מוצרי איפור לעיניים

פריים טיים: פריימרים לצלליות

eyeshadow primers
פריימרים לצלליות: של OFRA, נארס, גרלן, טו פייסד ואליזבת ארדן

עוד מוצר מאסט בדרך לאיפור עמיד בקיץ הלחותי שלנו – פריימרים לצלליות או פריימרים לעפעפיים.

בעקרון, פריימר לצלליות הוא מוצר שמניחים ישירות על העפעף, מתחת לצללית, ושאמור לספק 2 תוצאות:
> שיפור עמידות הצללית (שלא תכנס לקפל בראש ובראשונה, ובאופן כללי שימור מראה איפור העיניים כפי שהונח מלכתחילה לכמה שיותר זמן).
> התוצאה הרצויה השניה היא העמקת הגוון של הצללית, או לפחות שימור הגוון המקורי שלה מהפאן (הרבה פעמים צלליות מתקבלות על העפעף בגוון שונה משהן בפאן או בסווטש).

בגלל שלעיתים קרובות אני משתמשת בבסיס לצלליות (פריימר לצלליות) בפני עצמו, ללא צללית מעל – יש לי תוצאה נוספת רצויה – נטרול כהויות או צהבהבות באיזור העפעף והענקת גוון אחיד ומואר לאיזור הזה (שניתן להשיג באמצעות קונסילר ופודרה, אבל אני מעדיפה בסיס לצלליות).

סקרתי בעבר את הפריימר לצלליות של סמאשבוקס, שהוא מעולה להנחה בפני עצמו ללא צללית, בגלל שיש לו מעט גוון, ואת הפריימר לצלליות של קלרינס, שבדומה לזה של סמאשבוקס גם הוא מעולה לשימוש כמאחד גוון לעפעף כשלא מניחים צללית, אבל המרקם שלו כבד יותר ומומלץ להניח ממנו ממש מעט.

התחלתי להשתמש בפריימרים לצלליות רק כשפתחתי את הבלוג, לפני שנתיים וחצי, ונחשפתי למוצר הזה בעצם. בזמנו למעט מאוד חברות היה מוצר כזה, והפריימרים הראשונים שהיו לי היו של טו פייסד שאני סוקרת כאן תיכף, והפריימר של אורבן דיקיי שנעלם לי (אפשר לכתוב פוסט שלם מהמוצרים שהתאדו להם מהשידה שלי ואין לי מושג איפה הם 🙂 ). עכשיו כמעט לכל מותג יש מוצר כזה.

המלצות כלליות לשימוש בפריימר לצלליות:
רגע לפני שאני סוקרת את כל הפריימרים לעפעפיים שיש לי כרגע, כמה טיפים כלליים שרלוונטיים לכל הפריימרים האלו, ושאין טעם שאזכיר אותם בנפרד בכל פריימר ופריימר:
-> כמעט לכל הפריימרים שניסיתי יש נטיה להצטבר בקפל, ודי מיד בסמוך לרגע המריחה. בחלק הפריימרים זה בולט יותר, בחלק אחר פחות. אני חושבת שזה קשור לזמן הייבוש של החומר. ככל שלוקח לפריימר יותר זמן להתייבש, כך תהיה לו נטיה גבוהה יותר להצטבר בקפל העפעף.
זו בדיוק התופעה שמנסים להמנע ממנה בשימוש בפריימר, ולכן אני ממליצה להמתין כמה שניות (אני מניחה פריימר ממש בשלב הבסיס של האיפור, אז בכמה שניות המתנה האלו אני שמה ברונזר, סומק, גבות, וחוזרת לעפעף, אבל אני מתאפרת ממש מהר), ואז לעבור שוב בעדינות עם האצבע או המברשת ולטשטש את ההצטברות בקפל. חשוב לא להמתין לייבוש מלא לחלוטין לפני שמטשטשים, כי אז יהיה קשה יותר לטשטש, ואיזור העפעף הוא מאוד עדין ולא מומלץ לשפשף אותו באגרסיביות.

-> המלצה שניה שלי היא להשתמש באצבעות למריחה (כמובן – למי שמאפשרת את עצמה. מאפרות בוודאי ישתמשו במברשת).
הסיבה היא שעם האצבעות יש שליטה גבוהה יותר על כמות החומר והטשטוש שלו לתוך העור (עם מברשת בדר"כ יש נטיה לאסוף יותר חומר, ואז לוקח לו יותר זמן להתייבש, ויש יותר הצטברות בקפל).

-> ההמלצה השלישית די מתקשרת לראשונה – להמתין לייבוש מלא לפני הנחת צללית (כדי למנוע הצטברות בקפל העפעף).

-> המלצה רביעית – להניח פריימר על כל העפעף – מצמוד לקו הרישים ועד ממש עצם הגבה, גם אם לא מאפרים את כל העין. זה נותן מראה אחיד יותר.

-> זו פחות המלצה ויותר טיפ – ערבוב של פריימר לצלליות עם צלליות אבקה כדי ליצור מהן סוג של צלליות קרם, לפני ההנחה על העין. מרוויחים את הפיגמנט של צלליות האבקה, בלי הנשורת שהן תורמות לעניים בדר"כ.
מתחילה עם הפריימר הותיק ביותר שיש לי כרגע (לפניו, כאמור, היה זה של אורבן דיקיי שכבר אין לי):

פריימר לצלליות של טו פייסד – Too Faced Shadow Insurance

הפריימר של טו פייסד מגיע באריזת טיובה / שפורפרת גמישה, עם פיה מחודדת. אלו האריזות המועדפות עליי בפריימרים לצלליות (וגם בקונסילרים). הם מאפשרים הוצאת כמות מדודה של חומר וניצול כל החומר במיכל, בניגוד לאריזות הגלוס עם המברשת למיניהן. הרבה מותגים כבר הבינו את העניים הזה והחליפו את אריזות הגלוס הישנות באריזות שפורפרת ידידותיות יותר (ע"ע אורבן דיקיי ו OFRA).

TOO FACED SHADOW INSURANCE
פריימר לצלליות של טו פייסד
TOO FACED SHADOW INSURANCE
TOO FACED SHADOW INSURANCE
TOO FACED SHADOW INSURANCE
TOO FACED SHADOW INSURANCE
TOO FACED SHADOW INSURANCE
פריימר לצלליות של טו פייסד

מרקם נוזלי שומני מעט, שאני דווקא אוהבת לאיזור העדין הזה של העפעף.
יש לו מעט גוון, שנטמע לתוך העור ונראה די טבעי.
שכבה דקה ממנו מספיקה לכל העפעף ושפורפרת אחת יכולה להספיק למלא זמן.
המריחה שלו מאוד קלה, אבל יכולה להיות מתעתעת בגלל המרקם השומני שלו, כך שאני ממליצה להניח אותו בטפיחות ולא במריחה.
יש לו נטיה להצטבר בקפל, בגלל המרקם השומני, לכן אני ממליצה להמתין כמה שניות, לטשטש את ההצטברות בקפל, ורק אז להניח צללית.

בפריימר הזה יש תופעה שלא נתקלתי בה באף אחד מהפריימרים האחרים פה בפוסט – יש נטיה מסויימת לנוזל השומני בפריימר להפרד מהחומר אם השפורפרת שוכבת ללא שימוש כמה זמן, אז צריך לשים לב כשמוציאים חומר, לתת לנוזל השומני הזה לצאת, ורק אז להשתמש בחומר עצמו.

עושה עבודה מצויינת בהדגשת גוון הצלליות ושיפור העמידות שלהן. אצלי הפריימר הזה עובד מצויין גם בקיץ וגם בחורף, אבל הבנתי מבנות אחרות, שהעפעף שלהן שומני יותר משלי, שהוא לא מספיק חזק להן לקיץ, אז קחו לתשומת ליבכן, ובהמשך הפוסט יש חלופות נוספות.

מידעון:
תכולה: 11 גרם (או 10 מ"ל). מחיר: 90-120 ש"ח. לא נמכר בארץ, לכן להשיג אונליין ב Lookfantastic, BeautyBay (בשניהם משלוח חינם)

 

פריימר לצלליות של עפרה – OFRA COSMETICS EYE GEL PRIMER
הפריימר המהולל הזה של חברת OFRA הוא אחד המוצרים המוצלחים של המותג, ואחד הפריימרים המוצלחים ביותר שניסיתי.
במקור גם הפריימר הזה הגיע באריזת גלוס (וגם קיבלתי אותו באריזה הזו בגלוסיבוקס יוני, ובפוסט שם יש גם סווטש שמסתבר ששכחתי לצלם לפוסט הזה…). אריזות הגלוס האלו פחות מוצלחות, וכמו הרבה מותגים, גם ב OFRA עברו לאריזת שפורפרת – פשוטה, שקופה, קומפקטית.

OFRA COSMETICS EYE GEL PRIMER
פריימר של OFRA בשתי הגרסאות
OFRA COSMETICS EYE GEL PRIMER
OFRA COSMETICS EYE GEL PRIMER – רכיבים
OFRA COSMETICS EYE GEL PRIMER
פריימר לצלליות של OFRA
OFRA COSMETICS EYE GEL PRIMER
הפריימר של OFRA באריזה החדשה והמוצלחת יותר

המרקם מעט יותר סמיך מהמרקם של הפריימר של טו פייסד. הוא גם מעט שומני, אבל פחות, ואין את התופעה הזו של הפרדות הנוזל השומני מהחומר עצמו.
נמרח בקלות, וגם אותו אני ממליצה להניח בטפיחות, אע"פ שזה פחות קריטי מהפריימר הראשון.
יש לו נטיה קלה להצטבר בקפל – הרבה פחות מזה של טו פייסד, וכמובן תלוי בכמות ששמים ממנו.
גם לו יש מעט גוון. הוא הופך להיות די שקוף במריחה, אבל עדיין נותן מראה אחיד לעפעף.

הפריימר הזה משפר את עמידות הצלליות בצורה פנומנלית. פריימר שהוא כמו השפן של אנרג'ייזר – עובד ללא הפסקה :). אחד הפריימרים הטובים שניסיתי, וממש ממש הופתעתי כמה בנות היו מאוכזבות לקבל אותו בגלוסיבוקס יוני והחליפו אותו אח"כ. מה זה הופתעתי? לגמרי. לא מוותרים על מוצר כזה! פריימר בכלל הוא אחד המוצרים שהם חובה בכל תיק איפור (בין אם זה למישהי שמניחה צלליות ובין אם לא), ועל אחת כמה וכמה הפריימר המעולה הזה. באמת שהופתעתי…

מידעון:
תכולה: 14 מ"ל. מחיר: 100-135 ש"ח. Guilty

פריימר לצלליות של נארס – NARS Smudge Proof Eyeshadow Base
אני זוממת על הפריימר הזה של נארס מאז ראיתי שיש להם כזה – כשכתבתי את הסקירה על הפריימר לנקבוביות של נארס.
הצלחתי להתאפק קצת, אבל אז היתה איזושהי הנחה באחד האתרים והחלטתי לרכוש אותו.

NARS SMUDGE PROOF EYESHADOW BASE
NARS SMUDGE PROOF EYESHADOW BASE
NARS SMUDGE PROOF EYESHADOW BASE
NARS SMUDGE PROOF EYESHADOW BASE רשימת רכיבים
NARS SMUDGE PROOF EYESHADOW BASE
פריימר לצלליות של נארס
NARS SMUDGE PROOF EYESHADOW BASE
בסיס לצלליות של נארס
NARS SMUDGE PROOF EYESHADOW BASE
NARS SMUDGE PROOF EYESHADOW BASE

הוא מגיע באריזת גלוס גדולה ומאסיבית. היא מאסיבית מדי לטעמי – כבדה, גדולה ומסורבלת, ואני גם לא כ"כ אוהבת את הפרופורציה בין הידית למיכל – הפרופורציה היא חצי חצי, וזה אמור להיות שליש ושני שליש, כי ככה הרגילו אותנו עם מסקרות וגלוסים, אז היד יותר יציבה עם מה שהיא רגילה. ואע"פ שהאריזה בשחור לבן נראית טוב, גם היא לא פרקטית, וצוברת לכלוך (גם בחלק השחור שעשוי מאותו חומר של הסמקים של נארס).

המרקם עצמו די רך למגע ודק. קצת פחות שומני מהשניים הקודמים, אבל עדיין מעט שומני.
הנוזל עצמו הוא בגוון לבן, אבל הופך לשקוף ממש בשניות ברגע שהוא מתייבש.
זו הסיבה שאני פחות אוהבת אותו לשימוש בפני עצמו, ללא צללית, כי אין לו בכלל גוון, והוא לא נותן אפקט של איחוד גוון באיזור העפעף.
הוא מתייבש במהירות שיא, ולדעתי מתאים מאוד לבעלות עפעף מאוד שומני, בגלל מהירות הייבוש שלו. (גם הפריימר של OFRA מתאים לעפעף שומני, אע"פ שלוקח לו יותר זמן להתייבש).
ובדיוק מהסיבה הזו אני חושבת שהוא פחות יתאים לבעלות עור יבש או מי שהעור שלה באיזור העפעף יבש. בחורף פחות אהבתי להשתמש בו. עכשיו בקיץ הוא פגז לי 🙂

מידעון:
תכולה:  8 גרם. מחיר: 110 ש"ח. HQhair, kiss and makeup

 

פריימר לצלליות של גרלן – Guerlain Eye Primer
את הפריימר הזה החלטתי שאני רוצה לנסות אחרי שהמאפר הבינלאומי של גרלן הלהיב אותי בארוע השקת קולקציית חורף 2011 של המותג (יודע לעבוד הבחור, למרות שמצד שני – לא קשה להלהיב אותי עם גרלן…). הוא סיפר שבשבוע האופנה בניו יורק אותה שנה, זה היה אחד המוצרים שהמאפרים השתמשו בו בקביעות, בגלל שבשבוע האופנה כל הזמן מאפרים ומסירים איפור ומאפרים מחדש, והחומרים המטפחים בפריימר הזה סייעו לשמור על עור העפעפיים של הדומגניות.
מטפחים זה טוב. אריזות שובות לב זה גם טוב, אז קניתי לי אחד 🙂

GUERLAIN EYE PRIMER
פריימר לצלליות של גרלן. נמסה מהאריזות שלהם…
GUERLAIN EYE PRIMER
GUERLAIN EYE PRIMER
GUERLAIN EYE PRIMER
פריימר של גרלן
GUERLAIN EYE PRIMER
GUERLAIN EYE PRIMER

הפריימר הזה שונה מכל הפריימרים בפוסט הזה.
הוא מגיע בפלטה קטנה (מהממת, אבל זה לא רלוונטי….) מוזהבת, והמרקם שלו הוא cream to powder – מרקם קרמי מוצק, מאוד מזכיר קונסילרים קרמיים בפורמט דומה.
באריזה מגיעה גם מברשת קטנה, שאני לא משתמשת בה. אני מעדיפה פריימרים להניח עם האצבעות.

באופן טבעי, המרקם של הפריימר הזה סמיך הרבה יותר מהאחרים. הוא פשוט לא נוזלי. אותו אני דווקא מורחת על העפעף ולא מטפיחה.
יש לו מעט גוון טבעי כזה שנותן אחידות לעפעף, ומבים כולם הוא הפייבוריט שלי לשימוש בפני עצמו, ללא צללית מעל, או עם צללית ניודית נייטרלית.

למרות המרקם שלו, גם לו יש נטיה להצטבר בקפל, וגם להתייבש מהר, אז מומלץ לפני הייבוש לטשטש אותו באיזור הזה.
גם הוא תורם לשיפור עמידות הצלליות ולגוון שלהן.
כמו שציינתי – בשימוש האישי שלי אני כמעט ולא משתמשת בן כבסיס לאיפור עיניים ממש מלא, אלא כבסיס כשהעיניים חשופות מצלליות או עם צלליות נייטרליות, כי הוא מגיע עם גוון שבאמת מצליח לאחד את העור על העפעף.
אני חושבת שזה לגמרי מוצר מותרות. הפריימרים האחרים בפוסט עולים חצי ממחיר הפריימר הזה ועושים עבודה מצויינת, ואפילו טובה יותר (אני אגב רכשתי אותו בחצי מחיר, אבל אני בכל מקרה פסיכית וחייבת לנסות הכל, לא משנה כמה זה עולה…)

מידעון:
תכולה: 2.5 גרם. מחיר: בארץ הוא עולה 210 ש"ח ורכשתי באחד ממבצעי ה-50% שהיו בחודשים האחרונים (אני חושבת שבמשביר, אבל אני לא בטוחה :), קניתי הרבה….).
אונליין:  StrawberryNET (דרך EBATES תקבלו 3% מערך הקניה בחזרה)

פריימר לעפעפיים של אליזבת ארדן – ELIZABETH ARDEN Eye Fix Primer
בפריימר של אליזבת ארדן גם התקלתי בדרך אגב באחד השיטוטים שלי בחנויות אונליין. הוא היה זול יחסית והחלטתי שהמחיר שלו בהחלט שווה "מחיר לימוד" 🙂

הוא מגיע בשפורפרת לבנה אטומה וקטנה, עם פיה מחודדת, כמו שאני אוהבת.
הנוזל עצמו הוא מעין קרם-ג'ל, לא מאוד דליל, אבל גם לא סמיך.

ELIZABETH ARDEN EYE FIX PRIMER
ELIZABETH ARDEN EYE FIX PRIMER
ELIZABETH ARDEN EYE FIX PRIMER
ELIZABETH ARDEN EYE FIX PRIMER רכיבים
ELIZABETH ARDEN EYE FIX PRIMER
פריימר לצלליות של אליזבת ארדן
ELIZABETH ARDEN EYE FIX PRIMER
פריימר של אליזבת ארדן
ELIZABETH ARDEN EYE FIX PRIMER
ELIZABETH ARDEN EYE FIX PRIMER

הוא שונה מכל הפריימרים כאן בפוסט. לוקח לו זמן להתייבש, ואני לא מוצאת שהוא משפר עמידות של צלליות, גם לא בחורף, וגם לא מאחד גוון לעפעף, כי הוא שקוף בייבוש.
הוא כן מעצים את גוון הצלליות, וכן מורגש ללא ספק שיש בו חומרים מרככים ומטפחים, כך שהייתי ממליצה עליו למי שיש לה עפעף יבש יחסית, ורוצה לטפח את האיזור הזה (תכלס גם קרם עיניים יכול לעשות את העבודה, אבל עצם העובדה שזה קרם שמניחים מעל האיפור ומתחת לצללית עושה אותו שווה למטרה הזו). השתמשתי בו בחורף למטרה הזו, מתחת לצלליות קרם שהן ממילא עמידות, והוא היה נהדר. לא הרגשתי את היובש הזה בעפעף כשמסירים איפור. אבל בקיץ הוא חלש.

מידעון:
תכולה: 7.5 מ"ל. מחיר: 50-80 ש"ח אונליין: cheapsmells, סטרוברינט, FragranceX 


לסיכום: 

הפריימרים שאני משתמשת בהם הכי הרבה בהווה הם של OFRA ונארס לקיבוע צלליות. שניהם מצויינים והתוצאה שלהם דומה. עם זה של OFRA בתדירות גבוהה יותר כי האריזה שלו נוחה יותר לשימוש, וכי יש לו מעט גוון שמקל על המריחה. בפריימר של גרלן אני משתמשת כשאני עושה איפור מהיר ורוצה רק איחוד גוון לעפעף (ואת הפריימר של טו פייסד הגיע הזמן לסיים כבר…… 🙂 )

* גילוי נאות: הפריימרים של OFRA התקבלו לסקירה (אחד מהם בגלוסיבוקס)

תגובות

comments

42 Comments

  • Masks Off Masks On

    קורין היקרה, אני מתה על הסקירות המרוכזות שלך- ממש כיף!
    גם אני התחלתי להשתמש בפריימרים כשנכנסתי לעולם האיפור- עד שלמדתי איפור בכלל לא ידעתי שקיים כזה מוצר- איזה בורה הייתי 😛
    אני מאותן הבנות עם העפעף השומני שהפריימר של טו פייסד לא מחזיק עליו יותר משמונה שעות בקיץ. נכון שזה כם מכובד, אבל לימים של עבודה מהבוקר עד הערב- זה לא מספיק. תכלס התבאסתי ממנו אחרי כל השבחים שקראתי עליו, אבל מצד שני עוד לא מצאתי את הפריימר שעשה עבודה באמת טובה עם העפעפיים שלי… לכן אני שוקלת לרכוש את של עפרה, או את של נארס בהמלצתך.
    אגב, בהקשר הזה- את ממש מדרדרת אותי! בעקבות אחד הפוסטים שלך רכשתי את הדאבל וור של אסתי לאודר- ואני ממש אוהבת אותו! למרות ששוב- עם העור השומני שלי אפילו המייקאפ הזה לא מצליח לשרוד בלי הברקות ללא פידור כל כמה שעות… אהה כן, וגם בעקבות עוד פוסטים שלך רכשתי את הפריימר של קלרינס, ושל לוריאל, אהה כן וגם של סמאשבוקס.. אז שאלתי אלייך היא: לאן אני שולחת את החשבון? 😉

  • Shiri

    איזה פוסט מקיף! בכלל לא הכרתי חצי מהמוצרים שהראית פה :). הכי מעניין אותי הוא זה של גרלן (כמה לא מפתיע) ואני בהחלט אנסה לתפוס אותו במבצע בקרוב!

  • קורין

    @Masks Off Masks On
    חחחחחחחחחחחח. את מזכירה לי אותי כ"כ 🙂
    אני חושבת שאכן זה של OFRA או של נארס יהיו לך טובים… (כנראה שהנארס יכנס לבלוג סייל הקרוב, כי אני לא רואה איך אני מסיימת 5 פריימרים כדי להגיע אליו…)

  • ליאן

    אני לא מתאפרת כל כך הרבה, ככה שעד לא מזמן לא ידעתי על קיומו של הפריימר
    לפני חצי שנה קניתי את של קלרינס, הוא אמנם לא זול במיוחד, אבל שווה כל שקל
    פתאום, כל צללית הופכת להיות עמידה מ6:30 בבוקר ועד 12-1 בלילה
    בימים חמים הצללית טיפה מטשטשת ממש מעט אחרי 12 שעות, אבל עדיין רואים אותה בצורה מאוד ברורה (רק לא חזק כמו בתחילת היום), אבל אין קפלים ואין נזילה של החומר
    הפריימר הזה לא מגיע באריזה של גלוס אלא באריזת עט עם מברשת שמסובבים את החלק האחורי על מנת להוציא חומר. אישית אני רק שמה את החומר עם המברשת, ואת המריחה אני עושה עם האצבעות. גם מחכה שיתייבש ואחר כך שמה את הצללית.

  • danra

    הפריימר המועדף עלי זה לגמרי של עפרה, הכי ביצועיסט. מאוד דומה ל- UDPP. אח"כ ה- TFSI.
    חברות היוקרה פשוט לא מציעות (אם בכלל) פריימרים איכותיים לעיניים.
    אחרי האירוע שהזכרת שכל הבלוגריות כתבו בהתלהבות שחייבות לנסות את הפריימר הזה של גרלן, כתבתי בזמנו שאין להן מה להתבאס, הוא גרוע. הוא לדעתי לא מוצר מותרות כמו שכתבת (והיית עדינה…), הוא פשוט מוצר מיותר.
    הנארס סיקרן אותי כי הרבה מהללות אותו, אבל בגלל שהטעם שלנו דומה אז אחרי מה שכתבת אני לא בטוחה שירכש בקרוב…

  • קורין

    @ליאן
    מכירה את הפריימר של קלרינס, גם סקרתי אותו בעבר (הכנסתי קישור בתחילת הפוסט).
    גם אני בזמנו אהבתי אותו, אבל עכשיו שאני מכירה פריימרים אחרים, ההעדפות שלי השתנו (העדפות הן עניין יחסי….).
    אם אהבת אטתו אז אני חושבת שתעופי לחלוטין על הפריימר של OFRA או של טו פייסד…

  • קורין

    @danra
    ממה שזכרתי היה נדמה לי שה OFRA יותר חזק מהאורבן דיקיי, אבל אני לא בטוחה, כי השתמשתי בו מזמן, אז העדפתי לא לציין את זה.

    איך לא ראיתי שהגבת לבנות על הפריימר הזה של גרלן אחרי הארוע?
    בכל מקרה – אני לא מאוכזבת מזה שקניתי אותו, ואני לא מסכימה שהוא גרוע כי לי באופן אישי הוא מעולה, וההגדרה של גרוע או טוב בסופו של דבר מסתמכת על צורך או ציפיה.
    אני משתמשת בו כל יום, כי ביומיום אני לא שמה כמעט צלליות, ואם כן אז צללית קרמית אחת וזהו. הכי מהיר, ואני אוהבת אותו לאיחוד גוון על העפעף. וזו בדיוק הסיבה שאני מתייחסת אליו כאל מותרות – כי תכלס אין צורך בשני פריימרים – אחד לאיפור עיניים מלא ואחד למצב של עיניים נקיות…..
    מסכימה שלשיפור עמידות של צלליות הוא הרבה פחות טוב מאחרים.

    הנארס יהיה טוב למי שהעפעף שלה מאוד שומני. אני לא אוהבת את תחושת הייבוש הזו. אני בתקופה שלמרות הלחות אני מחפשת עוד לחות 🙂

  • מ צ ד ה

    הפריימר הראשון שלי היה של גרלן (זה עוד לפני שגיליתי את הפורום ושיש עוד חברות וכו' – משהו כמו לפני 4 שנים). לא כ"כ אהבתי את אופן השימוש בו, עם אצבעות – וגם שהוא התייבש מהר מאוד. וכמובן המחיר. רכשתי גם את השני של גרלן וגם הוא התייבש במהרה ואז כבר שמחתי לגלות מוצרים אחרים ומשתמשת באדיקות כבר שנתיים (ולא נגמר!) בטו פייסד.

  • קורין

    @מ צ ד ה
    גם לי יש הטו פייסד כבר כמעט שנתיים והוא מסרב להגמר 🙂

    חשבתי על הקטע הזה של הייבוש עם הפריימר של גרלן, בגלל שהחומר מגיע ככה חשוף, אבל אין לי אותו מספיק זמן כך שלא יכולתי בודאות לכתוב על זה, אבל יש לי קונסילרים שמגיעים בפורמט הזה ובאמת יש להם נטיה להתייבש…. מעניין כמה זמן הוא יחזיק לי…

  • נטע

    יש לי את הפריימר פושן של אורבן דיקיי ואני פשוט לא מסוגלת לחיות בלעדיו! המוצר הזה הוא מאסט לכל מי שיש לה עפעפיים שומניים. העפעפיים שלי שומניים בטירוף ואם אני שמה צללית בלעדיו, כעבור דקות בודדות מצטבר אצלי שומן באיזור הקפל בעין ומוחק את הצללית שהייתה שם- עד כדי כך מצבי חמור! אבל עם הפריימר של אורבן דיקיי אני יכולה להישאר עם האיפור שעות ארוכות, להזיע ואפילו לבכות (!) והצללית לא תזוז מילימטר! אני בחיים לא מחליפה אותו. על הפריימר של טו פייסד באמת שמעתי שהוא לא מתאים לבעלות עפעפיים שומניים אז אני בכלל לא טורחת לנסות אותו, אבל יש לי את ה-shadow insurance glitter glue שלהם- הדבק לנצנצים. אני ממש שמחה שהקדשת פוסט לפריימרים לעפעפיים כי זה מוצר כ"כ לא מוכר בארץ, וחבל, לדעתי זה אחד ממוצרי הבסיס ההכרחיים בכל ערכת איפור.

  • Galit

    כאחת שהיתה מתוסכלת מהצטברות הצלליות בקפל העין אין מילים לתאר את שביעות הרצון שלי מאורבן דיקיי שכן זהו מוצר סופר אמין שמותיר את הצללית בדיוק כפי שהונחה ועד לרגע ההסרה.אינני מכירה את זה של עופרה והייתי רוצה לנסותו.מלבד זאת יש לי גם פריימר של מאבאלה שאף הוא עושה את העבודה .אגב לאורבן יש 4 צבעים שחלקם מתפקדים כצלליות אך אני אוהבת את הניטרלי שלא משנה לי את צבע הצלליות שבחרתי מלכתחילה

  • קורין

    @נטע
    מסכימה איתך….
    היה לי את האורבן דיקיי (עוד בגרסא עם המברשת) אבל הוא התאדה, אין לי מושג לאן, ודווקא מעניין אותי לנסות את אלו עם הגוון שיש למותג, אבל לא כרגע. אני מוצפת בפריימרים מעבר ליכולת השימוש שלי 🙂

    מאוד מעניין אותי הדבק הזה לנצנצים. ראיתי אותו באחד האתרים שאני קונה בהם. איך הוא? הוא טוב גם לצלליות אבקה?

  • קורין

    @Galit
    לא מכירה את הפריימר של מאבאלה. לא יודעת למה, אבל המותג הזה אצלי בראש התקבע כמותג לקים וציפורניים…
    באמת רציתי לנסות את הגוונים האחרים של האורבן דיקיי, אבל זה יחכה 🙂
    ה OFRA מעולה! בהחלט ממליצה לך לנסות….

  • מרינה

    אורבן דיקיי, טופייסד ועפרה אצלי באותה קטגוריה אם כי עכשיו אני עם עפרה באריזת גלוס והוא מעולה. מורח כמות מדויקת ומטשטש במהירות.

  • קורין

    @מרינה
    אני גם משתמשת עכשיו בזה שהוא באריזת גלוס, בגלל שמרגיש לי שהמבנה הזה מכניס אוויר לחומר, אז אני רוצה לסיים אותו קודם, אבל באופן אישי אני מעדיפה את האריזה השניה…

  • נטע

    @קורין
    יש לי את כל הגוונים של אורבן דיקיי והם מומלצים בחום- הפיגמנט מטורף, ממש כמו צללית קרם, וכמובן שהעמידות ושלל היתרונות של הפריימר לא נופלים פה, אבל אני חייבת להודות שאני עדיין נוטה להשתמש יותר בפריימר המקורי הנייטרלי כי הוא באמת הולך עם הכל וגם, כמו שהצעת בעצמך, אני שמה פריימר על כל איזור העין, עד עצם הגבה, ואני לא אוהבת לשים באיזור הזה צבע, אז לפעמים אני שמה את הפריימר הצבעוני על העפעף ואת הנייטרלי על עצם הגבה. כשתהיה לך הזדמנות אני באמת ממליצה לך לנסות אותם 🙂
    האמת שעד כה השתמשתי בדבק הנצנצים רק פעם אחת ולא ממש התלהבתי אבל יכול להיות שאני משתמשת בו לא נכון. המרקם שלו הוא ממש כמו של פריימר ולא מספיק דביק לטעמי למטרה שלשמה הוא נועד. לא יצא לי לנסות אותו עם פיגמנטים, אלא רק עם נצנצים. חבל לי שאין בארץ את sally's beauty supply או חנות אחרת בסגנון, הבנתי שיש להם דבק נצנצים מעולה וממש זול, וגם ל-LA SPLASH. ממש באסה שאי אפשר להשיג אותם בארץ וגם לא במשלוחים באינטרנט 🙁

  • אילנה

    פוסט מצוין כתמיד וענייני מאוד!
    אני גם זוממת בשקט על הפריימר של NARS
    😛 (רק מקווה שאהנה ממנו בתמורה הולמת לסכום שאוציא).

  • קורין

    @ענתי
    אני אישית חושבת שה OFRA הרבה יותר חזק בשמירה על עמידות הצלליות.
    המרקם שלהם גם מעט שונה ממה שאני זוכרת (היה לי את הסמאשבוקס לפני איזה שנתיים, עבר מלא זמן 🙂

  • ענתי

    לעופרה יש שני סוגים של פריימר לעיניים איזה לקנות ?בשרפורת או בסטיק?

  • קורין

    @ענתי
    זה אותו פריימר אבל באריזה שונה, וזה כבר עניין של נוחות. אני אישית מעדיפה בשפורפרת על פני אריזת הגלוס, אבל זו העדפה אישית…

  • efrat

    כבר כתבתי לא אחת שהמצאת המאה בתחום האיפור עבורי – זה פריימר לצלליות. אני התחלתי עם כך המליצה לי מכרה. בבת אחת כל הצלליות שלי הפכו להיות עמידות וקלות להנחה. מבוקר עד להסרה – שדרוג אמיתי. החלטתי לרכוש אותו שוב, למרות שקרתי על הפריימר של עופרה ושקלתי אותו ואז הגיעה קופסת בגלוסיבוקס ובה פריימר של עופרה חדש ונעים – לא חות טוב מ UPPD ונגיש בארץ. מעולה שבמעולים (ההיכרות שלי עם המותג, רק בחיתוליה) ממליצנ על שניהם בחום למי ששואלת. לא דגמתי נוספים, בלחות הקיץ אני לא מרבה לאפר את העיניים. מן הסתם בהמשך.
    פוסט נהדר 🙂

  • מיטל

    איזה טיפ מדליק לשלב בין הפריימר לצללית אבקה. אף פעם לא חשבתי לעשות דבר כזה!
    רק שכבר לא נשארו לי צלליות אבקה בבית! חחחח
    יש לי גליטר, אולי באמת אפשר לנסות לשלב אותו יכול אולי לצאת מדליק! (ועמיד ;))

    שמעתי על הפרדות החומר של ה TFSI וסה"כ אם זה לא פוגם בחומר עצמו זה לא כ-ז-ה נורא.
    אני כל הזמן חושבת מה לרכוש אותו או את העפרה (אחרי שיגמר לי ה UDPP)
    מצחיק שהרגע "הגעתי" מהפוסט של אירנה על ה TFSI בהשוואה לעפרה.
    העפרה נשמע לי מאוד מסקרן ויותר מוצלח איכשהו.
    ממש ממש ממש ממש לא הבנתי למה בנות העבירו הלאה את הפיריימר הזה.
    אפילו שאלתי "וכי למה?!?!" בקבוצת ההחלפות בפייסבוק.
    הסבירו לי כאלה שלא עושות ממש איפורי עיניים שאין להן צורך בו..
    אבל מה עם איפורי ערב? גם אם יש כאלה 10 בשנה שלמה להגיע עם סקין מושלם וצללית שנחרבת בקפל תוך שעה זה לא "זה" בעיני..

    סה"כ יש לי עור די שומני בעפעף (הרבה צללית קרם לא מחזיקות עלי בלי צללית מעל, סתם לדוג' ואין מה לדבר על לשים צללית "יבשה" בלי לשים איזשהו פריימר מתחת או לפחות צללית קרם – בניגוד למה שאחיות פיקסיוו מרשות לעצמן..)
    אבל הנארס נשמע קצת טו-מאץ מה גם שהוא לא נגיש ולא הכי זול (ביחס לכמות)

    הפריימר של גרלן אכן מהמם! חבל על המחיר.. חבל.. 😛

    אני לא מצליחה להתלהב משום דבר של אליזבת ארדן.. לא ממש ברור לי למה.. אבל הנה עוד מוצר מאכזב..

    כרגע אני עם ה UDPP שלי אבל בהלם מאיך שהצללית היחידה שרכשתי מהקולור טאטו שהיא באשכרה לא מצריכה פריימר וגם אפשר לשים אותה בלי צללית מעל.
    אז אם כל יום בעבר טרחתי לשים פריימר, הנה אני מוצאת את עצמי לא צריכה אותו כלל.. הזוי!
    תכננתי לקרוא עכשיו את הפוסט של הצלליות האלה אבל אני מרגישה שהעיניים שלי לא יעמדו בעוד פוסט.. מותשת מהיום הזה!!

  • קורין

    @efrat
    תודה בובה 🙂
    מסכימה איתך. אני מ"המבוגרות" פה לדעתי ואני זוכרת את התקופה שהשתמשנו במייקאפ ופודרה כבסיס לצלליות 🙂 באמת המצאה שווה….

  • קורין

    @מיטל
    את הקולור טאטו אני גם שמה לאחרונה בלי פריימר, והן מחזיקות מצויין. וגם הפיינטים של לוריאל, אפילו יותר מהקולור טאטו.
    לך אני ממש ממליצה על הפריימר של OFRA ברגע שיגמר לך האורבן דיקיי… ותנסי לשלב את הפריימרים עם אבקות. זה פתרון ממש מוצלח!

  • יפעתי

    סקירה מקיפה ומעולה!
    ת׳אמת שאת המוצר פריימר לעיניים גיליתי בזכותך ממש כשרק הכרתי את הבלוג שלך, אני לא אתפלא אם 50 כניסות לפוסט של הפריימר של סמאשבוקס היו רק ממני 🙂
    ניסיתי מספר סוגים מאז (סמאשבוקס, טו פייסד, אורבן דקיי) והכי אהבתי את זה של עפרה.
    הופתעתי שכתבת שאת מניחה פריימר גם ללא צללית רק כדי לאחד את הצבע של העפעף כי גם אני עושה את זה ולא חשבתי שעוד מישהי עושה את זה :)))

  • קורין

    @יפעתי
    חמודה 🙂
    אני חושבת שהתרגלתי להשתמש בפריימר גם בלי צלליות בין היתר בגלל הפריימר ההוא של סמאשבוקס, שיש לו טיפה גוון והוא מעולה כדי לאחד את גוון העפעף…. וכנראה שאצלך זה בדיוק אותו הדבר, כי גם הוא היה הראשון שלך 🙂

  • יפעתי

    כנראה חחח ואכן לסמאשבוקס יש מעט גוון וזה באמת מאחד את הצבע ואפילו מאיר את האזור.

  • Israelmakeup

    מהפריימרים כאן אני מכירה רק את עפרה המצויין ואת ה-TFSI שהוא גם מצויין אבל יש לו בעיית אריזה.
    ככלל אני לא משתמשת בפריימרים על בסיס קבוע, העפעפיים שלי לא שומניים בכלל ולעיתים נדירות יש לי בעיות עמידות של ממש. כרגע צלליות קרם עושות עבורי את העבודה בצורה מצויינת במשך כל הקיץ.

  • דניאל

    היי בנות!
    כם אני משתתפת במחמאות לפריימר של עפרה. לידיעתכן, הנוסחא נרכשה מאורבן דיקיי – פריימר פושן. 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *