בושם | בישום | בשמים

קמפיין הבשמים של סופר פארם לראש השנה 2010 וטיפים לבחירת בושם

האמת היא שממש רציתי לכתוב פוסט על קמפיין הבשמים של סופר פארם למבצעי ראש השנה 2010, אז אני תופסת טרמפ של כמה שורות בהמלצות של מנהלת מחלקת הקוסמטיקה של סופרפארם לבחירת בשמים.

סופר פארם על הקמפיין:
בסופר-פארם יצרו קמפיין ייחודי בו הבושם הופך לחלק בלתי נפרד מהמראה של כל אישה ואף מקבל מקום של כבוד – ככובע על ראשה.

קמפיין מבצעי הבישום לראש השנה 2010 שך סופר פארם
קמפיין מבצעי הבישום לראש השנה 2010 שך סופר פארם

כך למשל הפך הבושם "בלק אקסס" לתכשיט שיער רומנטי, כמו אבן רובי בוהקת שסביבה רשתות רומנטיות ופרפרים עדינים אפורים.
הבושם  פנטזי של בריטני ספירס הותאם לכובע בהשראת הברט הצרפתי עשוי קטיפה סגולה ומשובץ אבני סברובסקי, וכמו הבקבוק גם הלבוש הוא בגווני ורוד.
היפנוז של לנקום זכה למראה סטייל שנות ה-50 אך מודרני, לימוני ורענן.
ואילו הפיור DKNY עוטר בתחרה רומנטית בהתאם לאווירה הטבעית של הבושם.

אני בטוחה שראיתם את הקמפיין הזה.
אם לומר את האמת – התפעלתי יותר ממראה הדוגמניות והאיפור שלהן (הנקי – שפתיים מודגשות בשלל גווני שפתון, עיניים נקיות).
אני חושבת שהיה כאן פספוס של המטרה. כי אין בפרסומת הזו שום דבר מעודד או מניע לפעולה לרכישת בושם. הייתי מעדיפה פרסומת כזו של מחוזות אקזוטיים, כמו ההיא של הבושם החדש של לנקום – או דאזור.
ואולי המטרה לא פוספסה 🙂 כי בכל מקרה נקנה בשמים לחג בסופו של דבר….

הרצליה אשכנזי, מנהלת מחלקת הקוסמטיקה ברשת סופר-פארם
ראש השנה הוא הזדמנות טובה להתחדש בניחוחות חדשים ולקניית בקבוק בושם מעוצב במתנה לחג.
בושם הוא יותר מניחוח המלווה אותנו לאורך היום, הוא חוויה שלמה המורכבת מעיצוב הבקבוק ומההתזה על הצוואר המהווה חלק בלתי נפרד מהמראה הכללי שלנו.

הרצליה אשכנזי, מנהלת מחלקת הקוסמטיקה ברשת סופר-פארם, מסבירה "השנה יש ביקוש גדול יותר לריחות רעננים ונקיים, בין השאר בגלל החום הכבד. בשנה האחרונה בתי הבישום המובילים מציעים ריחות קלילים ורעננים, המתאימים מאוד למזג האוויר הישראלי. לדוגמא: טרזור אין לאב של לנקום, ורסוס מבית ורסצה, ברברי ספורט, בוס אורנג', מיס דיור שרי בגרסת א.ד.ט, פיור דיקני דונה קארן ועוד".

כשזה נוגע לבישום, נשים אוהבות לגוון ורוכשות 3-4 בשמים, כאשר הבשמים בבקבוקים הקטנים (50 מ"ל) מהווים עבורן פיתרון מושלם לגיוון.
גברים, לעומת זאת, נאמנים מאוד לבושם שלהם ולכן מעדיפים לרכוש בשמים בבקבוקים גדולים (100-200 מ"ל).

טיפים לבחירת בושם
בחירת ריח – לכל בושם ריח שונה על כל אישה ולכן ממש כמו בגד גם את הבושם כדאי למדוד. גם אם בושם מריח נפלא על חברה, לא בטוח שיריח כך גם עליך.
פולי קפה – לאחר הרחה של 2-3 בשמים חוש הריח מתערפל. הדרך להחזיר אותו למצב מחודד הוא על ידי הרחה של פולי קפה, שתיית אספרסו או טעימת קוביית שוקולד מריר.
ריכוזיות – רמת הריכוז המשתנה של הבושם בגרסת פרפיום המרוכז יותר ומי הטואלט הקליל יותר, משפיעה על עוצמת ריח הבושם ועל כמה שעות הוא יישאר על הגוף. ככל שרמת ריכוז תמציות הבושם הטהורות גבוהה יותר, הבושם יישאר למשך שעות רבות יותר.
את תמצית הפרפיום שמים על נקודות הדופק בגוף, את מי הטואלט מתיזים על כל הגוף לרענון.
מדידת בשמים – מומלץ להתנסות בבושם כשאת נטולת ריחות בשמים או קרמים אחרים.
הרחה – כדאי להמתין מספר דקות אחרי התזת הבושם. הריח שניתז בהתחלה דומיננטי לעומת הריח שנשאר עלייך ומתמזג עם הגוף.
עונות השנה – בשמים בעל ניחוח רענן יותר מתאימים לשעות היום והקיץ, בערב/חורף הרשי לעצמך ריח דומיננטי יותר.

ספרו לי – מה דעתכם על הקמפיין?

תגובות

comments

2 Comments

  • בר

    מתנה מסופרפארם זו פשוט אלוהי,
    עם הרב תו אני יכולה לקנות מתנה כלשהי,
    יקרה או זולה,
    זה לא משנה, העיקר שאמצע את האיפור שלי,
    כי זה הכי טוב בשבילי!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *