פלטת צלליות של ג'יבנשי
מוצרי איפור לעיניים,  מוצרי איפור לשפתיים

Instagram: @rissimb – ליפגלוס וצלליות של ג'יבנשי

צלליות וגלוס של ג'יבנשי
פינוקים מג'יבנשי: צלליות וגלוס

2 פריטי פינוק מבית ג'יבנשי בפוסט חדש בסדרת האינסטגרם – פוסטים קצרצרים המבוססים על תמונות מהאינסטגרם שלי (rissimb. ובכלל שמח שם – אתן מוזמנות לעקוב אחריי גם שם…)
הפעם – רביעיית צלליות וגלוס של ג'יבנשי. פלטת הצלליות של ג'יבנשי היא אחת מתוך 8 רביעיות חדשות שיצאו לשוק בחודשים האחרונים. והגלוס הוא גוון חדש שהתווסף לסדרת גלוסים קיימת.

פלטת צלליות של ג'יבנשי – Givenchy Prisme Quatuor
(תכולה: מחיר: 360 ש"ח לפני הנחות. בדר"כ ניתן להשיג אותן ב-25% הנחה ואז מחירן 270 ש"ח. בנקודות המכירה של ג'יבנשי בארץ, ואפשר כמובן בחנויות למוצרי ג'יבנשי אונליין, לדוגמא: סטרוברי, Escentual)

פלטת צלליות של ג'יבנשי
כמה קלאסית, נקיה ומושלמת האריזה הזו?
פלטת צלליות של ג'יבנשי
הייתי חייבת לצלם את הכיסוי המגן של הצלליות. שיק! (לעומת דפי הכיסוי השקופים שמגיעים בדר"כ)
Givenchy Prisme Quatuor #1
Givenchy Prisme Quatuor #1

 

פלטת הצלליות של ג'יבנשי היא אחת מתוך 8 רביעיות חדשות מהממות שיצאו לשוק לכבוד האביב 2015 (לכל גווני הרביעיות, אצל טמפטליה כמובן, לחצו כאן).
הפלטה שלי היא מס' 1 – Caresse, ומכילה גוונים חומים ורדרדים, יחסית טבעיים, בגימורים שונים. שתיים מהצלליות (הורודה משמאל למטה, והחומה מימין למעלה) הן בגימור מאט, הורודה הפנינתית מימין למטה בגימור שימרי פרוסטי, והחומה הטאופית משמאל למעלה בגימור שימרי.
הפיגמנטיות משתנה מצללית לצללית. הצלליות שהן מאט פחות פיגמנטיות מהשימריות, אבל הן יותר פיגמנטיות בהנחה עם מברשת על העין מאשר בסווטש שעשיתי עם האצבע למשל, כך שאם אתן דוגמות אותן בפארם, תנו להן הזדמנות של הנחה על העין עם מברשת כדי לבחון את הפיגמנט.

לצללית הורודה המאט הייתי ממליצה להשתמש במברשת דחוסה. היא מוציאה ממנה את המיטב (נסו למשל את E55 של סיגמא או את E70 של סיגמא, שאמנם מיועדת לקונסילר, אבל מצויינת להנחת צלליות בצורה מדוייקת. זוכרות מה אמרתי בפוסט הקודם לגבי להיות יצירתיות עם מברשות איפור? זו בדיוק הכוונה).
הצללית החומה מימין למעלה מצויינת לקפל ולטשטושים. בצללית החומה הכהה אני משתמשת בעיקר להדגשה של הזווית החיצונית, ולפעמים למראה מעושן יותר, על כל שטח גלגל העין.

לכל הצלליות בפלטה (ולצלליות בכלל) – ניתן להשתמש במברשת שלוחחה לפני כן בספריי מקבע (כדוגמת הפיקס פלוס של מאק, ספריי מקבע של OFRA או הספריי האהוב עליי לאחרונה של אורבן דיקיי) – בצורה הזו מתקבל מראה עשיר יותר והגימורים השונים בולטים יותר.
לחלוטין מוצר פינוק, ואני בהחלט מתפנקת לי איתן 🙂

.

ליפגלוס של ג'יבנשי – GLOSS GELEE D'INTERDIT
(תכולה: 6 מ"ל. מחיר: 175 שח לפני הנחות. אחרי 25% הנחה מחירם 131 ש"ח, בנקודות המכירה של ג'יבנשי, או אונליין: סטרוברי, Escentual)

ליפגלוס של ג'יבנשי
ליפגלוס של ג'יבנשי

 

סדרת גלוסים ותיקה של המותג, שאליה הצטרפו 3 גוונים חדשים (קורל, ורדרד ופטל) במסגרת קולקציית Croisiere לקיץ 2015 של המותג.
בסדרה גלוסים לגוון טבעי אך מודגש. לי יש את גוון 24 – Blazing Coral עם גוון קורלי-אדמדם, שמתקבל מאוד טבעי על השפתיים.
האריזה שקופה קומפקטית. ראש מברשת קטנטן. לא צילמתי אבל על ידית המברשת יש את הלוגו של ג'יבנשי בגוון ורדרד. מקסים!
המרקם רך ולא דביק, הגימור מאוד גלוסי הודות לחלקיקי שימר זעירים שיש בתוך הגלוס. בפועל על השפתיים חלקיקי השימר האלו לא בולטים לעין, אבל הם כן מדגישים את המראה המאוד מבריק. מאוד נוח על השפתיים, כמעט ולא מורגשת התחושה שלו.
בדיוק כמו הייעוד של הסדרה הזו – מדובר בגלוס מאוד עדין בגוון, שמיועד למעט הדגשה של הגוון הטבעי של השפתיים וברק.
אני משתמשת בו די הרבה מעל לעפרון שפתיים שאני מניחה על כל שטח השפתיים כשאין לי זמן להתעכב על מריחה מדוייקת של שפתון.
לחלוטין מוצר פינוק.

Givenchy Prisme Quatuor #a Caresse
סווטשים – משמאל – 4 הגוונים של הצלליות, מימין – הגלוס

 

העיניים התפנקו מספיק? 🙂
עד הפוסט הבא, (אני מקווה שממש בקרוב), ואל תשכחו לעקוב בפייסבוק ובאינסטגרם, מחכה לכם שם 🙂
נשיקות ♥♥♥
קורין

תגובות

comments

2 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *