סינגלס דיי
מבצעי קוסמטיקה באינטרנט,  קניית בגדים באינטרנט,  קניית קוסמטיקה באינטרנט

יום הרווקים הסיני 2018 | Singles Day 11.11

סינגלס דיי
סינגלס דיי

 

נובמבר הגדול של מבצעי הקניות אונליין ממשיך עם יום הרווקים הסיני, החל מדי שנה ב-11.11.
במקור נועד היום הזה כדי לייצר יום חגיגה גם לרווקים, אבל בעולם הצרכני שלנו כל חגיגה הופכת במהרה גם לחגיגת קניות (ע"ע חגים ישראליים, טו באב, ולנטיין, יום האשה, יום המשפחה וכו').
ביום הזה מציעים הנחות ענק באתרים הסיניים, כדוגמת אלי אקספרס ואליבאבא, אבל גם אתרים מערביים יותר הצטרפו לחגיגות המבצעים בשנים האחרונות. ריכזתי רשימה קצרה ותמציתית עבורכם לאתרים שמציעים מבצעים.

חילקתי את האתרים לאתרים סינים, שבהם ניתן לקנות הכל מהכל – אופנה, גאדג'טים, מוצרי חשמל, טלפונים ניידים, מוצרים לבית ועוד, ולאתרים המערביים, המוכרים לנו יותר.
אל תשכחו לשמור כסף לבלאק פריידיי המתקרב אלינו 🙂

 

המלצות כלליות:

  • על כל מוצר שעולה יותר מ-75$ יתכן ותצטרכו לשלם מע"מ (יתכן – כי לא תמיד החבילות נעצרות במכס, אבל רצוי לקחת בחשבון מראש כן, כדי למנוע עוגמת נפש)
  • כל מוצר מעל ל-500 ש"ח כנראה שתצטרכו לשלם מע"מ + מכס.
  • קחו בחשבון שזמן המשלוח מהאתרים הסיניים הוא ארוך יחסית, כחודשיים. בגלל זמן המשלוח הארוך, נסו לחשוב קדימה – זה זמן מצויין לרכוש תחפושות למשל, כדי שיגיעו בזמן, וכדומה.
  • מוצרי קוסמטיקה באתרים סיניים – ממליצה בחום להמנע. הרחבתי עוד למטה. אביזרי קוסמטיקה או אביזרי אחסון אין בעיה לקנות בכיף. מחיקויי קוסמטיקה למיניהם הייתי נמנעת.
  • אל תשכחו להרשם לאתר להחזר כספי על כל קניה. יש החזרים על רוב האתרים ברשימה למטה. הרשמו ואז חפשו את האתר המבוקש בשדה החיפוש.

♥♥♥

אתרים סינים:

חלק גדול מהאתרים מחזיקים את אותם המוצרים, לכן ממליצה לעשות השוואת מחירים.

אליאקספרס – כל מילה מיותרת. לא חושבת שמישהו לא מכיר את האתר הזה. מציע ביגוד, הנעלה, אקססוריז, הרבה מאוד חיקויים של מותגים מוכרים, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, מוצרים לבית ועוד. האופן אישי אני נמנעת ממוצרי הקוסמטיקה ומסתפקת שם באביזרי קוסמטיקה או אחסון, אבל כמובן השיקול שלכם. כן יצא לי להזמין גאדג'טים, דקורציה לבית, אחסון לקוסמטיקה, בגדים ומוצרים מהסוג הזה.

Banggood – מאוד דומה לאליאקספרס. הזמנתי משם מכשירים סלולריים לעבודה והגיע סבבה לגמרי. לוקח כחודש וחצי הגעה, בדואר ישראל.

דיל אקסטרים – או בקיצור DX. כנ"ל. אתר סיני שיש בו הכל מהכל.

LightBox – מציע גם ממשק בעברית. עוד אתר סיני מוכר. שימו לב שבמהלך הסינגלס דיי יש לכם כאן 11% כסף בחזרה דרך איבייטס.

GearBest – גם אתר סיני. יש 2% כסף בחזרה דרך איבייטס.

SHEIN – אופנה. יש להם חנות גם באליאקספרס. מחירים טובים. מבצעים מופיעים בעמוד הראשי, ויש גם קטגוריית סייל. במהלך יום הרווקים יש צבירת נקודות כפולה

♥♥♥

אתרים מערביים:

גילטי – האתר הישראלי ממשיך בחגיגת המבצעים מהשופינג איי אל, כך שמי שרצה לקנות ולא הספיק יכול לנצל את המבצעים עדיין. כל המבצעים מרוכזים כאן.

בנוסף תוכלו למצוא באתר את המברשות משיתוף הפעולה של תומי קוסמטיקס ומיקיילה ביוטי.

StrawberryNET – מציעים 11% הנחה על כל הזמנה מעל 100 ש"ח. קוד הנחה: 1111. ויש כפל מבצעים.

SIGMA – מציעים 25% הנחה + משלוח חינם לאסיה (בדקתי ואנחנו אכן בקטגוריה) להמלצות שלי: מברשות סיגמא מומלצות. קוד הנחה: SINGLESDAY2018 (תוקף – 13.11.17)

ASOS – מציעים 25% הנחה עם קוד 25FORYOU (תוקף – ה-11.11.17 בלבד)

ZAFUL – הנחה של 15% על כל האתר עם קוד novzaful15

BH COSMETICS – מציעים 25% הנחה על חלק גדול מהמוצרים. שימו לב שבמהלך הסינגלס דיי יש לכם כאן 5% כסף בחזרה דרך איבייטס

אייהרב – 11% הנחה + 11% נקודות נאמנות נוספות על כל האתר! קוד ELEVEN

 

תהנו ♥♥♥
קורין

 

תגובות

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *