מוצרי איפור לפנים

מייקאפ ויטה לומייר אקווה של שאנל | CHANEL Vitalumiere Aqua Foundation

CHANEL Vitalumiere Aqua Foundation
CHANEL Vitalumiere Aqua Foundation

 

קטגוריה חדשה בסדרת המייקאפים – מייקאפים שהם עור שני, שמתווספת לקטגוריות הותיקות יותר: מייקאפים עמידים ומייקאפים מאירים.
ההחלטה על סיווג המייקאפים לקטגוריות האלו הרבה פעמים נובעת מהשמות שהיצרנים נותנים למייקאפים, שמעידים על ההתאמה שלהם לקטגוריה, למשל, בקטגוריית מייקאפים שהם עור שני יהיו הדיור ניוד (ניוד=עירום), גרלן לינז'רי (לינז'רי – בגד תחתון), אסתי לאודר אינוויזיבל (בלתי נראה) ועוד, ולפעמים נובעת מהתוצאה הסופית, למשל במייקאפ הזה – ויטה לומייר אקווה של שאנל, שנכנס לקטגורית המייקאפים שהם עור שני בגלל הביצועים והתוצאה הסופית שלו.
החלוקה הזו היא גם סוג של נוחות עבורי. יכולים להיות בהחלט מייקאפים עור שני, שהם גם מייקאפים מאירים ולהיפך.

 

את המייקאפ הזה יש לי למעלה משנה.
במקור, אחרי שראיתי את הוידאו של האחיות פיקסיוו על השוואת מייקאפים של שאנל, רציתי דווקא את המייקאפ טיינט אינוסנס של המותג, והרבה זמן לא היה את הגוון שרציתי בסטרוברי, ואז גם נודע לי שמוציאים אותו מהמגוון, אז החלטתי למנוע מראש פוטנציאל להתאהבות במייקאפ שלא יהיה ניתן להשיג בעתיד….

כשראיתי סקירות של הויטה לומייר אקווה לא חשבתי שהוא יתאים לי. לפני שנה-שנה וחצי עוד הייתי בשלב שחיפשתי כיסוי בינוני לפחות, אם לא יותר, ובכל הסקירות קראתי שהכיסוי של המייקאפ הזה הוא מקסימום בינוני, ובדר"כ פחות מזה, אבל מרינה (קליק לסקירה שלה) הביאה לי דוגמית מהמייקאפ הזה שלה, אע"פ שאנחנו לא באותו גוון, רק כדי לנסות את המרקם והכיסוי.
הגוון שהיא הביאה לי היה 30, שאכן היה לי בהיר מדי, גם בחורף, כשקיבלתי אותו, אבל יכולתי לדעת על סמך הדוגמית הזו שאני צריכה בחורף את גוון 40, ואותו רכשתי, כי דווקא אהבתי את התוצאה מהדוגמית.


מה אומרים בשאנל על המייקאפ ויטה לומייר אקווה?

מייקאפ במרקם מהדור החדש, שמציע חוויה חושית חסרת תקדים. הנחה ומריחה מהירים. למרוח מייקאפ מבלי להתעכב לחשוב על הפעולה עצמה.
מייקאפ נוזלי במרקם קליל אך עם זאת רך מאוד. למרות הקלילות והעדינות שלו הוא נותן תוצאה בלתי מתפשרת של אחידות ומראה של "עור שני".
העור נראה אחיד בצורה מדהימה, רענן ומלא בחיוניות ומרץ. העור מקבל מראה זוהר אבל המייקאפ עצמו בלתי נראה. הזוהר מתקבל, כביכול, מבפנים, והעור נראה שטוף אור.
הפורמולה מועשרת במסנני קרינה SPF15, גם מינרליים.
הניחוח העדין מעורר גם את חוש הריח בחוויה החושית הזו, וגורם למריחה להיות נעימה יותר.

 

האריזה:
המייקאפ הזה מגיע בבקבוק מלבני עשוי פלסטיק אטום בצבע בז', עם מכסה פלסטיק שחור מתברג, בניגוד למייקאפים אחרים של שאנל, שמגיעים בבקבוק זכוכית עם משאבה.
הבקבוק עצמו קטן וקומפקטי, בערך בגודל כף היד שלי (ויש לי ידיים קטנות. תמיד אומרים לי שיש לי ידיים של ילדה בת 12….), והוא גם קל משקל, מה שעושה אותו אידיאלי לנשיאה בתיק ולנסיעות.
הבקבוק מגיע נטול משאבה, אבל עם פיה צרה להוצאת חומר. משאבה תמיד תהיה הדרך הנוחה ביותר להשתמש במייקאפ, אבל הפיה הצרה לחלוטין עדיפה על פני מייקאפים שמגיעים במיכל נטול משאבה עם פיה רחבה (כמו הדאבל וור של אסתי לאודר, השיר גלואו של נארס ועוד).

CHANEL Vitalumiere Aqua Foundation
CHANEL Vitalumiere Aqua Foundation
CHANEL Vitalumiere Aqua Foundation
CHANEL Vitalumiere Aqua Foundation
CHANEL Vitalumiere Aqua Foundation
מייק אפ ויטלומייר אקווה של שאנל – הפיה להוצאת החומר

 

מרקם ומריחה:
לפני שנגיע למרקם, נתחיל בהמלצה הראשונה: חובה לערבב את המייקאפ הזה לפני הוצאת חומר, אחרת יוצא ממנו יותר נוזל מימי ולא מייקאפ. הנוזל הזה הוא לא בהכרח מים כפי שמעיד השם, כי הוא מעט שומני. מהצצה ברכיבים אני חושבת שזה נוזל מעט סיליקוני, כי המייקאפ עצמו מכיל סיליקון (כמו חלק נכבד מהמייקאפים).

מייקאפ נוזלי בעל מרקם דליל מאוד, אבל הוא מסמיך מעט ברגע המגע והמריחה על העור ומקבל מרקם שהוא מעט נוזלי-קרמי אוורירי וקל.
נוח מאוד למריחה, נטמע כמעט מיד בתוך העור, מתייבש יחסית מהר, אבל לא מהר מדי, כך שיש זמן לעבד אותו קצת, וגם לאחר המריחה ממליצה להמתין מספר דקות לפני הפודרה, משתי סיבות: ברגע שהוא מתייבש לחלוטין תגלו שהוא מצריך הרבה פחות פודרה, והסיבה השניה היא שהוא משנה טיפה את הגוון שלו. ארחיב על זה בהמשך.

בגלל תכונת ההטמעות שלו בעור, ועם כל אהבתי לפריימרים למייקאפ, אני חושבת שהוא נראה במיטבו ללא פריימר, אלא ישירות על קרם הלחות. משהו בחיבור הזה שבין המרקם שלו ללחות של קרם הלחות עושה לו טוב, ונותן לו גימור יפה יותר לאורך זמן.
למרות ההטמעות שלו בעור, הוא לא מדגיש נקבוביות ולא נצמד אליהן. הגימור שלו מאפשר לי להתעלם אפילו מהנקבוביות שלי, כך שהויתור על הפריימר לא קריטי בעיניי.

CHANEL Vitalumiere Aqua Foundation
רשימת הרכיבים
CHANEL Vitalumiere Aqua Foundation
גם על הבקבוק מציינים במפורש שמומלץ לערבב אותו לפני השימוש

 

הוא עובד היטב במריחה עם האצבעות (שנותנת כיסוי קל יחסית), ועם רוב המברשות היחסית צפופות שניסיתי איתו – ה-F80 של סיגמא וה-F84 של סיגמא, אבל המברשת שאני הכי אוהבת איתו היא מברשת יחסית חדשה אצלי, והיא מצויינת לרוב המייקאפים הדלילים – מברשת הבאפינג של ריל טכניקס. אסקור אותה בהרחבה, אבל היא לא נמכרת כבודדת, רק בסט הפנים של ריל טכניקס, ומחירה 18$ ב iHerb (עם קוד UMU627 תקבלו הנחה ברכישה ראשונה).
ההבדל בינה לבין 2 המברשות הסינטטיות של סיגמא שאני מאוד אוהבת למייקאפים הוא שהיא יותר פלאפית מהן, פחות צפופה מהן, אבל צפופה מספיק כדי להתמודד עם מייקאפים דלילים. מצויינת. גם עם המייקאפ של נארס אני משתמשת בה עכשיו, ועוד מייקאפים יחסית דלילים שאני מנסה כרגע (כדי לכתוב לכם אח"כ סקירות באורך הגלות, כהרגלי…).
הדרך לעבוד איתה היא בתנועה של דחיסה לתוך העור או טפיחות לעור, ומיד מריחה. טפיחה ומריחה לסרוגין. זו הדרך שנותנת את התוצאה הטובה ביותר.

התחושה של המייקאפ על העור היא קלילה מאוד. יש תחושה לחה מעט בזמן המריחה, לחה יותר ממייקאפים אחרים, אבל אחרי שהוא מתייבש ההרגשה היא לחלוטין ללכת עם ולהרגיש בלי. אין תחושה של מייקאפ על הפנים, או אפילו של חומר כלשהו (כי אפילו לקרם לחות יש תחושה). הרגשה היא של פנים עירומות וקלות.
למרות שחששתי שעכשיו שהעור שלי נוטה ליבש הוא לא יתאים לי, התבדיתי בסופו של דבר. אני חושבת שהטעות שלי היא להתייחס אליו כאל מבוסס מים בגלל השם שלו, למרות שהוא לא כזה בפועל. הוא נהדר עבורי גם עכשיו. לא מייבש את העור בכלל. להיפך. הוא אפילו מעט לחותי במריחה, וברגע שהוא מתקבע הוא מרגיש נינוח עד חסר תחושה.

רמת כיסוי וגימור:
הכיסוי של המייקאפ הזה נע בין קל מאוד לבינוני מינוס ואפילו בינוני, תלוי באופן המריחה ובכמות.
גם עם המברשת של ריל טכניקס שהזכרתי למעלה אפשר ליצור כיסוי קל ואפשר ליצור גם כיסוי בינוני. יותר תנועות של טפיחה ומריחה יתנו כיסוי גבוה יותר. תנועות שהן בעיקר מריחה יתנו כיסוי נמוך יותר.
ניתן להוסיף חומר עד לכיסוי בינוני. לדעתי מעבר לזה לא ניתן לבנות את הכיסוי, אבל הכיסוי הבינוני מספיק ויותר עבורי (אני בשנה האחרונה בגישה של פחות כיסוי ויותר מראה מואר שנראה טבעי, שגורם לעין להתעלם מהפגמים וחוסר השלמות).
המייקאפ הזה מצליח לגרום לעור שלי להראות אחיד ובריא, ועדיין רואים מעט נמשים, והמראה הכללי נראה טבעי יותר.
הוא באמת נראה כמו עור שני, ומי שלא מכיר אותי לדעתי לא יכול להבחין שיש לי מייקאפ על הפנים.

הגימור הוא חצי מאט – לא מאוד מבריק או Dewy כמו השיר גלואו של נארס, אבל גם לא מאט לחלוטין כמו הדאבל וור של אסתי לאודר. גימור מאוד טבעי ובריא.

CHANEL Vitalumiere Aqua Foundation before and after
כיסוי קל עד בינוני. לי זה מספיק. אוהבת שרואים קצת את הנמשים שלי

 

עמידות:
אני משתמשת במייקאפ הזה בחורף בלבד, כי הגוון שלו לא מתאים לי לקיץ (הייתי ממש קרובה לרכוש אחד בגוון כהה יותר בקיץ אבל הצלחתי להחזיק את עצמי. יש לי למעלה מ-20-25 מייקאפים פתוחים שאני חייבת לסיים *אייקון של חיוך מבוייש*), אבל כן ניסיתי אותו בתקופת התפר שבין הקיץ לחורף בשנה שעברה, בה הייתי בהירה יותר והוא התאים, וגם בתקופה הזו היו ימים עם לחות גבוהה, כך שאני יכולה לתת איזה שהוא קנה מידה לגבי העמידות שלו בקיץ.

בחורף הוא עמיד עליי יום שלם (יום שלם מבחינתי זה 10 שעות ומעלה), עם פידור קל בלבד, בעיקר באיזור ה-T והלחיים (באיזור הברונזר). הוא יושב מצויין ולאורך זמן באיזור האף, שהוא האיזור הראשון אצלי שמתחילה בו דהיה של מייקאפים (בעיקר בקצה האף ואיזור הנחיריים).
הוא מתחיל להבריק מעט אחרי משהו כמו 7-8 שעות באיזור ה-T אצלי, אבל לא הברקה מטורפת ואני אפילו לא טורחת לפדר את האיזור הזה בשלב הזה, כי זה לא נראה מזיע אלא בריא.

בקיץ הוא מחזיק עליי בשלמות גם יום שלם (זה אחד הדברים המפתיעים לטובה במייקאפ הזה. גם כשהעור מתחיל להפריש לחות ושומניות, המייקאפ עדיין יושב על העור, אבל העור פשוט מבריק. זה לא שהוא נעלם או מתנדף. וזה מחזק את אחת התכונות שלו שציינתי קודם, שהוא ממש נטמע בעור).
ההבדל אצלי בין החורף לקיץ הוא בשלב שבו מתחיל העור להבריק. בקיץ מתחילה לי הברקה בערך 5 שעות אחרי מריחת המייקאפ הזה. לפעמים אני עושה טאצ' אפ עם פודרה ולפעמים לא, תלוי עד כמה ההברקה הזו מפריעה לי, וכמה עוד זמן יש לי למשוך עם המייקאפ.

שימו לב:
ההתייחסות למייקאפ הזה בחורף היא בהתייחס לזה שהעור שלי מעורב-יבש עכשיו.
ההתייחסות למייקאפ הזה בקיץ היא בהתייחס לזה שבקיץ שעבר העור שלי עדיין היה מעורב-שמן.

מבחר גוונים:
אין לי מושג כמה גוונים נמכרים בארץ. את שלי רכשתי אונליין.
הגוונים מתחלקים ל-3 סוגים:
נייטרליים (מסתיימים ב-0 כמו ה-40 שלי)
ורדרדים (לתת גוון קר של העור, מסתיימים ב-2, למשל – 22, 52)
צהבהבים (לתת גוון חם של העור. מסיימים בספרה 4, למשל – 64).

באתר הבריטי של שאנל מופיעים 9 גוונים – 2 ורדרדים, אחד צהבהב ו-6 נייטרלים (שבהם הבהיר ביותר הוא 10 והכהה ביותר הוא 60).
באתר האמריקאי של שאנל מופיעים 10 גוונים – 5 ורדרדים (בין 12 ל-52), ו-5 נייטרליים (בין 10 ל-50). זה מוזר שדווקא בארה"ב אין כהים יותר. אני למשל בקיץ אמורה להיות 50, שזה הכי כהה שם. מה עושות מי שצריכות כהה יותר?
בסטרוברי, שם רכשתי את המייקאפ שלי, הגוונים ממוספרים אחרת:
BA מתייחס לגוונים צהבהבים (A מלשון AMBER), במקום הסיומת 4. לדוגמא: BA20 במקום 24.
BR מתייחס לגוונים ורדרדים (R מלשון ROSE), במקום הסיומת 2. לדוגמא: BR20 במקום 22.
B מתייחס לגוונים נייטרליים. לדוגמא: ה-40 שלי מופיע B40.
חבל שאין אחידות… גם בשמות הגוונים אין אחידות בין המקורות השונים, אז מומלץ להצמד למיספור ולא לשמות.

CHANEL Vitalumiere Aqua Foundation
CHANEL Vitalumiere Aqua Foundation #40
CHANEL Vitalumiere Aqua Foundation #40 swatches
סווטשים
CHANEL Vitalumiere Aqua Foundation #40 swatches
עוד סווטשים. משמאל זה מטושטש

 

לגבי הגוונים עצמם:
ברגע שהמייקאפ מתייבש הוא משנה טיפה את הגוון שלו (מתחמצן). לא ברמה מאוד ברורה וקיצונית כמו בטיינט אידול  אולטרה של לנקום, אבל עדיין זה קורה, אז ממליצה לתת לו להתייבש היטב לפני שמחליטים לגבי הגוון שלו.

למרות שהוא מכיל SPF לא נתקלתי בשינוי גוון של המייקאפ בצילומים בפלאש לא מקצועי.

 

מידעון:
תכולה: 30 מ"ל. מחיר: בסביבות 360 ש"ח לי מה שאני זוכרת בבדיקה אחרונה שעשיתי.
רכשתי אונליין בסביבות 200-215 ש"ח בסטרוברי (ואל תשכחו להכנס דרך EBATES להחזר של 3.5% על הקניה)
לעוד אתרים בהם ניתן לרכוש מוצרי קוסמטיקה של שאנל באינטרנט.

 

שורה תחתונה:
מייקאפ אהוב במיוחד. אני חושבת שהוא אחד הראשונים בעלי מרקם וכיסוי קלילים שניסיתי, שפתח לי את הדלת לנסות אחרים, ואני מעדיפה כאלו עכשיו.
נטמע בעור לכדי מראה סופר טבעי, אחיד ובריא.
כיסוי קל מאוד שניתן לבניה עד בינוני מינוס, ואפילו בינוני.
אני חושבת שבחורף הוא יתאים לכל מגוון סוגי העור.
בקיץ בעלות עור שמן או מעורב-שמן יצטרכו לעשות טאצ'אפים במשך היום, או להצמד למייקאפים שהם עמידים בהגדרה.

 

ולאיפור המלא שלי איתו:
את כל תמונות האיפור שלי עם המייקאפ ויטלומייר אקווה של שאנל תוכלו לראות בקישור הזה: CHANEL Vitalumiere Foundati

CHANEL Vitalumiere Aqua Foundation #40 swatches on face
הויטלומייר אקווה של שאנל על העור

האיפור המלא:
בסיס:

מייקאפ ויטלומייר אקווה של שאנל, CHANEL Vitalumiere Aqua בגוון B40 (לרכישה: StrawberryNET)
כקורקטור – פרפ אנד פריים של מאק – MAC Prep + Prime Highlighter בגוון Bright Forecast
קונסילר דיור סקין ניוד של דיור מס' 2 – Beige (לרכישה: StrawberryNET)
פודרה – מטאוריטים של גרלן – Guerlain Meteorites Perles Illuminating Powder, מס' 03 – Teint Dore (לרכישה: StrawberryNETCOSME-DE)

פנים:
ברונזר Guerlain Terracotta 4 seasons בגוון 01. (לרכישה: StrawberryNET)
סומק ורוד נוזלי של קלרינס – CLARINS Instant Light Blush – 01 VITAMIN PINK (לרכישה: lookfantastic)
מעליו – שימר בריק רוז של בובי בראון– Bobbi Brown Shimmer Brick Rose (לרכישה: StrawberryNET)

עיניים:
מסקרה שחורה Lash Queen Feline Extravaganza של הלנה רובינשטיין
גבות – צללית מס' 20 של ביוטי קר

שפתיים:
עפרון שפתיים – PUPA True Lips Lip Liner מס' 4 – ניוד מאובי
גלוסי סטיין של YSL – מס' 16 – POURPRE PREVIEW (לרכישה: סטרוברי)

 

תגובות

comments

29 Comments

  • מיטל

    המייקאפ הזה נשמע/נקרא נפלא!
    קצת יתר למה שאני כרגע מוכנה להוציא על מייקאפ, אבל אולי יום יבוא, או שסתם יתחשק לי להתפנק.
    כרגע אני מחפשת כיסוי בינוני+ אבל מקווה שהשלב הזה יעבור לי (והעור שלי ישתפר…)

  • רוית

    אני זוממת על המייקאפ הזה כבר די הרבה זמן…משום מה לא הצלחתי למצוא השוואה ברשת – אם אני nw15 במאק, איזה גוון לקחת?
    תודה!

  • אירית

    סקירה מצוינת!
    אני רכשתי בגוון 30 ויש לי גם את המייקאפ vitalumiere בזכוכית,בגוון 25.
    הכיסויי של שניהם מאד נעים לפנים.הם לא מכבידים ויש לעור איזה בוהק נאה.היתרון של הפלסטיק הקטן על פני הזכוכית הוא ברור.
    יש ימים בהם העור שלי פחות נחמד ואז אני משמשת ב mat lumiere שכשמו כן הוא,אבל לא ממש מראה אטום כמו בחברות אחרות ויש לו כיסוי יותר גבוה אבל הוא אינו מכביד.
    בנוסף יש לי גם את eclat matissime גוון 5 של givenchy שהוא מאד דומה במרקם ובגימור.הומלץ ע"י המאפר של החברה שאיפר אותי בסופרפארם ומין הסתם ראה מספיק נשים בחייו…ואת כל גווני העור שלהן.
    המחיר הגבוה הוא הבעיה..ולכן מלבד רכישה אינטרנטית אני מקפידה לממש שוברים בתקופות של מבצעים…
    האמת המייקאפים של בורז'אה לא נופלים בביצועים משאנל..
    אבל נחמד להתאפר ביוקרה…זה מין כיף כזה..
    תודה

  • קורין

    @מיטל
    כשתחליטי שאת מוכנה להשקיע יותר, נסי אותו. הוא הכי להיפך מהקולורסטיי שלך, אבל לדעתי הכיסוי שלו יספיק לך

  • קורין

    @אירית
    תודה רבה מתוקה.
    מסכימה איתך שיש מייקאפים זולים יותר שעושים את העבודה, ואני גם אסקור כאלו בקרוב, אבל לא נתקלתי בבדיוק כזה ממותג זול יותר 🙂
    וכמו שאמרת – זה חלק מהפינוק להחזיק מותגים. אני לגמרי אוהבת את זה…

  • מיטל

    בדיוק אתמול קיבלתי מייל מהמשביר שיש 45% על מוצרי היוקרה ואמרתי לעצמי – ואללה? אולי שווה? ואז נזכרתי שבשאנל אף פעם אין הנחות. בעעעע

  • נועה

    היי קורין! אני מאוד נהנת מהסקירות שלך!
    אין מצב שאני הולכת לסופר פארם בלי לבדוק על המוצר כאן בסקירות שלך!
    רציתי לשאול אותך לגביי המייקאפ שסקרת כאן, אמרת שהוא מתחמצן, הכוונה שהוא משנה את הגוון לכהה יותר?
    כי זה קורה לי עם המון המון מייק אפים, וזה מפריע כי יש לי גוון עור ממש בהיר.
    כרגע אני משתמשת בbb של גרנייה, שהוא גם כהה מדי לפנים שלי וגם מיי

  • נועה

    היי קורין! אני מאוד נהנת מהסקירות שלך!
    אין מצב שאני הולכת לסופר פארם בלי לבדוק על המוצר כאן בסקירות שלך!
    רציתי לשאול אותך לגביי המייקאפ שסקרת כאן, אמרת שהוא מתחמצן, הכוונה שהוא משנה את הגוון לכהה יותר?
    כי זה קורה לי עם המון המון מייק אפים, וזה מפריע כי יש לי גוון עור ממש בהיר.
    כרגע אני משתמשת בbb של גרנייה, שהוא גם כהה מדי לפנים שלי וגם מייבש אותן, אני בת 20 והעור שלי נוטה להיות עם פצעונים אבל המייקאפ בכל זאת מייבש אותו.
    יש לך המלצה על מייקאפ טוב? אני לא אוהבת עם כיסוי גבוה, מחפשת מש'ו שיראו דרכו את הנמשים ושייתן מראה של צבע אחיד, בהיר והכי חשוב לי חי, קורן וזוהר.
    שאלה נוספת, הבנתי שהגיעה לארץ ה-bb של לוריאל, תוכלי לעשות עליו סקירה?

  • קורין

    @נועה
    היי נועה, את כזו מתוקה 🙂 תודה רבה!
    מתחמצן זה אומר שהוא טיפה מתכהה אחרי הייבוש, אבל במייקאפ הזה זה לא מאוד קיצוני כמו בהרבה מייקאפים אחרים.
    ה BB של גרנייה אמור להיות יחסית לחותי, אבל אוטוטו (כנראה בשבוע הבא) יעלה פוסט מקיף עם איזה 12-13 BB שצברתי עד עכשיו :). את הלוריאל ניסיתי להזמין אונליין לפני כמה חודשים, יחד עם הגרנייה לעור שמן (לפני שהוא הגיע לארץ), אבל אז התברר לי לפני התשלום שהם לא שולחים לוריאל לארץ. אם את אומרת שהוא הגיע לארץ ארכוש אותו ואכניס אותו גם לסקירה.
    מה סוג העור שלך? כי בדר"כ עור שנוטה לפצעונים הוא שמן, אבל את מתארת תופעה של עור יבש, אז חשוב לי לדעת מה סוג העור שלך לפני שאוכל להמליץ לך על מייקאפ

  • Israelmakeup

    אז זהו, שזה אחד המייקאפים עם הכי הרבה הייפ שהכי הצליח לאכזב אותי… הוא לא נטמע עליי יפה בכלל ולאורך היום הוא דהה בצורה מוכערת של שקיעה מסביב לנקבוביות, קשה לתאר. בקיצור, לא בשבילי….
    למרות שניסיתי אותו בחורף ואפילו במזג אויר יותר קר מבארץ, עדיין העור שלי לא הצליח להחזיק אותו כמו שצריך.
    לא נורא, חסכתי לעצמי קנייה יקרה מאד 😛

  • רוני

    אז אחרי התלבטויות של חודשים אם לא מעל לשנה, זה היה הפוסט שגרם לי סוף סוף להזמין אותו בסטורברי..
    אז סילחי לי אם אני אאשים אותך על הפוסט ואת סטורברי שהיה להם את הגוון הבהיר ;))

  • קורין

    @נועה
    נראה לי שלפני שאת מחליטה על מייקאפ את צריכה טיפוח טוב. וברגע שהבסיס של הטיפוח יהיה טוב ויעזור ליובש שלך בעור, יפתחו בפנייך עוד אפשרויות של מייקאפים.
    את משתמשת בקרמים לעור יבש? איזה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *