מייקאפ פיט מי מאט של מייבלין
מוצרי איפור לפנים

מייקאפ פיט מי מאט של מייבלין

מייקאפ פיט מי מאט של מייבלין
מייקאפ פיט מי מאט של מייבלין

בסקירת המייקאפ האחרונה שלי כתבתי על המייקאפ פיט מי לומינוס של מייבלין, שהגיע לארץ, ומתאים לעור יבש, וגם כתבתי לכם כמה חבל שלא הביאו את המייקאפ פיט מי מאט של מייבלין, שיותר מתאים לאקלים הישראלי, ולסוגי עור נפוצים יותר – רגיל, מעורב שמן, שמן.
בנסיעה האחרונה שלי לורנה קניתי את גרסת המאט של המייקאפ (המלצות לשופינג בורנה יעלו בפוסט נפרד בהמשך), ואני משתמשת בו על בסיס קבוע מאז, כך שאני יכולה לתת לכם סקירה מלאה עליו.

בנוסף – גם ראיתי פרסום של דיאנה מהבלוג Diva Diana, בקבוצה שלה בפייסבוק, שהיא רכשה אותו בארץ, אז מאוד יתכן שהוא כבר הגיע. עוד לא נתקלתי בו בפארמים, אבל שווה לנסות לבדוק.

♥♥♥

מה אומרים במייבלין על המייקאפ פיט מי מאט?

שמו המלא של המייקאפ – Fit Me Matte + Poreless מעיד גם על התכונות שמייעדים לו במייבלין: גימור מאט ומראה שמטשטש נקבוביות פעורות.
מרקם קליל, אידיאלי לעור מעורב עד שמן, למראה טבעי.
הפורמולה מכירה חלקיקי פודרה זעירים שמסייעים בנטרול הברקות, ספיחת שומן וטשטוש מראה נקבוביות.
לא קומודני ולא סותם נקבוביות. נבדק לאלרגיות. נבדק דרמטולוגית.

♥♥♥

האריזה:
שפופרת פלסטיק גמישה, עם פיה בינונית להוצאת חומר. חלק מהשפופרת גם שקוף, שזה מצויין בעיניי, כי ניתן לדעת בדיוק כמה חומר נשאר לשימוש.
מאוד אוהבת שפופרות למייקאפים. הן קלילות, נוחות לנשיאה בתיק ולנסיעות, לא צריך להשתמש בהן בזהירות שמא יתנפצו על הרצפה, והן מאפשרות ניצול מקסימלי של החומר (כמה מתסכל זה לראות עוד מלא מייקאפ בבקבוק זכוכית ואין שום דרך להוציא אותו?)
תיכף אגיע למרקם, אבל הוא מאוד נוזלי, והייתי מעדיפה שהפיה תהיה צרה יותר, אפילו בדומה לפיה של המייקאפ אינפליבל של לוריאל.
אגב האריזה והנוזליות של החומר – כשהייתי בפארם בורנה לא יכולתי לבדוק אפילו את הגוון, די קניתי על עיוור, כי הטסטר שם היה במצב מזעזע, כולו מרוח במייקאפ, בגלל הנוזליות של החומר והעובדה שהפיה בינונית ולא צרה כפי שרצוי היה שיהיה.
אבל ביחס לכל היתרונות של המייקאפ הזה, שתיכף אגיע אליהם, זה באמת זניח.

מייקאפ פיט מי מאט של מייבלין
מייקאפ פיט מי מאט של מייבלין
maybelline fit me matte & poreless foundation
maybelline fit me matte & poreless foundation

♥♥♥

מרקם ומריחה:
מייקאפ נוזלי מאוד, דליל, כמעט מיימי. מומלץ בחום לנער את האריזה לפני שמוציאים חומר.
בגלל הדלילות של המייקאפ יש לשים לב שכאשר מוציאים חומר מהשפופרת להחזיק אותה בזווית, כך שהחומר לא ינזל.

המרקם הקליל של המייקאפ מעולה! בדיוק מסוג המייקאפים שאני מחפשת עכשיו – קליל מאוד, בלתי מורגש על העור, ומראה קצת עור, כך שהפנים נראות מאוד טבעיות.
נמרח בקלות. למרות הדלילות שלו לא נתקלתי בסימני מריחה, מתיישב על העור בצורה נהדרת, כמעט ללא מאמץ מיוחד.

אני מניחה אותו עם מברשת 3DHD MAX KABUKI של סיגמא (לסקירה), שהיא מצויינת למייקאפים נוזליים, ואפשר לסיים הנחת מייקאפ איתה על כל הפנים בפחות מחצי דקה, או עם  מברשת הסומק של ריל טכניקס שאני מאוד אוהבת למייקאפים מאוד דלילים. מזכירה שהמברשת הזו לא נמכרת כמברשת בודדת אלא בסט של 3 מברשות אבל שווה בהחלט להזמין את כל הסט עבור המברשת הזו. כל הסט עולה כ-65 ש"ח באתר אייהרב – פחות ממחיר של מברשת בודדת, אז בהחלט ממליצה.

דווקא ביוטי בלנדר למיניהן עובדות פחות טוב עם המייקאפ הזה. הן שותות את החומר, ונותנות פחות כיסוי ביותר חומר, ואיכשהו אני מרגישה שהעור נראה פחות טוב איתן עם המייקאפ הזה (אבל באופן כללי אני חסידה של מברשות מייקאפ ולא ספוגיות).

♥♥♥

רמת כיסוי וגימור:
כיסוי קל מאוד עד בינוני. בהנחה קלילה בהחלט רואים את העור שלי מבעד למייקאפ, ואני ממש אוהבת את זה! נראה כאילו זה ממש העור שלי אבל יותר טוב.
בהחלט ניתן לבניה עד לכיסוי בינוני באזורים נדרשים. לא נראה עמוס גם כשמניחים שכבות נוספות. הוא פשוט עובד בצורה כזו שכשמניחים שכבה, היא ממש נטמעת לתוך העור, ואז השכבה שמעליה מתנהגת כאילו היא מונחת מחדש על העור עצמו ולא מעל לשכבת מייקאפ קודמת. ממש מצויין בבניה של כיסוי.

ולמרות זאת – קצת קשה להגיע איתו לכיסוי מלא ממש. אבל בעיניי פשוט לא צריך. אתם קוראים את הסקירות האחרונות שלי, אתם יודעים שאני נוטה למרקמים יותר קלילים ולכיסוי שהוא לא מלא ומסכתי. זה בדיוק מה שאני מחפשת במייקאפ. ובעיניי כיסוי בינוני בהחלט מספיק. במקומות בהם נדרש כיסוי נוסף אפשר לעבוד נקודתית עם קונסילר או מייקאפ בכיסוי גבוה, והמראה עדיין נראה רענן, טבעי ולא עמוס.

עוד טכניקה לקבלת כיסוי נוסף היא להשתמש במייקאפ פודרה בתור פודרה מעל המייקאפ, אבל עם מברשת פודרה רחבה (אני אוהבת את F30 של סיגמא. לנצח כנראה. סקרתי אותה בהרחבה בפוסט מברשות סיגמא. לא מצאתי לה תחליף בינתיים), ולא עם הספוגית שמגיעה עם המייקאפ פודרה. בצורה כזו מרוויחים 2 ב-1 – גם פודרה סופחת להשלמת הבסיס וגם כיסוי נוסף קליל אם רוצים. ממליצה למטרה הזו על הסטודיו פיקס של מאק או המייקאפ פודרה דאבל וור של אסתי לאודר.

כמובן שאם אתם לא מחפשים כיסוי נוסף – כל פודרה שניסיתי עובדת מצויין עם המייקאפ הזה.

הגימור, כפי שציינתי, מאוד טבעי ויפהפה בעיניי. הוא מוגדר מאט מתוך השם של המייקאפ, אבל הוא מעין מאט טבעי, לא מאט מת.

בעניין הנקבוביות – במריחה של המייקאפ בבוקר אזור הנקבוביות באמת נראה מעולה. כמובן שבמשך היום, כשהמייקאפ וגם הפודרה נטמעים לגמרי לתוך העור, הנקבוביות מעט בולטות יותר, אבל אני יכולה לומר שמבחינים בהן רק במבט מקרוב. המראה הכללי נראה ממש טוב לאורך היום.

האיפור שלי עם המייקאפ פיט מי מאט של מייבלין
האיפור שלי עם המייקאפ פיט מי מאט של מייבלין. האיפור כאן קצת יותר מלא ממה שאני רגילה ביומיום. השפתון הוא VERY PERKY מהקולקציה של יאנה פרוביז, שסקרתי כאן

♥♥♥

עמידות:
שמתם לב שבתקציר של מייבלין על המייקאפ הזה שהבאתי למעלה לא התייחסו בכלל לעניין העמידות שלו?
מלכתחילה הוא לא משווק ע"ל מייבלין כמייקאפ עמיד, אלא כמייקאפ לעור רגיל עד שמן, למראה טבעי של העור, ומראה משופר של הנקבוביות.

ועדיין – אנחנו בישראל הלחה, ועמידות היא אחד הקריטריונים שלנו למייקאפ.
העמידות שלו מצויינת בעיניי. אני חושבת שפשוט בגלל שהוא נראה מאוד טבעי על העור פשוט לא רואים את הדהיה שלו. אני איתו מאז שקניתי אותו בורנה, כמעט מדי יום (כמעט – כי אני תמיד מנסה עוד מייקאפים 🙂 ), למשך ימים שלמים של עבודה ולימודים, כמעט ללא טאצ'אפים, כי אני עצלנית בקטע הזה, והוא נראה מעולה לאורך כל היום.

אם אני צריכה להגדיר שעות, כי אתם אוהבים שאני מגדירה, ואני כאן כדי לספק את התאווה המשותפת שלכם ושלי למידע וירידה לפרטים – הייתי אומרת שהוא עמיד למשך 9 שעות פלוס, בקיץ. הברקות מתחילות אצלי באזור ה T אחרי 7 שעות בערך, אבל הן ממש לא נראות מזיעות מאוד.
אני מניחה שבעלות עור שמן בהחלט יצטרכו לפדר במהלך היום.

  • העור שלי מעורב – רגיל ברובו, נוטה מעט להברקות באזור ה T, ומעט יבש באזור העיניים.

♥♥♥

מבחר גוונים:
בארה"ב המייקאפ הזה מגיע בבקבוק זכוכית עם משאבה ובמבחר גוונים מטורף של 28 גוונים.
לא יודעת להעיד כמה גוונים יגיעו או הגיעו לארץ, כי עוד לא ראיתי אותו כאן בפארמים, אבל אני מניחה שתגיע אותה כמות גוונים של הפיט מי לומינוס – כנראה כ-8 גוונים.
בבריטניה, כמו בכל אירופה, שהיא המקבילה שלנו בהשקות של מייבלין, גם שם המייקאפ הזה מגיע בשפופרת, יש 18 גוונים, שזה מבחר יפה מאוד.
לקחתי את מס' 220 – Natural Beige, שהוא בהיר יותר מהפיט מי לומינוס שלקחתי כאן בארץ. יש לו תת גוון צהבהב והוא מתאים לי כרגע בצורה כמעט מושלמת.

ולקצת השוואות גוונים, כרגיל, כי סווטש בפני עצמו במייקאפים לא ממש יעיל, רק בהשוואה:

השוואת גוונים - מייקאפ פיט מי מאט של מייבלין
השוואת גוונים – מייקאפ פיט מי מאט של מייבלין

♥♥♥

השוואה בין הפיט מי מאט של מייבלין לאינפליבל של לוריאל:
אני בטוחה שלחלק הזה בפוסט חיכיתם, כי אני מקבלת לפחות פעם ביום את השאלה הזו, אז הנה אני עונה עליה במרוכז:

מרקם – שניהם נוזליים אבל האינפליבל סמיך יותר. האינפליבל דורש יותר עבודה להטמעה בעור. המייבלין נטמע כמעט בטבעיות.
גימור – האינפליבל הוא מאט נקודה. יכול להראות טבעי, תלוי בהנחה. אבל הפיט מי מאט יותר טבעי.
רמת כיסוי – לאינפליבל כיסוי גבוה יותר בברירת מחדל. גם בבניה של הפיט מי מאט לא מגיעים לרמת הכיסוי של האינפליבל, ולפעמים אני נעזרת בו כשאני צריכה כיסוי נוסף למייבלין.
מראה סופי – האינפליבל, יפהפה ככל שיהיה, ואני באמת אוהבת אותו – נותן מראה יותר מאופר ועשוי מאשר הפיט מי מאט. המייבלין הרבה יותר טבעי ונראה כמו עור שני.
עמידות – שניהם עמידים אבל בצורה שונה. האינפליבל, מתוך היותו זה שנותן את המראה המאופר יותר, עמיד מאוד, אבל בצורה כזו שהמראה המאופר נראה טוב למשך היום. הפיט מי, מתוך היותו זה שנותן מראה טבעי יותר – ממשיך להראות טבעי לאורך שעות, ובגלל שהוא מעין עור שני – הדהיה שלו בלתי מורגשת על העור.

לסיכום:
אם חיפשתם כיסוי בינוני עד גבוה, אם אתם חובבים של הדאבל וור של אסתי לאודר, אם אתם אוהבים מראה מאופר on point, עד לרמת השפיץ של ההיילייטר – המייקאפ שיתאים לכם הוא האינפליבל של לוריאל.
אם חיפשתם מייקאפ שנותן מראה מאוד טבעי, אבל גם כיסוי קליל עד בינוני, שנראה כמו עור שני, כזה שהוא יותר יומיומי – הפיט מי מאט של מייבלין יתאים לכם.

♥♥♥

שורה תחתונה:
מייקאפ מומלץ, מצויין לחובבי המראה הטבעי. כיסוי שיכול להגיע עד בינוני, מרקם קליל ובלתי מורגש.

♥♥♥

מידע כללי:
תכולה: 30 מ"ל
מחיר: אני מניחה שמחירו בארץ יהיה כמו יתר המייקאפים של מייבלין, באזור ה-80 ש"ח לאחר הנחות.
רכשתי את שלי בורנה, כאמור בכ-25-35 ש"ח…… לא זוכרת בדיוק אבל ממש ממש זול.
ניתן להשיג אונליין במחיר הזה ואפילו זול יותר באתרים הבריטיים: הזול ביותר שמצאתי זה באתר life and looks, שם הוא עולה כ-25 ש"ח, ב- lookfantasticבאתרים האחרים הוא יותר "יקר" ומחירו בסביבות ה-30-33 ש"ח: HQhair.
בגילטי מחירו 45 ש"ח. במבצעים ניתן להשיג אותו גם באיזור ה-30-35 ש"ח.

♥♥♥

אם יש מייקאפים נוספים שתרצו שאסקור במסגרת סדרת המייקאפים – כתבו לי בתגובות ואשתדל לסקור עבורכם בשמחה.

אל תשכחו שאני נמצאת גם בפייסבוק וכמובן באינסטגרם, שאני מאוד אוהבת.

נשיקות ♥♥♥
קורין

תגובות

comments

2 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *