מייקאפ פרפקציוניסט של אסתי לאודר לעור בוגר
מוצרי איפור לפנים

סקירה: מייקאפ פרפקציוניסט של אסתי לאודר לעור בוגר

מייקאפ פרפקציוניסט של אסתי לאודר לעור בוגר
מייקאפ פרפקציוניסט של אסתי לאודר לעור בוגר

 

מי לא מכירה את הדאבל וור של אסתי לאודר? מייקאפ אלמותי, רב המכר של החברה, ונמצא בטופ המכירות בישראל במייקאפים.
מייקאפ פרפקציוניסט הוא מייקאפ של אסתי לאודר לעור בוגר או עור יבש. קניתי אותו לפני שנה וחצי בערך, כשחוויתי תקופת יובש בעור, והוא עשה לי פלאים. עבורי – הוא מתאים מאוד לחורף, או לתקופות שבהן יש פחות לחות, ולכן אני משתמשת בו לסרוגין ולא באופן קבוע, אבל אני חושבת שהוא מאוד מאוד יתאים לעור בוגר יבש או מעורב יבש, וגם עור צעיר שהוא יבש או מעורב יבש.

♥♥♥

 

מה אומרים באסתי לאודר על המייקאפ פרפקציוניסט?

מבוסס על טכנולוגיית סרום מושלמת, נוגדת תהליכי הזדקנות.
פועל מיידית: לעור מואר ומושלם. מעניק לפנייך זוהר נעורים מושלם, מפחית מראה של חריצי קמטים ומעשיר את העור בלחות נטולת-שומן.

נשים אוהבות אותו (זה מה שכתוב באתר של אסתי לאודר…:)). השינוי מיידי, 93% מהנבדקות העידו על שינוי בעור, 87% העידו על מראה עור צעיר יותר, זוהר יותר.

יותר ממייק-אפ. כבר אחרי 4 שבועות בלבד, 80% מהנשים הנבדקות העידו שמראה הקמטים והמקטוטים הופחת והעור הועשר בלחות.

 

♥♥♥

מה חשוב במייקאפ לעור בוגר?

רצוי שהמייקאפ יהיה נוזלי, דקיק ככל הניתן, כדי שלא יצמד לקמטוטים ולנקבוביות וידגיש אותם.
רצוי שתהיה תוספת לחות או רכיבים מטפחים, וכמה שפחות נוכחות של פודרה במייקאפ, כדי לא להרכיב על העור, ולעדן מראה של קמטוטים ונקבוביות.

♥♥♥

האריזה:
בקבוק זכוכית ארוך ואלגנטי, עם משאבה. נוח לשימוש, לא מתלכלך. המשאבה די מוצלחת למרקם הזה. הבעיה היחידה עם בקבוקי משאבה היא שלא כל החומר מנוצל בסופו של דבר, ואז צריך לחפור בבקבוק, אבל זה נכון לכל בקבוקי המשאבה.

מייקאפ פרפקציוניסט של אסתי לאודר לעור יבש
מייקאפ פרפקציוניסט של אסתי לאודר לעור יבש

♥♥♥

מרקם ומריחה:
מייקאפ נוזלי, במרקם שהוא מעט קרם עד מוס. מאוד מאוד נעים. בהחלט מורגש שיש בו תוספת של רכיבים מטפחים.
נמרח בקלות על העור. בכמויות קטנות הוא נטמע היטב ובמהירות בעור. בכמויות קצת יותר גדולות לוקח לו קצת זמן להטמע.
בגלל הרכיבים המטפחים שיש בו הוא יכול להראות קצת "מזיע" מיד עם המריחה. צריך לתת לו כמה דקות להתקבע ואז להניח פודרה. לבעלות עור יבש או בוגר יבש זה לא ירגיש מאוד עמוס או מזיע, כי העור היבש דורש את הלחות הזו, אבל עליי, שאני בעלת עור מעורב, זה כן הרגיש כך. ועדיין – השתמשתי בו עד תומו ואהבתי אותו.

למריחת המייקאפ אני משתמשת במברשת סומק של ריל טכניקס מהסט הזה, שהמלצתי עליה בהרחבה בפוסט ההמלצות האחרון שלי. אפשר לנסות עם כל מברשת שהיא יחסית רכה.
בדר"כ אני ממליצה על המברשת הזו למייקאפים שהם מאוד דלילים, תיאור שלא מתאים למרקם של המייקאפ הזה, אבל גם איתו אני משתמשת בה בגלל הלחות שיש בו. המברשת פחות "שותה" את המייקאפ והאווריריות שלה טובה לרמת הלחות שלו.

 

♥♥♥

רמת כיסוי וגימור:
מייקאפ לכיסוי בינוני ומעלה. בברירת המחדל שלו הכיסוי בינוני. אפשר לדקק את הכיסוי בשימוש בספוגית לחה או מברשת לחה (בדיוק כמו עם הדאבל וור).
אפשר להגיע לכיסוי גבוה יותר אבל אני לא ממליצה. כל ניסיון לבנות את המייקאפ הזה נותן מראה "עשוי". באופן כללי זה מייקאפ שלא ממש נטמע לתוך העור עד הסוף, אלא מעט "יושב" עליו, ולכן לא מדובר במייקאפ שנותן מראה טבעי. זה בהחלט מייקאפ שרואים אותו. הוא יפהפה אבל נראה לעין.

באותה מידה שהוא נראה לעין הוא גם די מורגש על העור. לדעתי פשוט בגלל שאני פחות קהל היעד, לפחות בתקופה האחרונה. אני חושבת שבעלות עור יבש דווקא יהנו מהתחושה הלחותית הזו.

הגימור מהמם בעיניי! גימור חי יפהפה. בכל פעם שאני מגיעה איתו לעבודה שואלים מה עשיתי בפנים, שהפנים נראות ממש טוב.
הגימור החי הזה נפלא למראה נקבוביות גדולות. בגלל שהגימור הכללי נראה מאוד בריא, ובגלל שהמייקאפ לא ממש נטמע לתוך העור אלא יושב מעליו, הוא גם לא נצמד לנקבוביות, ומתקבלת אשליה של עור חלק יותר ממה שהוא במציאות.

בנוסף לגימור היפהפה שלו – הוא גם מצטלם מהמם! כנראה מאותה סיבה שהגימור יפהפה.
למרות שהוא לחותי, וקצת פחות עמיד ממייקאפים אחרים, יצא לי להשתמש בו מס' פעמים לארועים, בעיקר בחורף, והתמונות יצאו מעולות.
הוא לא מחזיר אור ומצטלם יפה גם בפלאש.

האיפור שלי עם מייקאפ פרפקציוניסט של אסתי לאודר
מייקאפ פרפקציוניסט של אסתי לאודר – תמונה שלי ללא איפור להשוואה תוכלו לראות כאן. התמונה לא ערוכה. ניתן לראות שאני מזיעה מתחת לעיניים (אני מצטלמת בחדר המדרגות בכניסה כי שם האור טוב, אבל זה כמו סאונה שם). קצת התפרעתי עם הקונסילר… הייתי בדרך לארוע. אבל זה כן נותן קנה מידה לביצועים שלו כשחם ולח, ולכן אלא אם כן העור שלכם יבש או בוגר, סביר שלאחר זמן מה הוא יראה מזיע.

 

♥♥♥

 

עמידות:
הוא לא מוגדר מייקאפ עמיד אבל העמידות שלו די טובה.
קניתי אותו בתקופה שהעור שלי היה מעט מיובש, והעמידות שלו היתה מצויינת על העור המיובש – כ-8-9 שעות, גם בקיץ.
בשוטף העור שלי מעורב – רובו רגיל. ב T מעט שמן עם נטיה ליובש באיזור העיניים (האמת שכבר לא, אבל בתקופה שהשתמשתי בו העור שלי היה כזה). השתמשתי בו מס' פעמים ביומיום, בחורף ובעונת המעבר, והעמידות היתה ממש טובה – כ-6 שעות לפני שהעור מבריק, ועוד 8-9 שעות עד שלא יכולתי לסבול את ההברקה :), והשתמשתי בו מס' פעמים גם לערב, לארועים שידעתי שאני לא הולכת להתפרע בהם ולהזיע, והוא שרד יפה וגם הצטלם היטב.

כמובן שהוא מיועד לבעלות עור יבש, או בעלות עור בוגר יבש. ואלו סוגי העור שעבורם אני גם ממליצה עליו. זה יכול לעבוד גם לבעלות עור מעורב יבש בתקופות פחות לחות של השנה.

 

♥♥♥

 

מבחר גוונים:
ממה שראיתי מדובר בדיוק בגוונים של הדאבל וור.
קניתי את שלי בגוון שהיה לי בזמנו בדאבל וור – 4N1, אבל הגוונים שלהם לא זהים.
הפרפקציוניסט חמים יותר וטיפה כהה יותר מאותו הגוון בדאבל וור, ויש לו גם נטיה להתחמצן בעוד חצי גוון, אז קחו את זה בחשבון (שימו לב שבסווטשים זה לא אותו מספר של הדאבל וור ושל הפרפקציוניסט, למעט בתמונה האמצעית, שם תוכלו לראות השוואה).

השוואת גווני מייקאפ
השוואת גווני מייקאפ
סווטשים - מייקאפ עמיד של קרליין
סווטשים להשוואה
מייקאפ של קליניק
השוואת סווטשים

 

♥♥♥

 

שורה תחתונה:
מייקאפ עם כיסוי בינוני, גימור יפהפה, עשיר מאוד בלחות, שנותן מראה חי, מאוד מחמיא לנקבוביות.
יתאים לבעלות עור יבש או בוגר יבש.
כדאי להשתמש בכמות מדוייקת אחרת מאוד נראה על העור.

 

מידע כללי:
תכולה: 30 מ"ל.
מחיר: 230 ש"ח, גם בארץ וגם בסטרוברי אונליין. אם יש לכם הנחת נאמנות בסטרוברי אז תוכלו לקבל הנחה נוספת + 4% הנחה נוספת דרך איבייטס.

 

♥♥♥

>> לכל סקירות המייקאפים בבלוג
>> לכל המייקאפים המאירים בבלוג
>> לכל המייקאפים לעור יבש או בוגר בבלוג

אם יש מייקאפים נוספים שתרצו שאסקור במסגרת סדרת המייקאפים – כתבו לי בתגובות ואשתדל לסקור עבורכם בשמחה.

 

♥♥♥

אל תשכחו שאני נמצאת גם בפייסבוק, שם עולה המלצה יומית, וכמובן באינסטגרם, שאני מאוד אוהבת.

נשיקות ♥♥♥
קורין

תגובות

comments

2 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *