YANA PROVIZ BEAUTY VERY MATTE LIQUID LIPATICK
מוצרי איפור לשפתיים

שפתונים נוזליים של יאנה פרוביז ביוטי

שפתונים נוזליים של יאנה פרוביז
שפתונים נוזליים של יאנה פרוביז

 

כשכתבתי לכם בפוסט הקודם שאוטוטו יאנה פרוביז משיקה שפתונים חדשים תחת המותג שלה – יאנה פרוביז ביוטי, לא ידעתי שזה עתיד לקרות תוך ימים ספורים 🙂
המאפרת והיוטיוברית יאנה פרוביז משקה ליין איפור הנושא את שמה – Yana Proviz Beauty, וביום ראשון הקרוב (ממש מחר) בבוקר יושקו המוצרים הראשונים בקולקציה – שפתונים נוזליים – Very Matte Liquid Lipstick.

סיפרתי לכם כבר בפוסט הקודם כמה אני אוהבת ומעריכה את יאנה. היא מאפרת בחסד עליון. ערוץ היוטיב שלה הוא אחר מהמושקעים והמקצועיים שיש לנו כאן בארץ, וכל דבר שהיא עושה נוטף מקצוענות וכשרון!
וכשזו נקודת הפתיחה שלי – בוודאי שחיכיתי למוצרים שלה שיושקו.
ראיתי באינסטגרם שלה כבר לפני מספר חודשים שהיא השתמשה בשפתון האדום מהקולקציה על לירון, היא מיס ריין, בחתונה שלה, ומאז אני ממתינה 🙂

יאנה סיפרה בסרטון בערוץ שלה (קישורים לכל הערוצים של יאנה בסוף הפוסט) על התהליך ליצירת השפתונים ומה היה חשוב לה, ואתייחס תוך כדי הסקירה לדברים שהיא אמרה שם.

לפני הסקירה אני חייבת לציין שניסיתי את השפתונים במשך יומיים בלבד. כמו שאתם מכירים אותי ואת החפרנות שלי – זה לא מספיק בעיניי לסקירה טובה ומעמיקה, אבל כן היה לי חשוב לתת חוות דעת, אפילו ראשונית, מאחר והשפתונים מושקים כבר מחר.
במהלך השבוע אעדכן במידה ויהיה משהו שונה לגבי הסקירה הזו, ואם כמובן מוזמנים לפנות אליי בשאלות תמיד.

♥♥♥

האריזה:

השפתונים של יאנה - האריזות
השפתונים של יאנה – האריזות

 

נתחיל באריזת הקרטון – אריזה ש-2 פאות שלה שחורות, ו-2 פאות לבנות, כשהזוויות שמחברות את הפאות הן בזהב. מצד אחד אריזה מאוד נקיה, אבל מצד שני גם משדרת יוקרה. מאוד אוהבת את העיצוב.

אגב, על העיצוב והלוגו אחראית לירון רן-תמיר – מיס ריין, המוכשרת. ואגב נוסף  – החצי-חצי – חצי שחור חצי לבן הוא לגמרי יאנה, שכבר שנים גם מתהדרת בשיער חצי חצי 🙂

YANA PROVIZ BEAUTY VERY MATTE LIQUID LIPATICK
YANA PROVIZ BEAUTY VERY MATTE LIQUID LIPATICK
שפתונים של יאנה פרוביז - שחור לבן
שפתונים של יאנה פרוביז – שחור לבן

אריזת הקרטון בעצם שואבת השראה מאריזת השפתון עצמו, שגם אותה אני מאוד אוהבת.

יאנה ביוטי
יאנה ביוטי – הלוגו

המיכל מרובע שקוף (הכי אוהבת אריזות מרובעות), המכסה שחור לבן זהב, בדיוק כמו אריזת הקרטון, כשעל הטופ של המכסה הלוגו, שגם אותו אהבתי (וגם עליו אחראית לירון). מאוד אוהבת את האריזות.

♥♥♥

הפורמולה:
אתחיל עם כוונת המשורר ואז נראה איך זה בא לידי ביטוי.

יאנה מציינת שהחלק הכי חשוב בשפתונים היתה הפורמולה – איך היא נבנית ומתיישבת על השפתיים, והיא התמקדה בקריטריונים מאוד ספציפיים בשפתונים האלו, מתוך החוויה שלה כמשתמשת וכמאפרת, בשפתונים נוזליים אחרים.

היא מציינת שהיה לה חשוב שהפורמולה תהיה ממש ממש דקה, ככל הניתן, שתמרח בקלות ושתהיה מאוד פיגמנטית. שהתחושה תהיה קלילה, ושהשפתון יראה טוב לאורך כל זמן המריחה. היא מציינת שהוא מתקבע במהירות למראה מאט.
היה לה מאוד חשוב איך המוצר נבנה על השפתיים – אם הפורמולה מאפשרת הנחה בשכבות, מבלי שיהיו התקלפויות, או נקודות עמוסות חומר (יאנה קוראת לזה "התגרגרות" :), מלשון גרגרים). שתהיה אפשרות להניח שכבה מעל שכבה, מבלי שהמראה הסופי יפגם.

 

הדבר הראשון שמבחינים בו במריחה הוא שאכן הפורמולה מאוד מאוד דקה. מאוד לחותית. נמרחת בקלות מאוד על השפתיים.
הגוון שמתקבל ממריחה אחת אינו אטום לחלוטין וברוב הגוונים נדרשת שכבה נוספת לקבלת מראה אטום לחלוטין* כמו שאני אוהבת, אבל מאחר ולוקח לשפתון כ- 2-3 דקות להתקבע ולהתייבש, אני ממליצה לא להתפתות ולהניח שכבה נוספת לפני יבוש מלא. מאוד מאוד חשוב, כי בשלב שבו השפתון אינו יבש הוא עדיין מגיב לתזוזה של החומר על השפתיים, וזה עלול ליצור התגבשויות חומר לא פוטוגניות.

*עדכון מאוחר יותר לאחר התנסויות נוספות: 2 הגוונים הכהים – בפוקסיה ובאדום מתקבל גוון מלא כבר במריחה ראשונה.

יאנה סופרסטאר
יאנה סופרסטאר

 

לאחר יבוש מלא אין בעיה להניח עוד שכבות, בדיוק כמו שיאנה הגדירה שהיא רוצה מהשפתונים שלה, וזו נקודה מעולה, כי זה אומר שניתן לתקן את השפתון במשך היום, והוא עדיין יראה טוב. (במידה מסויימת. תלוי כמה שכבות תעמיסו :). הכל עניין של מינונים).

המרקם שלהם מאוד קטיפתי ונינוח. לאחר הנחה של שכבה ראשונה ובהמתנה ליבוש לפני שכבה שניה יש סבירות גבוהה שתשכחו שיש לכם שפתון על השפתיים (מקרה אמיתי…).
לאחר תיקונים במשך היום כן מרגישים דביקות קלה למשך מס' דקות. לאחר מכן תחושת הדביקות עוברת אבל התחושה על השפתיים עדיין פחות אוורירית מהמריחה הראשונה, אבל ממש בצורה קלה ומעודנת, והוא עדיין נעים ונוח. אפשר לומר שהפורמולה בהחלט עומדת בקריטריונים  שיאנה הגדירה לעצמה.

הגימור הוא מאט קטיפתי – פשוט מאט, שנראה טוב ולא מייבש את השפתיים. שימו לב שאם השפתיים שלכם יבשות או סדוקות מלכתחילה, זה לא יתקן את המראה שלהם, ובהחלט יתקבע בסדקים וידגיש אותם (לא מכירה שפתון שלא יעשה את זה), אז פשוט הקפידו לטפח את השפתיים.

 

עמידות:

בעניין העמידות יאנה מציינת מראש שזה היה אחד הקריטריונים הפחות חשובים לה בשפתון. כי עמידות היא עניין אינדיבידואלי. על אחת שפתון מסויים יהיה עמיד שעות ועל אחרת לא. וזה בסדר. בדיוק כמו כל דבר אחר באיפור. על כל אחת מוצר מתנהג בצורה שונה.

מה שבאמת חשוב בעמידות של שפתון הוא לא כמה שעות הוא מחזיק על השפתיים, אלא איך הוא יורד. האם הוא נמרח? האם הוא מתקלף? האם הוא דוהה בעדינות וחינניות?

 

למרות שמלכתחילה הוגדר שהשפתון לא אמור להיות שפתון עמיד מאוד, והחשיבות ניתנה כאן לנינוחות שלו על השפתיים ואופן הדהיה, הוא עדיין עמיד יחסית.
ניסיתי 2 גוונים בינתיים לאורך זמן (המג'נטה והרוז), ושניהם היו עמידים כ-4-5 שעות, כשלאחר מכן יכולתי לתקן אותם בקלות יחסית.
בכולם, גם באלו שניסיתי למעט זמן, נתקלתי בדהיה שמתחילה מהחלק הפנימי של השפה, אבל זה ניתן לתיקון בקלות. היחיד שנתקלתי בבעיה איתו היה גוון הרוז –  VERY IN LOVE, שפשוט לא הצליח להחזיק מעמד בחלק הפנימי שלה השפה (החלק הלח יותר).

מה שכן חשוב לי להדגיש לטובה הוא שמרגע שהפורמולה מתייבשת על השפתיים, לא עובר חומר הלאה – כמעט ולא נשאר סימן על כוסות שתיה (ממש מינימלי ביחס לשפתונים אחרים), אני לא ממלאת את לונה (הכלבה שלי) בסימני נשיקות (למרות שזה חמוד), וזה יתרון גדול.

השפתון לא נוזל במשך היום מגבולות השפתיים, הוא יושב עליהן בצורה נינוחה אך בטוחה.
עם הדהיה נשאר מעין סטיין על השפתיים – מעין הכתמה של השפתיים בצבע.

גם הפורמולה, גם הסטיין, וגם אופן הדהיה מאוד מזכירים לי את השפתונים החדשים של דיור – הליקוויד מאט, שאסקור בקרוב.

 

הגוונים:

שפתונים של יאנה גוונים
שפתונים של יאנה גוונים

 

שמות כל הגוונים (ושל הסדרה כולה) מתחילים במילה VERY. יאנה נותנת בסרטון שלה את הקרדיט לשמות לאחת הצופות, שאמרה לה שמאחר והיא מרבה להשתמש בסרטונים שלה בביטוי very pretty, ברגע שהיא תשיק שפתון זה יהיה השם שלו.

בתהליך יצירת הגוונים יאנה מספרת שהיא יצרה לעצמה לוחות השראה, ושאבה השראות מעולם הטקסטיל, הריהוט, צבעי קירות, הצומח ועוד (מאוד מעניין. צפו בסרטון. הקישור בתחתית הפוסט). הגוונים:

השפתונים של יאנה - סווטשים בתאורת פנים
השפתונים של יאנה – סווטשים בתאורת פנים
השפתונים של יאנה - סווטשים בתאורת חוץ
השפתונים של יאנה – סווטשים בתאורת חוץ

 

VERY PRETTY – שפתון ורוד ניוד, עם תת גוון חמים אפרסקי. ניוד יפהפה.
VERY IN LOVE – שפתון בגוון רוז, עם תת גוון חמים. כתבתי פוסט שלם על מוצרי איפור בגווני רוז, אלו גוונים שמתאימים כמעט לכל גווני העור.
VERY LUSCIOUS – שפתון אדום עם תת גוון קר. השפתון שבעיניי הכי מזוהה עם יאנה. עשיתי לכם קצת השוואות למטה, ואין לי אף גוון אדום כזה בקולקציה. מאוד מיוחד, מאוד בוהק וקלאסי.
VERY PERKY – שפתון מג'נטה – שפתון ורוד-סגול. מהמם ומיוחד וכשמו כן הוא – שמח ועליז.

 

קצת השוואות:

שפתון של יאנה
השפתון האדום של יאנה – VERY LUSCIOUS – לא דומה לאף אדום אחר שיש לי
שפתונים של יאנה פרוביז
גם השפתון VERY PRETTY לא זהה לאף שפתון אחר שיש לי

 

זו היתה סקירה  ארוכה יחסית לשפתונים 🙂

 

מחיר:
89 ש"ח לשפתון (מחיר די קבוע לשפתונים נוזליים. זה מחירם של השפתונים של עפרה וגם השפתונים של אלין).
ניתן כבר מעכשיו להרשם לרשימת ההמתנה באתר גילטי (משלוח חינם עם שליח ברכישה מעל 150 ש"ח)
באתר של יאנה ניתן לרכוש את כל 4 השפתונים במחיר מיוחד
(עדיין לא ידוע מה המחיר), וגם שם משלוח חינם ברכישה מעל 150 ש"ח.

 

קישורים:

לערוץ היוטיוב של יאנה

לסרטון חשיפת השפתונים בערוף היוטיוב של יאנה

לאינסטגרם של יאנה פרוביז ביוטי

לאתר של יאנה, שם ניתן גם לרכוש את השפתונים

לפייסבוק של יאנה ביוטי

 

  • השפתונים בתקבלו לסקירה

 

תגובות

comments

8 Comments

  • נועה

    תודה על הסקירה! תמיד אוהבת מאד את הסקירות שלך וסומכת עלייך מאד.
    לאור כל ההשקות של היוטיובריות הייתי שמחה לראות סווצים של השוואה בין כל הגוונים הדומים (כמו האדומים והניודים) של תם בר, אלין ויאנה.
    המוצרים לא זולים וזה לא כמו חברות שיש בסופר פארם שאפשר ללכת לעשות סווצ׳ בחנות. ואינני רוצה לרכוש סתם גוונים דומים מאד אחד לשני

  • קורין

    תודה רבה!
    יש לך כאן בפוסט השוואה של השפתונים של יאנה עם השפתונים של אלין כהן (האדום והניוד הורדרד. השניים האחרים לא דומים בכלל).
    את השפתונים של תם לא ניסיתי ואין לי אותם אז אני לא יכולה להשוות לך

  • הדס

    אני ממש אוהבת את המאמרים שלך!!
    אני שמה לב שהרבה פעמים שמים לשחקניות אודם רק בשפה התחתונה או רק באמצע השפתיים.
    ובאמת שאני לא מצליחה להבין למה!! אולי את יכולה להסביר לי את הקטע הזה? כדאי לי גם לעשות את זה ?
    אה, ועוד משו, אני ממש אוהבת את האודמים של שיסדו. מה את אומרת עליהם?

  • קורין

    @הדס
    היי הדס. ראשית – לא ניסיתי את השפתונים של שיסיידו, אז אני לא יכולה לחוות עליהם דעה.
    לגבי הנחה של שפתון באזור מסויים בשפתיים – יש כל מיני טכניקות כדי לגרום לשפתיים להראות גדולות יותר, אחת מהן היא להניח שפתון רק באזורים מסויימים או לשחק עם גוונים של שפתון.
    יכול להיות שיש כאן גם עניין אופנתי.
    אני תמיד בעד לנסות, למה לא? מקסימום זה יצליח 🙂 ותמיד אפשר להוריד את השפתון אחר כך אם לא אהבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *