 03 שמתאים לי בצורה מושלמת.
מומלצת בחום. אני חוזרת אליה כל הזמן. זו כאן בתמונות היא כבר השלישית שלי.

פודרה דחוסה מטאוריטים של גרלן
פודרה דחוסה מטאוריטים של גרלן

פודרת Les Beige של שאנל
(תכולה: 12 גרם, מחיר: 450 ש"ח בנקודות המכירה של שאנל. בדר"כ אין הנחות על שאנל בארץ. רכשתי אונליין בסטרוברי ב-220 ש"ח)

Chanel Les Beiges Healthy Glow Sheer Powder
Chanel Les Beiges Healthy Glow Sheer Powder – אריזה מרעננת

 

קולקציית Les Beige של שאנל הושקה בקיץ שעבר, עם עיצוב ייחודי לקולקציה – במקום האריזות בשחור לבן, הפודרות האלו מגיעות באריזות בגווני בז' ושחור, עיצוב נקי, מינימליסטי, ועם זאת מלא שיק. מהמם בעיניי.
בקולקציה סדרה של פודרות דחוסות שמבוססות על תת גוון בז' חמים.

גם הפודרה הזו, בדומה למטאוריטים בכדוריות של גרלן, היא לא "פודרה קלאסית". יותר מזה – למרות כל הביקורות שקראתי, עד שלא ניסיתי אותה לראשונה לא ממש הבנתי את הקונספט, לא היה ברור לחלוטין אם מדובר בפודרה בעצם או בברונזר.
אז מה הרעיון מאחורי הפודרה הזו? היא לא הפודרה שמיועדת להנחה על כל הפנים לקיבוע האיפור (בדומה למטאוריטים הדחוסה כאן למעלה). זו פודרה שמיועדת לחימום הפנים. היא יכולה לתת חימום בלתי נראה או לחילופין חימום לפנים בדומה לברונזר, תלוי בגוון שתרכשו.
גם השם שלה מעיד על השימוש הסופי שלה – Les Beiges Healthy Glow Sheer Powder SPF 15 – פודרה למראה בריא, ומראה עור חמים נחשב כבריא.
אני ממליצה לרכוש גוון אחד פחות מהגוון שלכם במייקאפים של שאנל. אני למשל מס' 40 ברוב המייקאפים, ורכשתי את מס' 30 בפודרה הזו.
אני משתמשת בה עם מברשת רחבה לחימום הפנים באיזורים הגבוהים של הפנים, לפני שאני מניחה פודרה, ואת הפודרה אני מניחה אחריה, באיזורים שבהם לא עברתי עם השאנל.

המראה שמתקבל מאוד מאוד טבעי. אל תטעו במילה glow שמופיעה בשם הפודרה – המראה שמתקבל הוא מאט ולא שימרי בשום צורה.
המרקם שלה מטריף!!!. כ"כ רך! הרבה זמן שלא נתקלתי במרקם כזה. ומאוד חשוב לציין שיש לה ניחוח דומיננטי, אז קחו לתשומת ליבכם.

שוב – כמו הרבה מוצרים בפוסט הזה – לחלוטין לא מוצר חובה, אבל בהחלט מוצר כייפי. הפוסט הוא בסימן "פאן לי במקסימום"…

פודרה Les Beige של שאנל
פודרה Les Beige של שאנל – לנגיעה של חיוניות ובריאות לעור

 

הפלטה הורודה של ז'יבנשי לשפתיים וללחיים – Givenchy Prismissime Euphoric pink lip & cheek palette
(תכולה: 3.6 גרם. מחיר: 440 ש"ח בנקודות המכירה של המותג)

פלטת שפתונים וסמקים של ג'יבנשי
שמח בעיניים – פלטת שפתונים וסמקים של ג'יבנשי

 

ז'יבנשי פינקו אותנו עם קולקציה ורדרדה מתקתקה, שיכלה להכנס בקלות לפוסט הנסיכות… או שלא… הקולקציה הורודה של המותג רחוקה מלהיות מתוקה-ילדותית.

הפלטה הקרמית מכילה 9 גוונים שונים של ורוד – החל מורוד עז ועד לורוד בייבי עדין, ומיועדת לשימוש על השפתיים והלחיים.
האריזה אופיינית לסמקים של לג'יבנשי – מכסה שנפתח כלפי מעלה, וסליידר של החלק התחתון שחושף את המברשת. במקרה הזה – 3 מברשות קטנטנות, שמיועדות לשימוש בעיקר על השפתיים. ללחיים אני משתמשת באצבעות.

המרקם הוא creme to powder – מרקם מעולה לימים חמים ועמיד יחסית. המרקם הקרמי מתייבש כמעט מיד במריחה. על הלחיים הוא מקבל כמו הסמקה טבעית עדינה, מאט. לא מבריקה כמו סמקים שהם קרמיים נטו. עמידות טובה מאוד.
על השפתיים הגימור גם הוא מאט. העמידות היא בסביבות 4 שעות. עם תוחם על כל שטח השפתיים העמידות כמובן טובה יותר.

פלטה כיפית. אני אוהבת שיש בה מבחר של גוונים בכמות קטנה, בניגוד לגוון אחד בכמות גדולה, כי אין לי לדעתי אפילו סומק קרם אחד או שפתון אחד שסיימתי 🙂 כך שאני אוהבת את הכמויות הקטנות. זו גם פלטה שימושית מאוד לנשיאה בתיק, כי במוצר אחד אפשר לחדש שפתון ולרענן סומק, וגם ממש לפני כמה ימים לקחתי אותה איתי לארוע וזו היתה החלטה מצויינת (לי ולסובבים 🙂 )

פלטת שפתונים וסמקים של ג'יבנשי
9 גוונים של ורוד
givenchy prismissime euphoric pink lip & cheek palette swatches
givenchy prismissime euphoric pink lip & cheek palette

 

פלטת צלליות אביבית של איב סן לורן – YSL Pivoine Crush Eye Palette
(תכולה: 8.5 גרם, מחיר: 360 ש"ח בנקודות המכירה של איב סאן לורן. רכשתי דרך חברה בארה"ב בסביבות 200 ש"ח)

צלליות של איב סן לורן
צלליות של איב סן לורן

 

פלטת הצלליות המהממת הזו של YSL הגיעה אליי לחלוטין בטעות. במקור הזמנתי את הסומק הזה, אבל התבלבלו בהזמנה שלי וקיבלתי את הצלליות, שבכלל לא חשבתי להזמין, אבל הן עדינות ומקסימות, ולא דומות לצלליות אחרות שיש לי.

הצלליות מגיעות באריזה מוזהבת מרהיבה, כמו שרק YSL יודעים לעשות, כשבחלק העליון גוונים של סגול לילך וזהב. אריזה מהממת. אני רוצה לישון איתה כפיות.

בתוך האריזה חמישיית צלליות בגוונים פסטליים, כולן שימריות: צללית פוקסיה, צללית אפרסק, צללית ורוד-קורל, צללית שמפניה, צללית אפורה, בכולן יש חלקיקי שימרים מוזהבים.

עם כל היופי של הפלטה הזו, קשה לי להגדיר את הצלליות איכותיות במיוחד, וזה חבל. הן לא רוויות צבע או פיגמנטיות כמו הצלליות שיש לי בדר"כ. קשה לעבוד איתן על יבש, הן לא נמרחות בקלות ולא מספקות גוון נראה לעין, הן די שקופות ואווריריות. הסווטשים למטה מדגימים בדיוק את עצמת הגוון של הצלליות במריחה אחת על יבש.
אני עובדת איתן על רטוב בלבד (עם ספריי מקבע על המברשת בטפיחות ואז מתקבל גוון שנראה טוב). מריחה של עפרון צללית בגוון לבן (שלי הוא של המותג מילאני ואני ממש מרוצה ממנו) מתחת לצלליות גם הוא מקפיץ את הגוון שלהן.
שני הטיפים האלו, אגב, טובים לכל צללית שיש לכם שהפיגמנט שלה לא מספק.

פלטת צלליות Pivoine Crush של YSL
פלטת צלליות Pivoine Crush של YSL
פלטת צלליות Pivoine Crush של YSL
פלטת צלליות Pivoine Crush של YSL

 


שפתון SWEET SPOT של טום פורד

(תכולה: 3 גרם, כ-180 ש"ח. נרכש עבורי בארה"ב, אבל המוצרים נמכרים בדיוטי פרי לטובת מי שנוסעת בקרוב, ותודה למיכל מהתגובות למטה שהזכירה לי)

שפתון של טום פורד
שפתון של טום פורד

 

גם השפתון הזה היה בהזמנה יחד עם הסומק/צלליות של איב סן לורן, וגם הוא הגיע בגוון אחר מזה שהזמנתי, אבל יש לו גוון קורלי קייצי מהמם, שהחלטתי להשאיר אותו ולא להחזיר (ולהזמין את זה שרציתי במקור מחדש…:) ).

לטום פורד יש כמה סדרות שפתונים: הקלאסיים – באריזה השחורה – שפתונים בגימור קרמי וגוון אטום (והם המועדפים עליי), בגימור מבריק – גם הם מגיעים באריזה שחורה כשהקצה של השפתון מעוגל (מזכיר את הרוז' קוקו שיין של שאנל), כשהשפתון SWEET SPOT מגיע באריזה לבנה (מהממת) ושייך לקולקציית האביב של המותג.

הגימור הוא SHEER, שאני פחות אוהבת בשפתונים, אני מעדיפה גימור מלא, אבל במקרה של השפתון הזה הוא לא ממש ה-sheer שאנחנו רגילים אליו, אלא חצי אטום בשכבה אחת ובשתי שכבות מתקבל גימור כמעט מלא.

כמו שציינתי – הגוון קורלי קייצי מהמם, העמידות – יחד עם תוחם על כל השפה מתחת לו – כ-4 שעות.

Tom Ford 05 sweet spot lipstick
Tom Ford 05 sweet spot lipstick
Tom Ford 05 sweet spot lipstick
Tom Ford 05 sweet spot lipstick

שפתון Pink Apricot Shimmer של בובי בראון
(תכולה: 3.5 גרם, מחיר: 125 ש"ח, בנקודות המכירה של בובי בראון)

שפתון של בובי בראון
שפתון של בובי בראון

 

שפתון של בובי בראון מסדרת השפתונים הלחותיים והבוהקים החדשה של החברה.
בדיוק כמו שמשתמע משם הסדרה – השפתון עצמו אכן עתיר לחות. הגוון Pink Apricot הוא גוון ורדרד טבעי מאוד, במרקם לח, גימור שקוף יחסית, גם בכמה שכבות, כשהשימרים שבו נותנים לגימור גם מראה לח.
אני פחות מתחבת לגימורים השקופים. זה שפתון שהייתי מתייחסת אליו כאל שפתון לחות שניתן למרוח במשך היום כדי לתת לשפתיים מעט לחות וגוון גם ללא מראה.

bobbi brown pink apricot shimmer lipstick
bobbi brown pink apricot shimmer lipstick

ליפגלוס SONATE של שאנל
(תכולה: 5.5 גרם, מחיר: 183 ש"ח)

ליפגלוס SONATE של שאנל (מס' 178)
ליפגלוס SONATE של שאנל (מס' 178)

 

ליפגלוס מקולקציית האביב 2014 של שאנל, עם השם המתנגן SONATE.
ליפגלוס קורלי קייצי. בסווטש על היד נראה שיש לו גוון מודגש יחסית לגלוסים, אבל על השפתיים הוא נראה מאוד טבעי ושקוף יותר. יותר משהוא צובע את השפתיים בגוון, הוא נותן להן הדגשה רעננה וברק רענן.

CHANEL briliant extreme glossimer 178 Sonate
CHANEL briliant extreme glossimer 178 Sonate

 

ספרו לי על מוצרי הפאן שלכן לאביב… באיזה מוצר שהוא לא מאסט התנקתן לכן לאחרונה?

 

* הפלטה של ג'יבנשי, פודרת הכדוריות של גרלן, הגלוס של שאנל והשפתון של בובי בראון התקבלו לסקירה.

 

תגובות

comments

9 Comments

  • מיכל ב.

    דברים מקסימים. ידעת שמוצרי איפור של TOM FORD נמכרים ב"דיוטי פרי" בנתב"ג? (54$). קניתי את Pink Dusk, ועוד היד נטויה…… מהשפתונים של בובי בראון אני משום מה "נרתעת", האריזה בדיוק כמו של השפתונים מ"ביוטיקר".

  • קורין

    @מיכל ב.
    נכון, אני זוכרת שאמרו לי, מיד מוסיפה לפוסט!
    תודה רבה!
    האריזה של השפתונים של בובי בראון באמת מזכירה את אלו של הביוטיקר, אבל לפעמים חשוב מה שבפנים 🙂 יש להם מוצרים מעולים ותמיד יהיו חקייניים לאריזות

  • אלטר אגו (בלוג איפור)

    יש לי קטע עם פודרת המטאוריטים… אני יודעת בוודאות שזה מוצר שאני לא צריכה, ובכל זאת אני מפנטזת עליו רק בגלל שהוא כל כך יפה…
    ועכשיו אני חולמת גם על הפלטה של איב סאן לורן רק בגלל האריזה המעוצבת המקסימה 😉
    טוב נו… וגם על הפלטה של ז'יבנשי 😉

    יש לי פלטת צלליות שאני ממש אוהבת, אבל חלקן מאוד לא פיגמנטיות. נראה לי שאני אנסה להשתמש בספריי מקבע כדי לראות אם זה עוזר

  • אפרת

    פוסט מפתה לכבוד יום הולדתי? הגעתי קצת בדיליי 😉
    הפודרה הדחוסה נכנסה מייד לוויש ליסט.
    סיקרנת אותי לסומק אך הקישור לא עובד – פלטת הצלליות מיוחדת במינה. עכשיו שאני חושבת על זה, כמעט ולא קניתי צלליות בתקופה האחרונה, עשיתי לי הנחה באיפור…(תרתי משמע)
    משתוקקת לשפתון של טופ פורד אבל נכנס לי איזה אנטי שלא לרכוש אותו בעצמי – ילדותי משהו לא? הגוון שקיבלת מעלף, נדיר אפילו הייתי אומרת, קייצי, חי, מחמיא.
    הסדרה של בובי נחמדה בעיני, פחות השימר, מאוד אוהבת את הסדרה הרגילה, חמאתי ומפנק.
    הפלטה של גיבנשי היא מהסוג שלא הייתי משתמשת אלא לראותם בלבד, כי אחרי שמשתמשים ו זמן מה ומתניידים איתה היא כבר לא נראית כ"כ טוב…
    במה התפנקתי לאחרונה? נחשי……
    צודקת, שפתונים וסמקים איך לא?

  • קורין

    @אפרת
    ראיתי במה התפנקת לאחרונה. לגמרי ממתקים ומגיע לך ליומולדת!!! (שאגב – אנחנו חוגגות ממש בסמיכות…)
    הטום פורד מהממים, מסכימה איתך לגבי הסדרה הזו של בובי בראון, גם אני מעדיפה את האטומים הקרמיים, ואני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל למרות יופיה, הפלטה של ג'יבנשי דורשת שימוש! הגוונים מהממים ויש שם גוון שיתאים לכל אחת…
    ואגב – זה הסומק
    http://www.beautezine.com/yves-saint-laurent-spring-2014-collection-photos-information/
    תיקנתי את הקישור 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *