מוצרי איפור לשפתיים

סקירה: ליפגלוס Lip Passion – קרליין

אני כל הזמן מקבלת פניות ובקשות לסקור מותגים עממיים יותר וידידותיים יותר לכיס 🙂
אז כשראיתי בסופר פארם שיש קופון הנחה על הליפגלוס הזה של קרליין, ושהוא עולה 30 ש"ח לאחר הנחה, החלטתי לרכוש אותו ולנסות.

ליפגלוס Lip Passion של קרליין מס' 106 - Light Orange
ליפגלוס Lip Passion של קרליין מס' 106 - Light Orange


מה אומרים בקרליין על הליפגלוס Lip Passion?

האמת שלא מצאתי חומרים רשמיים של קרליין לגבי הגלוס הזה. גם אתר הבית של חברת קרליין הוא מאוד כללי ואין בו פירוט לגבי קולקציות או מוצרים (נכון לכתיבת פוסט זה. באינטרנט הכל נזיל ומשתנה מדי יום). וכנ"ל בדף הפייסבוק של קרליין. והאמת שחבל שכך. היום לקוחות שואבים את המידע שלהן מהאינטרנט, ואני קוראת לחברת קרליין (ולחברות ישראליות נוספות) להדביק את הקצב 🙂

מה שכן מצאתי הוא אזכור לגבי הגלוס הזה בפורטל היופי Bbeauty, שאני מחשיבה כמקור מאוד איכותי ומהימן (ואני גם חברה ברשת הבלוגים של הפורטל), אז הנה מה שכתבו שם, וזה חומר שיווקי, אז אני מרשה לעצמי לצטט:
הפורמולה מכילה רכיבים הנצמדים היטב לשפתיים מבלי ליצור תחושת דביקות אך יחד עם זאת היא מוסיפה מימד של נפח. תמצית פרח הלוטוס המצויה בפורמולה תורמת לריכוך השפתיים ולטיפול בקמטוטים. המארז מכיל מברשת ייחודית היוצרת שכבה דקה,  נעימה וקרמית. להשיג ב- 18 גוונים.

האריזה:
מיכל פלסטיק שקוף מרובע, עם מכסה כסוף. כבד יחסית. העיצוב הזה יוצר רושם של מיכל גדול יותר יחסית לגלוסים אחרים בשוק. לא אהבתי את המשקל והגודל. זה קצת מסורבל למשהו שזורקים כדרך אגב בתיק ולא אמור לתפוס הרבה מקום (במיוחד אצלי. יש לי כמה גלוסים בו זמנית בכל מצב נתון בתיק).
ידית האחיזה רחבה ונוחה מאוד.

בקצה ישנה מברשת ולא ספוגית, ואני די אוהבת ראש מברשת, אם הוא נוח ובמידה הנכונה. במקרה הזה גודל ראש המברשת מצויין. לא גדול מדי, והמריחה איתו נוחה, למעט באחד הגלוסים (קניתי שלושה…) שבו השערות היו פרועות משהו, ולא ניתן היה ליישר אותן, אלא לגזור את השערות הסוררות, אבל זה נראה לי פגם נקודתי בגלוס הספציפי הזה, כי שני האחרים היו מצויינים.

מה שכן הפריע לי, ונובע בעקיפין מגודל הגלוס הזה, הוא המרחק בין ידית האחיזה למברשת עצמה. המקלון המחבר ארוך מאוד יחסית, מה שיוצר מצב שהמרחק בין היד האוחזת את המברשת לקצה המברשת ארוך מדי. היה עדיף כאן אורך קצר יותר לשליטה טובה יותר במריחה.

טעם וריח:
לגלוס הראשון, הקרמי יותר (Cafe Late), יש ריח לא ברור שלא אהבתי כ"כ. כמו של שפתונים של פעם.
לשניים עם המרקם השקןף (Fuchsia, Light Orange) יש ריח מתקתק עדין, לא חזק מדי ולא משתלט. בדיוק במידה המתאימה.

מרקם ומריחה:
אני שוב עושה כאן חלוקה 🙂
הגלוס השקוף הכתמתם די סמיך ודביק על השפתיים, ופחות אהבתי את המרקם שלו.
השניים האחרים – השקוף הדובדבני (בקרליין קראו לו פוקסיה, אבל הוא יותר דודבדני) וקרמי החום מאוד נעימים, נמרחים בקלות ומשאירים תחושה מאוד רכה על השפתיים.
שלושתם די עמידים יחסית לגלוסים. בסביבות שעתיים, שזה יפה מאוד.

התוצאה מול ההבטחה:
אם נכנסים להכללות אז בהחלט עומד בהבטחה. למעט הגלוס הכתמתם שהיה דביק ולא נעים, השניים האחרים היו מאוד נעימים, ראש המברשת הקטן בדיוק במידה הנכונה למריחה נוחה. אורך מקל המברשת קצת בעייתי, ולדעתי מונע חידוש של הגלוס במשך היום ללא מראה צמודה, וחבל.
הנפח המובטח הוא בעצם חלק מתכונות של ליפגלוס בכלל, בגלל הברק וההשתקפות.

הגוונים שרכשתי:
97 – Cafe Late – חום קרמלי במרקם קרמי אטום.
106 – Light Orange – שקוף כתמתם עם מעט נצנצים שלא ממש מורגשים על השפתיים.
108 – Fuchsia – למרות שם הצבע, הוא יותר שקוף דובדבני. החביב עלי מבין השלושה. נותן מראה בריא, צעיר ורענן וגם מאוד נעים על השפתיים.
לחצו על הקישור לפוסט הסווטשים והתמונות שלי עם הגלוסים של קרליין. הפוסט כבר ארוך מדי ויש הרבה תמונות 🙂

איפה וכמה?
ברשתות הפארם, במשביר ובפרפורמריות הנבחרות.
91 ש"ח לפני הנחה.
אני כאמור רכשתי עם קופון ב-30 ש"ח שלדעתי כבר אין אותו, אבל כדאי לעקוב אחרי מבצעים. כמעט תמיד אפשר למצוא את רוב מוצרי קרליין ב-50% הנחה ואפילו יותר.

ניסויים בבעלי חיים:
לא נוסה על בעלי חיים, מתוך הרשימה של גג לחיות.

שורה תחתונה:
מבין שלושת הגוונים שבחרתי אהבתי את הדובדבני. גם בגלל המרקם הנעים והלא דביק, וגם בגלל הצבע. אם רוכשים בהנחה זה יוצא משהו כמו 40 ש"ח לגלוס ואז זה בהחלט שווה. לא הייתי משלמת עליו מחיר מלא. (בכלל, יש מעט מאוד מוצרים שאני מוכנה לשלם עליהם מחיר מלא).

כדאי לקרוא את: סקירת מוצרי איפור וטיפוח והמלצות – ההתחייבות שלי כלפי הקוראים שלי.

תגובות

comments

8 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *