Revlon Colorstay Pressed Powder
מוצרי איפור לפנים

סקירה: פודרה דחוסה קולורסטיי של רבלון – Revlon Colorstay Pressed Powder

Revlon Colorstay Pressed Powder
פודרה דחוסה קולורסטיי של רבלון

יש 2 סוגי מוצרים שעוד לא יצא לי לסקור בבלוג – פודרה וקונסילר.
לא שאין לי מה להגיד או לסקור, אבל התחבטתי ביני לבין עצמי איך אני בעצם מציגה את האיכויות שלהם הלכה למעשה.
אני מאוד מאמינה במבחן המציאות, ומשתדלת לצרף תמונה שלי עם המוצר לכל סקירת איפור.
עם מוצרים כמו סומק או שפתון זה מאוד פשוט. אני פשוט מתאפרת בהם, מצלמת את עצמי ומציגה אותם. אז אני יכולה לכתוב שהסומק הוא ורוד, אבל תכלס התמונה מראה שהוא כתום – אז יש איזשהו אלמנט של וידוא או הוכחה בתמונה.

עם קונסילרים ופודרות זה קצת יותר קשה להציג את התוצאה בתמונה. אע"פ שאני מציינת בכל תמונת איפור שאני מעלה באיזה קונסילר ופודרה השתמשתי, עדיין לא ראיתי בזה איזושהי הוכחה למוצר, כי פודרה מטבעה, אם היא טובה, היא נטמעת בעור וכל הסוד הוא שהיא לא תהיה דומיננטית ובולטת באיפור, וקונסילר אני מניחה אחרי המייקאפ שבפני עצמו נותן כיסוי, אז קצת קשה להדגים לפני ואחרי.

אחרי כל ההקדמה הזו, החלטתי להעלות סקירה מילולית, כשבסוף הפוסט אתן קישור לכל האיפורים בבלוג בהם השתמשתי בפודרה / בקונסילר שאני סוקרת…

מה אומרים ברבלון על הפודרה הדחוסה מסדרת קולורסטיי?
פורמולה דחוסה של אבקה דקיקה, במרקם משי.
מסייעת במזעור הברק בעור, ויוצרת גימור נקי, קליל ונטול פגמים.
עמידה לעד 16 שעות מעל המייקאפ.

מה חשוב לי בפודרה?
(הגדרה של הצרכים חשובה בכל מוצר שרוצים לרכוש, והיא תקל בסופו של דבר על בחירת מוצר מתאים)
> שתהיה דקה ואוורירית
> מרקם משי שלא מקמח
> שתטמע בעור ותשנה במינימום האפשרי את הגימור של המייקאפ שמתחתיה
> עמידות

האריזה:
הקולורסטיי של רבלון מגיעה באריזת פלסטיק שחורה פשוטה, עם מראה פנימית. פתיחה פשוטה בלחיצה על מנגנון הקפיץ בקופסה. קלת משקל ודקה בנפח שלה, מה שהופך אותה אידיאלית לנשיאה בתיק.
מגיעה עם ספוגית דקה מאוד ("ספוגית זבל". ספוגית גרועה ממש. דקה ובלתי ניתנת לשימוש בעליל). מי שנוהגת לעשות טאצ' אפים עם פודרה במשך היום – ממליצה לרכוש ספוגית פודרה דקה (עבה לא תכנס כאן לדעתי) בביוטי קר או חנויות דומות. הספוגיות שלהן טובות יותר מהספוגית שמצורפת לפודרה הזו.

פודרה דחוסה קולורסטיי של רבלון
פודרה דחוסה קולורסטיי של רבלון
פודרה דחוסה קולורסטיי של רבלון
פודרה דחוסה קולורסטיי של רבלון
פודרה דחוסה קולורסטיי של רבלון
פודרה דחוסה קולורסטיי של רבלון
פודרה דחוסה קולורסטיי של רבלון
פודרה דחוסה קולורסטיי של רבלון

מרקם ומריחה:
האמת שהופתעתי לגמרי.
בתפיסה שלי, המושג "קולורסטיי" הוא שם נרדף לכיסוי גבוה וכבד ומרקם סמיך (ע"ע המייקאפ), ולזה בדיוק ציפיתי מהפודרה הזו. (מלכתחילה רכשתי אותה כדי שתיתן לי גיבוי למייקאפים מאוד קלילים).

במציאות המרקם של הפודרה מאוד דק, מאוד נעים למגע ולהנחה על העור, והיא מתמזגת בו בקלות רבה.

פודרה דחוסה קולורסטיי של רבלון
פודרה דחוסה קולורסטיי של רבלון

גימור ועמידות:
בהנחה עם מברשת רחבה עם יד קלה (טבילה של המברשת בפודרה פעם אחת עבור כל צד בפנים ועוד טבילה עבור איזור ה-T) נותנת גימור מצויין לעור שלי – עור רגיל עם נטיה קלה מאוד לשמנוניות ב-T.
בעלות עור שמן יכולות להשתמש בכמות גדולה יותר.

עם ההנחה של הפודרה על הפנים, הפנים מקבלות גימור מאט (וזה לא מה שאני מחפשת… אוהבת חצי מאט. גימור חי), אבל תוך 15-20 דקות הפודרה נספגת בעור, ואז היא די תומכת בגימור המייקאפ שמתחת, אבל עדיין סופחת שומנים.
בימים שהנחתי כמות גדולה יותר של פודרה המראה שהתקבל כן היה מאט למשך כמה שעות, אז אני מניחה שזה תלוי במינונים.

עליי היא לא מקמחת בכלל. ביג לייק.

העמידות של הפודרה הזו עליי מצויינת למשהו כמו 8 שעות. אח"כ עוד משהו כמו 3-4 שעות של עמידות מצויינת מינוס.
מאוד מרוצה מהעמידות שלה. עם פידור לא מאסיביב במיוחד בבוקר, וללא פידור למשך היום, האיפור על הפודרה מחזיק טוב מאוד.
שוב – בעלות עור שמן בוודאי יצטרכו לפדר במשך היום לדעתי.
לבעלות עור יבש, לעומת זאת, ואחת כמה וכמה בחורף – אני חוששת שהיא עלולה לייבש קצת את העור. לא בטוחה, אבל אני מניחה, מההתנהגות שלה עליי, ולכן אני ממליצה לנסות לפני הרכישה (בכל מקרה אני ממליצה לכולם לנסות לפני הרכישה. הסקירות שלי מבוססות על ההתנסות האישית שלי 🙂

איפה וכמה?
160 ש"ח ברשתות הפארם. רכשתי במבצע של 1+1 (וכמו תמיד – ממליצה לרכוש רק במבצעים ולהמתין למבצעי 1+1). מי שיכולה לרכוש בחו"ל זה אפילו זול יותר. זמינה לרכישה אונליין בגילטי.
*
לרשימת המרכיבים (כי לא הצלחתי לצלם כמו שצריך)
*
בפארם שהייתי בו אני חושבת שהיו 4 גוונים, והיה לי ממש קשה לבחור גוון מתאים. בסוף לקחתי את 840 – Medium, והוא מתאים לי בול.

לכל תמונות האיפור שלי בבלוג עם הפודרה הזו הכנסו לקישור: Revlon ColorStay Pressed Powder.

שורה תחתונה:
פודרה דחוסה מצויינת בעיניי. מחיר לאחר מבצע די טוב (אע"פ שעדיין יקר למותג עממי, אבל הפודרה טובה בעיניי ושווה את זה).

תגובות

comments

26 Comments

  • הדס נ

    הי קורין,
    הפודרה באמת מעולה אני משתמשת בה כבר שנים.. רק שבתקופה האחרונה התחלתי להזמין אותה מחו"ל (ebay – מוכר שקניתי ממנו מס' פעמים כבר) מאחר וההבדל במחיר ממש משמעותי (11.5$ כולל משלוח!!!) בנוסף אני מזמינה משם גם את המסקרה של רבלון שהמלצת עליה בזמנו וממש התמכרתי אליה בזכותך..:)– השוני הוא פשוט באריזה (ואת זה אני יכולה להבין…) שגם היא עלתה לי בערך 10.5 $ כולל משלוח וזה פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש המחירים המטורפים שיש לנו כאן לעומת בחו"ל…בכל אופן המשלוח גם הגיע מאוד מהר ואני מאוד מרוצה..ממליצה בחום לכל מי שמעוניינת צירפתי קישור לחנות באיביי.. (הקישור הוא למס' 820 אך יש לה שם מגוון)
    http://www.ebay.com/itm/Revlon-ColorStay-Pressed-Powder-820-Light-Pale-N-/320772575942?pt=US_Makeup_Face&hash=item4aaf8912c6
    יום נפלא 🙂

  • iefrat

    טיפם מעולים אני קוטפת אצלך בבלוג, יש כמה בלוגים מאוד אהובים עלי, שלך הוא אחד מהם, את יורדת לפרטים בלי להאריך ומסקרת עובדות. תענוג

    אני מכורה לפודרה של לוריאל, מייבאת אותה בסטוקים מארה"ב כשאני נוסעת או כשחברים (11 דולר ללא מבצע וכשיש ויש 1+1 5.5 דולר, לא אוסיף מילים) אולי באמת עלי לעשות עליה פוסט LOL, היא מוסיפה כיסוי ומחזיקה מספר שעות אך לא כל היום.
    גיליתי שבקיץ היא טיפה עבה לי וחיפשתי ללא הועיל פודרה במחיר עממי שתכסה אך תהיה דקה יותר.
    באם יש לה גם כיסוי? אם כן משנה את הייבוא לטובת רבלון

  • קורין

    @iefrat
    תודה רבה מתוקה 🙂

    ניסיתי את הפודרה של לוריאל פעם אחת כשבעוונותיי השתמשתי בפודרה HD של מייקאפ פוראבר (זו שעושה כתמים לבנים מתחת לעיניים בצילומי פלאש לא מקצועיים 🙂 ), והייתי חייבת לטשטש אותה אז לקחתי מחברה שהיתה לה הפודרה הזו בתיק.

    בפודרה של רבלון אני משתמשת עם מברשת כך שהיא נותנת לי כיסוי ממש קל.
    עם ספוגית פודרה אני חושבת שיש לה כיסוי מאוד דומה לזה של לוריאל…
    ותראי את הקישור שהכניסה כאן הדס לרכישה באיביי. הרבה יותר זול מאשר בארץ – 11$ כולל משלוח

  • אידי

    פודרה שלא מקמחת… אני מתחילה לחשוב שזה לא באמת קיים – אי לחילופין, לא אפשרי אצלי. יש לי בעיה רצינית עם האיזור שמתחת לעיניים, העיגולים השחורים. לא משנה איזה צירוף אני מנסה; מייקאפ + פודרה, מייקאפ+היילייטר+פודרה, קונסילר+פודרה, מייקאפ+קונסילר=היילייטר+פודרה וכו'.
    הבעיה נחלקת לשתיים: קודם כל, מה שאני לא עושה, תמיד האיזור נראה לי מאופר כבד ומקומח (למרות שחברה אמרה לי שכנראה זה נראה לי יותר גרוע ממה שזה באמת כי אני יודעת שזה מאופר אז אני מחפשת את זה), הבעיה השניה שאני בשום פנים ואופן לא מצליחה לפתור היא הקמטוטים ממש מתחת לעיניים. למה הקונסילר לא נשאר במקום?! למה תמיד תוך זמן קצר זה זז ואני צריכה לשפץ את זה? ניסיתי סוגי קונסילרים, מייקאפים ופודרות, הבעיה תמיד קיימת. גם כשהמאפרת במאק איפרה אותי – היא שמה מעט מאוד פודרה כדי שלא יתקמח אבל אז לא ממש הסתירה את הכהות ובלי קשר, תוך זמן מה החומר זז מתוך הקמטוטים. מה עושים? אני לא רוצה להמשיך לקנות מוצרים ולבזבז כסף רק כדי לגלות שזה לא פותר את הבעיה.

  • קורין

    @אידי
    אידי – העלית כאן בעיה רצינית, שגם אני מוטרדת ממנה……
    כשהתייחסתי ל"לא מקמחת" בפודרה הזו, התכוונתי לפנים ולא לאיזור שמתחת לעיניים שגם לי יש בדיוק את אותה בעיה שאת מתארת……

    הפתרון הטוב ביותר שמצאתי (ואין מה לעכשות, אין פתרון שיעלים את הקמטוטים לגמרי. רק ניתוח כנראה 🙂 ) – קונסילר גם גוון ורדרד או אפרסקי, שמכסה לכשעצמו את הכהויות (ואני תמיד ועדיין בחיפוש אחרי הקונסילר האידיאלי), ופודרה דקה מאוד, בתפזורת, שגם לה יש תת גוון ורדרד מעט (למשל HALO של מינרלז).
    את יכולה לראות בפירוטי האיפור שאני מעלה פירוט לגבי הקונסילרים והפודרות שאני משתמשת באיזור הזה.

    התוצאה עדיין לא כזו שגורמת לי להראות בת 16 נטולת קמטוטים :), אבל היא הכי קרובה לרצוי שהצלחתי להגיע…..

  • אידי

    ובכן, המבצע האחרון שפצחתי בו לטיפול בבעיה הוא ההזמנה האחרונה מבנפיט בה קניתי את הערכה שיש להם עם כל סוגי הקונסילרים – אני מקווה שלפחות אחד מהם יפתור את הבעיה או לפחות יצמצם אותה למינימום, ובנוסף קניתי את ה"פאודרפלארג' המפורסם(?) שלהם שמבטיח לקבע לגמרי את הקונסילר ובכך לטפל בבעיית הקמטוטים באיזור שמתחת לעיניים.
    אני מחכה לקבל את החבילה כדי לנסות לתקוף שוב את הבעיה. בינתיים אני סוחבת איתי דוגמית של פודרה כדי לסדר את האיזור במהלך היום. :-/

  • קורין

    @אידי
    אני משתמשת בפאוודר פלאדג' שלהם. הוא מאוד דומה לפודרה HALO של מינרלז. הוא לא מחליף קונסילר טוב מתחת אלא להנחה מעל.

    ספרי לי על הערכה הזו של בנפיט כשתקבלי אותה. אני רוצה לרכוש אותה כבר הרבה זמן אבל היא כל הזמן נדחקת הצידה בוויש ליסט בגלל מוצרים אחרים 🙂

  • אידי

    @קורין
    בהחלט אדווח. אגב, מה ההתרשמות שלך מהפאודרפלארג' הזה? אני יודעת שהוא הולך מעל הקונסילר ואמור לתת אפקט של הארה וקיבוע, הרוב הגורף של הביקורות שקראתי עליו הוא חיובי, כמעט כולם מהללים ומשבחים אותו. מה דעתך?

  • קורין

    @אידי
    אני פחות מרגישה אפקט של הארה. אני מתייחסת אליו יותר כאל פודרה עדינה לאיזור העיניים.
    היא באמת מאוד עדינה ומתאימה לאיזור הזה, אבל בואי נאמר שלא הרגשתי איזשהו אפקט שאמרתי "וואו" כשממתי אותה בפעם הראשונה. אבל היא בהחלט הרבה יותר טובה מפודרות אחרות לאיזור הזה…

  • Israelmakeup

    בקרוב אני אצטרך להתחיל לחפש לי פודרה טובה חדשה, וזאת לגמרי נכנסה לרשימה שלי! אם היא תופיע במבצעי 50% שיש ברשת מגה מידי פעם אני קופצת על המציאה, כי כמו שאמרת לפני הנחות המחיר שערורייתי. מקסימום מזמינים באי-ביי ב-2 דולר 😀

  • קורין

    @Israelmakeup
    האמתץ שבאמת הכי טוב באיביי. גם בחצי מחיר היא עולה 80 ש"ח ובאיביי משהו כמו 40 ש"ח כולל משלוח. שערורייתי לחלוטין מה שהולך כאן, גם אחרי הנחות 🙂

  • גילי

    שאלה של בורים: כמה חשוב להשתמש בפודרה? לא נוטה להשתמש בה ביום יום ותמיד תהיתי לגבי זה..

  • קורין

    @גילי
    המטרה של פודרה היא לקבע את האיפור ולשפר את העמידות שלו.
    פודרה אחרי המייקאפ מקבעת אותו על הפנים כך שלא "יזוז" במהלך היום. מייקאפ הוא מוצר קרמי שמושפע מהשמנוניות הטבעית של הפנים שיכולה לגרום לו לתזוזות במשך היום. הפודרה מקבעת אותו ע"י כך שהיא סופחת שומנים.

    בנוסף – אני אישית חושבת שכל מוצר אבקתי שמגיע מעל המייקאפ (כמו ברונזר וסומק), יושב על העור ומתמזג איתו טוב יותר כשיש פודרה, כי הרבה יותר קל לטשטש מוצרים כאלו מעל משטח יבש (פודרה), מאשר מעל משטח לח (מייקאפ).
    היא גם משפרת את העמידות של המוצרים האלו. סומק ישרוד הרבה יותר טוב במשך היום ולאורך יותר זמן על פודרה.

    לבעלות עור שומני היא הכרחית, לבעלות עור נורמלי היא מומלצת, לבעלות עור יבש – יש מצבים שהן יכולות להסתדר בלעדיה לדעתי, או ממש עם נגיעות קלות של פודרה כדי לא לייבש את העור יותר.

  • מיטל

    איזה קטע, במקרה לקחתי אותה הפעם במקום המינרלית של פופה.
    זה איכשהו יצא ככה אחרי המלצה של הדיילת של רבלון שהיתה נחמדה מאוד ונתנה לי דוגמית של הפוטורדי אז לגמרי עבד לי ללכת אחרי ההמלצה שלה. כי עם הניסיון שלי עם הקולורסטיי לא ידעתי מה יכול לא לעבוד לי עם הפודרה ואכן צדקתי!
    אני מאוד אוהבת אותה! יותר מהדחוסה של מאק.. שממנה ציפיתי להרבה ובסופו של דבר לא ננפלתי ממנה..
    עדיין לא החלטתי אם אני מעדיפה אותה על פופה. אני עוד אחשוב על זה 😛

  • מיטל

    במאק מאוד אהבתי את ה MSF (גוון מדיום) אבל הגעתי למסקנה שהיא סתם יוצאת יקרה, והמינרלית של פופה דומה לה מאוד ולכן התחלתי לרכוש אותה..
    כמובן רק ב 1+1 או ב 40%..
    חיפשתי אותה בסטרוברי אבל אף פעם אין את גוון 1 :/ רק את גוון 6 (מעניין למה..)
    בגלל זה לא הפריע לי לנסות את רבלון – במיוחד שאפשר באיביי להזמין ב 45 ש"ח כולל משלוח.. תארתי לעצמי שיהיה יותר קל להשיג מותג כזה ברשת מאשר את פופה..

    והפודרה של מאק שלא אהבתי זאת הבלוט.

  • קורין

    @מיטל
    ה-צדכ קצת מקמחת אותי כרגע, אבל זה משתנה בין עונות אז אצטרך לנסות אותה שוב.

    את הבלוט ניסיתי. היא נשמעת לי מסיבית מדי בשבילי, אבל ראיתי שיצאה להם פודרה יחסית חדשה שאני רוצה רוצה לנסות, careblend. בהזדמנות 🙂

  • קורין

    @ענתי
    לא סקרתי אותה עדיין … :). פודרה שקופה היא פודרה נטולת צבע.
    לא מכירה את הפודרה הזו של איל מקיאג', אז אני לא יודעת לגבי הגוון שלה.
    הבנתי ממךל שאת בערך בגוון שלי, אז אני ממליצה שלך דווקא פודרה עם מעט צבע.
    אסקור פודרות בקרוב אז תמתיני קצת 🙂

  • קורין

    @ענתי
    כרגע אני משתמשת בפודרה בתפזורת של דיור עם ממש טיפה גוון.
    שיפור העמידות לא קשור לגוון של הפודרה. כל פודרה תשפר עמידות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *