איפור

מבזק מבצעים: קלרינס דיי 2014

CLARINS DAY 2014
CLARINS DAY 2014

היי לכולם,

מבזק מבצעים קצרצר: בשבוע הבא, ביום שני, 24/2/14 יתקיים כמדי שנה הקלרינס דיי. יום שהוא הפנינג מכירות של המותג קלרינס, וביום הזה יוצעו ללקוחות מבצעים ומחירים אטרקטיביים יותר מהמחירים והמבצעים שיש על המותג במהלך השנה.

המותג קלרינס נמכר בארץ באופן בלעדי בסופר פארם, וכל סניפי הסופרפארם יקושטו בגוונים של אדום ולבן – הגוונים המזוהים עם המותג, עם עוד הפתעות מתוקות שיעטפו את חווית הקניה. אגב – גם הפוסט הזה צבוע בגווני המותג בניגוד לורוד-סגול הרגיל שלי 🙂

ב CLARINS DAY  בשנה שעברה קפצתי פה לסניף המקומי בנתניה והיה ממש שמח. העמדה תוגברה בעוד דיילת. והגעתי יחסית מוקדם, אז יצא לי לקבל טיפים והסברים מפורטים על כל המוצרים (בכל זאת בלוגרית שצריכה להכיר את כולם לא?) משתיהן יחד.

ההמלצה הכי חשובה שלי אליכן היא להשתדל להגיע מוכנות לגבי מה שאתן רוצות לרכוש, כי בשעות מסויימות המתחמים של קלרינס עלולים להיות עמוסים.
בשבוע שעבר נתקלתי בערכות התנסות של קלרינס ב-70 ש"ח לפי סדרות, ורכשתי לי שתיים כאלו, וזו דרך מצויינת להכיר מוצרים לפני שרוכשים, כך שאם תספיקו לרכוש כאלו לפני יום המבצע, ממליצה לנסות את השיטה הזו.

את כל מוצרי קלרינס בבלוג תוכלי למצוא בקישור הזה: קלרינס.

באיפור ממליצה במיוחד עם המייקאפים של קלרינס, הפריימר למייקאפ שלהם מעולה, גם בגרסה המשזפת, קונסילר בסטיק מדהים (טרם סקרתי), הביבי קרים מצויין למי שמחפשת ביבי קרים לחותי במידה עם כיסוי קל עד בינוני מינוס, ועם מבחר גוונים לא רע בכלל למותג פארם (גם טרם סקרתי, בקרוב).
למי שאוהבת מוצרים לשיזוף עצמי – תחליב השיזוף של קלרינס הוא אחד הטובים שניסיתי – אחיד ולא כתום (זה אחד הפריטים שאני הולכת לרכוש ביום הזה. בא לי לנסות עוד מוצרים בסדרה הזו), השמן לפנים מצויין, מי פנים שניסיתי היו מעולים. באופן כללי – יש למותג מוצרים טובים שאני בדר"כ אוהבת.

ועוד המלצת קריאה בבלוג מתוקתקת, אחד הבלוגים המושקעים, ובהחלט האהובים עליי בישראל, אירית מאוד אוהבת מוצרים של קלרינס והקדישה להם פוסט שלם, שכתוב בצורה ברורה וכיפית לקריאה.

מבצעים לדוגמא:
עד 20% על כל מוצרי קלרינס הנמצאים במגוון  (בדר"כ יש עד 15% על קלרינס)
על כל קניה מעל 250 ש"ח מקבלים 50 ש"ח מתנה.
על כל קניה מעל 349 ש"ח מקבלים תיק קטן עם 4 מוצרים בגודל מיוחד מתנה.
על כל קניה מעל 599 ש"ח מקבלים תיק יד אופנתי מתנה

 

בנוסף, יינתנו מחירים מיוחדים על מוצרים לאותו יום בלבד. דוגמאות:
דאודורנטים לאישה ולגבר ב- 79 ש"ח (במקום 133 ש"ח)
קרם גוף אורסורסנט ב- 129 ש"ח (במקום 349 ש"ח)
מסיר איפור עיניים אינסטנט ב- 89 ש"ח (במקום 152 ש"ח)
פילינג עדין ב- 119 ש"ח (במקום 224 ש"ח)
קרם מתקן למראה מושלם (הפריימר המפורסם שלהם) ב- 119 ש"ח (במקום 199 ש"ח)
מסקרה אינסטנט דפינישן שזיף ב- 69 ש"ח (במקום 167 ש"ח)

קלרינס דיי מחלקים מתנות לזוכה אחד גם באינסטגרם:
המותג קלרינס בשיתוף פעולה עם חשבון האינסטגרם igersisrael@.
כל מה שצריך לעשות הוא לצלם תמונה מקורית של לב, לתייג: Clarins_day_240214# ואתם נכנסים לתחרות על חבילת מוצרים שווי 500 ש"ח! שווה!

מבצבעים על קלרינס
קלרינס דיי בפעילות גם באינסטגרם של igersisrael

 

אגב – בהרבה הגרלות אני נתקלת בתגובות של "אין לי סיכוי" ו"אני בטח לא אזכה". קודם כל – לכל אחד יש סיכוי בדיוק כמו לחבר שלו. וזה לא הגישה החיובית שלי, זו מתמטיקה…
דבר שני – מה איכפת לנסות?…

זהו. חוץ מקלרינס יש גם מבצע שווה באפריל עד סוף החודש -כל מוצרי השפתיים ב- 1+1.

תהנו! וספרו לי איזה מוצרים של המותג מסקרנים אתכם, אולי אפתיע אתכם 🙂

 

 

תגובות

comments

5 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *