איפור

ביוטי בוקס ספטמבר 2015 וקופסאות יופי נוספות

ביוטי בוקס ספטמבר 15
ביוטי בוקס ספטמבר 2015

 

יותר משנתיים וחצי עברו מאז סקרתי לאחרונה קופסת יופי כלשהי. היתה זו הקופסה האחרונה של גלוסיבוקס לשנת 2012. הרגשתי בזמנו שמיציתי את החוויה, ושאין כבר לגלוסיבוקס מה לחדש לי והפסקתי את המנוי.
מאז עברו הרבה מאוד מוצרי איפור וטיפוח תחת ידיי, וגם אי אילו קופסאות יופי אחרות, כולל הביוטי בוקס שלא הספקתי לסקור.
הביוטי בוקס היא בעצם הגלגול החדש של גלוסיבוקס, לאחר שהאחרונה נמכרה לבעלי מגזין את, ושינתה את שמה.
המהלך הזה סקרן אותי מאוד. היה לי ברור שלמגזין נשים גדול יש הרבה יותר יכולות להציע מוצרים שווים וטובים למנויות הביוטי בוקס, והחלטתי לנסות אותם.

 


מידע וחוות דעת כללית:

  • בדומה לגלוסיבוקס, גם הביוטי בוקס היא בעצם קופסה בהפתעה. מי שתעשה מנוי לשירות תקבל מדי חודש קופסה עם שליח עד הבית, מבלי לדעת מה בעצם מכילה הקופסה. וזה בעצם הרעיון הכללי מאחורי רוב קופסאות היופי. אלמנט ההפתעה משחק תפקיד חשוב.
  • וכדי להרגיע אותנו, כי אנחנו אוהבות להיות מופתעות רק כשזה לטובה, בכל זאת מבטיחים בביוטי בוקס שהקופסה תכיל מוצר אחד בגודל מלא ועוד 4 מוצרים בגודל מיוחד (מוקטן או דוגמית). אגב – בפועל, ב-95% מהקופסאות יש יותר מוצרים מ-5, ויותר מוצרים בגודל מלא מ-1. אני תמיד בעד להבטיח מעט ואז להתעלות מעל הציפיות 🙂
  • עלות השירות – 99 ש"ח לחודש. המחיר כולל את הקופסה ומשלוח עם שליח עד הבית. המחיר יקר יותר ממחיר הגלוסיבוקס, ולטעמי יקר מדי.
    לצורך ההשוואה – עלות קופסת היופי של לוק פנטסטיק (קופסת יופי של האתר שהושקה גם היא בשנה האחרונה, ויש דוגמא לקופסה אחת כזו בסוף הפוסט) היא 15 פאונד, כ-90 ש"ח. ושם מקבלים מוצרים גם ממותגים שאינם זמינים בארץ.
    לצורך השוואה נוספת – קופסת ה VIP BOX, גם היא שייכת לקבוצת סיגלר ומגזין את, נמכרת במנוי חודש של 149 ש"ח לחודש, ומכילה כ-8 מוצרים + מגזין את עצמו, כאשר שווי כל המוצרים יכול להגיע גם ל-1000 ש"ח, כך שאני לחלוטין חושבת שלמי שמעוניינת בקופסת יופי ישראלית, עדיף להזמין את ה VIP.
  • לגבי תמהיל המוצרים: בינתיים קיבלתי 5 קופסאות ביוטי בוקס, ואני מרגישה שהן משתפרות מחודש לחודש. ברובן יש יותר מ-5 מוצרים ויותר ממוצר אחד בגודל מלא.
    הייתי שמחה לראות יותר מוצרי טיפוח בגודל מלא שהם לא מוצרי טיפוח לשיער (ב-2 מתוך 5 הקופסאות מוצר הטיפוח בגודל מלא היה טיפוח שיער), אבל בגדול הקופסאות די מגוונות, ומכסות לא מעט מותגים.

 

הנה תמונות של 5 הביוטי בוקס האחרונות, מהחדשה לוותיקה:

ביוטי בוקס ספטמבר 2015

ביוטי בוקס ספטמבר 2015
ביוטי בוקס ספטמבר 2015

 

4 מוצרים בגודל מלא, 4 דוגמיות:
שמן אלביב לשיער (גודל מלא. מחיר מלא: 50 ש"ח), מסקרה של מייבלין (גודל מלא. מחיר מלא: 117 ש"ח. בדר"כ ניתן להשיג ב-50% במבצעים), קרם עיניים של מינרל קר (גודל מלא. 20 מ"ל, 69 ש"ח), ריחנית של גלייד לארון (גודל מלא. 10 ש"ח).
3 דוגמיות בושם של ורסאצ'ה במארז, דוגמית קרם פנים של פאיו.

הקופסה הזו די משתלמת אם עושים את החישוב הכלכלי של ערך המוצרים שבתוכה מול עלות המנוי החודשי.
בקופסה 4 מוצרים בגודל מלא שהעלות המשותפת שלהם לפני הנחות מגיעה ל-250 ש"ח, ובסביבות 130 ש"ח לאחר הנחות, כך שבהחלט מרגיש משתלם מול עלות הקופסה כולה (99 ש"ח).
גם התמהיל מגוון – יש כאן מוצר מכל קטגוריה כמעט: שיער, איפור, בישום, טיפוח פנים.

 

ביוטי בוקס אוגוסט 2015

ביוטי בוקס אוגוסט 2015
ביוטי בוקס אוגוסט 2015

 

2 מוצרים בגודל מלא, 3 מוצרים בגודל נסיעות + תיק נסיעות קטן, ודוגמית אחת:
צללית עפרון לעיניים של סופטאץ (גודל מלא. 99 ש"ח לפני הנחות. בסביבות 50 ש"ח אחרי הנחות), מסיר לק של לקה (גודל מלא. 15 ש"ח), לק של לקה (מוקטן), מים מיסלריים של גרניה (מוקטן), סרום לשיער של אלין ביאנקו (מוקטן), דוגמית בושם של ג'וסי קוטור.
תיק נסיעות שקוף של לקה.

התמהיל בקופסה הזו היה מעניין, וגם היו כאן 7 מוצרים בסה"כ, אבל לא הרגשתי שהיא שווה את העלות שלה. שמחתי מהצללית של סופטאץ ומדוגמית הסרום של אלין ביאנקו, שרציתי לנסות מוצרי שיער שלהם כבר הרבה זמן, אבל יתר הדברים לא ממש ריגשו אותי ולא העלו את ערך הקופסה בעיניי.
כמובן שזו החוויה הפרטית שלי, ואל תשכחו שיש לי ה-מ-ו-ן מוצרים, אז קשה לרגש אותי….

 

ביוטי בוקס יולי 2015

ביוטי בוקס יולי 2015
ביוטי בוקס יולי 2015

 

2 מוצרים בגודל מלא, 3 מוצרים בגודל נסיעות, 2 דוגמיות:
דאודורנט NEO של גרנייה (גודל מלא. 30 ש"ח לפני הנחות. ניתן להשיג אותו במבצע גם ב-10 ש"ח), מסיכת שיער של אלביב (גודל מלא, 40 ש"ח לפני הנחות), קרם רגליים של SABON (מוקטן), קרם ידיים של לאוקסיטן (מוקטן), תחליב ניקוי לפנים של אהבה (מוקטן), בושם של ורסאצ'ה (דוגמית), קרם עיניים, קורקטור וקונסילר של בובי בראון (דוגמית).

את הקופסה הזו אהבתי. לא מבחינת ערך המוצרים, אלא בעיקר בגלל התמהיל שלהם, ותמהיל המותגים.
שמחתי לראות כאן דוגמית של בובי בראון, שיש להם רק 3 סניפים ברחבי הארץ, והמותג לא זמין לקהל כמו מותגים אחרים, כך שהקופסה הזו אפשרה התנסות ב-3 ממוצרי הדגל של המותג.
אהבתי את המוצרים המוקטנים של SABON ולאוקסיטן, למרות שיש לי את שניהם בגודל מלא. הם פשוט אידיאליים לנסיעות.

 

ביוטי בוקס יוני 2015

ביוטי בוקס יוני 2015
ביוטי בוקס יוני 2015

 

3 מוצרים בגדול מלא, מוצר אחד בגודל נסיעות ו-2 דוגמיות:
ג'ל הרגעה לאחר עקיצות של אוטן (גודל מלא, 30 ש"ח), לק של ESSIE (גודל מלא, 56 ש"ח), סבון מוצק של ג'ין אן פרובנס (גודל מלא, 20 ש"ח), מסיכת שיער של וולה (מוקטן), קרם הגנה מהשמש של לה רוש פוזה (דוגמית), בושם של רוברטו קוואלי (דוגמית).

הביוטי בוקס ליוני היתה מעניינת, בגלל שהיתה זו הפעם הראשונה שנתקלתי במוצר שהוא לא מוצר טיפוח מובהק באחת מקופסאות היופי (ג'ל ההרגעה של אוטן), שדווקא תאם את תקופת הקיץ והחום, אבל אני בספק אם מי שהזמין את הקופסה הזו כיוון לקבל מוצרים מהסוג הזה. אבל – בקופסה היו 6 מוצרים, וחוץ מהג'ל היה בה עוד מוצר בגודל מלא (הלק), כך שאני פשוט נוטה להתייחס לג'ל כאל בונוס.
מעבר לעניין הזה, יתר המוצרים בקופסה היו די שגרתיים בעיניי.

 

ביוטי בוקס מאי 2015

ביוטי בוקס מאי 2015
ביוטי בוקס מאי 2015

 

2 מוצרים בגודל מלא, 2 מוקטנים ודוגמית אחת:
קרם גוף של SABON (גודל מלא, 98 ש"ח), מסקרה של בורז'ואה (גודל מלא, 80 ש"ח לפני הנחות. אפשר השיג גם בסביבות 45-50 ש"ח), קרם עיניים של פרמייר (מוקטן), קרם לחות של שיסיידו (מוקטן), דוגמית בושם של Carven.

הביוטי בוקס הראשונה שקיבלתי בגלגול החדש שלה (מגלוסיבוקס). בקופסה הזו יש מעט מוצרים יחסית (5 מוצרים. למרות שזו כמות המוצרים שהחברה מתחייבת אליה, כבר די התרגלתי שמתקבלים יותר מוצרים מזה), אבל המוצרים עצמם שווים. לפחות חלק מהם. קרם הגוף של סבון שווה ביותר, והריח מדהים. ולא זכור לי שבגלוסיבוקס למשל היה מוצר של סבון בגודל מלא. בנוסף לזה גם מסקרה בגודל מלא, כך שמבחינה כספית הקופסה הזו בהחלט שווה את הערך שלה ויותר מזה.

 

קופסת היופי של לוק פנטסטיק:
ציינתי למעלה בסקירה גם את קופסת היופי של לוק פנטסטיק.
היתרון בקופסה שהיא לא ישראלית, הוא שכשרוכשים קופסה שמגיעה מאתר מוכר כמו לוק פנטסטיק, לוקחים בחשבון את הידיעה שבתוך הקופסה יהיו מותגים שווים שלאו דווקא נמכרים בארץ, ממבחר המותגים באתר.
אותי באופן אישי הידיעה הזו מרגשת, כי למרות שאני מזמינה די הרבה מהאתרים הבריטיים האלו, יש המון המון מותגים שעוד לא יצא לי להזמין ולנסות את המוצרים שלהם, וזו הזדמנות מצויינת עבורי, ואכן מצאתי את עצמי מזמינה את הקופסה מספר פעמים (כשהספקתי למכירה המוקדמת…).
גם המחיר שווה לדעתי – 15£ – כ-90 ש"ח.

בתחילת הדרך הקופסה הזו לא עבדה במודל של מנוי, אלא במודל של מכירה מוקדמת, והמודל הזה כנראה עבד להם, כי בחודשים הראשונים כל הקופסאות שלהם אזלו מהמלאי ממש בסמוך למועד המכירה.

היום יש מסלולי מנוי שונים, שמוזילים את העלות של הקופסה הבודדת:

החסרון במנויים התקופתיים של לוק פנטסטיק מול הביוטי בוקס הוא שבלוק פנטסטיק תדרשו לשלם על כל התקופה מראש, בעוד שבביוטי בוקס התשלום הוא חודשי.

 

ומה לגבי התכולה?
כפי שצפיתי, הקופסה מכילה הרבה מאוד מותגים שלא נמכרים בארץ, ובהחלט יצא לי להתנסות במותגים שלא ניסיתי קודם.

את רוב הקופסאות פירקתי ולא צילמתי, אבל הנה תמונה של אחת הקופסאות המוקדמות שרכשתי, אני חושבת שזו היתה הראשונה או השניה שלי:

קופסת יופי של לוק פנטסטיק
קופסת יופי של לוק פנטסטיק

לא זוכרת בדיוק מאיזה חודש הקופסה הזו, אבל היא הכילה מוצרים מעניינים:
שמפו ומסיכה מסדרת הפרו קראטין של לוריאל פרופשיונל (שניהם בגודל נסיעות, שהוא די גדול במקרה של השמפו)
סבן גוף של קורס, מותג שאני מאוד אוהבת, וסקרתי בעבר את קרם הידיים של המותג.
תרסיס לפן של KMS
קרם ממלא קמטים של Balance me
תרסיס לכרית לשינה נעימה של This works
קרם פנים של גטיניו (דוגמית)

 

דוגמאות נוספות לתכולת הקופסה של לוק פנטסטיק תוכלו לראות בקישורים הבאים:

 

לסיכום – כמו שציינתי בתחילת הפוסט, אני חושבת שווה להשקיע אקסטרה 50 ש"ח לחודש ולרכוש דווקא את גרסת ה VIP של מגזין את. אגב – אם עושים מנוי לשנה העלות יורדת ל-130 ש"ח, ואז ההפרש הוא בסה"כ 30 ש"ח ובהחלט שווה את השדרוג.
וכמובן – למי שקשה לרגש אותה במותגים שניתן לרכוש בארץ – הקופסה של לוק פנטסטיק בהחלט יכולה להיות חוויה מרעננת עבורה.

 

את 2 הקופסאות אשתדל לסקור מעכשיו מדי חודש ולא לצבור כמות כזו גדולה.
אשמח מאוד להמלצות לקופסאות יופי נוספות שנשלחות לישראל, אני יודעת שיש כמה כאלו ששמרתי לינקים שלהן וארצה לנסות בקרוב, ואשמח לחוות דעתכם…

 

 

  • גילוי נאות: הביוטי בוקס התקבלו לסקירה

תגובות

comments

4 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *