הסרת איפור וניקוי,  טיפוח פנים,  לחות והזנה לפנים,  קניית קוסמטיקה באינטרנט

המלצות אייהרב: מוצרי טיפוח של פיקסי – PIXI‎

מוצרי פיקסי
מוצרי פיקסי

הפוסט הזה נולד מתוך פוסט רחב ומקיף יותר שתכננתי לכתוב, על המלצות לאייהרב. זו אחת השאלות היותר נשאלות אצלי בבלוג, ועד היום נגעתי בקניות שלי מאייהרב במסגרת סקירות אחרות, ולא בפוסטים מכווני קניות.
כשהתחלתי לכתוב את הפוסט של ההמלצות שלי מאייהרב, ועברתי על כל ההזמנות שלי מהאתר, הגעתי למסקנה שלא יהיה מנוס אלא לפצל את הפוסטים למס' פוסטים תמציתיים וקצרים יותר, וזה הראשון בסדרה – מוצרי הטיפוח מהמותג המאוד מדובר לאחרונה – פיקסי – PIXI.

בדיוק כמוכם, אני מניחה, גם אני קראתי אינספור המלצות על מוצרי המותג, והחלטתי לנסות בעצמי.
הזמנתי 4 מוצרים של המותג, כבר די מזמן למען האמת, אבל יצא לטובה שטרם כתבתי את הפוסט הזה, כי זה כן נתן לי מרחב זמן ניסוי כדי לתת סקירה שמתבססת על שימוש לאורך זמן.

♥♥♥

קצת על המותג פיקסי:
המותג פיקסי – PIXI, הושק לפני למעלה מ-10 שנים. החנות הראשונה של המותג היתה בסוהו, לונדון, ועדיין נחשבת לחנות הדגל של פיקסי.
פטרה סטרנד, שהקימה את המותג, מתארת את עצמה כבעלת תשוקה לטיפוח פנים, ומציינת שבמותג מקפידים להשתמש ברכיבים בוטניים ורכיבים רבי תועלות במוצרים.

♥♥♥

איפה ניתן להשיג?
מוצרי פיקסי לא נמכרים בארץ, אבל ניתן ניתן להשיגם במס' אתרים, ולכן ממליצה לעשות השוואת מחירים לפני הקניה. לא תמיד באייהרב יהיה הזול ביותר. אני מזמינה אתכם להכנס לעמוד של החנויות למוצרי פיקסי אונליין, (באופן דומה תוכלו למצוא עמודים כאלו להרבה מאוד מותגים בעמוד החנויות אונליין לפי מותגים), שם מרוכזות כל החנויות ששולחות את המותג לארץ, הנבחרות ביניהן: Cult Beauty (משלוח חינם ברכישה מעל 40£. ביציאה מתקזז המע"מ כך שיש הנחה נוספת), ASOS (משלוח חינם. כנ"ל. מומלץ להכנס לאתר האמריקאי דרך EBATES ולקבל 3.5% מערך הקניה בחזרה), iherb (ממליצה לבחור במשלוח דרך DHL. מגיע תוך ימים ספורים ועולה שקלים בודדים), ועוד…

♥♥♥

נקודה כללית לגבי המשלוח באייהרב:
שימו לב שיש מוצרים שנחשבים "מוזילי משלוח". יש עליהם סימון של SHIPPING SAVER או SAVER, מה שאומר שהוספה של לפחות מוצר אחד כזה לסל הקניות יוזיל את עלויות המשלוח. אגב- כל המוצרים בפוסט הזה הם מוזילי משלוח.

♥♥♥

גלואו טונר של פיקסי – Pixi Beauty, Glow Tonic, Exfoliating Toner

טונר חומצה גליקולית של PIXI
משמאל – טונר חומצה גליקולית של PIXI, מימין – פיקסר לקיבוע איפור

 

מגיע ב-2 גדלים:
100 מ"ל – 53 ש"ח
250 מ"ל – 102 ש"ח

טונר, או בשם הנפוץ יותר – מי פנים, המכילים גם חומצה גליקולית 5%, ומיועד לפילינג עדין של העור, והסרה של תאים מתים.
פעולת הפילינג, או הקילוף של העור, עדין ככל שיהיה, עדיין נחשב לסוג של פעולה אגרסיבית בעור, ולכן חוץ מחומצה גליקולית 5% המוצר מכיל גם רכיבים מרגיעים וטיפוליים, בין היתר:
אלוורה וג'ינסנג – המיועדים להרגעת העור
תמצית מצמח ההממליס – צמח שהתכונה העיקרית שלו היא שכבת מגן על העור, מה שמגן על העור מפציעות נוספות וגירוי נוסף, ומקהה את כאב הפציעות הקיימות, בנוסף – הוא גם צמח אנטי דלקתי ומעכב תהליכיים דלקתיים.
תמצית זרעי aesculus hippocastanum – ערמונית הסוסים, גם הוא צמח נוגד דלקת.
חומצות אמינו שונות המשמשות לריכוך העור, ועוד…
אינו מכיל אלכוהול.

בדר"כ אנשים מאוד נרתעים משימוש במוצרים המכילים חומצות. אני משתמשת כבר כ-3 שנים בערך בחומצה הגליקולית של רביבה לאבס, כפי שציינתי מס' פעמים, ואני מכורה לה. התחלתי בחומצה בריכוז של 5%, ואח"כ עברתי לריכוז של 10% ומאז אני משתמשת ב-10%.
השלב הבא אצלי היה לנסות מוצרים נוספים המכילים חומצה. ניסיתי לא מעט, אכתוב עליהם בהמשך, והטונר הזה הוא אחד מהם.

מדובר בטונר מאוד עדין יחסית להמצאות החומצה בו. לא יצר אצלי גירוי של העור, אבל כן יש תחושה של הסרת תאים. מאוד אוהבת שהמוצר הזה עדין. נתקלתי במוצרים שצרבו לי את העור עד שהייתי מוכרחה להסיר אותם, והמוצר הזה באמת ידידותי, ומתאים לשימוש יומיומי לאורך זמן. זו אחת הקניות החוזרות שלי מאייהרב, ואכתוב עליה בהרחבה מתישהו.

מומלץ להשתמש בו בוקר וערב, ואני משתמשת בו בעיקר בערב, ולפעמים בבוקר. לא תמיד. באופן כללי אני משתדלת להמנע ממוצרים המכילים חומצות בשעות הבוקר, כי אני מרגישה שהם מחמצנים לי את המייקאפ שמגיע מעליהם, ומשנים את הגוון שלו. אבל החומצה בטונר הזה באמת עדינה יחסית, ולמיטב נסיוני לא משנה את גוון המייקאפ.

כמובן שחובה להקפיד על מוצרי הגנה מהשמש בכל זמן השימוש בחומצות.

מוצר מאוד מוצלח בעיניי, ובהחלט אחד מהמוצרים שאזמין שוב ושוב.

מאוד עדין ולא אגרסיבי, למרות נוכחות החומצה בו. העור שלי נחשב יחסית רגיש – יש לי יובש באיזורים מסויימים, בעיקר עכשיו בחורף, יש לי רוזצאה בלחי שמאל (אדמומיות), ובאיזור ה-T הוא נוטה לשומני, ועדיין הטונר הזה טוב לי – לא מעקצץ, לא מרגיש לא נעים.

בדר"כ אני לא מערבבת מוצרי חומצה, אבל הטונר הזה מרגיש לי כ"כ עדין שאני מרשה לעצמי להשתמש בו לפעמים מתחת לחומצה הגליקולית הקבועה שלי.

מומלץ.

אגב- אם הטונר הזה עדין מדי עבורכם, ואתם אוהבים את התחושה של משהו שממש עובד על העור, תוכלו לנסות את הפדים של פיקסי שמכילים חומצה גליקולית בריכוז של 20%. אני נמנעת מהם בינתיים, יש לי מוצר דומה של פיטר תומס רוט, (לא זהה מבחינת הרכיבים, אבל דומה מבחינת השימוש שלו עבורי), ואני מחכה לסיים אותו. עדיין, אני לא בטוחה שאקנה את הפדים האלו של פיקסי גם כשאסיים את אלו שיש לי, כי הם מכילים די הרבה אלכוהול, אבל ימים יגידו 🙂

ואגב נוסף בעניין הזה – העובדה שלא מרגישים בתחושה המיידית שמוצר כלשהו עובד – לא אומר שהוא לא עובד. צריך לבחון מוצר לאורך זמן. בדר"כ מוצרי החומצה העדינים עובדים יפה, וניתן להבחין בשינוי כבר תוך חודש חודשיים.

♥♥♥

באלם ניקוי של פיקסי – Pixi Beauty, Nourishing Cleansing Balm

באלם ניקוי של PIXI
באלם ניקוי של PIXI
באלם ניקוי של פיקסי
באלם ניקוי של פיקסי

 

תכולה ומחיר: 90 מ"ל, 70 ש"ח

בשנה וחצי-שנתיים האחרונות יש פריחה בשוק הבאלמים והשמנים לניקוי הפנים, בעיקר בגלל בלוגרית הטיפוח המאוד נחשבת קרולין הירונס.
היא זו שהחדירה לתודעה (לפחות מבחינתי) את שיטת הניקוי הכפול, שלמען האמת יישמתי ברמה מסויימת עוד לפני שהבנתי את ההגיון מאחורי זה, כי זה פשוט עבד לי, אבל עכשיו אני גם מבינה את ההגיון מאחוריו, ואני שמה לב לדקוית שלא התייחסתי אליהן קודם.

אכתוב על הנושא של ניקוי כפול בהרחבה בפוסט אחר, אבל בגדול, מתחילים במוצר מבוסס שמן כדי להסיר את החומרים השומניים שיש על העור (בדר"כ מייקאפ ואיפור, קרם הגנה וכו'), ומסיימים במוצר ניקוי מבוסס מים כדי להסיר את הלכלוך "המיימי" ושאריות משלב הניקוי הקודם.

היתה לי התלבטות אם לקנות את הבאלם הזה, אבל החלטתי לנסות אותו בכל זאת.
ולמה היתה התלבטות? כי אני טיפוס של שמני ניקוי ולא באלמים לניקוי. הבאלמים כבדים לי מדי, אני מעדיפה את הקלילות של שמני הניקוי שלי (אכתוב גם עליהם, מבטיחה), אבל בכל זאת קניתי אותו, כי קראתי ביקורות די טובות עליו, וזה מחיר די סביר כדי לנסות מוצר טיפוח.

אתחיל באריזה – מכורח המרקם המוצר מגיע בצנצנת פלסטיק, וצריך לאסוף חומר מתוך הצנצנת באצבעות או עם מקלון/ספטולה. אני לא טלית שכולה תכלת, ובהחלט קורה לא מעט שאני אוספת חומר מצנצנות באמצעות האצבעות, זה פשוט זמין יותר 🙂 אבל כשמדובר במוצר ניקוי שמעסים עם אותן אצבעות לתוך הפנים ואח"כ צריך לאסוף שוב חומר עם האצבעות המלוכלות, זו בעיה. אז כן, במקרה הזה חובה להשתמש בספטולה.

הבאלם מעט גבישי, מאוד שומני. צריך טיפה לחמם אותו בים האצבעות כדי לפרק את הגבישיות שלו, ואז לעסות לתוך הפנים, לראות איך האיפור באמת נמס, ואז להסיר עם מטלית לחה (טבולה במים חמימים).

אני מודה שלא עפתי על המוצר הזה. אני פחות אוהבת את המרקם, הוא כבד לי על העור, קשה יותר לעסות אותו לתוך העור מאשר עם שמן ניקוי. אני מרגישה שממש צריך להשקיע איתו עבודה.
עכשיו – אין לי בעיה להשקיע בניקוי טוב לפנים. אני עושה את זה מדי ערב. העניין הוא – שהוא לא מסיר את כל האיפור, בעיקר לא איפור עיניים.
אז נכון שאפשר להשתמש במסיר איפור עיניים להשלים את הניקוי, ואני בדר"כ גם עושה את זה גם כשאני משתמשת בשמני ניקוי, אבל עם הבאלם נשאר רוב איפור העיניים. הוא לא מצליח לפרק אותו, אפילו לא מעט. אז החלטתי לותר עליו.

מה שכן – העור מאוד נעים לאחר מכן.
אם אתם אוהבים באלמים לפנים וזה עובד לכם טוב – לכו על זה. אני החלטתי לותר עליו, לפחות בשלב הזה. אולי מתישהו כן אכניס אותו לשגרה, כי אני לא אוהבת "לבזבז" מוצרים, אבל כרגע יש לי מוצרים אחרים שעושים עבודה טובה יותר בעיניי – שמני ניקוי, וגם באלמים אחרים, רכים וקלילים יותר, שאני באמת אוהבת.

מה שכן הייתי רוצה לנסות מבחינת הבאלמים לניקוי של המותג, הוא המוצר הכפול משיתוף הפעולה של קרולין הירונס עם פיקסי ביוטי – שחצי ממנו הוא באלם ניקוי והחלק השני קרם ניקוי. בהחלט בוויש ליסט שלי.

 

♥♥♥

ספריי קיבוע למייקאפ

פיקסי פיקסר למייקאפ
פיקסי פיקסר למייקאפ

תכולה ומחיר: 80 מ"ל, כ-53 ש"ח

זה עוד מוצר שקראתי עליו לא מעט תגובות והחלטתי לנסות.
אני לא משתמשת באופן קבוע במוצרים לקיבוע האיפור. אני כן משתמשת בהם כדי להרטיב מברשות וכך לשפר פיגמנט או עמידות. למשל – אני מרטיבה מברשות עיניים לפני שאני טובלת אותן בצלליות שימריות או מטאליות, כי זה ממש מוציא מהן את הפיגמנט ומחזק את הברק. לפעמים אני משתמשת בספריי קיבוע כדי להרטיב מברשת מייקאפ לפני הנחת המייקאפ – זה גם תורם לעמידות וגם נותן מראה טבעי יותר (בדיוק כמו ספוגית לחה).

אתחיל באריזה – בקבוק פלסטיק חביב עם משאבה וראש רחב לחיץ.
מה שלא אהבתי באריזה הזו זה את ראש התרסיס. הוא מוציא חומר בזווית מאוד צרה, כביכול נקודתי מאוד, ובתרסיסים לפנים אני מעדיפה שהזווית תהיה רחבה יותר, כך החומר לא יוצא אינטנסיבית לאיזור מסויים ספציפי. זה פחות טוב בעיניי, כי זה יכול לגרום ליותר נזק מתועלת. תרסיסים לפנים צריכים לפזר חומר בצורה אחידה ובשכבה דקה, כדי לא לפגוע באיפור.
אז בעניין הזה הוא פחות מוצלח לדעתי, ולכן אני נמנעת מלהשתמש בו מעל לאיפור. יש לזה פתרונות – אפשר להרחיק מאוד מהפנים, ואז התזה ממרחק תיצור פחות הצטברות של חומר, אבל זה יותר התעסקות בשבילי. אתם מכירים אותי, אני דוגלת במוצרים שלא דורשים יותר מדי התעסקות וחשיבה. השתמש ושכח 🙂

מה שכן – לא ויתרתי עליו והשימוש העיקרי שלו עבורי הוא ליחוח של מברשות, כולל מברשות מייקאפ שלא עובדות טוב כשהן יבשות מדי (כמו מברשת המייקאפ הזו של ELF, שהיא גרועה כשהיא יבשה, אבל ממש ממש טובה כשהיא לחה).

 

♥♥♥

שמן פנים Rose Oil Blend

שמן פנים של PIXI
שמן פנים של PIXI

 


תכולה ומחיר: 30 מ"ר, כ-85 ש"ח

יש לי אובססיה קלה לשמני פנים, ואני חייבת לנסות שמנים חדשים שיוצאים לשוק.
במקור רציתי לקנות את ה Overnight Glow Serum, אבל הוא לא נמכר כרגע באייהרב, ומאחר והוצאתי הזמנה מרוכזת שם, קניתי את השמן הזה ולא אותו. ה Overnight מכיל גם חומצה גליקולית, ואקנה אותו כשאוציא הזמנה נוספת מקאלט ביוטי.
השמן הזה מכיל תערובת שמנים ייחודית המיועדת לשמירה על גמישות וזוהר הנעורים של העור –  (נשמע מבטיח…)
התערובת מכילה, בין היתר, שמן שקדים מתוקים, רוז היפ, חוחובה, זרעי רימונים וגרניום ורדים, תערובת רבת עוצמה, כפי שמתארים אותה במותג, המזינה את העור לעומק, מסייעת לשפר את טקסטורת העור והעמידות שלו, ומעניקה מראה זוהר כמעט במיידי, העור ומותירים אותו רך וגמיש למגע.
מיועד לכל סוגי העור, אינו מכיל פראבנים ולא נוסה על בעלי חיים.

בגדול מדובר בשמן מאוד מוצלח במחיר מעולה יחסית לשמני פנים אחרים.
ניתן להשתמש בו בוקר וערב, כמו סרום. יש לו ריח יחסית דומיננטי, ואע"פ שהוא נעים זה יכול להוות בעיה למי שיש בעיה עם ריחות במוצרי פנים.
אני אוהבת להשתמש בו בערב, אחרי החומצה הגליקולית. הוא באמת מזין את העור והעור מרגיש מאוד גמיש ונינוח, עד כדי כך שלפעמים אני אפילו מוותרת על קרם לילה מעליו.
כשאני מרגישה שאני צריכה בוסט של זוהר לפנים גם בבוקר (קרה לי בחורף, פחות במזג האוויר הנוכחי), אני מוסיפה ממש 1-2 טיפות ממנו יחד עם קרם הלחות של הבוקר וזה עושה נפלא לעור ולמייקאפ מעליו.

שמן פנים מוצלח במחיר באמת מעולה.

♥♥♥

ווישליסט

יש מוצרים נוספים של המותג שאני רוצה לנסות. הם לא נמכרים באייהרב (וזו הסיבה שלא הזמנתי אותם בהזמנה הקודמת :). שילבתי חלק מהם בפוסט, אבל גם יש לי רשימה מרוכזת:

מה ממש לא מפתה אותי לנסות? את מוצרי האיפור שלהם. לא יודעת למה – לא מפתה אותי אפילו לקרוא עליהם ביקורות, כי ביקורות שכן קראתי בעבר קטלו את המוצרים שקראתי עליהם, וגם המראה שלהם לא מאוד מפתה. לא יודעת להסביר את זה. אולי אני מפספסת, ואם כן – אשמח אם תגידו לי, אבל זה פשוט לא מפתה אותי.

♥♥♥

כפי שציינתי בתחילת הפוסט – רשימה של חנויות ששולחות את מוצרי פיקסי לארץ ניתן למצוא כאן: מוצרי פיקסי אונליין

אשמח מאוד לשמוע מכם המלצות על שמני ניקוי או באלמים לניקוי. אני מאוד בקטע הזה. ביתר הגזרות אני די מסודרת, וכמובן מוצרי פיקסי שאהבתם, אל תשמרו בלב 🙂

 

חג שמח ונשיקות ♥♥♥

קורין

תגובות

comments

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *