איפור

שיחה קצרה עם פרדריק ריימונד, מאפר בינ"ל של קלרינס, והברונזר החדש שאני חומדת

פרדריק ריימונד, המאפר הבינלאומי של קלרינס
פרדריק ריימונד, המאפר הבינלאומי של קלרינס. רואים שהבחור היה רקדן פעם. פרש בעקבות פציעה והגיע לאיפור... והוא נראה ממש שונה במציאות

פוסט אחרון חביב עם עדכון מהביוטי סיטי 🙂

בביקור שלי בביוטי סיטי 2011 אתמול פגשתי את המאפר הבינלאומי של קלרינס – פרדריק ריימונד.

יש לי חיבה מיוחדת למוצרים של קלרינס (ואסתי לאודר, ולנקום, וגרלן 🙂 יש לי פשוט חיבה מיוחדת למוצרים. נקודה…) – אתם יכולים לקרוא את הסקירות שלי על הפריימר המופלא שלהם (הטוב ביותר שניסיתי עד היום, ולפני שבוע בערך רכשתי את הגרסא המשזפת של הפריימר הזה. מי שבעניין – רכשתי אותה ב-100 ש"ח במבצע שיש עכשיו בסופר פארם, שזה חצי מחיר מהמחיר המלא. חוות דעת מלאה אני מקווה להביא בקרוב), ואת הסקירה למייקאפ אוורלסטינג העמיד שלהם, שאני משתמשת בו כבר מתחילת השבוע ומקבלת מחמאות על הנראות שלו גם כעבור 8-9 שעות).

אחרי הפתיחה הזו – נחזור למר פרדריק ריימונד. לא יודעת מה בדיוק הסוד של קלרינס עם המאפרים הבינלאומיים שלהם, אבל הוא בטח שווה מיליונים. כמו אריק אנטוניוטי לפניו, גם הבחורצ'יק הזה מקסים! עוד מיסטר צ'ארמינג ברשימה של קלרינס. מתוק אמיתי.

אני כבר הייתי מאופרת כשפגשתי אותו (ודווקא עם הפריימר המשזף של קלרינס והמייקאפ שלהם, כמה נוח 🙂 ).
מה שכן, הבונבון רצה להדגים עליי את ההמלצה שלו להדגשה של קו הריסים העליון, ודווקא בשיטה שאני מאוד מחבבת ומשתמשת בה הרבה מאוד בעצמי: (והיו גם מלא תמונות אבל כולן יצאו חשוכות לגמרי. הצלמת מפוטרת 🙂 )
ריימונד בחר עפרון עיניים כחול-אפור והדגיש את קו הריסים העליון. הוא ממליץ לבחור בעפרון כהה אבל לא שחור, כי לשחור יש מראה נוקשה יחסית לגוונים אחרים, וביומיום כדאי להצמד למראה רך יותר.
באמצעות מברשת (ואם העפרון רך אפשר בהחלט עם האצבע), הוא טשטש את העפרון.
מעליו, על העעף ועד שקע העין הוא הניח מעט צללית סגולה מהפלטה של קלרינס לקיץ הקרוב (אשים פה תמונה), ועם מברשת רחבה יותר את הצללית הבהירה מתחת לעצם הגבה.

כמו שציינתי, אני אוהבת את השיטה הזו, אבל אני בדר"כ לא משתמשת בצלליות סגולות. בעבר השתמשתי בסגול המון, אבל לאחרונה כמעט ולא, אז זה היה מרענן מבחינתי.

פלטת הצלליות של קלרינס שריימונד השתמש בה
פלטת הצלליות של קלרינס שפרדריק ריימונד השתמש בה
פריימר משזף של קלרינס
פריימר משזף של קלרינס. אמנם פרדריק לא השתמש בזה, אבל אני השתמשתי בזה בבית 🙂 הוא לא ממש כמו הפריימר הרגיל. אסקור בקרוב

עוד טיפ של ריימונד, והפעם לקונסילר. זו גם המלצה שכתבתי כאן לאחת הבנות שהגיבו בבלוג בעבר, אע"פ שאני לא תמיד מיישמת אותה בעצמי:
לקונסילר יש נטיה להכנס לקמטוטים העדינים שמתחת לעין. ההסבר של ריימונד היה שהאיזור הזה הוא איזור פעיל. כלומר – אנחנו מניחות את הקונסילר, ובאופן טבעי ממצמצות, מחייכות וכו'. הפעולות הקטנות האלו גורמות לתזוזה טבעית של העור מתחת לעיניים וגורמות לקונסילר להכנס לתוך הקמטוטים. הפתרון:
למרוח קונסילר, ומיד לקבע בפודרה, לפני שאנחנו ממצמצות יותר מדי 🙂
למה אני לא תמיד מיישמת את ההמלצה הזו, למרות שאני מכירה אותה? כי אני לא אוהבת את מראה הפודרה מתחת לעיניים. יש פודרות דקות יותר שהן טובות יותר, אבל עדיין לא מצאתי את האחת, אז לפעמים אני מקבעת ולפעמים אני משתמשת בקונסילר עמיד, ומשאירה ככה (לפעמים גם לא עם עמיד ומתקנת פעם-פעמיים בדרך לעבודה ואז זה כבר לא נכנס לקמטוטים)

ועכשיו, לגולת הכותרת של הביקור שלי במתחם של קלרינס – הברונזר החדש, שאני חייבת חייבת כזה!
הוא עשוי מעין פסיפס, מגוונים שונים, ומיועד לחימום עור הפנים ולדעתי יתאים כמעט לכל גווני העור. הוא לא מהברונזרים שמשתמשים בהם להצללה אלא יותר ברונזר כזה לחימום ולמראה בריא של הפנים.
אני רוצה אותו כבר יותר מחודשיים. ראיתי אותו בבלוגים בחו"ל, וחברה שלי, שהיא דיילת של קלרינס, אמרה לי שהוא לא יגיע לארץ…
כשהייתי במתחם של קלרינס הבנתי שבסוף כן הגיעה כמות של 400 יחידות, ולא יגיעו עוד. (399 בשבילכם, כי אחד שלי…)

הברונזר החדש של קלרינס

הברונזר החדש של קלרינס. בקרוב אצלי…

זהו. האמת שיכולתי להמשיך לדבר איתו עוד ועוד ועוד, אבל בחורות עומדות אצלו…

ואם כבר ריימונד, לפני כמה ימים העליתי בבלוג את הטיפים של פרדריק לאיפור בקיץ הישראלי, ואח"כ שיניתי את הפוסט ההוא כדי לעדכן את כל מבצעי הביוטי סיטי, אז הנה הם שוב:
רוב הטיפים כאן, אנחנו, הנשים הישראליות יודעות, בעל כורחנו, ממציאות מזג האוויר כאן, אבל תמיד טוב לחדד:
1.    בקיץ אנו מזיעים יותר ולכן האיפור נוטה להימרח מהר. לכן, לאיפור העיניים מומלץ שימוש במסקרה ועפרונות עיניים עמידים בפני מים זיעה ולחות.
2.    בקיץ העור נוטה להפריש יותר שומן ולהבריק, לכן מומלץ להשתמש במייק אפ נטול שומן (OIL FREE), גם אם העור אינו שומני. מייק אפ מסוג זה מתקבע טוב על העור לאורך כל היום ומונע הברקה.
3.    על מנת לקבל מראה מוקפד, בריא ורענן מומלץ שימוש בפודרה משזפת. ניתן להשתמש בה גם כסומק וגם על אזור המחשוף. פודרה משזפת מעצימה את גוון השיזוף ומעניקה מראה זוהר.
4.    לאיפור השפתיים, מומלץ לעונה הקרובה גלוס שקוף המעניק לשפתיים אפקט מראה- שקוף סקסי וחושני.
5.    מוצר MUST  לקיץ הקרוב הוא מקדם ההגנה. לקלרינס יש מקדם הגנה 50 SPF חדש לפנים.

קיץ שמח. הפוסטים הקרובים – ליפגלוס, מסקרה ומייקאפ 🙂

תגובות

comments

32 Comments

  • danra

    בובה, בתור פורטוריקנית בפוטנציה, ברור לך שגם אני שמתי עין על הבונזר, כן?…
    398….

  • מרינה

    אוו כמה דברים שווים! הברונזר מגי לסניפים בארץ גם כן או שרק יימכר בביוטי סיטי?
    מה מחירו?
    טוב את הברונזר בקרם ראיתי בפעולה עלייך וחיייבת לציין שהוא נראה לא רע בכלל. אני עדיין בהתלבטות האם להתעסק בשיזוף עצמי או להישאר לבנה.
    ובקשר לפודרה מעל קונסילר – HALO של מינרלז היא ה-פודרה לקיבוע קונסילר. היא ורדרדה ולכן מאירה את האזור בצורה נעימה ולא מנצנצת ותוך כדי גם מקבעת. תנסי!

  • קורין

    @מרינה
    מרינה – הוא יגיע גם לסניפים.
    אני החלטתי השנה לתת יותר צ'אנס לשיזוף עצמי ופחות להחשף לשמש, בגוף. כי בפנים אני לא נחשפת ממילא, אז זה פתרון.
    מה שראית על הידיים שלי אתמול זה של אסתי לאודר ברונז גודס (שמיועד לפנים אבל הוא חזק ומפחיד אותי להשתמש בו על הפנים), ועל הפנים מתחת למייקאפ היה הקלרינס הזה, שהוא ממש ממש עדין ומתאים יותר לפנים לדעתי.

    יש לי גם את ה HALO של מינרלז וגם את פאוור פלאדג' של בנפיט לאיזור שמתחת לעיניים. הם די דומים באפקט שלהם, ושניהם באמת הפודרות העדינות ביותר שניסיתי, ואיתם אני משתמשת באיזור הזה. הבעיה שלי היא שכל פודרה, גם הדקה ביותר, בסופו של דבר תדגיש קמטוטים, בגלל שמדובר באבקה, מן הסתם, אז אני מנסה להתרגל למראה הזה (שברור לי שרק אני רואה…:) )

  • מירי

    קורין איך בדיוק הולך המבצע בסופר פארם? ואיך הפריימר המשזף? מה מבדיל אותו מהרגיל?
    ועוד שאלונת קטנה, ניסית את הקונסילרים של הדאבל וואר? הם גם נשארים עמידים לשעות כמו המייקאפ?

  • קורין

    @מירי
    היי מירי – לא הבנתי את השאלה לגבי המבצע בסופר פארם. אם השאלה היא לגבי המשזף – אז זה המחיר שלו כרגע (לפחות נכון לשבוע שעבר) – 100 ש"ח. לא תלוי בקניה.
    הפריימר המשזף מגיע עם גוון. ברגע שמגיעים לגוון העור הרצוי מומלץ לתחזק איתו פעמיים בשבוע, אז לימים שלא משתמשים בו צריך בכל מקרה את הרגיל.
    הוא לח יותר מהרגיל ולוקח לו קצת יותר זמן להתייבש, ואני לא בטוחה שהוא ושה בדיוק את אותה עבודה כפריימר, אצטרך להשוות ביניהם לעומק, אבל הוא עושה עבודה די טובה לכשעצמו.

    ניסיתי את הקונסילרים של דאבל וור. עכשיו אני משתמשת בהם יותר מהרגיל בגלל הלחות. הם עמידים מאוד.

  • מירי

    התכוונתי לפרימייר המשזף.רכשתי את הפרימייר הרגיל בהמלצתך( אני חושבת שקלרינס צריכים לשלם לך תגמולים :)) פשוט שנים שלא השתזפתי ואני מאד לבנה. חשבתי אולי לרכוש אותו אם את אומרת שזה עוזר.
    אני פשוט מפחדת שזה יעשה לי את הפנים בצבע כהה מהצוואר וזה יראה כמו ליצנית.
    יש לי בעיה שאם יש לי מייקאפ אני חייבת עוד אחד סגור אז כבר חשבתי שבמבצע אני יקנה מייקאפ וקונסילר של אסתי לאודר .פשוט הדיילות בסופר פארם הם מורעלות( הייתי צריכה ללמד אותם מה זה בכלל פרימייר כי הם לא ידעו! ישר פתחתי באייפון את הבלוג שלך ולפי התמונה ידעתי על מה מדובר.אני מחפשת קונסילר עם גוון כתמתם שיטשטש את הסימני עייפות. את יודעת אם לאסתי יש דבר כזה?

  • קורין

    @מירי
    השיזוף של הפריימר הזה ממש ממש עדין, אין לך מה לחשוש. אני משתמשת בו ברציפות כל יום כבר שבוע וחצי ועדיין לא הגעתי לגוון של הכתפיים שלי (ששם אני משתמשת פעם בשלושה ימים במשזף של אסתי לאודר 🙂 )

    בקונסילר שאני קניתי הפעם אין גוון כתמתם (כשאני צריכה אני מערבבת אותו עם אחד אחר), אבל תנסי המדיום אולי (מס' 3)

  • לימור

    הייייייייייייייייי קוריני מה המצב?
    על איזה מקדם הגנה של קלרינס מדובר?בסוף הפוסט…
    אני בדיוק מחפשת מקדם הגנה.

  • מורן עזרא

    קוריני האם ידוע לך לגבי הפריימר ה"רגיל", הוא גם במבצע 100 ש"ח???

  • לימור

    תודה 🙂 אני תוהה האם כדאי לי לקנות פריימר עם מקדם הגנה או קרם הגנה,כי שניהם על הפנים זה יותר מידי

  • קורין

    @לימור
    באיזה פריימר יש מקדם הגנה? לא מכירה כאלו. פריימר בדר"כ ממש קליל וקרם הגנה איכשהו תמיד מסמיך יותר את המוצרים שהוא נמצא בהם. אם את מכירה כזה, אשמח לשמוע.

    אני לא יודעת מה סוג העור שלך, אבל אם כבר לותר על משהו לטובת קרם הגנה זה לדעתי על קרם לחות. כי קרם ההגנה עצמו כבר מספק מידה מסויימת של לחות, בגלל המרקם.

  • קורין

    @פולי
    כן פולי. זה הברונזר הזה. המחיר מעולה. הבנתי מחברה שלי שהיא דיילת של קלרינס שהמחיר שלו אמור להיות בסביבות 300 ש"ח, ובאתר ששלחת זה יוצא משהו כמו 110-120.
    תבדקי אם הם שולחים לארץ ומה עלויות המשלוח, ואם הם שולחים בדמי משלוח סבירים, שווה להזמין משם.
    (אשמח גם אם תעדכני אותי)
    תודה

  • אתי

    שלום
    מתי תהיה סקירה על פריימר משזף של קלרינס ?
    אני רוצה לדעת האם הוא שווה קנייה מנסיונך
    מצטערת אם זה נשמע כאילו אני מאיצה בך
    אוהבת מאוד את הבלוג שלך
    בתודה אתי

  • קורין

    @אתי
    כנראה שרק מתישהו בסוף השבוע הבא. השבוע לא אתפנה לסקירות, ואני גם מנסה אותו רק שבוע, אני רוצה לראות את התוצאות לאורך זמן 🙂

  • לירי

    קורין, יש לי את הפריימר משזף של קלרינס ואני לא חושבת שניתן לכנות אותו פריימר אולי מחליק עדין ביותר. הבעיה שלי היא שבכל ערב כשאני מנקה את הפנים באופן יסודי השפעתו פגה לחלוטין ואני צריכה להתחיל את כל התהליך מחדש- האם אצלך לא כך?

  • לירי

    אגב, שכחתי לשאול- האם את מניחה הן את הפריימר המשזף והן את הפריימר הרגיל או שאת מוותרת על אחד מהם? כמה זמן את מחכה לאחר ההנחה של הפריימר המשזף? מה קורה אם לא ממתינים (בעיות זמן בבוקר) תודה רבה על הכל!

  • קורין

    @לירי
    היי לירי, את צודקת בזה שהוא שונה מהפריימר הרגיל של קלרינס, אבל יש לו השפעה "פריימרית" מסויימת. יש החלקה של העור, אין כמעט מילוי נקבוביות.

    גם אני שוטפת פנים ביסודיות בערב ועושה פילינג עדין.
    לא הייתי אומרת שההשפעה שלו פגה. אני משתמשת כבר שבוע וחצי, אפילו טיפה יותר, מדי יום, ואני רואה שינוי, למרות שהישנוי קטן, אבל טוב לי עם זה, כי עם מוצרים אחרים לשיזוף עצמי, שבהם השינוי יותר דומיננטי, הצבע יורד בצורה לא יפה, אז אני מעדיפה את השינויים הקטנים ההדרגתיים.

    אני משתמשת רק באחד מהם. גם פריימר רגיל וגם הפריימר המשזף זה יותר מדי זמן ושכבות עבורי.
    לוקח לפריימר המשזף משהו כמו 5 דקות להתייבש, שזה לא מעט, ואני בדר"כ מעדיפה להמתין לייבוש.

    היום למשל לא היה לי זמן להמתין, אז מרחתי מייקאפ אחרי דקה בערך. (אני כרגע עם האחיינים שלי אז מרחתי ממש שכבת מייקאפ דקה עם האצבעות בשביל האחידות ולא עבור כיסוי ממש), וזה לא היה כזה נורא.
    אני חושבת שהמתנה מלאה לייבוש רלוונטית בעיקר בפריימרים שעובדים חזק על הנקבוביות או כשרוצים ממש כיסוי גבוה, אחיד וחלק. אחרת זה פחות קריטי, למרות שהייתי ממליצה להמתין 🙂

  • אירית

    את הברונזר ראיתי באתרים מחו"ל והיום קיבלתי אותו בדואר.טרם הספיקותי …להשתמש.
    הייתי בביוטי סיטי אבל הפעם לא בעמדת קלרינס כי אני חושבת שהמחירים אפילו עם הנחה די יקרים.
    לי הוא עלה כ120 ש"ח בתרגום מפאונדים.
    האם את יכולה לבדוק באריזה של המוצר שאכן הוא מיוצר באיטליה ולא בצרפת?שמתי לב שקלרינס מייצרת גם באיטליה חלק ממוצריה.
    הברונזר נראה באמת יצירת מופת.

  • קורין

    @אירית
    אירית – עדיין אין לי אותו, כי הוא עוד לא הגיע, אבל אבדוק לך כשיהיה לי.
    זה מחיר מעולה.
    מאיפה הזמנת?

  • אירית

    הזמנתי מיד כשראיתי אותו באתר feeluniqe.com
    אתר שחביב עלי..ולפעמים אני נהנת לפנק את עצמי ברכישה משם.

  • קורין

    @אירית
    אירית – לאיזה ברונזר התכוונת? במוצר לשיזוף עצמי או הברונזר הדחוס? (נראה לי שאת התכוונת לפריימר לשיזוף עצמי ואני התכוונתי לברונזר הדחוס 🙂

  • אירית

    התכוונתי לברונזר הדחוס דמוי הפודרה…
    ואם אנחנו מדברות עליו,האם תוכלי להמליץ על מברשת מתאימה שתניח אותו הכי טוב על הפנים.את יכולה להפנות לכל חברה שאת מכירה ויודעת שהתוצאות טובות ומקצועיות.

  • קורין

    @אירית
    הברונזר שהעליתי כאן בפוסט? כי חיפשתי אותו ב feeluniqe.com ולא מצאתי….
    בכל מקרה אני ממליצה על מברשת סומק – רגילה או קטומה.
    אני משתמשת במברשת סומק של מדינה מילאנו רגילה, או במברשת F40 של סיגמא. גם מברשת F50 יכולה להיות מעולה אם את רוצה לפזר אותו באחידות על כל הפנים ואיזור המחשוף.

  • אירית

    אופס…בדקתי גם ,אכן אזל והוציאו מהמגוון שם….ההתלהבות הרגעית שלי כלפי המוצר כשראיתי אותו ועוד לפני שקראתי מה שכתבת, גרמה לי חשק לרכוש.
    תודה על היעוץ בבחירת מברשת לברונזר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *