מייקאפ אינפליבל של לוריאל
מוצרי איפור לפנים

מייקאפ אינפליבל של לוריאל | L'oreal Infallible Pro-Matte Foundation

מייקאפ אינפליבל של לוריאל
מייקאפ אינפליבל של לוריאל

פוסט נוסף בסדרת מייקאפ בשלישי – בכל יום שלישי סקירה חדשה של מייקאפ. אמנם בעיכוב קל בגלל החג, אבל עדיין סקירה חדשה.
במיוחד לקיץ – מייקאפ של לוריאל שהושק לפני כשנה וחצי בארץ ומבטיח גימור מאט ועמידות ל-24 שעות!
המייקאפ הזה עורר מיני היסטריה בעולם הביוטי בלוגינג בזמן ההשקה שלו, בתחילה בעולם, ואח"כ בישראל, ובאמת מדובר במייקאפ ממש ממש טוב, עם איכויות שמאוד מתאימות לקיץ הישראלי.

ונצלול לחפירות הרגילות שלי 🙂

המייקאפ הזה הוא אחד המוצרים בסדרה שלמה תחת המיתוג של "אינפליבל". סקרתי בעבר את הצלליות בסדרה הזו, ויש גם מוצרי הארה וקונטור, מוצרי עיניים ועוד.

שימו לב שהשם של המייקאפ יכול להיות מאוד מטעה למי שהשתמשה בעבר במייקאפ אינפליבל שהגיע בבקבוק זכוכית ופקק אדום (בתמונה הזו משמאל), שאחותי צרכה בקביעות, ויצא בינתיים מהמגוון בלוריאל, אבל היה לו מרקם שהתאים מאוד לעור בוגר, עם גימור חי יותר, והוא היה ממש מעולה (בכלל ללוריאל יש מייקאפים מצויינים לדעתי).
כשיצא המייקאפ אינפליבל מאט מאוד שמחתי, כי הייתי בטוחה שפשוט השיקו את המייקאפ הקודם באריזה חדשה, אבל מדובר במייקאפ אחר לחלוטין (וחבל. המייקאפ ההוא היה מצויין. ואם משיקים מייקאפ חדש אני בעד לתת לו שם משל עצמו. מגיע לו. וכך גם לא מבלבלים את הקונים).

♥♥♥

מה אומרים בלוריאל על המייקאפ אינפליבל מאט?

מייק אפ עמיד עד ל-24 שעות, המעניק גימור מאט אוורירי, ללא שום ברק, אך עם זאת נינוח על העור.
מרקם גמיש וקליל שאינו מותיר תחושת "מסכה" על הפנים.
פורמולה וטכנולוגיה חדשניות, הפועלות לנטרול מראה עור לא אחיד, עמום או בעל ברק שומני.
מעניק כיסוי מושלם, ללא תחושת יובש, למשך שעות.

נשמע מצויין!

האריזה:
המייקאפ מגיע בשפורפרת פלסטיק קלילה, עם פיה צרה להוצאת החומר, ואני חייבת לציין, שעם כל אהבתי למותגי יוקרה ואריזות יוקרתיות, אני ממש ממש אוהבת מייקאפים שמגיעים בבקבוקי פלסטיק קלילים או שפורפרות (כזה הוא למשל אחד המייקאפים האהובים עליי ביותר, וזה שלקחתי איתי לטיול לארה"ב – מייקאפ ויטלומייר אקווה של שאנל).

מעבר לקלות במשקל ובנשיאה, שזה מעולה לנסיעות, הם גם עמידים בפני שברון לב, שבוודאי חוותה כל אחת שהתנפץ לה בקבוק מייקאפ (זוכרות את הסקירה של המייקאפ לומינוס סילק של ארמני מהפוסט הקודם? בפעם השניה שהשתמשתי בו הוא החליק לרצפה וכמעט החזיר את נשמתו לבורא) או בקבוק קונסילר (עד מתי קונסילר פרולונגוור של מאק בבקבוקי זכוכית?).

מעבר לזה שהאריזה מאוד נוחה, גם הפיה הצרה מעולה בעיניי. מונעת מהחומר להשפך ומתאימה להוצאה של כמות מדודה ומדוייקת של חומר.

כמה פשוט, ככה מעולה ופרקטי.

L'oreal Infallible Pro-Matte Foundation
L'oreal Infallible Pro-Matte Foundation

♥♥♥

מרקם ומריחה:
בניגוד למה שאנחנו בדר"כ מצפות ממרקמים של מייקאפים שמצורף אליהם שם התואר "מאט", המייקאפ של לוריאל הוא מייקאפ נוזלי בסמיכות בינונית מינוס מינוס. הוא לא נוזלי מאוד, ולא כזה שצריך לערבב לפני השימוש בגלל הדלילות שלו אבל הוא גם לא סמיך. מאוד הופתעתי לטובה מהמרקם שלו, והפיה הצרה של האריזה מאוד מתאימה למרקם הזה.

כמו עם כל מייקאפ, גם כאן ניסיתי טכניקות מריחה שונות (מברשות שונות, ביוטי בלנדר, אצבעות), ובגלל המרקם הלא מאוד סמיך אני מעדיפה למרוח אותו עם מברשת ולא עם ספוגית או ביוטי בלנדר. לספוגיות יש נטיה לשתות חומר אם המרקם לא סמיך מספיק כדי לעמוד ב"שאיבה" הזו של החומר, וכך קורה גם עם המייקאפ הזה.

המברשת המועדפת עליי למייקאפים שהם לא מאוד סמיכים, היא מברשת הסומק של ריל טכניקס. מי שעוקבת אחרי סקירות המייקאפ שלי יודעת שאני ממליצה עליה די הרבה למייקאפים לא סמיכים.

מזכירה שהמברשת הזו לא נמכרת כמברשת בודדת אלא בסט של 3 מברשות אבל שווה בהחלט להזמין את כל הסט עבור המברשת הזו. כל הסט עולה כ-65 ש"ח באתר אייהרב – פחות ממחיר של מברשת בודדת, אז בהחלט ממליצה.

שוב אסביר מה שהסברתי בסקירות קודמות – הסיבה שבגללה אני מעדיפה מברשת סומק למייקאפים דלילים היא דחיסות המברשת. בעיניי – ככל שהמייקאפ דליל יותר, כך מתאימה לו מברשת אוורירית יותר, ולהיפך – ככל שהמייקאפ סמיך יותר, כך מתאימה לו מברשת צפופה יותר. (אגב – אם תרצו פוסט על הנושא הזה, והתאמה של כלים שונים למייקאפים שונים, פשוט כתבו לי בתגובות).

כמובן שלא חייבים דווקא את המברשת הזו, וכל מברשת שהיא לא מאוד צפופה תתאים.

מי שמעדיפה דווקא מברשת מייקאפ דחוסה יותר, כמו הבאפינג של ריל טכניקס (לסקירת מברשות ריל טכניקס) או מברשת F80 של סיגמא (לסקירת כל מברשות סיגמא שלי והמלצות) – בהחלט אפשר להשתמש בהן, אבל ממליצה להתיז עליהן מעט מיסט לפנים כדי לתת למריחה מעט אווריריות.

המרקם מאוד מאוד נוח למריחה. לא מצריך הרבה חומר, ובניגוד למייקאפים עמידים אחרים, כמו המייקאפ דאבל וור של אסתי לאודר, או הקולורסטיי של רבלון, הוא לא מתקבע במהירות, ויש קצת זמן לעבוד איתו ולעבד אותו לתוך העור, שזה יתרון מעולה, במיוחד למתחילות ולמי שהן פחות מנוסות בהנחה של מייקאפ, אבל גם למי שמורחת מייקאפ מתוך שינה (אני למשל… 🙂 ). זה פשוט מבטיח גימור אחיד יותר.

♥♥♥

רמת כיסוי וגימור:
הייתי מגדירה אותו מייקאפ עם כיסוי בינוני. מי שמצפה לכיסוי שפכטל א-לה דאבל וור – זה לא הכיסוי שמתקבל מהמייקאפ הזה (למרות שגם עם הדאבל וור אפשר להגיע לכיסוי פחות מגבוה. כתבתי על זה בסקירה שלי, אבל אני יוצאת מנקודת הנחה שמי שרגילה לדאבל וור, מצפה ממייקאפים אחרים לתת את אותו כיסוי, ועלולה להתאכזב, אז זה פשוט תיאום ציפיות).
יש לו כיסוי יפה מאוד, במעט חומר יחסית, שנטמע מאוד יפה לתוך העור, ואלו המייקאפים שאני מעדיפה לאחרונה.

הגימור הוא מאט, בדיוק כמו שמוגדר למייקאפ הזה.
בתחילת המריחה הכיסוי הוא מעין סמי מאט, אבל לאחר ייבוש ופודרה הוא מאט. אני פחות אוהבת מייקאפים שהגימור שלהם הוא מאט לחלוטין, אבל אני חייבת לציין שאני די מחבבת את זה, כי הוא משתלב עם התווים של הפנים ולא נותן מראה "שטוח" או מאט מת, או מסכתי, מה גם שברור לי שגימור מאט הוא תכונה מבורכת בקיץ הבא עלינו לטובה.

עוד יתרון שלו הוא שהוא לא שוקע לתוך הנקבוביות. אני מניחה שזה בגלל המרקם הלא כבד שלו. במשך היום, לאחר כמה שעות,  כן ניתן לראות שהוא נכנס יותר לנקבוביות אבל עדיין לא מתקבל מראה "פצוע" ולא נתקלתי בשבירה של המייקאפ על העור. לאורך כל היום הוא עדיין נראה אחיד ויפה.

מייקאפ אינפליבל של לוריאל
מייקאפ אינפליבל של לוריאל. לתמונות לפני איפור פשוט גלשו לסקירות מייקאפ קודמות שלי, ואנא סלחו לאיזור שמתחת לעיניים. שמתי סרום עיניים ושכחתי קרם לחות. איך נפלו גיבורות…

לתמונה עם המייקאפ בבומרנג, כך שתוכלו לראות איך הוא נראה ממש בלייב ולא בתמונה סטטיתהצטרפו לאינסטגרם שלי.

♥♥♥

עמידות:
מצויינת. נקודה.

העור שלי מעורב – רובו רגיל, באיזור ה T נוטה ממש מעט לשומניות, ובצידי העיניים והסנטר יש אזורים מיובשים.
בימים בהם שהיתי בעיקר במשרד פידרתי ממש בקלילות, בעיקר באיזור ה-T, הסנטר ומעט על הפנים עצמן, והוא החזיק עליי מעמד 9-10 שעות ללא פידור במשך היום בכלל. היו מעט הברקות, אבל מאחר והעור שלי לא מאוד שומני, ואני אוהבת מראה מעט "חי" התייחסתי להברקות האלו כאל הגימור החי שאני שואפת לו 🙂 (זו גם דרך לעבור את הקיץ בשלום….).

פעמיים שמתי אותו לארועי חוץ, ובמקרים האלו השתמשתי גם בפודרה מאט. אחת הפעמים היתה בוקר יומולדת שחגגתי במסעדה בים, והתמונה כאן היא אחרי משהו כמו 3 שעות בלחות של הים, בשיא החום, והמייקאפ לא זז.

אני בטוחה שבנות שהעור שלהן שמן יצטרכו יותר פידור בבוקר, וגם במשך היום, אבל עדיין יוכלו להשתמש בו ולהנות ממנו.
יתאים לעור שמן, מעורב-שמן, רגיל, ואפילו כאלו שיש להן ממש מעט יובש בפנים.
אצלי באזורים המיובשים לא הרגשתי שהוא מדגיש את היובש, אבל כן היתה תחושה לא נעימה שחסר שם לחות, כך מי שיש לה עור יבש או עור שיש בו הרבה אזורים מיובשים – מומלץ להמנע.

♥♥♥

מבחר גוונים:
באתר של לוריאל ארה"ב מופיעים 12 גוונים, והם ממוספרים בסדר עולה, ממס' 101 ועד מספר 112.
בפארמים בארץ יש 7 גוונים, עם שיטת מיספור שונה ממה שמופיע באתר האמריקאי, וגם שמות הגוונים שונים. בדר"כ מה שמגיע לארץ תואם למה שנמכר בבריטניה.
10- Porcelain
24- Golden beige
200- sand
30- Honey
Rose beige – 13
Natural rose – 12
Amber – 32

לקחתי את מס' 30 – honey, שהוא מעט כהה לי עכשיו, אבל יתאים לי מאוד בקיץ. אגב – למרות שהוא טיפה כהה לי, הוא מצליח להשתלב עליי עדיין יפה ולא להראות מנותק מהמציאות.
יש לו גוון בז' יפהפה. בסווטש הוא נראה עם מעט ורדרדות בתוכו, אבל על העור הוא מתקבל די נייטרלי. מס' 24, שהוא גוון אחד פחות היה לי בהיר מדי.

קצת השוואות גוון, בעיקר עם מייקאפים ממותגים זולים יחסית:
דאבל וור 3N1 – מס' 10 – צהבהב יותר יחסית אליו, ובהיר בחצי גוון בערך.
מייבלין סופר סטיי מס' 32 – Golden – מעט בהיר יחסית אליו, ויש לו תת גוון ורדרד.
מייבלין פיט מי לומינוס מס' 250, ולוריאל טרו מאץ מס' 6N (הגרסה הישראלית/בריטית עם תת גוון צהבהב יותר יחסית אליו (אגב- שניהם זהים בגוון אחד לשני ולדאבל וור).
ג'ייד אידיליק מאט וולווט מס' 108 – Honey Beige – מעט כהה יותר. ממש חצי טון.

השוואת גווני מייקאפ מול המייקאפ אינפליבל של לוריאל
השוואת גווני מייקאפ מול המייקאפ אינפליבל של לוריאל

♥♥♥

שורה תחתונה:
מייקאפ מאוד מוצלח. יהיה מעולה לקיץ הישראלי. כיסוי בינוני יפה, גימור מאט, עמיד מאוד.

♥♥♥

מידע כללי:
תכולה: סטנדרטית, 30 מ"ל
מחיר: 180 ש"ח מחיר מלא, אבל הוא תמיד נמכר בהנחות, ואפשר להשיג אותו בהרבה פחות.
ממליצה לעשות השוואת מחירקים בחנויות למוצרי לוריאל אונליין.

♥♥♥

אם יש מייקאפים נוספים שתרצו שאסקור במסגרת מייקאפ בשלישי – כתבו לי בתגובות ואשתדל לסקור עבורכם בשמחה.

אל תשכחו שאני נמצאת גם בפייסבוק – שם, החל מתחילת השבוע, יעלו סקירות יומיות של מוצרים שלא נכנסו לבלוג, וכמובן באינסטגרם, שאני מאוד אוהבת.

נשיקות ♥♥♥
קורין

תגובות

comments

13 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *